7M01504 Білім берудегі физика в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең кәсіби дайындығы бар, физиканың іргелі және өзекті бағыттары бойынша жүйелі теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар, білім беру мекемелерінде заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын және өзін-өзі дамытуға дайын, зерттеу, педагогикалық және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M011 Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін қалыптастыру. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-дағы педагогикалық идеялардың, педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларының талдауын жүргізеді; жоғары білімнің дамуын болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың түрлі нысандарын қолданады. Пәннің мазмұны: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты, Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, жоғары білімнің мазмұны, жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физиканы оқытуда STEM технологиясын қолдану
Пән мақсаты: ғылымның, технологияның және инженерияның әртүрлі салаларынан жан-жақты дағдыларға, дайындыққа және білімге ие болу. Ғылыми-техникалық прогресс және қазіргі мектептегі оқытудың мазмұнын, құралдары мен әдістерін өзгертудің негізгі тенденциялары. STEM білім беру саласындағы шетелдік зерттеушілердің заманауи тұжырымдамалары. Білім беру саласындағы зерттеушілердің STEM білім беруді дамытуға көзқарасы.ARDUINO-ны оқу процесінде қолдану тәжірибесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты – тарихи динамикасында қабылданатын және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымы, қоғам дамуындағы ғылымның рөлі туралы түсінік қалыптастырады. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану әдіснамасы, социологиялық, гуманитарлық және техникалық білім.Курсты оқу кезінде магистранттар білімдерін пайдалана отырып, біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді жобалап, жүзеге асыруы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: шет тілі курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттілігін қалыптастыруды, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерді дамытуды, шет тілін меңгеруді және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени ерекшеліктерін түсінуді көздейді. Мыналарды: грамматиканы шолуды, оқу әдістемесін және жазбаша жұмысқа дайындықты, эссе жазуды, тыңдалым мен айтылым әдістемесін пайдалану көзделеді. Мазмұнға ағылшын тілінің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада коммуникативті және кәсіби іс-әрекетте қолдана білу және қолдану мүмкіндігі кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физика тарихы және әдіснамасы
Оқу пәнінің мақсаты-магистранттардың физика және ғылыми таным әдістері туралы оның дамуының тарихи аспектісінде терең түсініктерін қалыптастыру. Курсты зерттеу барысында ежелгі дәуірден бастап кванттық-релятивистік және субатомдық физика саласындағы жаңалықтарға дейінгі физика ғылымының дамуының тарихи кезеңдері қарастырылады. ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы көрнекті жаңалықтардың тарихына, сондай - ақ физиканың барлық кезеңдеріндегі даму тарихының әдіснамалық мәселелеріне ерекше назар аударылды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық білім беруді технологияландыру
Оқу пәнін игерудің мақсаты ЖОО-да дене тәрбиесінің инновациялық сипатын іске асыратын кәсіби құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Пәнді оқу барысында магистрант ЖОО-да ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік, басқару қызметі саласындағы инновациялық педагогикалық технологияларды, инновациялық дағдыларды меңгеру. Пәннің мазмұны: дене шынықтыруды технологияландыруға сәйкес оқытуды ұйымдастырудың заманауи әдістері мен формалары; білім алушыларды танымдық іс-әрекетке, сондай-ақ педагогикалық технологиялар негізінде оқу процесін жобалауға ынталандыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты: магистранттарды жоғары мектеп психологиясының негіздеріне оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті, ұйымдастыру және әлеуметтік топ басқару объектілері ретінде, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, жанжал психологиясы және оны шешу әдістері, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері, ұйымдағы Көшбасшылық, психологиялық тұрғыдан басқару шешімдерін қабылдау негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Пән бағдарламасы магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмысын қою және ұйымдастыру, зерттеу нәтижелерін талдау және қорытындылау, физика бойынша оқу және ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу саласындағы кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электр және оптиканың таңдаулы тараулары
Пәнді оқытудың мақсаты материалдық әлемнің физикалық заңдары саласындағы іргелі білімді жетілдіру, эксперименттік материалды есептеу мен өңдеудің заманауи әдістерін қолдану, қазіргі заманғы технологияларды қолдану салалары мен даму перспективалары туралы ақпарат болып табылады. Классикалық электромагнетизмнің келесі бөлімдерінің теориялық материалының қысқаша және дәйекті экспозициясы ұсынылған: электростатика, тұрақты электр тогы, магнитостатика, электромагниттік құбылыстар, электрлік тербелістер және электромагниттік толқындар. Пән бағдарламасында қазіргі заманғы физикалық оптика, Атомдық және молекулалық жүйелердің оптикалық спектрлерінің кванттық теориясы, наноқұрылымдардың спектрлік сипаттамаларының ерекшеліктері, лазерлік технологиялардың физикалық және техникалық негіздері көрсетілген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конденсацияланған күй физикасы
Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттардың заттың конденсацияланған күйінің физикасы саласындағы дербес ғылыми зерттеулерді орындау тәсілдерін қалыптастыру. Магистранттар берілген функционалдық қасиеттері бар материалдарды синтездеу бойынша физикалық зерттеулер жүргізеді, конденсацияланған ортада болып жатқан процестерді бақылайды және талдайды. Бұл пәнді оқу ең жаңа әзірлемелермен айналысуға және озық жобаларға қатысуға мүмкіндік береді: кез келген заттың химиялық құрамын, электрохимиялық энергия сақтағыштарын және кванттық шұңқырлар жүйесін анықтау үшін инвазивті емес сәулеленудің жаңа түрін зерттеу, қатты денедегі беткі энергияны өлшеу, қатты денелердегі фазалық өзгерістерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту теориясы мен әдістемесінің озекті мәселелері
Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарда физиканы оқытудың білім беру және тәрбие міндеттерін шешу үшін талап етілетін кәсіби, педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Магистранттар физиканы оқыту процесіне өздеріне белгілі педагогикалық және психологиялық әдістер мен технологияларды қолдану салаларын кеңейте алады. Пәннің мазмұны: орта және жоғары білім беруді дамытудың қазіргі кезеңіндегі физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері мен міндеттері. Физиканы оқытудың ғылыми-теориялық және әдістемелік негіздері. Физика ғылым ретінде және физика оқу пәні ретінде. Орта оқу орындарындағы физика курсының құрылымы. Физика курсының басқа оқу пәндерімен және оқушылардың еңбекке баулуымен байланысы. Әр түрлі оқу орындарында физиканы оқытудың ерекшеліктері. Физиканы оқытудың принциптері, әдістері мен құралдары жүйесі. Негізгі физикалық ұғымдарды зерттеу әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикадан білім берудегі бақылау мен бағалау әдістері
Пәннің мақсаты: жалпы, орта арнайы және жоғары білім беру жүйесінде физика пәнін оқыту, бақылау және бағалау саласындағы кәсіби қызметте магистранттардың құзыреттерін қалыптастыру, физика оқытушысының кәсіби қасиеттерін дамыту. Магистрант білімді құралдарды, диагностика әдістерін, білім алушылардың білім беру нәтижелерінің қалыптасуын бақылау және бағалау критерийлерін жобалап, қолдана алады. Курстың қысқаша мазмұны: білім сапасы туралы түсінік, оқу нәтижелерін сапаны басқару элементі ретінде бағалау, оқу нәтижелерін бағалау, білім беру сапасын бақылау. оқыту сапасын бақылау түрлері, нысандары және ұйымдастырылуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ядро теориясының таңдаулы тараулары
Пәнді оқытудың мақсаты-атом ядросының физикасы саласындағы ғылыми-зерттеу мәселелерін шешу үшін физика саласындағы іргелі білімді қалыптастыру. Сондай-ақ, магистранттар атом ядросының физикасы және қазіргі физиканың сабақтас бөлімдері саласында ғылыми білімді практикалық қолдануды игереді. Мазмұны: ядролық жүйелердің жалпы қасиеттері, атом ядроларының құрылымы мен құрылымы, атом ядроларының негізгі модельдері, олардың қолданылуы және негіздемесі туралы негізгі идеялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту мен оқытудың инновациялық әдістері
Пән бағдарламасы магистранттардың физиканы оқытуда оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып, білім беру процесінде өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың теориясы мен практикасын игеруіне бағытталған. Қысқаша мазмұны: оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып, педагогикалық өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың теориялық негіздері; оқытудың белсенді әдістерін қоса отырып, білім беру процесін жобалау; оқытудың интерактивті формалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО физиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-жоғары мектепте физиканы оқытудың педагогикалық ерекшеліктерін, жоғары мектептің физика курсының құрылымын, жоғары мектепке арналған физика бойынша оқу бағдарламаларын, оқулықтарды анықтау; заманауи инновациялық және креативті технологияларды қолдана отырып, өзінің кәсіби қызметінде теориялық білімді практикада қолдану. Мазмұны: физиканың әртүрлі бейіндегі жоғары оқу орындарының оқу жоспарларындағы орны. Жоғары оқу орындарында физика курсын құру принциптері, оның басқа пәндермен байланысы. Дәрістердің проблемалық құрылысы. Практикалық сабақтар. Зертханалық семинар. Компьютерлік модельдеу. Олардың Физиканы оқытудағы рөлі мен орны. Студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастырудың әртүрлі формалары. Студенттердің оқу-зерттеу жұмысы. Студенттердің білімін бақылау формалары. Рейтингтік жүйенің және тестілік бақылаудың принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Механика және молекулалық физиканың таңдаулы тараулары
Пәнді оқытудың мақсаты-ғылыми-зерттеу жұмысында әрі қарай пайдалану үшін Механика мен молекулалық физиканы зерттеу және қолдану саласындағы іргелі дайындықты дамыту; зерттеу дағдыларын және білімді практикада қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында келесі мәселелер зерделенеді: кинематиканың негізгі принциптері. Динамиканың негізгі заңдары, жұмыс және энергия. Үздіксіз механика негіздері. Статистикалық әдіс. Молекулалық қозғалыстың кинематикалық сипаттамалары. Термодинамика. Молекулааралық әрекеттесуі бар газдар және сұйықтықтар, тасымалдау процестері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика курсы бойынша демонстрациялық жұмыстарды ұйымдастыру жолдары
Пәнді оқытудың мақсаты-АКТ, ЦОР аппараттық құралдарын және заманауи таным құралдарын кеңінен қолдану негізінде оқу демонстрацияларын пайдалана отырып, физика сабақтарын жобалауда магистранттардың кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру. Магистранттар физика бойынша демонстрациялық тәжірибелерді сүйемелдеу үшін цифрлық дидактикалық материалдарды дайындау әдістерін, оларды қою мен өткізудің жаңа ақпараттық технологияларын қолдана отырып, оқу демонстрацияларын пайдалануды қамтитын оқу сабақтарын жобалау тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық шамаларды өлшеу әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарда аспап жасаудың ғылыми негіздерін қалыптастыру және кейбір физикалық және техникалық шамаларды өлшеу дағдыларын игеру және бекіту. Пәнді игеру барысында магистранттар электронды және атомдық-күштік микроскопияны, рентгендік спектроскопияны, сондай-ақ стационарлық және стационарлық емес оптикалық спектроскопияны қоса алғанда, зерттеудің заманауи эксперименттік әдістерімен жұмысты зерттейді. Пәннің қысқаша мазмұны: физикалық шамалар мен қателіктерді өлшеу, физикалық шамаларды өлшеу әдістері мен құралдары, кәсіби қызмет міндеттерін орындау барысында эксперименттік Нәтижелерді математикалық өңдеу әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық физика пәні және әдісі
Пәнді игерудің мақсаты-ғылыми дүниетаным мен қазіргі заманғы физикалық ойлауды қалыптастыру, нақты қолданбалы міндеттерге жалпы физикалық нәтижелерді қолдану қабілетін дамыту. Қажетті дәлдікпен теорияның белгілі бір болжамдары мен шектеулеріне, проблеманы қоюға және нәтижелерді түсіндіруге, әзірленген әдістердің қолданылу аясын нақтылауға және теорияны ықтимал жалпылауға байланысты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Физикадан компьютерлік зертханалық жұмыстарды орындауды ұйымдастыру
Пәннің мақсаты-физика бойынша компьютерлік зертханалық жұмыстарды әзірлеу және орындау арқылы физиканы оқыту процесін жетілдіру мүмкіндіктерін зерттеу. Магистранттар сабақ тақырыбына, тиісті әдістемені қолданудың объективті қажеттілігіне, баяндалатын материалдың күрделілігіне сәйкес жаңа ақпараттық технологиялар құралдарын, белгілі бір ЦОР құралдарын қолдану мақсатын дербес тұжырымдайтын болады, жаңа ақпараттық технологияларды әдістемелік қолдану бойынша арнайы дағдыларды және ЦОР-ның барлық қолданыстағы спектрін дамытатын болады. Мазмұны: білім беруді ақпараттандырудың техникалық құралдары. Білім берудегі заманауи компьютерлік технологиялар. Физика сабақтарында физикалық процестер мен құбылыстардың виртуалды зертханалық жұмыстарын қолдану және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деңгейлік физикалық есептерді шешу
Пәннің мақсаты: деңгейлік саралауды жүзеге асыру кезінде физика бойынша есептерді шешуге оқыту технологиясын әзірлеу бойынша теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды анықтау. магистранттар физика сабақтарының әртүрлі түрлерінде есептерді шешу процесінде оқытушы мен білім алушылардың педагогикалық өзара іс-қимылы жүзеге асырылатын сабақ моделін жобалау бойынша практикалық дағдыларға ие болады. Курстың мазмұны: физика бойынша есептерді жіктеу және оларды шешу әдістемесі. Мәселелерді шешуді жобалау. Физика бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды бақылау және есепке алу. Есептерді шешу әдістемесі. Есептерді шешуге арналған семинар: механика, молекулалық физика, электродинамика, оптика, кванттық физика.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Заманауи мектептегі физикалық эксперимент
Пәннің мақсаты: магистранттарда қазіргі заманғы дене шынықтыру практикумының жұмысын қоюдың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар оқу экспериментінде жаңа технологияларды қолдана отырып, мектептегі физикалық эксперименттің перспективалық әдістерін үйренеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар физикалық экспериментті жоспарлау, Материалдарды өңдеу, заманауи физикалық практикум жұмысын құру және қою үшін цифрлық және компьютерлік техниканы қолдана білу бойынша практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық физиканың таңдаулы әдістері
Пәнді игерудің мақсаты-магистранттарда классикалық және кванттық ұғымдарға жататын сапалы және сандық білімді қалыптастыру. Сонымен қатар, пән объектілердің оптикалық қасиеттерін зерттеу үшін физикалық модельдерді шығармашылық деңгейде құруға және қолдануға мүмкіндік беретін алынған теориялық білімге негізделген практикалық дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Стандартты емес есептерді шешу әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты-физикадағы стандартты емес есептерді шешудің белгілі бір техникасын одан әрі дамыту. Физиканың әр бөлімінде есептерді шешудің ерекшеліктері талданады, шешімге талдау жасалады және физикалық есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен әдістері қарастырылады, есептерді шешу дағдыларын жетілдіруге, Әртүрлі күрделіліктегі есептерді шешу тәжірибесін жинақтауға назар аударылады. Ұсынылған курс оқытудағы коммуникативті зерттеу тәсіліне бағытталған. Қысқаша мазмұны: физикалық есептерді шешудегі жалпы талаптарды жіктеу және түсіндіру. Стандартты емес есептерді шешу стратегиялары; шешу құралдары мен нәтижелерін талдау, кері бағытта шешу, ұқсастық әдісі, салыстыру әдісі, стандартты емес есептерді шешудегі Өлшем әдісі; физика бойынша сапалық және сандық стандартты емес есептер (Сандық есептер, графикалық есептер, эксперименттік есептер интеграцияланған тапсырмалар).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектеп басқармасының педагогика және психология білімін кәсіби деңгейде қолдану
- пән бойынша оқу жұмысын жоспарлау, оқу орнының материалы мен бейінінің ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту және диагностика әдістерін, технологияларын таңдау (орта мектепте, кәсіптік және жоғары оқу орындарында физиканы оқыту)
- физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында қолданылатын заманауи жетістіктер негізінде дене тәрбиесінің өзекті мәселелерін шешу
- қазіргі ғылымның үрдістерін және ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын талдау, физика саласындағы өзекті ғылыми міндеттерді шешу бойынша зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
- қазіргі заманғы аппаратура, ақпараттық технологиялар, бағдарламалық өнімдер және ақпараттық-телекоммуникациялық желі ресурстары арқылы қолданбалы, эксперименттік міндеттерді, ғылыми-инновациялық міндеттерді шешу
- ғылыми-зерттеу және педагогикалық жұмысты ұйымдастыру және жүргізу үшін физиканың теориялық және эксперименттік негіздері туралы білімді қолдану
- білім беру процесінде оқушылар мен студенттердің эксперименттік қызметін ұйымдастыру бойынша педагог-физиктердің озық тәжірибесін қолдану
- ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеру
- арнайы ғылыми білім мен зерттеу нәтижелері негізінде педагогикалық қызметті жобалау