7M02108 Хореография в Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Хореография өнері саласында терең білімі бар, хореография өнері бағыттары бойынша жалпы мәдени және кәсіби құзыреттері бар, қазіргі қазақстандық қоғамның талаптарына сай келетін, оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрлар даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M031 Хореография
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс шет тілінде білім беру процесінде тілдік емес мамандықтар магистранттарының мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін минималды-жеткілікті (А2) және жеткілікті деңгейде (1,2) қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық журналдарда ғылыми мақалаларды жариялау
Бұл пән магистрантты рецензияланатын және жоғары рейтингті шетелдік басылымдарда ғылыми мақала жариялау үшін жазу және дайындау әдістерімен таныстыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнердегі постмодернизм
Курс постмодерндік өнердің негізгі тұжырымдамаларын, тенденциялары мен бағыттарын зерттейді. Магистранттар өнердегі постмодернизмнің теориялық негіздері туралы білім алады, сонымен қатар талдау әдістері мен әдістерін қолдануда практикалық дағдыларға ие болады. Курс постмодерндік өнердің нақты туындыларымен жұмыс істеуді, танымал өнертанушылардың тәжірибесін зерттеуді және постмодерндік шығармаларды талдау мен түсіндірудегі ең жақсы тәжірибелердің мысалдарын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу практикумы
Зерттеу мәселесін ғылыми аппаратпен анықтау және жұмыс істеу. Жинау және дереккөздермен жұмыс. Есепті құжаттаманы, ғылыми мақалалар мен баяндамаларды жасау және жазу. Қорытындыларды тұжырымдау және фактілерді, зерттеу нәтижелерін негіздеу, оларды әртүрлі деңгейдегі ғылыми-практикалық конференцияларда ұсыну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім, мәдениет және өнер саласындағы құқықтық реттеу
Курс мәдениет, өнер, Басқару психологиясы саласындағы реттеу жөніндегі нормативтік-құқықтық актілерді зерделеуге, құқықтық ақпаратты талдау, нормативтік құжаттармен жұмыс істеу дағдыларына ие болуға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми мақалалар жазудың тәсілдері мен әдістері
Басылымдарда жариялау үшін ғылыми мақаланы жазу және дайындау әдістері. Ғылыми мақаланың құрылымы және қолжазбаны баспаға тапсырғанға дейінгі дайындық жұмыстарының барлық кезеңдері. Теориялық ізденіс, құбылыстар мен олардың заңдылықтарын түсіндіру негізінде жасалған зерттеу нәтижелерін сипаттаудың ғылыми-әдістемелік негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғарғы мектеп педагогикасы
Курс магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған, бұл білім алушылардың жоғары мектеп педагогикасын ғылыми білім саласы ретінде дамыту туралы жүйелі түсінік қалыптастыруды, қазіргі білім беру жүйелерінің алдында тұрған проблемаларды түсінуді, жоғары білім берудің заманауи тәжірибелерін жүзеге асыру тәжірибесін меңгеруді көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс магистранттарды басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен көп өлшемді мазмұны туралы заманауи идеялармен таныстыруға бағытталған. Басқару процестері мен институттарының психологиялық компонентін зерттеу, басқарудың психологиялық өлшемі, мәдениет пен өнер саласындағы басқару мәселелерін шешудің заманауи психологиялық технологиялары мен тәсілдерінің сипаты мен басқару жүйелері қызметінің тиімділігін қамтамасыз ететін психологиялық заңдылықтар зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биді зерттеу әдіснамасы
Хореографиялық пәндердің әдістемесі, әртүрлі халықтардың би мәдениеттеріне жаңа аналитикалық зерттеулер іздеу. Ғылыми зерттеуде заманауи ғылымның әдіснамалық теориялары мен принциптерін қолдану: заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, хореографиялық өнерді зерттеуде өнертану, тарихи, мәдениеттану, психологиялық-педагогикалық тәсілдерді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи өнер мен мәдениеттің тұжырымдамасы
Бұл курс заманауи өнертанудың дамуын және оның гуманитарлық білім құрылымындағы маңыздылығын зерттеуге бағытталған; өнер тарихы мен теориясы бойынша заманауи зерттеулердегі әдістемелік тәсілдердің алуан түрлілігі туралы. Қазіргі заманғы өнерді түсінуді, қабылдауды және түсіндіруді анықтайтын негізгі ұғымдарды түсінуде құзыретті болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи өнертану тарихының әдіснамасы
Пән хореография және өнертану саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті ақпарат көздері туралы білімді жүйелеуге әртүрлі көздермен жұмыс істеудің заманауи технологияларын игеруге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ неохореографиясы
Ұлттық, классикалық билер мен заманауи хореографияны үйлестіру принциптерiнде ұлттық бидiң пластикасын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық және балет драматургиясын зерттеу әдіснамасы
Курс балет спектакльдерінің (Әлемдік мұра, ұлттық балеттер, ХХ-ХХІ ғасырлардағы заманауи спектакльдер) музыкалық-балеттік драматургиясын зерделеуге, өнер түрлерімен өзара байланыста музыкалық мәдениеттің құндылығын айқындауға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Зерттеу және магистрлік диссертация жазуды ұйымдастыру әдістемесі
Диссертацияны жазу және дайындау әдістері. Диссертацияның құрылымы және қорғауға дейінгі дайындық жұмыстарының барлық кезеңдері. Зерттеу проблемасы шеңберіндегі ғылыми тұжырымдамалардың айырмашылықтары; ғылыми аппарат; жалпы әлемдік, ұлттық, салалық, мамандандырылған, бейінді тәжірибені саралау арқылы ғылыми нәтижелерді, жетістіктерді талдау негізінде зерттеу проблемасын зерделеу дәрежесі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық бидің дамуындағы заманауи тенденциялар
Ұлттық хореографияның қазiргi жағдайын зерттеу. Мұра және заманауи хореографиялық шығармаларының пластикалық тiлдiң стильдік ерекшеліктерінiң айырмашылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өнер саласындағы жобаларды басқару
Жобалық басқару идеяларын қолдануға байланысты қызметтің түрлері, формалары, мазмұны мен технологиялары қарастырылады. Ғылыми саланың мәні мен мазмұны, менеджментте қабылданған міндеттер мен жүйелік шешімдердің эволюциясы. Басқару қызметін ситуациялық талдау. Менеджменттің тиімділігін арттыру мәселелерін шешудегі «жобаларды басқарудың» рөлі мен орны. Жобалық басқару идеяларын пайдалануға байланысты қызмет түрлері, нысандары, мазмұны және технологиялары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеудің тұжырымдамасы
Бұл курс ғылыми-зерттеу жұмыстарына жалпы жүйелі көзқарасты қалыптастырады, бастапқы көздермен, аналитикалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады, жазбаша жұмыс жазу кезінде материалды тұжырымдау және ұсыну, теориялық білімді игеру және ғылыми зерттеу әдістері саласында практикалық дағдыларды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән аясында ғылыми теориялардың дамуының негізгі кезеңдері, зерттеу әдістері, сондай-ақ ғылымның философиялық тұжырымдамалары зерттеледі. Ғылыми білімнің мәселелері, оның ішінде ғылыми шындықтың табиғаты, ғылым мен қоғамның арақатынасы, ғылымның мәдениеттегі рөлі туралы мәселелер қарастырылады. Осылайша, пән магистранттардың зерттеуші ретіндегі дағдыларын қалыптастырады және білімнің әртүрлі салаларындағы әртүрлі тәсілдерді, көзқарастарды, ғылыми мектептерді білуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Хореографиялық өнердегі әдеби сюжеттердің драматургиясы
Курс әдеби бастапқы дереккөздерді, кескіндеме туындыларын, тарихи оқиғаларды хореографиялық трансформациялау принциптерін; хореографиялық композицияларды талдау принциптерін; хореографиялық режиссураның стильдері мен бағыттарын, хореографиялық драматургияның мәселелері мен ерекшеліктерін, бидің кеңістіктік құрылымын; хореографиялық шығарманы оның процестік тұтастығында құру принциптерін; балеттік режиссура әдістерінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қатынас және өнер мәселесі
Курс Қазіргі мәдениетаралық қарым-қатынас пен мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін зерттеуге ғылыми көзқарастың теориялық негіздерін, категориялық және тұжырымдамалық аппараттарды талдауға бағытталған. Көпмәдениетті мәдениеттің, өнердің негізгі принциптері, әлеуметтік процестердегі мазмұнды және формальды компоненттер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлемдік заманауи музыканың тұжырымдамалық негіздері
Курс музыкалық және көркемдік бейнелер мен оларды қайта құру әдістерін теориялық тұрғыдан түсінуге бағытталған. Магистранттар әлемдік музыканың тұжырымдамалық негіздері, Бұқаралық музыкалық мәдениетті қалыптастыру туралы білім алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт жобалар жасау және алға жылжыту
Курс өнердің әртүрлі салаларындағы шығармашылық жобаларды ұйымдастыру және ілгерілету негіздерін, арт-жобаларды шығару мен жарнамалаудың теориялық негіздерін зерделейді, сондай-ақ білім алушылар шығармашылық жобаларды ұйымдастыру мен басқарудың практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативтік ойлау психологиясы
Курс шығармашылықтың теориялық негіздерін, сондай-ақ оны дамытудың практикалық әдістерін зерттеуге бағытталған. Өмірдің әртүрлі салаларындағы шығармашылық шешімдердің мысалдарымен таныстырады, білім алушылар олардың пайда болу және табысқа жету себептерін талдайды. Оқытудың маңызды элементі-тапсырмаларды шешу, жаттығулар мен ойындар арқылы шығармашылық ойлауға үйрету
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи хореографиялық білімнің даму тенденциялары
Кәсіби хореографиялық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Хореографиялық педагогика кәсіптік білім беру теориясы ретінде. Кіші және орта буындағы хореографиялық білім беру педагогикасы. Қазіргі хореографиялық мектептегі интеграциялық процестер. Жоғары хореографиялық білім беру педагогикасы. ҚР хореографиялық жоғары оқу орындарындағы білім беру процесінің ғылыми-әдістемелік базасы. Ұлттық хореография бойынша кадрларды даярлау тұжырымдамасы. Қазақстандағы жоғары оқу орнынан кейінгі хореографиялық білім берудің даму тенденциялары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ЖОО-дағы оқу-әдістемелік жұмыс
ЖОО-да әдістемелік жұмыстың негізгі бағыттары және оны жүзеге асыру нысандары. Жалпы және арнайы педагогика, психология мәселелері бойынша оқыту және тәрбиелеу әдістемесі. Кафедралық әдістемелік мектепті қалыптастыру. Білім беру процесін ұйымдастыруға және білім беру жүйесін жаңартуға қойылатын жаңа талаптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хореографиялық өнер және білім саласындағы бизнесті жоспарлау
Пән жобаны немесе іс-шараны іске асыру барысында жарнамалық-маркетингтік, Қаржы-шаруашылық және коммерциялық қызметке байланысты өзекті мәселелерді зерделейді; қажетті қаржы қаражатын іздей білу, қолда бар ресурстарды ұтымды пайдалану өнертану саласындағы ғылыми-шығармашылық жобалардың тұсаукесерін жасау және әзірлеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өнер туындыларын талдау және түсіндіру
Курс балет өнерінің ерекшелігін ескере отырып, білім алушылардың білімін тереңдетуге және жүйелеуге, сондай-ақ көркем мәтінді өз бетінше талдау және түсіну дағдыларын дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Курстың негізі тарихи-контекстік, мәдени, герменевтикалық, семиотикалық, салыстырмалы-типологиялық Тарихи диахрония контекстіндегі жеке авторлардың шығармаларын талдау және түсіндіру әдістері болып табылады. Жобалық зерттеу әдістемесі басымдық ретінде қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнердегі интерактивті платформалар
«Өнердегі интерактивті платформалар» пәні өнер саласындағы интерактивті жобаларды құру әдістері мен технологияларын зерттейді. Магистранттар мультимедиялық жобаларды құру әдістері мен технологияларын, сондай-ақ интерактивті элементтерді өнер туындыларына біріктіру тәсілдерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстандық хореографтар режиссурасының әдістемесі
Курс отандық режиссер - хореографтар мен балетмейстерлердің шығармашылығын зерделейді; қазақстандық хореографтардың авторлық қолжазбасын; қазақстандық хореографтардың бастауынан Қазіргі тарихи кезеңге дейінгі жұмыс әдістері мен принциптерін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи медиадизайн технологиялары
Курс заманауи мультимедиялық технологияларды қолдана отырып, сандық материалдарды жасауға және өңдеуге бағытталған. Білім алушылар нақты білім беру міндеттерін шешу үшін қажетті мультимедиялық технологияларды таңдауды, заманауи технологиялар негізінде оқытудың өзіндік мультимедиялық құралдарын құруды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі кезеңде ғылымда пайда болатын тарих пен философияның негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін талдау, ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру.
- Оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық жүйесін түсіну; педагогиканың іргелі тұжырымдамасын құрылымдау; ғылыми талдау негізінде педагогикалық жүйелер мен тұжырымдамаларды анықтау және сипаттау; педагогикалық ғылым жетістіктері негізінде инновациялық тәсілдерді, оқытудың заманауи әдістерін, педагогикалық технологияларды түсіну және анықтау.
- Зерттеу мәселелері шеңберінде ғылыми тұжырымдамаларды ажырату; зерттеудің ғылыми аппаратын анықтау және негіздеу; жалпы әлемдік, ұлттық, салалық, мамандандырылған, тар бейінді тәжірибені саралау арқылы ғылыми нәтижелерді, жетістіктерді талдау негізінде зерттеу проблемасының зерттелу дәрежесін анықтау; ғылыми - зерттеу материалдарын (ғылыми мақалалар, ғылыми баяндамалар, ғылыми-практикалық конференцияларда сөз сөйлеу) әр түрлі деңгейлерде жазу, рәсімдеу және байқаудан өткізу дағдысы (ЖОО, республикалық, халықаралық, шетелдік); өз қызметін сыни талдау және мақсаттарға жету қабілеті; жеке білім беру траекториясын үздіксіз жетілдіру; салауатты өмір салтын жүргізу және насихаттау; объективті талдау және адами қасиеттерді көрсету негізінде бағдарлау және шешімдер қабылдау.
- Заманауи өнертануды зерттеу әдіснамасын талдау; әлемдік мұра мен қазіргі заманғы көркем шығармаларды, олардың құрылымы мен психологиясының ерекшеліктерін бағалау және ажырату; хореография өнері мен би мәдениетін БАҚ арқылы насихаттау, кәсіби тәжірибе негізінде хореография өнері мен хореография режиссурасының қазіргі даму мәселелері бойынша кеңес беру.
- Білім беру, мәдениет және өнер саласындағы реттеудің нормативтік-құқықтық білімдеріне сүйену; нормативтік актілер мен құжаттарды диагностикалау және қорыту; кәсіби қызметтегі түрлі процестерді басқару; көркемдік және креативті ойлауды көрсету; зерттеу процесін, ғылыми ақпаратты қорыту, жекелеген өмірлік құбылыстар мен тұтас тарихи дәуірлерді түсіндіру; әр түрлі конференциялардағы өз авторлық идеялары мен баяндамаларын жоғары деңгейде таныстыру; өз позициясын білдіру.; ғылыми іс-шаралар мен шығармашылық конкурстарды, фестивальдерді және т. б. жүзеге асыру барысында ғылыми және шығармашылық жобаларды ұйымдастырумен, жарнамалық-маркетингтік, коммерциялық қызметпен байланысты өзекті мәселелерді шешу.
- Ғылыми зерттеуде қазіргі заманғы режиссура мен ғылым (өнертану ғылымдары, тарих ғылымдары, мәдениеттану ғылымдары) шеңберінде әдіснамалық тәсілдер мен қағидаттарды пайдалану; талдаудың эксперименттік әдістерін пайдалана отырып, хореографиялық өнер режиссурасы саласында дербес зерттеулер жүргізу; хореография арт-жобалары мен шығармаларын жасау; хореографиялық өнерді, оның ішінде отандық өнерді кең бұқаралық ақпарат құралдары үшін продюсирлеу, жылжыту және насихаттау; хореография өнері саласында ғылыми зерттеулер жүргізу; хореография; өз бетінше жұмыс істеу, жобаларды, соның ішінде көркем шығармашылықтың аралас салаларында әзірлеу және басқару; заманауи өнердің даму үрдістерін түсіну және заманауи өнер туындыларының эстетикалық аспектісін түсіну.
- Педагогикалық ғылымның және оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық жүйелерінің жалпы ұғымдарына сүйену; педагогиканың іргелі концепцияларын құрылымдау, педагогикалық жүйелерді анықтау және сипаттау, оқытудың инновациялық тәсілдерін, заманауи әдістерін түсіну және анықтау.
- Хореография режиссурасы бойынша зерттеу саласында ғылыми-әдістемелік құжаттамаларды жүргізу; кәсіби міндеттерді шешуде білімді, білік пен дағдыларды қолдану; зерделенген материалмен жұмыс істеу және кәсіби қызмет саласында ғылыми зерттеу дағдыларын практикада қолдану; кәсіби міндеттерді шешуде және зерттелетін проблеманы ғылыми зерттеулерде құзыретті болу.
- Заманауи мультимедиялық технологияларды қолдана отырып, сандық мазмұнды құру және өңдеу дағдыларын қолдану. Электрондық платформаларды құру, мультимедиялық қосымшаларды әзірлеу мүмкіндігі.