Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02183 Режиссура анимациясы в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

Пәндер

  • Режиссура теориясы

    "Режиссура теориясы" пәні студенттерді күрделі, көп қырлы мамандық әлемімен таныстырады. "Режиссер" ұғымы - өзінің шығармашылық ойларын өз кәсібіне тиесілі құралдардың көмегімен атқаратын және оны белгілі бір уақыт пен кеңістік аясында жүзеге асыратын маман дегенді білдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ТВ фильмнің бейнелеу шешімі

    ТВ фильмнің бейнелеу шешімін дайындау үдерісі. Түсірілім тобының нәтижелі жұмыс істеуі үшін декорациялар мен табиғи объектілердің эскиздік жобаларында, костюмдердің, гримнің, құрама түсірілімдердің эскиздерінде телевизиялық фильмнің бейнелеу шешімінің толыққанды кешенін дайындау және олардың мән-маңызын пайымдау. Көркем ойды жүзеге асыру кезеңдері, сценарий әзірлеу, графикалық көріністерге бөлу, түстің рөлі және оның телевизиялық фильмнің бейнелі шешіміндегі маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлем анимациясының тарихы

    Пән - анимация дамуының сиқырлы фонарьдан бастап, компьютерлік технологияларға дейінгі техникалық кезеңдерін де, анимацияның негізін қалаушылар - Э.Рейно, Э.Коль, В.Старевич бастаған анимацияның шығармашылық жолдарын да қамтиды. Индустрия алыптары - АҚШ, КСРО, Франция, Германия және Жапония елдерінің анимациялары жан-жақты қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бейнелеу өнерінің тарихы

    Оқытудың негізгі міндеті - студенттердің бойында сұлулық сезімін қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін оңтайлы жағдайлар жасау, жалпы өнер тарихы мен археологиялық қазбалар тарихын зерттеу негізінде өнер саласында инновациялық идеялардың туындауына ұйтқы болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнер тарихы негіздері

    Өнердің шығу тарихы -өнердің пайда болуы кезеңінен бастап, қазіргі заманға дейінгі даму үдерісі мен заңдылықтары. Ежелгі өнер (алғашқы қауымдық, антикалық, Шығыс) Орта ғасыр өнері (Шығыс). Қайта өрлеу өнері (Италия, Солтүстік Еуропа). Бейнелеу өнерінің бағыттары. ХХ ғасырдағы бейнелеу өнері. Қазақ бейнелеу өнері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Анимациялық фильмнiң бейнелеу шешiмi

    Бұл оқу пәні студенттің бақылау және бейнедегі елеулі көріністерді есте сақтау мен қиялдау қабілетін дамытады. Бұл - жанрлар мен композициялық шешімдердің алуан түрлілігі кездесетін анимацияда жұмыс істеу үшін қажет. Студенттер анимациялық фильмдегі композицияның заңдылықтарын, кадрды композициялық ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді, өзіндік көркемдік мәнерлеу қолтаңбасын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Материалдар технологиясы

    Анимацияда қолданылатын материалдарды зерттеу және анимация жасау кезінде бейнелеу материалдарының техникалары мен технологияларын тәжірибе жүзінде қолдану. Технологиялық әрекеттер мен әдістерді қолдана отырып, әртүрлі материалдардан жасалған ойыншықтарды, модельдер мен кейіпкерлерді жандандыру және жан бітіру. Белгілі бір идеяны жүзеге асыру үшін қажетті материалды таңдау. Қызықты көріністер жасау үшін материалдар мен құралдарды пайдалану жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Анимация техникасы I: Анимация технологиясын құру

    Пән бірінші курста анимация техникасы мен технологиясының ғылыми-практикалық негіздерін ашуға ерекше көңіл бөледі: қозғалыс табиғаты, инертті денелердің қозғалысы мен қозғалыстың механикалық түрі. Құбылыстарды жандандыру мен қарапайым физикалық әрекеттер - адам және жануарлардың қозғалыс аппаратының құрылымық жүйесі түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Анимация режиссурасы I: дәстүрлі технологиялар

    Бірінші курста студенттер анимация режиссері мамандығының терминологиясымен және негізгі ұғымдарымен танысады. Оларға экрандық өнердің мәні, оның синтетикалық сипаты, өнердің басқа түрлерімен байланысы, негізгі кәсіби терминология және анимацияның көркем мәнерлі құралдарының арсеналы түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Орталық Азия елдерінің анимациясы

    Орталық Азия елдерінде анимацияны құру және даму тарихы. Кеңестік және посткеңестік кезең. Қазіргі даму тенденциялары: "Анима-док" деректі анимация өнімдері-нақты оқиғалар мен белгілі фактілер негізінде жасалған мультфильмдер. Авторлар және олардың көрнекті шығармалары. Заманауи анимация технологияларын үйрету. Халықаралық анимациялық фестивальдар – Орталық Азия анимациялық киносының жас мамандарына арналған конкурстық алаң.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлем киносының тарихы

    Кинематографтың пайда болуы және қалыптасуы. Техникалық кинематографтағы алғашқы талпыныстар. Дыбыссыз кино. Люмьер мен Мельес. Еуропа киносының көркемдік бағыттары: француз авангарды, сюрреализм, поэтикалық реализм, неореализм, "жаңа толқын", постмодернизм. Әлемдік кино классиктері: Феллини, Бергман, Бунюэль және т.б. Тұңғыш қазақ киносы – Амангелді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ анимацияның тарихы

    Курс отандық анимация тарихы бойынша көлемді шолу ұсынады. Студенттерді қазақ анимациялық киносының пайда болуы, дамуы және қазіргі замандағы жағдайымен таныстырады. Қазақ анимациясының даму кезеңдері кинематографтың тарихи тұрғыдан енді қалыптасып келе жатқан ерекше түрі ретінде қарастырылады. Қазақ анимациясының республиканың мәдени өміріндегі рөлін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актерлік шеберлік

    Актерлік шеберлік - сахналық бейнелерді жасаудан тұратын сахна өнері саласындағы кәсіби шығармашылық қызмет, орындаушылық өнердің бір түрі. Театрландырылған қойылымда белгілі бір рөлді орындай отырып, актер өзін спектакльде кімнің атынан әрекет ететін болса, сол адамға ұқсатады. К.С.Станиславский жүйесінің ілімі мен элементтері. Төмендегідей тақырыптар оқытылады: қиял, ықылас, қарым-қатынас, фактіні бағалау, ұсынылатын жағдайлар, сахналық әрекет, міндет, мақсат, зор міндет, ахуал, сезіну, қақтығыс, оқиға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы сурет

    Курс жалпы көркем дайындықты және қажетті тәртіпті қамтамасыз етеді, онсыз анимациялық өнер саласындағы маманды қалыптастыру мүмкін емес. Студенттің ой-өрісін дамытуға және оның бойында суретші-шығармашылық иесіне тән қасиеттерді тәрбиелеуге ықпал етеді. Перспектива, жарық, пластикалық анатомия заңдылықтарын, тарихи қалыптасқан бейнелеу тәсілдері мен шығармашылық іс-әрекет тәжірибелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Редакторлық жұмыс негіздері

    Редакциялық жұмыстың негізгі міндеттері, принциптері мен әдістері. Кино және теледидар монтажы. Редакциялаудың түрлері мен сипатты белгілері: ғылыми, техникалық, әдеби. Мәтінді өңдеудің логикалық негіздері. Өңдеу техникасы мен құралдары. Редакциялаудың лингвистикалық және стилистикалық аспектісі. Редакциялаудың негізгі кезеңдері. Суретпен жұмыс істеу ерекшеліктері. Сурет пен мәтіннің үйлесімі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Азия киносының тарихы

    Алдыңғы және Орталық Азия елдеріндегі кинематографтың құрылу тарихы және дамуы. Жапония, Қытай және Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің кинематографы. Қазіргі даму тенденциялары. Стильдер, тақырыптар мен бағыттар. Ұлттық киноиндустрия ерекшеліктері. Азия киноөнеріндегі заманауи және дәстүрлі бағыттар арасындағы байланыс. Авторлар және олардың көрнекті туындылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ киносының тарихы

    Курста қазақтың көркем және деректі киносының пайда болуы мен шыңдалуы, алғашқы кинотуындылардың артықшылықтары мен кемшіліктері баяндалады. 1960 жылдан бергі отандық киноның даму кезеңдеріне назар аударылады, 80-90 жылдары қазақ киносының «жаңа толқынының» пайда болу құбылысы қарастырылады. Отандық кино дамуы үдерістерінің негізгі бағыттары зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Анимация режиссурасы II: режиссерлік сценарий

    Оқытудың екінші курсында студенттер әдеби туындылармен жұмыс істеуге кіріседі: авторлық идеяны, туындының бейнелік жүйесі мен стилистикасын талдау. Курс режиссер-аниматордың аралас кәсіптер: драматург, оператор, композиторлармен қарым-қатынасын тереңдете түседі. Фильмнің қоюшы суретшісімен жұмыс істеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Режиссерлерге арналған 2D анимация I: Toon Boom бағдарламасы

    Boom Studio бағдарламасы. Кезеңдеу және кадрдан кадрға қолмен бояуға арналған екі өлшемді анимация. Анимациялық жиынтықты жасау және сақтау. Студиялық сессияны баптау. Сурет салу. Шаблондар, фильмдер және суреттер медиафайлдарын импорттау. Дыбыстау. 3D кеңістігін жасау, ауқымын кеңейту. Курс режиссерлер үшін бейімделген және жеңілдетілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 2D анимация I: Бағдарламалардың интерфейсі мен мүмкіндіктерін зерттеу

    2D анимациялық бағдарламалар. Классикалық анимация негіздері. Toon Boom Studio және Anime Studio Pro бағдарламаларындағы екі өлшемді анимация. Кезеңдеу және кадрдан кадрға қолмен бояуға арналған екі өлшемді анимация. Toon boom i studio anime studio pro-дағы технологиялық үдеріс. Интерфейс, таңбалар әзірлеу, анимация жасау бағдарламасын зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы кескіндеме

    "Арнайы кескіндеме" міндеттері. Кескіндемедегі бейнелеу шешімін іс жүзінде орындау: стилін таңдау, суреттегі түстерді анықтау. Жұмысты әр түрлі материалдармен орындау техникасын меңгеру. "Арнайы кескіндеме" пәнінің мақсаттары мен төрт модулі. Дизайндағы танымал үрдістерді зерттеу, жиналған ақпаратты синтездеу және шығармашылық тұрғыдан түйсіну, өзіңіздің шығармашылық шешіміңізді ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Cценарий шеберлігі I

    Кинотеледраматургия - әдеби шығармашылық саласы ретінде, экрандық нұсқада іске асыруға арналған әдебиеттің жаңа түрі; сценарий формасының негізгі кезеңдері; сценарий және фильм; киносценарий композициясы; сахна және эпизод. Драмалық шығарманың алты құрамдас бөлігі: сюжет желісі, мінез-құлық сипаттамасы, ой, тіл, драманың сахналық көрінісі, музыка.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Пантомима өнері

    Пантомима өнері арқылы көркем образ жасаудың актерлік шеберлігі. Көркем образды ұйымдастырудағы пантомима өнерінің мүмкіндіктері және анимациялық кейіпкерлердің рөлі. Пән студенттерге анимациядағы пластикалық тәсілдерді үйренуге көмектеседі, мәнерлі мимика мен қимылдары бар анимациялық кейіпкерлерді жасау үшін қажетті актерлік шеберлік пен пантомима техникасының негіздерін ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Cценарий шеберлігінің негіздері

    Сценарий шеберлігінің құрылымы мен элементтері. Фильмдегі сценарий түрлері. Кинематографияда сценарийдің туындауы. Драмалық әрекеттің элементтері: пролог, экспозиция, шиеленіс, әрекет, шарықтау шегі, бетбұрыс, түйін. Сценарий жазу алгоритмі. Еуропа және АҚШ киносындағы сценарийдің көркемдік бағыттары. Француз авангарды, сюрреализм, поэтикалық реализм, неореализм, "жаңа толқын", постмодернизм.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық негіздері

    Курс мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы білімді қалыптастырады. Бұл курстың оқу пәніне мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қалыптасу заңдылықтары, Негізгі Заң туралы ұғымдардың анықтамасы, сондай-ақ конституциялық, азаматтық, қылмыстық және әкімшілік сияқты қазақстандық құқықтың базалық салаларының негізгі ережелері кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Режиссерлерге арналған 3D анимация II: Blender

    Анимация жасау техникасының түрлері. Сурет салу арқылы жасалатын классикалық анимация, фотосурет (актерларды кадр нысаны ретінде пайдалану арқылы "пиксилдеу" ) көмегімен дайындалатын анимациялар, 3D (модельдер және қуыршақтар), 2D және 3D компьютерлік анимациялары. Анимация жасау тәсілдерінің технологиялары. Анимациялық жобалардың түпнұсқалық, өңделмеген және түпкілікті өнім ретінде пайдаланылған нұсқаларын компьютер жадына жинақтау. Анимация мұрағатын сақтау және болашақ, жаңа жобаларда пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Анимация техникасы IІ: кейіпкерлердің анимациясы

    Пәннің екінші бөлігі анимациялық фильмнің кейіпкерлерін жандандыруға арналған. Актерлік ойында мимика мәні, сипаты мен құрылымы, әртүрлі мимикалық ойын ерекшеліктері түсіндіріледі. Көшірме фонограмманы таратып жазу және экспозициялық парақтарға жазу техникасы өңделеді. Компьютерлік бағдарламалар негізіндегі сурет түріндегі анимациялық фильмдер. Қоюшы-суретші - режиссермен бірге-фильмнің бейнелеу-декорациялық қойылымының авторлары болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Режиссерлерге арналған 3D анимация I: blender 3D негіздері

    Анимациялық фильмдер шығару кезінде қажетті 3D графикадағы жұмыс негіздерін меңгеру. Интерфейс бойынша навигация және баптау. Қарапайым мәтіндік нысандарды құру. Анимацияның негізгі тәсілдері. Кейфреймдер мен негізгі кадрлардың көмегімен жасалатын анимация. Таймлайн. Драйверлер көмегімен дайындалатын анимация. Модификаторлар көмегімен жасалатын анимация. Курс режиссерлер үшін бейімделген және жеңілдетілді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • 3D анимация І

    "3D анимация I" пәні. Үш өлшемді кеңістікте кейіпкерлер мен заттарды орналастыру, манипуляциялау және қиялдағы қозғалыс көрінісін елестету. Анимация жасау үдерісінің негізгі кезеңдері. 3D анимациясын жасауға арналған компьютерлік бағдарламалар. Анимациялық технологияның әлемдік даму тенденциялары. Студент 3D-графикадағы анимациялық фильмдер өндірісіне қажетті жұмыс істеу негіздерін меңгеруі тиіс. Интерфейс бойынша навигация және баптау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Анимациялық жобаны әзірлеу

    Аниматормен, оператормен, суретшілермен, композитормен ойды нақтылау барысындағы бірлескен жұмыс. Курстық жобамен жұмыс. Түсіру, анимация, дыбыс салу, монтаждау. Анимациялық жоба - анимациялық фильмдер жасаудың және оларды оқу процесінде қолданудың көрнекі, аудиовизуалды білім беру құралы. Осы саладағы білім беру жобалары. Анимациялық жобалардың теориялық негіздері және заманауи технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Анимация режиссурасы III: Аниматик

    Үшінші курста анимацияның негізгі білімі мен заңдылықтарын игергеннен кейін дәстүрлі және авторлық режиссураға көзқарасқа көшу жүзеге асырылады. Студенттер анимациялық фильмдер, клиптер, жарнамалар жасауға қажет негізгі жанрлар және технологиялармен танысады. Курстық жұмыс ретінде олар ұзақтығы үш минут анимациялық фильм жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері

    «Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері» біріктірілген курсы төтенше жағдайларда адамның қауіпсіздігі мен қорғалуын қарастырады; салауатты өмір салтының негіздері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері; экологиялық проблемаларды, тірі организмдердің, оның ішінде адамның қоршаған ортамен қарым-қатынасын, адам қоғамының қоршаған ортаға әсерінің ауқымы мен рұқсат етілген шектерін, осы әсерлерді азайту немесе оларды толық бейтараптандыру мүмкіндігін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Зияткерлік меншік

    Зияткерлік меншік құқығы пәні, оның негізгі принциптері мен ұғымдары туралы жалпы түсінік береді. Курста авторлық құқық және өнеркәсіптік меншік құқығы - өнертабыстарға, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, фирмалық атауына, тауарлық белгілерге, компьютерлік бағдарламаларға қатысты осы меншік нысандарын құқықтық қорғау мәселелері егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Қоюшы суретшінің шеберлігі

    Компьютердің көмегімен салынған кейіпкерлерді «тірілту», үш өлшемді графика мен қуыршақ мультипликациясын жасау машықтарын игеру шеберлігі. Анимациялық кейіпкердің қозғалысын суреттер тізбегі мен дәйекті сызбалар арқылы бейнелеу. Дене қимылын, ишара мен мимиканы және липсингті – кейіпкердің ерін қимылын, актерлік өнерді қызықты етіп көрсете алу шеберлігі. Кейіпкердің ішкі мән дүниесін түсіне отырып, соған сәйкес кейбір маңызды бейнесін дәлірек жеткізе білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • 3D анимация II: blender кейіпкерлерін модельдеу

    Қарапайым мәтіндік объектілерді құру. Модельдеу және кейіпкердің сынамалық анимациясы. Нысандар мен компоненттерді түрлендіру, топтастыру, жалғастыру және теңестіру. Үстіңгі бетін бөліктерге бөлу. Заманауи компьютерлік анимацияның құрал жабдықтары. Нысандарды кеңістікте қарапайым қозғалысқа түсіру, олардың пішінін өзгерту, сүйектер жүйесін пайдалану, циклды қозғалыстар құру, берілген нысандарды белгілі бір бағыттар бойынша қозғалту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өнер саласындағы менеджмент

    Курс өнер саласындағы басқару негіздерін және менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін, мәдениет саласындағы ұйымдарды басқарудың практикалық дағдыларын, мәдени қызметтің қазіргі жағдайларымен танысуды, сонымен қатар өнер индустриясының негізгі басқару ерекшеліктерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • 2D анимация II: Кейіпкерлерді дамыту, олардың анимациясының негіздері

    Екінші оқу жылына арналған, кейіпкерлерді дамыту бағдарламасы. Дыбыстарды импорттау. Оқиғалар және ағындық дыбыстар. Анимацияда дыбысты шығару. Фонограмма бойынша ерін кезеңдерін автоматты түрде орналастырып, жүзеге асыру. Элементтерді үшөлшемді кеңістікте орналастыру. Элементтерді қайта жүйелеп, жайғастыру. Кеңістіктегі нысан көлемін өзгерту, жылжыту және айналдыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлемдік көркем мәдениетінің стилдері

    Бұл курста стиль - өнердің іргелі және әмбебап санаты және көркемдік ойлаудың ең жалпылама ұғымы ретінде қарастырылады. Барлық стильдер тарихпен байланысты және тарихи дамудың белгілі бір кезеңдеріне тән, оның ішінде романдық, готикалық, ренессанстық стильдер, барокко, классицизм, рококо, ампир, романтизм, неоклассицизм, реализм, модернизм т.б. бар. Мұнда өнер теориясы мен тарихының негіздеріне көзқарас аталған салаға қазіргі заман үрдістері тұрғысынан қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Режиссерлерге арналған 2D анимация II: Toon Boom бағдарламасы

    Режиссерлер үшін ұсынылатын Toon Boom Studio бағдарламасы. Кезеңдендіру және кадрдан кадрға ауысу үдерісін бояу арқылы дайындап, жүзеге асыратын екі өлшемді анимация. Анимациялық жиынтықты құрастырып жасау мен сақтау. Студиялық сессияны баптау және сурет салу. Курс режиссерлер үшін бейімделген және жеңілдетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кинодағы сценарий жазу шеберлігі

    Кинотеледраматургия - әдеби шығармашылықтың бір саласы, әдебиеттің экранда көрсетуге арналған жаңа түрі; сценарийлік форманың негізгі кезеңдері; сценарий және фильм; киносценарий композициясы; көрініс және эпизод. Ғылыми зерттеу әдістемесін және дипломдық жобаны дайындау, жазу және қорғау тәртібін меңгеру, өз бетінше жұмыс жүргізу қабілетін және проблемаларды шешу кезінде іздестіру жүргізу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Cценарий шеберлігі II

    Бұл курс "Сценарий шеберлігі I" курсының жалғасы болып табылады. Оқыту барысында мынадай мәселелер талданады: кинокейіпкерлердің мінез-құлқын құру принциптері, жазу ерекшеліктері және киносценарий жазылғанға дейінгі формаларды, сценарий жазу компьютерлік бағдарламаларын беру. Курстық жұмыс ретінде студенттер өз бетінше қысқа киносценарий жазады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Курс барысында білім алушылар өздерінің қабілеттерін іске асыруға және қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған инновациялық тәсіл негізінде өндіріс факторларын ұтымды біріктіруде көрінетін жеке тұлғаның қабілеттерін іске асыру ретінде кәсіпкерлік қызметті зерттейді. Курстың мақсаты-жаңадан бастаған жеке кәсіпкердің практикалық дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Анимациядағы дыбыс

    Аниматор шығармашылығы арқылы режиссерлік ойды жүзеге асыруға арналған курс. Бұл кейіпкерлердің сипаттарын модельдеу және олардың пластикалық шешімі, актерлік шеберліктің негізгі элементтерін меңгеру. Сол арқылы сюжет барысына сәйкес, үйлесімді және қисынды әрекет ететін кейіпкерді анимациялау қабілеті дамиды. Аниматор жұмысының барлық кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер теориясы мен тарихының негіздер

    Бұл пәнді оқу болашақ мамандардың тарихи дәуірлердің эстетикалық құндылықтары контекстінде әр түрлі өнер түрлерінің даму процесі туралы анимация саласындағы негізгі білімдерін қалыптастыру үшін зор маңызға ие. Мұнда өнер теориясы мен тарихының негіздеріне көзқарас аталған салаға қазіргі заман үрдістері тұрғысынан қарастырылады. Өнер теориясы дәуір талабын, эстетикалық талғам-тілекті ескере отырып, қоғамның пластикалық өнер және оның жеке түрлері жөніндегі әлеуметтік-философиялық көзқарастарды қорытып, әрі дамытып отырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Режиссерлерге арналған 3D анимация III: blender 3D бет-әлпетті модельдеу

    Toon Boom құралдары мен функциялары. Векторлық сызба және тізілімдер мен сызбаларды импорттау. Дәстүрлі қолмен салынған анимация. Кадрларды автоматты түрде көрсететін сандық анимация. Аударма техникасы. Қуыршақ, сүйектерді пайдаланып қозғалысқа енгізетін анимациясы. (Сүйектер). Қозғалысты тоқтату техникасы. Ротоскопинг. Жеңіл көшіру. Сурет салу құралдары, қабаттар жасау, уақытша анимацияны басқару тақтасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 3D анимация III: кейіпкерлерді модельдеу

    "3D анимация III: кейіпкерлерді модельдеу" курсы тәжірибе түрінде студенттерді үшөлшемді кейіпкерлерді көпбұрышты, түрлі-түсті етіп модельдеуге, оларды болашақта үшөлшемді қабыққа байланыстыру үшін қаңқалар жасауға үйретеді. Бұл курс әлеуеті тұрғысынан аса қуатты, динамикалық даму үстіндегі - Blender 3D – графикалық пакетіне негізделген. Бет әлпет анимациясы және 3D-ғы ригинг. Әртүрлі бағдарламалардағы риггингтің қағидаттары мен әдістемелері. Ригингті жүзеге асырудың тәсілдері. Бет әлпет анимациясын басқару. Кейіпкердің көңіл-күйін білдіруі және артикуляция.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дистрибьюцияның теориясы мен тәжірибесі

    «Дистрибьюцияның теориясы мен тәжірибесі» пәні анимациялық фильмді таратудың негізгі принциптерін зерттеуді, маркетингтік стратегияларды, тарату арналарын таңдауды, таратудың құқықтық аспектілерін, халықаралық премьераларды ұйымдастыруды және кинофестивальдерге қатысу мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фильмнің дыбыстық шешімі

    Әр түрлі музыкалық құрамды үйлестіріп жазудың өзіндік ерекшеліктері. Партитурамен жұмыс. Композитор, дирижер және орындаушымен арадағы өзара ынтымақтастыққа құрылған іс-қимыл. Орындаушылармен жүргізілетін акустикалық дайындық. Түрлі оркестрлер мен жеке аспаптарды жазу кезіндегі микрофондарды орналастыру тәсілдері. Табиғи музыкалық теңгерім.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты-ғылыми зерттеу процесі, мазмұны мен әдістері туралы негізгі идеяларды қалыптастыру, сыни ойлау және жүйелік талдау дағдыларын дамыту. Ғылыми білім мен шығармашылықтың әдіснамалық негіздері, теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері, ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері; ғылыми ақпаратты іздеу және өңдеу, қорытындылау, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін ресімдеу және оларды таныстыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дипломдық зерттеуді жобалау

    Курс - зерттеушілік жобалауға дайындайды. Дипломдық жобаны дайындау, жазу және қорғау тәртібі және ғылыми зерттеу әдісін меңгеру, өз бетінше жұмыс жүргізе білу мен мәселелерді шешу кезіндегі ізденіс жүргізу дағдыларын дамыту. Ғылыми зерттеу жүргізу принциптерімен, әдістерімен және тәжірибесімен таныстырады, зерттеушінің логикалық ойлауын, ғылыми дүниетанымын және зерттеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • 2D анимация III: Кейіпкерлердің қимылдары мен ым-ишарасын әзірлеу

    Toon Boom құралдары мен мүмкіндіктері. Векторлық сурет және растрлық кескіндер мен сызбаларды импорттау. Дәстүрлі боялған анимация. Кадрларды автоматты түрде санайтын сандық анимация. Ауыстыру техникасы. Қуыршақ. Сүйектердің көмегімен қозғалыс анимациясы (Bones). Тоқтату техникасы. Ротоскопия. Люменге көшіру. Сурет салу құралдары, қабаттар құру, анимацияны уақытша басқару тақтасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Режиссерлерге арналған 2D анимация III: Toon Boom қозғалыс

    Әрекет пен реакция қозғалыстың себепті байланысы ретінде зерттеледі. «Эклер» әдісі – реалистік қозғалыс әдісі қарастырылады. Кинодағы қозғалыстың ыдырау принципі, анимациядағы сызылған қозғалыстың ерекшеліктері – гипербола және қозғалыс деформациясының дәрежесі түсіндіріледі. Жақсы жазылған сценарий кейіпкерлердің барлық әрекеттерін және оқиға желісін қамтуы керек. Сюжеттік тақта сценарийге негізделген, ол іс-әрекеттер мен оқиғалардың ретін көрнекі түрде көрсетеді және олардың қалай ұйымдастырылғанын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Монтаж

    Курс болашақ анимация режиссерлерінің креативті ойлауының негізін қалауға, фильмді кейіннен монтаждау арқылы түсірілім процесінің міндеттеріне сәйкес оңтайлы шешім қабылдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты-студенттерге сурет пен дыбысты монтаждаудың теориялық негіздері мен әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Режиссерлерге арналған 2D анимация IV: Toon Boom ым-ишарасы

    2D анимация Toon Boom ым-ишарасы -режиссерлерге арналған анимациялық бағдарлама. Оқиғалық және ағындық дыбыстар. Дыбысты анимацияда шығару. Фонограмма бойынша ерін кезеңдерін автоматты түрде орналастыру. Элементтерді үшөлшемді кеңістікте орналастыру. Элементтерді қайта позициялау. Кеңістікте жылжыту, айналдыру және ауқымын кеңейту. Курс режиссерлер үшін бейімделген және жеңілдетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Монтаж теориясы

    Монтаж– бөлек түсірілген кадрларды біртұтас идеялық-көркемдік тұтастыққа қосудың технологиялық және шығармашылық процесі ретінде; кинематографиялық бейнелерді жасайтын экран құралдарының ерекше экспрессивтілік жүйесі. Лев Кулешов және монтаждың кинематографиядағы маңызының теориялық негіздемесі. Эйзенштейн үлкен кадр туралы. Фильмнің құрамдас бөліктері, кадр балансы, көлемі бойынша монтаждау, диалогтарды өңдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Анимациялық қозғалыс

    Анимацияның екі түрі: қозғалыс анимациясы және классикалық анимация. Қозғалыс анимациясы мен классикалық анимацияның ұқсастықтары. Қозғалыс анимациясы - қозғалыс түрін өзгерту үшін символдық таңбаларды қолданатын анимация түрі. Анимациядағы қозғалыстың негізгі классикалық принциптерін зерттеу, анимациядағы қозғалыс техникасының практикалық негіздерін ашу, анимациялық қозғалысты құру тәсілдері мен әдістері. Қозғалыс анимациясының жұмыс үдерісін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Анимация техникасы III: кейіпкерлерді анимациялау

    Анимацияның негізгі техникалары. Қолмен салынған анимация, қуыршақ анимациясы, пластилиндік анимация, құмнан жасалған анимация, 3D компьютерлік анимация. Анимация типтері. Дәстүрлі анимация, 2D анимация, 3D анимация. Кейіпкерлерді анимациялау негіздері. Кейіпкерлерді дайындау үдерістері. Қозғалыс және дене механикасы. Актерлік шеберлік-эмоцияны білдіру және жеткізу. Кейіпкер қаңқасын жасау - Риггинг. Анимация кілттері. Компьютерлік бағдарламалар – Maya және Blender. Басты кадрлар және Таймлайн.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • 2D анимация IV: анимация және кейіпкерлердің ым-ишарасы

    Anime Studio Pro - автоматты кезеңдегі екі өлшемді анимация. Anime Studio Pro қабаттары. Ұйымдастырушы элементтер. Экспозициялық парақтар мен таймлиния терезелері. Элементтерді қабаттап орналастыру. Ішкі мазмұнның қозғалу тәртібін орнату. Нөмірленген ұяшықтар ауқымын кірістіру. Құралдар тобы. Anime Studio Pro қабаттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Телевизиядағы компьютерлік дизайн

    Қоюшы-суретші - режиссермен бірге-фильмнің бейнелеу-декорациялық қойылымының авторлары болып табылады. Фильмдегі суретшінің қызмет аясы. Фильммен жұмыс істеу кезеңдері. Фильмнің жарық, бейнелеу экспликациясы. Суретшінің фильмдегі жұмысының әр түрлілігі. Суретшінің оператормен және режиссермен байланысы, бірлескен жұмысы және ынтымақтастығы. Компьютерлік бағдарламалар негізіндегі сурет түріндегі анимациялық фильмдер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аниматор шеберлігі

    Аниматор шығармашылығы арқылы режиссерлік ойды жүзеге асыруға арналған курс. Бұл кейіпкерлердің сипаттарын модельдеу және олардың пластикалық шешімі, актерлік шеберліктің негізгі элементтерін меңгеру. Сол арқылы сюжет барысына сәйкес, үйлесімді және қисынды әрекет ететін кейіпкерді анимациялау қабілеті дамиды. Аниматор жұмысының

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Түркітану

    Түркітану - түркі әлемінің түпкі тарихын, қазіргі жағдайын, сондай-ақ түркі тілдерінде сөйлейтін халықтардың тілдерін, әдебиетін, фольклорын, әдет, ғұрып, дәстүрлері мен мәдениетін зерттейтін гуманитарлық пән. Студенттердің қызметі мен танымдық ынтасы түркітану, түркі филологиясы, түркі халықтары тарихының өзекті мәселелерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Зерттеуге дайындық жұмысы

    Зерттеуге дайындық жұмысы- объективті ақиқат нысандары және жазу, графика, фотосурет, кино саласындағы адамның ойлау қызметі туралы ақпаратты алып жинау және оны сақтау. Ғылыми-зерттеу жұмысын жазудың дайындық кезеңі ғылыми жұмыстың тақырыбын таңдаудан, оның мазмұнын негіздеуден басталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Затты және қуыршақты анимация

    Бұл оқу курсы - ауыстыру және құрастыру бөлімдері бойынша, заттық және ауқымды анимациялық фильм жасауды меңгеру мақсатын көздейді. Топсалы, сым, пластилинді қуыршақтармен жұмыс істеу. Сусымалы материалдармен – құм, тұз, жарма, сондай-ақ, сым, шегелер сияқты майысатын пластикалық заттармен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Режиссерлерге арналған 2D анимация V: Toon Boom бақылау нүктелері

    Бақылау нүктелері. Ұйымдастырушы элементтер. Экспозициялық парақтар мен таймлиния терезелері. Элементтерді біріне бірін қабаттап орналастыру. Ішкі мазмұнның қозғалу жүйесі мен тәртібін орнату. Нөмірленген ұяшықтар ауқымын кіріктіру. Қажетті құралдар топтары. Курс режиссерлер үшін бейімделген және жеңілдетіліп жасалған. Фильмге ойнатуды басқаруды қосу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • 3D анимация V: кейіпкерлердің анимациясы

    «3D анимация V: кейіпкерлердің анимациясы». 3D анимациясы кейіпкерлердің анимациялық мүмкіндіктері. Негізгі кадр анимациясы болып табылады. Жол анимациясы. Динамикалық ортадағы анимация. Қозғалыс түсіру технологиясы. Қатты заттар. Деформацияланатын денелер. Материалдар - нақты беттерді имитациялау. Жарықтандыру: жарық көздері мен көлеңкелері. Bone анимация және Character Studio модулі сплайндарды жасау және өңдеу. Модификаторлар өңдеудің негізгі құралы болып табылады. Объектілерді түрлендіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бейсызық монтаж

    Бейсызық бейнемонтаж курсы медиаконтентпен жұмыс істеуге арналған кәсіби құралдар қатарына жататын Adobe Premiere Pro бағдарламасын зерттеуге негізделеді. Оның мүмкіндіктері RGB және YUV 32 -биттік түсті кеңістікте, 4К және айқындығы одан жоғары бейнефайлдармен жұмыс істейді. 5.1 surround және VST аудиоплагиндердің дыбыс жолдары, аудио жүйелерімен жұмыс істеу мүмкіндігі бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • 3D анимация IV: кейіпкерлердің анимациясы

    Character Studio модулі арқылы анимация жасау. Төрт кезеңнен өту: қаңқаны құрастыру, оны модельдің ішіне орналастыру, қаңқаны модельге байлау (қаңқаға қабық салу) және модельді анимациялау. Қаңқаны үлгімен сәйкестендіру. Сүйектерді айналдыру, масштабтау және жылжыту. Коллекция құру. Қаңқаның кейіпкер үлгісімен үйлестіру. Модификатор арқылы таңба құру. Footster және Freeform әдістері арқылы анимация құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Режиссерлерге арналған 3D анимация V: Blender бақылау нүктелері

    3D анимациялық блендері. Кеңістікте объектілерді жылжыту, олардың пішінін өзгерту, сүйектер жүйесін қолдану, циклдік қозғалыс жасау, траектория бойынша қозғалту. Материалдар - нақты беттерді имитациялау. Жарықтандыру: жарық көздері мен көлеңкелер. Bone анимациясы және Character Studio модулі. Басқару нүктелері. Timeline редакторымен жұмыс. Негізгі кадр туралы түсінік. Сплайндарды құру және өңдеу. Негізгі өңдеу құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аниматор суретшінің шеберлігі

    Аниматор-суретшінің шығармашылығы арқылы режиссерлік ойды жүзеге асыруға арналған курс. Бұл - кейіпкерлердің сипаттарын модельдеу және олардың пластикалық шешімі, актерлік шеберліктің негізгі элементтерін меңгеру. Сюжет жағдайына қарай үйлесімді және қисынды әрекет ететін кейіпкерді анимациялау қабілеті дамиды. Фильмнің қоюшы-суретшісімен жұмыс істеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Режиссердің материалмен, нысандармен және кейіпкерлермен жұмысы

    Аудиовизуалды шығарманың жоғары көркемдік ой-идеясын жүзеге асыруға негізделген кәсіби шығармашылық топ құру. Режиссердің әдеби материалмен, табиғи ортадa түсірілетін нысандармен жұмысы, актерлік құрамды таңдау. Кинодағы дыбыстың драматургиялық ролі. Режиссердің түсірілім алаңындағы камералар, түс және жарықтандыру мәселелерімен шұғылдануы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Монтаж тәжірибесі

    Монтаждың негізгі функциялары. Көлемі бойынша монтаждау. Кулешов әсері. Эйзенштейн: "аттракциондарды монтаждау" және" «тігінен монтаждау". Монтаждың екі түрі. Желілік және желілік емес монтаж. Кадрішілік монтаждау және оның мәнерлеу құралдары – ракурс, сурет көлемі, кадр ұзындығы, камера қозғалысы, түсі, дыбыс, актерлік орындау құралдары, декорациялық және музыкалық шешімдер. Монтаждың драматургиялық негізділігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Режиссерлерге арналған 3D анимация IV: Blender кейіпкерлерді модельдеу

    Үшөлшемді кейіпкерлерді дайындау. Оларды болашақтағы жұмыс процесінде үшөлшемді қабыққа байланыстыру үшін қаңқалар жасау. Дайын моделдерді қимылға келтіру. Үш қатпарлы моделдеу мен анимацияның кезеңдері. 3D моделдеу үшін қолданылатын арнайы бағдарламар. Курс режиссерлер үшін бейімделген және жеңілдетілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • 2D анимация V: фондар мен бақылау нүктелері

    Animt Studio - бұл 2D анимациялар мен графикаларды жасауға арналған толық жүйе. Құралдар топтамасы. Жаңа жоба ажыратымдылығының алдын ала орналастыру. Жаңа интерфейс түстері. Anime Studio Pro қабаттары. Қабат түрлері. Векторлық және кескіндік қабаттар. Қабаттарды тереңдігі бойынша сұрыптайды. Импорттау және экспорттау пішімдерін Quick Time және Flash қолданбаларына экспорттау. Flash фильміне интерактивті қосу және ойнатуды басқарады. Pro нұсқасының артықшылықтары бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Графика композициясының негіздері

    Көркем композицияның принциптері мен тәсілдерін қолдану. Анимациядағы визуалды нысандар композициясының негізгі тәсілдері мен принциптері. Графикалық композиция және кескіннің композициялық құрылысы, пішінді талдау және бейнеленген нысандарды түрлендіруге қабілеттілік. Графикалық композициядағы композиция түрлері. Графикалық дизайндағы композиция. Барлық элементтерді (суреттер, мәтін және декоративтік бөлшектер) біртұтас бірлікке біріктіру. Графикалық техника.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Анимация режиссурасы IV: постөндіріс

    Төртінші курста "Aнимация режиссурасы" пәнін теориялық және практикалық оқыту толығымен аяқталады. Одан әрі басты назар оқу бітірушінің дипломдық жұмысы болып табылатын – ұзақтығы бес минут көлеміндегі анимациялық фильмге аударылады. Дипломдық жұмысты тәжірибе жүзінде іске асыру және қорғап шығу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Кинодағы операторлық өнер

    Кинооператорлық шеберлік - кино өнері үшін ерекше көркем шығармашылық саласы болып есептеледі; Операторлық өнер және кескіндеме, графика және фотосурет өнерінің дәстүрлері; драматургиялық материалды және режиссерлік ой-идеяны пластикалық заңдылықтар негізінде іс жүзіне асырудағы қоюшы-оператордың рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Киноөндірісті басқару және ұйымдастыру

    Курс өндірістік процесті ұйымдастыру және басқару саласы бойынша біліммен, техника және технологиямен, экономикамен, анимациялық фильм жасау менеджментімен таныстырады. Қазіргі анимацияда экономикалық және инновациялық үрдістерді түсіндіреді. Студенттерді көркем-деректі кино, теле өнімдер мен мультимедиаға продюсерлік жасауға, сонымен бірге шығармашылық ұжымдағы жұмыс әдістеріне үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Режиссердің қойылым тобымен жұмысы

    Пән студент-режиссерді фильм түсіру барысындағы командалық жұмыс жүйесімен таныстырады. Режиссердің сценарий бойынша атқаратын қызметі – өндірістік жұмыс болып табылады: оған түсірілім тобының көптеген мүшелері – қоюшы-оператор, қоюшы-суретші, дыбыс операторы, топ директоры және екінші режиссер қатысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Операторлық шеберлігінің негіздері

    Курс операторлық өнерге кіріспе болып табылады. Терминдер мен шартты белгілер. Бейнекамералар, бейнемагнитофондар, микшерлер. Операторлық жұмыстың техникалық және шығармашылық қырымен, түсіру камераларының құрылымымен, кадр құрылысымен және композициясымен, жарықпен және алуан түрлі объективтермен жұмыс істеу тәсілдерімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кино және ТВ продюсерлік негіздері

    Фильм түсірудің шығармашылық және технологиялық процестерін білу негіздері, фильмдерді өндіру мен таратудың оңтайлы тактикасын жасау. Аудиовизуалды өнімдердің осы түрлерін өндіру мен таратудағы продюсердің рөлі мен жауапкершілігі. Кино және теледидар өндірісін ұйымдастыру. Кино және теледидар өндірісінің кезеңдері. Экрандық өнімнің сахналық күрделілігін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сазгермен жұмыс

    Курс танымал және кәсіби композитордың қатысуымен өткізіледі. Carl Stalling - дыбыстық мультфильмдерге музыка жазған алғашқы композитор болып саналады. Мультфильм - анимацияланған балет іспетті. У. Дисней және фильмге алдын ала жазылған музыкалық тәсіл. Музыка ырғағы және метроном (қарқынды өлшеу). Дыбыстарды тоғыстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Режиссердің түсіру кезеңінен кейінгі жұмысы

    Кино-бейне өндірісі кезінде қайта жазу технологиясы. Дыбысты қайта жазу мақсатында қолданылатын цифрлық өңдеу құрылғыларының негізгі түрлері. Қайта жазу үшін арнайы құрылғыларды қолдану. Қайта жазу құрылғылары. Қажетті материалдарды іріктеу, құрастыру-бояу, бейнематериалдарды өңдеу, арнайы эффектілермен толықтыру кезеңі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Болашақ фильмге сценарийдің идеялық-көркемдік тұжырымдамасын жасай алу.
  • Анимациялық нұсқада әдеби негіздердің режиссерлік мағыналық және экрандық түсіндірмелерін әзірлей білу.
  • Анимациялық режиссерлік сценарий әзірлеу.
  • 2D және 3D, TV Paint, Moho, Blender 3D форматтағы анимациялық бағдарламаларды білу (меңгеру).
  • Монтаждау тәсілдері мен принциптерін қолдану.
  • Adobe After Effect, Adobe Premiere Pro монтаж тәсілдерін тәжірибеде қолдану.
  • Аниматормен (фон бойынша суретші) бірлескен жұмыста, мәнерлі бейнелеу құралдарының көмегімен кадрлардың кеңістіктік шешімін әзірлеу.
  • Фильмнің жанрлық ерекшелігі мен режиссерлік концепциясына сәйкес фондарды әзірлеуге басшылық ету.
  • Сахнаның композициялық шешімін құру.
  • Анимация жасайтын аниматор-суретшілерді басқару.
  • Анимациялық өнімдер маркетингі мен киноөндіріс менеджменті технологияларын тәжірибеде қолдану.
  • Анимациялық фильмдерді жасау бойынша шығармашылық-өндірістік қызметтің сапалы нәтижелеріне бірлесіп қол жеткізу үшін шығармашылық ұжымда жұмыс істей білу.
Top