Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01711 Ағылшын және қытай тілдері в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Тіл біліміне кіріспе

    Бұл пән білім алушыларды лингвистикалық пәндердің барлық кешенін одан әрі тереңдетіп зерттеуі үшін қажет лингвистиканың негізгі теориялық ұғымдарымен және категорияларымен таныстыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында тілдің табиғаты, тілдің пайда болуы және оның дамуының негізгі заңдылықтары, тілдің шындықтың басқа құбылыстары арасында алатын орны, тіл құрылымының ерекшеліктері, тілдің негізгі бірліктері мен категориялары және олардың әлем тілдерінің жіктеліміне арақатынасы қарастырылады. Болашақ мұғалім тіл білімі мәселелерін меңгеруі керек, онсыз оқушыларға орыс тілін заманауи деңгейде үйрету мүмкін емес.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Практикалық қытай тілі (тыңдау, сөйлеу,жазу,оқу) 1

    Пән әртүрлі функционалды стильдегі мәтіндерді ауызша және жазбаша түрде лингвистикалық және мәдени түсіндіру дағдыларын қалыптастыруда қытай тіліндегі қарым-қатынастың негізгі дағдыларын жетілдіруге; ауызша және жазбаша сөйлеудің лексикалық, грамматикалық, прагматикалық және дискурсивтік аспектілерін кеңейтуге; әлеуметтік-мәдени құзыреттілік үшін оқытылатын тілдің грамматикалық құрылымын қалыптастыру және дәстүрлі, тарихи қалыптасқан грамматикалық құрылымдармен таныстыру арқылы тілдік ой-өрістерін кеңейтуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Базалық қытай тілі 1

    Пәнді меңгерудің мақсаты – қазіргі қытай тілі – фонетика, графика, грамматика және лексика саласындағы білім мен құзыреттіліктерді меңгеру, студенттер қытай тілінің фонетикалық және лексико-грамматикалық құрылымын біледі, стандартты айтылу мен ырғақты меңгереді; сөйлеу және оларды күнделікті қарым-қатынас үшін қолдану және әртүрлі мәтіндерді сенімді шарлауға мүмкіндік беретін негізгі әлеуметтік-мәдени және аймақтық ақпаратты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Базалық қытай тілі 2

    Бұл курс қытай тілінің теориялық грамматикасының негізгі бөлімдері бойынша теориялық базаны дамытуға, сонымен қатар қытай тілінің грамматикалық құрылымы, оның ерекше қасиеттері мен қызмет ету заңдылықтары туралы қазіргі заманғы идеялармен танысуға бағытталған. Білім алушыларға қазіргі қытай тілінің грамматикалық құрылымының жан-жақты сипаттамасы ұсынылады. Олар қазіргі грамматиканың мәселелерімен және тілдік материалды теориялық талдау әдістемесімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Практикалық қытай тілі (тыңдау, сөйлеу, жазу,оқу) 2

    Пән негізгі тілді меңгеруге бағытталған, мазмұны қытайлықтардың әлеуметтік өмірі мен қоғамдағы әртүрлі құбылыстар туралы жеке пікірлерін қамтиды, студенттерді тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын жүйелі және мамандандырылған оқытуды қамтамасыз етеді. Бұл курс қытай тілінде сөйлесу мақсатына жету үшін қытай тілінің сөздік қорын қамтитын және біріктіретін, сондай-ақ кеңейтетін және қытай тілін тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытатын негізгі кешенді қытай тілі курсы болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру

    Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаға негізделген практикалық қытай тілі 1

    Пән жобалық іс-әрекет контекстінде студенттердің тілдік дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің негізгі мақсаты-жобалық міндеттер шеңберінде табысты өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті жоғары деңгейде қытай тілін меңгеру. Студенттер жазбаша және ауызша қарым-қатынас дағдыларын, сондай-ақ жобалық жұмысқа тиімді қатысу үшін қажет мәдени және тілдік ерекшеліктерді терең түсінуді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қытай классикасына кіріспе 1

    Пән студенттерге қытай тіліндегі көпшілікке таратылатын газеттерді, теледидарды және интернет жаңалықтарын оқуға, жаңалықтардың мазмұны мен лингвистикалық стилін түсінуге бағытталған, бұл студенттерге жаңалықтарды өз бетінше жинау, оқу және қазіргі Қытайды түсіну қабілетін тез меңгеруге мүмкіндік береді, әдебиет материалы бойынша коммуникативті дағдыларды жетілдіруді қамтиды: тілдік шектеулерді сезінбестен әңгіме жүргізу, өз мәлімдемесін тез арада қайталау, жұмыс авторы көтерген мәселелердің өзектілігін анықтау, даулы мәселелер мен қарама-қайшылықтарды өз бетінше көрсету, өз көзқарасын қорғау, хабарлама жасау, оқылған мәтіннің мазмұнын шығармашылықпен түсініп, жазбаша жеткізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қытай фонетикасы мен фонетикасын оқыту 1

    Пән қытай тілінің фонологиялық біліміне және онымен байланысты оқу қиындықтарына бағытталған, білім алушыларға фонологиялық оқыту туралы негізгі фонологиялық білімді игеруге, сондай-ақ қытай тілін фонологиялық оқыту қабілетінің белгілі бір дәрежесі және қытай тілін фонологиялық оқытудағы кейбір әдістер мен тәсілдерді түсіну арқылы қытай тілі туралы фонологиялық түсініктерін жақсартуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Практикалық ағылшын тілі B1

    Практикалық ағылшын тілі B1 базалық курсы оқытылатын шет тілі бойынша өз бетінше білімдерін көрсете отырып, әлеуметтік жеткілікті деңгейді қалыптастыруға арналған, кәсіби білімдерін тереңдету, нормалық айтылу дағдыларын жетілдіру, коммуникативтік құзыреттілік пен өнімді ауызша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамыту. Бұл кезеңде шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, В1 деңгейінде сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, абстрактілі және нақты тақырыптар бойынша, оның ішінде жоғары мамандандырылған тақырыптар бойынша күрделі мәтіндердің мазмұнын түсіну қабілетіне қол жеткізеді, ауызша және жазбаша нысанда, оқытылатын тілге негізделген материалды және әлеуметтік-мәдени білімдер мен тілдердің жалпы еуропалық анықтамалық жүйесі жүйесінде В2 деңгейінде шет тілі дискурсын ұйымдастыру туралы білімді меңгереді; оқығанын айта біледі, оқығанның негізгі идеясын тұжырымдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің лесикологиясы

    Пән ағылшын тілінің сөздік құрамының даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеуге бағытталған; сөздің морфологиялық құрылымын және сөзжасам тәсілдерін меңгеру; сөздің мағынасы және оның құрылымы, көп мағыналылық, омонимия, экстралингвистикалық және лингвистикалық жағдайлар мен тілдік бірліктердің мағынасының дамуы және өзгеру факторлары туралы білім. Студент лексикологиядан алған білімдерін тілдік құбылыстарды талдауда қолдана алады; негізгі лексикологиялық терминдерді анықтау; лингвистикалық талдау әдістерін ескере отырып эмпирикалық материалды талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шет тілін оқыту әдістемесі

    Пән студенттердің кәсіби-әдістемелік рефлексияның қажетті деңгейін қамтамасыз етуге және шет тілдерін оқу/оқытудағы өз тәжірибесіне сүйенуге мүмкіндік беретін жалпы мәдени және кәсіптік құзыреттіліктерін дамытуға, сондай-ақ студенттердің әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған, сонымен қатар орта мектепте шет тілі сабағын заманауи тұтынушы талаптарына сай жүргізеді, кәсіби іс-әрекеттегі проблемалық педагогикалық жағдаяттарын шешеді, сонымен қатар ғылыми қызметті жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жобаға негізделген практикалық қытай тілі 2

    Пән жобалық қызметте қытай тілін қолдануға, топтық және жобалық жұмыс дағдыларын дамытуға, берілген шешу жолдарын модельдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің негізгі мақсаты-жобалық басқару шеңберінде қытай тілін қолданудың практикалық дағдыларын игеру, соның ішінде командада сәтті өзара әрекеттесу, жобалық идеяларды әзірлеу және таныстыру, сонымен қатар қытай тілінде жобалық тапсырмаларды орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қытай классикасына кіріспе 2

    Бұл пән қытай тіліндегі көркем әдебиет материалы бойынша коммуникативті дағдыларды жетілдіруге бағытталған: тілдік шектеулерді сезінбестен әңгіме жүргізу, өз сөзін тез арада қайталау, автор көтерген мәселелердің өзектілігін анықтау, даулы мәселелер мен қайшылықтарды өз бетінше бөліп көрсету, өз көзқарасын қорғау, хабарлама жасау, оқылған мәтіннің мазмұнын шығармашылықпен түсініп, жазбаша жеткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Практикалық ағылшын тілі B2

    Бұл пән В2 деңгейлі сөйлеу әрекетінің төрт түрін қалыптастыру және оқытылатын тіл елдерінің тарихын, мемлекеттілігін, әртүрлі құбылыстарға тереңірек үңіліп, коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, менталитет пен мәдениет; оны төл мәдениеттің мағыналық және құндылықтар жүйесімен салыстыру; идиоматикалық сөз тіркестерін орынды қолдана отырып, болашақ мамандық аясында сұхбат, диспут, пікірталас жүргізу; оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, негіздеу, өз ұстанымын, көзқарасын негіздеуге бағытталған. Курстың соңында студент: жағдаяттық анықталған стиль регистрлерінде коммуникативті ниеттерді адекватты түрде білдіруге қажетті сөйлеу құралдарын меңгереді, әртүрлі тақырыптарда еркін сөйлейді, дискурсивті эссе жазады, т.б. логикалық қорытындылар арқылы - дыбыс жазбасында бірнеше шағын түпнұсқа мәтіндерді тыңдау (ана тілінде сөйлеу), оларды нақты логикалық құрылымы бар біртұтас өзекті мәтінге біріктіреді, дерексіз және күрделі арнайы тақырыптар бойынша сөйлесу барысында үйреніп жатқан тілін еркін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қытай фонетикасы мен фонетикасын оқыту 2

    Пән қазіргі қытай тілінің дыбыстық құрамын және қытай сөзінің фонемалық құрылымын зерттеуге, дыбыстық және графикалық құралдардың арақатынасын қарастыруға, буындық құрылымдардың егжей-тегжейлі сипаттамасын, қытай тіліндегі просодияны, сондай-ақ тілде болып жатқан фонетикалық процестерді қарастыруға бағытталған. Студенттер қытай тілінің айтылу ерекшеліктерін оның коммуникативті және аумақтық түрлерінде дәйекті және жан-жақты зерттеп, қазіргі қытай тілінің фонетикалық құрылымын әртүрлі коммуникативті мақсаттарда қолданылатын көп деңгейлі функционалдық бірліктердің жүйесі ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қытай тілінде сөйлеу 1

    Пән Қытайдағы қазіргі әлеуметтік және мәдени өмірдің нақты жағдайы мен дамуының бай және жарқын көрінісіне бағытталған, қытай халқының ойлау қалпы мен мінез-құлқын көрсетеді, студенттерге қазіргі Қытайдың әлеуметтік өмірін, мәдени екпінін, әдебиеті мен өнерін, идеологиялық тұжырымдамаларын, психологиялық өзгерістерін және басқа да шындықтарын түсінуге мүмкіндік береді және осыған сүйене отырып, мәдени мәселелерді талқылай алады, студенттердің Қытай шындығын түсінуін және олардың аналитикалық қабілеттерін дамыту, студенттердің жазбаша және ауызша қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қытай тілінде айтылатын идиоматикалық тіркестер 1

    Пән қытай тіліндегі идиомалық сөйлемешелер мен ауызша сөйлеу дағдылары үшін жаттығулар жүргізуге бағытталған, бұл студенттердің ауызша сөйлеу қабілетінің әртүрлілігін, икемділігі мен жандылығын арттырады, осылайша олардың практикалық коммуникативті қабілеттерін одан әрі жетілдіруге ықпал етеді. Ауызекі идиомалық тіркестердің пайда болуын, сценарийлерін және қолдану шарттарын зерттей отырып, студенттер тілге қатысты Қытай мәдениеті туралы білім ала алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Практикалық ағылшын тілі (C1-1)

    Пән С1 деңгейлі сөйлеу әрекетінің төрт түрін қалыптастыру және идиоматикалық сөздерді орынды қолдана отырып, тарихты тереңірек түсіне отырып, сұхбат жүргізу, болашақ мамандығының аясында пікірталас жүргізу арқылы коммуникативтік дағдыларды; С1 деңгейінен төмен емес шет тілін меңгеру деңгейінде оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, негіздеу, өз ұстанымын, көзқарасын негіздеу (CEFR жалпыеуропалық тізімдеме деңгейіне сәйкес) қалыптастыруға бағытталған. Негізгі міндет – арнайы кәсіби мақсаттағы шетел тілін қарым-қатынас жасау дағдыларын одан әрі дамытады, шет тілін оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас құралы ретінде меңгереді, өз ойын еркін жеткізеді, күрделі тақырыптарды ауызша және жазбаша нысанда баяндау дағдыларын қалыптастырады. Аталған арнайы-кәсіптік курстың ерекшелігі білім берудің мәдениетаралық, ғылыми-кәсіби және прагматикалық бағыттылығын тереңдету, коммуникацияның арнайы-кәсіптік саласы мен сөйлеу тақырыптары аясында студенттерде кәсіби маңызды дағдыларды қалыптастыру, жан-жақты білімге қол жеткізу, оқытылатын негізгі шет тілін еркін меңгеру, оны кәсіби қызметте және қарым-қатынаста икемді және тиімді қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жетілдірілген қытай жазуы

    Пәннің мақсаты – студенттердің қытай тілінде өз ойларын жазбаша түрде жеткізудің негізгі қабілеттерін дамыту, қытай тілінің жалпы форматын және әртүрлі дәстүрлі стильдердің жазу әдістерін меңгеруге мүмкіндік беру, бірте-бірте өз ойын жеткізу әдеттеріне бейімдеу, қытай тілін, жазуда қытай сөздері мен құрылымдарын дұрыс қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші тілді оқытуға кіріспе

    Пән студенттерді қытай тіл әдістемесін ғылым ретінде таныстыруға бағытталған. Студенттер қытай тілін оқытудың ерекшеліктерімен, жана инновациялық технологиялармен таныса алады, студенттердің өзіндік педагогикалық және тәрбиелік іс-әрекетін ұйымдастыру әдістерін, шет тілін оқыту процесінің мазмұны мен құрылысының ерекшеліктерін; екінші шет тілін оқытудағы бақылаудың қазіргі заманғы түрлерінің ерекшеліктерін меңгере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінде қарым-қатынас 1

    Пән ағылшын коммуникациясының негізгі ережелерін түсінуге және игеруге, алынған теориялық білімді сөйлеу қарым-қатынасының процестері мен құбылыстарын талдау үшін қолдануға және өз тілдік тәжірибесіне бағыттауға, ағылшын тілін түсіну және ол тілде сөйлеу алу қабілетін жақсартуға, сондай-ақ ағылшын тілін қолданудағы қателіктерді азайтуға, сонымен қатар мәдениетаралық құзыреттілікке ие бола болуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қытай классиктерін зерттеу 1

    Пән негізгі қытай тілін және студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін практика жүзінде меңгеруге бағытталған. Білім алушылар таныс тақырыптарда сөйлесіп, тікелей қарым-қатынаста басқа адамның сөйлеуінің жалпы мазмұнын түсіне алады; түсіну процесінде фондық әлеуметтік-мәдени білімге, зерттелген лексикалық және грамматикалық материалға сүйене алады; мәтіндердің жалпы мазмұнын түсіну; тақырып бойынша мәтіндердің мазмұнын болжау; мәтін идеясын анықтау; хабарландырулардан, анықтамалардан, мәзірлерден қажетті ақпаратты табу; түсініктеме- нұсқауларды түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қытай тілінің лексикасын оқыту

    Пән қытай тілінің сөздік құрамының даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеуге бағытталған; сөздің морфологиялық құрылымын және сөзжасам тәсілдерін меңгеру; сөздің мағынасы және оның құрылымы, көп мағыналылық, омонимия, экстралингвистикалық және лингвистикалық жағдайлар мен тілдік бірліктердің мағынасының дамуы және өзгеру факторлары туралы білім. Студент лексикологиядан алған білімдерін тілдік құбылыстарды талдауда қолдана алады; негізгі лексикологиялық терминдерді анықтау; лингвистикалық талдау әдістерін ескере отырып эмпирикалық материалды талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қытай тілінде сөйлеу 2

    Пән терең дәстүрлі қытай мәдениетін (дәстүрлі мораль, монахтық, мифтер, поэзия және оның кейінгі ұрпаққа әсері, төрт ұлы жәдігердің маңызы, идиомалық тұспалдар, өркениет мұрасы, т.б.) түсінуге, игеруге және оны қазіргі Қытай қоғамымен байланысты мәдени тақырыптарды талқылау үшін негіз ретінде пайдалануға, студенттердің Қытай мәдениетіне сезімталдығы мен аналитикалық қабілеті, сондай-ақ шетелдік студенттердің ауызша сөйлеу қабілетін жақсартуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заманауи қытай тілі

    Пән әртүрлі контексттерде тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті қытай тілінің заманауи аспектілерін меңгеруге бағытталған. Пәннің негізгі мақсаты-қазіргі тенденциялар мен шындықтарға баса назар аудара отырып, қытай тілін, оның ішінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты еркін және дәл қолдану дағдыларын дамыту, іскерлік қарым-қатынас саласында тілдік құралдарды нормативті және стильдік орынды қолдану дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қытай тілін оқыту тәжірибесі

    Пән шет тілдерін оқытудың заманауи әдістемесінде сараланған оқытуды қолданудың негізгі ерекшеліктерімен; шет тілдерін оқытудың заманауи әдістемесінде оқытудың әртүрлі сатыларында тілдің әртүрлі бөлімдерін зерделеу кезінде дараландыру мен саралауды қолданудың тиімділігімен танысуға бағытталған. Пәннің маңызды мәселелерінің ішінде мазмұнды саралау, әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар, мұғалімнің көмегін мөлшерлеу, деңгейлік саралау ерекше орын алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қытай классиктерін зерттеу 2

    Пән шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін қытай тілін практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Студенттер белгілі тақырыптар бойынша әдеби норма шегінде неғұрлым көлемді мәлімдемелерді түсіне алады; радионың жаңалықтары мен телебағдарламаларды жалпы түсінуді жүзеге асыра алады; әртүрлі стильдегі мәтіндерді түсіне алады: газет-публицистикалық, көркем, ауызекі сөйлеу; қытай тілін меңгеру деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болу кезінде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жетілдірілген ағылшын тілі 1

    Бұл курстың мақсаты - сөйлеу деңгейінің төрт түрін қалыптастыру және оқылатын тіл елінің тарихын, мемлекеттілігін, басқа менталитет пен мәдениеттің құбылыстарын тереңірек түсіну үшін коммуникативті дағдыларды қалыптастыру; оны төл мәдениеттің семантикалық және құндылық құрылымымен салыстыру; идиомалық тірестерді орынды қолдана отырып, болашақ мамандық аясында сұхбат, пікірталас, талқылау жүргізу; оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, негіздеу, өз ұстанымын, көзқарасын негіздеу. Курстың соңында студент білуі керек: - жағдаяттық анықталған стиль регистрлерінде коммуникативті ниеттерді адекватты түрде білдіруге қажетті сөйлеу құралдарын меңгеру. - әртүрлі тақырыптарда еркін сөйлеу дискурсивті эссе жазу т.б. логикалық қорытындылар арқылы дыбыс жазбасында бірнеше шағын түпнұсқа мәтіндерді тыңдау (ана тілінде), оларды нақты логикалық құрылымы бар біртұтас өзекті мәтінге біріктіру, дерексіз және күрделі арнайы тақырыптар бойынша сөйлесу барысында ана тілін түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Практикалық ағылшын тілі (C1-2)

    Пән арнайы кәсіби мақсатта шет тілінің қарым-қатынас дағдыларын одан әрі дамыту, оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін меңгеру, өз ойын еркін жеткізу дағдылары, күрделі тақырыптарды егжей-тегжейлі баяндау, ауызша және жазбаша, композициялық және лингвистикалық тұрғыдан күрделі барлық типтегі мәтіндерді еркін түсінуге бағытталған. Бұл арнайы-кәсіптік курстың ерекшелігі – оқытудың жалпы кәсіптік және мәдениетаралық бағытын тереңдету, студенттердің болашақ мамандығына деген қызығушылығын дамыту, күрделі тақырыптарды түсінікті егжей-тегжейлі ауызша баяндау дағдыларын, жеке ережелерді әзірлеу, ойлар мен пікірлерді нақты тұжырымдау, кез келген әңгімені жылдам қарқынмен белсенді қолдау, шет тілін меңгеру деңгейі кемінде С1 (CEFR жалпыеуропалық тізімдеме деңгейіне сәйкес) ана тілінде сөйлеушінің сөзін еркін түсіну. Курстың соңында студент: ситуациялық анықталған стиль регистрлерінде коммуникативті ниеттің адекватты білдірілуіне қажетті сөйлеу құралдарын меңгеруі, әртүрлі тақырыптарда еркін сөйлеу, дискурсивті эссе жазу, т.б. логикалық қорытындылар арқылы, дыбыс жазбасында (ана тілінде сөйлейтін) бірнеше шағын түпнұсқа мәтіндерді тыңдауы, оларды нақты логикалық құрылымы бар келісілген өзекті мәтінге біріктіруі, дерексіз және күрделі арнайы тақырыптар бойынша сөйлесуде ана тілінде сөйлесушіні түсіне білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінде қарым-қатынас 2

    Пән әлеуметтік-мәдени және қоғамдық-саяси жағдайлардың кең ауқымында кәсіби қарым-қатынас, зерттеу, танымдық белсенділік және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде ағылшын тілі саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін, білім беру ұйымдарында, мәдениетте, менеджментте, бұқаралық ақпарат құралдарында, мәдениетаралық коммуникация саласында ағылшын тілі саласындағы білім мен дағдыларды пайдалануға байланысты әртүрлі кәсіби қызметке тұрақты танымдық қызығушылық дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілінің стилистикасы

    Пән ағылшын тілі жүйесінде қамтылған және арнайы мақсаттарға арналған шет тілін оқыту бағдарламасының бөлігі ретінде ағылшын тіліндегі әдебиеттің әртүрлі шығармаларында көрінетін әртүрлі функционалдық стильдер шеңберінде тілдің бейнелеу-экспрессивті және экспрессивті мүмкіндіктерімен әртүрлі коммуникативтік - сөйлеу жағдайларында шет тілін қолдану заңдылықтарына байланысты құзыреттер жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі сабақтарындағы мәдениетаралық қарым-қатынас

    Пән студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Коммуникативті құзыреттілік студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілеті ретінде түсініледі, оларда қалыптасқан білімге, дағдыларға және жеке қасиеттерге сүйенеді. Курсты оқу кезеңінде шет тілдік қарым-қатынастың төрт формадағы мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттіліктің негіздері қаланады: тыңдау, оқу және жазу, бұл шекті деңгейге жетуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық ағылшын тілі

    Пән студенттерді сөйлеудің ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыруға; ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрларын зерделеуге; олардың мақсаттары, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық айырмашылықтары туралы идеялар негізінде жазбаша және ауызша академиялық мәтіндерді құру дағдыларын қалыптастыруға; академиялық ортада коммуникацияның негізгі принциптерін игеруге бағытталған. Курс аясында келесі жанрлардың ерекшеліктері талқыланады: оқу эссесі, ғылыми мақала, реферат (рецензия), курстық жұмыс, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы тіл білімі

    Бұл пән студенттерді лингвистика ғылымының негізгі бөлімдерімен және терминологиясымен, қазіргі тіл білімінің негізгі идеяларымен және мәселелерімен таныстыруға; тілдік материалды талдау әдістері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент негізгі лингвистикалық терминдердің мазмұнын білуі керек; тіл білімінің негізгі теориялық қағидаларын; тілдің өмір сүруінің негізгі формалары; тілдердің классификациясы; жазылу тарихы; тіл білімінің метатілін пайдалана білу керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • TESOL қазіргі үрдістері

    Бұл курс білім беру кеңістігіндегі (көптілділік) Қазақстан Республикасының тіл саясаты саласындағы, сондай-ақ шет тілдерін меңгеру саласындағы бірыңғай еуропалық стандартты енгізудегі қазіргі тенденциялар туралы ақпаратты қамтиды. Студенттерде қазіргі кезеңдегі тіл саясатының негізгі бағыттары, шет тілді қоғамдағы қазіргі тенденциялар, сонымен қатар оның оқу-тәрбие үрдісіндегі көрінісі туралы түсініктері бар. Олар тілдік процестердің интеграциясы және әлем тілдерінің даму және таралу динамикасы туралы толық түсінікке ие болады, алған білімдерін TESOL бойынша кәсіби қызметінде қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сөйлеу коммуникациясына кіріспе

    Пән курсы ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде негізгі тілді меңгеруге бағытталған. Курс студенттердің өз бетінше логикалық ойлауын, ағылшын тілінде жазбаша және ауызша диалогты сауатты жүргізу қабілетін қалыптастырады, сонымен қатар іскерлік этикет және мәдениетаралық қарым-қатынас ережелерімен, іскерлік хат алмасу, кездесулер, презентациялар және іскерлік келіссөздер жүргізу стратегияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қытай классиктерін зерттеу 3

    Пән қытай тілін практика жүзінде білуге, сондай-ақ мәдениетаралық құзыреттілікке ие болуға бағытталған. Студенттер күрделі мәтіннің негізгі идеясын, оның ішінде кәсіби саладағы мәселелерді талқылауды түсіне алады; тараптардың ешқайсысы үшін шиеленіссіз ана тілінде сөйлейтіндермен өзара әрекеттесу; тақырыптардың кең ауқымы бойынша нақты, жан-жақты мәтін дайындау және әртүрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, өзекті мәселе бойынша өз пікірін білдіру; қытай тілін білу деңгейіне сәйкес оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру: жаһандық көзқарас

    Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдану.
  • Білім беру мекемелеріндегі оқушылардың қоршаған ортасына, мектептің жұмыс уақыты мен сабақ кестесіне, сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуге гигиеналық баға беру және әртүрлі қызмет түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға және балалар мен жасөспірімдерде салауатты өмір салтын қалыптастыруға бағытталған іс-шараларды жүзеге асырады.
  • Педагогиканың, психологияның негізгі ережелері, әр түрлі балалармен жұмыс істеудің заманауи әдістері, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру технологиялары туралы білімдерін қолдану, білім беру ұйымдары жағдайында педагогикалық іс-әрекеттерді жүзеге асырады.
  • Білім саласындағы әлемдік трендтер мен зерттеулерді, көшбасшылықтың жоғары деңгейін, тиімді коммуникацияны, мәселелерді шешуді, білім беру саласындағы коммуникациялар мен қақтығыстарды басқарудың заманауи тәсілдерін қолдануды көрсету, ұйымдағы корпоративтік ортаны басқару дағдыларын дамыту; елдегі және шетелдегі білім беру проблемалары бойынша жүргізіліп жатқан зерттеулер туралы көпшілік алдында сөйлеу қабілеті, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста шет тілін қолдана алады.
  • Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқарады.
  • Ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін цифрлық технологияларды, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін оқу іс-әрекетінде қолданады.
  • Оқыту процесі барысында оқушылардың академиялық қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін тану; жеке бағалау критерийлерін құру және оқушының үлгерімін объективті бағалау.
  • Тілдердің пайда болу тарихын білу және олардың туындау себептері мен мүмкін өзгерістерін түсіну.
  • Тыңдау, ауызша сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын жүйелі оқыту мен практикалық жаттығулар арқылы қолдану, күнделікті қарым-қатынас үшін шетел тілін одан әрі оқу мен қолдану үшін мықты негіз құру.
  • Шетел және ана тілдерін ұлттық мәдениеттің формасы, тіл мен ұлттық-мәдени ерекшеліктің байланысы, сөздік этикет нормаларын меңгеру, ұлтаралық қарым-қатынас мәдениеті ретінде пайдалану.
  • Мәтіннің / дискурстың лингвистикалық анализін жүргізу, ағылшын тілді елдердің әдебиеті туралы білімдерді жүйелеу.
  • Классикалық әдеби шығармаларды жүйелі түрде зерттеу және талқылау арқылы ежелгі Қытай мәдениетінің негізгі аспектілерін жан-жақты түсінуді көрсету, сол арқылы ежелгі Қытай мәдениеті мен оның әдебиетін жан-жақты түсінуге ықпал ету.
  • Ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және абстракциялауға, кәсіби жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге, оқушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруға, соның ішінде мектеп жобаларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыру.
Top