6B03105 Клиникалық психология в Каспий қоғамдық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оның денсаулығын сақтау, қолдау және қалпына келтіру үшін адам тұлғасымен жұмыс істеу үшін кәсіби психологты дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Каспий қоғамдық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Экологиялық және өндірістік орта мен олардың қауіпсіздігі арасындағы қатынастар, оларды сәйкестендіру әдістері мен критерийлері, алдын алудың негізгі әдістері және экологиялық және өндірістік салалардағы жағымсыз элементтердің әсерін азайту, тіршілік факторларының қауіпсіздігі мен бақылауын қамтамасыз ету үшін жағдайларды нормалау, сондай-ақ болжау, іс-шараларды әзірлеу, төтенше жағдайларды бақылау және жою.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Курс әртүрлі мамандықтар (білім беру бағдарламалары) бойынша бакалавр студенттерімен құқық пен мемлекеттің жалпы теориясы саласындағы базалық білімді, сондай-ақ жекелеген құқық салалары конституциялық, әкімшілік, азаматтық, отбасылық, қылмыстық, қылмыстық іс жүргізу, азаматтық іс жүргізу, еңбек құқығы және басқа да салалардағы білімді игеруі үшін қажетті болып табылады. Сонымен қатар, бұл курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласындағы арнайы білімді игеруге және құқықтық мәдениеттің тиісті деңгейін қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлық бұзушылықтар мен көріністердің кез-келген түріне бітіспес көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Оқу нәтижесінде студенттер алған білімдерін практикада қолдана алады және өздерінің кәсіби қызметін сәтті жүзеге асыру үшін жеткілікті дағдылар ала алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік
Пән экономика негіздері және кәсіпкерлік қызметтің басым бағыттары бойынша білім кешенін ұсынады, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру кезінде аналитикалық ойлаудың практикалық дағдыларын алуға ықпал етеді. Курс зерттелетін материал негізінде өз бетінше қорытынды жасау, кез-келген экономикалық жағдайда бағдарлау, алған білімдерін практикалық қызметте қолдану, жеке және кәсіби бағытта өз қабілеттерін жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы және психофизиологиясы
Адам миы мен жұлынның анатомиясы мен физиологиясы және шеткі жүйке жүйесінің құрылымы туралы жүйелі түсінікті, жұлынның құрылысы мен қызметін, жұлынның рефлекторлық қызметін, адамның психикалық функцияларының негізгі нейро-физиологиялық механизмдерін, мидың құрылымдық ұйымдары-ның адамның мінез-құлқын реттеудегі, оқу процестеріндегі, функционалдық күйдегі, жеке мінез-құлық ерекшеліктерін зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология
Психологияның негізгі принциптерін, концепциялары мен теорияларын, сонымен қатар зерттеу әдістерін, біртұтас психологиялық процестің мәні мен құрылымын, психикалық процестердің ерекшеліктерін және олардың көріністерін, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін ескере отырып, зерттейді. жас кезеңдерінің ерекшеліктерін зерттейді. Студенттердің психологияны ғылым ретінде алдын ала және толық түсінуіне ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клиникалық психологияға кіріспе
Клиникалық психологияның негізгі ұғымдары, оның қолданбалы міндеттері мен дамуына қосқан үлесі психология теориясы; шетелдік және отандық клиникалық психология тарихы. психологияның басқа да қолданбалы салаларын дамытуға арналған базалық пәндер
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлға психологиясы
Тұлғаны, оның әртүрлі жеке қалыптасу және даму процестерін, психикалық өмірдің динамикалық аспектілерін зерттейді. Тұлғаның әлеммен, қоғаммен, өмірлік процестермен қарым-қатынасындағы бейнесін үйлестіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тұлғаның теориялары
Психологтың негізгі категориялары, теориялары мен білімдері болып табылатын тұлға психологиясының әдіснамалық, теориялық және эмпирикалық деңгейлерін зерттейді, сонымен бірге, тұлға дамуының алғышарттары мен әдістері туралы болжамдар жиынтығын қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Бұл пән студенттерді жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға, қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы туралы негізгі білімді қалыптастыруға, сондай-ақ әр түрлі қызмет салалары үшін жасанды интеллектті қолдана отырып мәтіндер, суреттер, аудио және видео жасау дағдыларын қалыптастыруға арналған кіріспе курс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зоопсихология және салыстырмалы психология
Жануарлар психикасының дамуы мен қалыптасуы, адам психикасының онтогенезіндегі биологиялық детерминанттардың рөлі және осы идеяларды психологтың ғылыми-зерттеу және практикалық қызметінде қолдануды, теориялық және эксперименттік зоопсихология мен салыстырмалы психологияның негізгі мәселелерін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Ол адамның өмір бойы психикасының дамуын зерттейді. Оған перинаталдық психология, балалар мен жасөспірімдер психологиясы, ересектер психологиясы және геронтология кіреді. Даму психологиясы психика мен адам ағзасын барлық жас кезеңдерінде және барлық кезеңдерінде оның дамуына әсер ететін биологиялық, антропологиялық, социологиялық және психологиялық факторларды ескере отырып зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Даму психологиясы және жас ерекшелік психологиясы саласындағы теориялық және қолданбалы білім беруді және қазіргі заманғы психологтың қызметіне қажетті жеке практикалық дағдыларды, сонымен қатар денсаулық сақтау мекемелерінде практикалық мәселелерді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клиникалық психологияның негіздері мен әдістемесі
Клиникалық психологиядағы білім құрылымының әдіснамалық ерекшеліктері концепциясын, қазіргі клиникалық психологияның негізгі әдістемелік мәселелерін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дағдарыс психологиясының негіздері
Дағдарыс психологиясы теориясын (белгісіздік пен болжауға болмайтын жағдайдағы адамның мінез-құлқы, дағдарыс пен дағдарыстан кейінгі өмір жолындағы жандарға психологиялық көмек көрсету бағдарламасын жасау мәселелерін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Ол әртүрлі жағдайларда әлеуметтік өзара әрекеттестіктің теориялық және әдіснамалық негіздерін, олардың әлеуметтік топтарға енуіне байланысты адамдардың мінез-құлқы мен әрекетінің үлгілерін, сондай-ақ топтардың өздерінің психологиялық ерекшеліктерін зерттейді; әлеуметтік ойлаудың, әлеуметтік әсердің және әлеуметтік мінез-құлықтың іргелі принциптері, сонымен қатар әртүрлі эксперименттер мен соңғы зерттеулерді оқытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы психология
Психикалық дамуында әртүрлі ауытқулары бар немесе шекаралық күйдегі психологиялық ерекшеліктері бар балаларды зерттейді. Студенттер психикалық дамудың ерекшеліктерін, білім, білік дағдыларының қалыптасу деңгейінің сәйкестігін, танымдық процестердің дамуын, тұлғалық қалыптасуларды және жас ерекшеліктері мен қоғамға қойылатын талаптардың тұлғааралық ерекшеліктерін, баланың мінез-құлқы мен дамуындағы әртүрлі ауытқуларды диагностикалауды, түзету және алдын алуды, мүмкіндігі шектеулі балалардың қоғамға интеграциялануын қамтамасыз етуде психологиялық көмек көрсетуді зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән қаржылық баламаларды салыстырмалы талдау, жинақтарды қалыптастыру, кредиттер алу, салықтарды төлеу, жеке және мүліктік тәуекелдерді сақтандыру және т. б. процесінде банктермен, зейнетақы қорларымен, салық органдарымен, сақтандыру компанияларымен өзара іс-қимыл негіздерін зерделеу арқылы жеке бюджеттің болашақ кірістері мен шығыстарын жоспарлау және болжау негізінде шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, бұл жеке және мүліктік тәуекелдерді уақтылы сақтандыруға және қаржы нарығында жеке тұлғаларға қатысты алаяқтық белгілерін анықтауға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерлі-зайыптылық психологиясы
Отбасы-неке қатынастары саласындағы заманауи нормативтік құқықтық база идеясын, отбасылардың мақсатты топтарын, олардың құқықтарын, отбасы-неке қатынастарын дамыту үшін отбасы құқығының маңыздылығын, отбасылық құқықты отандық отбасы тәжірибесінде қолданудың нысандары, шарттары мен тәртібі.-неке қатынастарын зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық психология практикумы
Практикалық және ғылыми-зерттеу міндеттерін қою негіздері, психикалық бұзылыстары бар науқастарды диагностикалық тексеру бағдарламалары, сондай-ақ қауіп факторлары мен науқастардың бейімделуінің бұзылуын және психикалық бұзылыстары бар науқастардың өмір сүру сапасын бағалау және оңтайландыру әдістері; психологиялық диагностиканың негізгі бағыттары мен даму бұзылыстарының әртүрлі формаларында психологиялық көмек; гностикалық, эмоционалды-еріктік және тұлғалық құрылымдардың бұзылуының негізгі психологиялық синдромдарды зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психодиагностика негіздері
Психологияның негізгі әдістерін оқу диагностика және тестілеу, олардың мүмкіндіктері мен шектеулері. Студенттік тәжірибені дамыту ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, ғылыми-зерттеу бағдарламаларын құру, қалыптастыру дағдыларын психодиагностикалық батарея, жалпылау және талдау қабілетін меңгеру психологиялық құбылыстар және алған білімдерін практикада қолдану. Психодиагностикалық процесті құрудың ерекшеліктерін, құрылымы мен модельдерін, психологтың кәсіби қызметінің негізгі түрлерінің бірінің пайда болу тарихын, психодиагностикалық диагностиканы, сондай-ақ психологиялық тесттерді, сауалнамаларды, әдістерді және оларды қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасы психологиясының негіздері
Отбасы мүшелерінің өзара қарым-қатынасын, олардың динамикасын, отбасы ұжымындағы әрбір мүшенің рөлін, отбасында туындайтын проблемаларды, жанжалдарды шешу жолдарын, ерлі-зайыптылардың, ата-аналар мен балалар арасындағы қарым-қатынасты және өзара әрекетті орнатуды зерттейді. Пәндегі маңызды бағыт отбасылық жағдайлардың отбасы мүшелерінің эмоционалдық және психикалық жағдайына әсерін, олардың тұлға мен қарым-қатынастың одан әрі дамуына тигізетін салдарын зерттеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық тестілеу
Психологиялық тестілеудің негізгі ұғымдары мен категорияларын және оларды жүзеге асыруды, психологиялық тесттерді қолдану арқылы кейбір психологиялық қасиеттер мен тұлғалық қасиеттерді зерттеуді зерттейді. Психологиялық тестілеу жұмыс таңдауда, психотерапияда және психологиялық кеңес беру мен тәжірибеде қолданылады және психологиялық кеңес беруде және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология
Эксперимент және эксперименттік зерттеу туралы теориялық және практикалық білімді, оны жүргізу ережелерін, сондай-ақ эксперименттік зерттеу нәтижелерін талдау және математикалық өңдеу әдістерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қалыпты және патологиялық жағдайларда баланың дамуының бұзылуы
Жалпы және арнайы психология саласында студенттердің кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыруды, мектеп жасына дейінгі әртүрлі кезеңдердегі психикалық даму ерекшеліктері туралы білім студенттері, балалардың психикалық дамуының факторлары мен заңдылықтарын таныстырады мәселелерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Патопсихология
Ол психикалық процестердің жүруін, тұлғалық қасиеттердің қалыптасу сипатын, оның қалыпты жағдайын салыстыру негізінде патологиялық өзгерістерді талдау мәселелерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби этика және дағдарыс психологының қадағалауы
Психологтың этикалық кодексінің негіздері мен принциптерін және маманның психотерапевтік және кеңес беру тәжірибесіндегі қадағалаудың маңыздылығын зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес берудің негіздері
Психологиялық кеңес беру процесінің жалпы заңдылықтары, жеке тұлғаға психологиялық көмек көрсетудің мақсаттары, міндеттері және әдістері, психокеңес беру жұмысының негізгі бағыттары туралы идеялар жүйесін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі суицодология және виктимология
Суиицодология, виктимиология ұғымдарын түсіну, криминологиядағы суцид-итік, виктимологиялық аспекті-лер туралы теориялық және қолданбалы білімдер, жәбірлену-ші мінез-құлқының мәні, жәбірленуші факторлар, ерекше-ліктері туралы білімді оқытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық қатынастардың клиникалық диагностикасы
Отбасылық қарым-қатынастардың клиникалық диагностикасын, отбасының (отбасы мүшелерінің) денсаулығы мен ауруына диагностикалық тексеру принциптерін, отбасының психодиагностикалық әдістерін, диагностиканың зерттелушілермен өзара әрекетін және психологиялық диагнозды қоюдың негіздемесін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психикалық денсаулық және психосоматика негіздері
Психикалық денсаулық ұғымдарын, қалыпты, патологиялық жағдайдағы негізгі психосома-тикалық құбылыстарды, психосома-тикалық мәселенің мазмұны, әртүрлі теориялық тәсілдер, эмпирикалық фактілер мен психосоматикалық бұзылулардың клиникалық шындықтары туралы түсініктерді зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқыту және топтық жұмыс негіздері
Оқытуды әзірлеу және өткізу принциптері мен әдістерін, оқытудың ұсынылатын құрылымын, топтық динамикасын қалай басқару керектігін, күрделі топтармен және қатысушылармен тиімді жұмыс істеу жолдарын зерттейді. Практикалық тапсырмаларды орындау барысында олар тренердің негізгі дағдыларын, рөлдік ойындарды, пікірталастарды, кейстерді шешуді әзірлеу, ұйымдастыру және өткізу әдістерін меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нейропсихологиялық оңалту және әлеуметтік бейімделу
Нейропсихологияның негізгі бағыттарын, терминологияны және нейропсихологияда қолданылатын ұғымдарды зерттейді; Выготский-Лурия нейропсихологиясының принциптері, бас миының зақымдануы бар науқастарды нейропсихологиялық оңалтудың негізгі тәсілдері мен мақсаттары, отандық және шетелдік дәстүрлерде қабылданған нейропсихологиялық оңалтудың принциптері, нысандары мен әдістері. Интенсивті терапия және қарқынды терапия бөлімшелеріндегі науқастарды оңалтудың мақсаттары, міндеттері, негізгі әдістері, сонымен қатар науқастарға әлеуметтік бейімделуде көмек көрсету
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коррекциялық психология
Психофизиологиялық даму бұзылыстарының этио-логиясы; мүмкіндігі шектеулі балалардың жас ерекшеліктері; ерекше қажеттіліктері бар балалардың іс-әрекетін қамта-масыз ету және ұйымдастыру принциптері, мақсаттары мен міндеттері және т.б. баланың әлеуметтік-психологиялық бейімделуіне кедергі келтіретін факторларды зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Клиникалық психологиядағы цифрлық технологиялар және математикалық әдістер
Психологиялық зерттеулер мен математикалық модельдеу мәліметтерін өңдеудің математикалық ықтималдық және статистикалық әдістерін практикалық қолдануды зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасылық психотерапия және медиация
Отбасылық психотерапия негіздерін және үшінші тәуелсіз медиатордың қатысуымен әрбір отбасы мүшесінің мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, өзара тиімді шешімге қол жеткізу мақсатында отбасылық дау немесе жанжалға қатысушылар арасындағы келіссөздердің негізгі принциптерін зерттейді ( отбасылық медиатор)
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дағдарыс жағдайлары мен жарақаттан кейнігі стресттік бұзылулар диагностикасы
Ол дағдарыс психологиясының даму тарихын зерттейді. Стресске байланысты бұзылулар мен дағдарыстардың модельдерін, теорияларын және тұжырымдамаларын, стресстік және дағдарыстық бұзылулардың пайда болуы мен дамуындағы психологиялық және әлеуметтік факторлардың рөлін, стресстік және дағдарыстық жағдайларға байланысты бұзылулардың негізгі түрлері мен клиникалық көріністерін зерттейді. ТСКБ байланысты дағдарыстық жағдайлар мен бұзылулардың психодиагностикасын жүргізу ерекшеліктерін, психокоррекция, психотерапия, дағдарыс жағдайында және күйзеліске байланысты бұзылыстарда оңалту принциптерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
Ұйымдастыру психологиясы шеңберіндегі ғылыми зерттеулерді, ғылыми жұмыстың нәтижелерді ресімдеу және қорғау дағдылары ұйымдастыру және өткізу біліктіліктері мен дағдыларын игеруі болып табылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шұғыл психологиялық көмек және дағдарыстық кеңес беру
Психологиялық көмектің негізгі принциптерінің түрлерін, міндеттерін зерттейді, сонымен қатар студенттерді кеңес беру тәжірибесінің арнайы мәселелерімен таныстырады. Қауіпсіз мінез-құлық дағдыларын дамыту жолдарын үйрену, психологиялық көмек және оңалту негіздерін меңгеру, төтенше жағдайға тап болған адамдар, қызметі қалыпты жағдайдан өзгеше жағдайда өтетін мамандарға психологиялық қолдау көрсету мәселелерін зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ата-аналарға клиникалық-психологиялық қолдау көрсету
Дені сау және психикалық, физикалық ерекше балаларды тәрбиелеу мен оқытуда қиындықтарға тап болған ата-аналармен жұмыс жасау ерекшеліктерін, оқыту, тәрбиелеу және қолдау технологияларын, жұптық психотерапиядағы психотерапиялық араласу әдістерін зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті отбасылармен жұмыс жасау технологиялары
Ерекше қажеттіліктері бар балалары бар отбасылардағы ата-аналармен жұмыс жасаудың ерекшеліктері мен технологияларын зерттейді. Ата-аналардың ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы оқыту нысанын шешу құқығы туралы, денсаулығында ақауы бар баланы тәрбиелеп отырған отбасы өмірінің әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін, науқас баланы аналық және әкелік позициядан қабылдау ерекшелігі туралы, денсаулығында ақауы бар баланы тәрбиелеп отырған отбасындағы ата-ана мен бала қарым-қатынасын, баласы инклюзивті мектепте оқитын отбасына сүйемелдеу қызметтері мәселелерін зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экстремалды психология
Экстремалды жағдайлардағы өмір мен адам әрекетінің жалпы психологиялық заңдылықтарын, әдеттен тыс өмір сүру жағдайындағы жұмысқа психологиялық іріктеуді және психологиялық дайындықты жетілдіру, сондай-ақ психогендік факторлардың жарақаттық әсерінен қорғау шараларын әзірлеу мәселелерін зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психогенетика
Психологиялық және психофизиологиялық ерекшеліктердің өзгергіштігіндегі тұқым қуалайтын және қоршаған ортаның детерминанттарының рөлі мен байланысы туралы білімнің қалыптасуын, психогенетикалық зерттеулердің нәтижелерін жүргізіп, интерпретациялауды және жеке айырмашылықтардың табиғаты туралы білімді теориялық тұрғыдан қолдануды және практикалық маңыздылығын зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Майнер бойынша ғылыми жоба
Қазіргі заманғы әдістерді, ережелер мен әдістерді, ғылыми жетістіктерді ескере отырып, оларды шешу үшін шындықтар мен қарым-қатынастарды, заманауи проблемалар мен қайшылықтарды, кез келген қызмет саласында: экономика мен менеджменттен білімге, медицинаға, өнеркәсіпке және т.б. зерттеуге мүмкіндік алады. Ғылыми-зерттеу жұмысы таңдалған майнер бойынша осы бағыттағы ғылым мен техниканың заманауи жетістіктерін жүйелеу және оларды психологиялық тәжірибеде қолдану бойынша практикалық жұмысты көзделеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиялық сараптама негіздері
Клиникалық психологтың кәсіби қызметі аясында психикалық бұзылыстарда жоғары психикалық функцияларды диагностикалау дағдыларын меңгеру және патопсихологиялық зерттеу жүргізу негіздерін зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі психотерапияның негіздері
Пән психотерапияның негізгі теориялары мен әдістерін, соның ішінде когнитивті мінез-құлық терапиясын, психоанализді және гуманистік көзқарастарды қамтиды. Студенттер терапевтік өзара әрекеттесу принциптерін, кеңес беру әдістерін және әртүрлі психикалық бұзылулармен жұмыс істеу тәсілдерін үйренеді. Курс тәжірибелік дағдыларды дамытуға және заманауи психотерапевтік тәжірибелерді терең түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Эмоциялық интеллект
Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Тұлғаның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнатуды зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәуелді мінез-құлықтың психологиясы және психотерапиясы
Тәуелді мінез-құлық психологиясын және психо-терапияны, клиникалық көрініс-тері және тәуелділік мінез-құлық формаларының алдын алу әдістері туралы практикалық білімді зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сот-психологиялық сараптамадағы тұлғаны клиникалық зерттеу
Психикалық ауру немесе дені сау клиенттердің психикалық әрекетінің жеке ерекшеліктерін әр жағдайда психологқа жүктелетін әртүрлі міндеттерге байланысты нақты және объективті түрде орнату үшін теория мен практиканы үйрену
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми жұмыстарды талдау
Ғылыми зерттеулерді сыни талдау және түсіндіру әдістеріне арналған пән. Дереккөздердің сенімділігін бағалау, статистиканы түсіну, ғылыми мақалалардың құрылымы мен зерттеу әдістерін қамтиды. Студенттер сапалы және сандық зерттеулерді ажырата білуге, дәлелді қорытындылар жасауға және шолу мақалалар жазуға үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қолданыстағы құқықтық және әлеуметтік нормаларға, қолда бар ресурстар мен шектеулерге сүйене отырып, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты іздеу, сыни талдау және жинақтау, қойылған міндеттерді шешудің жүйелі тәсілін іске асыру; толық әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін уақытты тиімді пайдалана алу, командада жұмыс істей білу және тиісті деңгейде дене дайындығына мән беру; табиғи ортаны сақтау үшін қауіпсіз өмір сүру жағдайларын жасау және қолдау көрсету
- Әлеуметтік өзара іс-әрекеттерді және іскерлік қарым-қатынасты мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде жүзеге асыра алу; әлеуметтiк-тарихи, этикалық және философиялық контексттерде қоғамның мәдениетаралық сан алуандылығын дамыту
- Диагностиканың, профилактиканың, сараптаманың, психологиялық қасиеттері мен жағдайларын, психикалық процестердің сипаттамаларын, жеке адамдар мен топтардың әртүрлі әрекеттерін түзетудің негізгі әдістерін қолдану
- Психодиагностикалық зерттеу мақсатына сәйкес психодиагностикалық құралдарды қолдану; психологиялық көмек көрсетудің Ережелерін, қолданыстағы тәртібін, клиникалық ұсынымдарды ескере отырып және медициналық көмек көрсету стандарттарын ескере отырып, оның негізінде құрылымдық қорытынды мен психологиялық ұсынымдар жасау.
- Нозологиялық, синдромдық және жеке психологиялық сипаттамаларды, сондай-ақ пациенттің (клиенттің) әлеуметтік ұстанымдары мен жасын ескере отырып, психологиялық көмектің жеке және топтық бағдарламаларын әзірлеу. Халықтың әртүрлі топтарына клиникалық-психологиялық көмек көрсету (психологиялық кеңес беру, психологиялық түзету)
- Сараптаманың әртүрлі түрлері (сот-психологиялық, әскери, медициналық-әлеуметтік және медициналық-педагогикалық сараптама) шеңберінде психологиялық зерттеу жүргізу, сараптама міндеттері мен пайдаланушының сұраныстарына барабар сараптамалық қорытынды тұжырымдау
- Жеке адамның, топтың өмірдің әртүрлі салаларында психикалық қызметін оңтайландыру, ересектер мен кәмелетке толмағандардың жүйке-психикалық жағдайын түзету мақсатында психологиялық сүйемелдеу мен әсер етуді жүзеге асыру
- Психологиялық зерттеудің дизайнын жасау, проблемалар мен гипотезаларды тұжырымдау, эмпирикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, алынған мәліметтерді талдау және қорытындылау. Онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі сананың құрылымдық функционалды Ұйымының даму заңдылықтарын түсіну және санаға психикалық функцияларды локализациялау проблемасының тарихы мен қазіргі жағдайын игеру қабілеті
- Пациенттің психологиялық жағдайын және алдын алу, емдеу, Оңалту және дамыту міндеттерін (білім беру, сауықтыру немесе түзету-дамыту бағдарламалары) ескере отырып, психологиялық араласу бағдарламаларын әзірлеу
- Респонденттердің мақсаттарына, жағдайларына және контингентіне барабар психодиагностикалық әдістерді таңдап, қолдану, кейіннен деректерді математикалық - статистикалық өңдеу және оларды түсіндіру