Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01706 Ағылшын тілі (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты – экономика және кәсіпкерлік саласындағы маманның негізгі құзыреттіліктерін дамыту. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру мазмұнындағы жаңа технологиялар

    Пәннің мақсаты білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, заманауи білім беру технологияларын зерделеу және игеру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар ағылшын тілін үйрену процесінде оқушылардың білім жетістіктерін диагностикалау мен бағалауда жаңа тәсілдерді қолдану проблемаларын түсінуді қалыптастыруға бағытталған жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті меңгереді. Болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім беруде білім алушылардың тілді меңгеру ерекшеліктерін ескеретін Заманауи педагогикалық технологияларды қолдануды үйренеді, бұл оларға оқушыларды оқыту процесіне және шет тілін оқыту әдістемесі саласындағы болашақ мұғалімдердің кәсіби дамуына қолайлы педагогикалық технологиялар мен шет тілін оқыту әдістерін когнитивті және дұрыс таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын, қазақ/орыс тілдерінің салыстырмалы типологиясы

    Пәннің мақсаты тілдердің типологиялық сипаттамасы мен жіктелуі, типологиялық зерттеу әдістемесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән тілдер құрылымының олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігіндегі, ағылшын және ана тілдерінің тіларалық алшақтықтарының белгілері туралы ең жалпы ерекшеліктерін салыстыруға бағытталған. Пән ағылшын және қазақ/орыс тілдерін (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық) салыстырмалы талдау мүмкін болатын барлық деңгейлерге сәйкес келетін бөлімдерді қамтиды. Бұл курс лексикалық құзыреттіліктің дамуына ықпал етеді. Білім алушы сөздің мәнмәтіндік мағынасын анықтай алады, оның мағынасын ана тілімен салыстыра алады, жеке тілдік тәжірибенің көмегімен нақты ұлттық ерекшелей алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С1 деңгейі)

    Пәннің мақсаты-қарым-қатынас саласындағы тіл нормаларын ауызша және жазбаша түрде меңгеруді қамтамасыз ету, арнайы лексиканы меңгеру. Пәнді оқу процесі сөйлеу Кәсіби бағытталған қарым - қатынас жағдайларында шет тілін түсіну, түсіну және практикалық меңгеру құзыреттерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық зерттеулер

    Пәннің мақсаты-педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Пән әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни таңдау дағдыларын қалыптастыруға, зерттеу нәтижелерін олардың педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда қолдануға бағытталған және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ олардың үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын екендіктерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пәннің мақсаты педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті жетілдіру; мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттілік саласында. Пән білім алушылардың әртүрлілігі туралы білімді және олардың оқу процесінде жеке қажеттіліктерін анықтау дағдыларын игеруге бағытталған. Білім алушылар тиісті акт, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру процесіне қосуды қолдайды. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, қоғамдастықпен (мұғалімдермен, оқушылармен, ата-аналармен / қамқоршылармен) ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан білім алушылардың әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларды табиғи жүйелердің негізгі экологиялық ұғымдарымен және жұмыс істеу заңдылықтарымен, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен, практикалық қызметтің әртүрлі салаларында қолданылатын экологияның қорытындыларымен таныстыру болып табылады. Пән табиғи жүйелердің жұмысының негізгі экологиялық тұжырымдамалары мен заңдылықтарын, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, оның негізгі бөлімдерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; студенттерді ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады. Пән арнайы пәндерді оқуда қолданылатын дағдыларды қалыптастыруға, ғылыми зерттеулерді зерделеу мен одан әрі талдаудың негізгі ғылыми тұжырымдамалары мен тәсілдерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Пәннің мақсаты кәсіби даму үшін құзыреттілікті, өзара іс-қимыл жасау үшін құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Пән білім беру мен мұғалім мамандығын дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басшылыққа алуға қатысты әртүрлі салаларда зерттеулерге негізделген жаңа білім алуға және этикалық негізде практикалық зерттеулер жүргізуге бағытталған. Білім алушылар дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениет және мәдениетаралық білім беру: отандық және шет елдік бағыт

    Пәннің мақсаты-өзінің және басқалардың мәдени бірегейлігін, әрқайсымыздың бойымыздағы мәдени болжамдарды, мәдениетаралық өзара әрекеттесудің нюанстарын және олардың түсіну мен өсу әлеуетін білу. Пән қарым-қатынастың әртүрлі стильдерін, құндылықтардың елден елге қалай өзгеруі мүмкін екенін және әртүрлі контексттерге мүмкіндігінше оңай бағалауға және бейімделуге бағытталған. Тәртіп сонымен қатар әлеуметтік-жеке қасиеттерді дамытуға баса назар аударады: азаматтық, этикалық нормаларды ұстану патриотизмі; жауапкершілік; академиялық ұтқырлық бағдарламасы шеңберінде шетелдік маман-педагогтарды тарту.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін қашықтықтан оқытуда ІТ-технологияларды пайдалану

    Пәннің мақсаты оқу процесінде әртүрлі білім беру сатыларында қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану негізінде ақпараттық-технологиялық құзыреттілікті дамыту болып табылады. Пән онлайн немесе қашықтан сыныпты басқаруға қажетті өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамытады. Пән сыни ойлауды қалыптастыру және дамыту арқылы болашақ мұғалімдердің рефлексивті қабілеттерін дамытуға, оқытуда ең тиімді заманауи қашықтықтан білім беру технологиялары туралы Болашақ мұғалімдердің жүйелі түсініктерін түсіну қабілеттеріне, сондай-ақ осы технологияларды өзінің кәсіби қызметінде қолдануға негізгі дайындыққа бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Пәннің мақсаты педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті жетілдіру болып табылады.Пән оқыту процесінде бағалаудың мәнін терең түсінуге бағытталған және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде әдепті түрде сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және білім алушыларды бағалауға тартуға қабілетті. Пән бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, олардың білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалау мен өзін-өзі бағалау мен өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтауға, саралауға және пайдалануға көмектеседі. Білім алушылар бағалауға қатысты түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға және оларды одан әрі дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Ауызша және жазу практикасы (деңгей B1)

    Пәннің мақсаты-ағылшын тілінде сабақ жүргізу үшін тілдік дайындық деңгейіне жету. Пән сабақ жоспарын әзірлеу және сабақтың деңгейлік дайындығы мен кезеңдеріне сәйкес оқу-дидактикалық материалды дұрыс анықтау, саралау және пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән сонымен қатар сабақтың барысын, оның кезеңдерін сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін оқу және үйретуге арналған компьютерлік қосымшалар және ресурстар

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдердің ағылшын тілін үйрену және оқыту үшін компьютерлік қосымшалар мен ресурстарды қолданудағы білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Оқу процесінде білім алушы зерттеу, лингводидактикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді. Пән цифрлық технологияларды тіл үйренушілерге тілдік дағдыларын жетілдіруге көмектесетін білім беру ресурсы ретінде пайдалану туралы білімді игеруге бағытталған, оларды оқытудың басқа әдістерімен толықтырады, осылайша қатысатын, лингвистикалық бай оқу ортасын қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдерді тілдердің пайда болуы, тілдің әлеуметтік сипаттамасы, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, әлем тілдерінің жіктелуі, әлемнің лингвистикалық картасы сияқты жалпы теориялық мәселелермен таныстыру. Пән лингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминдері, тілге теориялық көзқарастары бар тілдердің типологиялық сипаттамаларын талдауға бағытталған. Пән адамның сөйлеу дыбыстарын зерттеуден бастап сөйлемдердің құрылымы мен мағынасына, тілді игеруге дейінгі лингвистикалық талдауға шолу жасайды, бұл болашақ мұғалімдердің жалпы тілдік құзыреттілігін қалыптастырады. Студент шет тіліндегі ауызша жазбаша коммуникативтік қызметке қатысуға дайын екендігін білдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С2 деңгейі)

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің кәсіби мүдделерінің қажеттіліктерін ескере отырып, мамандыққа байланысты тілдің қолданылуына сәйкес келетін тілдік құралдарды (грамматика, лексика, фонетика) және коммуникативті функцияларды (тілді үйренуде қолданылатын кәсіби маңызды тақырыптар мен жағдайлар, шынайы тапсырмалар, проблемалық мәтіндер, болашақ кәсіби қызметке байланысты өзекті мәселелерді талқылау және т. б.) зерттеу болып табылады.). Пән шет тілін үйренуге ынталандыруды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдерді лингвистиканың стилистика, оның негізгі категориялары, функционалды стильдері, стилистикалық әдістері, мәтінді стилистикалық талдаудың негізгі әдістерін сипаттау, корпус стилистикасын қолдану, сонымен қатар лексикология мен лексикографияны зерттеу сияқты салаларымен таныстыру. Пән стилистикаға шолу жасауға, тілдің әртүрлі стильдеріне және ағылшын тілінің негізгі нұсқаларына тән лексикалық құбылыстарды зерттеуге, онлайн бағдарламалар мен басқа да сандық құралдарды қолдануға бағытталған. Осы курсты оқу нәтижесінде білім алушының әртүрлі контекстік жағдайларда тілдік және сөйлеу бірліктерін мақсатты пайдалану қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Пәннің мақсаты педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Білім алушылар оқыту стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, белгілі бір мектептің жағдайларына және білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлау, оқыту және бағалау кезінде қолдана алады.Пән білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құруға бағытталған. Білім алушылар өздерінің оқу материалдарын жоспарлау кезінде Авторлық құқық және деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдер студенттерге қажетті педагогикалық көмек көрсете отырып, дидактика, оқыту технологиялары және студенттерді ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімге ие.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі smart-технологиялар

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдерді пассивті реципиенттерден білім беру процесінде смарт технологияларды белсенді пайдаланушыларға айналдыру және олар ақылды технологияларды енгізуді және оларды ағылшын тілін оқыту процесіне біріктіруді үйренеді. Пән қойылған педагогикалық, лингвистикалық және коммуникативтік міндеттерге қол жеткізу үшін пайдаланылатын цифрлық технологиялар және қолданыстағы құрылғылар паркі (компьютерлер, планшеттер, интерактивті тақталар, портативті проекторлар) туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар білім берудегі цифрлық трансформациялар жағдайында smart - технологиялармен табысты қызмет пен тиімді жұмыс істеу үшін қажетті дағдыларды игереді. Сондай - ақ, сыни ойлау дағдыларын дамытады, өйткені цифрлық smart-білім берудің жаңа шындықтарына бейімделу қойылған мәселелерді шешудің жүйелі, дәйекті, креативті идеялары мен ұйымдастырылған стратегияларын талап етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі теориясының негіздері (теориялық грамматика, теориялық фонетика, лексикология, тіл тарихы)

    Пәннің мақсаты студенттің тілдің тарихи, лингвомәдени дамуының негізгі кезеңдері, зерттелетін тілдің теориялық аспектілерінің қазіргі жағдайы туралы білімін қалыптастыру болып табылады. Пәннің өзектілігі-лингвистика саласында қажетті білімі бар маман дайындау. Пән болашақ мұғалімдердің лингвистикалық құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді, оған сәйкес болашақ мұғалімдер теориялық грамматиканың, фонетиканың, стилистиканың жалпы бағыттарын, ағылшын тілінің негізгі нұсқаларын біледі, негізгі морфологиялық және синтаксистік категориялармен жұмыс істейді, ағылшын сөздерінің құрылымын, сөзжасамның негізгі тәсілдерін, бейнелі фразеологизмдерді біледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі

    Пәннің мақсаты-сөздік пен ережелерді, лексикалық және грамматикалық қасиеттерді қолдана отырып, сөйлеу әрекетінің құбылыстарының пайда болуы туралы білімді игеру. Пән бағалау үшін шет тілін қолдану қабілетін қалыптастыруға және зерттеу және кәсіби міндеттерді, кәсіптік қызметтегі нұсқамаларды шешу үшін шет тіліндегі ақпаратты пайдалануға; ағылшын тілінің болашақ мансабы шеңберінде кәсіптік-бағдарланған, коммуникативтік және мамандандырылған мамандық құруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын әдебиеті және шығармашылық жазу

    Пәннің мақсаты-шығармашылық және сыни көзқарастарды үйлестіру қабілетін қалыптастыру, тәуелсіз ойлау мен аналитикалық қабілеттерді дамыту. Болашақ мұғалімдер ескі ағылшын тілінен қазіргі кезеңге дейін, соның ішінде американдық әдебиет бойынша білім алады. Пән сонымен қатар кәсіби деңгейде шығармашылық жазу дағдыларын дамытуға бағытталған. Шығармашылық жазу дағдысын дамыту әдебиет саласында да, болашақ кәсіби қызметпен байланысты жазу саласында да тиімді жазу үшін қажетті ағылшын тілінде өткен оқу кезеңінде алған білімдерін жүйелеуге және іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Пәннің мақсаты-кеңседе немесе басқа іскерлік ортада пайдалы ағылшын тілін меңгеру дағдыларын дамыту. Пән сұхбаттасу дағдыларын дамыту, ағылшын тілінде іскерлік электрондық хаттар жазу және іскерлік тақырыптар мен мәселелерді зерттеу үшін кең ауқымды сабақтарды қолдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың зияткерлік әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді ағылшын тілін оқытудың әдістері мен технологияларымен таныстыру,№ танымдық қызметті жандандыру пән шет тілін оқытуда озық педагогикалық технологияларды білуді ескере отырып, интерактивті тәсілдерді қолдануға креативті тәсілді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Медиасауаттылық және цифрлық коммуникация

    Пәннің мақсаты - студенттерді медиа сауаттылықтың негізгі қиындықтарымен таныстыру, аналитикалық тәсіл негізінде курс сыни ойлау және цифрлық сауаттылық дағдыларын дамытады және медиа-мазмұнды талдау түсіндіру және түсінудің қажетті әдістерін ұсынады. Пән сандық веб-ресурстар мен бұқаралық ақпарат құралдары мен мәдениет арасындағы қарым-қатынас арқылы бұқаралық ақпарат құралдарында кейс-стади қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Ауызша және жазу практикасы (деңгей B2)

    Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы кезеңінде қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пән білім алушылардың тұрмыстың, мәдениеттің түрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 8
  • Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың арнайы бағдарланған әдістері

    Пәннің мақсаты Қазақстан Республикасында вариативті шет тілді білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен принциптері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер шет тілдік сөйлеу әрекетінің тілдік аспектілерін ажыратады, орта мектептің әртүрлі деңгейлерінде, шет тілін ерте меңгерген мектептерде шет тілін оқыту ерекшеліктерін, шет тілін бейінді оқитын мектептерде және мамандандырылған мектептерде шет тілін оқыту процесінің мазмұны мен құрылысының ерекшеліктерін зерделеуді қолданады. Пән дамудың психологиялық-педагогикалық алғышарттарын, көптілді ортада оқудағы қиындықтарды, авторлық әдістерді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Грамматика, лексика және фонология

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді фонетикалық теорияның негізгі бағыттарымен таныстыру, ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыру, студенттерге қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық жүйесі және оның қызметі туралы ғылыми білім беру болып табылады. Пән жалпы тіл білімі, Теориялық фонетика, лексикология курстарымен, сондай-ақ сөйлеу мәдениеті бойынша семинармен пәнаралық байланыстарды түсінуге бағытталған. Пәнді оқыту барысында білім алушылар әлеуметтік-мәдени және лингвистикалық құзыреттіліктерді меңгереді. Білім алушылар күнделікті және кәсіби қарым-қатынас саласында қолданылатын және оны жеке қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін оқытылатын шет тілінің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстары туралы білімдерін көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Критериалдық бағалау технологиялары

    Пәннің мақсаты білім алушыларды оқыту нәтижелерін критериалды бағалау технологиясымен таныстыру, сондай-ақ болашақ мұғалімдердің оқу сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасын қалыптастыру, мақсат қоюға, оқушылардың білімін тексеру үшін материалдың мазмұнын таңдауға, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауға, тест тапсырмаларын әзірлеуге байланысты кәсіби дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. оның ішінде ақпараттық технологиялар және шетелдік әдістемелік-педагогикалық тәжірибе негізінде; оқу процесін жетілдіру үшін осы білімді кәсіби қызметте қолдануға қабілетті. Пән жеке тұлғаның өзін-өзі жетілдіруін қалыптастыруға, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілі фонетикасы мен грамматикасындағы заманауи тенденциялары

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінің фонетикасы мен грамматикасындағы заманауи тенденциялармен таныстыру. Пән грамматикалық және фонетикалық тұрғыдан дұрыс шетелдік сөйлеу дағдылары арқылы қарым-қатынас құралы ретінде тілді мағыналы зерттеуге бағытталған. Пән теориялық ережелерді (ережелерді) және практикалық бөлімді (жаттығуларды) қамтиды және мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, мәдениетаралық өзара әрекеттесуді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандандырылған ағылшын тілі

    Пәннің мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын арттыру болып табылады: - кәсіби дамуға арналған құзыреттілік саласы; - өзара әрекеттесуге арналған құзыреттілік саласы; - мұғалімдердің жұмыс ортасына арналған құзыреттілік саласы; пәндік және жалпы құзыреттілік салалары: Кәсіби саладағы тіл: қолдану. Студенттің жеке қасиеттерін дамыта отырып, шет тілді кәсіби-бағдарланған қарым-қатынасқа үйрету, оқытылатын тілдің ел мәдениетін білу және кәсіби және лингвистикалық білімге негізделген арнайы және іскерлік дағдыларды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін оқытудағы театрға бейімдеу

    Пәннің мақсаты - тілдік материалды игеру, оны қарым-қатынас процесінде белсендіру театрландыру және театрландыруды ағылшын тілі сабақтарында интерактивті білім беру технологиясы ретінде түсіну. Пән ашық диалогтік қарым-қатынасты, эмоционалды компонентті дамытуға, оқушылардың ой-өрісін кеңейтуге ықпал етеді, бұл шет тілін оқыту мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін оқытудың әдістемесі және лингводидактикасы

    Пәннің мақсаты-ағылшын тілін оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білімді игеру, бұл лингвистикалық және әдістемелік құзыреттіліктің негіздерін кеңейтеді және тереңдетеді. Курстың мазмұны Қазақстандағы білім беру мазмұнын жаңартудың заманауи үрдістерін ескере отырып, шет тілі мұғалімдерін даярлауға байланысты көптеген мәселелерді қамтиды. Бұл курс болашақ мұғалімдерді мектепте шет тілін оқыту үшін кәсіптік-педагогикалық және оқу қызметі туралы қажетті біліммен қаруландырады және ғылыми және білім беру ақпараттарының ағымында бағдарлау дағдылары мен дағдыларын, оқу-педагогикалық қызметте пайдалану мақсатында ағылшын тілін оқыту әдістемесі бойынша жаңа ақпаратты іріктеу, талдау және бағалау қабілетін меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілі және жаһандық коммуникация

    Пәннің мақсаты мультимедиялық әлемдегі халықаралық және мәдениетаралық коммуникацияларды түсіну болып табылады. Пән көптеген жаһандық мәселелерді, соның ішінде жаңалықтар мен бұқаралық коммуникациялардың әртүрлілігін қамтиды; жаһандық іскерлік коммуникациялар мен бұқаралық ақпарат құралдарындағы жаңа тенденциялар; технология саласындағы жетістіктер; жаһандық байланыс көздері мен жүйелері; мәдени контексттер; символдық өзара әрекеттесу, құрылымдау, конвергенция, әлем жүйелері және электронды отаршылдық теориялары; этикалық және құқықтық мәселелер; рөлі жарнама мен қоғаммен байланыстың әлемдік нарыққа әсері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Пәннің мақсаты педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Пән өзінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен танысуға бағытталған. Білім алушылар білім алушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына және оқыту процесінде инклюзия қағидаттарына және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын пайдалануға ие.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Когнитивті-интерактивтік технологиялар негізінде оқытуды жобалау және үлгілеу

    Пәннің мақсаты ағылшын тілі сабақтарын модельдеу мен жобалаудың әдістемелік және әдіснамалық негіздерін меңгеру, сондай-ақ Болашақ педагогтардың шет тілдерін оқыту процесіне когнитивтік және интерактивті технологияларды енгізуге дайындығы болып табылады. Пән шет тілді және когнитивті-әдістемелік қалыптастыруға бағытталған құзыреттілік. Бұл құзыреттер Оқу процесін ұйымдастырушылық-белсенділік тәсіліне, кері байланыс жүйесіне және әрбір оқушы үшін жеке оқу нәтижелерін бақылауға негізделген ұйымдастыруға көмектеседі, қызығушылықты, ішкі мотивацияны, өзін-өзі тиімділікті, іске асыруды, когнитивті жүктемені және өзін-өзі реттеуді қоса алғанда, ағылшын тілін олардың жеке мүмкіндіктеріне сәйкес оқытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқытудағы CLIL-технологиясы

    Пәннің мақсаты-қазіргі жұмыс берушілер арасында сұранысқа ие тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын, мәдениетаралық байланыстар мен тілдік қабілеттерді дамытудың маңыздылығын түсінуді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар CLIL технологиясын қолдана отырып, білім беру процесінің мақсатын, мазмұнын және ұйымдастырылуын білуі мен түсінуін көрсетеді. Пән оқу процесіне нақты терминдерді, белгілі бір тілдік құрылымдарды біріктіру қабілетін қалыптастыруға бағытталған, бұл пәндік терминологияның сөздік қорын толықтыруға ықпал етеді және оны алған білімдері мен дағдыларын одан әрі зерттеуге және қолдануға дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Лингвистикалық ел тану және мәдениетаралық білім беру

    Пәннің мақсаты-тарихи, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени және жалпы ақпарат тілін қоса алғанда, оқытылатын тілдің елі туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Пән елдердің табиғаты, жалпыға бірдей танылған құрылым негіздері, елдердің дамуының негізгі тенденциялары, мемлекеттің конституциялық негіздері, жоғары мәдени дәстүрлер туралы білімді кеңейтуге бағытталған. Пән сонымен қатар өз еліне және Оқытылатын тіл еліне салыстырмалы талдау жүргізу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін ерте оқыту әдістері

    Пәннің мақсаты-қазіргі шет тілді білім беру контекстінде оқытудың ерте кезеңінде ағылшын тілін оқытудың тәсілдері мен әдістері туралы білімді игеру. Пән мектепке дейінгі кезеңде балалардың ағылшын тілін оқыту процесінде қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдермен танысуға бағытталған, өйткені дәл осы кезеңде балалар тілді меңгеру тұрғысынан өздерінің максималды әлеуетін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пәннің мақсаты педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті жетілдіру; өзара іс-қимыл жасау үшін құзыреттілік саласында. Пән заманауи психологиялық теориялар мен модельдер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімді игеруге бағытталған. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру контексттерінде оқытушылық қызметінде қолдана алады. Пән білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді, білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілін оқытудағы STEM және STEAM технологиялары

    Пәннің мақсаты білім қалыптастыру және вариативті шет тілді білім берудің қазіргі заманғы жүйесін дамытудың жетекші принциптері мен негізгі тенденцияларын түсіну болып табылады. Пән шет тілін оқытуда STEAM және Steam технологияларын қолдану, озық жетістіктер мен педагогикалық тәжірибені талдау және жалпылау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Оқыту нәтижесінде білім алушылар оқу процесін ұйымдастырудың мақсаттары мен нысанына сәйкес білім алушылар үшін материалды таңдауда саралайды және сыни тұрғыдан қарайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеудің әдісі және жобалауы

    Пәннің мақсаты-ғылым және оның жіктелуі туралы білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдісі мен әдіснамасын анықтау. Пән ғылыми ақпараттың негізгі көздерімен, оқу-ғылыми жұмыстың құрылымымен, студенттік жұмыстарды (курстық, дипломдық жұмыстар, рефераттар, баяндамалар) дайындау, ресімдеу және қорғау ерекшеліктерімен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 10
  • Көпшілік алдында сөз сөйлеу және дипломатия

    Пәннің мақсаты дипломатиялық және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті лингвистикалық дағдылардың негізгі бағыттарын зерттеу болып табылады. Пән академиялық және практикалық сабақтардың бірегей қоспасын ұсынады № пән сонымен қатар ағылшын тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Пән психиканың қалыптасуымен, оның жұмысымен және даму заңдылықтарымен танысуға бағытталған. Білім алушылар өз білім алушыларының дамуын бақылай алады және сәйкесінше білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлай және жүзеге асыра алады. Болашақ мұғалімдер әртүрлі жағдайларда шығармашылықпен және барабар әрекет етеді және білім алушылардың оқуы мен әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Пәннің мақсаты педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Пән оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық модельдеріне әкелетін адам туралы тұжырымдамалық идеялар сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін зерттеуге бағытталған. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Функционалды стилистика

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдерді сөйлеу қарым-қатынасының әртүрлі салаларында тілдің жұмыс істеу заңдылықтарымен таныстыру, стилистиканың негізгі терминологиясын меңгеру және болашақ мұғалімдердің барлық деңгейлерде (фонетикалық, лексикалық-фразеологиялық, морфологиялық, синтаксистік бірліктер) ағылшын тілінің әртүрлі функционалды стильдерінің әлеуметтік-лингвистикалық және прагматикалық аспектілері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән ағылшын тілі стилистикасының негізгі мәселелерін, тілдік экспрессивті құралдарды дұрыс қолдануға бағытталған. Білім алушылар ағылшын тілінің функционалдық-стильдік жүйесі туралы білімі бар, зерттеудің лингвистикалық әдістерін меңгерген, мәтінде мәнерлі құралдарды тауып, олардың функцияларын анықтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлеп, енгізеді.
  • Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
  • Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
  • Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен көзқарастарын түсіндіреді.
  • Оқытылатын тілдердің фонетикалық, грамматикалық, морфологиялық, лексикалық, графикалық, сөз жасамдық жүйелері туралы білімін әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызекі және жазбаша сөйлесімді жүзеге асыру үшін қолданады.
  • Әр білім алушының білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тіліндегі оқу үдерісін үлгісін жасай алады.
  • Болашақ мұғалімдер оқу құралдарының мазмұнын, стратегияларын таңдап, пайдалана алады; білім берудің барлық деңгейлерінде білім беру қызметін басқару, мұғалімнің білім беру жүйесіндегі педагогикалық процесте критериалды бағалау, инклюзивті орта және цифрландыру мүмкіндіктерін болжайды; өзін-өзі бағалау, талдау және бақылау мүмкіндіктерін көрсетеді.
  • Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі мәтінді және оның тілді меңгеру деңгейіне сәйкес тілдегі сөз саптауын қабылдау, түсіну және түсіндіру арқылы тиімді коммуникативті әрекеттестікке қабілетті.
  • Болашақ мұғалімдер басқа мәдениет өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады; жеке адамдармен, ұжыммен, қоғам мен әлеуметтік және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асырады; кәсіби, академиялық және іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі коммуникациялық жағдайларында коммуникативті ниеттерін жүзеге асырады.
  • Болашақ мұғалімдер ұлттық әдет-ғұрыптарды, салт-дәстүрлерді біліп мәдениетаралық қарым-қатынаста қолданады; елтану ақпаратын пайдалана біледі.
  • Болашақ мұғалімдер пәнаралық білімдерін қолдана алады; кәсіби салада шешім қабылдау үшін әртүрлі пәндік салалардағы білім, білік және дағдыларды біріктіре отырып, тілдік әрекеттерді орындай алады.
  • Болашақ мұғалімдер кәсіби маңызды ақпаратты сыни тұрғыдан талдай, өңдей және жүйелей алады, мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырып, эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдана алады.
  • Болашақ мұғалімдер қарым-қатынастың әртүрлі әлеуметтік жағдайларында бағдарлай алады, дәлелдерді қолдана отырып, өз пікірін/көзқарасын айта алады, топта жұмыс істей алады, жобалық және зерттеу қызметінің нәтижелерін жеткізе алады, кәсіби және жеке тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады.
Top