Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B07127 Mechatronics в Қазақстан-Неміс университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты өнеркәсіптік объектілердегі өндірістік-технологиялық және басқару міндеттерін шешу үшін механика, электроника, машиналардың қозғалысын компьютерлік басқару білімдеріне негізделген техникалық құзыреттерге ие мехатроника саласында жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі,
-
ЖОО атауы Қазақстан-Неміс университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B063 Электр техникасы және автоматтандыру
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 6B071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерде жеке қаржы саласында ұтымды мінез-құлық, цифрлық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынумен байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін дамыту. Нәтижесінде студент: өз бюджетін жоспарлауды және оны кірістер мен шығыстарды талдау негізінде басқаруды, қаржылық және салық құралдарын пайдалануды, қаржылық тәуекелдер мен дағдарыстардың әсерін бағалауды, қаржылық заңдарды, цифрлық және қаржылық білімді көрсете алады, сондай-ақ инвестициялау кезінде шарттарды таңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микро-, макроэкономика
Пәнді оқытудың мақсаты - микроэкономика және макроэкономика саласындағы білімді қалыптастыру, басқа экономикалық пәндерді зерттеудің әдіснамалық негіздерімен танысу, сондай-ақ алынған теориялық білімді экономикалық жағдайды практикалық талдау саласында қолдану болып табылады. Алынған құзыреттер: қазіргі заманғы экономиканың микро және макро деңгейде жұмыс істеу заңдылығын жүйелі түсінуді көрсетуге; микро және макроэкономика мен қолданбалы экономикалық пәндердің негізгі ұғымдары мен құралдарын меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Пәнді оқытудың мақсаты - тыңдаушыларда теориялық дайындықтың негізін қалыптастыру және жалпы техникалық пәндер мен өндірістік процестерді зерттеудің іргелі негізін қалау болып табылады. Курс: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, кванттық физика, атом ядросы және қарапайым бөлшектер бөлімдерімен ұсынылған. Курсты оқу студенттердің жалпы және табиғи ғылыми ойлау негізі ретінде физикалық дүниетанымын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика 1
Курс шеңберінде мыналар қарастырылады: сызықтық алгебра: матрицалар, детерминанттар, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі, векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, талдауға кіріспе, Бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу: функцияның туындысы және дифференциалы, функцияны зерттеу, бір айнымалының функцияларын интегралды есептеу: анықталмаған интеграл, анықталған интеграл, белгілі бір интегралдың қосымшалары. Есептер: математиканың қарастырылған бөлімдерінде есептерді қою және шешу әдістерін меңгеру, қолданбалы есептерде үйренген математикалық әдістерді қолдана білу, математикалық интуицияны дамыту, математикалық мәдениетті тәрбиелеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тiлi (немiс тiлi) 2 (А1-С1)
Пәннің мақсаты-оқытудың алдыңғы сатысында қол жеткізілген неміс тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент тұрмыстық, мәдени, кәсіптік, ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік пен тілдік даярлықтың жеткілікті деңгейін меңгереді, ауызша, жазбаша сөйлеуді сауатты баяндайды, тыңдауды пайдалана отырып оқиды, сондай-ақ заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып коммуникативтік міндеттерді шешеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 14
-
Математика 2 (Статистика)
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерде статистикалық көрсеткіштермен ойлаудың маңыздылығын түсінуді қалыптастыру, басқарудың негізделген шешімдерін қабылдау үшін техникалық және экономикалық процестерді модельдеу мен болжаудың статистикалық әдістерін игеру болып табылады. Практикалық сабақтардың өтуі студенттерге статистикалық ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын игеруге, бекітуге және дамытуға мүмкіндік береді. Алынған құзыреттер техникалық және экономикалық ғылымдар саласында статистикалық зерттеулерді дербес жүргізуге, қызығушылық процестерінің өзара байланысын талдауға, есептеулер негізінде практикалық қолдану үшін негізделген қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Электрондық компоненттер
Курстың мақсаты электроника саласында іргелі инженерлік білім алу. Оқу нәтижесінде студенттер электроникада қолданылатын жартылай өткізгіш компоненттер мен материалдардың құрылымын, қасиеттері мен функцияларын және негізгі транзисторлық тізбектерді, диодтардың түрлерін, қолданылуын, құрылымы мен жұмыс принципін, биполярлық, өріс транзисторларының дизайны мен жұмыс принципін ажыратады және түсінеді, қарапайым, құрама транзисторлық тізбектерді жобалай алады, PSpice көмегімен схемаларды модельдеу негіздерін түсіндіре алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Іскери неміс тілі (В2.2-С1)
Пәннің мақсаты - студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікке ие болуы. Оқу нәтижесінде іскер адамның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу мінез-құлық дағдылары қалыптасады, студент бизнес және экономика тілінің негіздерін, грамматикалық құбылыстарды және іскерлік қарым-қатынас тіліне тән синтаксистік құрылымдарды, соның ішінде іскерлік хат-хабарларды жүргізу үшін жазбаша сөйлеуді біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 10
-
Ксәіби ағылшын тілі (В2.1-С1)
Пәннің мақсаты ағылшын тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас саласындағы мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды ағылшын тілінде талқылайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Электротехника
Курстың мақсаты - тұрақты және ауыспалы токтардың электр тізбектерін, магниттік тізбектерді есептеу теориясы саласында білімді қалыптастыру. Курстың міндеттері тұрақты, ауыспалы және үш фазалы жүйенің электртехникалық сұлбаларын есептеу кешенін теориялық және практикалық меңгеру болып табылады. Студент: электртехникалық сұлбаларды түсіне алады; кез-келген күрделілікті сұлбаларды есептей алады, бір және үш фазалы жүйеде жұмыс жасай алады, тұрақты және ауыспалы ток тізбектерін түсіне алады, міндеттерді шешу үшін жобаның мақсаттарын тұжырымдай алады, міндеттерді шешудің басымдықтарын анықтай алады, өлшеу нәтижелерін өңдеу үшін компьютерлік технологияларды қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау (2024)
Пәнді оқытудың мақсаты - бағдарламалау саласында негізгі білімді, дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән тапсырманы шешудің тиімді алгоритмдерін жобалай алатын, ең қолайлы деректер құрылымын, оны іске асырудың бағдарламалық және техникалық құралдарын таңдай алатын және операциялық ортаны ескере отырып, заманауи талаптарға және жаңа компьютерлік технологияларға жауап беретін бағдарламалық қосымшаларды жасай алатын маман дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері (2024)
Курс шеңберінде: кәсіпкерлік негіздері, Қазақстандағы бизнесті құқықтық реттеу, соның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар, адал бизнесті ынталандыру, кәсіпкерлік этика, бизнес-жоспарлау, қаржыны басқару, жауапкершілік және тәуекелдерді басқару қарастырылады. Оқу қорытындысы бойынша студенттер: нормативтік-құқықтық заңнаманы білу негізінде кәсіпкерлік идеяларды құра, дамыта және іске асыра алады, бизнес-жоспарлар әзірлеп, басқарушылық шешімдер қабылдай алады, кәсіпорынның қаржысын басқара алады, кәсіпкерлік тәуекелдер мен ұйым қызметінің тиімділігін бағалай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Математика 3 (Математикалық модельдеу)
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерде зерттелетін мамандықтағы мәселелерді шешу үшін математикалық модельдеу мүмкіндіктері туралы терең түсінік қалыптастыру болып табылады. Жоғары математиканың арнайы бөлімдерін зерттеу (математикалық бағдарламалау, графиктер теориясы) студенттерге техникалық немесе экономикалық мазмұндағы оңтайландыру мәселелерін шешу үшін заманауи математикалық аппаратты қолдану дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Алынған білім негізінде студенттер математикалық модельдерді өз бетінше құра алады және оларды жоғары математика аппаратын қолдана отырып шеше алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
«Экология және тұрақты даму» пәні жалпы білім беретін пәндер циклін таңдау жөніндегі компоненті болып табылады. Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерде тірі ағзалардың мекендеу ортамен бірлігінің заңдылықтары, табиғатты қорғау принциптері және тұрақты даму стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Нәтижесінде студент: қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге және кәсіби қызметке бейімдеуге, қоршаған ортаның экологиялық факторларын талдауға және жалпылауға, тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары мен стратегияларын басшылыққа ала отырып, қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Математика 3 (Эконометрика)
Пәнді оқудың мақсаты – айнымалылар арасындағы тәуелділік модельдерін өз бетінше құру және құрастырылған модельдің сапасын бағалау. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: корреляцияны, регрессияны, дисперсиялық талдауды ажырату; көптік регрессия моделін құру және мультиколлинеарлық мәселесін шешу жолдарын сипаттау; сызықтандыруға мүмкіндік беретін сызықты емес модельді құру; регрессиялық модельде сапалық факторлар үшін жалған айнымалыларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Business and Soft Skills (B2.1-C1)
Пәннің мақсаты-табысты мансап үшін қажетті ағылшын тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгерген студент ағылшын тілінде (жазбаша және ауызша) іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастырудың негіздерін біледі, бизнес-презентация ұсына алады, кейстермен жұмыс істей алады, әртүрлі өмірлік, жанжалды жағдайларда шешім қабылдай алады, уақытын дұрыс жоспарлай алады, кәсіби жетістікке жету үшін қажетті жеке қасиеттерді анықтай және дамыта алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Бағдарламалау 2
Пән студенттерге объектіге бағытталған бағдарламалау (ОББ) принциптерін қолдана отырып, қосымшаларды құрудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қамтамасыз етуге арналған. Курстан өту нәтижесінде студенттер Java бағдарламалау тілін меңгереді, ОББ негізгі ұғымдарын түсінеді, өз сыныптарын, әдістері мен конструкторларын құра алады, мұрагерлікті, полиморфизмді, дерексіз сыныптарды және бағдарламалық интерфейстерді қолдана алады, сондай-ақ топтамалармен, файлдармен жұмыс істеу және графикалық интерфейсі бар қолданбаларды жасау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты - жобаларды басқару саласындағы білімді қалыптастыру, жобалаудың әдіснамалық және технологиялық дағдыларын игеру, кейіннен өндірістік және әлеуметтік салада қолдана отырып, жобалық білімді әзірлеу, бағалау және енгізу дағдыларын жинақтау болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келісімдердің, шарттар мен келісімшарттардың жобалары мен шарттарын жоспарлау, кезең-кезеңімен бақылау және іске асыруды үйлестіру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кәсіби неміс тілі (В2.2-С1)
Пәннің мақсаты неміс тілінде кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі мәтіндердің аннотациясы мен рефератын бағалайды және талдайды, өз көзқарасын еркін түсіндіреді және ұсынылған кәсіби тақырыптарды неміс тілінде талқылайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Fылыми жұмысты жазу және презентация техникасы және риторика
Осы курс аясында ғылыми қызметтің ерекшеліктері, ғылыми танымның принциптері мен әдістері қарастырылады. Студент әр түрлі ақпараттық ресурстарды қолдана отырып, жазбаша жұмыс жазу, мәселені шешу үшін ақпарат іздеу, мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын дамытады. Студент тәжірибе жинақтайды: проблеманы қою, зерттеудің өзектілігін негіздеу, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтау, зерттеу қызметін дербес ұйымдастыру, жеке зерттеу нәтижелерін көпшілік алдында қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Мехатроникалық жүйелер
Курс өнеркәсіптік объектілердегі автоматтандырылған өндіріс жабдықтары, мехатрондық жүйелер мен құрылғылар туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс бағдарламасында заманауи технологиялық процестегі мехатрондық жүйелердің рөлі, мехатрондық жүйе мен модульдердегі ақпарат алмасу және басқару әдістері, жүйелерді әзірлеуде статистикалық әдістерді қолдану (Тагути әдісі), қауіпсіздікті анықтайтын параметрлерді зерттеу, анықтау және есептеу қарастырылады. Нәтижесінде студент жұмыс принциптерін, автоматтандырылған өндірістегі мехатрондық жүйелердің құрылымдық ерекшеліктерін түсінеді, V-модель, Scrum, статистикалық "робастикалық инженерия"әдістеріне негізделген мехатрондық жүйелердің схемаларын жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
AutoCAD құрылымдары мен автоматтандырылған жобалау (2024)
Пәнді оқытудың мақсаты - пайдаланушының компьютермен диалог режимінде AutoCAD командалары мен құралдарын игеру және әртүрлі қиындық дәрежесіндегі жаттығуларды орындау арқылы алған білімдері мен дағдыларын бекіту болып табылады. Қадамдық нұсқаулық негізінде студент техникалық жобалаудың әртүрлі салаларында қажет екі өлшемді және үш өлшемді сызбалардың негізгі сызу технологияларының барлық бөлшектерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Өлшеу технологиялары және деректерді талдау (неміс тілінде)
Пәнді оқытудың мақсаты - зерттеу жүргізу үшін деректерді талдаудың заманауи әдістерін игеру және деректермен жұмыс істеу үшін заманауи бағдарламалық құралдарды қолданудың практикалық дағдыларын игеру болып табылады. Алынған құзыреттер: мамандандырылған бағдарламаларда олармен кейіннен жұмыс істеу үшін деректерді алдын-ала дайындауды жүзеге асыруға, мәліметтер деңгейіне және зерттеу міндетіне байланысты талдаудың қолайлы әдісін таңдауға, деректерді талдауға және алынған нәтижелерді кәсіпорын қызметінде қолдана отырып түсіндіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Датчиктер / Актуаторлар
Пәнді оқу шеңберінде әртүрлі датчиктердің/актуаторлардың жұмыс істеу принциптері және мехатрондық жүйелердің деректерін одан әрі өңдеу, интеллектуалды датчиктер және оларды қолдану, қолайлы датчиктерді таңдау, өнеркәсіптік сенсорлық технологияларды қолдану, сенсорлық элементтерді жобалау, сынақ құрылғылары, басқару жүйелерінің бағалау электроникасы, микро-технологиялық, техникалық, өндірістік процестердің негіздері, датчиктерді жобалау және іске асыру және атқару тетіктері қарастырылады. Нәтижесінде студент сенсорларды жіктейді, сенсорлық аппаратураның құрылымын, физикалық әсерлері мен қасиеттерін біледі, технологиялық және өлшеу жабдықтарымен жұмыс істейді, жабдықтың жұмысын бақылауды ұйымдастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Киберфизикалық жүйелер
Курс киберфизикалық жүйелерді жобалау, талдау және басқару саласы бойынша білім алуға бағытталған. Курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер киберфизикалық жүйелерді модельдеуге және физикалық мінез-құлыққа байланысты үздіксіз динамика (механикалық жүйелер) мен гибридті динамикаға әкелетін есептеу элементтеріне байланысты дискретті динамика (дискретті басқару жүйелері) арасындағы өзара әрекеттесуді терең түсінуге қабілетті. Студенттер киберфизикалық жүйелердің динамикалық аспектілері туралы қажетті ақпаратты алады, киберфизикалық жүйелердің желілерін, типтік жабдықтарды (датчиктер, атқарушы механизмдер) зерттейді, оларды сарапшылармен талқылауға және қажетті сипаттамаларға сәйкес шешімдерді дербес әзірлеуге қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Микрокомпьютерлік жүйелер және контроллерлерді бағдарламалау
Курстың мақсаты нұсқаулар жиынтығын (командаларды), перифериялық құрылғыларды және интерфейстерді қолдана отырып, микроконтроллерлерді бағдарламалау бойынша іргелі білім алу. Микроконтроллерлер архитектурасына кіріспе, аппараттық құралдармен байланысты тұжырымдамалар, бағдарламалау, ассемблер тілінде және жоғары деңгейлі бағдарламалау тілінде (С) бағдарламалау, аспаптық құралдар (компилятор, байланыстырушы, ассемблер, отладчик), нақты уақыттағы қасиеттер қарастырылады. Нәтижесінде студенттер: микроконтроллерлерді құрастыру және "С" бағдарламалау принциптерін біледі, деректерді жинау мен басқарудың кіріктірілген жүйелерін бағдарламалайды, жобалайды, тексереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сандық өндіріс (Индустрия 4.0) (неміс тілінде)
Пәнді оқытудың мақсаты - кәсіпорынның сандық трансформациясы (Төртінші өнеркәсіптік революция) саласындағы теориялық білім базасын қалыптастыру, барлық құрылғылар, машиналар, өнімдер мен адамдар сандық технологиялар арқылы өзара байланысатын сандық өндірістерді немесе ақылды зауыттар мен фабрикаларды құруға әкелетін өнеркәсіп пен сандық технологияларды біріктіру алгоритмін игеру болып табылады. Алынған құзыреттер жобаны іске асыруды жоспарлауға, сандық модельдеу мен өндірістің заманауи құралдарын пайдалана отырып, өнім өндірісінің технологиялық циклін жаңғыртуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Автоматты басқару теориясы
Пәнді меңгерудің мақсаты: автоматты басқару теориясының (АБТ), ғылыми-зерттеу жұмыстарын және жобалық жұмыстарды өткізу кезінде, сондай-ақ технологиялық процестерді басқару, өнеркәсіптік кәсіпорындардың экологиялық жағдайын бақылау жүйелерін жүйелерін әзірлеу және пайдалану кезінде мамандық бойынша практикалық қызметте одан әрі пайдалану үшін автоматтандырылған басқару жүйелерінде техникалық автоматика құралдарын және бағдарламалық-техникалық құралдарды пайдалану негіздерін зерттеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кіріктірілген жүйелер
Курстың мақсаты - кіріктірілген жүйелер, дизайн ерекшеліктері, оларды сынау және іске асыру туралы толық түсінік беру. Нәтижесінде студенттер кіріктірілген жүйелердің мақсаты мен рөлін, олардың өмірлік циклінің құрылымын, тиісті аппараттық компоненттерді біледі және олардың өзара әрекеттесуін (датчиктер, атқарушы құрылғылар мен микроконтроллерлер), оларды әзірлеу процедурасын түсінеді, талаптарды құра алады, кіріктірілген жүйелердің бағдарламалық жасақтамасын әзірлей алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қолданбалы жасанды интеллект
Пәнді игерудің мақсаты қолданбалы ЖИ (жасанды интеллект) саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, машиналық оқыту құралдарын, модельдері мен әдістерін меңгеру болып табылады. Курс шеңберінде қолданбалы ЖИ тұжырымдамалары және оның әртүрлі салалардағы маңыздылығы, машиналық оқыту түрлері (бақыланатын, бақыланбайтын және күшейтілген оқыту), машиналық оқытудағы деректердің рөлі мен бағалауы қарастырылады. Аяқтағаннан кейін студент ЖИ-дің маңыздылығы мен қолдану аясын біледі, математикалық модельдерді әзірлеу, талдау әдістері мен алгоритмдерін жасау, деректерді тестілеу және тексеру дағдыларына ие болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Симуляция және модельдеу
Курсты оқу барысында мехатроникалық жүйелерді модельдеу, қарапайым жүйелерді сәйкестендіру, модельдеу мен жобалау және зертханалық жағдайда іске асыру үшін заманауи алгоритмдерді қолдану қарастырылады. Жобалық жұмыс аясында студенттер мехатрондық жүйелерді бағдарламалау мен модельдеудің заманауи алгоритмдері туралы біледі. Студенттер нақты тапсырмаларды таңдап, алған дағдылары мен білімдерін қолдана отырып, өз бетінше жұмыс істейді. Қолданбалы бағдарға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Адам мен машинаның өзара әрекеттесуі
Курстың мақсаты адам-машина байланысы тұрғысынан интерактивті компьютерлік жүйелерді әзірлеу, дамыту және қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын алу, пайдаланушы интерфейсін әзірлеу мен дамытуға баса назар аудара отырып, компьютерлік технологияларды зерттеу болып табылады. Өнеркәсіптік адам-машина интерфейсін жобалаудағы юзабилити-инжинирингтің маңыздылығы, оның әртүрлі аспектілері және машиналар мен операторлардың тиімділігіне әсері, пайдаланушының міндеттері мен мінез-құлқын, дизайн ережелерін талдаудан бастап, бағалау мен пысықтаумен аяқталатын дизайнға жүйелі көзқарас қарастырылады. Алынған дағдылар мен білім студенттердің жобалық жұмысты орындауында қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жоба: Smart - технологиялар
Жоба аясында студенттер өндірістегі жүйелік инженерия, Заттар интернеті мен 4.0 Индустрияға негізделген жүйелер мен процестерді жоспарлау, бақылау, талдау және оңтайландыру біліміне, сапаны басқару және үнемді өндіріс, цифрландыру, мехатроника әдістеріне сүйене отырып, аппараттық және бағдарламалық компоненттер арқылы деректерді жинау мен өңдеуді, технологияларды күнделікті өмірге біріктірудің инновациялық жолдарын іздеуді, ақпаратты басқаруды және сыртқы ортамен өзара әрекеттесуді жүзеге асыра алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Өнімдер мен процестерді жобалау
Курс шеңберінде өндірістік жүйені жобалаудың негізгі міндеттері мен алгоритмі (технологиялық, экономикалық , ұйымдастырушылық), өндірісті басқару шешімдерін қабылдаудың тұжырымдамалары мен принциптері, өндірістік және логистикалық жүйелерді модельдеу тәсілдері, өндірістік жүйелердегі материалдық және энергетикалық ағындардың рөлі, өнеркәсіптік кәсіпорындарды өндіру технологиялары, технологиялық процестің параметрлерін білу және түсіну, өнеркәсіп кәсіпорындарының өндірістік процестерін жіктеу қарастырылады. Оқу қорытындысы бойынша студент өнімдерді модельдеу және өндірістің технологиялық процестерін жобалау әдістерін сипаттауға және қолдануға қабілетті, жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, өнеркәсіп кәсіпорындарының өнімдерін өндіру процестерін жобалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Халықаралық тасымалдар және көлік дәліздері
Пәнді оқудың мақсаты студенттерге оқытылатын пәнді өндірістік жағдайда пайдалануға үйрету, сыртқы экономикалық көлік қызметінің технологиялық тізбегін дербес құрастырады және тиісті құжат айналымын қалыптастырады. Курстың соңында студенттер сыртқы саудалық тасымалдау элементтері болып табылатын сыртқы сауда жүктерін сату шартын жасауды, халықаралық тасымалдауда көліктің барлық түрлерімен тауарларды жеткізуді, сыртқы сауда жүктерін көліктік сақтандыруды, сыртқы сауда жүктерін кедендік ресімдеуді ұйымдастыру және басқару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды өндіріс
Курс өндірістік технологияларға бағытталған пәнаралық тәсілдерді қамтиды: робототехника, АКТ, жеткізу тізбегі және бизнесті модельдеу интеграциясы, болашақ фабрикасы, өндірістік жүйелердің өнімділігін, икемділігін, тұрақтылығын және энергия тиімділігін арттыру. Нәтижесінде студент өндіріс процесін /желісін жоспарлау негіздерін (тарих, мақсаттар, қарама-қайшы мақсаттар, бағыттар, ұйымдастыру, тәсілдер, құралдар мен әдістер), сандық технологияларға негізделген үлкен деректерді талдау, болжау, цифрлық платформалар мен өндіріс процестерінің модельдерін құру, үнемді өндіріске баса назар аудара отырып өндірісті жоспарлауды біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Робототехника
Курс аясында мобильді роботтар, бірлескен роботтар, өнеркәсіптік роботтар тұжырымдамалары, күрделі басқару жүйелерін әзірлеу тұжырымдамалары қарастырылады, техникалық тапсырмаларды әзірлеу және роботтарды модельдеу бойынша білім мен дағдылар қалыптастырылады, робототехникалық жүйелердегі интеллектуалды басқару әдістері мен құралдары зерттеледі. Оқу нәтижесінде студент робототехникалық кешендерді құру принциптерін, мобильді роботты интеллектуалды басқару алгоритмдерін біледі, интеллектуалды робототехникалық жүйелер негізінде өндірістік және технологиялық процестер мен өндірістерді автоматтандыруға арналған техникалық тапсырмаларды әзірлеуге қабілетті
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Нейрондық желілерді қолдану
Пәннің мақсаты жұмсақ есептеу технологиялары туралы білім алу, студенттерді әртүрлі салаларда, соның ішінде өнеркәсіпте нейрондық желілерді қолдану, мехатрондық желілерді зерттеу, өндірістік объектілерді басқару және диагностикалау, робототехника, өндіріс процесі және қауіпсіздік үшін қолданбалы тапсырмаларда нейрондық желілерді қолдану тәсілдерімен таныстыру болып табылады. Оқу нәтижесінде студент жұмсақ есептеулердің негізгі түрлерін біледі, кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу үшін нейрондық желілерді қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Көлікте тасымалдарды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты жұмыс көлемін ескере отырып, көліктің техникалық қарулануын тиімді пайдалану саласындағы студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады, ағымдағы пайдалану жағдайындағыдай оның техникалық құралдарын дамыту мәселелерін шеше білу. Оқыту нәтижесінде студенттер жылжымалы құрамды пайдалану ерекшеліктерін дербес талдайды, зерттелетін пәннің теориялық негіздерін өндірістік жағдайда қолдана алады, көлік жұмысының тиімділігін қамтамасыз ететін іс-шаралар бойынша техникалық-экономикалық есептеулер жүргізе алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қамтамасыз ету жүйесін басқару
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің кәсіпорынның логистикалық және өндірістік процестерінде пайда болатын және түрленетін шикізат, материалдар, өнімдер, қызметтер туралы ақпараттың бүкіл ағынын жоспарлау және басқарудың кешенді тәсілін дамыту. өлшенетін жиынтық экономикалық әсер. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: құн тізбегі тұрғысынан кәсіпорын ресурстарын құру және түрлендіру процестерін түсіну, қорлар мен қызметтер туралы ақпараттың барлық ағынын жоспарлау мен басқарудың кешенді тәсілін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Теориялар мен принциптерді, оның ішінде жасанды интеллектті қолдана отырып сыни тұрғыдан түсінуді талап ететін экономика және жаңа технологиялар саласындағы теориялық және практикалық білімді пайдалану және өмір бойы зерттеу қызметіне, өзін-өзі оқытуға және өзін-өзі дамытуға қабілеттілігін көрсету.
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) кеңінен қолдана отырып және жасанды интеллект әлеуетін пайдалана отырып, басқарушылық ақпаратты ауызша және жазбаша түрде, оның ішінде шет тілдерінде жинауды және талдауды жүзеге асыру, түсіндіру, ұсыну және таныстыру.
- Кәсіби қызметте инженерлік есептерді шешу үшін жоғары математика, физика, техникалық және жаратылыстану ғылымдары бөлімдерінің біліміне негізделген математикалық модельдеу, статистика және эконометрика әдістері мен құралдарын меңгеруді көрсету.
- Өндірістік объектілерді ұйымдастыру, тиімділік, үнемді өндіріс, өнеркәсіптік қауіпсіздік және еңбекті қорғау қағидаттарын ескере отырып, өндірістер мен технологиялардың дамуын басқару бойынша шешімдер қабылдаудың аналитикалық және есептік әдістері туралы білімді іс жүзінде көрсету.
- Кәсіпорын қызметінде заңнамалық-құқықтық нормалар мен халықаралық сапа стандарттарын қолдану және бәсекеге қабілеттілікті арттыру мақсатында экономиканың интернационализациясы мен жаһандануы жағдайында тауарлық-материалдық ағындарды басқару.
- Өнеркәсіпте өндірістік процесті цифрландыруды қамтамасыз ететін автоматтандырылған интеллектуалды басқаруы бар жүйелерді құру үшін электрондық құрылғылардың, контроллерлердің, микропроцессорлық техниканың және бағдарламалық қамтамасыз етудің заманауи түрлерін қолдану.
- Өнеркәсіптік машиналар мен механизмдерді жобалау, өндіру және дұрыс техникалық пайдалану үшін нормативтік-техникалық құжаттаманы қолдана отырып, технологиялық шарттарға сәйкес бастапқы деректерді талдау және бағалау.
- Инженерлік мәселелерді шешу, өндірістік объектілердегі өнім сапасы мен қауіпсіздікті басқару үшін жасанды интеллект пен нейрондық желілерді қолдана отырып, мехатрондық және киберфизикалық жүйелердің күйін талдау.
- Шығармашылықты, бастамашылықты және командада жұмыс істей білуді көрсете отырып, бизнесті ұйымдастыруда, өнімді құруда және инновация, тиімділік және экологиялылық қағидаттарында имиджді қалыптастыруда кәсіпкерлік және көшбасшылық дағдыларды көрсете отырып жобалық жұмыстың кезеңдерін жоспарлау және іске асыру.
- Жобалау-конструкторлық және пайдалану құжаттамасына сәйкес мехатрондық және робототехникалық жүйелердің жекелеген компоненттері мен модульдерін, сондай-ақ ақпараттық-сенсорлық және атқарушылық кіші жүйелерді (датчиктер, актуаторлар) есептеу және әзірлеу.
- Қауіпсіздікті, экологиялық тазалықты және экономикалық тиімділікті ескере отырып, жобаланған мехатронды, робототехникалық жүйелерді, модульдер мен ішкі жүйелерді енгізу.
- Жаратылыстану-ғылыми, экологиялық-экономикалық, ғылыми және философиялық таным әдістерін қолдана отырып, шет тілдерін меңгеріп, ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдана отырып, кәсіби салада іскерлік және тұлғааралық коммуникация дағдыларын көрсету.