8D01503 География в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламаның мақсаты: географиялық білім беру саласында жаңа ғылыми-тәжірибелік білімдерге ие, инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруда оқытудың заманауи педагогикалық әдістері мен ақпараттық технологияларды қолдануға дайын жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D015 География педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Қазақстан Республикасында географиялық ғылым мен білім беруді ұйымдастыру
Пәннің мақсаты - жоғары білім беруде географияны оқыту әдістері мен география ғылымын ұйымдастыруға арналған білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. ЖОО-да географияның тарихи дамуын талдау, географияны оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын білу; географияның ұйымдастырушылық білім беру, тәрбиелеу және дамыту мақсаттарын ашады; жоғары білім географиясының мазмұнын, оның жекелеген компоненттері мен курстарын зерттеу; географияны оқытудың заманауи түрлері мен әдістерін, географиялық білім, білік қалыптастыру әдістемесін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық менеджмент: географиялық білім берудегі инновациялар
«Педагогикалық менеджмент: географиялық білім берудегі инновациялар» пәнін оқу мақсаты – географиялық білім берудің заманауи, инновациялық технологияларын ескере отырып, докторанттардың педагогикалық менеджмент саласындағы білімдері мен дағдыларын кеңейту және тереңдету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық білім берудің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты - географиялық білім беру сапасын жоғарылату мәселелерін шешуде дағдыларын қалыптастыру, қолданыстағы әдіснамалық жүйенің өзгеруіне үлес қосу, стандарттау үдерістерімен, мамандандырылған, жеке дамып келе жатқан оқытуға көшу, оның мәдениет бағдарлануын жетілдіру, оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері мен технологияларын оңтайландыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Курстың мақсаты - географиялық ғылыми және білім беру салаларында жазбаша және ауызша сөйлеу әрекеті дағдыларын қалыптастыру. Курс ғылыми байланыстың, ғылыми және ғылыми-публицистикалық дискурстың ерекшеліктерімен танысуға бағытталған, академиялық сөйлеуді, ғылыми стильдің ерекшеліктерін, тақырып бойынша әдебиеттерді іріктеудің негізгі принциптері мен әдістерін, ғылыми сабақтастық пен плагиаттың, академиялық хат алмасудың ерекшеліктерін қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Географияны оқутыдағы ГАЖ
Мақсат - ғылыми кадрлардың геоақпараттық жүйелерінің білім деңгейін арттыру, басқару және қоршаған ортаны қорғау, геоэкология, табиғатты ұтымды пайдалану, жер қойнауын пайдалану, әлеуметтік-демографиялық және экономикалық ресурстарды басқару және басқа да географиялық салалардағы зерттеулерде қолданылатын проблемалық-бағытталған ГАЖ құру. Пән геониформациялық технологиялар мен ГИС-бағдарламаларды қолдана отырып, жоғары оқу орындарында географиялық дицциплиндерді оқыту әдістерінің теориялық білімдерін қалыптастыруға, сонымен қатар, оқытылатын пәндердің ақпараттық-техникалық базисі ретінде ГИС-технологиясына сүйеніп жаңа әдістемелердің әзірлемелерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми жобаларды басқару
Пәннің мақсаты - қазіргі ғылыми географиялық мектептердің жетістіктері және Дүниежүзілік стандарттау институтының (PMI, IPMA) жобаларды басқару саласындағы халықаралық тәжірибесі туралы теориялық және іргелі білім беру. Менеджменттің негізі ретінде жобалық менеджмент ұғымын түсінудің әдістемелік ерекшеліктері практикалық мысалдар мен тапсырмаларды қолдана отырып, ғылыми жобаларды сәтті басқаруға қажетті негізгі дағдыларды шоғырландыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу барысында докторанттар білімнің, тәжірибенің және алдыңғы қатарлы халықаралық тәжірибеге негізделген жүйелік ұсыныстарды басшылыққа ала отырып, өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде жобаларды жүзеге асыру барысында үлгілік мысалда жобалар менеджері ретінде шешімдерді таба алады және өңдей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым зерттеудің әдістері
Курстың мақсаты – диссертациялық жұмысты ұйымдастыру кезінде географиялық ғылыми зерттеулердің әдіснамасын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс ғылыми зерттеу процесінің логикасымен, географиялық зерттеу әдістерінің классификациясымен, ғылыми зерттеудің эмпирикалық және теориялық деңгейімен, ғылыми мәселенің тұжырымдалуы мен тұжырымдамасымен, қолжазба жұмысын жасау әдіснамасымен, диссертация жұмысын ұйымдастыру технологиясымен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
География ғылымының қазіргі мәселелері
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы табиғи, әлеуметтік-экономикалық, геоэкономикалық және геоэкологиялық процестерді шешу үшін негізді физиографиялық, экономикалық және географиялық тұжырымдамалар мен кеңістіктік даму заңдылықтарын қалыптастыру, себеп-салдар байланысын анықтау. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - географияның қазіргі заманғы мәселелерін зерттеудің қолданыстағы тәсілдерін сипаттау; - кеңістіктік дамудың іргелі физиографиялық үлгілерін анықтау; - кеңістіктік дамудың экономикалық және географиялық тұжырымдамаларын сипаттау; - заманауи географиялық үдерістерге себеп-салдарлық байланыстарды анықтау; - тұтастай алғанда әлемдік және жеке елдерде, өңірлердегі экономиканың құрылымында өзгерістерді бағалау; - аналитикалық сипаттамаларды жасау, негізгі мәселелерді анықтау, олардың тиісті тұжырымдары негізінде құрастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: географиялық ғылымының ішкі құрылымы, географияның ғылым жүйесіндегі орны, географияны дамытудағы үрдістер, географиядағы әдістемелік, мета-теориялық, теориялық, ғылыми-әдістемелік және қолданбалы мәселелер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми қарым-қатынас технологиясына, академиялық шет тіліне, ғылыми және ғылыми-білім беру мәселелерін шешуге арналған зерттеу іс-әрекетіндегі заманауи әдістерге негізделген өзіндік зерттеу нәтижелерін қорытындылау;
- Педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалау, оларды білім беру және әлеуметтік-мәдени ортада жүзеге асыру мүмкіндіктері мен тәуекелдерін, одан әрі зерттеу перспективаларын анықтау;
- География ғылымы мен біліміндегі ғылыми әдебиеттерді және қазіргі заманғы зерттеулерді сыни тұрғыдан талдай білу;
- Студенттің тұлғалық және кәсіби өсуінің жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен құралдарын орынды таңдап алу және тиімді пайдалану;
- Ғылыми-зерттеу нәтижелерін тиімді жазбаша және ауызша баяндау, соның ішінде конференцияларда ғылыми мақалалар мен плакаттар жариялау дағдыларын меңгеру;
- Инновациялық тәсілдер, принциптер мен әдістерді пайдалана отырып, ГАЖ технологияларына негізделген қолданбалы географиялық зерттеулерде пәнаралық білімді түсіндіру;
- Жер туралы ғылыммен байланысты орталықтардағы, сондай-ақ статистикалық, математикалық, картографиялық зерттеу әдістерін пайдалана отырып, Қазақстан Республикасының орта және жоғары мектептерінде географиялық курстарды оқыту процесінде ғылыми зерттеулер мен жобалардың процестерін үйлестіру;
- Педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру, олардың қолданылу шегін, білім беру және әлеуметтік-мәдени ортада жүзеге асырудың ықтимал тәуекелдерін, одан әрі зерттеу перспективаларын бағалау;
- Географиялық білім берудің педагогикалық міндеттерін жүзеге асыру және мақсаттарға жету үшін білім беру жобаларында топтарды басқару, ұйымдастыру, үйлестіру және бақылау үшін қажетті көшбасшылық дағдыларды көрсету;
- Оқу процесінде жұмыс берушінің қажеттіліктеріне сәйкес қосымша кәсіптік білім беру бағдарламаларын үлгілеу;
- Оқушының тұлғалық және кәсіби дамуының жоспарлы деңгейін қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен құралдарын саналы түрде таңдап алу және тиімді пайдалану;
- Ғылыми зерттеу нәтижелерін талдау және қорытындылау процессте инновациялық әдістер мен әдістемелік тәсілдерді біріктіру арқылы қолданбалы географиялық зерттеулерде ұсыныстар жасау.