8D03105 Психология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психологиядағы ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында іргелі білімі бар, үздіксіз кәсіби өсуге, жетістіктерді тиімді енгізуге және әлемдік білім беру жүйесіне интеграциялауға дайын білікті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D066 Психология
-
Білім беру саласы 8D03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 8D031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттілігі: ғылыми мақалаларды, докторлық диссертацияны дайындау дағдылары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Academic writing (Академиялық жазу)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек. Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психологияның өзекті мәселелері: отандық және шетелдік зерттеулердің салыстырмалы талдауы
Мақсаты: докторанттарды әлемдік және отандық психологиялық ғылымның ғылыми мектептерімен, олардың теориялық және практикалық әзірлемелерімен таныстыру. Мазмұны: ғылым эволюциясындағы парадигмалардың ауысуы және дамуының негізгі кезеңдері. Құзыреттіліктер: жалпы психологияның өзекті мәселелерін зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық концепцияларды талдау, бағалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психика мен мінез-құлықтың жаратылыстану-ғылыми негіздері
Мақсаты: психиканың даму факторларын, механизмдерін және мәнін түсінудегі жаратылыстану ғылымдарының рөлін ашу Мазмұны: И.М.Сеченовтың, И.П.Павловтың және басқа да ғалымдардың жоғары нерв қызметінің қағидалары мен заңдарының рөлін зерттеу және олардың адамның психикасы мен мінез-құлқы құбылыстарын түсінудегі орны. Психика мен мидың байланысы. Психофизикалық параллелизм, вульгарлық материализм және психика мен мінез-құлықтың басқа да концепциясын сынау. Құзіреттілік: психологиялық ғылым мен тәжірибенің пәндік, дүниетанымдық және әдіснамалық ерекшелігін түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлға дамуының теориялық-әдіснамалық негіздері
Мақсаты: пәндер тұлғаның даму тұжырымдамалары мен теориялары туралы білімді игеру. Мазмұны: білім беруді ізгілендіру парадигмалары адам дамуының әлеуметтік-психологиялық, мәдени механизмдері контекстінде, бұл қоғамның адамға деген жаңа көзқарасын бірегей құбылыс ретінде жүзеге асыруды қамтамасыз етеді және жеке тұлғаға дәстүрлі білім беру жүйесі ұсынғаннан гөрі табиғатпен, әлеуметтік-мәдени ортамен және өзімен қарым-қатынасты үйлестіруге әлдеқайда көп мүмкіндіктер береді. Құзыреттіліктер: тұлғаның даму тұжырымдамалары мен теорияларын талдайды, ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық базасын негіздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазіргі заманғы әлемдік және отандық психология ғылымы мен тәжірибесінің мәселелері мен даму перспективаларын талдайды және анықтайды;
- жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін талдайды, анықтайды және қорытады; теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын пайдаланады, ғылыми зерттеу және әлеуметтік өзара әрекеттестік міндеттерін шешу үшін академиялық хаттың нысандарын, ерекшеліктерін қолданады, иеленеді;
- жеке тұлғаның және әлеуметтік топтардың өзекті психологиялық мәселелерін анықтайды, талдайды және негіздейді; ғылыми зерттеу тақырыбы шеңберінде тәжірибелік жұмыс жүргізеді;
- ғылыми таным және психологиялық ғылым мен практиканың дамуындағы заманауи үрдістерді талдайды; педагогикалық және зерттеу тәжірибесінде психологиялық ғылым мен лекциялар жазу практикасының даму тенденциялары туралы алған білімдерін жүзеге асырады, семинарлық сабақ мазмұнын құрастырады, ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесін қолданады;
- ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру негіздерін меңгереді, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру түрлері, мақсаттары, тәсілдері мен әдістерін, психика мен тұлғаны диагностикалаудың технологиялары мен принциптерін қолданады, ғылыми зерттеу әдістерін, ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижесін талдау технологиясының математикалық статистикасының әдістерін қолданады;
- кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды пайдалана отырып, кәсіби этика принциптерін сақтап, тұлғаның психологиялық жағдайы мен қасиеттерін, сапаларын, психикалық үдерістердің ерекшеліктері мен динамикасын болжау және диагностикалау әдістерін практикада жүзеге асырады;
- тұлға дамуының концепциялары мен теорияларын талдайды, психика мен тұлғаны ғылыми зерттеудің теориялық-әдіснамалық базасын негіздейді; сараптамалық-аналитикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің кешенді құралдарын меңгереді;
- зерттеу мен практикалық міндеттерді шешу үшін мамандық бойынша білімдерді және пәнаралық білімді синтездейді, жалпылайды, қорытындыларды дәлелдейді, өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және кең жұртшылыққа хабарлайды; психология саласындағы жаңа ғылыми зерттеулердің нәтижелерін оқу процесіне енгізеді.