Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03215 Медиакоммуникациялар в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаны игерген түлектер жарнама-ақпараттық, ұйымдастырушы-басқарушылық, жоба-талдамалық және редакторлық міндеттерді атқара отырып, жоғары білім беру саласында кәсіби қызметті жүзеге асыра алады. Бағдарлама түлектерінің кәсіби қызмет объектілері медиа жобалар мен медиа өнімдер болып табылады. Бағдарлама ұйым немесе компания үшін медиатұтынушылар факторын ескере отырып, күн тәртібіне өзекті ақпарат ағындарын өңдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M067 Журналистика және репортерлық іс

Пәндер

  • Медиакоммуникациялардағы трансформациялық құбылыстар

    Пәннің мақсаты – магистранттардың медиа және коммуникациялардағы айқын көрінген трансформациялық құбылыстарды, сондай-ақ медиа саласы проблематикасының негізгі элементтерін талдау қабілетін қалыптастыру, медианы трансформациялаудың теориялық және практикалық проблемалары арасында ішкі бөлшектенуді айқындайтын технологиялық, контенттік және мультимедиалық топтарды бөліп көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникация теориясы

    Пәннің мақсаты – магистранттардың әлеуметтік статусы аясында кәсіби орта мен қоғамда сәтті жұмыс істей алу қабілетін қалыптастыру, ақпарат алмасудың табиғи, әлеуметтік және техникалық жүйелеріндегі ерекшеліктерді анықтау, әлеуметтік коммуникация заңдылықтары мен қоғамдағы ақпарат алмасудың универсалды механизмдеріне ерекше назар аудара отырып, коммуникативтік процестің универсалды моделін құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Digital-коммуникациялар

    Пәннің мақсаты-магистранттардың өз аудиториясымен интернет арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру; әлеуметтік желілермен (SMM) жұмыс істеу; интернеттегі беделін басқару; корпоративтік сайттар құру және оларды ілгерілету; интернетте PR-жобаларды әзірлеу және іске асыру; пайдаланушыларды интернет-коммуникацияға тарту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интерактивті медиа жобалар дизайны

    Пәннің мақсаты - магистранттардың көптеген әдеби және аудиовизуалды материалдарды біріктіре отырып, мультимедиялық өнімді жүйелеу қабілеттерін қалыптастыру, мультимедиялық жобаны құрайтын адам санасына эстетикалық әсер ету параметрлерін анықтау, формаларын анықтау мультимедианың қазіргі қоғамдағы әлеуметтік таралуы, кодтар мен өнер нышандары арқылы анықталатын мультимедиялық жобалардың демонстрациялық эстетикасының принциптерін тұжырымдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік басқарудағы медиакоммуникациялар

    Пәннің мақсаты-магистранттарда мемлекеттік басқару мен саясаттағы медиакоммуникация қағидаттары мен тетіктерін қалыптастыру, базалық ұғымдық аппаратпен жұмыс істей білу, мемлекеттік билік және басқару органдарындағы ақпараттық процестерді қабылдау және ұғыну қабілетін қалыптастыру, мемлекеттік қызметшінің кәсіби қызметі саласындағы білімді тереңдетуге ерекше назар аудару: медиакоммуникация саласындағы ұйымды тиімді басқаруды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Пәннің мақсаты - зерттеу әдіснамасын әзірлеуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру. Оқу курсы медианы зерттеудің әртүрлі парадигмалары шеңберінде медиалық тәжірибені талдауға және сыни бағалауға, эмпирикалық зерттеуде деректерді жинау әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық қатынастардағы медиакоммуникациялар

    Пәннің мақсаты – магистранттардың халықаралық журналистика саласында күрделілігі жоғары, оның ішінде инновациялық сипаттағы міндеттерді қою мен шешуге байланысты тиісті жұмыс түрлерін жоғары кәсіби деңгейде орындау қабілетін қалыптастыру, мемлекеттік құрылымдардың сыртқы саяси қызметіне коммуникациялық қолдауды қамтамасыз ету және мемлекеттік тілдің, мәдениеттің және елдің халықаралық аренадағы мүдделерінің таралуына ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас тәжірибесінің этикасы

    Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпараттық-коммуникациялық саланы реттейтін стратегиялық коммуникациялар саласында этикалық нормативтерді қалыптастыру және жетілдіру, оларды қолданудың нақты жағдайларында этикалық реттеу нормаларын оқшаулау; ақпараттық салада этикалық нормаларды пайдалану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік коммуникация және қоғам

    Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін жүйелі қолдану қабілетін қалыптастыру; социологиялық зерттеу жүргізудің әдіснамасы мен әдістемесіне ерекше назар аудара отырып, қазіргі қоғамның проблемаларына байланысты ақпаратты синтездеу; әлеуметтік-гуманитарлық саладағы неғұрлым маңызды фактілерді, құбылыстарды, процестерді зерттеу, коммуникациялық өнімді жасау кезінде қазіргі заманғы цифрлық құрылғылар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиа кеңістік: зерттеудің негізгі бағыттары

    Пәннің мақсаты – магистранттардың медиа кеңістік мәселелерін анықтау қабілетін қалыптастыру, оны барлық медиа мәтіндердің жиынтығы, "дискурсивті" кеңістік ретінде қарастыру. Институционалды салаға, бұқаралық ақпарат құралдарының жүйесіне және медиа кеңістікті медиа нарық ретінде және адам қызметінің барлық салаларына енетін ғаламдық тіршілік ету ортасы ретінде сипаттауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Байланыс агенттігін басқару

    Пәннің мақсаты – магистранттардың коммуникациялық агенттікті басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін сәтті меңгеру қабілетін қалыптастыру. Коммуникациялық шешімдер мен бизнес-стратегиялардың өзара байланыстарына ерекше назар аудара отырып, жарнама нарығын және қоғаммен байланысты, агенттіктер арасында да, агенттік пен клиент арасында да болатын процестердің өзара байланысын қабылдаудың жалпы көрінісін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Медиакоммуникациядағы фундаментальды лингвистика

    Пән медиадискурсты және оның баяндау, стилистикалық және жанрлық компоненттерін зерттеуге бағытталған. Бұқаралық және тұлғааралық қарым-қатынасты үйлестірудегі медиа дискурстың рөліне ерекше назар аударылады. Пәннің мақсаты - қоғам мен индустрия талаптарына сай медиа және коммуникациялық өнімдерді әзірлеуде жетекші коммуникативтік стратегияларды және шығармашылық коммуникативтік қызметтің интерактивті әдістерін игеру саналады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жоба менеджменті

    Пәннің мақсаты – магистранттарда менеджердің жеке жұмысын, ол ұйымдастыратын команданың жұмысын және тұтастай ұйымның жұмысын алға жылжыту қабілетін қалыптастыру. Стратегиялық жоспарлауға, белгісіз болашақпен жұмыс істеуге, жағдайды талдауға, үнемі өзгеріп отыратын жағдайларда икемді әрекет етуге, қарым-қатынас стиліне ерекше назар аудару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық коммуникациядағы заманауи зерттеулер

    Пәннің мақсаты – магистранттар арасында адамның қарым-қатынас ортасындағы процестердің күрделілігін, зерттеу әдістерін, көшбасшылықты, қарым-қатынастың қолданыстағы және пайда болатын құралдарын түсіну, сондай-ақ сыни мәселелердің қоғамда және нақты ұйымдастырушылық жағдайда қалай дамып, анықталғанын талдау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Медиа-жобалардың экономикасы

    Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпараттық және коммуникативтік технологияларды интеграциялау өнімі ретінде заманауи медиажобаны өндіру механизмдері мен стратегияларын талдау қабілетін қалыптастыру. БАҚ тұжырымдамасын талдау және түзету дағдыларын қалыптастыруға және жергілікті авторлық медиажобаны әзірлеу, БАҚ тұжырымдамаларын әзірлеу, талдау және түзету қабілетіне ерекше назар аудару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік және брендтік коммуникациялар

    Пәннің мақсаты – магистранттарда корпоративтік және бренд-коммуникациялар бағытындағы жұмыстың ерекшеліктері мен ерекшелігін түсіну, компания жұмысының түрлі сатыларында аудиторияның түрлі нысаналы топтарымен өзара іс-қимыл ерекшеліктерін ашу және бизнестің әртүрлі мақсаттарын ескере отырып, медиаменеджмент пен медиапартнерлікті айқындау үшін әртүрлі арналар мен жұмыс құралдарын табу қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Медиакоммуникацияның лингвистикалық ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты – магистранттарда қоғам мен индустрия талап ететін медиа өнімдер мен коммуникациялық өнімдерді жасау кезінде медиадискурста қолданылуы қажет шығармашылық коммуникативтік қызметтің жетекші коммуникативтік стратегиялары мен интерактивті әдістерін талдау, бұқаралық ақпарат мәтіндерінің лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін түсіну қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Онлайн-промоушн: стратегиялар мен тактика

    Пәннің мақсаты – магистранттардың шығармашылық ойлау қабілетін және онлайн-промоушнды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, желіде жылжытудың стратегиясы мен тактикасын жүйелі түрде түсіну, жұмыста ерекше назар аудара отырып, шығармашылық тәсілдерді қолдану желілік жылжыту саласындағы жұмысқа шығармашылық көзқарасты ынталандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Коммуникация теориясы мен концепциясын қолдана отырып, коммуникативті процестің универсалды моделін құру.
  • Медиакоммуникацияның мемлекеттік басқару жүйелерімен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтау және мемлекеттік құрылымдардың сыртқы саяси қызметіне коммуникациялық қолдау көрсету.
  • Отандық және шетелдік медианарықтардың даму тенденцияларын қадағалау және осы тенденцияларды кәсіби қызметте пайдалану.
  • Қазіргі заманғы хабар тарату технологияларының ерекшеліктері негізінде digital өнімдерді жасауда техникалық және шығармашылық дағдыларды пайдалану.
  • Интерактивті контент индустриясы құралдарын (интернет-порталдар, видео-, аудиоконтент, бағдарламалық бағдарламалық өнімдер) қолдана отырып, мультимедиалық өнім жасау.
  • Байланыстың жаңа технологиялары, этика мен психология заңдарына сүйене, коммуникацияның әрқилы амалдарын қолдана отырып, медиакомпанияның түрлі құрылымдарының жұмысын үйлестіру.
  • Әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың тілі және аппаратын қолдана отырып, медиа құбылыстардф зерттеу және сипаттау, медиакомпаниялар мен жобаларды талдауда әртүрлі әдістерді қолдану.
  • Медиа және коммуникациялық өнімдерді әзірлеуде медиа дискурста қолданылатын бұқаралық ақпарат құралдарының лингвистикалық ерекшеліктерін, интерактивті шығармашылық коммуникация әдістерін талдау.
  • Коммуникациялық қызметтегі дәстүрлі формаларына қатысты стратегиялық коммуникациялардың негізгі компоненттерін, параметрлерін, ерекшеліктерін анықтау; коммуникациялық стратегиялар әзірленетін коммуникациялық модельдердің эволюциясын талдау.
  • Маркетингтік стратегияны әзірлеу, оның тиімділігін бағалау, тұтынушы сұраныстарын, ағымдағы жағдайды және нарық сегментіндегі бәсекелестік позицияны ескере отырып, онлайн-дамытуды жүзеге асыру.
  • Корпоративтік және бренд-коммуникациялар бағытындағы жұмыс ерекшеліктерін айқындау; медиа-менеджерлермен тиімді жұмыс жүргізу, медиабизнес корпорацияның және/немесе бренд бизнесіне қалай әсер ететінін түйсіну.
  • Команда құру, бірге күнтізбелік жоспар әзірлеу, жоба құны мен оны нақты жағдайға бейімдей отырып, тиімді жүзеге асыру.
Top