Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11107 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орналастыру орындары мен мейрамханаларда қонақтарға қызмет көрсету дағдыларын, сонымен қатар қонақ үй мен мейрамханалық кәсіпорындардың қызметтік бөлімдерінің әрекетін тиімді ұйымдастыра алатын бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Кәсіпкерлік және бизнес
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Ғылыми-зерттеу негіздері
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіне кіріспе
Ұлттық тағамдар мен сусындар
Туристік макроаймақтардағы мінез-құлық мәдениеті
Қонақ үй және мейрамхана сервисі
-
2 Оқу жылы
Мейрамханалардағы дастарханды рәсімдеу және қызмет көрсету мәдениеті
Front оffice менеджмент
Номерлік қорды жабдықтау және басқару
Қонақжайлықтағы қызмет ету этикасы
Отель және мейрамхана бизнесінде демалысты ұйымдастыру және анимациялық қызмет
Бар ісі және эногастрономия
Қонақ үй бизнесіндегі МІСЕ қызметтер
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі эккаунтинг
Мейрамхана және қонақ үй ісіндегі брондау және резервтеу
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі сервистің электрондық және сандық технологиялары
Қонақжайлылықтағы операциялық басқару
Қонақ үй экономикасы
Мейрамханаларда азық-түлік тауарларды есепке алу
Қонақжайлылық индустриясындағы қызметтерді ұйымдастыру және қызмет көрсету технологиясы
-
3 Оқу жылы
Отельдегі food менеджмент
Кейтерингтік қызметтерді ұйымдастыру және жылжыту
Мейрамхана және қонақ үй кәсіпорындар қызметінің қауіпсіздігі
Қонақжайлылық индустриясындағы әлеуметтік-мәдени сервис
Қызметтің санитарлық және гигиеналық шарттарын қамтамасыз ету
Қызмет саласындағы сату технологиясы
Туроперейтинг
Кәсіби ағылшын тілі
Әлемдік туристік дестинациялар
Қытай тілі
Мейрамхана қызметіндегі калькуляция және баға белгілеу
Түрк тілі
Туризм және конақжайлылық индустриясының инфрақұрылымы
Мейрамхана және қонақ үй кәсіпорындары қызметін стратегиялау
Француз тілі
Араб тілі
Испан тілі
-
4 Оқу жылы
Корпоративті мәдениет және әлеуметтік жауапкершілік
Мейрамхана бизнесіндегі стандарттау және сертификациялау
Сапаны басқару
Қонақ үй және мейрамхана ісіндегі көліктік қамтамасыз ету
Туризм және қонақжайлылықтағы сандық маркетинг
Мейрамхана желілерін басқару
Туризм және қонақжайлылықтағы брендинг теориясы және PR
Қонақ үй және мейрамхана ісіндегі тайм-менеджмент
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі кадрлық саясат
Қонақ үй желілерін ұйымдастыру және басқару
Қонақ үй индустриясын және қоғамдық тамақтану саласын реттеу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, соның ішінде жасанды интеллект технологияларын қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау
- Заманауи талаптар бойынша қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарындағы талаптарға сай білімді көрсету, қолайлылық деңгейіндегі қызмет көрсетуге қарай кәсіпорынды жүйелей білу
- Әр түрлі туристік аймақтардағы қонақтарға қызмет көрсету ерекшелігін білу, лауазымдық позицияға сүйене отырып, аймақ мәдениетінің ерекшеліктеріне сәйкес этикалық мінез-құлық нормаларын сақтай білу
- Қонақтарға қызмет көрсетудегі базалық білімнің болуы, рәсімдеу және номерлерді брондау бойынша өтініштердің есебін жүргізу және де номерлік қордың жоспарын жүктеу, автоматтандырылған қызмет көрсету ,жүйесіне ақпаратты шығару, үстелді даярлау және тағамды ұсыну технологиялық жүйесіне қатысу
- Сұранысқа ие қонақ үйлер мен мейрамханаларда қызмет көрсету талаптары бойынша өздігінше дамыту дағдыларын жетілдіру, қонақтардың тұруына қолайлы жағдай жасау үшін қажетті ресурстарды таңдай білу.
- Электронды және цифрлық технологиялар негізінде қонақжайлылық индустриясында қызмет көрсету дағдыларын меңгеру ,ресурстарды есепке алудың ерекшеліктерін білу, қонақүй және мейрамхана кәсіпорны үшін ресурстарды басқарудың тиімді тәсілдерін анықтай алу
- Ұйымдастыру және қызмет көрсету үдерісіне тартылған қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының өзге шаруашылық жүргізуші кәсіпорындармен өзара іс-қимыл жасау ерекшеліктерін білу, аталған ұйым өкілдерімен келіссөздер жүргізе білу
- Қонақ үй және мейрамхана бизнесі қызметтерінің ерекшеліктерін білу, қонақүй және мейрамхана кәсіпорынның қызметтерін (бөлімдерін) басқару және қызмет көрсету сапасын қамтамасыз етуді ескере отырып, стратегиялық саясатты қалыптастыру
- Ұйымның корпоративтік мәдениетін сақтау және еңбек қызметін орындау позициясына сәйкес негізгі және қосымша қонақ үй (мейрамхана) қызметтерін ұсыну үшін әлеуметтік жауапкершілікті сезіну
- Туристік өнімді ішкі және сыртқы нарықта жылжыту үшін заманауи маркетингтік тәсілдерді қолдана білу, ішкі және сыртқы нарықтардағы тұтынушылардың мүмкіндіктерін, оның ішінде жасанды интеллект технологиясын пайдалану арқылы зерттеу дағдыларына ие болу
- Нарықтың перспективалы бағытын анықтау және ойын-сауық пен қонақжайлылық саласындағы бәсекеге қабілетті нарықтың жаңа сегменттерін қалыптастыру, қоғамның құндылықтарын сақтауды ескере отырып, кәсіпорынның тұрақты дамуын қамтамасыз ету бағыттарын әзірлей білу