8D08604 Су қауіпсіздігі в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Су ресурстарын басқару тиімділігін арттыру есебінен Қазақстан Республикасының су қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында жаңа формациядағы жоғары білікті басқарушы кадрларды философия докторларын (PhD) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D137 Су ресурстары және суды пайдалану
-
Білім беру саласы 8D08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 8D086 Су ресурстары және суды пайдалану
Пәндер
-
Гидротехникалық құрылымдарды пайдалану және оның қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты-білім алушыларға теориялық және практикалық білім беру және гидротехникалық құрылыстарды (ГТҚ) қауіпсіз пайдалануды қамтамасыз етудің негізгі қағидаттарына қатысты Дағдылар мен дағдыларды игеруді қамтамасыз ету. Пәнді игеру шеңберінде ГТҚ-ны қауіпсіз пайдалану саласындағы негізгі нормативтік-құқықтық құжаттар, олардың жай-күйін көзбен шолып және аспаптық тексеруді жүзеге асыру, ГТҚ-ның маңызды диагностикалық көрсеткіштері мен қауіпсіздік критерийлері зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Бұл курс докторанттардың жазбаша және ауызша академиялық мәтіндер жасау дағдыларын, библиографиялық сипаттаманы дұрыс дайындауды, ғылыми қоғамдастық принциптерін қалыптастырады. Пән ғылыми дискурс, дәйексөздер мен плагиат, ақпараттық мәліметтер базасы мен деректер жиынтығы, халықаралық ғылыми дәйексөздер базасы (Web of Science, SCOPUS), орыс ғылыми дәйексөздер базасы (RSCI).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқықтық реттеу принциптері
Пәннің мақсаты-шекаралық су ресурстарын бірлесіп пайдалану жүйесіндегі құқықтық реттеуді талдау. Пәнді игеру шеңберінде су айдындарын басқару мен қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық аспектілерін түсінуді қамтамасыз ету үшін су ағындарын қалыптастырудың негізгі қағидаттарына кепілдік беретін су ресурстарын тұтас көру мәселелері зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғатты үйлестірудің табиғи-техногенді кешендерін және жүйелерін басқару
Пәннің мақсаты - докторанттарға табиғи-техногендік кешендер мен жүйелерді көп өлшемді басқару кезінде шешім қабылдау әдістері туралы білім беру. Пәнді игеру шеңберінде табиғатты пайдалану мәселелері, табиғатты үйлестірудегі жүйелі тәсіл, геожүйелерге техногендік әсер ету, табиғатты үйлестірудің табиғи-техногендік кешендері туралы негізгі ережелері, табиғи және техникалық процестерді модельдеу және жобалау әдістері зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Су ресурстары және азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты-докторанттарда ауыл шаруашылығы өнімдері мен тамақтанудың қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып, су ресурстарының өзара іс-қимылы бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәнді игеру шеңберінде су ресурстарының азық-түлік қауіпсіздігіне әсері, өсіп келе жатқан тапшылық пен климаттың өзгеруі жағдайында болашақ ұрпақ үшін азық-түлікке қолжетімділікті нығайту және сақтау мүддесінде тұрақты түрде өндірілетін және тұтынылатын мәселелер зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Трансшекаралық су ынтымақтастығының қағидаттары мен нормалары
Пәннің мақсаты-өзен жүйесін бірлесіп басқару мәселелерін, халықаралық ынтымақтастықтың принциптері мен тетіктерін зерттеу. Пәнді игеру шеңберінде трансшекаралық су ресурстарын бөлу, пайдалану және қорғау жағдайларына қауіп төндірмей, заңды, техникалық және табиғатты қорғау қағидатында қолайлы және сенімді қамтамасыз ету мәселелері зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму тұжырымдамасы
Пәннің мақсаты - докторанттарда тұрақты даму тұжырымдамаларында, қоғамда оның әртүрлі көріністерінде даму туралы білімді қалыптастыру. Пәнді игеру шеңберінде Орнықты дамудың негізгі ғылыми принциптері, орнықты дамудың экологиялық және әлеуметтік императиві, орнықты дамудың индикациялары зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
"Ғылыми зерттеу әдістері" - докторанттарды ғылыми танымның әдіснамалық негіздерімен, әртүрлі салалардағы теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерімен, ғылыми зерттеулердегі модельдеудің жалпы мәселелерімен, ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу, өңдеу және жүйелеу, сондай-ақ ғылыми есептер, мақалалар мен презентациялар түрінде зерттеу нәтижелерін ресімдеу мәселелерімен таныстырады. Пәнде технологиялық процестерді зерттеу әдістемесі, олардың заңдылықтарын зерттеу, педагогикалық дағдыларды дамыту және қолдану қарастырылады. Пән білім берудегі заманауи технологиялардың мәні мен маңыздылығы туралы, сондай-ақ ғылыми жұмыстың әдістемесін анықтайтын ғылыми зерттеулердің эмпирикалық, теориялық деңгейі туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Рецензияланатын ғылыми басылымдарда ғылыми жарияланымдарды ресімдеуге қойылатын талаптарды білу және оқытудың инновациялық технологияларын ұсыну.
- Мониторинг, эксперимент, сынақ және қателік әдістерін бағалау негізінде зерттеу есептерін шешу әдістері мен тәсілдерін түсіндіру және рецензияланатын ғылыми басылымдарда жарияланымдар нысанында ғылыми (ғылыми-техникалық) нәтижелерді ұсыну.
- Ортақ су ресурстарын концептуализациялау және бірлесіп басқаруды жүзеге асыру кезінде сумен жабдықтау және су бұру жөніндегі нормативтік құжаттаманы жаңғырту.
- Су шаруашылығы объектілерін пайдалану, халықаралық су ағындары мен халықаралық су бассейндерін пайдалану жөнінде халықаралық құқықты зерделеу саласында нормативтік-құқықтық, нормативтік-әдістемелік құжаттарды қолдану.
- Су ресурстарын пайдаланудың тиімділігін, гидромелиоративтік жүйелердің қауіпсіздік критерийлерін бағалаудың түрлері мен әдістерін бағалау және талдау.
- Қауіпсіздік критерийлері негізінде гидротехникалық құрылымдарды пайдалану саласындағы қауіпсіздік пен сапа мәселелеріне қатысты нормативтік құқықтық актілерді көрсету.
- Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму стратегиясы тұрғысынан қоршаған ортаны қорғау, басқару және өндірістік қызмет туралы заңнаманың негіздерін дәлелдеу.
- Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму бағыттарын тұжырымдау және табиғатты пайдаланудағы таным базасында ауыл шаруашылығы өнімін қоюда су ресурстарын реттеуді жақсарту проблемасына теориялық-әдіснамалық талдау жүргізу.