8D01703 Орыс әдебиеті в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі әдебиеттанудың негізгі принциптерін түсіндіре алатын, тәуелсіз ғылыми зерттеулер жүргізе алатын, филология ғылымының перспективті жаңа бағыттарын және орыс әдебиетін оқыту әдістемесін дамытуға бағытталған әдіснаманы таңдай алатын орыс әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы жоғары білікті мамандарды сапалы даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Әдебиеттанудағы ғылыми-зерттеу жобалары
Пәннің мақсаты – өзекті әдеби мәселелерді шешу үшін ғылыми жобаларды жоспарлау және құру қабілеттерін дамыту. Пән әдеби зерттеуді жобалау технологиясын меңгеруге бағытталған. Пән студенттің өз бетімен әзірлеген ғылыми жобасын көрсетумен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, академиялық қарым-қатынас нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және өңдеу қабілетін дамыту; әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құру: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, дәлелді (аналитикалық) эссе, зерттеуді негіздеу мен шолу, филологиялық түсініктемелер және т.б. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық, композициялық, стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ғылыми зерттеу әдістерінің типологиясы
Пәннің мақсаты филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылыми зерттеулердің түрлері бойынша олардың теориялық және әдіснамалық негіздерін құрайды. Пән ғылыми-филологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін, оларды орындалатын зерттеу кезеңдері мен мақсатына қатысты дұрыс таңдай білуді игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми жарияланымдары дайындау әдістемесі
Пәннің мақсаты – нақты ғылыми парадигма шеңберінде ғылыми басылымдарды құруда шығармашылық дағдыларды дамыту, ғылыми зерттеу нәтижелерін баспаға дайындау, жариялау процесінде қажетті қағидалар, әдістер, ережелер, талаптар кешенін меңгеру. Пән ғылыми басылымды құрудың жалпы қабылданған нормалары мен кезеңдерін, сондай-ақ ғылыми сөйлеу стилінің талаптарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттанудағы пәнаралық зерттеулер
Пәннің мақсаты – жаңа ғылыми білімдерді құру мақсатында гендертану, мифологиялық сын, мифопоэтика, әдебиеттік салыстырмалы зерттеулер және нарратологияның тоғысқан жерінде әдебиеттануда пәнаралық зерттеулер жүргізу қабілетін дамыту. Пән қазіргі әдебиеттану ғылымының пәнаралық мәселелерін шешуге жүйелі көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Пән әдебиеттану саласында пәнаралық білімді біріктіретін ғылыми еңбектің жасалуымен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі филологиялық ғылымның концепциялары
Пәннің мақсаты – ХХ-ХХІ ғасырлардағы филология ғылымының дамуын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; мәтіндерді талдау және білікті түсіндіру үшін қазіргі филологиядағы жетекші ғылыми мектептердің тұжырымдамалары мен негізгі теориялық ережелері; филологиялық білімнің нақты саласындағы қолданыстағы әдістемелер негізінде дербес зерттеулер жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау қабілетін дамыту. Оқу курсы олардың түрлеріне сәйкес зерттеулерді жүргізудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылыми филологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін, міндеттері мен жұмыс кезеңдерімен байланысты дұрыс таңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғарғы мектепте орыс әдебиетін оқытудағы инновациялық әдістемелері
Пәннің мақсаты – жоғары оқу орындарында орыс әдебиетін зерттеу мен оқытудың негізгі әдістерін құзіреттілік көзқарас контекстінде таңдауды негіздеу, жаңашылдық заңдылықтарын түсіну мен негіздеудің теориялық және әдістемелік негізін қалыптастыру, өз бетінше зерттеу әрекеті мен ғылыми-педагогикалық іс-әрекет дағдыларын меңгеру. Пән білім беру технологияларын классификациялаудың заманауи тәсілдерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әдебиеттанудағы перспективалық бағыттарға, сондай-ақ оны оқыту әдістемесіне сүйене отырып, мәтіндерді талдау және дербес зерттеулер жүргізу кезінде ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.
- Оқу-білім беру және ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үдерісінде бастапқы теориялық филологиялық және пәнаралық білімді таңдауда осы білімді одан әрі қолдану мақсатында қазіргі әдебиеттанудың жаңа бағыттарының ғылыми парадигмалары мен тұжырымдамаларын түсіну.
- Халықаралық стандарттарға сәйкес келетін ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, ғылыми мақалалар мен монографияларды әзірлеуге және жариялауға мүмкіндік беретін, Thomson-Reuters немесе Scopus халықаралық дерекқорлары шеңберінде ұлттық және халықаралық рецензияланатын басылымдарда ғылыми білім мен зерттеу нәтижелерін таратуға ықпал ететін академиялық жазу дағдыларына ие болу.
- Қолданыстағы ғылыми тұжырымдамалар мен жаңа интерпретацияларды бағалай отырып, заманауи зерттеу тәсілдерін сипаттау және талдау мақсатында пәнаралық білімді біріктіру.
- Дәстүрлі, инновациялық, интерактивті және тұлғаға бағытталған оқыту технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, жоғары білім беру ұйымдарында сабақтарды жобалау.
- Заманауи зерттеу мәселелерін шешу және толерантты әлеуметтік өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету үшін пәнаралық білімді біріктіру арқылы ғылыми-зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру.
- Жаңа бағыттарды әзірлеуге бағытталған дербес ғылыми зерттеулер жүргізу үшін әдебиеттану саласындағы заманауи ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды жүйелеу.
- Ғылыми және педагогикалық қызметті дамытуға үлес қоса отырып, филология ғылымы және орыс әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы перспективалық бағыттарды дамыту.