Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03206 Медиакоммуникациялар в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ журналистикасының тарихы

    Пәннің мақсаты - қазақ журналистикасының эволюциясын толық бейнелеу. Аталмыш пән бойынша Қазақстандағы демократиялық баспасөздің пайда болу мен қалыптасу, даму тарихы; мемлекет құрудағы БАҚ-тың рөлі мен қоғамдық сананың қалыптасуы; сондай-ақ, әр кезеңдегі журналистиканың даму бағыттары: XIX және XX ғасырлардағы журналистикадағы әртүрлі идеологиялық және саяси үрдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиакоммуникация негіздері

    Пәннің мақсаты – іргелі теориялар мен қолданбалы ережелер, қызмет саласы ретінде медиа-коммуникацияның қалыптасуы мен дамуының маңызды кезеңдері, оның функцияларына негізделген медиа-коммуникация процесі, сондай-ақ қызмет принциптері, әдістері және негізгі бағыттары туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Пән студенттерге кәсіби қызметті дамытудың негізгі теориялық, институционалдық және практикалық негіздерін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық коммуникацияның теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты – студенттерде бұқаралық коммуникация саласындағы қатынастарды оңтайландыруға бағытталған стратегияны дамыту және практикалық іске асыру үшін қажетті теориялық білім мен дағдылардың кешенін қалыптастыру. Пән бұқаралық коммуникация теориясы мен практикасын зерттеуге, практикалық жағдайларды талдауға және қоғамда интеграциялануына, сондай-ақ ықпалын анықтауға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер журналистің семантикалық, синтаксистік және прагматикалық мәтіндік іс-әрекетінің аудиториясына ақпарат пен мәтіннің әсер ету негіздері туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы теледидар және радио форматтары

    Пәннің мақсаты – студенттердің теледидар мен радиодағы әртүрлі медиа форматтарда журналист ретінде жұмыс тәжірибесінің негізгі түсініктерін қалыптастыру. Курс 24 сағаттық жаңалықтар циклі және тиімді зерттеулер, фактілерді тексеру және сұхбаттасу әдістері туралы, сондай-ақ контенттің кең таралған форматтары мен ерекшеліктері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • БАҚ-тағы кросс-мәдени коммуникация

    Пәннің мақсаты – студенттердің мәдениетаралық коммуникация саласындағы қарым-қатынас туралы жүйелі түсінігін қалыптастыру және оның этикалық, әлеуметтік лингвистикалық және психологиялық аспектілері туралы кәсіби білімді үйрету. Пән әр түрлі коммуникация құралдарын (ауызша, вербальды емес және басқалар) қолдана отырып, әр түрлі арналар арқылы тұлғааралық және жаппай қарым-қатынас жағдайында ақпаратты берудің және қабылдаудың әлеуметтік негізделген процесі ретінде кросс-мәдени қарым-қатынастың негізгі дағдыларын зерттеуге және талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Видео және аудио баяндаудың жаңа форматтары

    Пәннің мақсаты - студенттерді видео- және аудио баяндау жұмыстарын ұйымдастыру, сонымен қатар жаңа форматтарын пайдалану дағдысына баулу. Видео- және аудио контенттерін зерттеу әдістерін, сондай-ақ коммуникативті элементтерінің өзара әрекеттесу принциптерін зерттеу. Пән аясында студенттерді оқытуда маңызды саналатын медиаконтент тұтынушылардың заманауи әдеттеріне сәйкес келетін, жаңалықтардың жаңа форматтарын қолдану арқылы аудиторияны тарту және қызығушылығын арттыру дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 9
  • Медиа және цифрлық сауаттылық

    Пәннің мақсаты - ЮНЕСКО-ның медиа және цифрлық сауаттылық бағдарламасы аясында студенттердің дағдыларын қалыптастыру оқыту және біліктілік жүйесі. Курс негізгі идеяны жеткізу үшін әртүрлі жоспарлар мен бұрыштарды қолдана отырып түсіру, цифрлық редакциялау және компьютерлік ретуштаудың негізгі және қосымша модульдерін ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Медиа мәтін дайындау технологиясы

    Пәннің мақсаты - медиа мәтінді құрастыру және коммуникативті аспектіде медиа мәтін жанрларын құруда студенттердің негізгі теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Ақпараттық медиа-мәтін. Ақпараттық мазмұнды арттыру жолдары. Курста медиа-мәтіндегі тілдік ойындардағы ақпаратты қысу процесі туралы түсінік беретін жалпы сұрақтар зерттеледі. Пән кәсіби негізде еңбекке кәсіби дағдыларды ойдағыдай дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Медиамәтіндерді редакциялау

    Пәннің мақсаты – студенттердің медиа мәтіндерді сапалы редакциялаудың негізгі әдістері туралы классикалық және негізгі түсініктерін қалыптастыру. Оқу курсы мәтіндерді өңдеуде ақпарат дереккөздерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Білім алушы ақпараттың дұрыстығы мен сенімділігін тексерудегі редакторлық жұмысты, тақырыптың өзектілігін бағалауды, рерайт хабарламаларын - түрлі дереккөздерінен алынған ақпараттарды таңдау, редакциялау, жинақтау және қайта трансляциялау талаптарын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • БАҚ-тағы SMM

    Пәннің мақсаты - студенттердің SMM-де бұқаралық ақпарат құралдарының рөлін, әлеуметтік желілердің техникалық ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, SMM тұжырымдамасын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. SMM стратегия әзірлеу, фильмдер мен теледидарлардағы SMM, жаңалықтар мен ойын-сауықтағы онлайн-медиадағы SMM, таргетинг, блогерлер, арнайы жобалар, сторителлинг пен дамыту, сондай-ақ чат боттар, автоиірімдер, комьюнити-менеджмент сияқты креативті және вирустық контент құру құралдары мәселелері зерттеледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Копирайтинг және спичрайтинг

    Пәннің мақсаты - студенттердің әр түрлі мәтіндерді құрудың алгоритмдері мен технологиялары бойынша жеке және топтық жұмыс, оқырманға әсер етудің шығармашылық әдістері, мәтіндерді сатудың дайын схемаларын құру дағдыларын қалыптастыру. Курс мультимедиялық редакциялардағы копирайтер мен спичралайтер жұмысының ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Медиакоммуникациядағы әлеуметтану

    Пәннің мақсаты - медиа социологияның негізгі түсініктері мен тәсілдері, аудиторияны сандық және сапалық зерттеу әдістері, қоғамдық пікір және медиа-мазмұн туралы түсінік қалыптастыру. Қазіргі медиа ортаның (баспасөз, радио, теледидар, интернет) мәселелері, медиасфера дамуын ары қарай түсіну және талдауда тарихи шолу, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдары социологиясының қазіргі жағдайы, оның тенденциялары мен векторлары зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Digital-коммуникациялар және әлеуметтік медиа

    Пәннің мақсаты – студенттерді digital-мамандарға қойылатын талаппен және кәсіби мәслені шешуде әлеуметтік медиа аналитике мен SMM құралдарын пайдалану әдістерімен таныстыру. Желілік қоғам мен желілік коммуникация ұйымдастырудың негізгі принциптері мен механизмдері, сондай-ақ digital-коммуникацияның әлеуметтік медианың жұмыс істеу принциптері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тиімді коммуникация құралдары

    Пәннің мақсаты - тиімді коммуникация туралы терең білім қалыптастыру. Пән тиімді коммуникация саласындағы заманауи теориялық және әдістемелік сипатын, ерекшеліктерін жетілдіруге, заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Пән аясында студент журналистің негізгі қызметіне, күнделікті өмір дағдысына, іскерлік келіссөздерге, сондай-ақ коммуникацияның әртүрлі құралдарына қатысты тиімді қарым-қатынас принциптерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Медиамаркетинг

    Пәннің мақсаты - маркетингтік міндеттер мен оларды шешудің негізгі құралдары мен тәсілдері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Курста маркетингтік стратегиялық талдау және жоспарлау әдістемесі, маркетингтік коммуникацияға кәсіби көзқарас, медиа кәсіпорындарды нарықта дамыту қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мультимедиалық сторителлинг

    Пәннің мақсаты - мультимедиалық сторителлинг әзірлеудің теориялық және практикалық аспектілері, форматы, заманауи ерекшеліктері, соның ішінде кейіпкердің аудиториялық сипаты туралы негізгі білімді қалыптастыру. Визуалды редакторларда онлайн парақшаларды версткалау технологиясы, интерактивті элементтермен жұмыс істеу әдістері, әлеуметтік желілерде және медиа платформаларда өз жобаларын ілгерілету тәсілдері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Медиаменеджмент

    Пәннің мақсаты – медиа-кәсіпорындар менеджерлерінің қызметіндегі шығармашылық және ұтымды басқару шешімдері, бюджеттік ресурстарды тиімді пайдалану, шығармашылық және техникалық қызметкерлермен тиімді жұмыс туралы негізгі білімді қалыптастыру. Шығармашылық топтарды, медиа редакцияларды, медиа компаниялар мен холдингтерді басқару, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарының ұйымдастырушылық құрылымдарын жобалау және басқару позициясын білім алу мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық медиа шеберлік

    Пәннің мақсаты - студенттердің шығармашылық шеберлік процесінің құрылымы, мазмұны туралы негізгі түсініктерін қалыптастыру. Оқу курсы командалық және кәсіби ортадағы өзара қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады. Білім алушы кәсіби және тұлғалық даму саласында білім игереді, студенттік аудиторияны медиа-білім беру әдістемесі аясында әртүрлі шығармашылық тапсырмаларды жүзеге асыруға, элементтерін теориялық талдауға негізделген. Білім беру тәжірибесі негізгі функцияларды айқындауға мүмкіндік береді: оқыту, бейімдеу, дамыту және басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Медиа: құқық және этика

    Пәннің мақсаты - бұқаралық ақпарат құралдарын құқықтық және этикалық реттеу, демократиялық қоғамдағы құқықтың рөлі, бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы заңнаманың негіздерін, сөз бостандығы негіздерін, журналистің редакция жұмысындағы құқықтары мен міндеттерін түсіну дағдыларын қалыптастыру. Курс редакциялық жұмыста құқықтық білімді зерделеуге, қазіргі заманғы медиа кеңістігінде азаматтарды қажетті ақпаратпен, кәсіптік этикамен қамтамасыз ету мақсатында өзінің кәсіби құқықтарын қорғауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • БАҚ-тағы фотографика

    Пәннің мақсаты – студенттердің фотография және графика, пәнаралық байланысы, қазіргі фотографияның жетекші тенденциялары туралы кадрдың композициялық құрамдас негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру. Түсіру техникасы мен кадр режиссурасы, коллаж жасау техникасы, фотосурет фокусындағы цифрлық технологиялар принциптері, сондай-ақ БАҚ-қа арналған бірлескен көрме жобаларын дайындау мәселелері зерттеледі. Бұл курс студентке фотожурналистика саласы журналистика саласының аса маңызды әрі ерекше түрі ретінде толық түсінік беруге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Трансмедиалық коммуникациялар

    Пәннің мақсаты - цифрлық ортада түрлі форматтағы медиа жобадарды басқаруға қажетті шығармашылық, технологиялық және кәсіпкерлік дағдыларға ие креативті цифрлық өндірушілердің жұмысына қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс трансмедиа жобаларын әзірлеуге, әртүрлі мультиплатформаларды қолдануға, көп платформаны қамтитын күрделі трансмедиа жобаларын басқаруға және заманауи коммуникацияның цифрлық мүмкіндіктерін пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Масс медиадағы инфографика

    Пәннің мақсаты - аудиторияның ақпараттар легін өз бетінше таңдауына мүмкіндік бере отырып, мультимедиа саласындағы студенттердің түсінігі мен дағдыларын қалыптастыру: мәтінді оқу, фотосуреттерді, суреттерді, бейнелерді қарау немесе жеке-жеке ерекшеліктеріне сүйене отырып, өз қалауы бойынша ақпарат алудың бірнеше әдісін біріктіру. Сонымен қатар, аталмыш курс деректерді визуализациялау, инфографика және графикалық дизайнды жасау үшін әртүрлі бағдарламалық өнімдермен жұмыс жасау дағдыларына машықтандырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тиімді коммуникация тілі

    Пәннің мақсаты - студенттердің іскерлік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында кәсіби тілді тиімді қолдануға қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Кәсіби және жалпы ғылыми терминология мәселелері, заңнамаға, моральдық-этикет нормаларына және этикалық кәсіптік кодекстерге сәйкес кәсіби қарым-қатынас кезіндегі сөйлеу мінез-құлық ережелері, сонымен қатар жоғары оқу орындарындағы педагогикалық қарым-қатынас мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • БАҚ мониторингі және талдау

    Пәннің мақсаты - студенттердің ақпараттық кеңістікті бақылау және талдау әдістерімен, медиа өлшеу технологияларымен және құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. БАҚ-қа мониторинг негіздерінің компоненттері мен технологиялары, ақпараттық-талдамалық жұмыстың негізгі дағдылары, медиа-аналитиканың әдістері, медианы өлшеу, рейтингтерді есептеу әдістемесі, сондай-ақ медианы (коммуникациялық) зерттеу әдістері, медиа индустрия мен бұқаралық коммуникация дамуының болашағы зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Фактчекинг әдіснамалары мен құралдары

    Пәннің мақсаты - жалған мәліметтерді анықтау, ақпаратты тексеру, сондай-ақ ақпаратты жинау, талдау, құрылымдау және ақпаратты сыни қабылдау, фактчекинг бойынша стдуенттердің жеке және топтық жұмыс дағдыларын дамыту үшін стратегия мен фактілерді тексеру алгоритмін қалыптастыру. Фактчекинг практикасы мен әдіснамасы, фактчекинг принциптері, тиімді жұмыс істеу үшін айғақтама жобаларында ақпаратты тексеру және логикалық құрылымы зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Медиакоммуникация саласындағы жұмыс технологиясы

    Пәннің мақсаты – әртүрлі жанрлар, форматтар мен медиа технология платформаларында өнімдер мен жобаларды әзірлеудің, сондай-ақ аудиторияның қажеттіліктеріне сәйкес таңдау ережелерін қалыптастыру. Курс медиа-жобалардың архитектурасы, алгоритмдері мен оларды құру принциптері саласындағы білімді, әртүрлі жұмыс әдістерін қолдана отырып, ақпараттық-бағдарламалық өнімдерді жобалау, олардың тұжырымдамаларын әзірлеу технологияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Іскерлік медиа коммуникациялар

    Пәннің мақсаты - коммуникативті тұлғаның жеке және топтық психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, іскери қарым-қатынасты ұйымдастыру ережелері, өзара түсіністікке жету жолдары және іскери салада оңтайлы байланыс орнату туралы жүйенің тұтастығын қалыптастыру, іскерлік этика және әдептілік ережелерімен таныстыру. Кәсіби қызметте талап етілетін дағдылар жиынтығын қалыптастыру және объективті және мақсатты қарым-қатынасты сақтау дағдылары, іскери коммуникативті өзара әрекеттесуді реттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Комьюнити-менеджмент

    Пәннің мақсаты – ақпарат нысаны туралы белгілі бір құндылық немесе бренд қалыптастыру дағдысын қалыптастыру. Бұл курс комьюнити-менеджменті, әлеуметтік психология, әлеуметтік медиа маркетинг, коммуникация ғылымдары, классикалық маркетингтің негізгі тенденциялары туралы ақпараттан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Медиафилософия

    Пәннің мақсаты - медиа философия саласындағы білімді қалыптастыру және талдау, жаңа медиа феномені айналасында туындайтын проблемалардың теориялық бағыттаушы дағдыларын меңгеру,. Медиафилософия рөлін, әлеуметтік-мәдени детерминантын, философиялық зерттеулер, тарихи-философиялық зерттеулер, дүниетаным жүйесі мен қайта құрылымдануы қалыптасуы мен дамуына байланысты мәселелер зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы

    Пәннің мақсаты - журналистикадағы тұрақтылық процесін басқару бойынша теориялық білімді қалыптастыру. Тұрақты коммуникация жүйесіндегі журналист жұмысын ұйымдастыру концепциялары мен модельдері проблемалары зерттеледі. Пән аясында студент БАҚ-тағы тұрақталықы міселесін жариялау, сондай-ақ тұрақтылық процесіне қатысу дағдыларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Smart коммуникациялар және үлкен деректер

    Пәннің мақсаты – smart коммуникация, үлкен деректерді талдау негізінде цифрлық өнімді басқару, цирлық ортада интеграцияланған коммуникациялық кампанияларды басқару туралы базалық білімді қалыптастыру. Білім алушы деректерге бағытталған коммуникация негіздері, коммуникация стратегиялары, цифрлық маркетинг құралдары мен қызметтері, үлкен деректерді талдау бойынша білім дағдыларын игереді. Смарт коммуникациялық ортада деректерді талдау мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Медиаэкология және медиа орта

    Пәннің мақсаты - медиаэкология ғылыми мектебінің негізгі ұғымдары, ережелері, тәсілдері, сонымен қатар Интернет пен ұялы байланыстың адамның қоршаған ортасына әсері туралы студенттің жан-жақты түсінігін қалыптастыру. Пән цифрлық ортаның негізгі сипаты мен медиа экологиялық тәсілдер тұрғысынан ерекшеліктерін, сонымен қатар қазіргі Қазақстандағы медиа-вирустар мысалын қарастырады, медиа ортада ақпараттың шамадан тыс жүктелуі мен оның даму болашағын болжау мәселелерін айқындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Медиа тұтыну әлеуметтануы

    Пәннің мақсаты - студенттің әлеуметтік медиадағы тұтыну тәсілдері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Курс теориялық көзқарас тұрғысынан, сонымен қатар қазіргі қоғамға тән тұтыну объектілері тұрғысынан зерттеудің негізгі бағыттарын анықтауға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Медиакоммуникациядағы әлеуметтік желілер алгоритмі

    Пәннің мақсаты - студенттердің әлеуметтік желілермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, нәтижелерге қол жеткізу үшін әлеуетін пайдалану. Пән аясында студент әртүрлі әлеуметтік желілердің функционалдығы, коммуникациялық ерекшеліктері мен әлеуетін БАҚ қызметі, қоғамдық өмірде қолдану мүмкіндіктерімен танысады. Қоғамдық тәртіпті реттеудегі журналист рөлі, сонымен қатар, халық пен мемлекеттік органдар, корпорациялар және т. б. арасындағы байланыс алаңы ретінде әлеуметтік медианың маңызды рөлін түсіндіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ғылыми мәдениет

    Пәннің мақсаты - студенттердің академиялық жазба, әрі ғылыми-ұйымдастырушылық қызметіне қатысты ұйымдастыру мәдениеті мен терең білімдерін қалыптастыру. Аталмыш курста білім алушы медиа-зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттерді таңдау, дереккөздерге сілтеме жасау процесіне қатысып, академиялық жазба саласында білімді болады. Бұл студентке еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдыларын, ақпарат көздерімен тиімді жұмыс істеу қабілетін және әлемді сыни қабылдау қабілетін арттыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік-мәдени коммуникация

    Пәннің мақсаты - бұқаралық ақпарат құралдарын құқықтық және этикалық реттеу, демократиялық қоғамдағы құқықтың рөлі, бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы заңнаманың негіздері, сөз бостандығы құқығы негіздерін, журналистің редакция жұмысындағы құқықтары мен міндеттерін түсіну дағдыларын қалыптастыру. Курс редакциялық жұмыста құқықтық білімді зерделеуге, қазіргі заманғы медиа кеңістікте азаматтарды қажетті ақпаратпен, кәсіптік этиканы түсіндіру мақсатында құқықтарын қорғауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жаһандық ақпарат және қоғам игілігіне арналған коммуникация

    Пәннің мақсаты - күрделі ғаламдық ақпараттық орта, қоғам қауіпсіздігін басқарудағы салдары, сонымен қатар қоғамның пайдасы үшін жаһандық аудиториямен тиімді қарым-қатынас жасау жайлы тұрақты түсінікті қалыптастыру. Пән жергілікті қоғамның игілігіне бағытталған коммуникация мәселелерімен қатар, ғаламдық проблемаларды зерттеу мен болжау үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • YouTube журналистика

    Пәннің мақсаты - Youtube платформасының ерекшеліктері, форматы, монетизациясы, алгоритмі, қоғамдастығы, жанры және Youtube-тегі сапалы журналистиканың үлгісі туралы түсінік қалыптастыру. Курста креативті контент құру, бейнежазбалардың бюджетін жоспарлау, фильмдер түсіру және арнаның тұжырымдамасын әзірлеу, Youtube алгоритмімен жұмыс, платформада жұмыс істеу стратегиялары туралы түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сөйлеу, тұлғааралық және тиімді коммуникация (smart-коммуникация, цифрлық технологиялар, фото- және инфографика, әлеуметтік желілер алгоритмі, мобильді қосымшалар) әдістерін пайдалана отырып, кәсіби қызметке дербес-шығармашылық компонент енгізу.
  • Медиафилософияның артықшылқтары мен қасиеттерін айқынду, жаһандық ақпараттың сын-тегеуріндеріне негізделген мәдениетаралық коммуникация кейстерін талдау, сондай-ақ, оларды ұлттық тәжірибеге бейімдеу, тиімді іскери және тұлғааралық коммуникацияларды құру, ұжымның эмоционалдық интеллектісі мен медиақоғамды нығайтуға ыпал ету.
  • Сөйлеу коммуникациясының түрлі пішіндерінде іскерлік этикеттің сарындары, мүдделері мен құндылықтарын түсіндіру, тиімді және тұлғааралық қарым-қатынас тілінің, белсенді диалог ерекшелігін айқындау, деректердің визуалдығын фактчекинг құралдары мен этикалық нормалар мен ережелерді қолдана отырып, мультимедиялық кейстер мен сторителлинг әзірлеу.
  • Кинофильмдер, бейнелер мен телевизиялық бағдарламаларды тарату және кешенді басқару бойынша стратегиялық медиажоспар құру және медиа өндірісті кешенді басқару; цифрлық құралдар мен мультимедиялық сторителлинг, видео- аудиобаяндау әдістерін қолдана отырып, медиа хабарламалардың әртүрлі пішіндерін (телевизиялық және радио мазмұны форматында) жүзеге асыру; өңделген материалды талдау және таңдау, коммуникация практикумы аясында өндірістік және басқару шешімдерін қабылдау.
  • Медиаорта мен медиаэкологияға (медиа, технологиялар және коммуникациялар және олардың адам мекендейтін ортаға әсері) арналған медиакоммуникация саласының тарихы, қазіргі даму үрдістері, әлеуметтік желілер менеджменті (СММ), медиакоммуникацияның бейімдеуші, дамушы және басқарушы функцияларын ескере отырып, заманауи даму үрдістері туралы медиаөнімдер әзірлеу.
  • Қоғамның интеллекталды дамуы үшін тиімді философия, құқық, кәсіпкерлік және экологиялық салаларда коммуникация әдістерін қолдана отырып, бұқаралық ақпарат құралдарында жаңалықтарды өңдеуде кәсіби қызметке шығармашылық, дербес-шығармашылық қызмет компонент енгізу.
  • YouTube журналистикадағы сапалы контенттерді тиімді түрде ілгерілету, мудборд-коллекция, смета, контент-жоспарын құру; сценарий мен конспект тұжырымдамасын жазу, белгілі медиа өнімдерінің форматтары мен жанрларын қоса алғанда, YouTube арнасын жүргізу.
  • Трансмедиялық коммуникациялардың теориясы мен кейстерін негізге ала отырып, БАҚ-қа арналған жобаларды бағдарлау, медиамониторинг пен кешенді талдаудың креативті тәсілдері мен инновациялық технологиялары негізінде медиамаркетингтің әлеуметтік жобаларын, сондай-ақ тұрақты коммуникация жүйесіндегі журналист жұмысы моделін ілгерілету.
  • Трансмедиялық жобаларды құру және басқару технологиясын салыстыру және комьюнити-менеджмент бағдарламаларын модельдеу және ілгерілету, әлеуметтік медиадағы digital-коммуникацияларды, әлеуметтік мәселелерге бағытталған ақпараттық агенттіктердің қызметін қоса алғанда, іскерлік коммуникативтік өзара іс-қимылды ұйымдастыру жүйесін дамыту жөніндегі міндеттерді шешу.
  • Бұқаралық коммуникация теориясы мен практикасын, трансмедиялық коммуникацияларды, медиаменеджментті жүйелі түрде ұсыну, әлеуметтік медиа мен SMM коммуникацияларды ілгерілету бойынша креативті медиа жобаларды құру, олардың орындалуын қамтамасыз ету, шығармашылық медиа шеберлікті одан әрі дамыту үшін алынған нәтижелерді корреляциялау.
  • Ғылыми мәдениеттің, сондай-ақ этика мен құқық нормалары мен ережелерін, ортаны сыни қабылдаудың тиімді технологиясын ескере отырып, мультимедиялық контент құралдарын пайдаланып, медианарықты ілгерілету және басқаруда ақпарат пен коммуникацияның жаһандық нарықтағы даму үрдісін бағалау.
  • Ұлтаралық диалогқа бағытталған медиаэтика мен құқық бойынша журналистердің базалық құралы ретінде медиамәтіндер, телевизиялық және радиоматериалдарды таныстыру, медиа- және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, медиатұтыну индикаторларын талдау және олардың дамуын болжау.
  • Креативті технологиялар мен икемді коммуникациялық стратегияларды пайдалана отырып, коммуникацияның тарихы мен теориясы негізінде әртүрлі жанрлар мен форматтардағы материалдарды әзірлеу, БАҚ медиаконтентін талдау және салыстыру, дағдарыс жағдайында оның күшті және әлсіз жақтарын анықтау, медиакоммуникация саласындағы ықпалын оңтайландыру.
Top