Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06114 Биокомпьютинг в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

Пәндер

  • Дискреттік математика және математикалық логика

    Дискретті нысандарды зерттеу, комбинаторлық есептерді шешу, бейнелеу түрлері мен екілік қатынастарды зерттеу, мәлімдемелер алгебрасының формулаларын қалыпты формаларға келтіру, логика алгебрасын коммутациялық тізбектер теориясына қолдану. Талдау және синтездеу, математикалық жетілу қабілеттері дамиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • WEB технологиялары

    Бұл курстың мақсаты студенттерге веб-қосымшалардың тетіктері туралы түсінікті түсінік беру, сонымен қатар өз қосымшаларын жазу білімдері, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бағдарламалауға кіріспе

    Бағдарламаны әзірлеудің әдістемелік негіздерін және практикалық бағдарламалау дағдыларын зерттеу. Пәнді оқытудың негізгі мақсаттары: * Есептерді Алгоритмдеу негіздерін үйрену * Бағдарламалау тілдерін жіктеу негіздерін үйрену * Деректер түрлерін зерттеу және C ++тіл операторларының жіктелуі * Бағдарламаларды кіші бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және тестілеу әдістерін, объектіге бағытталған бағдарламалау негіздерін қолдана отырып әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Алгебра және геометрия

    Сызықтық алгебраның және аналитикалық геометрияның элементтерін нақты өмір мен түрлі ғылым мысалдарын оқып үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • 3D модельдеу және дизайн

    Курстың мақсаты студенттердің кәсіби қызмет саласында да, кейінгі оқыту кезінде курстық және практикалық жұмыстарды орындау кезінде де қолданбалы мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін компьютерлік 3D модельдеудің теориялық негіздері мен әдістерін игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Python бағдарламалау

    Курсты игерудің мақсаты Python тілінде программалау тілдерін дамыту болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент Python бағдарламалау тілінің негізгі құрылымдары мен идиомаларын білу және қойылған аналитикалық есепті орындау үшін практикада күрделі емес бағдарлама жасай білуді меңгереді. Бағдарламалау бойынша практикалық тапсырмаларды шешу және формализациялау дағдысы болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық анализ

    Курстың мақсаты студенттерді есептеудің маңызды салаларымен және оның информатикадағы қолданылуымен таныстыру. Оқу процесінде студенттер әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен құралдармен танысып, қолдана білуі керек. Сонымен қатар, олар дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясына негізделген талдауды пайдалана отырып, шексіз аз айнымалыларды зерттеудің іргелі әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Объектті-бағдарланған программалау

    Бұл курс Java бағдарламалау тіліндегі объектіге бағытталған бағдарламалау тұжырымдамаларын қолдана отырып, консольді немесе терезе қосымшаларын жасау дағдыларын ұсынады. Курстың тақырыптарына OOP парадигмасы, Java бағдарламалау, файлдарды өңдеу, ерекшеліктер, құрылымдар, коллекциялар, объектіге бағытталған бағдарламалау тұжырымдамалары кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жалпы биология

    Курс қазіргі заманғы биологиялық теориялар мен тұжырымдамаларды, биологиялық объектілердің құрылымын, биологиялық процестер мен құбылыстардың мәнін, тірі жүйелердің құрылымдық ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу негіздерін, олардың гомеостазын қамтамасыз ету механизмдерін; өмірді ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі тірі көріністердің ерекшеліктерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Курс дифференциалдық теңдеулерді жіктейді және осы теңдеулерді шешу үшін қажетті әдістерді қолданады; n-ретті сызықтық дифференциалдық теңдеулерді және тұрақты коэффициенттері бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешуге; автономды жүйенің тыныштық нүктелерін табуға; тұрақты коэффициенттері бар сызықтық біртекті теңдеу үшін шекті есептерді шешуге; теориялық негіздерді меңгеру және физикалық әдістерді практикалық қолдану үшін математикалық аппаратты пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Курс кез келген оқиғалардың ықтималдығы мен статистикасына, сондай-ақ Математикалық талдау, Заманауи статистикалық әдістер және Экономикалық теория бөлімін қамтитын пәнаралық оқыту бағдарламасы шеңберіндегі математика мен бағдарламалау, операциялық жүйелер арасындағы байланысқа бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы

    Курс әртүрлі есептерді шешу үшін алгоритмдерді және өңдеу бағдарламаларын зерттеуге арналған. Бұл үшін бағдарламалық құрылым, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, Алгоритмдеу, бағдарламалау, баптау және бағдарламалау тілін қолдану арқылы бағдарламаларды жүзеге асыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сандық әдістер 1

    Курсқа мыналар кіреді: қателіктер теориясының негіздері, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі, сызықтық емес теңдеулер және сызықтық емес теңдеулер жүйесі, Интерполяция және ең жақсы жуықтау, функцияларды саралау және біріктіру, қарапайым дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика теңдеулері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биоинформатика негіздері

    Курстың мақсаты студенттерді: - биоинформатиканың негізгі міндеттерімен; - деректер типтерімен және деректерді ұсыну тәсілдерімен; - гетерогенді деректерді интеграциялау әдістерімен; - биоинформатика есептерін шешудің базалық алгоритмдерімен; - биоинформатиканың негізгі бағдарламалық-ақпараттық ресурстарымен; - биоинформатикада қолданылатын ақпараттық технологиялармен таныстыру болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін курстың міндеттері: зерттеу пәнінің мазмұндық негіздерін, биоинформатика мен жүйелік компьютерлік биологияның тұжырымдамалық аппараты мен әдіснамалық базасын, сондай-ақ биоинформатикада қолданылатын ақпараттық технологияларды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Майнор 1

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер қоры теориясы

    Курс мәліметтер базасының жүйесі деген не екенін түсіндіреді, содан кейін реляциялық мәліметтер базасын - реляциялық (немесе кестелік) модельге сәйкес жасалған мәліметтер базасын зерттеу үшін оқу материалының көп бөлігіне көшеді. Содан кейін, деректер абстракциясынан курс сұраныстардың өнімділігін арттыру үшін қосымша материалдармен транзакцияларды басқаруға көшеді. Ақырында, деректерді сақтау технологиясының кең тарихындағы соңғы оқиғаларды анықтайтын мәліметтер базасын жобалауда заманауи тенденциялар пайда болды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Кәсіби ағылшын тілі курсы кәсіби қызығушылық тудыратын АТ саласындағы келешек үрдістер, компьютер дос ретінде, компьютер қас ретінде, АТ кері әсерін азайту, магниттік жад, оптикалық жад, флэш-жад, бағдарлама жасақтау тілдері, веб-дизайн, графика, дизайн, т.б. тақырыптарды қамтиды. Ол студенттердің кәсіби ағылшын тілі саласындағы тілдік білімін арттыруға, тілдік қабілеттері мен коммуникативтік құзыреттіліктерін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Майнор 2

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бионика

    Курс қажетті тәжірибелік және технологиялық негіздерді табуға көмектеседі, олардың негізінде бионикалық модельдің қажетті қасиеттерін барынша тиімді және дәл қалпына келтіруге болады. Курс тек биология мен медицинада ғана емес, сонымен қатар бақылаудың оңтайлы мәселелерін шешуде, бірқатар жаратылыстану ғылымдарындағы, экономикалық проблемалардағы және жобалаудың көп сатылы мәселелеріндегі жалпы ғылыми маңызы бар күрделі жүйелерді бейресми, «бұлыңғыр» модельдеудің теориялық білімі мен практикалық тәжірибесінен тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биофизика негізіндегі биоинженерия

    Бұл курс ББ Биокомпьютинг студенттерін даярлауға арналған. Курста биофизика, генетика және жасушалық технологиялар бөлімдері берілген. Сондай-ақ, курста адам мен жануарлардың бағаналы жасушаларымен жаңа мәдени технологияларды қолдана отырып, сонымен қатар жаңа мүшелер мен тіндерді құру және қайта құру жұмыстары бар. Зақымдалған құрылымдардың, соның ішінде жүрек, жүйке, сүйек және басқа тіндердің биоинжинирингінің негізгі принциптері көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту 1

    Курс студенттерді теориялық негіздермен және машиналық оқыту алгоритмдерімен, олардың нақты мәселелерді шешуде практикалық іске асырылуымен және қолданылуымен таныстырады. Осы курс аясында студенттер қарастырылып отырған теорияны қолдана отырып шешілетін міндеттер мен кейбір негізгі жіктеуіштерді құру принциптері туралы түсінік алуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биология

    Курста молекулалық биологияның негізгі түсініктері туралы білім жүйесін қамтиды; сонымен қатар химиялық және биологиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттеріне молекулалық биологиядағы ғылыми білім мен дағдыларды бейімдеу; ақпараттық макромолекулалар мен өмірдің материалдық тасымалдаушылары туралы идеяны қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту 2

    Бұл курстың мақсаты-дискриминантты, кластерлік және регрессиялық талдауды қоса алғанда, машиналарды Оқыту теориясының негіздерін зерттеу, деректерді іздеу мәселелерін практикалық шешу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу

    Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу пәні студенттер үшін өте маңызды пән болып табылады, өйткені берілген пән мемлекеттік тілде іс-қағаздарды дайындауды, ресімдеуді үйретеді, іс-қағаздарын өз бетінше құрастыру, қазақ тіліне аудару тәжірибелік дағдылары мен біліктілігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Нейробиология

    Курс студенттерге қажетті ғылыми әдебиеттерді іздеуге үйретеді. Студент бағдарламалық жасақтаманы модельдеу негізінде практикалық дағдыларға ие болады; адамдардың және модельдік жануарлардың жүйке жүйесінің құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуын; жасушалардың электрлік сигналдарын және синаптикалық сигналдарды таратуды жүзеге асыратын иондық механизмдер; рецепторлық аппараттардың локализациясы және дененің негізгі нейротрансмиттерлік жүйелерінің биологиялық әсерлерін таниды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қалыпты физиология

    Курста жасушалардың, ұлпалардың және мүшелердің құрылымдық ұйымдастырылуына негізделген ағзаның негізгі даму заңдылықтары мен өмірлік функциялары көрсетілген. Студенттер дене жүйелері қызметінің параметрлерін бағалауды үйренеді, сонымен қатар кәсіби қызмет үшін қалыпты физиология туралы заманауи ақпаратты алу үшін оқу, ғылыми, танымал ғылыми әдебиеттерді, Интернетті пайдаланады. Нәтижесінде олар ақпаратты түрлендірудің негізгі технологияларына ие болады: мәтін, кестелік редакторлар, Интернетте іздеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сандық әдістер 2

    Курс математиканың әртүрлі салаларында теорияда да, қосымшаларда да пайда болатын әртүрлі математикалық есептерді компьютерлерде шешудің әдістерін әзірлеу мен қолданудың негізгі әдістерін зерттеуді қамтиды. Курс міндетті түрде сандық әдістер бойынша зертханалық сабақтармен бірге жүруі керек. Нәтижесінде студент зерттелген әдістерді қолдана отырып, белгілі бір тапсырмалар жиынтығын шеше алуы керек және кеңінен қолданылатын бағдарламалық пакеттердің негізінде қандай сандық әдістер бар екенін түсінуі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Майнор 3

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістемесі

    Курс оқушылардың тәуелсіз теориялық және практикалық қорытындылар мен тұжырымдарға, ғылыми ақпараттарды объективті бағалау дағдыларына, ғылыми зерттеулердің еркіндігін және білім беру қызметінде ғылыми білімдерді қолдануды, соның ішінде дипломдық жобаны (жұмыстарды) орындау мүмкіндігін дамытуға бағытталған іс-шараларды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Функционалдық диагностика

    Функционалды диагностика әдістерін қолдана отырып, адам ағзасының басқа жүйелерінің (ас қорыту, эндокриндік, гемопоэтикалық органдар) күйі зерттеледі. Курста сау адамдардағы қалыпты және пациенттердегі патология туралы ұғымдар, сондай-ақ функционалды диагноз түріндегі зерттеу нәтижелері сипатталған. Курста функционалды диагностиканың барлық әдістерінің тізімі, сондай-ақ функционалды диагностиканың жекелеген топтары үшін жұмыс уақытының бағасы үшін ұсынылған нормативтердің жобасы келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стартаптар және кәсіпкерлік

    Бұл курста бизнес дегеніміз не, ол қалай жұмыс істейді және оны қалай жүргізу керек екендігі туралы түсінік беріледі. Студенттер өндіріс пен маркетингте, менеджментте және менеджментте, менеджментте және менеджментте қолданылатын процестерді анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада пайдалануды, жинақтауды күзетуді және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды, салықтарды есептеу және төлеу, салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды меңгереді, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Курстың мақсаты-экономикалық өмірдің процестері мен құбылыстарын зерттеу және түсіндіру, заңдылықтарды түсіндіру және оларды қолдану тәсілдерін болжау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заң және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Курста сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық, экономикалық және әлеуметтік негіздері баяндалып, мемлекеттік саясаттың ерекшеліктері ашылып, сыбайлас жемқорлықпен күрес бойынша халықаралық тәжірибе көрсетіліп, мүдделер қақтығысын реттеудің ерекшеліктері анықталды. Курсты сәтті өту нәтижесінде: 1. Сыбайлас жемқорлық бұзушылықтарға қатысудың құқықтық жауапкершілік шараларын түсіну. 2. Сыбайлас жемқорлыққа әкелетін ұйымдардың қызметіндегі мүдделер қақтығысын анықтау. 3. Әртүрлі зерттеу әдістерін қолдана отырып, ұйымдардың жұмысына талдау жасап үйренеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігінің және экологияның негіздері

    Төтенше жағдайларда адамның қоршаған ортамен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесуі, шаруашылық объектілерінің (ұйымдардың) тұрақты жұмыс істеуінің төтенше жағдайларда, жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік әсерлердің салдарларының алдын алу және жою мәселелерін зерделеу, заманауи жою құралдарын қолдану кезіндегі төтенше жағдайларды қарастыру. Сонымен қатар, курс қазіргі заманғы экономикалық, әлеуметтік және саяси мәселелерді шешудегі экологияның рөлін, сонымен қатар адамның өндірістік қызметі нәтижесінде дүниежүзілік экологиялық проблемалардың пайда болуын және олар үшін әлемдік қауымдастықтың жауапкершілігін ашады. Өте маңызды аспект тұрақты дамуды қамтамасыз ету үшін халықаралық ынтымақтастық болып табылады. Экологияны практикалық қолданудың – табиғи ресурстар мен қоршаған ортаның ластануы сияқты әртүрлі салалары да қарастырылады .

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық есептердегі Лаплас түрлендірулері

    Биологиялық есептердің әртүрлі эволюциялық модельдері қарастырылады. Курста кешенді талдаудың қажетті элементтері, Лапластың тікелей түрленуі оқытылады. Лапласты түрлендіру әдістері зерттеледі. Әрбір бастапқы-шеткі міндет үшін Лапласты екі жақты түрлендіру жасалады және қойылған есептің нақты шешімдері анықталады. Есепті шешудің жақындатылған әдістері бөлек зерделенеді және салыстырмалы талдау жасалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұрыс есептерді модельдеу

    Студенттерді жасанды құрылыстың дұрыс қойылмаған міндеттерін шешудің негізгі әдістерімен таныстыру. Көп қабатты аймақта жылудың таралу модельдері қарастырылады. Жасанды құрылымның дұрыс емес есептерін шешудің жуық әдістері жасалынған, кері есептердің әртүрлі түрлерін шешудің алгоритмдері жасалған. Есептеу эксперименттері жүргізіледі, нәтижелер талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық үдерістерді математикалық әдістер және компьютерлік модельдеу

    Курс студенттерге Машиналық оқыту және статистикалық модельдеу әдістерін, функцияларды іріктеуді және генетикалық деректерді жіктеуді қолдануды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Power BI деректерді талдау және визуализациялау

    Талдаушы-белгілі бір саланы зерттейтін және модельдеумен айналысатын маман. Power BI-әртүрлі ақпарат көздерінен алынған деректерді біріктіретін, оларды түрлендіретін және талдауға ыңғайлы көрнекі түрде ұсынатын аналитика жүйесі. BI технологиялары шешім қабылдау үшін үлкен құрылымданбаған деректер көлемін өңдеуге мүмкіндік береді. Power BI-бұл Microsoft корпорациясының бағдарламалық жасақтама қызметтерінің жиынтығы, олар компанияның байланыссыз деректер көздерін тұтас интерактивті есептерге айналдырады. Бұл жағдайда дерекқор, Excel файлдары, бұлт көздері мен интернет деректері, мәтіндік файлдар және т.б. болуы мүмкін. Бұл құрал жағдайды бақылауға және әр құрылғыда қол жетімді егжей-тегжейлі ақпараттық панельдердің көмегімен сұрақтарға дереу жауап алуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Кез-келген операциялық жүйеде және мәліметтер базасында жұмыс істей білу; ақпаратты қорғаудың әдістері мен құралдарын қолдану; электрондық кестелермен жұмыс істеу, деректерді шоғырландыру, диаграммалар құру.
  • Заманауи ақпараттық технологиялар әдістерін пайдалана отырып математикалық модельдерді құру
  • Сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарын; математикалық талдаудың негізгі іргелі ұғымдары; шектер теориясы; бір айнымалының үздіксіз функциялары теориясы; бір нақты айнымалының функциясының дифференциалды есебі сипаттау.
  • Биологиялық мәселелерді шешуде бағдарламалық тілдің құралдарын қолдану, сонымен қатар биологиялық процестерді кешенді талдаудың нәтижелерін түсіндіру, деректерді талдау, тенденцияларды анықтау, болжам жасау.
  • Гендер мен геномдарды талдау бағдарламаларын әзірлеу дағдыларын меңгеру, biopython, R, Bioconductor және Galaxy сияқты қосымша пакеттерді пайдалану.
  • Деректер құрылымын қолдану және әртүрлі есептеу тапсырмаларын шешу үшін тиісті алгоритмдер жасау
  • Тірі жүйелердің жұмысын реттеу принциптерін түсіндіре білу; биологиялық білімді кәсіби қызметте қолдану.
  • Бионикалық модельдің қажетті қасиеттерін тиімді және дәл қалпына келтіруге болатын қажетті эксперименттік-технологиялық негіздерді іздей білу.
  • Жасушалардың, тіндердің және мүшелердің құрылымдық ұйымдастырылуына негізделген ағзаның дамуы мен өмірінің негізгі заңдылықтарын білу.
  • Адамның және модельдік жануарлардың жүйке жүйесінің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын білу.
  • Молекулалық биологияның негізгі ұғымдары туралы білімге ие болу; молекулалық биологиядағы ғылыми білім мен дағдыларды химиялық және биологиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттеріне бейімдей білу.
  • Функцияларды іріктеу және генетикалық деректерді жіктеу үшін машиналық оқыту және статистикалық модельдеу әдістерін қолдана білу.
  • Қазіргі дереккөздерді талдау, қорытынды жасау, оларды дәлелдеу және ақпарат негізінде шешім қабылдау.
  • Бағдарламалық жасақтаманы, пайдаланушылық интерфейсті және деректерді сақтау және өңдеу жүйелерін құруға арналған әртүрлі құралдарды қолдану және объектінің, процестің 3D үлгісін құру
  • Таңдалған қосымша білім беру бағдарламасы бойынша алған білімдерін қолдана білу.
  • Экономика және құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі салаларындағы базалық білімді пайдалана отырып, пәнаралық ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін көрсету. Ғылыми жобалардың рентабельділігін есептеу міндеттері үшін кәсіпкерлік қасиеттерді қолдану. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтай отырып, тұлғааралық және тұлғааралық қатынастар құру.
Top