Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01706 Ағылшын тілі в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңартылған білім беру мазмұны саласында іргелі, кәсіби және ғылыми іс-әрекетті жүзеге асыра алатын жоғары білікті ағылшын тілінің мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қазіргі шетел тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Критериалды бағалау технологиялары
Оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері мен дескрипторлары
Казіргі заман ағылшын әдебиеті
Сөйлеу және композиция
Сыныпта тілді бағалау, бағалау кезеңдері мен құралдары
-
2 Оқу жылы
Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Мәтін, дискурс және тілді оқыту
Базалық шетел тілі В2
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Іскерлік дискурсқа кіріспе
Көптілді және мәдениетаралық білім беру курсы
Ғылыми зерттеу әдістері
Мәдениетаралық коммуникацияны оқу және оқыту
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Soft skills (жұмсақ дағдыларды) дамыту
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Аналитикалық оқу
Шетел тілін оқытудағы заманауи тенденциялары
-
3 Оқу жылы
Педагогикалық зерттеулер және инновация
Бағалау және дамыту
Ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы медиа сөйлеуді оқытудың ерекшеліктері
Арнайы мақсаттарға арналған тіл С1
Шетел тілін оқыту әдістемесі
Медиа сауаттылық
Инклюзивті білім беру ортасы
Халықаралық емтихандарға дайындық стратегиясы
Шетел тілін оқытуда цифрлық білім беру ресурстары
IELTS, TOEFL,TKT халықаралық тестілеулер практикум
Когнитивтік-интерактивті технологиялар негізінде оқу үрдісін модельдеу
Кәсіби бағытталған жобалар, CLIL және Case study технологияларын қолдану әдістері
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
-
4 Оқу жылы
Академиялық тыңдалым және айтылым*
Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
Аударма және интерпретация теориясы мен практикасы*
Білім мен дағдыларды бағалау практикумы
Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде оқыту және оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Шетел тілінің теориялық грамматикасы, фонетикасы мен лексикологиясы
Шетел тілдерін оқытудың теориялық және практикалық негіздері*
Сын тұрғысынан ойлау және жазу
Арнайы мақсаттарға арналған тіл С2
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер*
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Орта білім берудің нормативтік-құқықтық базасы, орта білім берудің жаңартылған мазмұны, білім беру саласындағы Қазақстан Республикасының ұлттық саясатының тенденциялары туралы түсінікке ие болады; ұлттық құндылықтарды ескере отырып, экология, кәсіпкерлік және қаржы саласындағы негізгі түсініктер мен білімдерді игереді;
- Пәндік саладағы негізгі теориялық білімдерді, педагогикалық және кәсіби міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан білімді интеграциялау дағдылары мен іскерліктерін меңгерген;
- Орыс, қазақ және ағылшын тілдерінде іскерлік және практикалық деңгейде қарым-қатынасты ұйымдастыруға қабілетті; көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда конструктивті диалогтың, қарым-қатынастың білігі мен дағдыларын көрсетеді;
- Педагогика мен психологияның теориялық пен практикалық білім негіздерін оқу үрдісінде және тәрбие жұмысын ұйымдастыруда қолданады;
- Ағылшын тілін меңгеруде білім алушылардың жасына, физиологиялық және когнитивтік ерекшеліктеріне сәйкес педагогикалық тәсілдерді саралап қолданады және проблемаларды шешудің тиімді жолдарын және тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ететін оқу ортасын құрудағы инклюзивті әдістерді табады;
- Білім беру жүйесінде және медиакеңістікте ақпараттық коммуникация мен сандық технологияларды пайдаланып, жасанды интеллектің жаңа әдістері арқылы ақпаратты сараптайды және бағалайды, ақпараттық мәдениетті меңгереді;
- Aкадемиялық жетістіктерін арттыру мақсатында зерттеу мәдениеті мен сын тұрғысынан талдау негізінде кәсіби бағытталған мәдениетаралық коммуникативтік міндеттерді шешеді;
- Ағылшын тілін оқыту үдерісінде өз елінің және мақсат тіл елдерінің мәдени, тарихи және әдеби контекстілерін, сондай-ақ медиасауаттылық қағидаттарын меңгеріп, мәдениетаралық түсіністік пен толеранттылықты қалыптастыруға бағытталған білім беруді іске асырады;
- Ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістерін, цифрлық білім беру ресурстарын, сыни бағалау технологияларын және білім беру жетістіктерін бағалау құралдарын сыни тұрғыдан талдайды, олардың тиімділігін бағалайды және оларды білім беру контекстінде пайдаланады;
- Педагогикалық практиканың әр кезеңінде студент оқыту технологияларын, бағалау және дамыту әдістерін және рефлексиялық дағдыларды біріктіреді, оларды білім беру процесіне шығармашылықпен енгізеді және өзінің кәсіби тәжірибесін үнемі жетілдіріп отырады;
- CLIL, Case Study, интерактивті модельдеу, Soft skills дамыту технологиялары және инновациялық педагогикалық әдістерді белсендіреді, оларды оқу мазмұнына бейімдейді және оқу процесін жақсартатын жаңа шешімдерді ұсынады;
- IELTS, TOEFL, TKT сияқты халықаралық емтихандарға тиімді дайындық стратегияларын игереді және талдайды, өмір бойы білім алуға, кәсіби өзін-өзі дамытуға және жаһандық білім беру талаптарына бейімделуге дайындығын көрсетеді.