7M04151 Executive MBA (ЕМВА) в M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты – жаһандану және тұрақты өзгерістер жағдайында динамикалық бизнес-ортада ұйымдарды тиімді басқаруға және дамытуға қабілетті жоғары білікті көшбасшыларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Цифрлық түрлендіру
Курс цифрлық трансформацияның негізгі тенденциялары мен бағыттарын, сондай-ақ нақты шетелдік ұйымдарда бар АТ негізінде құрылған практикалық кейстермен таныстырады. Курс ұйымдағы бар бизнес-процестерді цифрландыру үшін пайдалануға болатын технологиялар мен мысалдарды шолумен пайдалы болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Корпоративтік құқық
Бұл курс тәжірибеге бағытталған және корпоративтік құқық және коммерциялық ұйымның иесі және/немесе менеджерлері белгілеген және осы ұйымдағы құқықтық қатынастарды реттейтін ережелер бойынша дағдылардың кең ауқымын ұсынады. Корпоративтік құқықтың пәні – шаруашылық жүргізуші субъектілердің құрылуына, жұмыс істеуіне және құқықтық жағдайына қатысты құқықтық қатынастардың жиынтығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ұйымдастырушылық мінез-құлық
Курс ұйымдық ортадағы адамдардың мінез-құлқын түсінуге бағытталған зерттеудің негізгі тәсілдері мен нәтижелерін енгізуге бағытталған. Бұл курс арқылы студенттер жұмыс орнындағы адамдардың көзқарастары мен мінез-құлқына әсер ететін жеке-тұлғалық, ұйымдастырушылық-басқару және институционалдық-мәдени факторлармен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Әлемдік бизнес тенденциялары
Курс компанияның одан әрі дамуына әсер ететін әлемдегі ең маңызды бизнес өзгерістері туралы білуге арналған. Бұл курс ағымдағы тұтыну үлгілерінің әсерін түсінуге, өсіп келе жатқан тұтыну үлгілері, нарықтар мен тауашалар негізінде компанияңыздың стратегиясын жоспарлауға үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Команда құру
Бұл курс тимбилдингтің заманауи технологияларымен таныстырады, курс тыңдаушыларын тимбилдинг саласындағы практикалық есептерді шешу дағдыларын алу, тимбилдинг саласындағы курс тыңдаушыларының басқару жұмыстарының тиімділігін арттыру. Курста команда құрудың жолдары мен факторларының егжей-тегжейлі талдауы қарастырылған. Семинар түрінде қатысушылар команданы құрудың, құрудың қадамдық алгоритмін алады: мақсат қоюдан бастап «командалық рухты» нығайтуға дейін және команданың қызметін сүйемелдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бухгалтерлік есеп және аудит
Курс компанияда басқару шешімдерін қабылдау үшін қаржылық есептілікті пайдалану қажеттілігі туралы түсінік қалыптастырады. Ұйымның жай-күйі, пайда табу жолдары туралы ақпарат алу, кәсіпорынның көлемін ұстап тұру және оның қызметін кеңейту үшін қажетті ақша ағындарын сақтау мүмкіндігі қарастырылуда.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Исламдық қаржыландыру
Курста ислам экономикасының маңызды ерекшеліктері мен исламдық қаржыландырудың негізгі қағидалары, ислам банкингінің ерекшеліктерімен таныстырады. Бұл курс исламдық қаржыландыру саласындағы білім мен тәжірибе деңгейін арттыруға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Үлкен деректер талдауы
1- Бұл деректер талдау саласындағы қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдыларға қысқаша шолу болып табылады, дегенмен бағдарламаның негізгі бағыты бизнестің тиімділігін арттыру мақсатында ұйымда Big Data-ны тәжірибеде қолдануға бағытталған. Курс деректерді пайдалану стратегияларымен таныстырады, цифрлық құндылықты іздеу тәсілдерін зерттеуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Операциялық менеджмент
1-Бұл курсты оқыту барысында магистранттар процестер деңгейінде мақсаттарды түрлендіру әдістерін, өкілеттіктер мен жауапкершіліктерді бөлу матрицасын қолданудың нюанстарын зерттейді, өзара байланысты жоспарлау жүйесін жобалау және енгізу ерекшеліктерімен танысады және бизнес-процестерді оңтайландыру принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнестегі сандық әдістер
Курс деректерді талдаудың негізгі әдістерін зерттейді, сонымен қатар статистикалық гипотезаны тексеру және негізгі эконометрикалық модельдерді, оларды бағалау әдістері мен қолдануларын талқылайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Корпоративтік инновация
1- Курс инновациялық құралды әзірлеуге және магистранттардың жаңашылдық қабілетін дамытуға бағытталған. Бұл курс технологиялық эволюция жолына негізделген инновацияның концептуализациясына жүйелі көзқарасты қамтамасыз етеді. Бұл пән сондай-ақ бұзушы инновациялық процеске тән мысалдарды ұсынады және бәсекелес нарықта тиімді инновациялық құралдарды пайдалануды сипаттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Дағдарысты басқару
Курс дағдарысқа қарсы менеджмент стратегиясы мен тактикасы, банкроттық диагностикасы және дағдарыс жағдайында компанияны басқару бойынша қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдылар кешенін береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпорынның қаржы орталығы
1- Курс қаржылық есеп, Халықаралық қаржылық есептілік стандарттары, сондай-ақ қаржы және оны корпоративтік есепте қолдану туралы білімдерді бекітеді. Бұл курста магистранттар қаржылық есеп туралы білімдерін тереңдетеді және бұл білімдерін қаржылық есептілікті түсіндіру үшін тәжірибеде қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономика
1- Курс магистранттарға белгілі бір экономикалық жағдайды сауатты бағалауға, анағұрлым негізделген, демек, тиімдірек, стратегиялық шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қолданбалы білімдер мен практикалық құралдар кешенін ұсынады. Бұл курс магистранттардың стратегиялық экономикалық ойлауын дамытады, ол нарықтық құрылымдарды және тауарлар мен қызметтер нарығындағы фирмалардың мінез-құлқын талдауға мүмкіндік береді және әртүрлі экономикалық факторлардың әрекетін ескере отырып, кешенді, пәнаралық көзқарасқа негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халықаралық маркетинг
Курс жаһандық маркетинг тұжырымдамалары мен стратегияларымен таныстырады. Басқа елдерде әртүрлі маркетингтік функцияларды орындау мәселелері қарастырылады, әртүрлі мәдени, экономикалық, саяси және әлеуметтік контексттерді түсінуге баса назар аударылады. Студенттер мүмкіндіктерді анықтауға және өнім нарығының стратегияларын құрастыруға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Корпоративтік қаржы
2- Курс корпоративтік қаржылар туралы толық ақпарат береді. Ол тиімді қаржылық шешімдер қабылдау үшін түрлі математикалық есептерді орындау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ проблемаларды шешу үшін тиімді шаралар қабылдау үшін корпорацияның қаржылық жағдайын анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сыни тұрғыдан ойлау
1- Курс ақпаратпен жұмыс істеу, оны талдау және мәнін анықтау дағдыларын үйрететін практикалық жаттығу болып табылады. Студенттер ойлау психологиясымен танысады, тұзақтармен және ойлау стереотиптерімен жұмыс істеуді үйренеді, ақпараттың үлкен ағындарын өңдейді, әлеуметтік даму мәселелері бойынша өзіндік ұстанымын қалыптастырады, ұжымдық және жеке форматта өз пікірлерін дәлелдейді және шешім қабылдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік
Курс тұрақты дамуды басқарудың әртүрлі тәсілдерімен таныстырады, оларды қолдану компанияның тиімділігін арттыруға көмектеседі. Бұл курс сізге үйретеді • корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік (КӘЖ) дегеніміз не және ол қандай негізгі аспектілерді қамтиды • өз ұйымдарында корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік қағидаттары мен тәжірибесін әзірлеу және енгізу • компаниялар мен ұйымдардың неліктен әлеуметтік жауапкершілікті дамыту керектігін анықтау • ұйымның мүдделі тараптарының пікірін есепке алуды, осы саладағы негізгі тәсілдер қандай екенін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Біріктіру және жұту
Курс соңғы уақытта көптеген корпоративтік бірігулерге әкелген тенденцияларды және осы корпоративтік комбинациялардың артында тұрған бизнес драйверлерін зерттейді. Біріктіруге әсер ететін қаржылық, басқарушылық, бухгалтерлік және құқықтық мәселелер зерттеледі, сондай-ақ ықтимал бірігуді және оны тиімді шарттарда ұйымдастыруды бағалау дағдылары беріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адам ресурстарын басқару
1- Курс адам ресурстарын басқару стратегияларын таңдауға және жүзеге асыруға мүдделі адам ресурстарының мамандарына және орта және жоғары буын менеджерлеріне бағытталған. Бұл курс ұйымның стратегиялық табысындағы адам ресурстарының рөлін, адам ресурстарын басқарудағы стратегиялық көзқарастың негізгі принциптерін, басқару модельдері мен тұжырымдамаларын түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көшбасшылық және жеке өсу
Курстың мақсаты магистранттарға қажетті тәжірибелік білім беру және көшбасшылық дағдыларды жетілдіру және өздерінің топтарын сенімді түрде басқаруға, ұйымдастырушылық тұрғыда сенімді басқаруға, көшбасшылық бастамаларды дайындауға және іске асыруға, жетекші командаларға және жоғары нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік беру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өзгерістерді басқару
1- Бұл курс өзгерістерді басқарудың негізгі тұжырымдамалары мен әдістемелері туралы білім береді. Магистранттар бизнесті трансформациялау процестерінің себептерін түсіне алады; өзгермелі ортада мүдделі тараптармен қалай жұмыс істеу керек, осылайша олар өзгерістерді қабылдай алады. Өзгерістерді жүзеге асыру және бизнес мақсаттарына қол жеткізу бойынша оңтайлы шешімдер қабылдау үшін әртүрлі типтегі адамдарды біріктіруді сипаттайтын әдістемеге ерекше назар аудару керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Международный менеджмент
Курс ұйымдардың халықаралық стратегиялық жоспарларын қалай құрастырып, жүзеге асыра алатынын зерттейді. Тақырып ауқымы операциялық ортадағы үрдістерді жүйелі талдауды, ұйым жұмыс істейтін саланы және/немесе секторды талдауды, табыстылықтың маңызды факторларын анықтауды және құзыреттерді тануды қамтиды. Курс халықаралық аренада тәуекелдерді басқаруға, жоспарлау үлгілерінің бірнеше сценарийлерін әзірлеуге және пайдалануға үлкен көңіл бөледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнестегі ақпараттық технологиялар
Бұл курс тәжірибеге бағытталған жәнемагистранттарға қоғамның, экономиканың және бизнестің цифрлық трансформациясының заманауи үрдістері туралы жалпы түсінік береді. Курс «заманауи» ақпараттық технологияларды және олардың бизнес пен қоғамды цифрландырудағы рөлін, корпоративтік ақпараттық жүйелердің әртүрлі түрлерін, олардың мақсаты мен бизнесте тиімді пайдалануын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Брендті басқару
Курс магистранттар арасында брендке бағдарлау туралы білімдерін дамытады, бренд құру және басқару технологиялары, бренд құнын бағалау әдістері, брендинг технологиялары бойынша дағдыларды береді. Бағдарлама аясында жүзеге асырылатын жобалар мен кейстер компанияның бизнес мәселелерін шешу мүмкіндігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халықаралық кәсіпкерлік құқық
1-Бұл курс тәжірибеге бағытталған және халықаралық бизнес пен адвокатураның құқықтық аспектілері бойынша дағдылардың кең ауқымын ұсынады. Курс студенттерді халықаралық бизнесті жүргізудің құқықтық ортасымен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сатулас басқару
2- Курс қатысушыларды сату менеджменті бойынша оқытуға, сондай-ақ оларды сату және тұтынушылар психологиясының негіздеріне оқытуға арналған. Курстың соңында қатысушылар сату дағдыларын үйренеді. Олар сату бөлімдері үшін де, өз сатулары үшін де басқару схемаларын тәжірибеде талдайды. Бәсекеге қабілетті ұсыныс пен сатуды жасау үшін өз өнімінің немесе қызметінің күшті жақтарын қалай пайдалану керектігін түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Іскерлік коммуникациялар
2-Курс іскерлік коммуникацияның негізгі принциптерімен таныстыруға бағытталған. Курсты меңгерудің мақсаты студенттердің тиімді коммуникацияларды құру ережелері туралы түсінігін дамыту, іскерлік ортаның ерекшеліктерін ескере отырып, серіктестермен табысты өзара әрекеттесу әдістері мен формаларын меңгеру болып табылады. Бұл курс алған білім мен дағдыларды тәжірибеде қолдануға және дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Корпоративтік басқару
2- Курс корпоративтік басқарудың мақсатымен, негізгі ұғымдарымен және міндеттерімен таныстырады. Бұл курс тиімді корпоративтік басқару, жұмысты ұйымдастыру және меншік иелері мен менеджерлер арасындағы қарым-қатынастың қажеттілігін түсінуге үйретеді. Курстың арқасында магистранттар корпоративтік басқару саласындағы негізгі құрылымдық және құқықтық аспектілерді түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Іскерлік/Үкімет қатынастарындағы стратегиялық коммуникациялар
Курс магистранттарді мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен, агенттіктермен, квазимемлекеттік сектормен, қоғамдық ұйымдармен және халықты қоса алғанда, мүдделі тараптардың әртүрлі топтарымен өзара әрекеттесу саласында жұмыс істеуге дайындайтын арнайы теориялық және практикалық сабақтарды қамтиды. Тренинг барысында студенттер GR стратегияларын әзірлеуді үйренеді және компанияның күш-жігерін үйлестіру және қолдау үшін ақпарат ағынын басқару жүйелерін зерттейді. Қатысушылар жобаларды жүзеге асыру кезіндегі тәуекелдерді талдайды, PR және лобби құралдарымен танысады, бизнес мүдделерін қорғау үшін әртүрлі салалардың нақты істерін қарайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Этика және тұрақтылық
Бұл курс ESG этикасын, есеп беруді және стратегияларды іскерлік тәжірибеге біріктіру үшін негізгі тұжырымдамалар мен шеңберлерді ұсынады. Курс студенттерге тұрақты даму ой-өрісін дамытуға мүмкіндік береді. Тренингтің мақсаты – этика, жауапкершілік және тұрақтылық саласындағы жаһандық ойлауды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жоба менеджменті
1- Курс ұйымның жобалық қызметіне қатысатын магистранттардың базалық құзыреттілігін қамтамасыз етеді, жобаларды басқару әдіснамасын жан-жақты дамытуды, соның ішінде жобаларды басқаруды жүзеге асырудың заманауи тәсілдерімен танысуды, сондай-ақ жобаның процестері мен функцияларын зерттеуді қамтамасыз етеді. кең таралған мамандандырылған стандарттар талаптарын ескере отырып, басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Іскери оқу
1- Курс магистранттарды зерттеу және зерттеу әдістемелерінің әртүрлі түрлерімен, көлемімен және маңызымен таныстырады. Сонымен қатар, негізгі және қосымша зерттеу әдістері магистранттың қызығушылығын тудыратын саладағы өзекті мәселелерді жеке зерттеу үшін сапалық және сандық әдістерді қолдана отырып, нақты мәселелерге қолдану арқылы зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тәуекелдерді басқару
2- Пәннің міндеттері: Кәсіпкерлік тәуекелдерді анықтау және басқару саласындағы теориялық білімдердің негізін қалау. Пән тапсырмалары: - экономикалық категория ретінде тәуекелдің мәнін анықтау, оның факторларын анықтау; - тәуекелдерді классификациялау тәсілдерін, олардың негізгі түрлерін қарастыру; - тәуекелді бағалау әдістерін зерттеу; -тәуекелдерді басқарудың мақсаттары мен міндеттерін және тәуекелдерді басқарудың негізгі әдістерін талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнестің тұрақты дамуы және ESG тәжірибесін енгізу
«Бизнестің тұрақты дамуы және ESG тәжірибесін енгізу» курсы үш аспектіні ескере отырып, студенттерге компания қызметін басқару негіздерін үйретуге бағытталған бағдарлама: экологиялық жауапкершілік (экологиялық), әлеуметтік жауапкершілік (әлеуметтік) және корпоративтік басқару (басқару) , ESG ретінде қысқартылған. Курстың негізгі мақсаты студенттерге ESG принциптерін қарастыру және бизнес тәжірибесіне біріктіру компаниялардың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға, инвесторлармен қарым-қатынасты жақсартуға және неғұрлым тұрақты және жауапты бизнес ортаны құруға көмектесетіні туралы түсінік беру болып табылады. Курсқа қатысушылар ұйымдағы ESG тәжірибесін бағалау, енгізу және есеп беру, сондай-ақ осы принциптерді компанияның стратегиялық басқаруына біріктіру үшін қандай практикалық қадамдар жасауға болатыны туралы білім алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Еңбек даулары
Курс еңбекті реттеу негіздері және тікелей байланысты қатынастар туралы білімді тереңдетуге бағытталған. Курсты меңгеру магистранттарға еңбек заңнамасын қолдануға, құқықтық біліктілікке және адам ресурстарын басқару саласындағы дауларды шешуге байланысты практикалық жағдайларды шешу дағдыларын алуға мүмкіндік береді. Курстың мазмұны еңбек даулары бойынша 50-ден астам сот істерін талдауға негізделген және HR басқарудағы құқықтық тәуекелдерді басқарудың жүйелі тәсілін ұсынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бәсекелестік стратегиясы
Курс стратегиялық идеяларды шындыққа айналдыру және бизнес өнімділігін жақсартуға әкелетін стратегияларды жасау дағдыларыңызды жетілдіруге көмектеседі. Тренинг шеңберінде стратегия туралы заманауи идеялар, оларды тұжырымдау және жүзеге асыру, мүмкіндіктер мен ресурстарды бағалау, идеядан әрекетке көшу үшін қажетті дағдылар мен білімдер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шешім қабылдау теориясы
Курс халықаралық процестерді талдауға және жеке және ұжымдық шешімдерді қабылдауға ойын теориясы мен математикалық модельдеу аппаратын қолдануға арналған. Бұл курс жеке және ұжымдық шешімдерді қабылдау үшін қажетті заманауи үлгілердің теориялық негіздерін береді және көп өлшемді, жеке және ұжымдық шешімдерді қабылдау дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Логистика және жеткізу тізбегі
2- Бұл курс тасымалдау, сақтау және басқа да материалдық және материалдық емес операцияларды жоспарлау, бақылау және басқару мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнестегі салық салу
Пәннің мақсаты: қолданыстағы ұлттық және халықаралық заңнама шеңберінде салықтық міндеттемелерді оңтайландыруға бағытталған басқару шешімдерін қабылдау үшін отандық және шетелдік заңды тұлғалар үшін салық факторының бизнеске әсері туралы магистрлердің жүйеленген білімін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Стратегиялық маркетинг
1-Бұл курста магистранттар тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеуді және енгізуді үйренеді: мақсатты нарықтарды анықтау және бәсекелестік артықшылықтарды құру. Стратегиялық маркетинг маркетинг концепцияларымен анықталатын стратегияларды құру процесі ретінде магистранттардың дағдылары мен білімдерін одан әрі жетілдіруге, стратегиялар және бәсекелестік позициялау тұжырымдамаларын дамытуға үлкен үлес қосады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бұзушы инновация
Курс инновациялық құралды әзірлеуге және магистранттардің жаңашылдық қабілетін дамытуға бағытталған. Бұл курс технологиялық эволюция жолына негізделген инновацияның концептуализациясына жүйелі көзқарасты қамтамасыз етеді. Бұл пән сондай-ақ бұзушы инновациялық процестің сипаттамалық мысалдарын ұсынады және бәсекелес нарықта тиімді инновациялық құралдарды пайдалануды сипаттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Эмоционалды интеллект
2-Курс эмоционалды интеллектті әртараптандырылған дамытуға бағытталған. Бұл курс адамның эмоцияларын басқару, басқалардың эмоцияларына әсер ету, күйзеліс пен шаршаудың алдын алу және жеңу әдістерін түсінуге көмектеседі, дизайндық ойлау әдістемесін және оның негізгі құралдарын ұсынады. Осы курстың арқасында магистранттар: жалпы коммуникативтік құзыреттіліктің қалыптасуымен таныс болады; кәсіби салада және бизнесте қолданылатын классикалық әдістемелерді меңгеру; эмоцияларды басқаруда жеке индивидуалды қасиеттерді талдау және өзін-өзі диагностикалаумен айналысуды үйрену; олардың қызметінің тиімділігін арттыру үшін басқа адамдардың эмоцияларын басқаруды тану дағдыларын үйрену.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дизайн ойлау
Курс бизнестің тиімділігін арттыру үшін ұйымда практикалық қолдануға баса назар аудара отырып, дизайндық ойлау саласындағы негізгі теориялық білімдер мен практикалық дағдыларға қысқаша шолу жасайды. Курс бағдарламасы дизайнерлік ойлауды қолдану, тұтынушылардың жасырын қажеттіліктерін анықтау және қанағаттандыру тәсілдерін түсінуді жеңілдету, сондай-ақ нарыққа масштабтауға болатын инновациялық шешімдерді әзірлеу үшін оқыту стратегияларын қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Стратегиялық менеджмент
3-Бұл курс мыналарды зерттейді: басқару шешімдері мен ұйым қызметінің тиімділігін анықтайтын қысқа және ұзақ мерзімді жоспарларды құрастыру және жүзеге асыру бойынша әрекеттер; компанияның миссиясын анықтауда топ-менеджмент қабылдаған шешімдердің рөлі, альтернативті әрекеттердің стратегиялық талдауы, сонымен қатар сыртқы және ішкі қоршаған орта жағдайларын, саланың сипаттамаларын бағалау; компанияның стратегиясын анықтаудағы ұйымның функционалдық мүмкіндіктері. Басқару жүйелері де соңғы басқару тәжірибесіне назар аудара отырып қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнес модельдеу
1- Курс бизнесті модельдеудің негізгі мақсаттары мен міндеттеріне шолу жасайды, әртүрлі пәндік салалардың негізгі стандарттары мен үлгілеу белгілеріне шолу жасайды, сонымен қатар осы саладағы ең көп таралған құралдар туралы айтады. Курс шеңберінде тек модельдеу сұрақтары қарастырылып қана қоймайды, сонымен қатар әртүрлі пәндік салалардағы жіктеу және құрастыру сұрақтары, нақты жобалардан мысалдар келтірілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ішкі және сыртқы факторларды ескере отырып және компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында компанияның корпоративтік, іскерлік және функционалдық стратегияларын талдау, бағалау, әзірлеу.
- Компанияның қызметін оңтайландыру үшін тәуекелдерді, бизнестің табыстылығын және инвестициялық тиімділігін бағалаудың тиісті әдістерін қолдана отырып, қаржылық және басқарушылық есеп деректерінің дәлелді интерпретациясын қамтамасыз етеді
- Бәсекеге қабілеттілікті арттыру және процестерді оңтайландыру, сондай-ақ тиімді стратегиялық басқару шешімдерін қабылдау үшін бизнестегі заманауи инновациялар мен ақпараттық технологиялардың теориясы мен әдістерін толық түсінуді көрсету
- Жобаларды модельдеу және жедел басқаруды жүзеге асырады, бизнестің аналитикалық зерттеулерінің нәтижелерін өңдеу және жүйелеу дағдыларын, сондай-ақ адамдарды, процестерді және тәуекелдерді басқару әдістерін қолданады.
- Жетекшіліктің жоғары деңгейін, тиімді коммуникацияны, проблемаларды шешуді, келіссөздерді жүргізуді, команда құру дағдыларын көрсетіңіз.
- Этикалық перспективаларды бағалау және әлеуметтік жауапкершілік пен этика салаларында озық тәжірибелерді қолдану
- Өндіріс процестерін жүйелендіру және жеткізу тізбегінің тиімділігін арттыру, операцияларды басқару сапасын жақсарту және деректерді талдау негізінде негізделген шешімдер қабылдау үшін заманауи құралдар мен технологияларды қолдану
- Корпоративтік және адам ресурстарын басқару стратегиялары арасындағы сәйкестік контекстінде тиімді топты басқару құралдары мен іскерлік коммуникация әдістерін пайдалану арқылы ұйымдық қатысу мәдениетін қолдану
- Еңбек қатынастарының құқықтық негіздерін және еңбек дауларын шешу тетіктерін терең түсінуді дамыту, сондай-ақ бизнесті жүргізу саласындағы халықаралық нормалар мен стандарттарды білуді көрсету.
- Корпоративтік құрылымдарды тиімді басқару принциптері туралы түсінікті дамыту, дағдарыстық жағдайларда әрекет ету дағдыларын меңгеру және корпоративтік қызметте құқықтық нормаларды қолдану
- Жан-жақты бизнес зерттеулерін жүргізіп, тиімді шешімдер қабылдау үшін зерттеу нәтижелерін пайдалану.
- Тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу дағдыларын меңгеру, сонымен қатар сату процестерін басқару және брендті нығайту әдістерін меңгеру. Нарықты талдаңыз, өнімдер мен қызметтерді ілгерілету жоспарларын жасаңыз және тұрақты өсу мен бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізу үшін тұтынушылармен тиімді әрекеттесіңіз
- Тұрақтылық қағидаттарын қолданыңыз және бизнесте қоршаған ортаға зиянсыз, әлеуметтік жауапты және жауапты басқару тәжірибесін енгізіңіз