7M01504 Информатика в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері бар, дербес ойлауға және прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуды қамтамасыз етуге және бәсекеге қабілетті жоғары білікті кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Қолданбалы информатика
Есептеу техникасының жұмысын қамтамасыз ету үшін қолданбалы бағдарламалық құралдарды, операциялық жүйелер құралдарын және орталарды пайдалану әдістерін үйретеді. Зерттеу жұмыстарын жоспарлау мен талдаудың бағдарламалық әдістерін қолдану тәсілдерін, автоматтандырылған ақпараттық технологиялардың түрлерін, компьютердің көмегімен есептерді шешу кезеңдерін, ақпаратты жинау, өңдеу, сақтау, беру және жинақтау әдістері мен құралдарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Зерттелетін сұрақтар: грамматикалық материал, арнайы лексика, терминологиялық материал; мамандықтың негізгі пәндеріне сәйкес келетін оқу материалы; кәсіби салада оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеру; халықаралық кәсіби ортаға ену; мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде кәсіби шет тілін пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мынадай құзыреттіліктерді қалыптастырады: білімнің, қызметтің және әлеуметтік институттың ерекше түрі ретінде ғылымның негізгі ерекшеліктерін білу; ғылымның дамуының негізгі тарихи кезеңдерін және ғылыми әдістің түрлерін білу; ғылымның қазіргі даму кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық проблемаларды бағдарлай білу; ғылым философиясының терминологиялық аппаратын меңгеру; логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мынадай құзыреттіліктерді қалыптастырады: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұнын, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасын, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздерін, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктерін, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясын білу; басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемелерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектеп дидактикасының жалпы теориялық негіздерін; оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін; жоғары мектептегі заманауи білім беру технологияларын қарастырады. Мынандай құзыреттіліктерді қалыптастырады: жоғары мектепте оқыту негіздерін білу; формаларды, әдістерді, білім беру технологияларын білу; цифрлық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылармен кері байланыс орнату; жоғары мектепте сабақ өткізудің нысандары мен әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі инновациялық процестер
Білім беру жүйесіндегі инновацияның нормативтік базасы мен модельдерін қарастырады. Оқу үдерісін ұйымдастыруды және мектептегі инновациялық қызметті ғылыми-педагогикалық сүйемелдеуді енгізеді. Кәсіби қызметте үнемі өзін-өзі тәрбиелеу мен жетілдіру қажеттілігінің дамуын талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Зерттелетін сұрақтар: ғылыми-оқу мәтіндерін қалыптастыру әдістері мен формалары; ғылыми зерттеу кезеңдері; зерттеу әдістері: зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістері; бақылау, салыстыру, өлшеу, эксперимент, абстракциялау, талдау, синтез; тарихи әдіс, индукция және дедукция әдісі; жеке жұмыс кезінде де, топтық жоба кезінде де осы процестерді ұйымдастыру және басқару тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазба және ғылыми зерттеулер технологиясы
Эксперимент жүргізу және нәтижелерді талдау тәсілдерін қарастырады, оңтайлы шешімдерді таңдау дағдыларын, рецензиялар, баяндамалар мен ғылыми жарияланымдар дайындап, құрастыра білуге үйретеді; жобалау процестерін, ақпараттық жүйелер мен технологияларды енгізу мен сүйемелдеуді авторлық қолдауды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемесінде информатиканы оқыту әдістемесі
Зерттелетін мәселелер: білім беру ұйымдарында информатиканы және бағдарламалауды оқытудың әдістемелік жүйесі; әдістемелік жүйенің негізгі компоненттері; бағдарламалау курсының педагогикалық функциялары, формалары; оқытудың интерактивті әдістері мен құралдары; "Ақпаратты ұсыну", "Компьютер", "Формализация және модельдеу", "Ақпараттық технологиялар" тақырыптық желісін оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылым мен білімнің жаңашыл мәселелері
Қазіргі заманғы ғылыми-зерттеу кеңістігі мен білім беру кешенін ұйымдастыру және өндірістік саласындағы білімге, оларға өздерінің ғылыми және педагогикалық әлеуетін толық көлемде іске асыруға, әртүрлі білім беру мекемелерінде әртүрлі білім беру сатыларында білім беру процесін ұйымдастырудың және іске асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану тәсілдеріне үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруді модернизациялаудың европалық моделінің теориялық аспектілері
Бұл пән Еуропалық Одақ елдерінде болып жатқан үрдістерді талдайды, олармен осы елдердің инновациялық дамуы тікелей немесе жанама байланысты. Еуропалық жоғары оқу орындарының - классикалық университеттер мен кәсіптік білім беру мекемелерінің инновациялық әлеуетін, әсіресе осы салалардағы (Болонья және Копенгаген процестері) жүргізіліп жатқан реформалар тұрғысынан зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары
Білім беру үдерісінің сапасын бағалау және диагностиканың заманауи технологияларының жалпы негіздерін (оқыту нәтижелерін бағалау және бақылаудың рейтингтік жүйелері, портфолио), оларды әзірлеу және жүзеге асыру әдістемесін, педагогикалық өлшеулердің нәтижелерін өңдеу және талдау әдістемесін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық технологияларды қолдана отырып, мектеп оқушыларының ғылыми жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі
Курс бағдарламасы информатиканы оқыту процесінде білім алушылардың оқу және зерттеу жобаларын жасау саласындағы құзыреттілігін, болашақ информатика мұғалімінің кәсіби маңызды жеке қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған. Оқытудың жеке, метапәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу және оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін білім беру ортасының, оның ішінде ақпараттық ортаның мүмкіндіктерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатика саласындағы педагогикалық ғылыми-зерттеудың әдіснама
Алынған білімді қабылдаудың, талдаудың, түсіндірудің әдіснамалық тәсілдерін, сондай-ақ кәсіби қызмет үшін қажетті жалпы және негізгі құзыреттерді қарастырады. Ғылыми-зерттеу және әдістемелік қызметтің негізгі ережелері, принциптері мен заңдылықтарына, әдіснамалық және ғылыми мәдениетке, ғылыми жұмысты ұйымдастыруда ресурстарды тиімді пайдалану тәжірибесіне үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зияткерлік платформалар
Зерттелетін мәселелер: интеллектуалды ақпараттық жүйелер мен технологиялардың проблемалық мәселелері мен қолдану салалары; білімді өңдеу жүйесін құру мен жұмыс істеудің теориялық және ұйымдастырушылық-әдістемелік мәселелері; білім базаларын жобалау бойынша практикалық жұмыс. Қалыптасатын құзыреттіліктер: ақпараттық жүйелер мен технологиялар саласындағы нақты мәселелерді шешуге арналған математикалық аппаратты меңгеру; ақпараттық жүйелердің аналитикалық және имитациялық модельдерін жасау әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Виртуалды білім беру жүйесін құру және қолдану
Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту процесінде заманауи білім беру кеңістігін қалыптастыру, заманауи қоғамның әлеуметтік трансформациясы контексінде электрондық оқыту, білім беру процесіне қашықтықтан және желілік технологияларды енгізу тәжірибесі мен перспективалары, қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып оқыту процесін нормативтік-әдістемелік қамтамасыз ету, SMART-технологияларды пайдалана отырып оқу процесін ұйымдастыру мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернет қосымшаларын құрастыру
Зерттелетін сұрақтар: Web-бағдарланған Ақпараттық жүйелерді құру жобаларын басқару әдіснамасы мәселелері; JavaScript сценарий тілі; Apache Web-Сервері; denwer интеграцияланған құру ортасы; ДҚ-бағдарланған web-қосымшаларды әзірлеу; MySQL дерекқорын, web-бағдарланған ақпараттық жүйелерге арналған ДҚБЖ; web-контентті басқару жүйелері; CMS Joomla, CMS MODx, NUKE отбасы, XOOPS тобы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Web-қосымшаның жобасын жасай білу ASP.NET MS Visual Studio көмегімен; қосымшадан күрделі деректермен тапсырмалар шығара білу ASP.NET, күйді басқару, сұраныстарды өңдеу және мүмкіндіктерді пайдаланып сайттың қол жетімділігін жақсарту ASP.NET; қосымшаларды баптау және қолдану тәсілдерін меңгеру ASP.NET.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру саласындағы құзыреттілік тәсіл
Курс білім беру жүйесін жаңғыртудың әдіснамалық негізі ретінде білім алушыларда құзыреттілік тәсілдің мәні мен қағидаттары туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Білім берудегі құзыреттілік тәсілінің мәнін, мақсаттарын, міндеттері мен ерекшеліктерін, "құзырет", "құзыреттілік" ұғымдарын, білім берудегі құзыреттілік тәсілінің мазмұндық және процестік сипаттамаларын, қазіргі білім беруді дамытудағы құзыреттілік тәсілінің рөлін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұлттық есептеулер мен виртуалдау
Зерттелетін сұрақтар: бұлтты есептеу принциптері; танымал виртуальді платформалары; виртуалды ортада серверлерді орналастыру және виртуальді қызметтері (Google, Microsoft, Red Hat және т.б.); бағдарламалық жасақтама қызмет ретінде (SaaS) және платформалар қызмет үрдісі ретінде (PaaS). Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: жобаны орналастыру үшін әртүрлі жеткізушілерден виртуальді платформаларын алдын-ала білу, сонымен қатар жобаларда Saas және PaaS архитектураларын енгізу; бұлтқа орналастырылған қосымшаларды әзірлеу және қолдау үшін бұлтты бағдарламалық жасақтаманы, жүйелік әкімшілендіруді әзірлеу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи білім берудегі менеджмент
Пән магистранттарды әлемдік деңгейде ұйымды ағымдағы және стратегиялық басқару саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарына, жалпы және стратегиялық менеджментке қатысты білімді интеграциялау саласындағы басқарушылық міндеттерді шешу үшін қажетті жаңа ақпаратты іздеуге және алуға дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұшқырлы оқыту және виртуалды шындық
Түрлі жабдықтарды қолдана отырып, виртуалды, толықтырылған және аралас реалды мультимедиялық жүйелерін бағдарламалық іске асыру дағдыларына, VR/AR жүйелерін құру дағдыларына, иммерсивті контенті бар қосымшаларды жобалау және құруға арналған аспаптық құралдарымен жұмыс істеуге, иммерсивті контенті бар ақпараттық жүйелерге техникалық құжаттаманы құруға үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және шешім қабылдау теориясы
Зерттелетін мәселелер: жасанды интеллект туралы түсінік; ЖИ жүйелерінің архитектурасы мен негізгі компоненттері; анық емес логикалық жүйелер; бұлыңғыр логикалық жүйенің негізгі құрылымы мен жұмыс принципін; сараптамалық жүйелер, сараптамалық жүйелерді құру әдістемесі; нейрондық желілер және нейрондық желіні басқару; сызықтық және сызықтық емес бағдарламалау есептері, динамикалық бағдарламалау; кезек жүйелері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: мәліметтер базасын басқару жүйесін дамыту, жөндеу және техникалық қызмет көрсету, дамыған мәліметтер қорын басқару жүйесін құжаттау; операциялық жүйелерді және олардың архитектурасын дамыту дағдылары; операциялық жүйенің компоненттерін жазу, жөндеу және техникалық қызмет көрсету, өңделіп жатқан операциялық жүйені құжаттау дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақылды құрылғылар
Зерттелетін сұрақтар: RaspberryPi және BeagleBoneBlackWireless платформасы (есептеу модулі); Интернет заттарының негізгі үрдістері мен шарттары (IoT); әлеуметтік міндеттер мен мүмкіндіктер; Интернетті қолдайтын құрылғылар; IoT және олардың электрониканың, бағдарламалық жасақтаманың дамуына әсері; датчиктер, жетектер және желілік байланыс. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: жобалық шешімдердің техникалық-экономикалық негіздемесін орындау қабілетін игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IT-инфрақұрылымды жобалау
Зерделенетін мәселелер: IT-инфрақұрылымды жобалау мәселелері; it-стратегияны қалыптастыру бойынша IT, модельдер мен тәсілдердің жүйелік сипаттамасы; қамтамасыз ету жүйелеріне қойылатын талаптар; IT-инфрақұрылым компоненттерін таңдау; IT-сервистерді басқарудың иелену құнын есептеу және ұйымдастырушылық аспектілері; жобаларды, сапа мен тәуекелдерді, бизнес-процестерді басқару; өндірістік процестерді басқарудың компьютерлендірілген интеграцияланған жүйелерін жобалау. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: кәсіпорынның жасайтын IT-инфрақұрылымына қойылатын талаптарды ресімдеуді орындай білу; кәсіпорынның IT-инфрақұрылымының техникалық және бағдарламалық құралдарын таңдауды негіздей білу; ақпараттық жүйелердің жұмыс істеу сенімділігін қамтамасыз ету үшін қажетті ресурстарды анықтай білу; IT-қызметін басқару үшін қазіргі заманғы аспаптық құралдарды қолдану дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары мектеп дидактикасының негіздері туралы, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу , сондай ақ жоғары мектепте сабақ өткізу дағдылары негізгі білімін меңгерген.
- Ғылыми-зерттеу жұмыстарын, ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді зерттеуді, оқу үдерісінде инновациялық педагогикалық технологияларды пайдалануды жоспарлайды.
- Ғылыми зерттеулер жүргізудің және тұжырымдамалық модельдеудің заманауи әдістерін меңгергенін көрсетеді; информатиканың қолданбалы мәселелерін шешуде өзіндік ерекшелігін, дербестігін және шығармашылық ойлауын көрсетеді.
- Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімдерін көрсетеді; ғылым философиясының ұғымдық аппаратын, логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгерген.
- Заңдарға, педагогикалық процестің принциптеріне, білім беру механизмдеріне сәйкес білім беру жұмысын ұйымдастырады және жобалайды. Білім беру ұйымдарының оқушыларын оқытудың әртүрлі нысандары мен әдістерімен жұмыс істейді.
- Жасанды интеллект элементтерін, бұлтты есептеу және желілік технологиялар пайдалану дағдыларын меңгерген, оларды түсіндіре алады, жүйелік талдау әдістерін және зерттеу контекстінде жүйелерді іске асыруда тестілеу тәсілдерін қолдана біледі.
- Білім беру сапасын басқару құзыреттілігі негізінде кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдерді талдау, бағалау және қабылдауда басқару психологиясының жүйелі білімін қолданады.
- Педагогикалық мәселелерді диагностикалау, педагогикалық қызмет туралы ақпаратты жинау, талдау, іріктеу, жоспарлау және ұсыну дағдыларын меңгерген.
- Халықаралық кәсіби ортаға ықпалдаса алады және кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдана алады.
- Білім беру ұйымдарында арнайы пәндерді оқыту технологияларын, әдістері мен құралдарын құрады және қолданады, қазіргі заманғы оқыту технологиясына сәйкес оқу процесін ұйымдастыра біледі.
- Компьютерлік жүйелерді құруға, енгізуге, тестілеуге, орналастыруға және қызмет көрсетуге сәйкес келетін басқару әдістерін зерттейді және сипаттайды.
- Заманауи ақпараттық технологияларды, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін жандандыру үшін инновациялық педагогикалық әдістемелерді меңгерген.