Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M03214 Бизнес-коммуникация в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Бизнес-коммуникациядағы жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты - бизнес-коммуникацияларда жасанды интеллектіні (ЖИ) пайдалануда білім қалыптастыру, бизнес-ортада жетілдіру, автоматтандыру және жекелендіру үшін ЖИ технологияларын қолдану мәселелерін зерттеу. Қызмет көрсету сапасын жақсарту және ішкі процестерді оңтайландыру мақсатында клиенттермен, қызметкерлермен және серіктестермен тиімді өзара іс-қимыл бойынша ЖИ пайдалану мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес коммуникациядағы тәуекелдерді талдау мен болжам

    Пәннің мақсаты - тәуекелдерді басқару және іскерлік коммуникацияны болжау дағдыларын қалыптастыру, инновациялық жобаларды іске асырудағы инвестициялық тәуекел мәселелерін зерттеу. Іскерлік коммуникацияны пайдалануға негізделген инновациялық жобалардың тиімділігіне әсер ететін қосымша қауіптер мен қолайлы факторларды анықтау және нәтижелерін көрсету. Жоғары технологиялық нарықтардың турбулентті жағдайында, жоғары тәуекел мен ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында іскери байланыс саласындағы қауіптерді практикалық шешу, талдау және болжау процесінің мәселелері зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес коммуникация: инновациялық қызмет инжинирингі

    Пәннің мақсаты - жаңа өнімдер мен қызметтерді жобалау және әзірлеу саласындағы ғылыми, әдістемелік және жобалық-аналитикалық жұмыстардың коммуникативті қабілеттерін қалыптастыру. Инновациялық өнімдер мен қызметтердің инжинирингтік секторындағы іскерлік байланыс процесін басқару, қажетті тиімділік деңгейімен қол жеткізуге мүмкіндік беретін әдістер мен тәсілдерді анықтау. Оқу курсы бизнес-инжиниринг және бизнес архитектурасы, әлеуметтік инженерия саласындағы коммуникациялық процестерді ұйымдастыруды және басқаруды үйренуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес коммуникацияның стратегиясы мен тактикасы

    Пәннің мақсаты - іскери қарым-қатынасты жүргізудің стратегиясы мен тактикасын зерттеу, талдау және модельдеу, сонымен қатар келіссөздер әдістерін қолдану, олардың негізгі кезеңдерінен өтіп, технологиялармен жұмыс жасау икемділігі дағдыларын қалыптастыру. Пән дайындау мен жүргізудің стратегиясы мен тактикасын, бизнес-процестердің нәтижелерін және оларды іс жүзінде қолдануды талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қақтығыс жағдайындағы бизнес коммуникация стратегиясы

    Пәннің мақсаты - жанжалдың өзара әрекеті және медиация, жанжалдың алдын алу және шешу. Сол бойынша мәселелерді толығымен шешуге мүмкіндік беретін қақтығыс жағдайында іскери қарым-қатынас стратегиясы саласындағы кәсіби құзыреттілік дағдыларын қалыптастыру. Пән іскери қарым-қатынастағы жанжал мен бейбіт өзара әрекеттесу мәселелері бойынша технологиялық процесті зерттеуге, олардың анықтау факторлары мен заңдылықтарын анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес коммуникацияның инновациялық технологиялары

    Пәннің мақсаты - іскери қарым-қатынаста қолданбалы дағдыларды жобалау және жүзеге асыру, сонымен қатар тиімді коммуникация үшін инновациялық процестерді біріктіру және талдау процесін қалыптастыру. Іскери коммуникациялар теориялары мен тұжырымдамаларын және жаңа форматтарды, заманауи инновациялық технологиялардың беталысын білу. Пән іскери қарым-қатынас теориясы мен практикасын, мәліметтерді талдау және оларды қаржы секторына біріктіруді зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес коммуникация жүйесіндегі әлеуметтік модернизация

    Пәннің мақсаты - іскери қарым-қатынас жүйесіндегі әлеуметтік модернизация теориясы мен тәжірибесі, сондай-ақ кейінгі кәсіби қызметке дайындалуда пайдалану үшін коммуникативтік саланың трансформациясы мен интеграциясы туралы қабілеттер мен идеяларды қалыптастыру. Бұл курста әлеуметтік бизнесті модернизациялауды талдау және түсіндіру процесі зерттелетін болады; қоғамдағы әлеуметтік жауапкершілік моделін құруға, бизнесті түрлендіруге және әлеуметтендіруге дайын өнімді құруға жұмыстың әр кезеңіне шығармашылық көзқарас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес коммуникацияның ғылыми негіздері

    Пәннің мақсаты - сапалы және инновациялық бизнес-жобаны құру және ақпараттық-коммуникациялық процесті жүзеге асыру үшін маңызды іскери қарым-қатынастың теориялық тұжырымдамасы туралы қабілеттер мен терең идеяларды қалыптастыру. Бұл курста студенттердің кәсіптік мүмкіндіктері мен іскери қарым-қатынас саласындағы бастапқы мүмкіндіктерін кеңейтетін практикалық және іскери жағдайлары, сонымен қатар ұлттық және халықаралық іскерлік байланыстар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Үкіметтің бизнес-коммуникация моделі

    Пәннің мақсаты - үкіметтің іскери байланысының отандық және шетелдік модельдері, қаржы секторы үшін электрондық үкіметтің электрондық платформаларының үлкен деректерін жинау және талдау дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру. Пәннің мақсаты мемлекеттің коммерциялық секторының моделін, байланыс процестерінде үлкен деректерді пайдалану және корреляция әдістерін зерттеу, қоғамдық сектордағы іскерлік байланыстарды талдау, синтездеу, жоспарлау негізінде ғылыми және кәсіби қызметтегі мәселелерді шешуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • АКТ саласындағы бизнес коммуникация

    Пәннің мақсаты - бизнес-процестерді жүзеге асыру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру, сонымен қатар ақпараттық-коммуникациялық қызметтерді қолдау. Оқу курсы бизнес-процестерде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану дағдыларын алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бизнес процесіндегі қаржы құралдарының корреляциясы

    Пәннің мақсаты - жоғары технологиялық нарықтардың турбулентті жағдайында қаржылық мәселелерді тұжырымдау және практикалық шешу үшін қажетті қаржы секторының теориясы мен практикасы және бизнес-процесстегі құралдардың арақатынасы туралы қабілеттер мен идеяларды қалыптастыру, жоғары тәуекел және ақпараттың болмауы. Бұл курста бизнес-модельдеуді талдау және түсіндіру процесі және оны қолдану ерекшеліктері, іскерлік байланыстарды басқару жүйесі, бизнес-процесстегі адам және материалдық ресурстардың құндылығы зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Аутсорсинг нарығындағы медиа бизнес

    Пәннің мақсаты - аутсорсинг нарығында, электронды БАҚ-та аутсорсинг аясында медиа-бизнес дағдыларын қолдану, ірі медиа-холдингтердің аутсорсинг қызметтерінің артықшылықтары мен тәуекелдерін талдау, Қазақстандағы аутсорсинг нарығын талдау. Пән кейстер мен жобаларды құрудың практикалық мәселелерін зерттеуге бағытталған. Аутсорсинг медиа нарығы, сонымен қатар бизнес-процестер мен аутсорсингтік компаниялар үшін стартап-кампания құру үшін магистранттардың кәсіби мүмкіндіктері мен бастапқы әлеуетін іске асыру үшін арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Медиа бизнестегі цифрлық интернет-қызметтер

    Пәннің мақсаты - медиа-бизнесте цифрлық Интернет қызметтері саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, сонымен қатар электронды байланыс, маркетингтік ақпараттық жобаларды электронды түрде көрсету, технологиялық платформа, мобильді технологиялар, есептеулер, инновациялық нысандар, веб-киоск және интерактивті теледидар сияқты электрондық коммерция. Бұл курста цифрлық Интернет қызметі мен медиа-бизнестің интерфейстерін жобалау және бағалау, сонымен қатар электронды байланысты дамыту бағдарламаларын талдау қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инвесторлардың коммуникативтік-ынтымақтастық алаңдары

    Пәннің мақсаты - бірлескен инвесторлық платформалардың қызметін жылжыту саласындағы инновациялық қабілеттер мен кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, инновациялық ортадағы шығармашылық ынтымақтастық, сондай-ақ бірлескен іскерлік байланыстар үшін синергетикалық платформаларды құру әдістері мен әдістерін көрсету. Пәннің мақсаты коммуникативті және бірлескен бизнес және технологиялық платформалардың объектілері болып табылатын негізгі ғылыми мәселелерді және инвестицияларды түрлендірудің ерекшеліктерін түсіндіру мен модельдеу мәселелерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бизнес коммуникацияны инвестициялау моделі

    Пәннің мақсаты - инвестициялық іскерлік қарым-қатынас саласындағы кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру, инвестициялық процестердің дамуын талдау, инвестициялық бағдарламаларды әзірлеу үшін тиімді іскери коммуникациялар. Бұл курста коммуникацияны басқару жобасын құру, инвесторлардың өмірлік циклінің кезеңдері үшін қайта құру құралдары мен ақпараттарды құру бойынша жеке зерттеу контекстінде инвестициялық салада ақпарат алмасу ерекшеліктері зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бизнес коммуникациядағы интегралдық электронды коммерция

    Пәннің мақсаты - электронды сауданы дамыту теориясы мен тұжырымдамалары іскерлік қарым-қатынасты жүргізудің инновациялық түрі және ақпараттық-экономикалық қызметтің жаңа түрі ретінде қабілеттер мен идеяларды қалыптастыру. Пән электронды сауданы (электрондық коммерция) интеграциялау, электрондық коммерция моделінің жіктелуі мәселелерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бизнес коммуникацияны ілгерілету және виртуалдандыру

    Пәннің мақсаты - виртуализация, әлеуметтік трансформация процесін талдау, коммуникация, инновациялық виртуализация жағдайында іскерлік қарым-қатынас саласында жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Бұл курста заманауи медиа технологияларды қолдана отырып, іскери қарым-қатынасты виртуализациялау мен жылжытудың барлық циклін аяқтауға қажетті процестер зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Бизнес коммуникацияның технологиялық процесін және оның e-government электронды платформасында қолданысын негіздеу, коммуникациялық процестердегі өзара байланыс, мемлекеттік және қаржы секторындағы іскерлік байланыстарды талдау, синтездеу, жоспарлаудв ғылыми және кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу.
  • Бизнес коммуникацияны талдау саласында міндеттерді салыстыру, зерттеу контексі аясында бизнес құрылымдардың әлеуметтік модернизациялау процесін талдау.
  • Бизнес коммуникация саласында үлкен деректер жобаларын әзірлеу, талдау және іске асыру.
  • Бизнесті басқару және инвестицияларды ілгерілету кезінде шешім қабылдау үшін қажетті деректерді талдау және корреляциялау үшін іскерлік қарым-қатынас процесін модельдеу мен жіктеудің күрделі мәселелерін саралау және дәлелдеу.
  • Медиасфера мен жоғары мектепте заманауи білім беру технологиялары мен цифрлық интернет қызметтерін қолдана отырып, тәжірибе жүргізу, нәтижелерін қорытындылау, бизнес коммуникация саласында жобаларды әзірлеу және міндеттерді шешу.
  • Бизнес-процесті іздестіруге, енгізуге және қайта құрылымдауға қажетті статистикалық мәліметтерден тұратын міндеттерді шешу, талдау және интеграциялау. Бизнес-модельді басқару және әзірлеу жобасын дайындау.
  • Виртуализация жағдайында бизнес-процестер мен аутсорсинг компанияларға стартап-кампаниялар әзірлеу, қазақстандық электронды БАҚ-тағы аутсорсинг пен аутстаффинг нарығын талдау және тұжырымдау.
  • Эксперименттерді жоспарлау және жүргізу, мобильді технологиялар, есептеулер, электронды сауданың инновациялық нысандарында қолданылатын әлеуметтік трансформация, бизнес коммуникация, инновациялық виртуализация процестерін талдау және жобалық міндеттерді орындау.
  • Инновациялық бизнес-жобаның ғылыми нәтижелерін сипаттау, негіздеу және ұсыну, ақпараттық-коммуникациялық салада іске асыру, теориялық мәселелер мен практикалық бэкгранудты ұлттық және халықаралық тұрғыдан талдау.
  • Бизнес-коммуникация мәселелерін түбегейлі шешуге және бизнесті дамыту, өзгерту және әлеуметтендіру нәтижелерін көрсетуге мүмкіндік беретін білімді тиімді қолдану, бейімдеу, жүзеге асыру.
  • Мәселелерді түбегейлі шешуге мүмкіндік беретін мультимедиалық технологияларды қолдана отырып, бизнес коммуникациядағы қақтығыстар мен бітімгерлік мәселелер бойынша интерактивті бизнес коммуникация және цифрлы стартап бойынша ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеу.
  • Тұлғалық және кәсіби даму бағыттарын айқындау, бизнес технологиялар мен бизнес-коммуникация салаларында жетістіктерді объективті бағалау, сондай-ақ зерттеу міндеттерін айқындау мен шешуде теориялық және практикалық білімді қолдану.
Top