6B02123 Арт-менеджмент в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ел экономикасының жаңа бағытының сегменті ретінде арт - нарықты қалыптастырудың ерекше ерекшеліктеріне кәсіби бағдарланатын арт-менеджмент саласында жоғары деңгейдегі маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B023 Режиссура, арт-менеджмент
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Менеджмент негіздері
Бұл курс мәдениеттегі менеджментті оның негізгі бағыттары бойынша игеруге, студент жадында менеджмент туралы білім кешенін қалыптастыруға, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асыру дағдыларын дамытуға, басқару тетіктерін талдау мен жобалауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эконмикалық теория
Білім алушылардың экономикалық теория саласындағы білімдерін, практикалық дағдылары мен білімін қалыптастыру. Арт-индустрия ұйымдарында экономика бойынша базалық білімге қойылатын талаптармен тиімді кәсіби қызметтің ажырамас бірлігі туралы идеяны қалыптастыруға қол жеткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Mәдениет экономикасы
Экономика ғылымы қазіргі өркениетті тұжырымдаманың негізі болып табылады, сондықтан оның негіздерін бүкіл әлемде түсіну жоғары білімнің қажетті құрамдас бөлігі болып табылады. Қазіргі экономикалық теорияны зерттеу барысында экономика дамуының негізгі заңдылықтарын, адамдардың экономикалық мінез-құлқының негіздерін, қоғам өмірінің саяси және әлеуметтік ерекшеліктерін игеру міндеті тұр.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетинг негіздері
Курстың мазмұны білім алушыларға мәдениет және өнер саласындағы маркетингтің мәні мен маңызын түсінуге, оны дамыған нарықтық экономикасы бар ұйымдарда қолдану тәжірибесі және оны қазақстандық арт-кәсіпорындардың тәжірибесінде қолдану шарттары туралы білуге мүмкіндік береді. Пәнді оқу барысында студенттер арт-маркетингтің пайда болу тарихымен, оның эволюциясымен, негізгі ұғымдарымен, түрлері және типтерімен, маркетингтің негізгі принциптері және функцияларымен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Концерттік менеджменттің тарихы
Білім алушыларды концерттік орындаудың ұйымдастырушылық нысандарының қалыптасуы мен дамуының жалпы көрінісімен таныстыру, концерттік істің шығармашылық, ұйымдастырушылық және экономикалық әдістерінің эволюциясын зерделеу, сахналық өнерді дамыту процесінде жинақталған отандық және шетелдік концерттік істің тәжірибесін түсіну. Курсты игеру бүгінгі концерттік қызметтегі принциптер мен мәселелерді түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Теория негіздері және өнер тарихы
Білім алушыларды тарихи үдерістегі өнердің даму ерекшеліктері және заңдылықтарымен таныстыру, өнердің дамуының негізгі тарихи кезеңдері мен көркемдік стильдердің қалыптасуы туралы түсінік беру. Қазіргі адамның эстетикалық идеалдарға мәдени бағдарлары мен көзқарастарын қалыптастыру, өнер тарихын зерттеуге деген қызығушылықты ояту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық, кәсіпкерлік және құқық негіздері
Пән шығармашылық индустриялар контексінде қаржылық сауаттылықтың, кәсіпкерлік пен құқықтың негізгі қағидаттарын жан-жақты қамтиды. Курста қаржыны тиімді басқару, бюджетті жоспарлау, инвестициялау әдістері қарастырылады. Мәдениет пен өнер саласындағы кәсіпкерлік қызметтің құқықтық нормалары мен ерекшеліктерін ескере отырып, бизнес-жоспарларды әзірлеуге ерекше назар аударылады. Білім алушылар сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін зерделейді, экономикалық тұжырымдамаларды талдайды және қаржылық тәуекелдерді бағалайды, тұрақты және табысты жобаларды құру үшін қажетті құралдарды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел музыка тарихы - 1
"Шетел музыкасының тарихы - 1" пәні Батыс Еуропа композиторларының өмірі мен шығармашылық қызметі, көркемдік-стильдік бағыттары туралы музыкалық-тарихи мәліметтер береді және музыкалық тілді, әр түрлі жанрдағы шығармалардың әуезді, гармоникалық және құрылымдық ерекшеліктерін ашуға байланысты теориялық мәселелерді синтездейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық жазылым
Курстың мақсаты – білім алушыларға кәсіби қызметте жазбаша коммуникацияны жүзеге асыру, ақпараттық көздермен жұмыс істеу, ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын білдіру және кәсіби мәтіндер құрастыру үшін қажетті құзыреттерді меңгерту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
«Экология және тұрақты даму» пәні экологияның негізгі ұғымдарын, экологиялық проблемаларды, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі негіздерін, сондай-ақ тұрақты дамуды қамтамасыз етуге бағытталған тәсілдер мен стратегияларды қамтиды. Курстың мазмұны экологияның теориялық және практикалық аспектілерін, адамның табиғатқа әсері және экологиялық проблемаларды тұрақты шешу жолдарын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми жазба және зерттеу ойлауы
Пән білім алушыларда ғылыми талдау жүргізу, сыни ойлау дағдыларын дамыту және зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсыну қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты – ғылыми талдау әдістерін меңгеру, сондай-ақ ғылыми мәтіндерді академиялық қауымдастықтың талаптарына сәйкес құрылымдау және рәсімдеу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қауымдық музыка мәдениет менеджменті
Пәннің мақсаты – білім алушыларда қауымдық музыкалық мәдениет саласында жобалар мен үрдістерді тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ қауымдық қазақстандық және шетелдік мәдениет формалары мен үрдістерін зерттеуге арналған түрлі тәсілдерді қарастыру, жалпы жаппай мәдениет феноменін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер индустриясын маркетингтік зерттеу
"Арт-индустриядағы маркетингтік зерттеулер" пәнін игерудің мақсаты берілген сегменттің нарықтық жағдайын базалық деңгейде бағалауға және талдауға, ұйымның маркетингтік стратегиясына және арт-нарыққа сәйкес келетін арт-индустриядағы жасанды интеллекттің озық технологияларын пайдалана отырып маркетингтік зерттеулер жүргізуге қабілетті мамандарды даярлау болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалық технологиялар
"Жобалық технологиялар" - жасанды интеллект алгоритмдерінің көмегімен жобаларды іске асырудың әдістері мен құралдарын зерттеуге бағытталған пән. Бұл курстың мақсаты-нақты алдын-ала белгіленген жоспардың болуы, тәуекелдер мен жоспардан ауытқуларды болжау, жобаларды басқарудағы сәттіліктің кепілі ретінде процестерді автоматтандыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобаны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-білім алушылардың жобалау қызметінің ерекшеліктері туралы теориялық білім алуы, содан кейін кәсіби салада қолдану және жобалау қызметі саласында практикалық дағдылар қалыптастыру. Сондай-ақ, студенттердің жеке қасиеттерін дамыту, сондай-ақ түпкілікті бәсекеге қабілетті өнімге енгізілген зияткерлік, жалпы еңбек және арнайы білім мен дағдылар жүйесін дербес қалыптастыруға ықпал ететін жалпы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық индустриядағы интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Пәннің мақсаты - білім алушыларда арт-индустрияның қызметі мен дамуындағы интеграцияланған маркетингтік коммуникациялардың рөлі мен маңыздылығын түсіну, мәдениет пен өнерді ұйымдастырудың коммуникативтік қызметін ұйымдастыру және басқару процесіне байланысты практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық өнер менеджменті
Пәнді оқу мақсаты білім алушыларда музыкалық өнер саласындағы менеджментті білудің тұтас жүйесін қалыптастыру, табысты басқарудың заманауи практикасы ретінде менеджменттің маңызды ережелерін ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер индустриясында жарнама және PR
"Өнер индустриясындағы жарнама және PR" пәнін игерудің мақсаты - білім алушылардың әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы қоғаммен байланыстың теориялық және әдіснамалық негіздерін игеруі және оларды белсенді түрге ауыстыру - мәдениет және өнер саласындағы жұмыс дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Event - бизнес
Іс–шараларды сапалы ұйымдастыруға сұраныс үнемі артып келеді, сондықтан event-business қызметтер нарығының тиімді сегментіне айналуда. Бұл пәнді оқу болашақ арт-менеджерлердің ұйымдастырушылық-басқарушылық және жобалық қызметі үшін үлкен маңызға ие. Пәннің мақсаты - білім алушылардың ойын-сауық іс-шараларын өткізу дағдыларын қалыптастыру, өткізілген іс-шараның тиімділігін жоспарлаудың, ұйымдастырудың және талдаудың негізгі әдістерін игеру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел музыка тарихы - 2
Пәннің мақсаты ұлттық және кәсіби шығармашылықтың өзара іс-қимылын, тарихи сабақтастықты, музыкалық өнердің мазмұнын, оның мәнерлі құралдарын, жанрлары мен нысандарын жаңарту мен байытуды ашу болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Продюссерлеу дағдысының негіздері
Білім алушыларды көркем жобалар мен бағдарламалар өндірісі саласындағы заманауи продюсерлік қызмет теориясы мен практикасының негізгі ережелерімен таныстыру, продюсерліктің теориялық аспектілерін, оның Қазақстандағы даму ерекшеліктерін зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиа кеңістіктегі кураторлық
Пән цифрлық ортада кураторлық жобаларды құру және ілгерілету бойынша заманауи тәсілдермен таныстырады. Білім алушылар жаңа медиа құралдарын, әлеуметтік платформаларды және онлайн аудиториямен өзара әрекеттесу стратегияларын игереді. Курста кураторлық қызметтің теориялық негіздері цифрлық сторителлинг және визуалды коммуникация практикасымен ұштастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жаһандық арт-нарық
Пәнді меңгерудің мақсаты – білім алушыларды жаһандық арт-нарықтың ұғымдары мен мәселелеріне енгізу, қазіргі арт-нарықтағы жағдайды түсініп, бағдар ала алатын, әлемдік және қазақстандық арт-нарықтағы қазіргі тарихи және әлеуметтік-экономикалық жағдайға сәйкес басқарушылық шешімдер қабылдай алатын дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркемөнер нарығы және БАҚ
Қазіргі заманғы баспасөздің дамуына байланысты ҚР арт-нарығының қалыптасуының негізгі заңдылықтарын, ерекшеліктері мен факторларын зерделеу. Арт-бизнеске қатысты қоғамдық қатынастардың негізгі кәсіби және технологиялық тұжырымдамаларын зерттеудегі теориялық тәсілдермен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киноиндустриядағы менеджмент
Пән кинопроизводство саласындағы жобаларды басқарудың негізгі қағидаттарын, шығармашылық ұжымдарды қалыптастыру ерекшеліктерін, нарықта жеке ілгерілету стратегияларын әзірлеуді зерттейді. Курс киноиндустриядағы маркетингтік процестерді, контент жеткізудің жаңа платформаларын және кино мен телевизиялық нарықтың заманауи даму үрдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Форматты ТВ жобаларын жасау ерекшеліктері (Minor үшін Аудиовизуалды саланы басқару)
Пәннің мақсаты-теледидардағы музыкалық бағдарламаларды шығарудың негізі ретінде телевизиялық продюсерліктің ерекшеліктерін зерттеу, телевизиялық хабар таратуды ұйымдастырудың негізгі принциптерін анықтау, теледидардағы музыкалық мазмұнды шығарудың заманауи технологияларын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ дәстүрлі музыкалық мәдениетінің тарихы -1
Пәннің мақсаты, ең алдымен, студенттерге дәстүрлі музыканың қазақ халқының мәдени-рухани мұрасы болып табылатынын, әрі оның мыңдаған ұрпақтардың жинақтаған баға жетпес мәдени-тарихи тәжірибесі ретінде сақталуы қажет екенін ұғындыру. Екіншіден, дәстүрлі музыка, материалдық емес мәдениет саласы ретінде, постиндустриализация мен глобализация жағдайында сақтау мен тіршілік ету үшін аса қатал шарттарға тап болып отырғанын және бұл оның жойылып кету қаупін тудыратындығын түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фестиваль менеджменті
Фестивальдар мен театрлардың гастрольдік қызметінің ерекшелігі туралы түсініктер қалыптастыру, Қазақстанда және шетелде фестиваль қозғалысының дамуын зерттеу; негізгі тәсілдерді, театр-гастрольдік және фестиваль менеджменті құралдарын қолдану білімі мен дағдыларын алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық жобаларға жетекшілік ету
Білім алушының музыкалық-сахналық шығарманы дербес талдау қағидаттарын, оның семантикалық және бейнелі шешімін, музыкалық спектакльдің тұтас тұжырымдамасын (опера, оперетта, мюзикл) әзірлеу қағидаттарын қалыптастыру. Нақты әдістемелік міндеттер мен дәлелді талаптарды қоя отырып, негізгі жұмыс дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сценография және көркем жарық қою принциптері(Міпог үшін Концерттік-жобалық менеджмент)
Пән театрлық және концерттік жобаларда сахналық кеңістік құру мен көркем жарықтандыруды ұйымдастыру негіздерін зерттейді. Сахналық композицияның қағидаттары, көркем ойды ашуда жарықты қолдану тәсілдері, сценография, режиссура және техникалық құралдардың өзара байланысы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стартаптарды басқару
«Стартаптарды басқару» пәні арт-саладағы стартаптарды құру, дамыту және басқарудың теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Пән арт-стартаптардың ерекше бизнес- бірліктері ретінде жоғары дәрежедегі белгісіздік, инновация және динамикамен ерекшеленетінін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер индустриясындағы қаржы
Пән креативті индустрия жобаларында қаржылық жоспарлау, бюджетті құру, кірістер мен шығыстарды талдау қағидаттарын зерттеуге бағытталған. Өнер мен мәдениет саласындағы қаржылық ағындарды қалыптастыру ерекшеліктері, арт-жобалардың тиімділігін бағалау әдістері және тұрақты қаржылық дамуды қамтамасыз ету стратегиялары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Концерттік және музыкалық қойылым жобаларының режиссурасы
Пән студенттерге музыкалық және театрлық қойылымдарды құру мен жүзеге асыруда ерекше білім мен дағдыларды ұсынады. Аудиторияға идеялар мен эмоцияларды тиімді жеткізу үшін тұжырымдаманы әзірлеуге, репертуарды, әртістердің режиссурасын, сахналық безендіруді және жобаның барлық аспектілерін үйлестіруді үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аудиовизуалды саладағы режиссерлік шеберліктің негіздері(Minor үшін Аудиовизуалды саланы басқару)
Пәнді игеру мақсаттары білім алушы-дыбыс инженерлерінің аудиовизуалды ойлауы мен медиа коммуникативтік білімін дамыту, жоғары көркем теле- және радио бағдарламаларын өз бетінше жасау, тікелей эфирлер жүргізу қабілетін айқындайтын әртүрлі білім мен дағдыларды меңгерген жоғары білікті дыбыс инженерін тәрбиелеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концерт-жобалық менеджмент
Пәнді игерудің мақсаты - мәдениет және өнер саласындағы міндеттерді шешу, концерттердің сапасын басқару үшін жобалық менеджмент әдістерін қолдану білімі мен дағдыларын игеру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық-қойылымдық сахналық жобалардың режиссурасы(Міпог үшін Концерттік-жобалық менеджмент)
Пәннің мақсаты - әлеуметтік маңызы бар шығармашылық жобаларды жобалау технологияларын зерделеу, ландшафттық әрекет жағдайында толыққанды көріністер жасау кезінде режиссерлік шығармашылықтың ерекшеліктерін игеру, музыкалық жобаларды іске асыру үшін білім алушылардың шығармашылық ойлауын, шығармашылық шеберлігін және бәсекеге қабілетті тұлғалық қасиеттерін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шығармашылық индустриядағы тәуекелдерді басқару
Пәннің мақсаты-студенттердің мәдениет және өнер салаларындағы ұйымдардың тәуекелдерін басқару саласындағы практикалық білігі мен дағдыларын, сондай-ақ мәдениет саласы ұйымының қызметін тәуекелдерге ұшырау тұрғысынан талдау дағдыларын жетілдіру, тәуекелдерді анықтау және оларды іске асыру мүмкіндіктерін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арт-индустриядағы жобалық-сметалық қызметті басқару
Пән жобалық-сметалық құжаттаманы дайындау қағидаттарын, бюджетті жоспарлау, шығындарды нормалау және креативті индустриядағы үдерістерді автоматтандыру үшін заманауи цифрлық технологияларды қолдануды зерттеуге бағытталған. Ерекше назар жобалардың құнын болжауға және қаржылық ресурстарды басқаруға аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәуекел менеджменті
"Тәуекел-менеджмент" пәнін оқытудың мақсаты – студенттерде тәуекелді басқару саласында терең теоретикалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, ол тәуекел-менеджменттің терминологиясы мен әдістерін, тәуекелді талдау әдістемесін және оның төмендету мен нейтрализациялау шараларының нәтижелерін бағалауды түсінуге негізделген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік ісі
«Кәсіпкерлік іс» пәні кәсіпкерліктің мазмұны мен заманауи түрлерін, кәсіпкерлік қызметтің түрлерін, жеке бизнесті ұйымдастыру мен дамытудың негіздерін зерттейді. Білім алушылар кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мен жүргізудің ғылыми және заңнамалық негіздерін меңгеріп, Қазақстандағы кәсіпкерліктің ерекшеліктері, мәселелері мен даму перспективаларын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Режиссерлік мамандықтың негіздері
Білім алушыларды ғылыми тұжырымдамалармен, театрландырылған қойылымдар мен мерекелердің теориясы және тарихының өзекті мәселелерімен таныстыру, алған білімдерін ғылыми-зерттеу және режиссерлік-қойылымдық қызметте өз бетінше игеруге және пайдалануға дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фандрайзинг
Пән мәдени және шығармашылық жобаларды жүзеге асыру үшін қаржылық пен басқа да ресурстарды тартудың негізгі әдістерін ашады. Демеушілерді, гранттық бағдарламаларды, серіктестіктерді іздеу стратегиялары, сондай-ақ өнер мен мәдениет саласында донорлармен және инвесторлармен тиімді коммуникация орнату механизмдері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Монтаждау өнері технологиясының принциптері (Міпог үшін аудиовизуалды саланы басқару)
«Монтаж өнерінің технологиясы принциптері» пәні монтаж өнерінің даму тарихын зерттеп, ырғақ, темп және концептуалды монтаж теориясын таныстырады, сондай-ақ сызықтық емес монтаж жүйелері (Adobe Premiere Pro, Avid Media Composer), дыбыстық монтаж, түсті түзету және бейнежобаларды финализациялау бойынша практикалық дайындық ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогика және инклюзивті білім беру
Педагогика болашақ музыка мұғалімін кәсіби даярлау үдерісіндегі маңызды құрамдас бөліктердің бірі. Бұл курс болашақ орта буын музыкалық білім беру мұғалімінің практикалық жұмысында қажетті ғылыми-теориялық құзіреттілік дәрежесін түсіну үшін жалпы және музыкалық психология, педагогика негіздері, инклюзивті және кіріктірілген білім беру теориясының ережелері бойынша студенттердің ғылыми түсінігін дамыту қажеттіліктеріне негізделген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Деректі,ойын киносы мен телесериалдарды продюсерлеудің ерекшеліктері (Minor үшін Аудиовизуалды саланы басқару)
Пәннің мақсаты-теледидардағы продюсерліктің ерекшеліктерін зерделеу, аймақтағы өндіріс студиясының жұмысын ұйымдастыру туралы идеяларды қалыптастыру, тележобаларды құрудың шығармашылық және технологиялық негіздерін игеру, аудиовизуалды мазмұнды сату және шығындарды өтеу стратегияларын әзірлеу. Заманауи технологияларды қолдана отырып, телевизиялық және мультимедиялық өнімді шығарудың өндірістік процесін жүйелі түрде құру қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Драматургия негіздері
Әдебиет және кино өнері теориясына сүйене отырып, "Драматургия негіздері" курсы студенттерді драмалық шығармаларды құрудың негізгі принциптерімен таныстырады. Жанрдың, сюжеттің және фабуланың негізгі ұғымдарын, жанжалдардың типологиясын, кейіпкердің жол механикасын игере отырып, студенттер семинар сабақтары кезінде әртүрлі медиа платформаларға арналған идеялар мен сценарийлерді әзірлеуге машықтанады: теледидар, кино, видео ойындар және т.б. Конспект жазу, логлайн жазу және өз идеяларын питчингке дайындау дағдыларын пысықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аудивизуалды продюсирлеу
Білім алушыларда медиа кезеңділіктің жекелеген шығарылымдарын жоспарлы жаңғыртуға бағдарланған дәйекті қолданылатын технологиялар жүйесі ретінде заманауи аудиовизуалды контент құру қағидаттарын түсінуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Саундпродюсирлеу негіздері
Пән музыкалық шығарманы жасаудың негізгі кезеңдерін қамтиды: орындаушының вокалдық диапазонын анықтау, музыкалық стиль мен орындау мәнерін талдау, әннің тұжырымдамасын әзірлеу. Музыка жазу, мәтін жазу, аранжировка жасау, дыбыс жазу, микштеу және мастеринг процестері заманауи технологияларды қолдана отырып қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Контент-менеджмент
Уақытша, ақпараттық және қаржылық ресурстардың тұрақты тапшылығы, сондай-ақ ұжымдық еңбек синергиясын пайдалануға тән белгілері болып табылатын ағынды медиа өндіріс жағдайында түпнұсқа контент жасау кезінде қолданылатын шығармашылық және технологиялық құралдарды пайдалануға үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ музыкалық мәдениетінің жаңа тарихы - 2
Бұл пәннің мақсаты-пәнаралық зерттеу пәні ретінде қазақ музыкалық мәдениетінің тарихы мен теориясы туралы тұтас түсінік беру. Қазақ музыкалық мәдениетінің, атап айтқанда, мәдени-тарихи өлшемдегі өнер, білім және ғылымның морфологиясы туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арт-нарықтың креативті индустриясының инфрақұрылымы (Міпог үшін Концерттік-жобалық менеджмент)
Пәннің мақсаты-білім алушылардың қазіргі заманғы медиа кеңістіктегі креативті индустриялардың даму процесінің негізгі факторлары мен сипаттамаларын және осы құбылыстың әлеуметтік-гуманитарлық салада көріну ерекшеліктерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән шығармашылық индустриялар саласындағы кәсіби қызметті игерудің негізгі теориялық, институционалдық және практикалық негізін қалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоба өндірісінің шығармашылық компоненті
Білім алушыларды жүйелі мәдениеттану жобаларын - фестивальдерді, конкурстарды, онкүндіктерді және оларды қолдану субъектілерінің-кәсіпорындардың, кенттердің, қалалардың, облыстардың, елдің мәдени брендтері болуға қабілетті басқа да циклдік event - жобаларды іске асыруда жобалау әдіснамасымен және практикасымен қамтамасыз ету; білім алушыларды көркем жобалар мен бағдарламалар өндірісі саласындағы қазіргі заманғы продюсерлік қызмет теориясы мен практикасының негізгі қағидаларымен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инвестициялық менеджмент
"Инвестициялық менеджмент" пәнінің мақсаты білім алушылардың нарық жағдайында шаруашылық жүргізуші субъектілердің инвестициялық қызметін басқарудың теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілерін зерделеуі болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дыбыс шығару және дыбысты қамтамасыз ету принциптері(Міпог үшін Концерттік-жобалық менеджмент)
Мәдени-демалыс бағдарламаларын музыкалық безендіру негіздері, дыбыс жазу принциптері туралы тұтас түсінік қалыптастыру және осы саладағы практикалық жұмысқа дайындық. Дыбыстық және дыбыстық монтаждау, негізгі технологиялар мәселелерінде теориялық білім мен практикалық тәжірибені қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арт-индустриядағы цифрлық технологиялар
Пән білім алушыларда қазіргі ақпараттық кеңістікте арт-жобаларды жасау, басқару, ілгерілету және коммерциализациялау үшін цифрлық құралдарды, соның ішінде жасанды интеллект технологияларын пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті индустриядағы заманауи технологиялар
Пән заманауи технологиялық шешімдер мен цифрлық платформаларды шығармашылық жобаларды жүзеге асыруда зерттеу және қолдану бағытталған. Курстың негізгі мақсаты – білім алушыларда шығармашылық үдерістерге заманауи технологияларды интеграциялау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті менеджмент
Пәннің мақсаты - шығармашылық ұжымды қалыптастыру және басқару дағдыларын дамыту, өз шығармашылығын және оларды кәсіби мақсаттарда тиімді пайдалану қабілетін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Уақытты басқару
Білім алушылардың жеке мақсат қою жүйесі және уақытты ұйымдастыру саласындағы қажетті теориялық және практикалық білімдерді меңгеруі. Жағдайды талдау – жұмыс уақытын тиімді пайдаланбаудың себептерін анықтап, оларды сараптау, сондай-ақ уақытты пайдалануға теріс әсер ететін негізгі факторларды бөліп көрсету процесін жүзеге асыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахналық өнер саласындағы жобаларды ілгерілету
Білім алушыларда қажет болған жағдайда, орындаушылық өнер саласындағы жобаларды шығару, бастапқы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аудиовизуалды саланы өндірудегі жобалау-сметалық қызметтің менеджменті(Minor үшін Аудиовизуалды саланы басқару)
Пән аудиовизуалды жобалар үшін жобалық-сметалық құжаттаманы әзірлеу қағидаттарын зерттейді. Бюджеттеу, шығындарды жоспарлау, қаржылық бақылау, тәуекелдерді бағалау және кино, теледидар және медиа салаларындағы өндірістік үдерістерді басқару үшін заманауи цифрлық құралдарды қолдану мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тауарлар мен қызметтерді жарнамалау
Пәннің мақсаты-болашақ мамандарға нарықтық экономика жағдайында ұйымның жұмыс істеуінің ең жақсы нәтижелерін, жарнама берушінің кәсіби дағдыларын игеруді қамтамасыз ететін шығармашылық өнімдер мен қызметтердің жарнамалық қызметін жүзеге асыру саласындағы теориялық және практикалық дағдыларды беру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хореографиялық жобалар менеджменті
Пән білім алушыларда хореография саласындағы жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және ілгерілету дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста би іс-шараларын продюсирлеудің кезеңдері, команда басқару, бюджетті құру, серіктестер іздеу және аудитория тарту мәселелері қарастырылады. Ерекше көңіл хореографиялық контентпен жұмыс істеудің ерекшеліктеріне және мәдениет мекемелерімен өзара әрекеттесуге бөлінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орындаушылық репертуарды ұйымдастыру және ілгерілету
Пән мәдениет пен өнер саласындағы орындаушылық бағдарламаларды қалыптастыру, жоспарлау және ілгерілету қағидаттарын зерттеуге бағытталған. Репертуарлық саясат әдістері, маркетинг стратегиялары, орындаушының имиджін қалыптастыру және концерттік қызметті арт-нарықта ілгерілету тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
«Стратегиялық менеджмент» пәні арт-нарықтағы стратегиялық позицияларды таңдау, стратегиялық міндеттерді саралау, күрделі жағдайларды, әлсіз сигналдарды және стратегиялық кездейсоқ жағдайында басқаруды зерттейді. Бұл тәсілдер даму үстінде және ішінара әлемнің арт-индустриясында қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт-индустриядағы бренд-менеджмент
Пәннің түпкі мақсаты-брендинг саласындағы негізгі өтемақыларды дамыту, яғни білім алушылардың болашақта бәсекеге қабілетті шығармашылық жобаларды әзірлеуге, олардың позициясы мен имиджін анықтауға, олардың дамуын басқаруға көмектесетін брендтерді құру және басқару қызметіне кәсіби көзқарасын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық
Білім алушыларда әлеуметтік өзгерістерді ілгерілету құралы ретінде инклюзивті өнердің теориясы, көшбасшылық қағидаттары және тұжырымдамалық негіздері туралы базалық, кәсіби білімді қалыптастыру, сондай-ақ арт-менеджментте көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер және жасанды интеллект негіздері
Курс білім алушылардың зерттеу дағдыларын тереңдетуге, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу қабілеттерін дамытуға бағытталған. Курсты оқу барысында студенттер ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын нығайтып, зерттеу әдістерін меңгеріп, алынған деректерді өңдеу тәсілдерін үйренеді. Сонымен қатар, курс аясында жасанды интеллект ақпарат көздерін іздеу және аннотациялау, ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу және дайын материалды редакциялау үшін қолданылады, бұл зерттеу жұмысының құрылымдалуын және талдау тиімділігін арттыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениет саласындағы креативті индустрия және менеджмент
Пәннің мақсаты щығармашылық салалардың негізгі бағыттарын зерттеуге негізделген. Пәннің екінші аспектісі-дайын шығармашылық өнімдерді ұсыну саласындағы негізгі құзыреттерді қалыптастыруға ықпал ететін қолданбалы мәселелер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық продюсерлік жобаларды өндіру кезіндегі жобалау-сметалық қызметті басқару(Міпог үшін Концерттік-жобалық менеджмент)
Пәннің мақсаты - кәсіби қызметте көркем қойылымдардың сценарий-қойылым жобаларын іске асыруды қамтамасыз ететін құзыреттерді қалыптастыру. Музыкалық шығарманы режиссер, қоюшы тұрғысынан білетін және талдай алатын, музыкалық драматургия мәселелерінде құзыретті, музыкалық материалмен жұмыс істеуде практикалық дағдылары бар, музыка, сөз және іс-әрекет синтезі саласында еркін бағдарланған маманды тәрбиелеуге бағытталған құзыреттерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Декорация өнері
Пән сахналық және көрме кеңістігін безендірудің декоративті элементтерін жасаудың қағидаттарын зерттеуге арналған. Безендіру стильдері мен техникалары, материалдар мен текстураларды қолдану, сондай-ақ мәдениет және өнер жобаларында көрнекі тұжырымдамаларды іске асыруға арналған көркем модельдеу, композиция әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық-қойылымдық аудиовизуалды жобалардың режиссурасы
Пәннің мақсаты-студенттерге аудиовизуалды туындыларды құру және басқару әдістерін үйрету, соның ішінде музыкалық материалды таңдау, сценарийді дамыту, орындаушылардың режиссурасы және жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, аудиториямен тиімді қарым-қатынас жасау үшін барлық элементтерді біріктіретін визуалды контент құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Режиссура және сахналық шеберлік негіздері
Актерлік шеберлік пен режиссураны меңгерудің негізгі тәсілдері, ойын жағдайларын құрудың психологиялық негізі, оқиғаны құрудың ұйымдастырушылық құрылымы туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
HR-менеджмент
Білім алушыларға ұйымның тиімді қызметін арттыру үшін адам ресурстарын басқарудың заманауи нысандары мен әдістері бойынша теориялық білім негіздерін беру және практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сценография негіздері
Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларға спектакльді, театрландырылған қойылымдарды және кеңістікті театрландыруды сахналық шешудегі суретші-сценографтың рөлі туралы түсінік беру, білім алушыларды сахналық кеңістіктің заманауи құрылымымен, әлемдік сценографтардың қызметімен тәжірибеде таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Командақұру
Пән арт-индустрияда тиімді шығармашылық және жобалық топтарды қалыптастыру қағидаттарын зерттеуге бағытталған. Команданың даму кезеңдері, мотивация әдістері, рөлдерді бөлу, қақтығыстарды шешу және өнер мен мәдениет саласында ортақ мақсаттарға жету үшін тиімді өзара әрекеттесу тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Арт-индустрия саласындағы креативті және шығармашылық жобаларды ұйымдастыруға, өндіруге, басқаруға қабілетті, менеджменттің әртүрлі бағыттарының ерекшеліктерін, көркем өнімнің ерекшеліктерін және оны әр түрлі өнер түрлерінде жасау құралдарын түсінуді көрсетеді.
- Көшбасшылық қабілеттерін, дамыған командалық жұмыс дағдыларын көрсете отырып, шығармашылық персоналды, шығармашылық жобалар мен өнер туындыларын құру, жылжыту және жалға беру процесін ұйымдастыру және басқару қабілеті.
- Мәдениет пен өнерді ұйымдастыру мен басқарудың қаржы-экономикалық тетіктерін қолданады.
- Әр түрлі өнер түрлерінің ерекшеліктерін және көркем өнімнің имманентті қасиеттерін ескере отырып, дыбыстық продюсерлікті, театрлық қойылымдарды, концерттерді, шоу-бағдарламаларды және басқа да сахналық қойылымдарды қоюға қабілетті.
- Жобалық-сметалық және PR сүйемелдеуімен мақсатты, әлеуметтік, музыкалық-сахналық, концерттік, аудиовизуалды және басқа да арт-жобаларды құруға және режиссерлеуге қабілетті.
- Өнер тарихы мен теориясын түсінуді, өнер туындыларының көркемдік құндылығын бағалай білуді көрсетеді.
- Қазақстан тарихы, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар, инклюзивті және интеграциялық білім беру теориясы, қаржылық сауаттылық, экономика, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет бойынша алған білімін, сондай-ақ ғылыми-зерттеу қызметін дербес ұйымдастыру дағдыларын кәсіби және жеке дамуға тиімді қолданады. Тұрақты даму құндылықтарын қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі мен экологиялық әл-ауқатты қамтамасыз етуге ықпал етеді.
- Тұлғааралық және кәсіби өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін көп тілді және көп мәдениетті тілдік коммуникацияларды қолдануға қабілетті.
- Мәдениет және өнер мекемелерінің стратегиялық мақсаттарын, бизнес-жоспарларын, ұйымдық құрылымын әзірлейді, өтелу дәрежесін және бар тәуекелдерді бағалай отырып, арт-нарық, креативті индустрия саласында басқарушылық шешімдер қабылдайды.
- Өнер нарығының заманауи сын-қатерлері мен үрдістеріне жауап ретінде кадрлық өзгерістерді басқару дағдыларын көрсете отырып, шығармашылық ұжымда денсаулық пен әл-ауқатты нығайтуға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті.
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және студиялық жағдайда дыбысты өңдеу мен монтаждауды кәсіби міндеттерді шешу үшін тиімді пайдаланады. Өнер мен мәдениет саласында нәтижелі коммуникациялық стратегияларды қалыптастыру мақсатында цифрлық және дәстүрлі медиалар жөніндегі білімін қолданады.