8D11102 Туризм және қонақжайлық в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм және қонақжайлылық саласының жаңа үрдістері мен болжанатын өзгерістеріне сай ғылыми, педагогикалық, кәсіби-практикалық қызметті жоспарлау және орындау үшін іргелі білімі, инновациялық және креативті мүмкіндіктері бар, жоғары білікті бәсекеге қабілетті, көптілді мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D145 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
Білім беру саласы 8D11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 8D111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Туризм және қонақжайлылық саласындағы E-Business
Пән мақсаты: қонақжайлылық саласындағы туристік өнім мен қызметтерді жылжыту мен сатудың электрондық технологияларын қолданудың кәсіпкерлік қабілеттерін қалыптастыру. Зерттеледі: виртуалды туристік кәсіпорынды (туризм және қонақжайлылық қызметтерін іске асыратын кәсіпорындар) ұйымдастыру мәселелері; электрондық сақтандыру қызметтерін көрсету; E-Business құқықтық мәселелері; компьютерлік ақпараттық жүйелердің үйлесімділігі, E-Business туризм және қонақжайлылық саласындағы шарттық және қаржылық мәселелер; компания және оның сауда серіктестері басқаратын бизнес-процестерді жүзеге асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі кәсіпкерліктің тұрақты дамуы
Пәннің мақсаты: тұрақты дамудың жаһандық тенденциялары мен принциптерін ескере отырып, қонақжайлылық саласында кәсіпкерлік егжей-тегжейлі ұйымдастыру қабілетін дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде докторанттар бизнес-ортаны және кәсіпкерлікті дамытудың заманауи процестерін жүйелі түрде түсінетінін көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Пән мақсаты: мақсаты мен міндеттерін, зерттеу объектісі мен пәнін негіздеу, ғылыми зерттеуді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізудің оңтайлы әдістері мен нысандарын таңдау, қажетті нәтижеге қол жеткізу үшін туризм саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен теориясын жүйелі түсіну қабілетін қалыптастыру. Зерттеледі: туризм туралы ғылымның мазмұны мен ерекшелігі; өткен және қазіргі тарихи кезеңдегі ғылыми зерттеулердің парадигмалары; ғылыми кадрларды даярлау, біліктілігін арттыру және аттестаттау жүйесі; білім мен білік трансферінің әдіснамасы мен әдістері, туризмге қатысты авторлық құқық және зияткерлік меншік мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Туризм және қонақжайлық саласындағы электрондық оқыту
Пән мақсаты: қонақжайлылық және туризм саласындағы білім беру үшін электронды ресурстарды құру, сонымен қатар шет тіліндегі білім беру арналары / платформалары арқылы өзіңіздің білім/кәсіби деңгейіңізді арттыру үшін білім беру трансферін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Зерттеледі: заманауи халықаралық үрдістерді, халықаралық білім беру платформаларының мүмкіндіктерін ескере отырып, Қонақжайлылық және туризм саласындағы жаппай ашық онлайн-курстарды (ЖАОК) қоса алғанда, электрондық білім беру ресурстарын құру технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм мен қонақжайлылықтың корпоративті мәдениетін басқару
Пән мақсаты: корпоративтік мәдениеттің элементі ретінде жеке корпоративтік стильді қалыптастыру және жылжыту қабілетін қалыптастыру. Зерттеледі: қызметкерлердің жеке басын кешенді дамытудың кешенді және үздіксіз үдерісіне негізделген туризм / қонақжайлылық индустриясының корпоративтік мәдениетін құру мәселелері; ұдайы өзгеріп отыратын кадрлар қажеттіліктерімен және оларды қанағаттандыру көздерімен қатар, пікірлес адамдар тобын қалыптастыру үшін ұзақ мерзімді стратегиялық мақсаттарды іске асыруда компанияның мақсатты қызметі; қызметкерлердің тиімділігін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм және қонақжайлық саласындағы менеджменттің инновациялық шешімдерін әзірлеу
Пән мақсаты: қонақ үй кәсіпорнын басқаруда инновациялық шешімдерді әзірлеу саласындағы жоғары деңгейдегі менеджердің қабілеттерін қалыптастыру. Зерттеледі: қонақ үй бизнесін басқарудағы инновациялар жоспары, материалдық-техникалық базаны, қызмет көрсетуді және басқаруды ұйымдастыруды, маркетингті, қызметкерлермен жұмыс істеудің заманауи әдістерін, мотивация психологиясын, шығармашылық пен өзін-өзі жүзеге асыруды ескере отырып, қонақ үй бизнесіндегі инновацияларға арналған ресурстар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пән мақсаты: PhD докторанттарда зерттеу гранттарын алуға өтінімдер жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Зерттеледі: ұлттық гранттық және халықаралық қаржыландыру үшін ғылыми өтінімдерді жазу және ресімдеу қағидалары мен технологиялары, оның ішінде құрылымның ерекшеліктері, ғылыми жоба бюджетінің бөлімдері және зерттеу тобын қалыптастыру, нәтижелерді Қонақжайлылық және туризм саласындағы Scopus/WoS базаларының рейтингтік журналдарын-да мақалалар түрінде ұсыну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Туризм мен қонақжайлылықты дамыту теориялары, тұжырымдамалары мен модельдері
Пән мақсаты: докторанттың жеке ғылыми зерттеулерінде және туризм және қонақжайлылық саласында жұмыс істейтін ғалымдардың ғылыми нәтижелерін сыни бағалау үшін қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен технологияларды пайдалану қабілетін қалыптастыру. Зерттеледі: туризмде зерттеудің қазіргі заманғы сандық және сапалық әдістерін: математикалық географияны, статистиканы, ықтималдық теориясын, картографиялық модельдеуді, ресурстық баланстарды, нормалауды қолдану теориясының, әдіснамасының және практикасының негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және қонақүй бизнес саласындағы жарнамалық және медиа зерттеулер
Пән мақсаты: туристердің демографиялық, экономикалық, әлеуметтік және психологиялық сипаттамаларын ескере отырып, жарнаманы бағыттау орынды болатын мақсатты топтарын (нарық сегменттерін) анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Зерттеледі: қонақжайлылықтағы жарнамалық және медиа зерттеулердің маңыздылығы мен рөлі; жарнамалық процестерді модельдеу; туризм туралы мәліметтерді құру, өңдеу; жарнамалық науқанды басқару сценарийлерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және қонақүй бизнес салаларындағы тұтынушылық мінез-құлық теориялары
Пән мақсаты: сатып алу мінез-құлқының тиісті моделін құру үшін тұтынушылардың мінез-құлқының тану қабілеттерін қалыптастыру. Зерттеледі: тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеудің теориялық-әдіснамалық тәсілдері; туристік өнімді сатып алу кезінде таңдаудың маркетингі мен талдауы, тұтынушының мінез-құлқына ішкі және сыртқы факторлардың әсері; туристік қызметтерге сұранысты қалыптастыру процесін модельдеу; стратегияны әзірлеу және тәуекелдерді азайту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі зерттеу әдістері мен технологиялары
Пәннің мақсаты қонақжайлылық секторының дамуын зерттеудің заманауи әдістері мен технологияларын меңгеру, мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының қызметін табысты жоспарлау, сондай-ақ қонақжайлылықтың технологиялық тізбектерінде функционалдық үлгілер мен құрылымдарды құру болып табылады. кәсіпорындар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм және қонақжайлық саладағы әлемдік парадигмалары және оларды жергілікті деңгейде іске асыру
Пән мақсаты: туризм мен қонақжайлылықтың әлемдік парадигмаларын, олардың елдік және өңірлік деңгейлерде қолданылуын талдау қабілетін қалыптастыру. Зерттеледі: туризм мен қонақжайлылықтың заманауи парадигмаларын қалыптастыруға және саланы басқарудың заманауи тұжырымдамасын дамытуға әсер еткен әлеуметтік, экономикалық, мәдени және діни факторларды зерттеу арқылы әлемнің туристік аймақтарындағы туризм мен қонақжайлылық феноменін дамыту мен зерттеудің тарихи тәжірибесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- инновациялық тәсілдер мен зерттеу әдістерін қолдану, жетілдіру және дамыту арқылы туризм және мемлекеттік саладағы зерттеулердің қазіргі жай-күйі мен даму үрдістерін бағалаудың ғылыми негіздерін талдау
- түрлі ғылыми құралдарды, соның ішінде маркетингтік технологияларды қолдана отырып, туризм мен қонақжайлылық нарығының компоненттерін бағалау
- аумақтардың туристік әлеуетін бағалаудың бірегей критерийлері мен кешенді әдістерін синтездеу, ақпарат трансферін, идеяларды жинақтауды, қызмет мониторингін, жария ғылыми пікірталастарды жүзеге асыра отырып, зерттеу тобында тиімді өзара іс-қимыл жасау
- туризм және қонақжайлылық саласындағы бағдарламаларды, бағалау құралдарын, технологиялар мен әдістерді, сондай-ақ стратегиялық және тактикалық жоспарлаудың басқа тетіктерін әзірлеудің әдістемелік тәсілдері мен тәсілдерін генерациялау
- туризм және қонақжайлылық саласы үшін ең тиімді шешімдерді жасай отырып, жаңа идеяларды, ғылыми және педагогикалық құралдарды бағалауды, сыни талдауды және синтездеуді автономды режимде орындау
- қонақжайлылық саласындағы басымдықтардың тұрақтылығын ескере отырып, ұлттық туристік өнімді құру мен жылжытудың технологиялық процестерін бейімдеу, жетілдіру және инновацияларды енгізу жолымен түрлендіру
- туризм және қонақжайлылық саласындағы үздік әлемдік тәжірибе негізінде кәсіби арнаулы орта, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді жетілдіруге бағытталған нормативтік, жоспарлау, оқу-әдістемелік және өзге де құжаттарды дербес және шығармашылық топтар құрамында құрастыру
- туризм және қонақжайлылық саласындағы өндірісті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызметті тиімді және негізделген бағалау және шешімдер қабылдау үшін жұмыс жағдайлары мен процестерін талдау
- қонақжайлық индустриясы саласындағы ғылыми және қолданбалы жобаларды сараптамалық бағалауды қоса алғанда, туристік өнімді әзірлеу, ілгерілету және іске асыру процесін жобалау
- заманауи технологияларды пайдалана отырып, ғылыми, білім беру, кәсіби-практикалық қызмет нәтижелерін баяндамалар, есептер, тезистер, ғылыми мақалалар және т. б. түрінде көптілді ортадағы кәсіби емес аудиториямен және мамандардың кең ауқымымен таныстыру
- туристік-рекреациялық ресурстарды бағалаудың, туризмді аумақтық ұйымдастырудың, оның елдік және өңірлік деңгейлерде дамуын жоспарлау мен болжаудың ғылыми негізделген әдістерін енгізу
- креативті шешімдерді, оның ішінде БАҚ, Медиа, шет тілін меңгерудің озық технологияларын пайдалана отырып, кәсіби қоғамдастықпен коммуникация, бұқаралық және мамандандырылған ғылыми басылымдарда (негізінен рейтингтік, жоғары импакт-факторы бар) жарияланымдар арқылы ілгерілету