8D03101 Әлеуметтану в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтану саласында өз бетінше ізденуге, кәсіби және педагогикалық қызметке қабілетті бәсекеге қабілетті жоғары деңгейдегі мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D061 Әлеуметтану
-
Білім беру саласы 8D03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 8D031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Әлеуметтанулық зерттеулердегі дизайн және анализ (ағыл.)
Пәннің мақсаты – дербес ғылыми жобаны және әлеуметтанулық зерттеулерді құрастыру, өлшеу әдістемесін таңдау және бағалау, социологиялық мәліметтерді жинау және талдау дағдыларын қалыптастыру. Әлеуметтанулық зерттеулердің стратегиясын зерттеуге, зерттеудің сандық және сапалық жобалауына, жинақтау әдістерін қолдануға, нәтижелерді талдауға және интерпретациялауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Пәннің мақсаты – әлеуметтанудағы ғылыми зерттеулердің әдістемесін жүйелеу және оны зерттеу міндеттеріне байланысты қолдану. Оқу мыналарды қамтиды: ғылыми зерттеу принциптерін, оны жоспарлау және ұйымдастыру кезеңдерін, мәліметтерді жинау мен талдаудың сандық және сапалық әдістерінің мүмкіндіктері мен шектеулерін, жаңа зерттеу әдістерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі Орталық Азиядағы әлеуметтік процестер (ағыл.)
Пәннің мақсаты – Орталық Азия елдерінің дамуының әлеуметтік, экономикалық, саяси, мәдени аспектілерін зерттеуге социологиялық көзқарасты қалыптастыру. Орталық Азия қоғамдарындағы заманауи әлеуметтік-саяси, экономикалық және мәдени өзгерістерді, әлеуметтік мәселелерді (білім, гендер және отбасы, дін, мемлекет және т.б.) социологиялық зерттеулер негізінде зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтанулық білім берудегі қазіргі парадигмалар
Пәннің мақсаты – қазіргі әлеуметтанулық парадигмалар мен теорияларды әлеуметтік әлемді сипаттау мен түсіндірудің әмбебап үлгілері ретінде түсіндіру. Қоғамдық дамудың, әлеуметтік құрылымдар мен теңсіздіктің, әлеуметтік қатынастардың, ұйымдар мен институттардың, әлеуметтік мінез-құлықтың жетекші социологиялық парадигмалары мен теорияларын жүйелі, сыни тұрғыдан зерттеуге және қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пәннің мақсаты - ғылыми-зерттеу процесін құру, ғылыми ақпараттармен жұмыс жасау, ғылыми жұмыстар жазу дағдыларын қалыптастыру. Оқу мыналарды қамтиды: академиялық жазудың негізгі формаларын, олардың ерекшеліктерін, зерттеу процесінің реттілігін, зерттеу жұмысындағы зерттеу нәтижелерін ұсыну (есеп, баяндама, мақала, диссертация).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қалалық зерттеулер мен тәжірибелер (ағыл.)
Пәннің мақсаты қалалар мен қалалық кеңістіктің дамуын зерттеу, қала өмірінің экономикалық, саяси, әлеуметтік және мәдени контексттерін талдау үшін социологиялық теорияларды біріктіру болып табылады. Қаланың социологиялық зерттеулерінің категориялары мен теорияларын, қалалық қауымдастықтардың, ұйымдар мен коммуникациялардың сипаттамаларын, қаладағы әлеуметтік процестерді және қаладағы басқару тәжірибесін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік ғылымдардағы теориялау өнері
Курстың мақсаты – әлеуметтанудан алынған концепцияларға сүйене отырып, зерттеудің әртүрлі түрлерінде теориялық өнердегі практикалық дағдыларды дамыту және теориялау жолдарын сыни талқылау. Теориялық және концептуалды құрылымдар және олардың әлеуметтік ғылымдарда қолданылуы, ғылыми дәлелдер мен жаңалық контекстінде теориялау және т.б. қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Даму және әлеуметтік теңсіздік (ағыл.)
Пәннің мақсаты – қоғамдағы теңсіздіктің құрылымдары мен процестерін түсіндіру мен салыстырмалы талдаудың концептуалды негізін, әлеуметтік даму мен теңсіздіктің арақатынасын бағалауда сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру. Әлеуметтік теңсіздік, байлық пен кедейлік, әлеуметтік мобильділік, жаһандық және жергілікті даму процестерінің социологиялық тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үй шаруашылығының экономикалық стратегиясы (ағыл.)
Пәннің мақсаты – әлеуметтік тәуекелдер жағдайында үй шаруашылықтарының өмір сүру және өмір сүру сапасын жақсарту бойынша әлеуметтік-экономикалық стратегияларын зерттеу және бағалау дағдыларын дамыту. Үй шаруашылықтарын статистикалық және социологиялық зерттеудің әдіснамалық және ұйымдастырушылық принциптерін, өзгеріп жатқан қоғамдағы үй шаруашылықтарының ерекшеліктері мен күнделікті өмір сүру стратегияларын зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қоғамның әлеуметтік инженериясы
Пәннің мақсаты – тұрақты даму моделі шеңберінде әлеуметтік институттар мен процестерді басқару үшін әлеуметтік жобалар мен әлеуметтік инженерлік технологияларды қолдану дағдыларын дамыту. Әлеуметтік инженерия қызметін пәнаралық сала ретінде зерттеуді, социологиялық диагностиканы, қоғамның әлеуметтік мәселелерін бақылау мен болжауды және әлеуметтік инженерлік технологияларды қолдануды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтық жоспарлау және қалалық саясат
Пәннің мақсаты – облыс пен қаланы дамыту бойынша мемлекеттік, жергілікті және қоғамдық саясаттың мақсаттары, міндеттері және әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Облыс пен қаланың теорияларын, қала және аймақтық даму процестерін реттеуді, аймақтық және қала құрылысын және жоспарлауды әлеуметтік-экономикалық талдау әдістерін зерттеуді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтанудағы антропологиялық дискурс
Пәннің мақсаты – адамның әлеуметтік мәдени процестердегі рөлін, әлеуметтік құрылымдардың негізі ретіндегі күнделікті тәжірибелерді талдау дағдыларын және қазіргі қоғамдардың әлеуметтік және мәдени дамуын зерттеуге антропологиялық көзқарасты дамыту. Зерттеуді көздейді: әлеуметтанудағы антропологиялық дискурс категориялары және онымен байланысты әлеуметтік-гуманитарлық пәндер, әлеуметтік және мәдени антропология әдіснамасы, сапалы зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік процестерді статистикалық талдау
Курстың мақсаты – әлеуметтік процестер туралы мәліметтерді талдау және әртүрлі бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, ғылыми жобаларда нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту. Әлеуметтік деректердің көздері, әлеуметтік зерттеулердегі конструкцияларды өлшеу процесі, бір айнымалы, екі және көп өзгермелі деректерді талдау әдістері, әртүрлі бағдарламалық пакеттерді қолдану арқылы деректерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі әлеуметтану парадигмаларының негізгі идеяларын, әлемдік және отандық әлеуметтану ғылымының даму тенденциялары мен бағыттарын түсіндіру, олардың негізінде өзіндік концептуалды негіз құру
- Өз бетінше әлеуметтанулық зерттеудің жобасын әзірлеу – зерттеу сұрақтарын қою, зерттеу кезеңдерін ұйымдастыру, ғылыми зерттеудің стратегиясы мен әдістерін анықтау, мәліметтерді талдау әдістерін жобалау
- Мониторинг және диагностика, әлеуметтік, экономикалық, саяси, мәдени құбылыстар мен қатынастарды модельдеу, әлеуметтік саясат пен тұрақты даму бағдарламаларын әзірлеу үшін сапалық және сандық әлеуметтанулық зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану
- Қазіргі қоғамды жаңғыртудың, жаһандық, аймақтық және жергілікті әлеуметтік-экономикалық және саяси, мәдени-саяси институттар мен процестердің трансформациясының ерекшеліктері мен негізгі тенденцияларын бағалау
- Математикалық талдау әдістерін, регрессиялық және көп нұсқалы статистикалық әдістерді қолдану, статистикалық мәліметтерді өңдеуге арналған заманауи бағдарламалық пакеттерді (SPSS және т.б.) пайдалана отырып, социологиялық деректерді талдау дағдыларын меңгеру
- Ғылыми ақпаратты және дербес ғылыми зерттеулердің нәтижелерін алу, өңдеу, жүйелеу, талдау және сақтау, мәліметтерді визуализациялау және оларды баяндамалар мен презентациялар түрінде көрсету үшін заманауи ақпараттық технологияларды және арнайы компьютерлік бағдарламаларды қолдану
- Ғылыми жазу және ғылыми қарым-қатынас мәдениетін көрсете отырып, ғылыми мәселелер мен ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұлттық және халықаралық деңгейде баяндамалар, мақалалар және басқа да жарияланымдар, жобалар, баяндамалар, докторлық диссертациялар түрінде дәлелді ұсыну
- Кәсіби білімді тереңдету, дүниетанымы мен кәсіби мәдениетін дамыту, білім мен ғылымның заманауи және инновациялық технологияларын меңгеруді талап ететін ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін өз бетінше шешу