Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Математика және информатика в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

Пәндер

  • Алгебра және сандар теориясы

    Матрицалар мен детерминанттардың алгебрасы. Сызықтық теңдеулер жүйесі; арифметикалық векторлық кеңістік; біртекті теңдеулер жүйесі; 3-ші, 4-ші дәрежелі теңдеулерді шешу. Бір айнымалыдан көпмүшелер; күрделі және нақты сандар өрісінің үстіндегі көпмүшелер; рационал сандар өрісінің үстіндегі көпмүшелер; бірнеше айнымалыдан көпмүшелер. Симметриялық көпмүшелер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сандар теориясы

    Мақсаты:студенттің математиканы терең меңгеруіне қажетті логикалық ойлау жүйесін дамыту, математикалық аппараттарды қолдануға дағдыландыру;маман ретінде болашақ қызметінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу.Пәннің міндеті: студент сандар теориясы курсы бойынша негізгі ұғымдар мен анықтамаларды, сандар теориясының негізгі амалдарын біліп, оларды математиканың басқа курстарымен байланыстыра отырып есептер шығаруда ұтымды пайдалана білетін деңгейде меңгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән Қазақстан Республикасының аумағында қолданылатын қаржы жүйесінің жұмыс істеу қағидаттарымен, қаржы құралдарымен және негізгі қаржылық нормативтік-құқықтық құжаттармен танысу негізінде студенттердің экономика және қаржы саласындағы құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Мақсаты мен міндеті: Қазіргі теориялық информатиканың ұғымдық-терминологиялық базасын, формальданған математикалық ақпараттық-логикалық және логикалық-семантикалық модельдерді, ақпаратты ұсыну, жинау және өңдеу құрылымдары мен процестерін зерттеу теориялары мен әдістерін меңгеру. Бағдарламалық қамтамасыздықты әзірлеу кезіндегі деректер типтерін, кәсіби қызметтегі ақпараттар теориясы мен бейнелерді кодтау теориясын үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математика есептерін шешуге арналған практикум (алгебра)

    Алгебра курсының негізгі тақырыптарына сәйкес материалды кеңейтілген және терең зерттеуге, студенттердің танымдық қызығушылықтарын қанағаттандыруға және қабілеттерін дамытуға жағдай жасау. Білімді жүйелеу және тереңдету, кәсіби қызметке қажетті дағдыларды бекіту және нығайту. Алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешудің стандартты емес әдістері. Радикалдар, дәрежелер, логарифмдер мен модульдерден тұратын теңдеулер мен теңсіздіктер. Құрамындағы функциялардың қасиеттерін қолдана отырып теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы

    Бағдарламаларда алгоритмдер мен мәліметтерді ұсынудың әртүрлі формаларын игеру. Алгоритм және оның қасиеттері. Алгоритм құрудың амалдық жүйелері. Алгоритмдік тілдер және бағдарламалау. Компьютердегі есептерді шешу кезеңдері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бағдарламалау технологиялары және алгоритмдеу әдістері

    Тілдің негізгі элементтерін: деректер типтерін, операторларды; кітапханалық функциялардың мүмкіндіктерін, абстрактілі және пайдаланушылық типтерді, құрылымдарды, функцияларды және т. б. құру тәсілдерін.; олардың алдына қойылған есептердің алгоритмін құру. Әртүрлі күрделіліктегі есептерді бағдарламалау, бағдарламалық жолмен шешуді талап ететін есептердің қойылымы; программалау тілдерінің даму тенденциялары және трансляция әдістері туралы түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білімдерін қалыптастырады, оларды күнделікті және кәсіптік қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін пайдалануға. Экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын құндылық бағдарларына бағыттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән студенттер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық сананы қалыптастыруға бағытталған. Онда «сыбайлас жемқорлық» ұғымының теориялық және әдістемелік негіздері, сыбайлас жемқорлық мінез-құлық сипатының психологиялық негіздері, жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері, іс-әрекеттер үшін моральдық-этикалық жауапкершілік мәселелері, сыбайлас жемқорлық, құқық нормалары туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелері қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пән ғылыми зерттеудің негізгі дағдыларын үйренуге бағытталған, ғылыми жұмыс түрлері, ғылыми зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастырады, ғылыми логиканы түсіну, зерттеу жұмысын жоспарлау, өзіндік ғылыми жұмысты жүргізу, ақпарат көздерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. ақпарат алудың заманауи әдістерін қолдану, ғылыми мәтінді құрастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатикадан есептер шығару практикумы

    Компьютердің көмегімен есептерді шешу процесі. Компьютердің көмегімен есептерді шешу кезеңдері. Информатика бойынша есептерді шешу әдістері мен тәсілдері. Информатика мәселелерін шешудің әдістері мен әдістерінің жалпы сипаттамасы. Сандарды өңдеу есептері. Іздеу және сұрыптау. Комбинаторика есептері. Графтар. Тәжірибеге бағытталған есептерді шешу. Шығармашылық жоба: есептің қойылымы, жобалау және іске асыру. Деректерді өңдеу және визуализациялау үшін заманауи технологиялар мен бағдарламалау құралдарын қолдану. Нақты пәндік саладағы шығармашылық жоба.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Курс ел экономикасының қызметі мен ойлау мәдениетін түсінуге, студенттердің экономикалық көрсеткіштердің мақсаты мен қолданылуы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған, олар экономикалық ақпарат көздеріне сүйене отырып, экономикалық субъектілердің мінез-құлқын талдауды үйренеді. Студенттер аналитикалық және зерттеу жұмыстарының нәтижелерін дайындау және қорғау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалаудан күрделі және олимпиадалық есептерді шешу

    Стандартты емес есептерді шешу үшін мәліметтерді ұйымдастыру мен бағдарламалаудың заманауи әдістерін, бағдарламалау тілінің операторларын пайдалана отырып,оның қосымша мүмкіндіктерін жүзеге асыра отырып күрделі математикалық есептердің бағдарламаларын құру дағдысы мен іскерлігін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогика

    Пән Қазақстан Республикасының құбылмалы әлеуметтік-экономикалық жағдайында студент тұлғасы қалыптасатын тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Тұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері мен заңдылықтары; оқу процесін басқарудың формалары мен әдістері; педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушының даму физиологиясы

    Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерде мектеп оқушыларының әр кезеңдегі дамуының негізгі заңдылықтарын қалыптастыру. Курс мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, дене дамуының заңдылықтары, денсаулықты нығайту және оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары көрсеткіштерді қолдау туралы заманауи ақпаратты зерделеуге бағытталған; оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқық негіздері

    Қазақ құқығында бағыт-бағдар беруге қажетті құқықтың принциптері, нормалары және институттары туралы білім жүйесін меңгеру. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, заңдылықты сақтау қажеттілігіне сенімділікті, өзін қоғамның толыққанды мүшесі ретінде, заңмен кепілдік берілген құқықтар мен бостандықтарға ие екендігін сезінуді қалыптастыру; демократиялық құқықтық құндылықтар мен институттарды құрметтеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық есептеулер

    Пәннің мақсаты - студенттерді математикалық талдаудың теориялық негіздерімен, сызықтық алгебраның аналитикалық геометриясымен, дифференциалдық теңдеулермен-қарапайым және дербес туындылармен, қолданбалы математика элементтерімен, математиканың аталған бөлімдерінен есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сызықтық алгебра және геометрия

    Мақсаты:негізгі білім-біліктерді(формулаларды, анықтамаларды, теоремаларды, есептерді шешуді және т.б.) тереңдету, сызықты алгебра және аналитикалық геометрия негізін қалау,студентте логикалық ойлауды қалыптастыру, математикалық мәдениеттілікке, ұқыптылық пен дәлдікке үйрету. Міндеті: Сызықты алгебраның негізгі есептерін, кері матрица табу, матрицалық теңдеулер шешу, анықтауыштарды есептей білу, Крамер, Гаусс, Лаплас т.с.с. әдістерді қолданып сызықтық теңдеулер жүйесін шешу,геометрияның негізгі есептерін шешуді жақсы білуі керек

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы бағдарламамен қамтамасыз ету

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру кезінде одан әрі дамитын қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану саласындағы базалық құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Студент бағдарламалардың графикалық пакеттерінің қасиеттері мен қызметін, математика және статистика бойынша пакеттердің негіздері: Maple, Mathematica, MathLab, MathCad қолданбалы бағдарламалар пакеттерін әзірлеу және іске асырудың жалпы концепциясы бойынша мәселелермен танысып, кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламалау дағдыларын қолдана білетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Python-да бағдарламалау

    Тиімді және сенімді бағдарламаларды құрудың іргелі принциптерін оқыту, студенттердің жүйелі ойлауын дамыту, мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес бағдарламалау стилін қалыптастыру. Бұл курста студенттер Python тілінің негізгі принциптерін біледі: аудармашы кодты қалай орындайды, айнымалылар мен деректерді сақтайды, өзіндік деректер түрлері мен функциялары қалай анықталады. Қазіргі адам кездестіруі мүмкін нақты міндеттер және оларды Python тілінің көмегімен шешу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандырудың қазіргі концепциялары мен бағдарламалары туралы; информатиканы оқыту үшін бағдарламалық қамтамасыз етудің қазіргі заманғы нарығы туралы, соның ішінде желілік қоғамдастықтар, әлеуметтік; информатика мұғалімінің ақпараттық мәдениеті және оның құрамдас бөліктері туралы білу.Кәсіби есептерді шешу үшін АКТ қолдана білу; ақпараттық және компьютерлік технологиялармен жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бір айнымалы функцияны математикалық талдау

    Мақсаты: болашақта білім беруге мүмкіндік беретін теориялық негіздерді құру және Математикалық және жаратылыстану ғылымдарының, сондай-ақ кәсіби циклдердің басқа пәндерін меңгеру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға ықпал ететін ғылыми-зерттеу, жобалау және педагогикалық қызметті жүзеге асыру болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия

    Аналитикалық әдісті қолдана отырып жазықтықтағы және үш өлшемді кеңістіктегі қарапайым геометриялық нысандар мен фигураларды зерттеу. Олардың қатарына жазықтықта 1-ші ретті алгебралық сызықтар-түзулер, сондай-ақ 2 - ші ретті сызықтар-эллипс, гипербола және парабола жатады. Үш өлшемді кеңістікте 2-ші ретті түзулер, жазықтықтар және беттер зерттеледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Си++ тілінде бағдарламалау

    Пәннің мақсаты - студенттердің бағдарламалаудың заманауи тәсілдері туралы білім алуы, сонымен қатар объектіге бағытталған мәселелерді шешуге баса назар аудара отырып, C++ тілінің мүмкіндіктерін игеру. Пәннің міндеті С++ бағдарламалау тілінің басқарушы құрылымдарын пайдалана отырып алгоритмдерді әзірлеу және іске асыру; С++ тілінде деректердің негізгі құрылым-дарын сипаттау; С++ тілінде деректерді өңдеу әдістерін іске асыру; С++ бағдарламалау тілі ретінде пайдаланатын бағдарла-малау орталарында жұмыс істей білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Инклюзивті білім беру

    Пәнді оқу білім беру мүмкіндігі шектеулі жандар мен ерекше білім беруді қажет ететіндер үшін оқытуды ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың әр түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік негіздер, тұжырымдамалар және білім берудің халықаралық модельдері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Мақсаты: студенттерге қазіргі мектепте жүзеге асырылатын информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесін беру; курстың мақсатын, мазмұнын, құру жүйесін, оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен түрлерін, оқытудың заманауи құралдарын ашу. Курс мазмұны: мектепте информатиканы оқытудың әдістемесі мен технологиясын, оның қазіргі жағдайы мен даму перспек-тиваларын, информатиканы мектеп пәндері ретінде қарастырады. Мектепте информатиканы оқытудың жеке әдістемесі. Ақпараттық білім беруді ұйымдастыру. Информатика бойынша мектеп оқулықтарын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: студенттер санасында тәрбие теориясының негізін қалыптастыру,мінез-құлқын тәрбиелеу,қоғамдағы тәрбиенің мәнін дұрыс түсінуге және тұлға бойында дұрыс қалыптастырудың жолдарын таба білуге қалыптастыру.Міндеттері: Мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі тәрбие жұмысын басқаруды, тәрбиенің қазіргі жаңа технологияларын қолдануды, ұйымдастыру, жоспарлау дағдысы мен тәжірибелік біліктілікті қалыптастыру;өзіндік шығармашылық мүмкіндіктерін көтеруге ынталандыру; саналы түрде педагогикалық шеберлікке мақсаттандыру; педагогикалық білімін, біліктілігін, дағдысын тереңдету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Бұл курсты оқу студенттің мектепте жүзеге асыратын тәрбие мен оқытудың мазмұны мен әдістерін, оны жүзеге асырудың формалары мен құралдарын, педагогикалық қызметтің мақсаттары мен мазмұнына сәйкес бағалау құралдарын критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ойын бағдарламалау ортасы (логотип, Scratch)

    Бұл курста бағдарламалау ортасын зерттеу( логотип, Scratch), шығармашылық қабілеттерін дамыту, ойындар мен интерактивті анимациялар құру,тармақталу,циклмен танысу. Жобалар жасау, Сценарий, Кадрлар, Костюмдер, Скриптілер, Графикалық редакторлармен жұмыс жасауды үйрену

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика және мультимедиа

    Бұл пән сандық растрлық және векторлық кескіндерді өңдеу, орнату, сүзу, орналасу, арнайы эффекттер және т. б. принциптерін зерттейді.Студенттердің логикалық ойлау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Пән сыни тұрғыдан ойлауды және математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің мәселелеріне қызығушылықты дамытуға; оның міндеттерінің сарқылмайтындығы мен диалектикасын түсіну; математиканы оқытудың теориялық негіздерін меңгеру; оқытудың жаңа технологияларымен таныстыру; рефлексиялық объективті қызмет негізінде репродуктивті және жергілікті модельдеуші сипаттағы практикалық дағдыларды қалыптастыру және дамытуға бағытталған. Пәнді меңгерудің мақсаты – бастауыш математикалық білім берудің мақсаттарын, мазмұнын, әдістерін, формаларын және оның дамуындағы қазіргі тенденцияларды бағдарлау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика есептерін шешудің әдістемелік негіздері

    Бұл курс мәтіндік тапсырмаларды шешудің стандартты әдістерін, сондай-ақ тестік тапсырмалардың ерекшелігін ескеретін және неғұрлым "қысқа" жолмен жауап алуға мүмкіндік беретін ұтымды әдістерді қамтиды. Теңдеулерді, теңсіздіктерді және теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелерін шешудің арнайы әдістері және параметрлі есептер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математика есептерін шешуге арналған практикум (геометрия, стереометрия)

    Мақсаты: заманауи тұлғаны қалыптастыру, сабақтан тыс іс-әрекетті ұйымдастырудың заманауи әдістерін, құралдары мен формаларын практикалық меңгеру деңгейін арттыру арқылы студенттің пәндік құзыреттілігін дамыту. Негізгі міндеттері: білім алушылардың үнемі өзін-өзі дамытуы, физикалық және рухани күштердің өзін-өзі жүзеге асыруына қажеттілігін дамыту, жетілдіру және қалыптастыру; білім алушылардың геометриядан, стеореметриядан есептермен қызықтыру; геометриядан есептер шығару практикумының орны мен бағытын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математикалық логикаға кіріспе

    Математикалық логика саласында жүйеленген білімді, математика негіздері мәселелері және оларды шешудегі математикалық логиканың рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру; логикалық ойлауды, логикалық мәдениетті, логикалық интуицияны дамыту. Сөйлемдер алгебрасы, сөйлемдерді есептеу, предикативті логика, предикативті есептеу, логикалық есептерді шешу әдістері, алгоритмдер теориясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Олимпиадалық есептерді шешу

    Мақсаты: математикадан әртүрлі типтегі олимпиадалық есептерді шешу әдістерін меңгеру. Міндеті: студенттерді олимпиадалық есептерді шешудің жалпы әдістерімен, күрделілігі жоғары деңгейдегі математикалық есептерге тән ерекшеліктермен, матема-тикалық олимпиадаларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесімен таныстыру; есеп шартын талдау, шешім нұсқаларын іздеу дағдыларын қалыптастыру және пысықтау,болашақ мұғалімнің математикалық мәдениетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім беру менеджменті

    Бұл оқу курсы қазіргі білім беруді басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерімен, Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі қазіргі кезеңдегі білім беру жүйесін дамытудың тенденциялары мен стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың құқықтық негіздерімен, жалпы принциптерімен танысуды көздейді. Білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару, маркетингтік қызметті ұйымдастыру, педагогикалық ұжымның мәселелерін басқару үшін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика бойынша стандартты емес есептерді шешуге арналған практикум

    Бұл курс білім алушылардың логикалық ойлауын дамытуға, қорытынды аттестаттауға дайындық кезінде білімді жүйелеуге ықпал етеді. Пән математикалық есептерді шешу әдістерін қарастырады, Математикалық талдау, планиметрия, стереометрия сияқты математиканың негізгі әдістерін жіктейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық логика және дискретті математика

    Мақсаты: студенттерді математикалық алгебра, дискретті анализ, жиындар теориясы және комбинаторика сияқты негізгі ұғымдармен таныстыруға арналған. Курстың қысқаша мазмұны: Математикалық логика және дискретті математика курсында комбинаторика, модульдік арифметика және математикалық логика туралы кейбір ақпараттар қарастырылады. Бұл ғылым қазіргі информатика мен математиканың іргелі негізі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: сыни ойлауды қалыптастыру және студенттердің МОТӘ мәселелеріне деген қызығушылығын дамыту, математиканы оқытудың теориялық негіздерін игеру, оқытудың жаңа технологияларымен танысу, болашақ мұғалімдердің рефлексивті пәндік іс-әрекетке негізделген репродуктивті және жергілікті модельдеу сипатындағы практикалық дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Міндеті: Математика мұғалімінің кәсіби қасиеттерін қалыптастыру. Оқу материалын ұсыну әдістері мен оқу сабақтарын ұйымдастыру формаларын өз бетінше таңдау және талдау мүмкіндігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдық теориясы және комбинаторика

    Комбинаторика элементтері. Ықтималдылықты бөлудің биномдық заңы. Жергілікті Лаплас теоремасы. Лаплас интегралдық теоремасы. Пуассон теоремасы. Кездейсоқ дискретті шама және оның таралу заңы. Математикалық күту. Дисперсия. Біркелкі және қалыпты бөлу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық әдістер

    Мақсаты: Студенттерді сандық алгоритмдерді құру принциптерімен таныстыру, соның негізінде есептерді сандық шешудің ең ұтымды стратегиясы жүзеге асырылады. Міндеттері: студенттерді есептерді жуықтап,сандық шешу әдістерін және алынған нәтижелерді талдауды, есеп шығарудағы есептеудің алгоритмдерін құру әдістерін шебер қолдануға үйрету. Әр түрлі есептеу есептерін шешуді автоматтандыруға арналған математикалық компьютерлік жүйені игеру, қолданбалы есептерді шешуде жаппай аналитикалық есептеулер мен түрлендірулерді орындау мүмкіндігін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканың есептеу әдістері

    Мақсаты: Студенттердің қолданбалы есептерді, математикалық модельдеу есептерін, нəтижелердің дəлдік бағаларының сандық əдістері туралы жүйелендірілген формадағы түсініктемелерді қалыптастыру, таным үрдісінде пайда болатын математикалық есептерді ЭЕМ-ның көмегімен шешудің есептеу алгоритмдерін кұрып, қолдана білуге дайындау. Міндеті– студенттерде қолданбалы есептерді шешудің жуықтау әдістері, математикалық модельдеу әдістері жайындағы түсінікті жүйелі түрде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Мақсаты:кез-келген ықтималды-статистикалық жүйелер туралы жалпыланған білім алу, олардың құрылысы мен жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтарын анықтау. Міндеттері: Жаппай біртекті кездейсоқ құбылыстардың ықтималдық-статистикалық заңдылықтарын, негізгі анықтамалар мен теоремаларды, кездейсоқ оқиғаларды, оқиғалар алгебрасын, ықтималдықтың классикалық анықтамасы мен статистикалық анықтамасын, оқиғалардың толық тобын,толық ықтималдық формуласын, Байес формуласын, комбинаторика элементтерін, кездейсоқ шама және оның сандық сипаттамаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелер мен желілер

    Пәннің мақсаты мен міндеттері: білім алушыларды қазіргі заманғы ақпараттық жүйелер мен технологиялардың негіздерімен, олардың даму үрдістерімен, ақпаратты түрлендіру үдерістерімен таныстыру; студенттерді қазіргі заманғы ақпараттық жүйелерді, технологияларды, компьютерлік құралдардың және ұйымдастыру техникасының әртүрлі түрлерін кәсіби қызметінде қолдануға дайындау; ақпараттық алмасу желі қызметтерінің тәртібін зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерде машықтану және робототехника

    Мақсаты:Студенттерге робот техникасының негіздерін, робот құрастырудың әдіс-тәсілдерін үйрету, меңгерту. Студенттердің роботтармен тапсырмаларды кәсіби деңгейде орындау дағдыларын қалыптастыру. Міндеті: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалалары, түрлерімен,робот техникасының тарихымен, робот құрастыруға арналған жиынтықтармен таныстыру. Роботтың негізгі үлгісін құрастыру. LEGO MINDSTORMS EV3 жинағы. LEGO Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу. Моторлар және датчиктер. Датчик түрлері. Роботты бағдарламалау және тестілеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЭЕМ компьютерлік желілері

    Мақсаты: студенттерді есептеу жүйелерімен және компьютерлік желілерімен таныстыру. Компьютерлік желіні құру мен жобалау тәсілдерін, желілік бағдарламаларды қондыруды үйрету. Міндеті: Компьютерлік желілер түсінігі, КЖ құру негіздері, желілік шешімдерді стандарттау, КЖ аппараттық құрылғылары, жергілікті желілерді құру технологиясы мен олардың жұмысы, ауқымды желілерді құру технологиясы мен олардың жұмысы, желілік бағдарламалық жабдықтар жайлы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді бірінші, екінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен, дифференциалдық теңдеулердің әртүрлі қосымшаларымен, дифференциалдық теңдеулер жүйесімен және шешу әдістерімен таныстыру болып табылады. Курстың міндеті: қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер теориясының негіздерін зерттеу, жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кездесетін нақты дифференциалдық модельдерді зерттеуде осы білімді қолдана білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есептеу жүйелерінің архитектурасы және бағдарламалық жасақтамасы

    Мақсаты:студенттердің компьютердің құрылымы мен жұмыс істеуінің физикалық негіздері,есептеу жүйелерінің аппараттық және бағдарламалық жасақтамасы саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Міндеті:болашақ мамандарды компьютердің құ-рылысы мен жұмыс істеуінің физикалық негіздерімен, заманауи компьютердің архитектурасымен, есептеу жүйелерін бағдарла-малық қамтамасыз ету түрлерімен таныстыру; бағдарламалық жасақтаманы орнату және қолдану,компьютерге техникалық қызмет көрсету, жергілікті желіні, сайт ұйымдастыру және басқару үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулердің жуық шешімдері

    Мақсаты мен міндеті: дифференциалдық теңдеулерді жуықтап шешудің әдістерін зерттеу. Студенттерге жуықтау әдістері туралы ақпарат беру. Итерациялық әдістерді қарастыру және итерациялық әдістердің жинақтылығы үшін жеткілікті шартты анықтау. Студенттерді жиі қолданылатын жуықтау әдістерін қолдана отырып, қарапайым дифференциалдық теңдеулердің сандық шешімін табуды үйрету. Нақты мысалдардың көмегімен білімдерін бекіту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника негіздері (мектеп базасында)

    Мақсаты:студенттерді LEGO фирмасы әзірлеген EV3 микропроцессорлы роботтары және LabView бағдарламалық қамсыздандырумен қамтылған LegoMindstorms конструкторы негізінде «Робототехника» курсын іске асырудың теориялық және тәжірибелік негіз-дерін қалыптастыру. Міндеті:робототехника жайлы түсінікті қалыптастыру;бағдарламаны үйрету арқылы студенттердің таным-дық,біліктілік қабілеттерін дамыту;орта мектепте робототехникалық пәндерді қалыптастыру және қолдану туралы теориялық және практикалық-әдістемелік құзыреттерді жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернеттегі бағдарламалау

    Мақсаты: студентке Web-программалау,Web-сайттар мен мәліметтер қорларының Web-интерфейстері үшін JavaScript, VBScript,PHP тілдерінің мүмкіндіктерін меңгерту. Міндеті:WEB-парақ құруға арналған интернет-программалаудың аппараттық құралдарының негіздерін оқыту, WEB-парақтардың базалық элементтерін (мәтін, графикалық бейнелер, дыбыс, анимация) жасау мүмкіндік-терімен, интернет желісінде ақпараттық технолоиялардың қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    "Жасанды интеллект негіздері" пәнін (модулін) игеру мақсаттары: әртүрлі типтегі интеллектуалды жүйелерді ұйымдастыру және құру негіздері, интеллектуалды жүйелерді іске асыру және пайдалану тәсілдері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу, сондай-ақ студенттерде интеллектуалды жүйелерді әзірлеу және қолдану үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу міндеттеріне мыналар кіреді: зияткерлік жүйелер мен ақпараттық технологиялардың мақсатын, ерекшеліктерін және негізгі ұғымдарын, зияткерлік жүйелер мен ақпаратты өңдеу технологияларын құру принциптерін қарастыру. Пәнді игеру бойынша оқу процесі заманауи цифрлық технологияларды, оның ішінде цифрлық сервистерді, АИ технологияларына негізделген модельдер мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Математикалық модельдеу

    Мақсаты мен міндеті:Студенттерді сандық оқыту әдістерін және математикалық модельдеуді жүйелі және толық таңдаудың негізгі принциптерімен таныстыру. Сызықтық және сызықтық емес бағдарламалық есептерге арналған модельдер құру, олардың максималды және минималды мәндерін табу, сонымен қатар көлік, бүтін бағдарламалау есептерімен танысу, ойын теориясының мәселелерін шешу және математикалық статистика элементтерімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 10

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Математика және информатика саласында кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімді меңгерген.
  • Гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, жаратылыстану ғылымдары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы және құқықтық мәдениет саласындағы ғылыми-теориялық білім негіздерін меңгерген
  • Математика мен информатиканың фундаментальды бөлімдері теориясының негіздерін меңгерді.
  • Мемлекеттік тілде және ұлтаралық қатынас тілінде әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіби және ғылыми қарым-қатынас салаларында қарым-қатынас жасауға қабілетті, шет тілдерінің бірін біледі.
  • Орта мектеп педагогикасын, орта білімнің құрылымы мен мазмұнын, адамның жас ерекшелік физиологиясы мен психологиясын біледі;
  • Кәсіби қызметте бағдарламалаудың әртүрлі тілдері мен технологияларын қолдана алады.
  • білім алушыларда логикалық ойлау, есептеу және графикалық дағдылар, пайымдауларды дәлелдеу және пайымдауды жүргізе білу, гипотезаларды тұжырымдау, математикалық модель құру, қолданбалы есептерді шешуді қалыптастырады,
  • АКТ, зертханалық жабдықтар мен басқа да техникалық оқыту құралдарын қолдана отырып, кәсіби қызметтегі міндеттерін шеше алады
  • математика мен информатиканың теориялық және эксперименттік негіздері және оларды оқыту технологиялары білімін қолданады,
Top