Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10121 Мейіргер ісі (Сапаны басқару) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты кәсіптік теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті, озық мейіргерлік практикаларды ілгерілетуге, денсаулық сақтаудағы мейіргерлік қызметтің табысты реформасын үйлестіруге және жәрдемдесуге қабілетті мейіргер ісінің білікті мамандарын даярлау болып табылады
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M141 Мейірбике ісі
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Мейіргерлік практикадағы сапаны басқарудағы коммуникативтік технологиялар

    Негізгі базалық коммуникациялық дағдылар. Ask-Tell-Ask стратегиясы (сұраңыз-айтыңыз-сұраңыз). Байланыс жолдары медицина қызметкері – пациент денсаулық көрсеткіштеріне. Дәлірек сәйкестендіру науқастың проблемалары. Емдеу нәтижелерін жақсарту, медициналық қателіктердің жиілігін төмендету, мейіргер қызметкерлерінің коммуникативті технологияларды қолдану кезінде шағымдардың санын азайту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейіргер қызметінің сапасын қамтамасыз ету

    Мейіргер практикасының сапасын қамтамасыз ету жүйесі. Мейіргерлік қызметтің ішкі аудит жүйесі. Мейіргер ісін аккредиттеу стандарттары, клиникалық хаттамалар, операциялық процедуралар стандарттары. Мейіргерлік күтім жоспарын құжаттауға қойылатын талаптар. Пациент / отбасы және басқа медицина қызметкерлері арасындағы байланыстың көрсетілетін көмек сапасына әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникативті дағдыларды оқыту және бағалау әдістері

    Коммуникацияның негізгі дағдылары: науқаспен қарым-қатынас жасау кезінде байланыс орнату дағдыларын қолдану, ақпарат жинау, белсенді тыңдау, түсініктеме беру, ақпараттандыру және эмпатияны қолдану. Еңбек ұжымында коммуникацияны қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ересектер аудиториясын оқыту принциптері

    Ересектерді оқыту ерекшеліктері: практикадағы андрагогика. Андрогика мен педагогиканың айырмашылығы. Ересектерді оқытудың принциптері. Оқуға мотивация. Тәжірибеде ересектерді оқыту принциптерін қолдану. Білімді қолдануға назар аудару. Ересектерді оқыту әдістемесі: теорияны практикамен қалай ауыстыруға болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтау жүйесіндегі оқыту және бағалау әдістері

    Денсаулық сақтау саласындағы жоғары оқу орнынан кейінгі және үздіксіз кәсіби дамуды ұйымдастыру қағидалары. Үздіксіз білім беру түсінігі – өмір бойы білім алу (lifelong learning). Ересектерге білім берудің ерекшеліктері. Денсаулық сақтау жүйесінде оқыту және білімді бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент

    Менеджментке кіріспе. Менеджменттегі ғылыми мектептер мен бағыттар. Басқару процесінің циклі және басқару функциялары. Ұйымдар басқару объектісі ретінде. Медициналық ұйымдардың ұйымдық құрылымдарының түрлері. Басқарудың түрлері мен әдістері. Ұйым менеджері: уақытты басқару (тайм-менеджмент) және өзін-өзі басқару (жеке басқару). Денсаулық сақтау жүйесіндегі ұйымдық мәдениет және өзгерістерді басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дәлелді мейіргерлік практиканы енгізу

    Мейіргер ісіндегі дәлел деңгейлері. PICO принципін қолдана отырып, клиникалық мәселені тұжырымдау. Мейіргер ісі ақпаратты іздеу техникасы, сенімді көздер мен ресурстар. Дәлелді мейіргер ісі практикасының пациенттерге оң әсері. Мейіргер ісіндегі клиникалық нұсқаулар мен ұсыныстарды бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жариялау әдістемесі

    Ғылыми басылым туралы түсінік. Ғылыми мақалалардың жіктелуі. Қазіргі ғылыми басылымның форматы. Ғылыми мақала жазудың ғылыми стилінің ерекшеліктері. Ғылыми мақаланы безендіруге қойылатын негізгі талаптар. Ғылыми мақаланың құрылымы. Рейтингтік ғылыми журналда жариялауға дайындық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы және мейіргер ісіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және биостатистика

    Медициналық ақпараттық жүйелерге қойылатын талаптар. Кешенді медициналық ақпараттық жүйенің құрылымы. Қағазсыз құжат айналымын енгізудің мәселелері мен перспективалары. Медицина қызметкерлерінің жұмысын автоматтандыру есебінен медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігін арттыру. Сипаттамалық және аналитикалық биостатистиканың негізгі түсініктері. Мейіргерлік зерттеулерде статистикалық өңдеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі замануи тенденциялар

    2019-2025 жылдарға арналған Қазақстан Республикасында мейіргер ісін дамытудың негізгі бағыттары. Мейіргер ісі саласындағы еңбек ресурстарын дамыту саясатын басшылыққа алатын 10 негізгі іс-әрекет. Төтенше жағдайлар, эпидемиялар мен апаттар жағдайындағы мейіргер қызметкерлерінің рөлі: COVID эпидемиясы. Орта медициналық персоналды басқарудың жаңа жүйесін енгізу үшін мейіргер ісінің заманауи тенденцияларын бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Орта медицина қызметкері жұмысындағы тәуекелдерді басқару жүйесі және пациенттердің қауіпсіздігі

    Пациенттердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Қауіпсіз емес медициналық көмекке байланысты шешімдер. Пациенттердің емдеуге қатысуының жеткіліксіздігі не қатысуының толық болмауы. Инфекцияны бақылауды жақсарту арқылы инфекцияны азайту. Инвазивті процедуралармен, дәрі-дәрмектерді тағайындаумен, ықтимал жанама әсерлермен және дәрі-дәрмектерді сақтау тәсілдерімен байланысты қауіптерді азайту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мейірбике практикасында инфекциялық емес аурулардың алдын алу және емдеу

    Пәннің мақсаты: магистранттарды созылмалы ауруларды басқаруға дайындау үшін денсаулық сақтау шығындарын азайту және созылмалы жағдайлары бар адамдардың өмір сүру сапасын жақсарту . Пән оқытады: ДДҰ бағдарламасы бойынша созылмалы инфекциялық емес аурулардың стратегиясы. ҚР ауруларды басқару бағдарламасының компоненттері. Өзіне-өзі қызмет көрсету бойынша кеңестер. Медбикелер созылмалы аурулардың алдын-алу және емдеуде көшбасшы ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісінің қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен теориялары

    Мейіргер ісінің теория негіздері және теорияның төрт негізгі тұжырымы. Ұлы мейіргерлік теория - ұлы мейіргерлік теориялардың түрлері. Орта деңгейдегі мейіргерлік теориялар. Мейіргерлік практиканың теориялары. Теория түрлері және онымен байланысты зерттеулер. Мейіргер ғылымының дамуы. Мейіргерлік күтімнің әртүрлі теорияларына негізделген тәжірибені бағалау және әсер ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Аккредиттеу жүйесі арқылы мейірбике жұмысының сапасын бақылау

    Пәннің мақсаты: магистранттардың пациенттің сапасы мен қауіпсіздігін үздіксіз жақсарту үшін аккредиттеу процесін зерттеуі.Пән оқытады:ҚР аккредиттеу жүйесі. Ұлттық аккредиттеу стандарттары.Аккредиттеу стандарттарының бөлімдері принциптер, бағалау әдістері, дәлелдемелер. Аккредиттеу процестеріндегі медбикелердің функциялары.JCI халықаралық аккредиттеу негіздері. Қазақстан тарихы. Мақсаты. Стандарттарды енгізу бойынша құжаттама.Мейірбикелердің операциялық процедураларының стандарттары: әзірлеу, бекіту және қолдану ережелері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мейіргерлік көмек сапасының этикалық және құқықтық сараптамасы

    Этика мәселелеріндегі мейіргерлік деонтология. Медицина қызметкерлерінің ішкі және сыртқы мәдениеті.Мейіргерлік іс-әрекеттің әртүрлі деңгейлеріндегі қатынастардың деонтологиялық мәселелері. Мейірбикенің кәсіби қызметіндегі құқықтық сараптаманың этикалық нормалары. Мейіргер ісіндегі медициналық көмектің сапасын үздіксіз жақсарту үшін этикалық жанжалдарды құқықтық шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы пәнаралық командалар

    Денсаулық сақтаудағы пәнаралық ұжым түсінігі. Көпсалалы және пәнаралық ұжымдардың айырмашылығы. Пәнаралық ұжымның негізгі функциялары, қалыптасу кезеңдері және мәселелері. Пәнаралық ұжымның қызметін ұйымдастыру. Іс-қағаздарын жүргізу. Пәнаралық ұжым мүшесіне қойылатын негізгі талаптар. Пәнаралық топтың кураторы-үйлестірушісі. Пәнаралық өзара әрекеттесудегі бақылау. Топтық бақылауды жүргізу ережелері. Пәнаралық ұжым мүшелерін қатыстырумен жүргізілетін әлеуметтік оңалту кезеңдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық денсаулықты нығайтудағы мейіргерлік практика менеджменті

    Пәннің мақсаты: магистранттардың қоғамдық денсаулықтағы процестерді басқарудағы мейірбикенің рөлінің өзгеруін зерттеу. Пән оқытады:МСАК-тың интеграцияланған жүйесін құру.Денсаулықты қорғау, Байланыс және әлеуметтік жұмылдыру. Функционалды дәрігерлердің медбикелерге тапсыруы. Тәуелсіз мейірбикелік практикаларды енгізу. Мейірбикелердің сектораралық өзара іс-қимылға мультидисциплинарлық тәсілді қолдана отырып қатысуы. Пациенттерді өз денсаулығын басқаруға тарту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Магистрант білімін, кәсіби қызметі мен сыни ойлау дағдылары, шет тілін меңгеру деңгейін үнемі жаңартып, кеңейтеді
  • Магистрант мейіргер ісінің философиясын анықтап, түсіндіре алады, мейіргер ісіндегі ғылыми құбылыстарды сипаттай алады
  • Магистрант заманауи оқыту әдістері мен АКТ-ны қолдана отырып, мейіргерлік білім берудегі педагогикалық процестерді енгізе және бағалай алады
  • Магистрант білім алушының оқу үдерісін жақсарту үшін білімге, теорияға негізделген теориялық және бағалау стратегияларын жүзеге асырады
  • Магистрант психологиялық және жанжалды мәселелерді шешу үшін жеке тұлға мен ұжым деңгейінде көшбасшының қарым-қатынасының психологиялық әдістері мен құралдары туралы білімді қолданады
  • Магистрант кәсіби стандарттарды және басқа да нормативтік құжаттарды қолдану және мейіргерлік көмектің сапасымен қауіпсіздігін жақсарту үшін заманауи технологияларды қолдану бойынша озық дағдылар мен білімге ие
  • Магистрант кәсіби этикалық қағидаларды қолдана отырып, этикалық және құқықтық мәселелер бойынша коммуникациялық стратегиялар мен әдістерді жүзеге асырады
  • Магистрант зерттеу нәтижелерін пайдаланады және дәлелді медицина негізінде алдыңғы қатарлы мейіргерлік тәжірибені қолдануға жәрдемдеседі
  • Магистрант мейіргер ісі саласындағы зерттеулер мен ғылыми жарияланымдарды жоспарлау, жүргізу және бағалау дағдыларын пайдаланады
  • Магистрант статистикалық деректерді өңдеу және интерпретациялауды, сонымен қатар заманауи компьютерлік бағдарламаларды пайдаланып мейіргер ісі зерттеулерде қолданады
  • Магистрант заманауи мейіргерлік процесті жақсарту үшін денсаулық сақтау ұйымдарында әлеуметтік және кәсіби инновацияларды ілгерілетуде көшбасшылық дағдыларын көрсетеді
Top