Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02211 Этнология және антропология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама этномәдени мұра проблемаларымен, дәстүрлі мәдениетпен, этносаралық қатынастармен айналысатын, кәсіби проблемаларды этнология, антропология және мәдениеттанудың теориялық және қолданбалы білімдері негізінде шеше алатын; Тәуелсіз сараптамалық және жобалық қызмет, билік органдарында, мәдениет мекемелерінде және қоғамдық ұйымдарда ұлттық саясатты іске асыру қабілетімен этнологтар мен антропологтарды даярлауға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B134 Археология және этнология
  • Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар

Пәндер

  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Археология негіздері

    Пәннің мақсаты: қоғамды зерттеудегі іргелі ғылым ретінде археологияның теориялық және әдістемелік тұжырымдары негізінде адам қоғамының даму кезеңдері мен заңдылықтары туралы жан-жақты және жүйелі түсініктерді қалыптастырады. Оқу курсы археология саласындағы нақты білімді, археологиялық зерттеулердің процедурасы мен әдістемесі туралы түсініктерді береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнологияға кіріспе

    Пән мақсаты: этнологияның ғылым саласы ретінде қалыптасып, мақсат, міндеттері туралы ой қалыптастыру. Пән этнологияның зерттелу деңгейі туралы, бұл саладағы бүгінгі мәселелер туралы түсінік береді. Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: этникалық тарих пен этногенез; әлем халықтарының тұрмыстық-мәдени классификациясы; заманауи этникалық процестер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алғашқы қоғам тарихы

    Курстың мақсаты – студентерде гоминид эволюциясын, адамның бір түрі ретіндегі адамзат қоғамының көп векторлық дамуының, оның іздеу лабороториялық зерттеуінің кіріспесі туралы ұғымды қалыптастыру. Бағдарламаның басты мазмұны археологиялық, этнографиялық (этнологиялық), антропологиялық деректер бойынша бұрынғы адамдардың адамзат дамуын зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Австралия және Мұхит аралдары, Африка және Америка халықтарының этнографиясы

    Пән студенттерге әртүрлі мәдениеттер, тілдер, нәсілдік типтер, Австралия мен Океания, Африка және Американың дәстүрлі қоғамдарының генезисі мен қызметі туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәннің негізгі міндеттеріне мыналар жатады: этнологиялық ғылымның тұжырымдамалық аппаратымен, жұмыс әдіснамасымен және әдістемесімен, аймақтар мен жекелеген халықтардың этнографиялық сипаттамаларымен танысу, сондай-ақ әлемдегі этникалық жағдайдың эволюциясын және оның өзгеру себептерін көрсету, этнологиядағы зерттеулердің мақсаттары, көздері мен әдістері туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Этнологиялық зерттеу әдістері

    Пән мақсаты - студенттерге этнологиялық аспаптардың теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру саласындағы базалық білімді беру, далалық этнологиялық материалдарды жинау әдістерін үйрету. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады:Этнологияның теориялық мәселелері. Әлем халықтарын классификациялау принциптері. Заманауи ғылымдағы этнос және этникалықтың негізі. Этносаралық байланыс. Этнологиялық зерттеудің теоретикалық әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Европа және Азия халықтарының этнографиясы

    Пән студенттердің бойында мәдениеттердің, тілдердің, нәсілдік типтердің алуан түрлілігі туралы түсінік қалыптастыруға, Азия мен Еуропаның этникалық ерекшелігін тарихи өткен және қазіргі заманда көрсетуге бағытталған. Пәннің негізгі міндеттеріне мыналар жатады: этнологиялық ғылымның тұжырымдамалық аппаратымен, жұмыс әдіснамасымен және әдістемесімен, аймақтар мен жекелеген халықтардың этнографиялық сипаттамаларымен танысу, сондай-ақ әлемдегі этникалық жағдайдың эволюциясын және оның өзгеру себептерін көрсету, этнологиядағы зерттеулердің мақсаттары, көздері мен әдістері туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының этногенезі және этникалық тарихы

    Пәннің мақсаты – қазақ халқының этногенезі және этникалық тарихының теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыра отырып, студенттерге этностың пайда болу, құрылу, даму заңдылықтары теориясын үйрету. Жалпы этностардың шығу теориясын зерделей отырып, қазақ этногенезінің күрделі процестерімен қоса, этникалық территориясына қатысты ғылыми еңбектермен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Физикалық антропология негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты-студенттерді адамдар мен адам нәсілдерінің физикалық қалыптасу үдерісімен, дамуымен таныстыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: адам денесінің морфологиясы, генетика, антропогенез, нәсілдер, адам биологиясын зерттеудің заманауи әдістері, физикалық антропология мен археологияның байланысы, екі пәннің өзара әрекеттесу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның этникалық топтарының этнографиясы

    Пәннің мақсаты студенттерді Қазақстандағы этникалық топтардың этнографиясымен және оның қалыптасу тарихымен таныстыру. Этностардың материалдық және рухани мәдениеттері ерекшеліктері туралы ой қалыптастыру. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазақстан халықтарының полиэтникалық құрылу тарихы мен кезеңдері. Славян этностарының Қазақстан территориясына қоныстануы. Қазақстан территориясындағы балғарлар мен поляктар. Қазақстанның түрік халықтары мен дүнгендер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-мәдени антропология

    Пәнді игерудің мақсаты – студенттердің бойында адамның мәнін түсінуге ықпал ету, ғылыми теориялар мен мәтіндерді талдау негізінде адам туралы дискурстардың алуан түрлілігі туралы білімді игеру. Пәннің міндеттері: - студенттердің "әлеуметтік" ұғымдық-категориялық аппаратын меңгеруі антропология"; - әлеуметтік антропологияның негізгі кезеңдері мен парадигмаларын зерттеу, оны түсіну адам ғылымдарындағы, Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардағы орындар мен рөлдер; - - әлеуметтік антропологиялық талдау әдіснамасының болашақ мамандарын оқыту және әлеуметтік-мәдени, саяси, адами өлшемдегі экономикалық, коммуникативтік әлемдер;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымы

    Пәннің мақсаты – қазақ халқы дүниетанымының теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыра отырып, студенттерге қазақ халқының мол рухани мұраларын танып-білуге, ата-бабаларымыздың таным-түсініктерін, ілім-білімдерін жан-жақты талдауға әрі оны қазіргі заман талабына сай қолдана білуге үйрету. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазақ халқының этногенезі және дүниетанымы. Қазақ халқының дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарының генезисі. Қазақ халқының космогониялық дүниетанымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Қазіргі Қазақстандағы миграциялық үдерістер

    Пән көші-қон процестерін зерттеудің заманауи тәсілдері, принциптері мен әдістері, жаһандану жағдайындағы қазіргі әлемдегі көші-қон ерекшеліктері, көші-қонның демографиялық процестерге әсері, көші-қонның себептері мен салдары туралы білімді жүйелейді. Студенттерде демографиялық ғылымның жұмысының теориялық негіздері мен заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастыру,оның ерекшелігін бөліп көрсету, таным әдіснамасы мен әдістерінің арақатынасы принциптерін ашу;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзі тарихы

    Курстың негізгі мақсаты-әлем елдерінің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін зерттеу. Оны зерделеу барысында негізгі тарихи оқиғалар, олардың себептері мен салдары, қазіргі заманғы халықаралық жүйенің дамуының негізгі үрдістері зерделенетін болады. - негізгі тарихи оқиғаларды, олардың себептерін, салдарын білу; - дүниежүзілік тарихтың тұтастығы мен жүйелілігін сипаттайтын негізгі фактілерді, процестерді, құбылыстарды білу. - дүниежүзілік тарихтың кезеңділігін, отандық және дүниежүзілік тарихтың маңызды мәселелерінің заманауи нұсқалары мен түсіндірмелерін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Этномедиа және визуалды антропология

    Пәнді игерудің мақсаттары : - мәдениеттің аз танымал жақтары туралы көрнекі ақпаратты алу және әлеуметтік тәжірибеге енгізу; - студенттердің ғылыми бағыт ретінде визуалды антропологияның қалыптасу және даму тарихы туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру; - зерттеудің негізгі теориялары мен әдістері туралы білім алу және аудиовизуалды материалдардың жұмысы мен талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Археологиялық және этнографиялық коллекциялардың атрибуциясы

    Курстың мақсаты-студенттерді материалдық мәдениет тарихымен өзара байланыста археологиялық және этнографиялық коллекцияларды ғылыми атрибуциялаудың қолданыстағы әдістемелік әдістемелерімен таныстыру; музей заттарын анықтаудың бастапқы практикалық дағдыларын қалыптастыру; музей заттарының әртүрлі санаттарын ғылыми сипаттау және талдау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тарихи демография

    Пәннің мақсаты-тарихи демографиядағы халықтардың қоныстануы туралы, қазіргі заманғы ұғымдар, теориялар, терминология туралы идеяларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер әлемдік тарихпен өзара байланыста Қазақстан демографиясының негізгі үрдістері мен заңдылықтарын білетін болады. Дереккөздер арқылы халықтың қоныстануы туралы талдаулар алады және білімін практикада қолдана білу. Пән халықтың саны мен демографияның әлемдегі тарихи үрдістер әсерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әлем мәдениетінің тарихы

    Пәннің мақсаты - мәдениеттің негізгі мәселелерін, оның дамуының жалпы заңдылықтарын салыстыру және қорытынды жасау қабілеттерін қалыптастыру. Әр түрлі дәуір мен халықтардың мәдениет тарихы, дін мен мифология, әлемдік әдебиеттің, музыка мен театр өнерінің маңызды туындылары, көркем шығармашылық пен қабылдаудың маңызды ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Этноархеология

    Пәннің мақсаты этноархеологияның ерекшеліктері, қалыптасу тарихы және оқу әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: археологиялық материалдарды интерпретациялау, адам қызметінің түрлері, эксперименталды археология, ежелгі тайпалардың дәстүрлері мен сенімдері, культурогенез, социогенез.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Музей антропологиясы

    Пәннің мақсаты студенттердің музейтану және музейлерді жіктеу саласындағы негізгі ұғымдары туралы білімдерін, музейдегі ғылыми жұмыс типтері мен негізгі түрлерін, құрылымын, музейлік экспозицияларды құру ерекшеліктерін және мазмұнын, музейлердің қызметіндегі мәдени-білім берудің мәні мен ерекшелігін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мәдени және табиғи мұраны сақтау мәселелері

    Пәннің мақсаты студенттердің мәдени және табиғи мұра объектілерін басқару органдарында, ғылыми-зерттеу мекемелерінде, мұражайларда кәсіби қызметке қажетті мәдени және табиғи мұраны сақтау тарихы, теориясы мен практикасы туралы пәнаралық сипаттағы білім жүйесін игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қала антропологиясы

    Пәннің мақсаты студенттердің тарихи аспектідегі қаланың рөлі, маңызы, оның әлеуметтік-экономикалық, саяси маңызы және қалалық мәдениеттің ерекшелігі туралы түсініктерін қалыптастыру.Қала антропологиясы – антропологияның дербес бағыты, оның негізгі мақсаты тарихи кезеңдерде қала антропологиясының әртүрлі аспектілері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының материалдық мәдениеті мен сәндік қолданбалы өнері

    Пәннің мақсаты студенттерге қазақ халқының материалдық мәдениеті туралы білім беріп, оның негізгі түрлері мен көркем мәдениетті материалдық және рухани мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде бағалау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән өтпелі, мерзімді және тұрақты баспаналардың ерекшеліктері, олардың формалары, түрлері және ерекшеліктері туралы және бейнелеу өнерінің кең бөлімі ретінде сәндік-қолданбалы өнердің ерекшеліктері сияқты мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік өнер ескерткіштері

    Пән студенттердің сәулет ескерткіштері , олардың ерекшеліктері, адам мен қоғам өміріндегі орны мен рөлі, оның тарихи эволюциясының тенденциялары мен проблемалары туралы түсініктерін қалыптастыруға, көркем мәдениеттің негізгі ескерткіштерін талдауға бағытталған.студент алғашқы қауымдық құрылыстан бастап қазіргі заманғы сәулет өнеріне дейінгі сәулет өнерінің даму кезеңдері, бағыттары мен кезеңдері туралы ақпарат алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тарихи өлкетану

    Пәннің мақсаты - студенттердің өлкетану жұмыстарын өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылатын болады: өлкетану тарихы, өлкетану ғалымдарының өлкені археологиялық, этнографиялық, жаратылыстану тарихын зерттеуге, тарихи-мәдени мұраны сақтауға, алғашқы музей қорларын құруға қосқан үлесі. республика аумағы; ең көрнекті өлкетанушылардың тұлғалары мен қызметі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның этносаясаты және этноконфликтологиясы

    Пәннің мақсаты - этникалық қақтығыстардың ерекшеліктері, мемлекеттік саясат, этноконфессиялық мәселелерді реттеуге қатысты әлемдік тәжірибелер, ұлтаралық қатынастарды зерттеу әдістері және этноконфликттердің алдын алу және шешудің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Тарихи-мәдени туризм

    Пәннің мақсаты студенттердің жергілікті және шет елдерге шығу туризмін дамытуда Қазақстанның және әлемнің басқа елдерінің тарихи-мәдени мұраларының маңыздылығын бағалау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Келесідей мәселелер қаралатын болады: туристік қалалар мен бағыттарды қалыптастыру мен дамытудағы музей және тарихи-мәдени туризмнің рөлі; туристердің әртүрлі санаттарының ерекшеліктері, туристік қызмет көрсетуді ұйымдастыру қағидаттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Гендерлік антропология

    Курстың мақсаты студенттердің гендерлік мәселелерді далалық этнографиялық зерттеу дағдыларын дамытуға бағдарлау болып табылады. Сабақтың практикалық бөлігі гендерлік зерттеулердің әртүрлі бағыттарын бейнелейтін негізгі жұмыстармен, сондай-ақ алынған білімді далалық зерттеу тәжірибесінде қолдану саласындағы тәжірибелермен танысуды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақтардың рухани мәдениеті және халық білімдері

    Қазақтың рухани мәдениеті, халық ілімдері пәні - қазақ халқының рухани мәдени мұралары жүйеленеді, ауызекі халық творчествосы, жазба мәдениеті, халықтық ілімдер: халық медицинасы, халық ветеринариясы, халық астрономиясының тұрмыстағы орны мен ролін айқындалады, қазақ дүниетанымының қалыптасуын, дамуы сараланады, халық музыкасы мен аспаптары, олардың түрлері талданып классификацияланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақ диаспорасының тарихы мен мәдениеті

    Пәннің мақсаты: әлемдегі қазақ диаспорасының этникалық тарихын, шет жерлерге қоныстану себептерін, орналасуы мен саны жөніндегі мәліметтермен танысып, дәстүрлі мәдениетінің сақталуы мен өзгерісін айқындай білу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: Қазақ диаспорасының теориялық және әдістемелік мәселелері. Өзбекістан қазақтарының этникалық тарихы. Қырғызстан қазақтары. Моңғолия қазақтары туралы зерттеулер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Эпиграфика және нумизматика

    Пәннің мақсаты студенттердің мәтіндік жазбаларды зерттеу тарихы, монета тарихы туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: мәтіндік жазуларды жіктеу және зерттеу, ескерткіштерді мерзімдеу, монета ісінің тарихы, нумизматикалық материалмен жұмыс істеу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Этика антропологиясы

    Пәннің мақсаты студенттерде этика және мораль тарихы, антропологиядағы этикалық нормалардың мотивтері мен құндылықтарының рөлі туралы түсінік қалыптастыру.Этика антропологиясы-антропологияның өзіндік бағыты, оның негізгі мақсаттары антропологияның этикалық нормалары мен аспектілері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның сакральды нысандары

    Пән студенттердің бойында Қазақстанның киелі нысандары,оларды жүйелеу және бүкіл ел бойынша тарихи-мәдени сараптама тетігі туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.Оқу нәтижесі тарихи география саласындағы теориялық материалдарды жүйелеуге,зерттеулерде тарихи-географиялық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология

    Мақсаты: әр түрлі этникалық қауымдастықтар өкілдерінің психикасының көрінісі мен жұмысының ерекшелігі туралы, нақты этникалық қауымдастықтар өкілдерінің ұлттық-психологиялық ерекшеліктерін қалыптастырудың факторлары мен көздері туралы білімнің тұтас жүйесін; этникалық стереотиптерді талдау және алдын-алу саласындағы, этносаралық өзара іс-қимылды жақсарту және тереңдету саласындағы психологиялық ағарту, ұлтаралық қақтығыстардың психопрофилактикасы боинша құзыреттіктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ұлтаралық және конфессияаралық қатынастар

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің біздің елімізде де, шетелде де жас ұрпақ арасында конфессияаралық өзара іс-қимыл теориясы мен практикасы туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру болып табылады. Конфессияаралық диалогтың ерекшелігі, қалыптасу және даму кезеңдері,оның принциптері, заңдылықтары, жұмыс істеу заңдылықтары және қазіргі заманның дамуындағы рөлі туралы болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының мәдениетіндегі этикет

    Пәнді Зерттеудің мақсаты-әлем халықтарының этномәдени ерекшеліктері туралы; тарихи дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі әлем халықтарының негізгі дәстүрлері, әдет-ғұрыптары, салт-дәстүрлері туралы идеяларды қалыптастыру; туристік қызметтің инновациялық технологияларын және туристерге қызмет көрсетудің жаңа нысандарын қолдана отырып, ұлттық этномәдени дәстүрлерді жаңғыртуға және дамытуға жәрдемдесу, сондай-ақ студенттердің командада тиімді жұмыс істеуді, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдауды қамтамасыз ететін әлем халықтарының салт-дәстүрлерінің негізгі кешенін теориялық және практикалық игеруі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тарихи география

    Пәннің мақсаты: болашақ этнологтарды Қазақстандағы тарихи-географиялық зерттеулермен таныстыру. Пән жалпы Қазақстанның және оның жекелеген аудандарының тарихи географиясын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады:Тарихи географияның зерттеу әдістері және нысандары. Ежелгі өркениеттік тарихи-географиялық аймақтар. Әлем халықтарының нәсілдік ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Этноэкономика

    Пән студенттердің ұлттық экономиканы жүргізудің теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздері, сондай-ақ әртүрлі иерархиялық деңгейдегі экономикалық жүйелердің даму тенденциялары мен заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Әр түрлі этностардың дәстүрлерінің, әдет-ғұрыптарының, мәдениетінің, психологиясының, идеологиясының, діни көзқарастарының өзара әсері, сондай-ақ өндірістік күштер мен өндірістік қатынастардың даму деңгейін оқытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Балалық шақ антропологиясы

    Пән студенттерде бала этнографиясын зерттеудің теориялық және әдістемелік базасы туралы түсінік қалыптастыруға, мәдени-адамгершілік мұраны анықтауды және сақтауды қоса алғанда, ғылыми және әлеуметтік-мәдени аспектілердегі ерекшеліктер мен маңыздылықты ашуға бағытталған.Бала этнографиясы-бұл халық педагогикасының негізгі мәселелерінің әр түрлі материалдары бар этнографияның тәуелсіз бағыты және этнографиялық зерттеулер тұрғысынан қоғам дамуының қазіргі кезеңіндегі балалық шаққа көзқарастардың даму ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • эмпирикалық әдістерді қолдана отырып, далалық этнографиялық зерттеулер жүргізу: сипаттау, сұхбат, сауалнама, байқау, сауалнама жүргізу, салыстырмалы-функционалдық талдау; далалық жағдайларда, мұрағаттарда, музейлер мен кітапханаларда этнографиялық ақпаратты жинаудың практикалық кәсіби дағдыларын меңгеру; халық өмірін бақылау (стационарлық және экспедициялық зерттеулер, коллекциялар жинау және т.б.).
  • далалық этнографиялық материалдарды тіркеу және өңдеу, оларды жіктеуді жүргізу, информатор туралы мәліметтерді зерттеу, есеп және есеп беру құжаттарын жасау; Ғылыми-зерттеу бағдарламаларын қалыптастыру, этнографиялық ақпаратты жинау, түсіну, сыни тұрғыдан талдау және пайдалану, оның ішінде халықтың этникалық келбетін қалыптастыратын күнделікті (тұрмыстық) дәстүрлерінің ерекшеліктерін зерттеу.
  • этнографиялық зерттеу жүргізу үшін анкеталар мен сауалнамалар құру, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, этнографиялық дереккөздердің деректер базасын құру;
  • ғылыми – оқу, тарихи-мәдени орталықтарда, үйірмелер, орта мектептерде қосымша пән ретінде әлем халықтарының этнографиясы, түркі халықтарының этнографиясы және қазақ халқының этногенезі және этникалық тарихын оқыту;
  • тарихи-мәдени орталықтарда, музей мекемелерінде ғылыми-білім беру, әдістемелік қызмет, экскурсиялар өткізу, экспозициялар құруды жүзеге асыру; мұражай объектілеріне атрибуциялау және сараптама жүргізу, этнография саласында сараптамалық-талдау қызметін жүзеге асыру.
  • антропология және этнологияның түрлі салаларында талдау және зерттеу жұмыстарын жүргізу;
  • практикалық және зерттеу міндеттерді шешу үшін тиісті әдістемелікті пайдалану, тарихи және этнографиялық ресурстарды қолдану және ұйымдастыруды білу;
  • көші-қон, этникалық және конфессиялық процестердің жай-күйіне мониторинг жүргізу;
  • еліміздің және адамзаттың этникалық және мәдени ерекшеліктерімен байланысты мәдени-ағарту қызметтерін жүргізу;
  • этнологиялық және антропологиялық жобаларды әзірлеу кезінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану;
  • тарихи - мәдени және этномәдени мұраны насихаттау саласында зерделенген ғылымдардың ақпараттық-талдау базасын пайдалану; сараптамалық-талдамалық қызметті жүзеге асыру (оның ішінде музей құндылықтарын есепке алу және сақтау).
  • әлемдік, ұлттық қоғамдастықтардың тарихи дамуының этно және әлеуметтік-мәдени, этносаяси, этноәлеуметтік факторларын талдау және түсіндіру.
Top