Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11107 Мейрамхана және отель бизнесі в Нархоз Университеті

Пәндер

  • Екінші шетел тілі (неміс, француз, испан, түрік, жапон, қытай, араб, корей)

    Курсының мақсаты – студенттердің шет тілін оқыту үдерісінде мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілін меңгеру қабілеті мен дайындығы ретінде түсініледі. Пәндік мазмұн қарым-қатынастың салаларынан, тақырыптарынан, ішкі тақырыптарынан және типтік жағдаяттарынан тұратын когнитивтік-лингвомәдени кешендер түрінде беріледі. Тіл деңгейлерін жүйелі меңгеру нәтижесінде студенттер өз тілінде сөйлейтіндердің сөзін түсіну, әртүрлі дереккөздерден алынған ақпаратты синтездеу және дәлелдеу дағдыларын меңгереді; өз пікірін сенімді айта алады және әртүрлі тақырыптардағы пікірталастарға белсенді қатыса алады; әртүрлі грамматикалық құрылымдарды және кең сөздік қорды қолдана алады.

    Несиелер - 20
  • Туризм және қонақжайлылық индустриясына кіріспе

    Курс қонақжайлылық пен туризм индустриясының іргелі негіздерін қамтиды: қазіргі заманғы әлемдік тенденциялар, тұжырымдамалар, саланың ерекшеліктері мен проблемалары, оның құрылымы, қажеттіліктері және даму перспективалары. Саланың дамуына жергілікті, халықаралық деңгейге әсер ететін әлеуметтік факторлар қарастырылады. Қызметтерді алға жылжытуды және саланың бәсекеге қабілеттілігін анықтайтын - маркетинг сияқты, саладағы персонал мен менеджменттің кәсіби біліктілігін, қонақжайлылық индустриясында өнімдер мен қызметтердің ілгерілеуі мен жылжуына ықпал ететін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды анықтайтын -менеджмент сияқты салалармен байланыс көрсетілген. Студенттер сабақ барысында салалық талдау әдістемесін қолдана отырып, қонақжайлылық пен туризмді дамытудың тиімділігін анықтайтын факторларды, атап айтқанда, ҚР белгілі бір аймағында анықтайды. Болашақты болжау негізінде осы саланың Қазақстан үшін өзекті және перспективалы жаңа бағыттары айқындалады.Студенттер орналастыру базалары, тамақтану орындары, туристік ресурстар туралы мәліметтер банктерімен топта жұмыс істейді, сонымен қатар өздік жұмыстарды орындайды. Курс жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен ҚР жетекші туристік қауымдастығының менеджерлері қатысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикаға кіріспе

    Курс студенттерде экономикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған, экономикалық субъектілердің мінез - құлық заңдылықтары және микро және макро деңгейлерде экономиканың жұмыс істеу механизмі туралы жалпы түсінік береді. Курстың мазмұны экономикалық категорияларды, экономикалық заңдарды және өндірістегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы қатынастарды реттейтін шаруашылық жүргізу механизмін, сондай-ақ экономикалық жүйенің әртүрлі құрылымдық деңгейлерін зерттеуді қамтиды. Курсты оқу барысында студенттер тауарлар мен ресурстардың нақты нарықтарындағы жағдайларды талдаудың практикалық дағдыларын игеріп, проблемалық жағдайларды микро және макроэкономикалық деңгейде анықтауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Студенттер экология, техногенді әсер етудің негізгі түсініктерін және тұрақты дамудың принциптерін меңгереді. Студенттер практикалық тапсырмаларды орындай отырып, биосфераның негізгі заттарының белгілерін сипаттайды, тірі ағзалардың жаһандық рөлін түсіндіреді. Топпен жұмыс жасай отырып, студенттер халықаралық ұйымдардың статистикалық материалдарына сүйене отырып, тұрақты дамудың жергілікті, өңірлік, мемлекеттік және жаһандық деңгейлерінің сипаттамасын құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Курс білім алушыларда құқық пен заңнама негіздерін, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздерін, құқық көздерінің жүйесін, құқықтық қатынастардың түсінігі, элементтері мен мазмұнын, құқықтық жауапкершіліктің мәнін, сондай-ақ салалық (әкімшілік, қылмыстық, азаматтық және т.б.) заңнаманың негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер түрлі практикалық жағдайларды талдау және құқықтық кейстерді шешу арқылы құқықтық санаттармен жұмыс істеу, азаматтар мен ұйымдардың құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыруды қамтамасыз етуге бағытталған өтініштер мен арыздарды құрастыру, заңнама нормаларын қолдану дағдыларына ие болады. Курсты оқу нәтижелері бойынша студенттер сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жөніндегі мемлекет саясатының негізгі үрдістеріне бағдар алады, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға қарсы күресте сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың нормаларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас теориясы және практикасы

    Пән негізгі дағдыларды қалыптастыруды қамтамасыз етеді: эмоционалды интеллект, командада жұмыс істеу қабілеті; мәдениетаралық қарым-қатынас дағдылары. Liberal arts, симуляция, геймификация және кейс әдістері арқылы білім алушылар тиісті ақпаратты зерттей, жинақтай және пайдалана алады; жазбаша және ауызша сөйлеу, белсенді тыңдау және әртүрлі көзқарастарды құрметтеу дағдыларын көрсете отырып, сындарлы диалог пен пікірталастарға қатыса алады; тұлғааралық, ұйымдық мәселелерді қоса алғанда, әртүрлі контексттердегі коммуникативтік кедергілер мен мәселелерді тану және жою және мәдениетаралық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және инновация

    Бұл курс көшбасшылық пен инновацияның негізгі теорияларын қамтиды және жұмыс берушілер іздейтін жаһандық дағдылардың дамуына ықпал етеді. Курс сондай-ақ ұйымдағы инновацияларды ынталандыруға арналған жаңа құралдармен, оның ішінде зерттеулер жүргізу әдістерімен және инновацияларды әзірлеу үшін зерттеулерді қолданумен таныстырады. Іс-шаралар (ми шабуылы, командалық тапсырмалар және т.б.) инновациялық мәселені шешудің жолын және оны жүзеге асыру үшін көшбасшылық дағдыларды қолдану тәсілдерін ұсыну үшін шағын зерттеу жобасын жүзеге асыру және ұсыну үшін контекст береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық негіздері

    Курс кәсіби терминологияны, қонақжайлылық индустриясының қалыптасуының негізгі кезеңдерін, оның дамуының негізгі тұжырымдамаларын, классикалық қонақ үй тізбегі түріндегі ассоциацияның мысалдары мен формаларын, маусымдық түріндегі ерекшеліктерді, қызмет көрсету ерекшеліктерін және оның өнімнен айырмашылығы зерттейді. Қонақ үй, тамақтану, көлік кәсіпорындарының жіктемелеріне, қонақжайлық саласының инфрақұрылымына талдау жасалған. Студенттер кәсіби терминологияны қолдана алады, орналастыру, тамақтану орындары, ойын-сауық базаларының дерекқорларын талдай алады, қонақжайлылық қызметінің қиындығын көрсете алады және жаңа қызмет пакеттерін жасай алады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен қонақжайлылық кәсіпорындарының жетекші менеджерлері қатысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент негіздері

    Курстың негізгі мақсаты ретінде студенттерді менеджменттің заманауи ұғымдарымен таныстыру, ұйым менеджменті саласында негізгі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында студенттер: басқарудың қажеттілігі мен табиғатын; басқару деңгейлері мен еңбек бөлінісінің түрлерін; қазіргі заманғы бизнес пен кәсіпкерлікті дамыту бағыттары тұрғысынан менеджерлердің кәсіби құзыреттілігіне қойылатын талаптарды; негізгі функцияларды, олардың ұйым мақсаттарына қол жеткізу үшін өзара байланысы мен маңыздылығын; ұйымдық құрылымдардың әртүрлі түрлерін, менеджменттің байланыстырушы процестері және адами ресурстарды басқарумен байланысты негізгі ұғымдарды меңгереді. Кәсіби қызметтерді жүзеге асырумен байланысты мақсаттарды анықтап, міндеттерді тұжырымдай алады; басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын қолдана алады. Студенттер білім алу барысында менеджменттің негізгі аспектілері бойынша дағдыларға кейс-стади, пікірталас, талқылаулар, топтық және жеке жұмыстар, презентациялар жасау арқылы ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес этика

    Пән өзін-өзі және контрагенттерді құрметтеуге, іскерлік тәжірибе контекстіндегі моральдық құқық мәселелерін зерттеуге, ұйымдардың талаптардың сақталуын бақылау кезінде этикалық мәдениетті қалай құруға және ынталандыруға, іскерлік этиканы дамытуда қолданылатын негізгі этикалық шеңберлерді сипаттауға негізделген адал бизнес жүргізу принциптері туралы идеяны қарастырады. Сондай-ақ, дұрыс келіссөздер жүргізу, келісімшарттар жасау, бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі жайлы қабілеттіліктерді қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапа менеджменті 1

    Курс қызмет стандарттарына және тұтынушыға сапалы қызмет көрсетуге негізделген әр түрлі орналастыру орындары мен тамақтану кәсіпорындарының қызметін сертификаттаудың негізгі принциптері мен әдістерін қарастырады. Студенттер әр түрлі сертификаттау схемаларымен жұмыс істей алады, өз қызметінде HORECA сферасының отандық және халықаралық стандарттарын қолдана алады, технологиялық процестерде еркін бағыттап және сертификаттауға және стандарттауға жататын тиісті қызмет тізбектерін құрады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен ҚР сертификаттау және стандарттау орталығының жетекші менеджерлері қатысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі

    «Шет тілі» курсының мақсаты – коммуникативтік құзіреттілікті қалыптастыру, түсіну дағдыларын дамыту, қарым-қатынас мақсатын білдіру және жеткізу. Курс оқылым, жазылым, тыңдалым және сөйлесім дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер: ағылшын тілінде сөйлеушілерді түсінуі; әртүрлі дереккөздерінен алынған ақпарат пен дәлелдерді зерделеуі, конструктивті дәлелдер тізбегін құруы; өз пікірін еркін жеткізуі және кең ауқымды тақырыптар бойынша пікірталас жүргізуі; грамматикалық құрылымдар мен сөздіктің жеткілікті ауқымын қолдана алуы тиіс

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ресурстарды басқару

    Курста тамақтану саласына қажетті әртүрлі ресурстар туралы іргелі білім бар: оның тұтынуға жарамдылығын, өнім мен жабдықты таңбалауды, олардың сапасын анықтайтын тағамның тұтынушылық қасиеттері. Студент өнімнің сапасын оның таңбалануы, сыртқы белгілері мен сақтау мерзімдері, қолданыстағы халықаралық және қазақстандық стандарттарға сәйкес өнімдердің үйлесімділігі мен сақтау шарттары бойынша айқындайтын болады. Әр түрлі тамақтану кәсіпорындарының мәзірлерін әзірлейді және бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм және қонақжайлылық саласындағы академиялық зерттеулер

    Курс ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыруға, ғылыми жұмыстарды академиялық ресімдеуге (эсселер, мақалалар, рефераттар, есептер, шолулар, шолулар және т.б.) арналған. Курсты игеру барысында теориялық және эмпирикалық әдістер, ғылыми зерттеулер арқылы студент алынған деректерді пайдалана отырып, туризм және қонақжайлылық нарығына зерттеулер жүргізе алады, оларды түсіндіре алады, пікірталас, ғылыми дау, дәлелдер келтіру және өз пікірін қорғау дағдыларын қалыптастыра алады; орындалатын зерттеудің сипаты мен тақырыптық бағытына сәйкес ұсыныстар әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризм және қонақжайлылық маркетингі

    Курс туристік индустрия контекстіндегі маркетингтің теориялық және практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерді қамтиды: туризм маркетингінің экономикалық мәні мен тұжырымдамасы, туристік нарық, Туризмдегі маркетингтің ерекшелігі, туризм нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқы, Туризмдегі маркетингтік зерттеулер, туристік өнімді әзірлеу және басқару, туристік кәсіпорынның баға саясаты, туристік өнімді жылжыту жүйесі, дистрибьюция және туристік сауда жүйесі, курсты игеру шетелдік және отандық жағдайларды шешуді қарастырады, сондай-ақ отандық туристік қызметтерді ішкі және сыртқы нарықтарға ілгерілетуге бағытталған командалық жобаны орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Курорттарды басқару

    Курс туристік индустрияның мамандандырылған кәсіпорындары ретінде курорттар мен санаторийлердің қызмет ерекшеліктерімен таныстырады. Студенттер ҚР рекреациялық ресурстарының шоғырлану аймақтарымен таныса алады,табиғи емдік факторларды қолданудың заманауи әдістерімен, осы кәсіпорындар деректерін басқару ерекшеліктерімен танысады, олардың мақсаты тек орналастыру қызметтерін ұсыну ғана емес, сонымен қатар емдік-сауықтыру, профилактикалық және дұрыс тамақтану қызметтерін ұсыну болып табылады. Курстың мазмұны сонымен қатар нақты орналастыру орындарына арналған стандарттардың талаптарын,олардың жабдықтары мен персоналы; қонақжайлылық қызметтерінің тізіміндегі жаңа бағыт ретінде қалпына келтіру медицинасы, денсаулық сақтау профилактикасы; курорттардағы емдік тамақтануды ұйымдастыруды қамтиды. Студенттер санаторий-курорттық өнімді қалыптастыру үшін мәліметтер базасын қолдана отырып, оның ерекшеліктері мен қонақжайлылық нарығындағы жаңа тенденцияларды ескере отырып, территориялардың рекреациялық ресурстарын бағалау технологиясын игере алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сапа менеджменті 2

    Курс қонақжайлылық саласында сапа мәдениетін қалыптастыруға бағытталған: халықаралық және отандық стандарттарға негізделген қызмет көрсету сапасының компоненттері, әр түрлі қонақжайлылық кәсіпорындарының қызмет көрсетулерінің технологиялық тізбектері, мейманханалар мен мейрамханалар қызметтері.Клиенттермен қарым-қатынасқа назар аударады және осы бағыт үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады: құзыреттілік, қарым-қатынас, эмоциялар, мәдениет. Студенттер қонақтың типологиясын ескере отырып, сапалы қызмет көрсету компоненттерін жіктеу мен бағалаудың, қызмет көрсету деңгейінің қолданыстағы тәсілдерін, қонақтармен қарым-қатынас негіздерін және жанжалдарды басқару принциптерін игереді. Ғимараттан тысқару шығу және қонақ дәрістері, практикалық жаттығулар байланыс аймағындағы (Frot office, F&B) мамандықтардың ерекшеліктері мен мәнін және олардың қиындықтарын түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқиғалық менеджмент

    Курс оқиғалар индустриясы туралы, қоғамдағы жаңа құбылыс ретінде, осы саланың ерекшеліктері мен болашағы туралы, оның қонақжайлылық және туризм индустриясымен тығыз байланысы туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курстың мазмұнына кіреді: іс-шаралар типологиясы, әлемдік тенденциялар, іс-шаралар қызметтерінің ерекшеліктері; серіктестік және шарттық қатынастарды ұйымдастыру; іс-шараны жоспарлау кезеңдері және оның бағдарламасы (сценарийі), оқиғаларға бағытталған технологиялар; маркетинг құралдарын іс-шаралар қызметін жылжыту кезінде қолдану, есептеу, бюджетті есептеу және іс-шараның қаржылық тиімділігін талдау, инвесторларды тарту құралдары. Студенттер әр түрлі іс-шаралар мен оқиғаларды (ивенттер) тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу құралдарын игере алады. Курсты меңгеру топтық жоба- іс-шарамен аяқталады. Қонақжайлылық нарығының практиктері, ивент индустриясының мамандары қонақ дәрістерімен қатысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм мен қонақжайлылықтағы тұтынушының мінез-құлқы

    Курс туристердің/туристердің және қонақжайлық индустриясының қонақтарының мінез-құлқын, олардың саяхаттарының мотивтерін, сол немесе басқа туристік өнімді таңдауы мен қалауын, орналастыру орындарын, тамақтану орындарын зерттейді. Курста қызмет көрсету секторы клиенттерінің тұтынушылардың мінез-құлқы тұжырымдамалары, тұтынушылардың мінез-құлқын басқару принциптері, қонақжайлылық индустриясында қолданылатын басқару стратегиялары қамтылған; тұтынушылардың көзқарасына, өмір салтына және тәжірибесіне сәйкес қызметті таңдаудың теориялық және практикалық негіздері қарастырылған; Студенттер топтарда, шағын топтарда, сонымен қатар жеке жұмыс жасап, туристердің/ қонақтардың типологиясын анықтайды, өнімдер мен қызметтерді ұсыну стратегияларын тұжырымдайды, әлеуметтік-экономикалық және сатып алушылық мінез-құлық арасындағы байланысты анықтайтын әсер етуші факторларды талдайды; Mix Marketing Services және оның 7P негіздерін қолданады. Курсты меңгеру жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының маркетинг бөлімінің мамандары қатысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отельдер мен мейрамханаларды автоматтандыру

    Курс қонақжайлылық саласындағы автоматтандырылған және заманауи ақпараттық басқару жүйелері (АБЖ) туралы жалпы түсінік қалыптастыруға ықпал етеді, ал бұл менеджерге барлық жұмыс процестерін тиімді басқаруға мүмкіндік береді; қонақтарды брондау, тіркеу және орналастыру, олармен есеп айырысу, серіктестермен өзара әрекеттесу, құжаттар мен мәліметтерді өңдеу процестерін кешенді автоматтандыру персоналдың минималды қатысуымен болады. Fidelio, 1C: кәсіпорын 8.3 және MS Excel бағдарламаларына шолу жасау арқылы студенттер қонақ үй кәсіпорындарын басқарудың автоматтандырылған жүйелерімен жұмыс істеу үшін қажетті дағдыларды дамытады. Алған білімі мен дағдыларына негізделген қорытынды емтихан ретінде студенттер жазбаша емтихан тапсырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сатып алуларды басқару

    Курс қонақжайлылық индустриясындағы қызметтер мен өнімдердің қауіпсіздігі мен сапасын реттейтін нормативтік құқықтық базаны зерделеуді қарастырады. HORECA саласындағы кәсіпорындарда сатып алу жоспарларын құрудың негізгі принциптері мен технологияларын қарастырады. Қоғамдық тамақтандыру және орналастыру мекемелерінің қызметтеріне міндеттер қою, сонымен қатар олардың сапасын бағалау және олардың орындалуын бақылау, кірістілік үшін жоспарлау құжаттарын пайдалану бағыттары көрсетілген. Студенттер кейс әдісі мен ситуациялық тапсырмаларға негізделген топтарда, мини-топтарда жұмыс істейді, сонымен бірге өзіндік жұмыстарды орындай отырып, негізгі құралдарды ала отырып, қонақжайлылықтағы сатып алуды басқару дағдыларын қалыптастыра алады, қонақжайлылық кәсіпорындарының материалдық-техникалық ресурстардағы қажеттіліктерін есептей алады. Курс жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен қонақжайлылық индустриясының менеджерлері (Ecober, SonaLab) қатысады, олар HORECA үшін ең жаңа жабдықтар мен жабдықтар жеткізушілер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй менеджменті

    Қонақ үй менеджмент курсы қонақ үйді басқару процесімен танысуға бағытталған. Курс басқарудың негізгі принциптері туралы соңғы білімді және халықаралық қонақ үй индустриясының аспектілері мен ерекшеліктерін кеңінен түсінуді қамтамасыз етеді. Студенттер әлемдік қонақ үй желісінің стандарттарына назар аудара алады, оның қағидаларын ұстанады, қонақ үйдің тұжырымдамасы мен мақсаттарын біледі, корпоративтік кодекстің негізгі талаптарын ұстанады, қызмет көрсету сапасын талдайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді,қонақ үй қызметін жақсарту және қонақтармен жұмыс жасау бойынша ұсыныстар енгізеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақтың қалауын басқару

    Бұл курс болашақ қызметкерлер мен менеджерлерді клиенттердің үміттерін қанағаттандыруды үйретуге арналған. Курс клиенттерге қызмет көрсету әдістерін, сапа, әзірлеу және қызмет көрсету мәселелерін, клиенттермен өзара әрекеттесу жүйесін, кері байланыс алуды, шағымдармен, сұраулармен жұмыс істеуді, клиенттермен қарым-қатынасты, қонақтардың адалдығын басқаруды қамтиды. Студенттер қонақ үйдің әр түрлі қонақтарына сапалы қызмет көрсете алады, олардың өтініштері мен шағымдарымен жұмыс істей алады. Топтық жұмысты, мейірімділік атмосферасын құру, қонақтардың қалауына назар аудару, қонақ үйдің имиджіне жауапкершілікпен қарау, қонақтың адалдығын басқару

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мансаптық даму

    Пән студенттерді таңдаған бағдарлама аясында бағдарлауға бағытталған. Студенттер түйіндеме жазуды үйренеді; жұмыс ерекшеліктерін меңгеру және іздеу платформаларын талдау арқылы олар еңбек нарығында зерттеулер жүргізе алады, қызығушылық танытатын лауазымды қалыптастырады және өтінім бере алады; тайм-менеджмент және тұлғалық даму әдістері арқылы олар сұхбатқа және өзін-өзі таныстыруға дайындалу дағдысын, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қонақ үйдің нөмірлік қорын басқару

    Бұл курс қонақ үй нөмірлерін басқаруға қажетті негізгі дағдыларды, бөлмелерді брондау ерекшеліктерін дамытады. Нөмірлерді сатудан түскен кірістерді жоспарлауға, болжауға, бюджеттеуге байланысты мәселелерді қарайды. Студенттер болашақта брондау жүйесімен жұмыс істей алады, сонымен қатар әр түрлі нөмірлерді жинау стандарттарын біліп алады және тұрмыстық химия, тоқыма және т. б. құралдарын қолдана отырып, қонақ үй желісінің дамыған стандарттары бойынша тазалау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тамақтану және сусындар бөлімін басқару

    Курс студенттерге қонақ үйлерде тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша қызметті тиімді басқару үшін практикалық дағдылар мен білім береді. Курста қызмет көрсетудің негізгі принциптері, сонымен қатар қонақтардың қажеттіліктерін толық қанағаттандырудың немесе күткеннен асып түсуінің маңыздылығы аталып көрсетіледі. Студенттер әр түрлі іс-шараларға қызмет көрсету стандарттарын, сондай-ақ 1-5 адамға қызмет көрсету нұсқасын игере алады; әр түрлі қызмет түрлерін (неміс, ағылшын, орыс және т.б.); қолданылатын ыдыс-аяқтың түрлерін; таңғы асқа, түскі асқа, кешкі асқа тамақтануды ұйымдастыру, мейрамхана, бардың қызмет көрсету ерекшеліктері, сонымен қатар қонақ бөлмесіне тамақ ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұйымдық мінез-құлық

    Пән ұйымдағы жеке тұлғалар мен топтардың тәртібін талдау, этикалық және моральдық нормаларға сәйкес жұмысшылардың еңбек тәртібін түзету мақсатында көшбасшылық дағдыларды жасау негіздері; жүйелік, процестік және жағдайлық тәсілдер негізінде ұйым мәдениетінің анықтамалары, ұйымның тәртіптілік, социомәдени және институционалдық табиғатын білуді қамтиды. Студенттер мұндай аспектілерді топтық пікірталастарға қатысу, өзін-өзі бағалау бойынша тесттер, кейс стади мен жағдайлық есептер арқылы танып біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гастрономия және қонақжайлылық мәдениеті

    Курс қонақжайлылықтың ерекшеліктері, тамақтану дәстүрлері мен мәдениеті және әлем халықтарының асханаларының алуан түрлілігі туралы білімді, қонақжайлылық дәстүрлеріне сәйкес шетелдік қонақтарға сапалы қызмет көрсету дағдыларын кеңейтуге ықпал етеді. Студенттер іс-шара, шоу, инновация элементтерін қолдана отырып, әртүрлі ұлттар мен діндердің туристерінің қажеттіліктеріне сәйкес тамақтандыруды ұйымдастыруда, мәзір құруда сапалы қызмет көрсете алады, ұлттық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар негізінде шетелдік қонақтар үшін мәдени бағдарлама жасай алады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени мұра және мәдениетаралық менеджмент

    Курс қонақжайлылық саласындағы әлемдік және ұлттық мәдени мұралар, халықтардың мәдениаралық өзара іс-қимылының ерекшеліктерін ескере отырып, мәдениет пен тамақтану дәстүрлері туралы жүйеленген ақпараттық және ғылыми теорияларды қамтиды. Курстың мазмұны туристерді қызықтыратын мәдени мұраның туристік нарықтың дамуына және оның ұлттық шынайылығының қалыптасуына әсерін анықтайтын факторларды зерттеу мен анықтауды көздейді. Студенттер іскерлік/рөлдік ойындарға қатысады, топтарда және жеке жұмыстарды орындайды, бір жылға арналған мәдени іс-шаралар күнтізбесін жасайды,ұлттық мейрамдар, ойындар бойынша мәліметтер банкін құрады, түрлі іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысады. Қонақ дәрістерімен қонақжайлылық нарығының практиктері, ивент индустриясының мамандары қатысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үйлер тізбегінің стандарттары

    Курс орналастыру кәсіпорындарының қызмет стандарттарын қарастырады, даму бағыттарын, басқару нысандарын, ұйымдық құрылымын, корпоративті құндылықтар,персоналды басқару стандарттарын және қонақ үйдің барлық бөлімдері мен қызметтерінің жұмыс ерекшеліктерін зерттейді. Студенттер қонақ үй желісінің стандарттары негізінде фронт және бэк кеңсе қызметкерлерінің жұмысын, тамақ және сусындар қызметін, маркетинг және сату бөлімін, брондауды және т.б. біледі және ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй стандарттары

    Курс белгілі бір туристік бағытта қонақ үй қызметтерін жоспарлау, ұйымдастыру және жылжыту ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курстың мазмұны тақырыптарды қамтиды: қонақ үйді ұйымдастыру стандартының негізгі талаптары, тендерге қатысу, сертификаттау. Серіктестерді тарту және пікірлестер командасын құру. Жабдықтау, түнеуге арналған бөлмені, асхананы, гигиеналық бөлмелерді, іргелес аумақты жабдықтауға қойылатын талаптар. Ұлттық тағамдар негізінде мәзір әзірлеу, өнім жеткізушілермен шарттық қатынастар, жеке қосалқы шаруашылық, өнімге қойылатын талаптар: санитария және қауіпсіздік. Мәдени бағдарламаны әзірлеу. Қонақ үй мен оның қызметтерін жылжытуда маркетинг құралдарын пайдалану. Студенттер қол жетімді стандарттар мен қызметтер негізінде қонақ үйді жоспарлау, ұйымдастыру, Қызмет көрсету және жабдықтау әдістерін игере алады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эногастрономия

    Бұл мамандандырылған курс, тамақтану саласындағы соңғы тенденцияларды, атап айтқанда, эногастрономия деп аталатын сусындар мен белгілі бір тағамдардың өзара әрекеттесуі мен комбинациясының бағытын зерттейді. Бұл ғылым емес, керісінше шығармашылық үдеріс, өнер, бәрінен де құнды осы пән, өйткені тамақ секторы өнердің, шығармашылықтың объектісіне айналатындығын және мұнда авторлық көзқарастың үлкен рөл атқаратындығын және осындай шебер аспаздарға Мишелин жұлдыздары берілетіндігін көрсетеді.Студенттер осы бағытта жатқан принциптерді игереді, қорытынды бақылау емтиханы ретінде презентация- жоба түрінде өз құзыреттіліктері мен дағдыларын көрсете алады. Қонақ дәрістерімен бірегей сомельелер мен рестораторлар қатысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі және қонақжайлылықтағы цифрлық технологиялар және инновациялар

    Курс белсенді өзгеріп, жаппай онлайн кеңістігіне көшіп, делдалдарды айналып өтіп, соңғы тұтынушыға қол жетімді болатын туризм мен қонақжайлық секторын дамыту үшін телекоммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін зерттейді. Бұл бағыт электронды коммерциямен, блогерлармен, электронды резервтеумен және әр түрлі қызметтерді брондаумен: booking.com, expedia.com, bookhotel.kz және т.б.; және электронды төлемдер, электронды брошюралар, аудиогидтер мен виртуалды қалалар және т.б. үйлеседі. Студенттер шағын топтарда жұмыс істейді, сонымен қатар жеке тапсырмаларды жеке орындай отырып, электронды бизнес саласында сатып алу-сату, халықаралық электрондық жүйелерді қолдана отырып брондау технологияларын меңгереді. Курсты меңгеру қорытынды жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен қонақжайлылық нарығының кәсібт мамандары, ірі брондау жүйесінің өкілдері, тәжірибелі блогерлер және жеке саяхатшылар қатысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тағам дизайны

    Курс тағамдарды дайындау (дизай жасау) және ұсыну дағдыларын қалыптастыруды, оның ішінде карвинг өнерін, асхана қызметкерлерінің міндеттері мен негізгі лауазымдарына қойылатын талаптарды қарастырады. Кейс-стадилер, практикалық және шығармашылық тапсырмалар арқылы студенттер негізгі технологияларды меңгере алады, тамақ дизайнындағы мүмкіндіктер мен заманауи сән трендтерін анықтай алады және қонақжайлылық кәсіпорындары үшін ұсыныстар әзірлейді, әртүрлі деңгейдегі іс-шараларда тағамдарды безендіру және тағамдарды өнерлі ұсынуда негізгі дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй қызметтерінің инновациялық дизайны

    Курс инновациялық қонақ үй қызметтерін және орналастыру орындарын құру саласында дағдыларды қалыптастыруды қарастырады. Кейс-стадилер, инновациялық қонақ үй қызметтерінің сәтті мысалдарын талдау, заманауи үрдістер мен қонақтардың қажеттіліктерін зерттеу үшін шығармашылық әдістер мен құралдарды қолдану арқылы студенттер қонақ үй қызметінің өзіндік шығармашылық және инновациялық тұжырымдамаларын дамыта алады. Нәтижесінде дизайн, интерьер, технология, тамақ және сервиске қатысты аспектілерді қамтитын қонақжайлылық саласында инновациялық жобалар жасай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Туризм және қонақжайлылық саласындағы кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін менеджменттің, маркетингтің, құқықтың функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамаларды, парадигмаларды және теориялық әзірлемелерді біріктіреді.
  • Қонақжайлылық саласында кәсіби функцияларды жүзеге асыра отырып, соның ішінде Деректер базасын құра отырып, тиісті бағдарламалық қамтамасыз етуді және цифрлық технологияларды, құралдар мен теорияларды пайдаланады.
  • Ұйымның мүдделі тараптарының, шешім қабылдаушылардың іс-әрекеттері мен мінез-құлқына әсер етеді, тұтынушылық мінез-құлыққа әсер ету құралдарын қолданады, ауызша және жазбаша коммуникативті және сөйлеу дағдыларын, соның ішінде көптілділікті көрсетеді, дәлелдерді сенімді түрде тұжырымдайды, фактілер мен зерттеулерге сүйенеді, сонымен қатар командада жұмыс істей алады.
  • Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік принциптерін, этикалық салдары мен зерттеу нормаларын, академиялық адалдықты, мәдени және тарихи дәстүрлер мен қауіпсіздік талаптары құндылықтарын ескере отырып, әртүрлі аналитикалық әдістерді пайдалана отырып, өзекті ақпаратты, соның ішінде қаржылық және басқарушылық ақпаратты талдай отырып, стандартты емес шешімдерді дербес қабылдайды және олардың салдарын бағалайды.
  • Ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін басқарушылық ақпаратты, соның ішінде қонақжайлылық тұтынушыларының нақты сұраныстарын талдайды және ұсынады, академиялық жазу мен көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын көрсетеді.
  • еке әлеуетті ашу және кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру үшін, сондай-ақ қоғамға қызмет ету игілігі үшін, оның ішінде орнықты даму қағидаттары негізінде, кәсіби белсенділіктің, өз денсаулығына қамқорлықтың жоғары деңгейін көрсете отырып, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді және өз бетінше білім алуды жүзеге асырады.
  • Ішкі және халықаралық нарықта қонақжайлылық саласындағы инновациялар мен жобаларды басқару бойынша хабардарлық пен практикалық дағдыларды көрсете отырып, нақты жағдай мен деректерді өз бетінше сыни талдау негізінде қонақжайлылық, мейрамхана және қонақ үй нарығы саласының үрдістері туралы ақпаратты ұсынады.
  • Тиісті ақпаратты талдайды және дәстүрлі және инновациялық өнімдерді әзірлейді, қызмет көрсетудің заманауи халықаралық стандарттарына сәйкес тамақтану және орналастыру кәсіпорындарының сапалы қызметтерін әзірлейді.
  • Қолданыстағы стандарттар негізінде қонақжайлылық кәсіпорындарының әртүрлі деңгейлерінде тамақтану және орналастыру қызметтерін ұсынудың толық технологиялық циклдерін басқарады; қонақ үй мен мейрамхананың тіршілік әрекеті процесінде әртүрлі құралдар мен тауарларды сақтау және бөлу; еңбекті қорғау, тіршілік қауіпсіздігі және қызмет көрсету ережелері мен нормаларын орындау, олардың тиімділігін бағалау.
  • Маркетингтік құралдар мен инновациялық технологияларды пайдалана отырып, осы саладағы қызметтерді тұтынушылардың мінез-құлқы тұжырымдамалары негізінде қонақжайлылық саласының қызметтері мен өнімдерін жылжыту мен сатуды тиімді басқарады
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындары қызметінің санитария және гигиена талаптарына, осы саланың нормативтік-құқықтық талаптары мен кәсіби этикалық стандарттарына сәйкестігіне кепілдік береді, олардың дамуын реттейді, Бизнестің қолданыстағы және әлеуетті модельдері мен қажеттіліктерін, техникалық прогрестің әсерін бағалайды.
  • Қонақтарға қызмет көрсетумен байланысты бағыныштылар мен бөлімшелердің бірлескен қызметін үйлестіру және бақылау арқылы бөлімшедегі бірыңғай корпоративтік мәдениетті қолдайды.
  • Мәдени дәстүрлер мен мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшеліктерін, тамақтану және қонақжайлылық индустриясының жаңа тенденцияларын, оның ішінде әлемдік дағдарыстың стандартты емес жағдайларын ескере отырып, әдеттегідей де, түрлі сипаттағы бұқаралық іс-шараларды өткізуде де қонақтардың үміттерін қанағаттандырады.
Top