Жаңа білім беру бағдарламасы

8D06102 Ақпараттық жүйелер в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Academic writing (Академиялық жазу)

    Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инфокоммуникациялық жүйелердің киберқауіпсіздігі

    Мақсаты: қатерлерді талдаудың, шабуылдардың алдын алудың және деректерді қорғаудың озық әдістері мен құралдарын пайдалана отырып, ақпараттық-коммуникациялық жүйелердің қауіпсіздігін тиімді қамтамасыз етуге мамандарды даярлау. Мазмұны: инфокоммуникациялық жүйелерге кибершабуылдар (ИКЖ) ақпараттандыру объектілері (АО). Инфокоммуникациялық жүйелердің киберқауіпсіздік құрылымы (КҚҚ). Көп тізбекті қорғаныс жүйелері ИКЖ. Киберқауіпсіздік элементтерінің өзара байланысы ИКЖ. Осалдық ИКЖ. Қауіпсіздікті басқару модельдері ИКЖ. Оқиғаларды басқарудың бағдарламалық өнімдері (SIEM, IDS/IPS, firewall, журналдарды және осалдықтарды сканерлеу, жинау және талдау утилиталары). Ақпаратты қорғау құралдарының жіктелуі ИКЖ. Киберқауіпсіздік ресурстарын динамикалық басқару ИКЖ.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру деректерін талдау

    Мақсаты: білім беру сапасын жақсарту және білім беру саласында негізделген шешімдер қабылдау үшін аналитикалық әдістер мен құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: білім беру деректерін талдауға кіріспе. Деректерді өңдеу. Машиналық оқыту. Болжалды модельдеу. Білім беру деректері үшін визуалды талдау. Нақты білім беру деректер жиынтығына деректерді өндіру әдістерін қолдану. Білім беру деректерін талдау саласындағы зерттеу тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым мен білім берудегі мәліметтер базасын құру және ақпараттық жүйелерді жобалау

    Мақсаты: ғылыми және білім беру деректерін тиімді сақтауға, өңдеуге және талдауға ықпал ететін мәліметтер базасы мен ақпараттық жүйелерді құру және оңтайландыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мәліметтер базасына және ақпараттық жүйелерге кіріспе. Деректерді модельдеу. Құрылымдық сұрау тілі. Ақпараттық жүйелерді жобалау. Қауіпсіздік және деректерді басқару. Жүйелердің интеграциясы және үйлесімділігі. Қазіргі тенденциялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • жоғары оқу орындарында кәсіби оқытушылық қызметін оқыту мен бағалаудағы студенттік орталықтандырылған тәсілдер негізінде жүзеге асыру;
  • ақпараттық технология ғылыми және техникалық құралдарды қолдана отырып іргелі және қолданбалы зерттеулер жүргізу нәтижесінде математикалық модельдерді әзірлеу;
  • теориялық және қолданбалы есептерді шешуде математикалық және алгоритмдік модельдеу әдістерін қолдану;
  • ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, оның ішінде интеллектуалды басқару және шешім қабылдау жүйелері, жасанды интеллект, machine learning, интеллектуалды робототехникалық жүйелер, жоғары өнімді есептеу технологиялары саласында сараптамалық қорытынды жасау;
  • стратегиялық, жобалық және инновациялық менеджментті пайдалана отырып, бәсекелестік жағдайында ғылыми мекемелерде жұмыстарды ұйымдастыру бойынша басқару стратегиялары мен бағдарламаларын әзірлеу;
  • ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыра отырып ұлттық және халықаралық базалармен жұмыс істеу;
  • нақты міндеттерді шешу үшін дербес зерттеу қызметі негізінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында ғылыми жобалауды жүзеге асыру;
  • өндіріске, ғылыми және білім беру қызметіне ғылыми зерттеулердің нәтижелерін: модельдерді, бағдарламалық өнімдерді, жаңа технологияларды, әдістемелерді, техникалық құжаттаманы, проблемаларды шешуге арналған ұсынымдарды, ғылыми-техникалық, тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелерді енгізу; енгізілген нәтижелердің өмірлік циклін мониторингілеу
  • қазіргі заманғы білім беруді дамыту мақсатында оқу процесіне инновациялық оқыту технологияларын енгізу;
  • ақпараттық жүйелерді талдау, жобалау, әзірлеу, тестілеу және интеграциялау, енгізу, сүйемелдеу және дамыту негізінде қолданбалы зерттеулер жүргізу нәтижесінде зияткерлік өнімдерді әзірлеу;
Top