Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01502 Биология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы

    Пәннің мақсаты-студенттерде өсімдік клеткалары мен өсімдік ұлпа құрылымының ерекшеліктері, өркен морфологиясы мен анатомиясы, тамыр және генеративті жүйе туралы, өсімдіктердің морфологиялық эволюциясының негізгі бағыттарын, көбеюдің биологиялық мәнін, өсімдіктердің жас және маусымдық өзгерістері, онтогенез және филогенез процесінде өсімдіктер құрылымының өзгеруін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Омыртқасыз жануарлардың систематикасы, биологиясы және экологиясы

    Оқу курсының мақсаты-студенттердің омыртқасыз жануарлардың қазіргі биологиясы туралы ғылыми білімдерін қалыптастыру. Бұл білімдердің кешені: жануарлардың морфофункционалды ұйымдастырылуы, олардың қоршаған ортаға бейімделу, жеке және тарихи даму заңдылықтары, олардың жолдары эволюция, әртүрлілік және систематика, олардың табиғаттағы, экологиядағы және практикалық қызметтегі рөлі адам.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты: білім берудің инклюзивті моделін жүзеге асыруда ғылыми идеялар мен кәсіби құзіреттілік жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: инклюзивті білімге айналу жолдарын және оның мүмкін болатынын анықтау. Білім сапасын қамтамасыз ететін өзгерістер; мүмкіндігі шектектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру; инклюзивті білім процесінде педагогикалық өзара әрекеттестік субъектілерінің қызметін жобалау; инклюзивті білім беруді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Омыртқалы жануарлардың систематикасы, биологиясы және экологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: Хордаттардың сыртқы және ішкі құрылымы, қаңқасы, систематикасы, экологиясы және шығу тегі туралы білімді қалыптастыру және қолдану (Chordata) Жануарлар; шеміршекті, сүйекті балықтардың, қосмекенділердің, бауырымен жорғалаушылардың, құстардың, кіші түрін құрайтын сүтқоректілердің биологиялық сипаттамаларын ажырата білу омыртқалылар (Vertebrata), немесе бас сүйектері (Craniata) Жануарлар, білу жануарлардың таралу ерекшеліктері мен олардың биологиясы арасындағы байланыс

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері

    Пәннің мақсаты: студенттерде тәрбие процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен тәрбие модельдерімен танысу, сондай-ақ тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптерін анықтау дағдыларын қолдану; тәрбие процесінің әдістерінің тиімділігін талдау; білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты жобалау, жоспарлау, ұйымдастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Мектептегі биология

    Пәннің мақсаты: мектептегі білім берудегі биологиялық пәндердің логикалық жүйесінің жұмыс істеуін қамтамасыз ететін білімді игеру, оңтайлы оқу бағдарламалары мен дидактикалық материалдарды таңдау, биология бойынша оқытуды профильдеу пәні ретінде жалғастыру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Цитология, гистология және жеке даму биологиясы

    Пәннің мақсаты: тірі жасуша, жасушада болатын биофизикалық және биохимиялық процестердің құрылымдық ұйымдастырылуы, жасушаның өмірлік циклі мен өлуі, ұлпалардың дамуы, шығу тегі және дифференциациясы, олардың жіктелуі, зерттелуі омыртқалылардың эмбрионалдық даму кезеңдерін, гаметогенез кезеңін; ұрықтандыру; омыртқалы жануарлардың негізгі бөліну түрлері, гаструляция әдістері, нейруляция және органогенез туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жоғары және төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы

    Пәннің мақсаты: "Жоғарғы және төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы" балдырлар, саңырауқұлақтар, қыналар мен жоғары сатыдағы өсімдіктердің негізгі таксономиялық топтарын, олардың морфологиясын, физиология, экология негіздерін, шығу тегі, жіктелуі, биосфера мен адам өміріндегі рөлін зерттеуге арналған. Олардың арасындағы туыстық байланыстар негізінде жоғары және төменгі сатыдағы өсімдіктердің тарихи дамуы туралы тұтас түсінік беру, олардың ғылыми және практикалық қатынастарын сипаттау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биология генетика негіздерімен

    Пәннің мақсаты: ағзаның жұмыс істеуінің негізгі молекулярлық-генетикалық және жасушалық механизмдері, молекулалық деңгейде тұқым қуалайтын материалдың құрылымдық-қызметтік ұйымдастырылуы (ДНҚ); тұқым қуалайтын өзгергіштіктің себептері мен механизмдері және олардың адамның тұқым қуалайтын патологиясы мен туа біткен даму ақауларының қалыптасуындағы рөлі, организмнің дәрілік заттарға реакциясының негізгі молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдері; дәрілік заттардың синтезі мен қолданылуының молекулалық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Микробиология

    Пәннің мақсаты: студенттерде микроорганизмдер биологиясы және олардың экожүйедегі рөлі туралы тұтас түсініктерді, практикалық қолдану мүмкіндіктерін зерттеп, бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: прокариотты клетканың құрылымдық ұйымдастырылуын сипаттау; микроорганизмдерді ғылыми зерттеу объектісі ретінде және практикалық мақсатқа қолдануын түсіну; микробты дақылдарымен жұмыс істеу, қоршаған орта объектілерінен бөліп алу; микроорганизмдерді зерттеу мақсатында микроскопиялық әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жасерекшелік психологиясы

    Пәннің мақсаты психологияның әртүрлі тұжырымдамаларында, теориялары мен парадигмаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби және әлеуметтік қызметте заманауи психологияның жетістіктерін қолдану. Пән қазіргі жас ерекшелік психологиясының негіздеріне, оның категориялық аппаратына, проблемалық өрісі, теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Психогенетика негіздері

    Пәннің мақсаты: пәнаралық зерттеуді жобалау үшін тұқым қуалау мен адамдардағы мінез-құлық заңдылықтарының қалыптасуы арасындағы байланысты талдайу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: адамдың мінез-құлығын талдаудың ғылыми және әдіснамалық тәсілдері; мінез-құлық заңдылықтарын қалыптастыруға жауапты негізгі молекулалық-генетикалық механизмдері; адамдардағы мінез-құлықтың пайда болу, пайдалану механизмдері, тұқым қуалау және өзгеру стратегиялары, паттерндері және мінез-құлықтың формалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Адам және жануарлар эволюциялық физиологиясының негіздері

    Пәннің мақсаты-адам мен жануарлар ағзасының функцияларының дамуы мен қалыптасуының эволюциясы, олардың бірлігі және қоршаған ортамен байланысы туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру, мұны организмнің әртүрлі жүйелерінің жалпы заңдылықтары мен өмірлік ерекшеліктерін, сондай-ақ олардың эволюциялық рөлі мен маңыздылығын түсіндіру үшін қолдану.адам мен жануарлар организмінің құрылымдық элементтері үшін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Жас ерекшелік иммунологиясы

    Пәннің мақсаты студенттерде иммундық жүйенің құрылымы мен функцияларын, қалыпты және патологиядағы ағзаның иммундық реакцияларының даму механизмдерін талдай отырып, туа біткен спецификалық емес және жүре пайда болған нақты иммунитеттің барлық түрлері мен механизмдерін тану қабілетімен жас аспектісінде адамның иммунитетін дамыту туралы тұтас, жүйелі идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Биологияны оқытудың инновациялық технологиялары

    Пәннің мақсаты: студенттерде биологиялық пәндердің құрылымын, әдістемелік мазмұнын бағалауды қолдана отырып, биологияны оқытудың инновациялық және белсенді әдістері туралы біртұтас жүйелі түсінік қалыптастыру, педагогикалық жағдайларды талдауды, оқу нәтижелерін жоспарлауды және оқу процесін тиімді басқару жолдарын қолдана отырып біріктіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Адам және жануарлар анатомиясы мен физиологиясы

    Пәннің мақсаты: адам мен жануарлардың анатомиясы мен физиологиясының негізгі ұғымдарын сипаттау және мүшелердің құрылысы мен қызметі арасындағы байланысты, организмнің гомеостазын сақтау механизмдерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: адам ағзасының және жануарлардың өмірлік белсенділігінің физиологиялық механизмдері; организмнің ішкі ортасының тұрақтылығын сақтаудың механизмдері, механизмдері; адамның және жануарлардың дене құрылымының жалпы биологиялық үлгілері; антропогенез.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Орта мектептегі оқу бағдарламалары мен жаңа стандарттар

    Пәннің мақсаты - студенттерде орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары туралы білім қалыптастыру. Пән ғылыми-методологияның теориялық курсын қалыптастыратын көзқарастары білдіреді. Пән жалпы білім берудің мемлекеттік стандарттарын, ережелерді, негізгі білім беру бағдарламаларының мазмұнына қойылатын талаптарды, жалпы орта білім беретін мектептерде білім беру үдерісін құқықтық-мазмұндық қамтамасыз етудің негізгі талаптарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Биологиялық инженерияға кіріспе

    Пәннің мақсаты: технологиялық мәселелерді шешу үшін тірі жүйелерді қолдану мүмкіндіктерін фундаменталды білімдерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: адам өмірін сақтау үшін жасанды құрылғылардың биоинженериясын дамыту. Биомеханика. Жүрек-қан тамырлары динамикасы. Биоматериалдар. Тіндік машина жасау. Аспап жасау және биомедициналық сигналдарды өңдеу. Адам ұрық жасушаларының биоинженериясының перспективалары. Медицинада биоинженерлік технология.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Орталық Азия мен Қазақстанның өсімдік экожүйелері

    Пәннің мақсаты өсімдіктердің түрлік әртүрлілігі, олардың өңірлік таралу ерекшеліктері, Орталық Азия мен Қазақстанның сирек кездесетін түрлерін сақтау қажеттілігін қоса алғанда, табиғи экожүйелерді сақтауға және қолдауға әсері мысалында табиғи жүйелердің негізгі құрамдас бөліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Биологияны оқытудың әдістемелері

    Пәннің мақсаты: білім беру бағдарламаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік құралдарды және биологиялық пәндер бойынша арнайы әдебиеттерді пайдалана отырып, Биологияны оқыту кезінде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру қағидаттарының жүйесін қалыптастыру, оқу-зертханалық жабдықтар мен инновациялық технологиялар құралдарын білім беру процесінде қолдану қажеттілігін ескере отырып, оқушылардың жас және жеке-типологиялық айырмашылықтарын ескере отырып, әдістемелік дағдыларды үнемі жетілдіріп отыру мамандығы бойынша жұмыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың хронофизиологиясы

    Пәннің мақсаты студенттерде физиологиялық жүйелерді және олардың хронофизиологиялық заңдылықтарын уақытша ұйымдастыру туралы тұтас, жүйелі идеяларды қалыптастыру, бақыланатын биоритмдердің динамикасын, биологиялық ерекшелігі мен маңыздылығын және олардың бейімделу және реттеуші рөлін түсіндіру, адамның хронотипін анықтау бойынша зерттеу жүргізу және күн тәртібін ұйымдастыру бойынша ұсыныстар беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектептегі биологиялық эксперимент

    Пәннің мақсаты студенттерде сабақтағы биологиялық эксперименттің рөлі мен орны және оның оқу үдерісіндегі рөлі туралы, сондай-ақ биолог-педагогтардың ғылыми ойлауын ұйымдастыруда биологиялық заңдар мен заңдылықтарды қолдану туралы тұтас және жүйелі түсінік қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектепте және колледжде қашықтықтан оқыту

    Пәннің мақсаты: білім беру процесін ұйымдастыру саласында цифрлық сауаттылықты қалыптастыру. Курс цифрлық дидактика мен бағдарламаланған оқытуды, қашықтықтан оқыту тұжырымдамаларын, цифрлық білім беру ресурстарын талдау мен таңдауды; онлайн сабақтарды, үй тапсырмасының форматтарын және ата-аналармен қарым-қатынасты жобалауды, білім беру бағдарламалары мен қашықтықтан оқыту технологияларын іске асыруды зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Биохимия және өсімдіктер физиологиясы

    Пәннің мақсаты: биологиялық тіндердің химиялық құрамын, өсімдіктердің құрамына кіретін биомолекулалар кластарының құрылымын белоктардың, көмірсулардың, липидтердің және нуклеин қышқылдарының құрылымын, құрылымын, қасиеттері мен функцияларын, витаминдер мен гормондардың жіктелуін, әсер ету механизмін және биологиялық маңыздылығын сипаттау қабілетін қалыптастыру; өсімдіктердің өсуі мен дамуының физиологиялық заңдылықтары; фотосинтез және тыныс алу процесінің негізгі кезеңдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Клеткалық биотехнология

    Пәннің мақсаты: студенттерде жасуша биотехнологиясының болашағы мол бағыттары жайлы толық көріністі қалыптасыру. Курста төмендегі мәселелер қарастырылады: жасуша биотехнологиясының замануи әлемде даму тенденциясы мен оның болашағы мол бағыттары;биообъектілерді дақылдау негіздері;жасуша және субжасушалы макромолекулалы құрылымдар;биотехнологияның теориялық мәселелерін шешуде жасуша дақылдары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты: тұтас педагогикалық процесті, сондай-ақ білім беру мекемесін басқару бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курс басқару функцияларын; педагог-психологтың басқару қызметінің ерекшелігін; педагогикалық процесті жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау дағдыларын қалыптастыруды; педагогикалық процесті және білім беру мекемесін басқару әдістерін жүйелеуді; білім беру жүйесінің сапасын арттырудағы педагогикалық менеджменттің рөлін бағалауды қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Дәрілік өсімдіктер интродукциясы

    Пәннің мақсаты дәрілік өсімдіктерді интродукциялау әдістерін, Қазақстан флорасының әртүрлілігі мен жоғары интродукциялық әлеуетінің геофизикалық заңдылықтарын игеру, дәрілік өсімдіктерді интродукциялау бойынша эксперименттер ұйымдастыру, интродуценттерге фенологиялық бақылаулар жүргізу және олардың ортаға бейімделу заңдылықтарын және интродуценттердің даму сатыларын талдау;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік эндокринологиясы

    ППәннің мақсаты организмнің эндокриндік жүйесі туралы тұтас жүйелік идеяны қалыптастыру, организмнің физиологиялық жүйелерінің гормоналды реттелуінің ерекшеліктерін, тұтастай алғанда ағзаның функционалдық жағдайын және организмнің өсуі мен дамуының жас кезеңдеріндегі оның резервтік мүмкіндіктерін негіздеу, гормондар мен гормоналды реттеудің әсер ету механизмдерін, қоршаған ортамен өзара әрекеттесу кезіндегі ағзаның функционалдық резервтерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Фотобиология және клеткалардың дифференциялануы

    Пәннің мақсаты: фотобиологиялық процестердің (фотосинтез, көру, хемилюминесценция және т.б.) физика-химиялық негіздері және жасушалардың дифференциациялану механизмдері жайында түсініктерін қалыптастыру, сондай-ақ осы құбылыстарды зерттеу әдістерін (микроскопия, спектрофотометриялық, колориметриялық әдістер, люминесценттік талдау және т.б.) және тірі организмдерге фотобиологиялық әсер ету әдістерін және жасуша дифференциациясын қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жас физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Пәннің мақсаты: студенттерге адам организмінің өміртіршілік процесстерінің физиологиялық негіздерімен олардың қоршаған ортамен байланысын және біртұтастығын корсетіп түсіндіру. “ Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы ” студенттерді адам организмінің өміртіршілік заңдылықтарымен жасқа қарай ерекшеліктерімен таныстырып олардың физиологиялық реттелуін көрсетіп түсіндіру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ми және білім беру

    Пәннің мақсаты – білім берудегі мидың когнитивтік қызметінің рөлін анықтау қабілетін дамыту, оқу процесіндегі когнитивті процестерді нейробиологиялық дамытудың заманауи әдістерімен таныстыру. Курста биология, педагогика, нейроғылым, когнитивті психология ұғымдарын біріктіру негізінде оқыту мен тәрбиелеу процесіндегі мидың механизмдері туралы идеялар қамтылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Орталық жүйке жүйесі және мінез-құлық

    Бакалавриат курсының мақсаты: функциялардың өзгеретін қоршаған орта жағдайларына бейімделуін қамтамасыз ететін жүйке жүйесінің механизмдері туралы білім жүйесін қалыптастыру, организмнің қоршаған ортамен мінез-құлық өзара әрекеттесуі және оның мінез-құлық әрекетінің негізі және оның оқу процестеріне әсері, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған білім беру қызметін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Генетикалық инженерия

    Пәннің мақсаты: гендік инженерияның молекулалық-генетикалық әдістерін практикада қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: геномдық талдаудың эволюциясы; про- және эукариоттардың генетикалық аппаратының құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы, гендер экспрессиясының реттелу механизмдері, рекомбинантты ДНҚ өндіру және клондаудың әдістері мен тәсілдері; in vitro мутагенезі; антимағыналы РНҚ көмегімен гендік экспрессиясының таңдамалы тежелуі; РНҚ интерференциясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллектке кіріспе

    Пәннің мақсаты - деректерді өңдеу жылдамдығы мен сапасын жақсарту үшін жасанды интеллект жүйесінің компоненттерін жасап шығару және енгізу қабілетін дамыту және функцияны, жасанды интеллект жүйелерін, математикалық әдістерді, жобалау технологиялары және құралдарын, жасанды интеллект жүйесін дамытуға арналған бағдарламалық жабдықтарды, пәндік аймақта модельдеуді тұжырымдау теориясы мен практикасын игеруге негізделген шешімдерді қабылдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Биологиядан оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты студенттердің Биология сабақтарында өзіндік жұмыстарды жүргізу әдістемесі және биологияны оқуға деген ынтасы мен танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру үшін білім алушылардың зерттеу және тәжірибелік-эксперименттік қызметін ұйымдастыруда, өткізуде және басқаруда дағдыларды игеру туралы тұтас және жүйелі түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Биоэтика және радиациялық биология

    Пәннің мақсаты: адамның табиғатпен қарым-қатынасы және биоэтиканың құқықтық аспектілері туралы түсініктерге сәйкес құзыреттіліктерді қалыптастыру, биологиялық объектілерді басқару және радиацияны ғылым мен өндірісте, зерттеулер мен жануарларды сынау кезінде пайдалану саласындағы биоэтикалық мәселелерді анықтау қабілетін және иондаушы сәулелердің тірі организмдерге әсер ету механизмдерін түсінуді қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Биология сабақтарында зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты студенттерде биология сабақтарында зертханалық жұмыстарды қауіпсіз және тиімді жүргізу туралы біртұтас, жүйелі түсінік қалыптастыру - пәнді өз бетінше оқуға деген қызығушылықты дамытуға және алынған нәтижелерді түсіну барысында теориялық білімді практикада бекітуге ықпал ететін проблемалық-ізденістік оқытудың негізгі әдісі ретінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Биологиядан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты оқушылардың жасын және табиғатқа экскурсияларды, қорғалатын, қорғалатын аумақтар мен саябақтарға баруды, жылыжайлар мен мектеп жанындағы учаскелерде жұмыстар жүргізуді қоса алғанда, биология бойынша сыныптан тыс жұмыстардың ерекшеліктерін ескере отырып, мектепте биология бойынша сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру әдістемесі бойынша білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқытудағы пәнаралық байланыстар

    Курстың мақсаты биология бойынша білім берудің қол жетімділігін арттыруға және осылайша әлемнің ғылыми бейнесін түсінуге, биология мен жаратылыстану пәндері (Физика, Химия) арасындағы алшақтықты жоюға, осы пәндерді зерттеуде бірыңғай терминология мен интерпретацияны және табиғат заңдары туралы білімдерін қолдануға ықпал ететін пәнаралық байланыстар жүйесі туралы нақты түсінік қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Эволюциялық теориясы

    Пәннің мақсаты: Жер бетінде тіршіліктің эволюциялық заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эволюцияның синтездік теориясының ережелері; эволюцияның генетикалық, онтогенетикалық және экологиялық негіздері; Жер бетіндегі тірінің эволюциясының механизмдері және заңдылықтары, қарапайым факторлары; микро- және макроэволюциялық процестердің себептері және механизмдері; мүшелер мен функциялар эволюциясы; филоценогезді және эволюциялық процестердің бағытталу себептері; адамның эволюциясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Биостатистика

    Пәннің мақсаты-биометрия терминдерінің білімін қалыптастыру, кездейсоқ шамалардың таралу заңдылықтарын талдау, биостатистика әдістерін қолдану, математикалық-статистикалық әдістер негізінде ғылыми эксперименттердің нәтижелерін талдау, көптеген мәліметтерді топтау әдістемесін қолдану, іріктемелі көрсеткіштерді бағалау, корреляциялық, регрессиялық және дисперсиялық талдау жүргізу, биостатистика деректері негізінде ғылыми негізделген тұжырымдар жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сыни бағалау технологиясы

    Пәннің мақсаты:студенттердің суммативті және формативті бағалау, Б.Блум таксономиясы, TLA-оқыту стратегиясы туралы білімдерін қалыптастыру; кәсіби қызметте критериалды бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: деңгей бойынша бағалау критерилерін анықтау; күтілетін нәтижені болжау; оқыту әдістерін таңдай білу. Оқыту әдістерін таңдау және тапсырмаларды жоспарлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Биологиядан білім беруде зерттеушілік тәсілдеме және білім беру нәтижесін бағалау

    Курстың мақсаты биологияны оқытуда индуктивті және дедуктивті, эвристикалық және зерттеу әдістерін және өзін-өзі оқытуды ынталандыру, танымдық қызығушылықты қалыптастыру, шығармашылық ойлауды дамыту және оқу сапасын тексеру дағдыларын дамыту үшін біртұтас, біртұтас тұтастық ретінде табиғаттың әртүрлі құбылыстары мен фактілері арасындағы үйлесімді қатынастарды анықтау үшін зерттеу әдісін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер мен жануарлар селекциясы

    Пәннің мақсаты: ғылыми-практикалық жобаларды жасау және жүзеге асыру үшін өсімдіктер мен қол тұқымдар жануарлар селекциясының заманауи жетістіктерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: сұрыптау үдерісін ұйымдастыру және әдістемесі; сұрыптау әдістері; түр ішілік және түр аралық будандасу, гетерозиготалық гибридтердің селекциясы, селекциялық материалдарды бағалау; жоғары құнды асыл тұқымды малдарды тездетіп көбейту және сақтау биотехнологиясы әдістері, ауыл шаруашылық малдарын трансплантациялаудың жетілдірілген әдістері, эмбрион-биотехнологиялық бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Оқу процесін толыққанды ұйымдастыру үшін тіршіліктің құрылымдық-функционалдық, генетикалық негіздерін қалыптастыру, көбеюі мен дамуы, тірі табиғаттың негізгі патшалықтарындағы организмдерді іріктеу, олардың жүйесі мен биоалуантүрлілігі және эволюциясы туралы заманауи биологиялық білімді қолданады
  • Негізгі және қолданбалы биологиялық пәндер туралы білімді, пәнаралық білімді қоса алғанда, тірі табиғатқа жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру және жердегі тіршіліктің құндылығын, экология нормаларына, салауатты өмір салтына, биологиялық сауаттылықты арттыруға, тұқым қуалаушылықтың механизмі туралы білімді қолдануға арналған оқу үдерісінің құрылымына біріктіреді
  • Білім алушының жеке басының дамуына ықпал ететін жобалық, практикалық, зертханалық, зерттеушілік, дербес және өзге де тапсырмаларды орындау барысында биологиялық білімді игеруге, іскерлікті, практикалық дағдыларды меңгеруге, қашықтықтан оқыту форматын қоса алғанда, дамытуға қажетті прогресті бағалайды
  • Оқушылардың жеке қажеттіліктерін, танымдық қабілеттерін және табысты оқуға ықпал ететін мінез-құлықты талдауды ескере отырып, биологияны оқытудың қажетті әдістерін, ресурстарын және оқу жетістіктерін бағалау құралдарын анықтай отырып, сабақ жоспарларын жасайды
  • Оқу процесін басқару барысында және адамның табиғатпен және қоғаммен үйлесімді өзара әрекеттесуіне, тұқым қуалайтын механизмдердің адамның мінез-құлқы мен оқуына әсеріне байланысты өзекті ғылыми биологиялық тақырыптарды таңдауда білім беру ресурстарының кең спектрін қолдана отырып, сабақтарда жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық климатты қолдайды
  • Білім беру процесін басқарудағы психикалық, физикалық және адамгершілікті, денсаулық пен гигиенаны сақтауға ықпал ететін ұлттық, жалпыадамзаттық, экологиялық құндылықтарды сақтай және дамыта отырып, мәдени әртүрлілікке ашықтығын көрсете отырып, білім алушылардың жеке басын ашуға ықпал ететін педагогикалық және тәрбие жұмысының қазіргі заманғы нысандары мен әдістерін қолданады
  • Ғылыми және педагогикалық жұртшылықтың назарына өзінің кәсіби қызметінің әзірленген нәтижелерін ұсына отырып, білім алушылардың жас ерекшеліктерін, психологиялық ерекшеліктерін және өзге де қажеттіліктерін ескере отырып, сапа стандарттарына сәйкес биологиялық пәндер бойынша оқыту бағдарламаларын, әдістемелерін әзірлейді
  • Биологияны тереңдетіп оқытуды тиімді ұйымдастыру үшін жеке ресурстарды толыққанды пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жоспарлайды, әдістемелік мақсаттарды тұжырымдайды, практикада дидактикалық құралдарды, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістері мен технологияларын көрсетеді
  • Биологиялық білімнің, педагогикалық құзыреттіліктің, ғылыми - зерттеу әдістері мен инновациялық технологиялардың өзіндік кәсіби деңгейін жетілдіре отырып, өзінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің практикасының кезең-кезеңімен рефлексиясын жүзеге асырады
  • Құқыққа қарсы мінез-құлыққа және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға төзбеушілікті қалыптастыратын кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудағы қаржылық сауаттылық білімі мен қағидаттарымен қатар, философиялық, ұлттық, этно-тарихи ерекшеліктерге, салауатты өмір салты мен руханият құндылықтарына, қоғамдағы этикалық мінез-құлық қағидаларына негізделе отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастырады
Top