6B02104 Халық әні в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәстүрлі музыка өнері саласында кәсіби құзіретті, толық сапалы кәсіби білім алу жағдайын қамтамасыз ету болып табылады; жоғары білікті және бәсекеге қабілетті, мәдениет, өнер саласында кәсіби қызметін тиімді жүргізе алатын, концерттік-орындаушылық және музыкалық-ағартушылық қызметтерді жоспарлау және жүзеге асыруға қабілетті мамандарды кәсіби тұрғыда даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка теориясы
Мақсаты-студенттерде курсты өту барысында да, одан әрі музыкалық даму үшін де қажетті музыкалық-теориялық дағдыларды дамыту, музыкалық ойлауды қалыптастыру мен дамытуға көмектесу және аналитикалық қабілеттердің негізін қалау. Пән студенттерге музыкалық дамудың берік негізін беруге арналған. Курстың мазмұны экспрессивтіліктің негізгі құралдарын - музыкалық дыбыстарды, аралықтарды, ырғақтарды және басқаларды оқшаулау мен өзара әрекеттесуде зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыканың теориялық білімдер негіздері
Бұл пәннің мақсаты музыкалық тілдің элементтерін зерттеу болып табылады: ладтардың дыбыстық қатарлары, интервалдар, аккордтар, диатоника және хроматика лад категориялары ретінде, ауытқулар мен модуляциялар музыкалық шығармадағы тональды ауысудың тәсілі ретінде, қойма, текстуралар және т.б. пән теориялық циклдің барлық басқа пәндеріне сілтеме береді. Пәнді оқу сонымен қатар музыкалық тілдің элементтерін пернетақтада және жазбаша түрде білу дағдыларын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандық және фортепиано I
Курстың мақсаты-Аспаптық орындау саласында алған білімі, дағдылары мен қабілеттері негізінде студенттердің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту. бұл пән кәсіби орындаушылық шеберлік негіздерін практикалық игеруге, шығармалардың түпкі ойын ашуға, әр түрлі стильдер, жанрлар, орындаушылық мектептердің шығармалары негізінде көркемдік талғам мен бейнелі-ассоциативті ойлауды дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, студенттер шығармашылық тәжірибе жинақтайды, әлемдік музыкалық мәдениеттің жоғары жетістіктерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нотаны парақтан оқу I
Пәннің мақсаты студенттердың ноталық мәтінді тез, сауатты, өз бетінше оқу және ойнату дағдыларын қалыптастыру және дамыту арқылы музыка ойнауға тұрақты қызығушылықты қалыптастыру үшін жағдай жасау болып табылады. Пәнді оқу студенттердің жанрлардың, түрлердің, формалардың, музыкалық өнердің алуан түрлілігі туралы түсініктерін қалыптастыруға ықпал етеді, оларды бағалау қабілетін және ойын барысында Тәуелсіздік көрсетуге деген ұмтылысын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сольфеджио I
Пәннің мақсаты білім алушының музыкалық есту қабілетін ұйымдастыру және оны дамыту, сондай-ақ Шығармашылық, орындаушылық практикада есту қабілетін белсенді пайдалануға үйрету болып табылады. "Сольфеджио I" білім алушыларда музыканы тыңдау және түсіну, музыкалық шығармамен өз бетінше жұмыс істеу, оның мағыналы орындалуына қол жеткізу білігін қалыптастырады. Пән тек нота арқылы ән айтуды ғана емес, сонымен қатар интонациялық жаттығуларды, парақтан оқуды, есту анализін, музыкалық диктантты, ырғақты жаттығуларды, шығармашылық тапсырмаларды және басқа да жұмыс түрлерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандық және фортепиано II
Оқу пәнінің мақсаты студенттің шығармашылық қабілеттері мен даралығын дамытуды қамтамасыз ету, фортепианолық орындаушылық туралы білімдері мен түсініктерін меңгеру, фортепианода ойнаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыру, музыкалық өнер саласындағы дербес қызметке тұрақты қызығушылықты қалыптастыру, кәсіби оқуды жалғастыру үшін қажетті орындаушылық тәсілдердің мәнерлі мәнін ұғыну болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Мамандық және домбыра I
Тақырып студенттің шығармашылық қабілеттерін, қиялын, ой-өрісін, қиялын, эстетикалық дәмін, музыкалықты (музыканы тыңдау, ырғақ сезімі, импровизацияға қабілеті, музыкалық дәстүрлерге жету, домбыраның сүйемелдеуі) дамытады, студенттің даралығын бекітуге ықпал етеді. Мақсаты: халықтың ұлттық мәдени дәстүрлерін домбырамен сақтауға және бекітуге, олардың қазіргі және келешек ұрпаққа қолжетімділігін қамтамасыз етуге;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Сольфеджио ІІ
Пәннің мақсаты студенттердің музыкалық есту қабілетін ұйымдастыру және оны дамыту, Шығармашылық, орындаушылық практикада есту қабілетін белсенді пайдалануға үйрету, сондай-ақ теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдана білу. Пәнді игеру музыкалық естуді, тазалық пен мәнерлілікті, ырғақтылықты, интонацияны және әртүрлі қоймалардың, стильдердің әуендерін зерттеуді қамтиды. Сольфеджио ноталар бойынша жазу, музыкалық сөйлеу элементтерін оқшауланған және шығармалардың ішінде есту арқылы анықтау, әртүрлі стильдегі музыкаға тән ерекшеліктерді ажырата және тани білу сияқты дағдыларды үйретеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның музыкалық өнері
Пәннің мақсаты эстетикалық талғамды, патриотизмді және өткеннің мұрасына деген құрметті қалыптастыру, оның жанрлық үлгілерін талдай білу, ежелгі музыкалық аспаптар туралы білу (үрмелі, шертпелі, ішекті-ысқылы және шулы). Қазақ ұлттық музыка мәдениетінің ерекшеліктерін ашу. Қазақтардың музыкалық өнерінің ерекшеліктерін, оның әлемдік музыкалық әдебиеттегі орнын көрсету (жыршы, күйші және әнші шығармашылығы).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нотаны парақтан оқу II
Пәннің мақсаты отандық және шетелдік композиторлардың түрлі шығармаларын өз бетінше қабылдауға, игеруге және бағалауға мүмкіндік беретін білім, білік және дағды кешенін қалыптастыру негізінде студенттінің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады. Пәнді оқу кезінде гармоникалық логиканың мәнін құрайтын музыкалық дамудың жалпы заңдылықтарын да, нақты құбылыстарды да түсіну үшін қажетті практикалық дағдылар мен білім дамиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орындаушылық өнер тарихы
Пәннің мақсаты студенттерге халық аспаптарының пайда болу және қалыптасу тарихымен байланысты білім беру, аймақтық, аса көрнекті орындаушылар мен жалпы ұлттық мектептердің педагогикалық және орындаушылық принциптерімен таныстыру. "Орындаушылық өнер тарихы" пәні халық бөлімі студенттерінің музыкалық-кәсіби дайындығының құрамдас бөлігі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гармония
Пәннің мақсаты-музыканы жоғары дыбыстық ұйымдастырудың заңдылықтарын, дыбыстарды олардың өзара байланысы мен өзара әрекеттесуінің ладофункционалды және фондық нормаларының үндестігіне (аккордтарына) біріктіру принциптерін игеру. Практикалық зерттеу жазбаша жұмыстардағы, фортепианода ойнаудағы және музыкалық шығармаларды гармоникалық талдаудағы ладогармониялық құралдар мен музыка әдістерінің жиынтығын, тональды үйлесімділік пен функционалды теорияның кейбір заңдылықтарын, гармоникалық процестердің мәнін, үйлесімділіктің музыкалық формамен, әуенмен, текстурамен байланысын теориялық және тарихи түсінуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты: білім алушыларда қазіргі әлемде жасанды интеллекттің (ЖИ) мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білімді қалыптастыру. Курсты игеру барысында білім алушылар курстың қолдану салаларымен және негізгі ұғымдарымен танысады, ал дидактикалық ойындар мен практикалық және жобалық тапсырмаларды орындау барысында зияткерлік жүйелерді құру үшін машиналық оқытуды қолдану дағдыларын алады. Курстың мазмұнына келесі тақырыптар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; ЖИ қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әуенді гармонизациялау
Мақсаты-болашақ білікті мамандардың гармоникалық мәселелерді шешуге және сәтті кәсіби музыкалық және педагогикалық іс-әрекетке қажетті гармоникалық модельдерді құруға, маңызды көркемдік, экспрессивті және формативті құрал ретінде полифониялық презентацияның негізгі заңдылықтары туралы түсінік беруге қажетті іс жүзінде маңызды дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Пән кәсіби музыкалық мәселелерді шешуде музыка ғылымдарының жүйелі теориялық және практикалық білімдерін қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этносольфеджио
Тақырып дәстүрлі музыкалық құлақты дамытуға және жақсартуға бағытталған; әртүрлі домбыра стиліндегі күйлердің музыкалық сөйлеуінің барлық элементтерін естуді анықтау және есту қабілетін дамыту; музыкалық жады мен аналитикалық ойлауды дамыту; музыкалық импровизацияның әдістері мен әдістерін тереңдете зерделеу; білім беру стилінің нұсқаулары. Этносоллджи курсы сольфеджиодағы негізгі жұмыс түрлерін, домбыра күйін талдау, қазақ музыкасының тарихы мен теориясы: импровизация, музыкалық диктант және интерпретацияны біріктіреді. Мақсаты: Студенттердің музыкалық есту қабілетін дамыту және оны жазу (жазбалар) дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мамандық және домбыра II
Домбырамен ұлттық әндер студенттерінің музыкалық білімі дәстүрлі фольклорға да, авторлық жұмыстарға да бағытталған. Дәстүрлердің тұрақтылығы оның орындаушыларының өзгермелілігі мен импровизациясын жоққа шығармайды. Сабақ халық шығармашылығының шынайы шығармаларын зерттеп, оларды шығармашылықпен айналысады, олар халықтың ән айту стилінде, академиялық ашық, кеудеше сипатындағы, ән айту тәсілі, сөздің жандануымен ерекшеленеді. Мақсаты: халықтық ән өнерінің көмегімен идеологиялық және көркемдік білім беру, музыкалық-эстетикалық тәрбие беру. Құралмен бірге жүру қабілеті
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақ музыкасы тарихы
Пәннің мақсаты-қазақ мәдениеті туралы білімді тереңдету және жүйелеу, оның әлемдік музыкалық үдерістегі рөлі мен орнын түсіну, қазақ музыкасы бойынша барлық тарихи және теориялық материалдарды еркін меңгеру, оның үлгілерін талдай білу. Қазақ музыкалық фольклорын бүкіл Орта Азиялық музыкалық мәдениеттің бір бөлігі ретінде қосу және дамыту жолдарын зерттей отырып, қазақтар көшпелі шаруашылық өмірінде жетекші орын алған этномәдени бірлестіктердің тікелей мұрагерлері болып табылатынын ұмытпаған жөн. Сондықтан өнердің дамуының ерекше эстетикалық өлшемдері мен ерекше заңдылықтарына ие болған номадизмді әлеуметтік - тарихи талдауға жүгінбей-ақ, осы мәдениеттің көптеген аспектілерінің өзіндік ерекшелігін байқауға болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық шығармаларды талдау
Бұл пәннің мақсаты студенттерге музыкалық шығарманың мазмұнына, оның конструктивті логикасына ену, көркемдік процестердің мәні туралы түсініктерін тереңдету, музыкалық талғамды қалыптастыру әдістерін үйрету болып табылады, бұл, сайып келгенде, толыққанды орындалудан шығудың жолын табуы керек. Пән жалпы гуманитарлық және студенттің болашақ орындаушылық және педагогикалық қызметіне ерекше назар аударады. Бұл пән музыкатанудың тарихи және теориялық аспектілерін біріктіреді, бұл оны жалпы көркемдік және музыкалық көкжиегі бар болашақ мамандарды дайындауда ерекше маңызды етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық нота жазу технологиясы
Мақсаты-компьютерді практикалық меңгеруді үйрету, кәсіби шығармашылық қызметте белсенді қолдану үшін нота теру, сандық дыбыс жазу және электронды музыкалық аспаптардың мүмкіндіктерін игеру. Пәнді оқу барысында студенттер композитордың, музыкатанушының, түрлі музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндер оқытушысының кәсіби қызметінің міндеттеріне қатысты жаңа ақпараттық технологиялар саласында терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Электрондық ноталар экрандағы белгілердің рөлін ғана емес, сонымен бірге дыбыспен және оның тембрімен тікелей байланысты, олар мультимедиялық оқу материалдарына (музыканы үйрететін аудио және бейне ноталар), кіріктірілген сандық модульге (мысалы, аудио немесе бейне редакторға) және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мамандық және домбыра III
Тәртіптік құзіреттілік дағдыларына негізделген практикалық дауыс дағдыларының деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған - музыкалық сөйлеу заңдарын, халық музыкасы жанрлары мен негізгі стилистикалық бағыттардың сипаттамаларын түсіну; - балаға жеке өнімділік дағдылары мен әдеттерін тәрбиелеу және іс жүзінде халықтық өнер үшін қызығушылық пен дәмді нығайту. Мақсаты: домбыраның көмегімен кез келген аймақтық стильде сіздің дауысыңызды сүйемелдеу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ансамбльмен ән қостау I
«Ансамбльмен ән қостау I» пәні студенттер үшін қосымша пән болып табылады және студенттерге музыкалық көкжиектерді қалыптастыру және эстетикалық тұрғыдан кешенді дамыту дағдыларын дамытуға көмектеседі. дәмі, музыкалық қабілеті мен шығармашылығы. Мақсаты: қосымша құралдармен жұмыс істеудің негізгі әдістерімен таныстыру, оларды іс жүзінде бекіту; студенттерді сатып алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Музыкалық форма
Мақсаты музыкалық форма, оның тарихи қалыптасуы мен дамуы, стильдік эволюция саласындағы ғылыми зерттеулерді жалпы мәдени және әлеуметтік-саяси процестер. Пән классикалық-романтикалық формалар құрылымының негіздері мен Барокко дәуірінің маңызды формалары туралы нақты түсінік береді. Пәнді оқу барысында студенттер жаңа уақыттың музыкалық формаларының іргелі негізі ретінде тональды үйлесімділіктің барлық арсеналымен (іс жүзінде және аналитикалық) еркін жұмыс істейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка дыбысын цифрлы жазу
Мақсаты-қазіргі заманғы музыкалық және ақпараттық технологиялар туралы жалпы білімді қалыптастыру, сонымен қатар осы салада қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру. Сандық аудио технологиялардың мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыру, сандық аудио құрылғыларды тиімді пайдалану дағдыларын дамыту, Сандық дыбыстың теориялық негіздерін зерттеу, сандық дыбыстың негізгі форматтары туралы түсінік қалыптастыру және сандық құрылғылардың негізгі түрлерімен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мамандыққа кіріспе I
Пәннің мақсаты студенттердің кәсіби кеңістіктік-бейнелі ойлауын, эстетикалық талғамын және Музыка сезімін дамыту болып табылады. "Мамандыққа кіріспе I" пәндері студенттерде болашақ мамандығы, оның музыкалық өмір жүйесіндегі орны мен рөлі туралы түсінік қалыптастыруға арналған; студенттерге мамандыққа кіру процесінде көмек көрсету( факультетте оқу барысында алған кәсіби ақпаратты игеру); студенттердің өзіндік ойлауы мен зерттеу дағдыларын қалыптастыруды ынталандыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қосымша музыкалық аспап және вокалдық ансамбль I
«Қосымша музыкалық аспап және вокалдық ансамбль I» пәні студенттер үшін қосымша пән болып табылады және студенттерге музыкалық көкжиектерді қалыптастыру және эстетикалық тұрғыдан кешенді дамыту дағдыларын дамытуға көмектеседі. дәмі, музыкалық қабілеті мен шығармашылығы. Мақсаты: қосымша құралдармен жұмыс істеудің негізгі әдістерімен таныстыру, оларды іс жүзінде бекіту; студенттерді сатып алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мамандыққа кіріспе II
Пәннің мақсаты студенттерге музыканың, мәдениеттің және өнердің әртүрлі аспектілері туралы жан-жақты ақпарат пен түсінік беру. Пән студенттерді музыканың, мәдениеттің және өнердің мәнін қарастырудың негізгі модельдерімен және олардың дәстүрлі музыкалық өнер, музыкалық және эстетикалық мәдениет саласындағы шығармашылық процестің әлеуетімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әнді аспаппен сүйемелдеу II
Курстың тақырыбы - ансамбль шығармашылығы, өнімділік және педагогика тәжірибесінің теориялық және әдіснамалық қорытылуы. Оқу барысында ансамбльдің қазіргі кезеңде сүйемелдеуін ұйымдастыру, ансамбльдің негізгі компоненттері бойынша жұмыс істеу әдістері, ансамбльдегі жұмысының маңыздылығы мен негізгі принциптері, жұмыс бойынша вокалдық ансамбль басшысының жұмысының негізгі кезеңдері қарастырылады. Мақсаты - вокалдық ансамбльді ұйымдастырудың формалары мен әдістерін енгізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Әлем музыкасы тарихы
Мақсаты-тарихи ойлау қабілеті бар, шетелдік музыкалық мәдениеттің даму заңдылықтарын түсінетін, курсты игеру барысында алған білімдерін практикалық қызметінде қолдана алатын мамандарды даярлау. "Әлем музыкасы тарихы" пәні гуманитарлық ғылымдар жетістіктері мен сабақтас өнер түрлерін пайдалана отырып, музыкалық шығармалар материалында музыкалық мәдениеттің тарихи типтеріне талдау жасауды, сондай-ақ музыкалық өнердің бейнелері мен нысандарындағы көркем шығармашылықтың тарихи ерекшелігін ашуды және әлемдік музыка мәдениеті мен Ұлы музыканттардың іс-әрекетінің көрнекті үлгілерінің қоғамның рухани өміріне әсерін көрсетуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты студенттерге вокалдық қызмет саласында теориялық және практикалық пәндерді, сондай-ақ арнайы білім беру мекемелерінде мәдениеттану пәндерін оқыту мүмкіндігін қамтамасыз ететін білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер білім беру процесінің мәні және мәдениет пен өнер саласында және әлеуметтік-мәдени қызмет саласында жүзеге асырылатын заманауи педагогикалық технологиялар туралы ғылыми түсініктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандық және домбыра IV
«Мамандық және домбыра IV» пәні студенттерге халық әні мен оның көбею қағидаттары туралы әртүрлі орындау формалары туралы арнайы білімді алуға бағытталған. Бағдарлама Қазақстанның ән әдет-ғұрыптарын зерттеуге, практикалық дамытуға бағытталған. Мақсаты: домбыраның көмегімен орындалатын әннің ән мектебінің кейіпкері мен стилін жеткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Қосымша музыкалық аспап және вокалдық ансамбль II
Сабақтардың басқа да арнайы пәндермен тығыз байланысы (халық аспабы, қосымша құрал, техника, ансамбльдің әні, этно-солфионы сүйемелдеу) дәстүрлі орындаушыны тәрбиелеу міндетін шешуге міндетті шарт болып табылады. Бұл пән вокалдық ансамблі бар қосымша құралды жүйелі түрде қолдануға мүмкіндік береді. Пәндерді оқу барысында музыка, аймақтық ән мектебі, композиторлар мен ансамбльдер туралы идеялар мен білім кеңістігі кеңейе түсуде. Пәннің мақсаты - вокалдық ансамбльмен ән айту арқылы шығармашылық білдіруге қабілетті студенттің жеке басын музыкалық-эстетикалық дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Режиссура және актерлік шеберлік
Пәннің мақсаты - студенттерді актерлік және режиссерлік өнердің негіздерімен таныстыру. Пәнді оқу барысында студенттер режиссердің актерлермен жұмысындағы шығармашылық процесті ұйымдастырудың негіздері, бос уақытты ұйымдастырудағы қойылымдарға шығармашылық дайындық, оқу-қойылым қызметі процесінде студенттің өз ойын еркін білдіруге және жеке басын іздеуге бағытталған шығармашылық мүмкіндіктерін ашу туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахна шеберлігі
Мақсаты актерлік және сөйлеу тренингі арқылы дәстүрлі музыкалық өнерде оқитын студенттердің актерлік қабілеттерін дамыту болып табылады. Оқу барысында студенттер сахналық мінез-құлық негіздерін қалыптастырады, көркемдік қабілеттерін дамытады, музыкалық шығармадағы образ бойынша жұмыста актерлік элементтерді және музыкалық шығарманы актерлік түсіндіруді игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахна тілі
"Сахна тілі" курсы сахналық сөйлеуді қалыптастыруға, сахналық сөйлеу аппаратының өнерін меңгеруге ықпал ететін арнайы білімді қалыптастыруға, дикциялық мәнерлілік дағдыларын пысықтау, сөйлеу аппаратын практикалық іс-әрекетке дайындау, музыкалық өнер, білім және ғылым саласында, сондай-ақ аралас салаларда (өнер түрлерінде) арнайы әдебиетте бағдарлануға бағытталған. Курстың мақсаты сахнада кәсіби қызметіне қажетті сөйлеудің теориялық және практикалық негіздерін оқыту болып табылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогалық дайындық
Курстың мақсаты студенттерді бастауыш және орта буындағы, орындаушылық ұжымдарды ұйымдастыру және басқару дағдыларын кәсіби меңгерген арнайы пәндер блогының оқытушысы ретінде дәстүрлі музыкалық өнер саласында одан әрі практикалық іс-әрекетке дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық фольклористика
Пән Халық музыкасы туралы ұғымды халық көркем шығармашылығының ажырамас бөлігі ретінде қалыптастыруға бағытталған, ауызша формада және орындаушылық дәстүрлермен берілетін, жергілікті стильдегі халық музыкасын оқып-үйренуді қалыптастыру, халық музыкасының маңызды жанрларын, олардың пайда болу тарихын, тұрмыс ерекшеліктерін, стилистикалық сипаттамаларды оқып-үйрену, сольфеджио, музыкалық әдебиет бойынша педагогикалық практикада халық әндерін орындаудың практикалық дағдыларын қолдану, әртүрлі жанрдағы халық әндерін орындау. Курстың мақсаты: студенттерді музыкалық фольклор арқылы халық мәдениетімен практикалық және тарихи-теориялық таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық-поэтикалық шығармашылық
Халықтық өнерге тұрақты қызығушылықты қалыптастыру. Дәстүрлі музыкалық мәдениетті дамыту. Айтыспен (сері айтыс, терй айтыс, кісім айтысы) және поэзия жырауымен («зақ уақыт» дәуірінің өкілдерінің туындылары) танысу және онымен байланысты әуендер. Ән мен аспаптық фольклордың барлық жанрлық топтарымен танысу. Зерттеудің мақсаты - студенттердің музыкалық және шығармашылық қабілеттерін дамыту, олар халықтың музыкалық шығармаларын дербес қабылдауға, меңгеруге және бағалауға мүмкіндік беретін білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру негізінде қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандықтың қазақ (орыс) тілінде терминологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді күнделікті және кәсіби қызметте белсенді қолдану үшін кәсіби терминдер мен мамандық тілін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгеруге үйрету болып табылады. Пән болашақ мамандардың кәсіби және мәдени-ресми қазақ (орыс) тілдерінде қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруға, тиісті кәсіби қызметте тілдік, коммуникативтік, жалпы мәдени құзыреттілікті меңгеруге, кәсіби терминдер мен терминологияның ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орындаушының жеке концерттік репертуары I
Пәннің мақсаты: студенттерде музыкалық өнімді орындау және өңдеу үшін талантты, кәсіби және лайықты тұрақты түсінік қалыптастыру. Студенттің жеке репертуары мазмұны мен стилі бойынша әр түрлі болуы керек. Пәнді оқу барысында студенттер халық аспаптарымен, ойын тәсілдерімен, аспаптарды баптаумен, репетиция процесінің нысандары мен әдістерімен, концерттік қойылымның репертуарын іріктеумен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени демалыс қызметі
Пәннің мақсаты әр түрлі бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, сценарийлер жазу және әр түрлі театрландырылған іс-шараларды қою және пайдаланушының ақпараттық мәдениетін қалыптастыру болып табылады. Пән бағдарламасында бос уақыттың тарихы, теориясы мен әдістемесі қарастырылады, мәдениет мекемелері қызметінің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері, мәдени-демалыс бағдарламаларын құру технологиясы, сценарий шеберлігі негіздері, экспрессивті құралдардың ерекшеліктері, мәдени-демалыс қызметін әдістемелік қамтамасыз ету мәселелері, мамандардың кәсіби шеберлігі ашылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби мәдениет және тіл
Пәнді оқытудың мақсаты-ұлттық тіл мен мәдениеттің мәнін түсінуді қалыптастыру, сонымен қатар болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығы, оған тұрақты қызығушылық таныту, оқуға деген ынтаны қалыптастыру мақсатында білім беру мен дамуға жеке тұлғаға бағытталған көзқарасты жүзеге асыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орындаушының жеке концерттік репертуары II
Пәннің мақсаты: белгілі бір композитордың стилін түсіндіру ерекшеліктерін ескере отырып, жеке концерттік репертуарды таңдау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер үлкен және әр түрлі (стилі, жанры және формасы бойынша) музыкалық материалмен танысады, классикалық композиторлардың шығармаларын, отандық және шетелдік композиторлардың пьесаларын оқиды; музыкалық материалдың көлемін кеңейтеді. Музыкалық материалды таңдаудың негізгі критерийі-тұлғаның қалыптасуына терең әсер ететін идеологиялық және эмоционалды мазмұн.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Айтыс және поэзия жырауы
Студенттердің қазақ әдебиетінің тарихымен, Жезқазған, Жетісу және Маңғыстау сияқты Жыршыдағы әртүрлі облыстық мектептермен танысу, проза, поэзия және драманың әр түрлі жанрлық-стилистикалық түрлерін, қазақ жыраулары мен жыршыларының көркемдік және көркемдік жүйелерін таныстыру; Мақсаты: тарихи және әдеби процестің заңдарын зерделеу негізінде қазақ музыкалық әдебиетінің тарихын тереңдету және кеңейту; жыраудың шығармашылық, моральдық, философиялық және әлеуметтік маңыздылығын түсіндіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Орындаушылық мектептер дәстүрі
Пәннің мақсаты-әртүрлі аймақтық орындаушылық мектептердің ерекшеліктерін ажырата білу. Пәнді оқу барысында студент қолданыстағы дәстүрлі стильдер мен жанрларды, ірі композиторлардың шығармаларындағы авторлық жаңашылдықты (формасы, тәсілі, штрих-жиілігі, ырғағы) ажырата білуді, аймақтық композициялардың мазмұндық-тақырыптық аспектілерін талдап, салыстыруды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- музыкалық шығармалардың жеке шығармашылық интерпретациясын жасау, интерпретацияны, ұлттық мектептерді, стильді орындауды сипаттайтын сипаттамаларды талдау және бағалау әдістемесін қолдану
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтер, үлкен деректер және т. б.
- музыкалық шығармашылық стиліне сәйкес көркемдік тәсілдер жиынтығын қолданып орындау мәдениетін,шеберлікті жетілдіру, кәсіби қызметінде (орындаушылық, оқытушылық) әртістікті, шығармашылық әрі орындаушылық еркіндікті, ойды басқара білуді және фортепианоны пайдалануды көрсету
- музыкалық және теориялық пәндер негіздері, қазақ және әлемдік музыка тарихы, халық шығармашылығы, фольклорлық және вокалдық ансамбль, арнайы пәндерді оқыту әдістемесі, актерлік шеберлік, сахналық сөйлеу мәдениеті сияқты пәндерді негіізге ала отырып, дәстүрлі музыкалық өнер саласындағы білім мен түсінігін көрсету
- оқытушылық қызметте психология және педагогика, арнайы және музыкалық-теориялық пәндер бойынша білімін пайдалану, орындаушылықбағытта сабақ жүргізуде оқу үрдісін ұйымдастыру мен талдауда базалық білімді және практикалық тәжірибені, сабақты даярлау мен жүргізу әдістемесін пайдалану
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- әлеуметтік-мәдени өзара әрекеттесу және ынтымақтастық үдерістерімен, концерттік-шығармашылық қызметті жүзеге асыру және командамен жұмыс істеу дағдыларына ие болу
- әртүрлі дәуірдің жанрлары мен стильдерін қамтитын музыкалық туындылардан тұратын жеке концерттік бағдарламаларды орындау; қарқынды жаттығулар (ансамбль, оркестр, жеке) және концерттік жұмыс жүргізу арқылы орындаушылық репертуарды зерттеп, жинақтау, өзінің тәжірибелік қызметін ұйымдастыру
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды дәстүрлі музыкалық өнер саласында қолдану; арнайы әдебиеттермен жұмыс жасау, кәсіби түсініктер мен терминологияны қолдану