Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11107 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пәннің мақсаты: мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және бизнес

    Пән кәсіпкерлік қызмет пен бизнесті ұйымдастырудың теориялық, ғылыми-практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында нақты бизнес-міндеттерді тиімді талдауға және шешуге, сондай-ақ серпінді іскерлік ортаға бейімделуге мүмкіндік беретін кәсіпкерлік ойлауды қалыптастырудың нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық негіздері қарастырылады. Пән мазмұнын меңгеру барысында алынған білім студенттерді бизнесті жүргізу және кәсіпкерлік жобаларды дамыту процесінде негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті құзыреттермен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет

    Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясының негіздері

    Бұл курс қазіргі жағдайдағы қонақжайлылық индустриясының даму ерекшеліктерін қарастыруға бағытталған, қонақ үй және мейрамхана саласында қолданылатын негізгі терминологияның мазмұнын ашады. Пән қазіргі қоғамдағы қонақжайлылық индустриясын дамытудағы негізгі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу негіздері

    Пән туризм саласындағы ғылыми зерттеулерді дамыту бағыттарын, туризм саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, туризм саласындағы ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдістемелерін, ғылыми зерттеулерді іздеу, ресімдеу және әзірлеу әдістемесін, туризм саласындағы ғылыми зерттеулердің бағыты мен тақырыбын таңдауды, әдеби дереккөздерді іздеу мен зерделеуде және нәтижелерді өңдеуде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалануды, негізгі туризм саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау кезеңі, ғылыми-зерттеу жұмысы бойынша есепке қойылатын талаптарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесіне кіріспе

    Пән қонақ үй-мейрамхана бизнесінің қалыптасу ерекшеліктерін және қазіргі жағдайда қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының қызмет етуінің негізгі шарттарын қарастырады. Курс білім алушыларда қонақ үй және мейрамхана ісін дамыту туралы негізгі теориялық білімдердері қалыптастырады, сондай-ақ қонақ үй және мейрамхана кәсіпорнының қызмет ету ерекшеліктерін анықтай білу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық тағамдар мен сусындар

    Білім алушыларды ұлттық және шетелдік асүйдің технологиясы мен ерекшеліктерімен таныстырады. Әлемнің әр түрлі халықтарының тағамдарын дайындау технологиясының ерекшеліктерін, мейманға тағам ұсыну тәртібін, мейманға сусын құю этикетін зерттейді. Пән студенттерде қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының қызметін жылжытуда ұлттық тағамдар мен сусындардың ерекшеліктері туралы ақпаратты қолданудың тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туристік макроаймақтардағы мінез-құлық мәдениеті

    Курс әр түрлі туристік макроөңірлердегі халықтың дәстүрлі құндылықтары мен мәдени мұрасының ерекшеліктерін қарастырады. Пән білім алушыларда туристік аймақтардағы мінез-құлық мәдениеті туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Туристік аймақтың мінез-құлық мәдениетінің нормаларын кәсіби қызметте қолданудың тәжірибелік дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және мейрамхана сервисі

    Пән білім алушыларда сервистік қызмет көрсету саласында жүйелі білімдерді және қызметтерді сервистік сүйемелдеудің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс қонақ үй және мейрамхана сервисінің ерекшеліктерін зерттеу негізінде қызметкерлердің кәсіби шеберлігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамханалардағы дастарханды рәсімдеу және қызмет көрсету мәдениеті

    Бұл пән интерьер эстетикасының, қызмет көрсетуге қолайлы жағдай жасау, асхана ыдыстарының, аспаптардың, асхана киімдерінің жеткілікті санының, қызмет көрсетудің этикалық нормаларының болуын қарастырады. Әр түрлі тағамдар мен сусындарды ұсыну мен босатудың арнайы ережелерін, сондай-ақ оларды ұсынудың техникалық дағдылары мен тәсілдерін, сондай-ақ үстелді рәсімдеудің негізгі ережелерін қарастыруды көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Front оffice менеджмент

    Қонақ үйдегі Front Office қызметінің ерекшеліктерін қарастырады, атап айтқанда қонақ үйде нөмірлерді резервтеу, қонақтарды тіркеу және оларды орналастыру, қонақтардың келуі мен кетуінің есептік жазбаларын жүргізу және т.б. қызметтерді сипаттайды. Пән қонақтардың келуі мен кетуі шеңберінде оларға қызмет көрсетудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Номерлік қорды жабдықтау және басқару

    Нөмірлік қорды басқарумен айналысатын қонақ үй бөлімшесі қызметінің ерекшелігін қарастырады. Нөмірлерді брондау, туристерді қабылдау, оларды тіркеу және нөмірлер бойынша орналастыру, туристерге номерлерде қызмет көрсетуді қамтамасыз ету, нөмірлердің қажетті санитарлық-гигиеналық жағдайын және тұрғын үй-жайлардағы жайлылық деңгейін қолдау, қонақтарға тұрмыстық қызмет көрсету саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруды көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлықтағы қызмет ету этикасы

    Пән қонақ үй этикетінің ерекшелігін, қонақжайлылық индустриясындағы кәсіби қызмет аясында іскерлік қатынастарды қалыптастыру мәдениетін зерделеуге бағытталған. Қонақтарды қарсы алу, оларды алып жүру және нөмірлерге орналастыру, сондай-ақ қосымша қызмет көрсету этикасының негізгі нормаларын қарастырады. Кәсіби этика нормаларына сәйкес мемпериимия индустриясында клиенттерге қызмет көрсету дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отель және мейрамхана бизнесінде демалысты ұйымдастыру және анимациялық қызмет

    Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі анимациялық қызметтің негізін құрайтын негізгі ұғымдар кешенін, сондай-ақ қонақ үй және мейрамханалық қызмет көрсету саласындағы бос уақытты ұйымдастыру үшін қажетті базалық практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Сонымен қатар, қонақ үй өнімінің және мейрамхана қызметтерінің тартымдылығын арттыру мақсатында қонақтардың бос уақытын ұйымдастыру тәртібін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Бар ісі және эногастрономия

    Пән білім алушылардың түрлі типтегі және сыныптағы барларда қызмет көрсету бойынша теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Бұл пәнді оқу кезінде студенттер эногастрономия саласындағы негізгі терминдер мен анықтамаларды, бар қызметін көрсетудің қазіргі заманғы технологиясын, бар ыдыстарының түрлері мен, құрал-жабдықтарын, бар картасын құрастыру мен рәсімдеу және т. б. қызметімен танысады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй бизнесіндегі МІСЕ қызметтер

    Нарықта тартымдылықты арттыру мақсатында қонақ үй және мейрамхана қызметінде MICE қызметтерін ұйымдастыру және жүзеге асырудың негізгі принциптері мен функцияларын қарастырады. Ойын-сауық және іскерлік іс-шаралар өткізу саласындағы қызметтерді дайындау және іске асыру әдістемесі мен техникасын қарастырады. Клиенттердің сұраныстарына бейімделген MICE қызметтерін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі эккаунтинг

    Әр түрлі көлік түрлерін пайдалана отырып, қонақтарға қызмет көрсетуді ұйымдастыру процесі туралы білім кешенін дамытуға бағытталған. Қонақ үй және мейрамхана қызметінің ерекшеліктеріне қарай көліктерді таңдау, көлік компанияларымен келісім-шарттар жасау, тасымалдауды ұйымдастыру және т.б. мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй ісіндегі брондау және резервтеу

    Қонақ үй және мейрамханалық қызмет көрсету саласында брондау және резервтеу технологияларымен жұмыс істеу тәртібін қарастырады. Амадеус, Галилео, Фиделио, Сабрэ және т. б. автоматтандырылған жүйелердегі жұмыс ерекшелігін қарастырады. Жеке блок ретінде брондау және брондау қызметтерін ұйымдастыру процесінде жасанды интеллект технологиясын пайдалануға назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі сервистің электрондық және сандық технологиялары

    Бұл пән студенттердің ақпаратты жинау және өңдеу процесінде, оның ішінде жасанды интеллект технологиясы саласында цифрлық технологияларды қолдану саласында білім, қабілет, дағды, құндылықтар мен құзыреттіліктерді меңгеруді қарастырады. Сонымен қатар, пәнді оқу шеңберінде қонақ үй (мейрамхана) қызметтерін көрсетудің электрондық және цифрлық жүйелерінің негізгі сипаттамалары, сондай-ақ жасанды интеллект технологиясын туристерге қызмет көрсету процесіне бейімдеу тәртібі қарастырылған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылықтағы операциялық басқару

    Пән қонақ үй кәсіпорындарының қызметін басқарудың негізгі үрдістерін жүйелі талдауды қарастырады. Пәннің негізгі міндеттеріне мыналар жатады: саланың қазіргі даму тенденциялары мен ұйымдастыру аспектілерін талдау; қонақжайлылық кәсіпорындарындағы операциялық басқарудың ерекшеліктерін қарастыру; қонақ үй кәсіпорындарында өндіріс және қызмет көрсету үдерістерін басқарудың тиімді құрылымын құруда көшбасшылық, корпоративтік мәдениет және жүйелік тәсіл мәселелерін қарастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй экономикасы

    Қонақ үй және мейрамхана саласы кәсіпорындарының экономикалық қызметінің ерекшеліктеріне байланысты сұрақтарды шешуге мүмкіндігі бар жан-жақты мамандарды даярлауға арналған. Пәнді оқу шеңберінде білім алушыда кәсіпорынның экономикалық қызметін талдау және тиімді экономикалық шешімдерді қабылдау дағдылары қалыптасады. Кәсіпорын қызметін экономикалық талдауда Opera, Excel, Statistic қосымшаларын қолданудың тәжірибелік дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамханаларда азық-түлік тауарларды есепке алу

    Азық-түлік тауарларын реттеу саласында теориялық білім мен практикалық іскерлікті қалыптастыруды, азық-түлік тауарларының классификациясы, ассортименті мен сапасын сараптау принциптерін қарастырады. Тамақ өнімдерінің сапасын қамтамасыз ету ерекшеліктерін, сондай-ақ жартылай фабрикаттарды өндірістік процеске тарту тәртібін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы қызметтерді ұйымдастыру және қызмет көрсету технологиясы

    Қонақжайлылық саласындағы қызметтерді ұйымдастыру процесінің ерекшелігін, сондай-ақ қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында клиенттерге қызмет көрсету технологиясының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Қонақжайлылық саласында қызмет көрсету, сондай-ақ қарсы алу, қонақтарды орналастыру аясында қызмет көрсету және оның бос уақыты үшін жағдай жасау бойынша практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отельдегі food менеджмент

    Бұл курс қонақ үй кәсіпорындарында қонақтардың тамақтануын ұйымдастыру мәселелерін зерттейді. Тамақтануды ұйымдастыруға жауап беретін бөлімшелерді, атап айтқанда мейрамханаларды, барларды басқару ерекшелігін қарастырады. Негізгі тамақтандыру түрлерінің ерекшеліктерін, сондай-ақ тамақтануға тапсырыс беру және номерлерге жеткізу ережелерін қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кейтерингтік қызметтерді ұйымдастыру және жылжыту

    Пән қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында қызмет көрсетудің негізгі әдістері мен түрлері саласында теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды, кейтерингтік қызметтердің түрі мен класына байланысты үстелдерді сервирлеудің ерекшеліктерін қалыптастырады. Кейтерингтік қызметтерді қазіргі заманғы жағдайларда дамыту ерекшелігін, сондай-ақ осы қызметтерді отандық нарықта жылжыту әдістерін зерделеуді көздейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мейрамхана және қонақ үй кәсіпорындар қызметінің қауіпсіздігі

    Оқыту барысында тыңдаушылар қызмет көрсету аясында қонақтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету тәртібі туралы білімдерді меңгереді. Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындары қызметкерлерінің мінез-құлқының негізгі ережелерін, тұру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, қонақтардың денсаулығына қауіп төндіретін жағдай туындаған жағдайда эвакуацияға ерекше назар аударылады. Жеке түрде кәсіпорында еңбек қауіпсіздігі мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Қонақжайлылық индустриясындағы әлеуметтік-мәдени сервис

    Студенттерде қонақжайлылық индустриясында, әсіресе қызмет көрсетудегі инновациялық ортаның белсенді қалыптасу шартында сервистік қызмет, қызмет көрсету формалары және жаңа қызметтерді қалыптастыру қағидалары туралы кешенді білімді қалыптастыруға бағытталған. Көрсетілетін қызметтерді сервистік қамтамасыз етудің әлеуметтік-мәдени аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызметтің санитарлық және гигиеналық шарттарын қамтамасыз ету

    Қонақ үй кәсіпорнының нөмірлі қорларында санитарлық және гигиеналық жағдайларды қамтамасыз етудің негізгі ережелері оқытылады. Санитарлық және гигиеналық нормалар талаптарына сәйкес тағамдарды дайындау мен берудің тиісті шарттарын қамтамасыз ету мәселелері қарастырылады. Пән Opera, Paloma365 автоматтандырылған жүйелерін қолдану арқылы қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарында тиісті қызмет ету нормаларын қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Қызмет саласындағы сату технологиясы

    Пәнді игерудің мақсаты туристік қызметтерді сату туралы білім жүйесін меңгерген мамандарды даярлау және студенттерде туристік кәсіпорынның өткізу қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; сондай-ақ білім алушыларды туристік өнімді сату технологияларының тетігі, сатып алу мінез-құлқының ерекшеліктері және т. б. туралы хабардар ету болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туроперейтинг

    Студенттерді Қазақстан Республикасындағы және шет елдердегі туроператорлық қызметті дамытудың негізгі бағыттарымен, сол сияқты туроператор функциялары мен міндеттерімен таныстырады. Турларды қамту, туристік қызметтерді көрсету бойынша келісім шарттарды жүргізу, турларды өткізу шеңберінде туристік агентіктермен ынтымақтастық атқару сұрақтарын қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі

    Бұл курс ағылшын тілді қарым-қатынас жағдайында кәсіби міндеттерді тиімді шешу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады. Шетелдік туристермен жұмыс істеу жағдайында кәсіби қызметті жүргізу жағдайларына жылдам бейімделу дағдыларын қалыптастырады. Шет елдерде кәсіби қызметті жүргізу қабілетін дамытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Әлемдік туристік дестинациялар

    Білім алушыларда халықаралық қонақжайлылық индустриясының қазіргі заманғы даму үрдістері бойынша теориялық білім кешенін қалыптастырады. Әлемдік танымалдыққа ие туристік дестинацияларды қалыптастыру және дамыту ерекшелігін қарастырады. Білім алушыларда белгілі бір дестинация шекарасында жұмыс істейтін халықаралық кәсіпорындарда кәсіби қызметті жүргізудің тәжірибелік дағдылар мен қабілетіліктерді дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қытай тілі

    Пән қытай тілінің лексикасын, грамматикасын және басқа да бөлімдерін оқытуды қарастырады. Қарым-қатынастың ауызша және жазбаша формаларын іске асыруға мүмкіндік беретін құзыреттілікті дамытады, ауызша және жазбаша аударманың негізгі түрлерін меңгеруді үйретеді, қытай тіліндегі мәтіндерге ақпараттық өңдеу жүргізу қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Мейрамхана қызметіндегі калькуляция және баға белгілеу

    Қонақ үй және мейрамханалық бизнес кәсіпорындарының қызметінде баға белгілеу әдістерін, құралдарын және механизмдерін қолдану саласында студенттерді базалық даярлауға бағытталған, қонақ үй және мейрамханалық қызметтердің оңтайлы бағасын есептеу және оңтайлы баға саясатын әзірлеу қабілетін дамытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Түрк тілі

    Пән түрік тілінің лексикасын, грамматикасын және басқа да бөлімдерін оқытуды қарастырады. Қарым-қатынастың ауызша және жазбаша формаларын іске асыруға мүмкіндік беретін құзыреттілікті дамытады, ауызша және жазбаша аударманың негізгі түрлерін меңгеруді үйретеді, түрік тіліндегі мәтіндерге ақпараттық өңдеу жүргізу қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Туризм және конақжайлылық индустриясының инфрақұрылымы

    Қазақстан Республикасында қонақжайлылық инфрақұрылымының даму ерекшеліктерін зерттейді. Қазіргі жағдайда қонақжайлылық инфрақұрылымын дамытудың негізгі аспектілерін қарастырады, қызмет көрсетудің бастапқы, екінші және үшінші деңгейіндегі кәсіпорындардың қызмет етуінің ерекшеліктерін анықтайды, білім алушыда қонақ үй (мейрамхана) кәсіпорындары мен қонақжайлылық индустриясының басқа субъектілері арасында өзара қарым-қатынасты орнату дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй кәсіпорындары қызметін стратегиялау

    Білім алушыларда қонақ үй және мейрамхана қызметін стратегиялық жоспарлау әдістемесінің негіздері саласында білім жүйесін қалыптастырады, қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының қызметін стратегиялық басқару дағдыларын дамытады, нарықтағы мінез-құлықтың неғұрлым оңтайлы стратегиясын таңдау саласында іскерлікті дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Француз тілі

    Пән француз тілінің лексикасын, грамматикасын және басқа да бөлімдерін оқытуды қарастырады. Қарым-қатынастың ауызша және жазбаша формаларын іске асыруға мүмкіндік беретін құзыреттілікті дамытады, ауызша және жазбаша аударманың негізгі түрлерін меңгеруді үйретеді, француз тіліндегі мәтіндерге ақпараттық өңдеу жүргізу қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Араб тілі

    Пән араб тілінің лексикасын, грамматикасын және басқа да бөлімдерін оқытуды қарастырады. Қарым-қатынастың ауызша және жазбаша формаларын іске асыруға мүмкіндік беретін құзыреттілікті дамытады, ауызша және жазбаша аударманың негізгі түрлерін меңгеруді үйретеді, араб тіліндегі мәтіндерге ақпараттық өңдеу жүргізу қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Испан тілі

    Пән испан тілінің лексикасын, грамматикасын және басқа да бөлімдерін оқытуды қарастырады. Қарым-қатынастың ауызша және жазбаша формаларын іске асыруға мүмкіндік беретін құзыреттілікті дамытады, ауызша және жазбаша аударманың негізгі түрлерін меңгеруді үйретеді, испан тіліндегі мәтіндерге ақпараттық өңдеу жүргізу қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Корпоративті мәдениет және әлеуметтік жауапкершілік

    Пән қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарында корпоративтік мәдениет пен әлеуметтік жауапкершілікті тиімді басқару бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс корпоративтік мәдениет және әлеуметтік жауапкершілік саласында басқарудың қазіргі заманғы технологияларын меңгеру, ұйымда моральдық-психологиялық климатты қалыптастыру және қолдау саласында дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мейрамхана бизнесіндегі стандарттау және сертификациялау

    Пән қонақ үй немесе тамақтану кәсіпорындар қызметтерін лицензиялау және стандарттау саласындағы негізгі ұғымдарды оқытады. Қонақжайлылық саласындағы шаруашылық қызметті лицензиялау тәртібінің мәселелерін қарастырады, қонақ үй (мейрамхана) қызметтерін сертификаттау алгоритмін анықтайды, Қазақстан Республикасында қызметтерді лицензиялау мен сертификаттаудың ерекшелігін айқындайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Сапаны басқару

    Қонақ үй немесе мейрамханалық сипаттағы қызметтердің сапасын басқару процесінің негізгі механизмдерін зерттейді. Қонақ үй немесе мейрамхана қызметтерінің сапасын қамтамасыз ету процесін ұйымдастыру, қызмет сапасын сынамалау әдістерін анықтау, қонақ үй немесе мейрамхана өнімдерінің сапасын арттыру тетіктерін таңдау мәселелерін қарастырады. СМЖ талдауының электрондық жүйелері негізінде (Google form, Opera) көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қонақ үй және мейрамхана ісіндегі көліктік қамтамасыз ету

    Әр түрлі көлік түрлерін қолдана отырып, студенттерге қонақтарға қызмет көрсетуді ұйымдастыру үдерісі туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған. Қонақ үй және мейрамханалық қызмет көрсету ерекшелігіне сүйене отырып, қонақтарды тасымалдауды ұйымдастыру, көлік құралдарын таңдау, көлік компанияларымен шарттар жасасу, трансфер және т. б. ұйымдастыру мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туризм және қонақжайлылықтағы сандық маркетинг

    Туризм және қонақжайлылық саласында сандық маркетингтік коммуникацияларды қолдану ерекшеліктері туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында ғаламтор кеңістігінде әзірленген турларды жылжыту мәселелері (онлайн дүкендер, промо-сайттар, әлеуметтік желілердегі бизнес-аккаунттар құру, таргеттеу және т.б.), сондай-ақ жасанды интеллект технологиялары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана желілерін басқару

    Пән заманауи жағдайда мейрамхана желілерін дамыту саласында теориялық білім жүйесін қалыптастырады. Қазақстан Республикасында мейрамхана желілерін дамыту ерекшелігін қарастырады, желі элементтерін басқару тәртібін зерттейді. Қоғамдық тамақтану кәсіпорындары желісінің құрамдас бөлігі болып табылатын кәсіпорындарда еңбек қызметінің дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туризм және қонақжайлылықтағы брендинг теориясы және PR

    Пән брендинг және PR негіздері, өнімдерді, қызметтерді және аумақтарды ілгерілету үшін туризм және қонақжайлылық саласында брендті қалыптастыру технологиялары мен құралдарын пайдалану ерекшеліктері саласындағы жүйелі білімді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер туристік пен қонақүй кәсіпорындар қызметінде брендинг және PR тәсілдерін пайдаланудың базалық дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қонақ үй және мейрамхана ісіндегі тайм-менеджмент

    Кәсіптік қызметті сәтті жүзеге асыру үшін студенттерде уақытты басқарудың мәні мен түрлері, уақыт ресурстарын басқарудың принциптері мен тәсілдері туралы жалпы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пән білім алушыларда кәсіби қызмет шеңберінде уақытты тиімді жоспарлау және оны басқарудың тәжірибелік дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі кадрлық саясат

    Пән қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының кадрларын басқару саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Қонақжайлық индустрия кәсіпорындарында тиімді кадрлық саясатты қалыптастыру және жүргізу, қызметкерлерді басқару стратегиясын әзірлеу бойынша білім, білік және дағды кешенін қалыптастыруды қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қонақ үй желілерін ұйымдастыру және басқару

    Пәннің мазмұны желілік қонақ үй құрылымдарының қалыптасуы мен дамуына байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды. Курс қонақ үй қызметтерінің халықаралық және ұлттық нарығындағы бизнес-үдерістер туралы теориялық білімді, сондай-ақ ғаламдық қонақ үй тізбегінің құрылымдық бөлімшесі болып табылатын орналастыру кәсіпорындарында кәсіби қызметті жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қонақ үй индустриясын және қоғамдық тамақтану саласын реттеу

    Пән студенттердің үнемі өзгеріп тұратын сыртқы орта жағдайында туризм саласын реттеу және бәсекелестік шарттарын қатаңдату тетіктерін өз бетінше зерделеуге қабілеттілігі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Қонақ үй индустриясын және қоғамдық тамақтану саласын реттеу үдерісіне тартылған мемлекеттік құрылымдарда кәсіби қызметті жүргізу мәселелерін қарастырады. Сонымен қатар қоғамның құндылықтарын сақтауды ескере отырып, саланың тұрақты дамуын қамтамасыз ету бағыттары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау
  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, соның ішінде жасанды интеллект технологияларын қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу
  • Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі
  • Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу
  • Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау
  • Заманауи талаптар бойынша қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарындағы талаптарға сай білімді көрсету, қолайлылық деңгейіндегі қызмет көрсетуге қарай кәсіпорынды жүйелей білу
  • Әр түрлі туристік аймақтардағы қонақтарға қызмет көрсету ерекшелігін білу, лауазымдық позицияға сүйене отырып, аймақ мәдениетінің ерекшеліктеріне сәйкес этикалық мінез-құлық нормаларын сақтай білу
  • Қонақтарға қызмет көрсетудегі базалық білімнің болуы, рәсімдеу және номерлерді брондау бойынша өтініштердің есебін жүргізу және де номерлік қордың жоспарын жүктеу, автоматтандырылған қызмет көрсету ,жүйесіне ақпаратты шығару, үстелді даярлау және тағамды ұсыну технологиялық жүйесіне қатысу
  • Сұранысқа ие қонақ үйлер мен мейрамханаларда қызмет көрсету талаптары бойынша өздігінше дамыту дағдыларын жетілдіру, қонақтардың тұруына қолайлы жағдай жасау үшін қажетті ресурстарды таңдай білу.
  • Электронды және цифрлық технологиялар негізінде қонақжайлылық индустриясында қызмет көрсету дағдыларын меңгеру ,ресурстарды есепке алудың ерекшеліктерін білу, қонақүй және мейрамхана кәсіпорны үшін ресурстарды басқарудың тиімді тәсілдерін анықтай алу
  • Ұйымдастыру және қызмет көрсету үдерісіне тартылған қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының өзге шаруашылық жүргізуші кәсіпорындармен өзара іс-қимыл жасау ерекшеліктерін білу, аталған ұйым өкілдерімен келіссөздер жүргізе білу
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесі қызметтерінің ерекшеліктерін білу, қонақүй және мейрамхана кәсіпорынның қызметтерін (бөлімдерін) басқару және қызмет көрсету сапасын қамтамасыз етуді ескере отырып, стратегиялық саясатты қалыптастыру
  • Ұйымның корпоративтік мәдениетін сақтау және еңбек қызметін орындау позициясына сәйкес негізгі және қосымша қонақ үй (мейрамхана) қызметтерін ұсыну үшін әлеуметтік жауапкершілікті сезіну
  • Туристік өнімді ішкі және сыртқы нарықта жылжыту үшін заманауи маркетингтік тәсілдерді қолдана білу, ішкі және сыртқы нарықтардағы тұтынушылардың мүмкіндіктерін, оның ішінде жасанды интеллект технологиясын пайдалану арқылы зерттеу дағдыларына ие болу
  • Нарықтың перспективалы бағытын анықтау және ойын-сауық пен қонақжайлылық саласындағы бәсекеге қабілетті нарықтың жаңа сегменттерін қалыптастыру, қоғамның құндылықтарын сақтауды ескере отырып, кәсіпорынның тұрақты дамуын қамтамасыз ету бағыттарын әзірлей білу
Top