6B01906 Арнайы педагогика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Командада жұмыс істей алатын, практикалық дағдылары бар, білім беру мекемелерінде түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, консультациялық, диагностиканы жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттерді шешуге қабілетті білікті маманды қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Академиялық жазылым негіздері
Пән академиялық жазудың ерекшеліктерін, Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы зияткерлік меншік құқықтарын сақтай отырып, пайдаланылған дереккөздерге сілтемелерді ресімдеу талаптарына, дәйексөз ережелеріне сәйкес жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін жазуға, ресімдеуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің мақсаты мен жалпыадамзаттық құндылықтарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығының құзыреттілігін, тұлғаның педагогикалық мәдениетін мегертеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мүгедектігі бар балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері генетиканың негіздерімен
Зақымдану уақытының факторларын, психикаға ұқсас жағдайларды, моногенді және хромосомалық бұзылуларды, хромосомалық ауруларды, олардың кезіндегі емдік және педагогикалық іс-шараларды зерттейтін пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Анатомия, физиология, есту, көру, сөйлеу патологиясы
Көру, есту және сөйлеу анализаторының анатомиясын, физиологиясы мен патологиясын, нерв жүйесінің филогенезі мен онтогенезін, сондай-ақ нерв жүйесінің ауруларын зерттеуге бағытталған пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және инновацияларды басқару
Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлық, авариялардың, апаттардың, зілзалалардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық жүргізу объектілерінің өндірістік персоналы және мүлік үшін Төтенше жағдайлар кезінде залалды барынша азайтатын болжау және шешімдер қабылдау қағидаларын оқыту үшін, сондай-ақ осы салдарларды жою барысында қажетті практикалық дағдыларды береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас психологиясы
Психологияны адам туралы жан-жақты ғылым ретінде зерттейтін пән, тұлғаның дамуы мен қалыптасу заңдылықтары. психиканың дамуының негізгі механизмдері мен заңдылықтары, адам психикасының дамуының жас кезеңдерінің сипаттамасы. Пәнді оқу барысында студенттер жалпы және жас ерекшелігі психологиясы пәнін, міндеттерін оқиды. Психология саласындағы әдістер. Ғылыми психологияның пайда болу тарихы. Әр түрлі жас кезеңдеріндегі танымдық процестер. Тұлғаның жеке және психологиялық ерекшеліктерін меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Пән ғылыми білім саласы ретінде арнайы педагогиканың өзекті мәселелерін зерттейді; оның заманауи ғылыми бағыттары, ғылыми мектептер. Арнайы білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздері, принциптері, әдістері мен нысандары; арнайы педагогиканың дидактика негіздері; арнайы білім беру жүйесі және есту, көру қабілеті бұзылған, сөйлеу қабілеті нашар, зияткерлік кемістігі бар, тірек-қимыл аппараты бұзылған адамдарды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамытудың психологиялық негіздері
Дене және психикалық кемістігі бар балалардың даму ерекшеліктерін және оларды тәрбиелеу мен оқытудың заңдылықтарын зерттейтін пән болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды отбасылық тәрбиелеу
Қалыпты және ауытқыған даму туралы заманауи түсініктерді, психикалық дамуында әлсіз зақымдалған, сенсорлық бұзылулары бар, ТҚА функциясының бұзылулары бар, дамуында бұзылулары бар және дамуында күрделі бұзылулары бар балалардың психологиясы мен диагностикасын, бұзылған психикалық дамуы-РДА бар балалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Олигофренопедагогика негіздері
Арнайы (түзету) мектептегі оқыту процесінің түзету бағыттылығын, интеллектуалдық бұзылулары бар оқушылардың педагогикалық саралануын, арнайы (түзету) мектептегі оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістерін, арнайы (түзету) мектептегі оқытудың VIII түріндегі әдістерін зертт
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Сурдопедагогика негіздері
Пән есту қабілеті бұзылған адамдар үшін білім беру ортасын ұйымдастыру негіздерін, есту қабілеті бұзылған адамдар үшін арнайы білім беру қызметтерінің жүйесін, саңырау және нашар еститін оқушыларды арнайы оқыту мен тәрбиелеуді зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Логопедия негіздері тарихпен
Сөйлеу әрекетінің бұзылу себептерін, механизмдерін, симптоматикасын, ағымдарын, құрылымын, түзету ықпал ету жүйесін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Әр түрлі білім беру ұйымдарындағы логопедиялық жұмыс
OOP бар балаларға арналған арнайы мекемелер жүйесін зерттейтін пән. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы мекемелерге іріктеу. Арнайы білім беру жүйесіндегі логопедиялық көмек. Логопедиялық сабақты (сабақты) ұйымдастыру. OOP бар баланың отбасымен логопедтің жұмысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Педагогика
Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Арнайы (түзету) мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаны тәрбиелеу теориясы мен әдістемесін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен тәрбие жұмысының технологиясын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды математиканы оқыту әдістемесі
Пән, арнайы (түзету) мектептің математика пәні бойынша оқу бағдарламасының мазмұнын, OOP бар балаларды Математиканы оқыту әдістерін, арнайы (түзету) мектепте OOP бар балаларды математиканы оқытуды ұйымдастыру нысандарын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Риторика және сөйлеу мәдениеті
Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни және креативті ойлау
Пән рационалды танымның формалары мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын талаптар мен ережелерді, шығармашылық шешімнің рөлін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жаңа түпнұсқа идеяларды құруға, жағдайдан мүмкін болатын шешімдерді табуға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ана тілін оқыту әдістемесі
Арнайы (коррекциялық) мектепте тілді оқытудың арнайы әдістемесінің негізгі ережелерін, ерекшеліктерін, міндеттерін, арнайы мектепте тіл мен оқуды оқытудың мазмұнын, балалар тілін оқытудың дидактикалық және әдістемелік принциптерін зерттейтін пән тілді оқытудың әдебиетке дейінгі және алфавиттік кезеңі OOP-пен.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерте жастағы балаларды логопедтік жетектеу
Сөйлеу терапиясының жалпы тәсілдерін зерттейтін пән және сөйлеу бұзылыстарының алдын алу үшін логопедтің ерте жастағы балалармен жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру процесін цифрландыру
Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақыл-ойы бұзылған балаларға ерте көмек
Пән түзету-дамытушылық оқыту мен тәрбиелеудің заманауи тұжырымдамалары мен тәсілдерін зерттеуге бағытталған.нормадағы нәрестелік, ерте шақтағы интеллектісі бұзылған балалардың психофизикалық даму заңдылықтары, нәресте, ерте шақтағы балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру әдістері, стационар жағдайында қауіп тобындағы балаларға және олардың ата-аналарына ерте кешенді (медициналық-психологиялық-педагогикалық) көмек көрсету модельдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі балалармен түзету жұмыстары
Есту қабілеті бұзылған балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ұйымдастырушылық-әдістемелік аспектісінің негіздерін зерттейтін пән.Қарым-қатынас құралы ретінде ауызша сөйлеуді дамыту. Коммуникация құралдарын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістемесі
Ғылыми зерттеу құрылымын; студенттердің ғылыми жұмысын; ғылыми зерттеу мәселелерін қою және талдауды; әдебиеттермен жұмысты; ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін; ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін оқытатын пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды отбасылық тәрбиелеу
Дамуында ауытқушылығы бар балаларды отбасылық тәрбиелеудің теориялық негіздерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелейтін отбасын зерттеу әдістерін, отбасындағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды компенсациялайтын тәрбиелеудің негіздерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелейтін отбасын психологиялық-әлеуметтік сүйемелдеуді зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кохлеарлық имплантациядан кейінгі балаларды оңалту
Пән кохлеарлық имплантациядан кейін балалармен логопедтік жұмысты, кохлеарлық имплантациядан кейін балаларды оңалту процесінде логопедтің сурдопедагогпен өзара іс-қимыл жасау ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеудің жалпы дамымауы кезіндегі түзету-педагогикалық жұмыс әдістемесі
Жалпы сөйлеу қабілеті дамымаған балалармен түзету-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру әдістемесінің негіздерін зерттейтін пән; Ohr бар балалардағы сөйлеу бұзылыстарын жеңудің психологиялық-педагогикалық жағдайларын анықтау және аналитикалық негіздеу, сөйлеу патологиясы бар мектеп жасына дейінгі балаларды мектепте оқуға дайындаумен байланысты түзетудің құрылымдық және мазмұнды модельдерін жасау, түзету әсерінің перспективалық жоспарын құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті бұзылған балаларды пәндік-практикалық оқыту
Пән күнделікті түсініктердің қалыптасуын зерделеуге; есту қабілеті бұзылған оқушылардың ойлауын дамытуға; ауызша және жазбаша түрде ауызекі және монологтық сөйлеуді дамытуға; пәндік-практикалық қызметті жетілдіруге және ұжымда жұмыс істей білуді қоса, еңбек дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға; пәндік - Практикалық оқыту сабақтарының құрылымына, пәндік - Практикалық оқыту сабақтарында қолданылатын нысандарға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақыл-ойы бұзылған балаларды әлеуметтік бейімдеу және оңалту
Ақыл-есі бұзылған балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыру мәселелерін зерттейтін пән, ақыл-есі бұзылған балаларды әлеуметтік бейімдеу және біріктіру, ақыл-есі бұзылған балаларды еңбекпен оңалту негіздері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аудиология және есту протездеу
Пән пайдаланылатын аудиометриялық әдістемелерді жүргізу бойынша теориялық негіздерді, естуді зерттеу нәтижелерін талдауды, аудиометриялық тексеру деректері негізінде есту аппараттарын іріктеуді зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан білім беру технологиялары
Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеудің ауыр және жүйелі бұзылулары кезіндегі түзету жұмысының әдістемесі
Алалия мен афазияның дифференциациясының теориялық негіздемесін зерттейтін пән; алалия мен анартрия, дизартрия; алалия мен ақыл-ой кемістігі кезінде сөйлеудің дамымауы; алалия және сөйлеу дамуының уақытша (функционалдық сипаттағы) кідірістері; сенсорлық алалия мен сенсорлық Афазия кезіндегі сенсорлық толық емес; төрт деңгейдегі сөйлеудің дамымауы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақыл-ойы бұзылған балаларды кәсіби-еңбекке оқыту
Ақыл-ойы бұзылған адамдарды кәсіптік-еңбекке оқытудың ұйымдастырушылық-педагогикалық және оқу-әдістемелік жағдайларының қазіргі заманғы аспектілерін зерттейтін пән, мүгедектер мен ақыл-ойы бұзылған адамдарды кәсіптік оқыту мен оқытудың нысандары мен әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дактилология және ымдап сөйлеу
Дактилологияның ғылыми негіздерін, есту қабілеті бұзылған адамдар үшін білім беру ортасын ұйымдастыру негіздерін, есту қабілеті бұзылған адамдар үшін арнайы білім беру қызметтерінің жүйесін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу тілінің ырғақты жақтары бұзылған кездегі логопедиялық жұмыс
Сөйлеу тілінің неврологиялық негіздерін, сөйлеу тілінің темп-ырғақтық ұйымдастырылуының онтогенезі мен түсінігін, с?йлеу тілінің темп-ырғақтық жақтарын зерттеу моделдерін, с?йлеу тілінің темп-ырғақтық жақтарын қалыптастыру бойынша жұмыстың негізгі бағыттарын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеудің айтылу жағының бұзылуы кезіндегі түзету жұмыстарының әдістемесі
Сөйлеудің айтылу жағын қазіргі заманғы түсінуді зерттейтін пән, дыбыстың айтылуының бұзылуы, сөйлеудің айтылу жағын зерттеу, дислалия мен дизартриядағы сөйлеу терапиясының жалпы сұрақтары, әртүрлі дыбыстық топтардың дыбыстарын қою әдістемесі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазбаша сөйлеудің бұзылуы және оны түзету
Жазбаша сөйлеу бұзылыстарының теориялық негіздерін, жазбаша сөйлеу бұзылыстарының механизмдері мен құрылымын, жалпы білім беретін және сөйлеу мектептеріндегі оқушылардағы нақты жазу қателіктерін, үлгерімсіздік пен педагогикалық немқұрайдылыққа байланысты ұқсас көріністері бар оқушылардың нақты жазу бұзылыстарының дифференциалды диагнозын, балалардың әртүрлі санаттарының жазбаша сөйлеу бұзылыстарына бейімділік белгілерін анықтау әдістерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектісі бұзылған оқушыларды әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
Арнайы (түзету) мектептегі "әлеуметтік-тұрмыстық бағдар" пәнін оқыту әдістемесін, кабинетті безендіруді, АБҚ сабақтарын жоспарлауға, құрастыруға және өткізуге қойылатын талаптарды зерттейтін пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектісі бұзылған балаларды мектепте оқытуға дайындау
Зияты зақымдалған балаларды мектепте оқытуға дайындау бойынша жұмыста мамандардың өзара әрекеттесуін, мектепте оқытуға интеллекті бұзылған балаларды дайындау технологиясын, интеллекті бұзылған балалармен жұмыс істеу үшін жалпы білім беретін мектеп мұғалімдерінің инклюзивті құзыреттілігін қалыптастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті зақымдалған балалардың айтылуын қалыптастыру әдістемесі
Тәртіп, сөйлеудің айтылу жағын қазіргі заманғы түсінуді, дыбыстың айтылуының бұзылуын, есту қабілеті бұзылған балалардағы сөйлеудің айтылу жағын тексеруді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зияты зақымдалған балалардың әлеуметтік-коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру
Арнайы (түзету) мектептің ҚТҚ жүйесінің негізгі компоненттерін, ақыл-есі кем балалардың әлеуметтік-тұрмыстық іскерліктері мен дағдыларына тән ерекшеліктерін, ақыл-есі кем балалардың әлеуметтік-тұрмыстық бағдарын қалыптастыру әдістері мен тәсілдерін, ҚТҚ сабақтарында түзету жұмыстарын ұйымдастыру формалары мен әдістемелерін, мазмұнын, үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
- Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
- Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
- Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
- Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
- Әр түрлі жас деңгейлерінде психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы, ерекше (әр түрлі бұзылулар үшін) заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын қолдана алады.
- Баланың физикалық, нейропсихикалық, интеллектуалдық дамуын бағалай алады және бұл жағдайды интеллектуалдық жетіспеушілікпен байланысты және алдын-алуға, емдеуге, түзетуге жататын нейропсихиатриялық бұзылулардың көріністерін тану нормасымен салыстырады.
- Олигофренопедагогиканың, логопедияның, сурдопедагогиканың әдіснамалық негіздерін түсінуге, талдауға және арнайы білім берудің оқу процесіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізуге қабілетті.
- Білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі OOP бар студенттерге арналған білім беру бағдарламалары негізінде OOP бар балаларды оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға; әдістемелік құралдарды әзірлеуге және таңдауға, OOP бар студенттердің оқу және басқа жетістіктерін бағалау критерийлерін жобалауға, өзінің кәсіби қызметінде заманауи компьютерлік және ақпараттық технологияларды сауатты пайдалануға қабілетті.
- Арнайы педагогика саласында зерттеулер жүргізуге, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар мен ересектерге, олардың ата-аналары мен педагогтарына ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оқыту, дамыту, тәрбиелеу және кәсіби өзін-өзі айқындау проблемалары бойынша консультация беруге қабілетті.
- OOP бар студенттердің дамуы мен әлеуметтенуі және жеке дамуы үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне назар аудара отырып, OOP бар балалардың дамуына диагностикалық, консультациялық және әдістемелік көмек көрсетуді қамтамасыз ете алады, білім беру мекемелеріндегі түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, консультативтік, диагностикалық іс-әрекеттерді жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік және технологиялық міндеттерді шеше алады.