6B02104 Спорттық бал биі педагогикасы в Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие, қазіргі қоғамның талаптарына жауап беретін және оның рухани-эстетикалық қалыптасуына, толеранттылыққа тәрбиелеуге, қазақстандық хореографиялық білім беруді дамытуға және оны халықаралық мәдени-білім беру кеңістігінде тануға ықпал ететін спорттық бал биінің педагогикасы саласында бәсекеге қабілетті бакалаврларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Латынамерикалық бағдарламасының негіздері «Н» классы
Латынамерикалық бағдарламасының стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Бағдарлама терминдерімен жұмыс істеу; оқытылатын билердің музыкалық негіздерін талдау; фигураларды зерделеудің әдістемелік дәйектілігін құрылымдау дағдылары; оқытудың бастапқы кезеңінің фигураларын меңгерудің әдістемелік принциптерін практикада қолдану; базалық және оқу-жаттығу қимылдарын біріктіре «Самба», «Ча-ча-ча» билерін құрастыру және тәжірибе жасау; орындаушыларды даярлаудың дәстүрлі әдістерінің заңдылықтарын түсіну, психологиялық-педагогикалық негіздерді қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хореография педагогикасының негіздері
Хореография білімінің қалыптасуы мен дамуын зерттеу. Қазіргі заманғы хореографиялық педагогика процестерін түсіну және бағалау. Инклюзивті педагогиканың негіздері. Қосымша хореографиялық білім беру жағдайындағы инклюзивті оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетелдік және отандық хореография тарихы I
Әр түрлі хореография мектептерінің негізгі эстетикалық және техникалық бағыттарын оқып, білу. Батыс Еуропа, Орыс хореография өнерінің тарихи даму кезеңдерін, көркем бағыттардың қалыптасуы мен эстетикалық және теориялық негіздерінің даму жолдарын қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еуропалық бағдарламаның негіздері «Н» классы
Еуропалық бағдарламаның стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Бағдарлама терминдерімен жұмыс істеу; оқытылатын билердің музыкалық негізін талдау; фигураларды үйренудің әдістемелік дәйектілігін құрылымдау дағдылары; оқытудың бастапқы кезеңінің фигураларын меңгерудің әдістемелік принциптерін практикада қолдану; базалық және оқу-жаттығу қимылдарын біріктіре «Баяу вальс», «Квикстеп» билерін құрастыру және тәжірибе жасау; орындаушыларды даярлаудың дәстүрлі әдістерінің заңдылықтарын түсіну, психологиялық-педагогикалық негіздерді қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетелдік және отандық хореография тарихы II
Әр түрлі хореография мектептерінің негізгі эстетикалық және техникалық бағыттарын оқып, білу. Кеңестер Одағы мен Қазақстан және заманауи хореография өнерінің тарихи даму кезеңдерін, көркем бағыттардың қалыптасуы мен эстетикалық және теориялық негіздерінің даму жолдарын қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Еуропалық билерді оқытудың әдістемелік негіздері «Е» классы
«Е» класындағы «Баяу вальс», «Вена вальсі», «Квикстеп» би фигураларын оқыту әдістемесін және үйренетін фигуралардың бірлік әрекеттерін пысықтауға және қозғалысты үйлестіруді дамытуға ықпал ететін базалық тренажды меңгеру. Жұппен жүру, айналу дәрежесі және аяқтың жұмысы сияқты әрекеттерді меңгеру. Базалық және оқу-жаттығу қимылдарын құрастыру және қолдану. Орындаушыларды дайындауда дәстүрлі әдістерді қолдану заңдылығын түсіну
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Заманауи хореография негіздері
Пән білім алушыларға өз денесінің сезімдері деңгейінде билеуге көмектесетін заманауи хореографияның негіздерін үйретеді, қазіргі хореографияның басты ұстанымдарымен: табандағы ұстаным, дене және қол қалпымен таныстырады. Әр түрлі стильдерді зерттейді: Контемпорари-дэнс, Джаз-модерн.стильдерді зерттейді: Контемпорари-дэнс, Джаз-модерн.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка тарихы мен теориясы
Музыкалық өнердің тарихи дамуын, оның жанрлары мен формаларын, стильдік үрдістер мен жеке шығармашылық құбылыстарды зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Классикалық би негіздері
Классикалық хореографияның базалық негіздерін үйрену. Классикалық бидің негізгі принциптерімен танысу: аяқ позициялары мен қол позицияларын және станок жанында жаттығуларды орындау тәртібі. Аяқтың айналымдылығы мен тартылуын, дененің икемділігін, физикалық төзімділікті нығайтуды дамыту; қимылдарды үйлестірудің қарапайым дағдылары; қозғалыстарды әдістемелік талдау; музыкалық материалды таңдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Латынамерикалық биін оқытудың әдістемелік негіздері «Е» классы
«Е» класындағы «Самба», «Ча-ча-ча», «Джайв» би фигураларын оқыту әдістемесін және оқытылатын фигуралардың бірлік әрекеттерін пысықтауға және қозғалысты үйлестіруді дамытуға ықпал ететін базалық тренажды меңгеру. Жұппен жүру, айналу дәрежесі және аяқтың жұмысы сияқты әрекеттерді меңгеру. Базалық және оқу-жаттығу қимылдарын құрастыру және қолдану. Орындаушыларды дайындауда дәстүрлі әдістерді қолдану заңдылығын түсіну
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Латынамерикалық биін оқыту әдістемесі «D» классы
«D» класының «Румба», «Самба» би фигураларын оқытудың әдістемелік принциптерін үйрену. Оқытылатын фигуралардың жеке іс-әрекеттерін пысықтауға және қозғалысты үйлестіруді дамытуға ықпал ететін тренажды меңгеру. Орындаушылық шеберліктің осы деңгейіндегі әрбір биде фигураларды күрделенген деңгейлері бойынша бөлу дағдысын қолдану; базалық, оқу-жаттығу қимылдарын және конкурстық композицияларды құрастыру және қолдану. Орындаушыларды даярлаудың дәстүрлі әдістерінің заңдылығын түсіну
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік
Курс жеке қаржыны басқаруды, инвестицияларды, бюджеттеуді, сондай-ақ кәсіпкерлік негіздерін қоса алғанда, қаржылық сауаттылықты зерделеуге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еуропалық билерді оқыту әдістемесі «D» классы
«D» класының «Баяу вальс», «Танго» би фигураларын оқытудың әдістемелік принциптерін үйрену. Оқытылатын фигуралардың жеке іс-әрекеттерін пысықтауға және қозғалысты үйлестіруді дамытуға ықпал ететін тренажды игеру. Орындаушылық шеберліктің осы деңгейіндегі әрбір биде фигураларды күрделенген деңгейлері бойынша бөлу дағдысын қолдану; базалық, оқу-жаттығу құрамаларын және конкурстық композицияларды құрастыру және практикаға енгізу. Орындаушыларды даярлаудың дәстүрлі әдістерінің заңдылығын түсіну
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ансамбль - I
Курс практикалық орындаушылық іс-әрекет дағдыларын дамытуға, хореографиялық композицияның қарапайым суреттерін меңгеруге, дене пластикасы мен эмоционалды мазмұн арқылы музыкалық шығарманың сипатын жеткізе отырып, орындаушылық синхрондылыққа бағытталған. Көпшілік алдында ансамбльдің хореографиялық қойылымдарын сынақтан өткізу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халықтық-сахналық би негіздері Халықтық-сахналық би негіздері
Халықтық-сахналық бидің базалық негіздерін үйрену. Халықтық-сахналық бидің негізгі принциптерімен танысу: дене мен қолды, аяқ позициялары мен қол позицияларын қою және станок жанында жаттығуларды орындау тәртібі. Орындау сипаты, физикалық төзімділікті нығайту; қимылдарды үйлестірудің қарапайым дағдылары; қозғалыстарды әдістемелік талдау; музыкалық материалды таңдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тіршілік қауіпсіздігі мен экологияны қамтамасыз ету
Курс экология негіздерін, адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін, сонымен қатар өмір қауіпсіздігі қағидаттарын, соның ішінде денсаулықты сақтау және өмірдің әртүрлі салаларындағы қауіптердің алдын алуды зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық
Курс нарықтық экономиканың, меншіктің, кәсіпкерліктің және мемлекеттің экономикадағы рөлінің негізгі ұғымдарын қамтиды. Азаматтық, еңбек және қаржылық құқықты қоса алғанда, экономикалық қызметті реттеудің құқықтық негіздері зерделенеді. Қазіргі заманғы қоғам жағдайындағы экономика мен құқықтың өзара іс-қимылына, сондай-ақ бизнес жүргізудің және тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың құқықтық аспектілеріне ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балет терминологиясы I
Қимылдарды орындау техникасы және хореографиядағы кәсіби терминология, балет сабақтарының мақсаттары, міндеттері мен функцияларын зерделеу, бұлшықеттер мен байламдарды созуға арналған жаттығулар кешенінің практикалық дағдылары, буындардағы қозғалысты жақсарту және хореографиялық өнер сабақтарына қажетті арнайы физикалық қабілетін дамыту бойынша білімді қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық-сахналық би практикумы I
Кәсіби қасиеттерді дамытуға арналған арнайы жаттығулар кешенін құру қабілеттерін дамыту: қимылдарды үйлестіру, төзімділік және тыныс алу, музыкалық бейнені дамыту және этюдтер негізінде әр түрлі ұлттардың би кейіпкерлерін сомдау. Халықтық-сахналық бидің базалық негіздерін, орындау сипатын, физикалық төзімділікті нығайтуды меңгеру; музыкалық материалды таңдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Классикалық би I
2-оқу жылындағы классикалық бидің негіздерін оқу, қимылдарды үйлестіруді дамыту; классикалық би сабағын оқытудың теориясы мен әдістемесін меңгеру; классикалық би мектебі; төменгі сынып қимылдарын байланыстыру. Классикалық би тренажын құруда құзыреттілікті меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық-сахналық би практикумы II
Кәсіптік оқу орындарында халықтық-сахналық биді оқытудың 2-оқу жылы бағдарламасы бойынша білім алушылардың дамуы үшін қажетті практикалық дағдылар мен физикалық қасиеттерді қалыптастырады; халықтық-сахналық би бойынша кәсіптік қасиеттерді дамытуға арналған арнайы жаттығулар кешенін құрастыру қабілеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халықтық-сахналық би
2-оқу жылы бағдарламасының халықтық-сахналық биі бойынша сабақ жүргізудің оқыту әдістемесі мен педагогикалық технологияларының негіздерін үйрену. Қимылдарды әдістемелік талдау. Музыкалық материалды таңдау. Орындаудың стиліне, сипатына және бейнесіне назар аудару; қимылдардың практикалық орындалуы
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Еуропалық билерді оқыту теориясы мен әдістемесі «D» классы
«D» классының еуропалық «Вена вальсі», «Квикстеп» би фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін үйрену; осы орындаушылық шеберліктің әрбір биіндегі күрделенген деңгейлері бойынша фигураларды құрастыру; базалық, оқу-жаттығу қимылдарын құрастыру және қолдану, сондай-ақ «Вена вальсі», «Квикстеп» биінің конкурстық композицияларын құрастыру дағдыларын дамыту; орындаушыларды даярлаудың дәстүрлі әдістерінің заңдылықтарын түсіну, психологиялық-педагогикалық негіздерді қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Классикалық би II
Кәсіби оқу орындарында классикалық биді оқытудың 3 жылдық бағдарламасы бойынша станок жанында және залдың ортасында экзерсистің бағдарламалық қимылдарын оқытудың әдістемелік принциптерін және орындау техникасын, орындаушылық шеберліктің практикалық негіздерін меңгеру; хореография сабағын құру принциптерін меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балет терминологиясы II
Қимылдарды орындау техникасын дамытады, терминологияны практикада қолдану дағдыларын қалыптастырады. Бұлшықеттер мен байламдарды созуға арналған жаттығулар кешенін өткізудің, буындардағы қозғалысты жақсартудың және хореографиялық өнермен айналысу үшін қажетті арнайы физикалық қабілеттерін дамытудың практикалық дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Латынамерикалық биін оқыту теориясы мен әдістемесі «D» классы
«D» класының Латынамерикандық «Ча-ча-ча», «Джайв» билерінің фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін үйрену; осы орындаушылық шеберліктің әрбір биіндегі қиындық деңгейлері бойынша фигураларды құрылымдау; базалық, оқу-жаттығу қимылдарын құрастыру және қолдану, сондай-ақ конкурстық композициялар құрастыру дағдыларын дамыту; орындаушыларды даярлаудың дәстүрлі әдістерінің заңдылықтарын түсіну, психологиялық-педагогикалық негіздерді қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Спорттық бал билеріндегі сахналық көрініс
Спорттық костюм бойынша ҚР АФСТ ережелерін және жарыстарда орындаушылардың сыртқы келбеті бойынша негізгі талаптарды зерделеу; макияж техникасы, техниканың негізгі әдістері және макияжды қолдану реттілігі, санитарлық-гигиеналық ережелер, сондай-ақ техниканың ерекшеліктері және ерлер мен қыздардың шаш үлгісін сәндеу; білім алушылардың талғамын, өлшем сезімін, қиялын дамытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өнер тарихы
Өнер тарихының негізгі кезеңдерін, олардың хронологиясын, жекелеген елдер мен аймақтардың өнерін зерттеу. Фактілер, оқиғалар, негізгі өнер ескерткіштері және шеберлер. Тарихи үрдістің және әлемдік мәдениеттің даму процесінің өзара әсері. Өнердегі стильдің негізгі сипаттамалары және оның көріністері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Латынамерикалық билерді оқыту әдістемесі «С» классы
«С» классының «Самба», «Ча-ча-ча» би фигураларын оқытудың әдістемелік принциптерін үйрену; жұппен жүргізуді пысықтау әдістемелерін меңгеру. Осы орындаушылық шеберліктің әр биіндегі күрделенген деңгейлері бойынша фигураларды бөлу; базалық, оқу-жаттығу қимылдарын құрастыру және практикум жасау, сондай-ақ бидің конкурстық композицияларын құрастыру дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бал биінің жаттығуы
Репетиторлық қызметте педагогикалық дағдыларды қалыптастырады, тренажда бұрын зерттелген фигуралардың бірлік іс-әрекетін пысықтайды, спорттық бал билерінде базалық техниканы дамыту үшін жаттығулар кешенін талдау және дербес құрастыру қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балет гимнастикасы
Балет гимнастикасының партерлік қозғалыстары туралы білімді, балет гимнастикасының мақсаттары, міндеттері мен функцияларын зерттеуді, бұлшықеттер мен байламдарды созуға арналған жаттығулар кешенінің практикалық дағдыларын, буындардағы қозғалымын жақсартуды және хореографиялық өнерге қажетті арнайы физикалық деректерді дамытуды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент және маркетинг
Ұйымдастырушылық даму заңдылықтары және өнер саласындағы ұйымдарды басқару ерекшеліктері туралы негізгі білімді зерттеу. Кәсіби менеджерлердің мінез-құлық этикасы. Өнер саласындағы қызметтерді маркетингтік зерттеу, талдау және жылжыту әдістемесі. Өнер саласындағы басқарудың заманауи әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері
3-оқу жылының халықтық-сахналық биді оқыту теориясы мен әдістемесін үйрену. Халықтық-сахналық бидің лексикалық материалын, станок жанында би комбинацияларын, этюдтерді, әртүрлі ұлттардың биі негізінде хореографиялық композицияларды құрастыру әдістерін меңгеру. Орындаудың стиліне, сипатына және бейнесіне назар аудару; қозғалыстардың практикалық орындалуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлемдік театр тарихы
Әлемдік театр өнерінің негізгі құбылыстары мен даму факторларын; театр өнерінің стилистикалық және жанрлық ерекшеліктерін; қазіргі театр өнерінің даму стильдері мен бағыттарын, түрлері мен жанрларын зерттейді. Ұлттық және әлемдік театр өнерінің шеберлерімен танысу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шығыстың дәстүрлі би мектебін оқыту әдістемесі (қыздар сыныбы)
Шығыстың дәстүрлі қыздар би мектебін оқытудың теориялық және әдістемелік принциптерін үйрену: аяқтың, қолдың позициясы, қолдың нақты қалыптары, қолдың ауыстырылуы, қозғалыстары, қимылдары және т.б. Орындаудың стиліне, сипаты мен бейнесіне назар аударады; қимылдарды практикалық орындау; би комбинацияларын, этюдтерді, хореографиялық композицияларды құрастыру әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ биі (қыздар сыныбы)
Қазақ биінің қыздар бөлімін оқытудың теориясы мен әдістемесі туралы білімдерін қалыптастырады: аяқтың, қолдың позициясы, қолдың нақты қалыптары, қолдың ауыстырылуы, қозғалыстары, қимылдары және т.б. Орындаудың стиліне, сипаты мен бейнесіне назар аударады. Би комбинацияларын, этюдтерді, хореографиялық композицияларды құрастыру және практикалық орындау әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халықтық-сахналық би практикумы III
Кәсіптік оқу орындарында халықтық-сахналық биді оқытудың 3-оқу жылы бағдарламасы бойынша білім алушылар үшін қажетті практикалық дағдылар мен физикалық қасиеттердің дамуын қалыптастырады; халықтық-сахналық би бойынша кәсіптік қасиеттерді дамытуға арналған арнайы жаттығулар кешенін құрастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бал биінің композициясы I
Спорттық бал билерінің композициясын қою бойынша әдістемелік ұсыныстарды меңгеру. Латынамерикандық және еуропалық бағдарламалар бойынша әлемдік орындаушылардың «алтын вариацияларын» зерделеу. Әр түрлі күрделі деңгейлеріндегі композицияларды құрастырудың практикалық дағдыларын алу; тиісті музыкалық материалды таңдау; фигураларды біріктірудің қызықты шешімдерін іздеу; еуропалық және латынамерикандық билер бойынша конкурстық композицияларды талдау; репетиторлық жұмыс жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамамен және халықаралық тәжірибемен таныстыра отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды үйретеді. Ол сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға бағытталған этикалық нормаларды, жеке жауапкершілікті және сын тұрғысынан ойлауды дамытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ансамбль - II
Пән әр түрлі хореографиялық жанрлардың білімін қолдана отырып, кейіпкер мен бейнені беру әдістерімен шығармашылық даралықты дамытуға, би репертуарын орындау кезінде сахна кеңістігі туралы білімді және сауатты практикалық көрсетілімді орындауға бағытталған. Синхронды, мәнер және орындау стилі бойынша жұмыс жалғасуда. Хореографиялық композициялардың ырғақты құрылымы күрделене түседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Классикалық би оқытудың әдістемелік негіздері
4-оқу жылындағы классикалық бидің әдістемелік негіздерін; классикалық биді оқытудың әдіснамалық принциптерін және дербес педагогикалық іс-әрекеттің практикалық дағдыларын білуді қалыптастырады. Орта сыныптың бағдарламалық қимылдары мыналарды көздейді: станок жанында және залдың ортасында экзерсисте қимылдарды орындау техникасының күрделенуі, музыкалық қарқынның үдеуі, қимылдарды орындау санының 8 бөлікке және айналу техникасына ұлғаюы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Актерлік шеберлік
Пән белгілі бір актерлік білімдерді, дағдыларды қалыптастырады; актердің орындаушылық шығармашылығының мәнімен таныстырады және хореографиялық өнерде актерлік әдістерді қолдану мүмкіндігін көрсетеді, Сахналық іс-әрекеттің мәнерлілігі мен мазмұнымен таныстырады; білім алушының шығармашылық әлеуетін анықтауға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еуропалық билерді оқыту әдістемесі «С» классы
«С» классының «Танго», «Баяу вальс» би фигураларын оқытудың әдістемелік принциптерін үйрену; осы орындаушылық шеберліктің әрбір биіндегі күрделі деңгейлері бойынша фигураларды бөлу; базалық, оқу-жаттығу қимылдарын құрастыру және практикум өткізу, сондай-ақ бидің конкурстық композицияларын құрастыру дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Спорттық бал биінің тарихы
Әлемде, КСРО-да, Ресейде және Қазақстанда спорттық бал биінің эволюциясының негізгі кезеңдерін қарастырады; оның көркемдік ерекшеліктерін, даму үрдістерін және әр түрлі тарихи дәуірлердегі қоғамдағы рөлін, соның ішінде би спортының инклюзивтілік мәселелерін (Парабилер) талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Классикалық бидің орындаушылық техникасын меңгеру әдістемесі мен практикасы
Классикалық бидегі қимылдарды дұрыс, мәнерлі және техникалық сауатты орындауға қажетті терең түсінік пен практикалық дағдылар мен әдістемелік негіздерді дамытуға бағытталған (4-ші оқу жылы).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Еуропалық билерді оқыту теориясы мен әдістемесі «С» классы
«С» би класының «Вена вальсі», «Квикстеп» еуропалық би фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін үйрену; фигураларды күрделілік деңгейлері бойынша құрылымдау; ойлау мәдениетін меңгеру, ақпаратты қабылдау, талдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілетін қолдану; негізгі оқу-жаттығу қосылыстарын құрастыру және қолдану, сондай-ақ 32 тактілі конкурстық композициялар; терминологияны қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Еуропалық би орындау техникасы
Еуропалық бағдарламаның бал билерінің техникалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Еуропалық бағдарламаның итальян және ағылшын стильдерін меңгереді: орындау тәсілі мен техникасы. "Д" сыныбының еуропалық бағдарламасының орындаушылық шеберлігі дағдыларын меңгеру; білім алушыларға жеке көзқарас әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тарихи-тұрмыстық биді оқыту негіздері
Орта ғасырлардан бастап, ХХ ғасырдың басына дейінгі жұптасқан тарихи-тұрмыстық билерді орындау техникасын, тарихи-тұрмыстық салондық билерді зерттеудің әдістемелік принциптерін зерделеу. Практикалық орындау, орындау мәнерін, сипаты мен терминологиясын меңгеру. Қимылдарды әдістемелік талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дипломдық жұмыстарды жазу бойынша ұсыныстар
Дипломдық жұмысты (жобаны) ресімдеу әдістерін зерделеу. Ғылыми және әдістемелік әдебиеттерді зерделеу, ақпаратты іздеу және талдау үшін жасанды интеллект негізінде интернет-ресурстармен және құралдармен жұмыс істей білу; жасанды интеллект көмегімен мақалалар жазу, жұмыстар мен презентациялар ресімдеу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Заманауи хореография практикумы
Заманауи хореографияның әртүрлі стильдерін орындау техникасын практикада меңгеру; барлық оқылатын бөлімдерді ескере отырып, қазіргі заманғы хореография сабағын көру дағдыларын меңгеру; оқу мысалдары мен толық этюдтерді құрастыру; музыкалық материалдарды таңдау; қазіргі хореографияны орындау техникаларын талдау және идентификациялау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ биі (ерлер сыныбы)
Қазақ биінің ерлер бөлімін оқытудың теориясы мен әдістемесі туралы білімдерін қалыптастырады: аяқтың, қолдың позициясы, қолдың ерекше қалыптары, қолдың ауыстырылуы,, қозғалыстары, қимылдары, секірулері және т.б. Орындаудың стиліне, сипаты мен бейнесіне назар аударады. Би комбинацияларын, этюдтерді, хореографиялық композицияларды құрастыру және практикалық орындау әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Латын Америкасы биін оқытудың теориясы мен әдістемесі «С» классы
Латынамерикандық билердің фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін үйрену. «С» классының «Румба», «Джайв» билерінің фигураларын күрделілі деңгейлері бойынша құрылымдау; ойлау мәдениетін меңгеру, ақпаратты қабылдау, талдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілетін қолдану; негізгі, оқу-жаттығу қосылыстарын, сондай-ақ 32 тактілі конкурстық композицияларды құрастыру және терминологияны қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Классикалық би орындау техникасы
Классикалық би мектебі қабылдаған аяқтар, денелер, қолдар, бастар қимылдарының барлық ережелерін қатаң сақтай отырып, орындаушылық және практикалық құзыреттіліктерді, тұрақтылықты қалыптастыру. 4-оқу жылындағы хореография сабағын құру принциптерін меңгеру; бағдарламалық қимылдарды орындау әдістемесі бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлем халықтарының билері
Белгілі ұжымдардың хореографиялық мұрасынан әлем халықтарының билерін зерделеу: И. Моисеев атындағы Мемлекеттік академиялық халық би ансамблі, А. Селезнев АХУ, «Березка» мемлекеттік академиялық ансамблі және т.б.; зерттелетін ұлттардың стилі мен орындау мәнерін меңгеру; кәсіби қызметте әлемнің түрлі халықтарының билерін қабылдау; әлемнің түрлі ұлттарының би хореографиясын орындау ерекшеліктеріне талдау жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Еуропалық би практикумы
Базалық қосылыстар, оқу-жаттығу қосылыстары және оларды одан әрі күрделене отырып вариациялар негізінде "Д" класс фигураларының еуропалық бағдарламасының бал билерінің би техникасын практикалық өңдеу тәсілдері мен әдістерін үйрену. Сабақты өткізу және талдау дағдылары меңгеріледі. Терминологияны ағылшын тілінде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шығыстың дәстүрлі би мектебін оқыту әдістемесі (ерлер сыныбы)
Шығыстың дәстүрлі ерлер би мектебін оқытудың теориялық және әдістемелік принциптерін үйрену: аяқтың, қолдың позициясы, қолдың нақты қалыптары, қолдың ауыстырылуы, қозғалыстары, қимылдары және т.б. орындаудың стиліне, сипаты мен бейнесіне назар аудара отырып; қимылдарды практикалық орындау; би комбинацияларын, этюдтерді, хореографиялық композицияларды құрастыру әдістерін меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Стрейчинг
Дененің иілгіштігі мен икемділігін, буындардың қозғалымын, дененің бұлшық еттерін созуды дамытуға бағытталған жаттығулар жүйесі туралы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, оған әр түрлі жүктеме кіреді: статистикалық, динамикалық, баллистикалық және жұптық, олар өз кезегінде денені спорттық бал билерінде жаттығу процесіне дайындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми-зерттеу жұмысы
Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңдерімен танысу, мысалы: зерттеу міндетін қою, материалдарды әдеби пысықтау, аудит, талдау, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды (электрондық деректер базасы, интернет, жасанды интеллект) пайдалана отырып, ішкі бақылау; ғылыми ақпаратты жинаудың, талдаудың, модельдеудің және өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін зерделеу және пайдалану; қазіргі заманғы әдістерді қолдану зерттеулер және оларды жетілдіру; алынған зерттеу нәтижелерін ұсынудың сапасы мен тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллект көмегімен материалдарды дайындау әдістерін меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Латынамерикасы биін орындау техникасы
Латынамерикандық билердің техникалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Латынамерикандық бағдарламада бар бал би техникасын талдау қабілетін дамытады. Латынамерикандық бағдарламаның стильдерін меңгереді: орындау тәсілі мен техникасы, жүргізу, екпін, жұптық; репетиторлық жұмыс жүргізу әдістері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Хореографиялық мұра
Негізгі шығармалардың мәтіні немесе хореографиялық мұраның жеке фрагменттері туралы білімді қалыптастырады; хореографиялық бейнелеу әдістерін, пластикалық тілді, форманы меңгеруге мүмкіндік береді. Хореографтың сахналанған жұмысына тарихи дәуірдің әсері қарастырылады. Көркемдік талғам және оның хореографтың сахналау шеберлігіне әсері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халықтық-сахналық биді орындау техникасы
Крыжачок», «Тарантелла», «Мазурка», «Краковяк», испан, орыс, украин билері және т.б. сияқты халықтық-сахналық би қимылдарын орындау техникасы мен әдістемесін үйрену, болашақ хореографтарды кәсіби қызметке дайындау. Барлық ұсынылған бөлімдер бойынша өткен оқу материалдарын іс жүзінде көрсету дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Латынамерикасы биінің практикумы
Базалық қосылыстар, оқу-жаттығу қосылыстары және оларды одан әрі күрделене отырып вариациялар негізінде "Д" класс фигураларының латиноамерикандық бағдарламасының бал билерінің би техникасын практикалық өңдеу тәсілдері мен әдістерін үйрену. Сабақты өткізу және талдау дағдылары меңгеріледі. Терминологияны ағылшын тілінде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Хореографиядағы қозғалыс биомеханикасы
Механика заңдарын және қозғалтқыш аппаратының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, адам ағзасының қозғалысын қарастыратын физиология саласын зерделеу. Хореографиядағы қимылдарды талдау; дене шынықтыру мен хореография сабақтарының дене құрылымдарына әсер ету ерекшеліктерін білу және алған білімдерін оқушылармен жұмыста қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шығыс биі
Шығыс биі бағдарламасының негізгі бөлімдерін орындау техникасын үйрену және меңгеру: өзбек, ұйғыр, тәжік және т. б.; дене қалпын қою, қол және аяқтың позициялары; орындау стильдері мен мәнерлерін меңгеру; оқу комбинациялары мен этюдтерді құрастыру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Латынамерикасы бағдарламасының биін оқыту теориясы мен әдістемесі «С» классы
С» би классының «Пасодобль» фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін, негізгі іс-қимылдарды өңдеуге ықпал ететін тренажды, қозғалысты үйлестіруді дамыту, дене пен жамбас жұмысының күрделенуі, күрделі ырғақты суреттер мен қосылыстарға фигураларды бөлшектеу. 32 және 64 тактілі конкурстық нұсқаларды құрастыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық әдебиет
Музыкалық мәдениеттің тарихы мен теориясын зерттейтін пән; негізгі музыкалық стильдерді меңгеру; әлемдік музыкадағы классик композиторлардың шығармашылық қызметін, сонымен қатар өмірбаяндарын зерттеу, білім алушыларды әлемдік музыкалық мәдениеттің мұрасына баулу, музыкалық ой-өрісін кеңейту, музыкаға деген сүйіспеншілікті арттыру, көркемдік талғамды дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Таяу және Қиыр Шығыс халықтарының билері
Таяу және Қиыр Шығыс халықтарының (Сирия, Иран, Корея, Қытай және т.б.) би қимылдарын, хореографиялық лексикасын, стилін, сипаты мен билерін орындау мәнерін зерттеу және практикалық меңгеру; қолдар мен аяқтардың позицияларын және дене қалпын қою. Музыканы, би суретін меңгеру және оны сахна алаңында көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еуропалық бағдарлама би практикумы
Еуропалық билерді орындау техникасын практикалық игеру («Баяу вальс», «Танго», «Вена вальсі», «Баяу фокстрот», «Квикстеп») және жаттығулар кешенін құру (тренаж), сондай-ақ еуропалық билерден өткен фигураларды бекіту; физикалық кәсіби қалыпты қолдау үшін күш жаттығуларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Заманауи хореографияның жаңа бағыттары
Орындау техникасын меңгеру және заманауи хореографияның негізгі бағыттарының стильдерін үйрену; залдың ортасында оқу мысалдары мен кеңейтілген этюдтерді құрастыру дағдыларын меңгеру; музыкалық материалды таңдау; заманауи хореографияны орындаудың қолданыстағы әдістерін талдау және идентификациялау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ансамбль - III
Спорттық бал биіндегі сахналық бейне.Оқыту барысында өтілген материалды көркемдік жағынан дамыту, орындаушылық мәдениеті жоғары, пластикалық мәнерлілігі, әртістік шеберлігі, музыканың эмоционалдық мазмұны мен табиғатын аша білу, ансамбльдік сезім, алған білім, білік дағдыларын шығармашылық саласында қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Адам анатомиясы
Адам ағзасының құрылымдары мен қалыптасу заңдылықтарын заманауи функционалды анатомия тұрғысынан зерттейді, организмнің жас және жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру мен хореография сабақтарының дене құрылымдарына әсер ету ерекшеліктерін білу және алынған анатомиялық білімді оқушылармен жұмыс жасауда қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Спорттық бал биін орындау техникасы
Спорттық бал биін орындау техникасын үйрену, оған: жүріс техникасы, үзіліс, дене және жамбас, қол жұмысы, жұптағы позициялар және олардың өзара іс-қимылы кіреді. Екі бағдарламадан өткен би фигураларын зерттеу және бекіту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Заманауи хореографияны орындау техникасы
Күрделі қимыл-қозғалыстарды біріктіріп орындау тәсілдерін меңгеру, музыкалық, мәнерлілік, әртістік, орындаушылық даралықты дамыту. Импровизация (соло, контакт) арқылы хореографиялық ойлауды дамыту. Би бөлімдерінде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру: оқшаулау, полицентр, полиритм. Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және осы пән бойынша сабақты өткізу негіздері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Латынамерикасы бағдарламасының би практикумы
«С» классы Латынамерикалық («Самба», «Ча-ча-ча», «Румба», «Пасодобль», «Джайв») биді орындау техникасын практикалық игеру және жаттығулар кешенін құрастыру (тренаж), сондай-ақ латынамерикалық биден өткен фигураларын бекіту; физикалық кәсіби қалпын ұстап тұру үшін күш жаттығуларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көркемөнерпаздар хореографиялық ұжымды басқару әдістемесі
Пән хореографиялық көркемөнерпаздар ұжымын басқарудың әдістемелік негіздерін заманауи талаптарға сай педагог тұлғасына қойылатын талаптарды ескере отырып оқытуға бағытталған. Тәрбиелік және ұйымдастырушылық жұмыс принциптері, репертуарлық жоспар құру, концерттік және байқау қызметтерін ұйымдастыру меңгеріледі. Барлық ұжым қатысушыларының шығармашылық дамуы мен қатысу мүмкіндіктерін тең дәрежеде қамтамасыз ететін инклюзивті тәсілді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Төрешілік ережелері мен этикасы
Спорттық бал биін орындаушылардың техникасын бағалау дағдыларын қалыптастырады; жарыстарда төрешінің мінез-құлқы қағидаларымен, бірбеткейлігімен және этикасымен таныстырады; «Скейтинг жүйесі» бағдарламасында планшетпен, «Сейшен» және «Скейтинг» бағалау жүйесімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларына баулиды; ҚР СБФҚ ережелері бойынша төрешілер бригадаларын қалыптастыру және төрешілер санаттарын беру қағидаларымен таныстырады; материалдарды ұсынудың көрнекілігі мен тиімділігін арттыру үшін презентацияларды дайындаудағы жасанды интеллект технологиялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық психология
Пән білім беру міндеттерін орындаудың тиімділігін арттыратын оқыту мен тәрбиелеу әдістері туралы білімді қалыптастырады; оқытудың психологиялық аспектілерін жақсартатын педагогикалық шаралардың тиімділігін талдау. Білім алушылардың даралығын дамыту үшін жағдай жасауға, педагогикалық қызметте жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруға және білімді практикада қолдана білуге бағытталған білім беру процесін тиімді ұйымдастыру тетіктері туралы білімді қалыптас
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бал биінің режиссурасы
Бал биі режиссурасының принциптерін меңгеру; қойылымдық жұмыс дағдыларын меңгеру; драматургия заңдарын және сахналық композицияны меңгеру; музыкалық материалмен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, оны сауатты таңдау және орналастыру; ұжыммен репетиторлық жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еуропалық бағдарламада биді оқытудың әдістемесі «С» классы
«С» классының еуропалық бағдарламасының фигураларын оқыту әдістемесі; бірлі-жарым іс-қимылдарды өңдеуге ықпал ететін тренаж; қимылдарды үйлестіруді дамыту, дене жұмысын күрделендіру; күрделі ырғақты суреттер мен қосылыстарға фигураларды бөлшектеу. 32 және 64 такта конкурстық нұсқаларды құрастыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Латынамерикасы бағдарламасының биін оқыту әдістемесі «С» классы
«C» классты латынамерикалық бағдарламның фигураларын оқыту әдістемесін зерттеу; негізгі іс-қимылдарды өңдеуге ықпал ететін дренаж; қозғалыс координациясын дамыту, корпус пен сан жұмысының күрделенуі; күрделі ырғақты суреттер мен қосылыстарға фигураларды бөлшектеу. 32 және 64 тактілі конкурстық нұсқаларды құрастыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еуропалық бағдарламасының биін оқыту теориясы мен әдістемесі «С» классы
" ""Баяу фокстрот"" «С» би классының фигураларды оқыту теориясы мен әдістемесін зерттеу; бірлік әрекеттерді пысықтауға ықпал ететін тренаж; қозғалысты үйлестіруді дамыту, корпустың жұмысын қиындату; күрделі ырғақты суреттер мен қосылыстарға фигураларды бөлшектеу. 32 және 64 тактіге конкурстық вариацияларды жасау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бал биінің композициясы II
Спорттық бал билерінің композициясын қою бойынша әдістемелік ұсыныстарды меңгеру. Латынамерикандық және Еуропалық бағдарлама бойынша әлемдік орындаушылардың ашық классының «алтын вариацияларын» зерделеу. 16, 24, 32 тактілі «алтын вариация» негізінде конкурстық композициялар жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бал хореографиясының мұрасы
Бал хореографиясынын, ойын, клубтық, тұрмыстық және кеңестік кезең бал билерінің, ұлттық негізде қойылған билердің мұрасын, кариб аймағының хореографиясын меңгеру. Бал билерін орындау мәнері мен стилін меңгеру, олардың музыкалық ерекшеліктері, ырғағы мен сипатын оқып үйрену.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бал хореографиясының жаңа бағыттары: секвей және Формейшн
«Секвей» және «формейшн» хореографиясын құру қағидалары мен ережелерін меңгеру; қойылым жұмысының дағдыларын, драматургия және сахналық композиция заңдарын меңгеру; би суретін шығару; музыкалық материалмен жұмыс істеу дағдысын меңгеру, оны сауатты таңдау және құрамын талдау; ұжыммен репетиторлық жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Еуропалық билерді оқыту теориясы мен әдістемесі «В» классы
«Ашық» класс деңгейіне қолдануға рұқсат етілген оқуларды үйрену; фигураларды талдау дағдыларын қалыптастыру және оларды әр түрлі билерден алу; орындалатын қозғалыстардың табиғатын түсіну, еуропалық бағдарламаның бес биін зерттеу әдістемесі мен орындау техникасында білімді жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Латынамерикасы биін оқыту теориясы мен әдістемесі «В» классы
«Ашық» класс деңгейінде қолдануға рұқсат етілген оқуларды үйрену; фигураларды талдау дағдыларын қалыптастыру және оларды әр түрлі билерден алу; орындалатын қимылдардың табиғатын түсіну, орындау техникасы мен латынамерикалық бағдарламаның бес биін зерттеу әдістемесінің білімін жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Латынамерикасы биін оқыту әдістемесі «В» классы
" «Самба», «Ча-ча-ча», «Румба», «Пасодобль», «Джайв» латынамерикалық бағдарламаның 5 биін, «В» классындағы фигураларды оқыту әдістемесін және зерттелетін фигураларға тән негізгі іс-қимылдарды пысықтауға ықпал ететін тренажды үйрену; қимылдарды үйлестіруді дамыту. Фигуралардың орындалу динамикасының күрделенуі мен үдеуі салдарынан жұппен жүргізу икемділігі зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Еуропалық билерді оқыту әдістемесі «В» классы
«Баяу вальс», «Танго», «Вена вальсі», «Баяу фокстрот» және «Квикстеп» еуропалық бағдарламаның 5 биін, «В» сыныбының фигураларын оқыту әдістемесін және үйренетін фигураларға тән негізгі іс-қимылдарды пысықтауға ықпал ететін тренажды үйрену; қозғалысты үйлестіруді дамыту. Фигуралардың орындалу динамикасының күрделенуі мен үдеуі салдарынан жұппен жүргізу икемділігі үйретіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан дамуының негізгі тарихи кезеңдерін және хореографиялық және музыкалық өнердің қалыптасуын, әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын айқындау және талдау; өнердің қазіргі жай-күйі мен даму перспективалары туралы өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарды тұжырымдау
- Орындаушылардың дене формасын дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін әдістемелік материал туралы білімдерін көрсету; әр түрлі орындаушылардың ерекшеліктерін ескеретін инклюзивті әдістерді қоса алғанда, классикалық және заманауи би саласында хореографиялық педагогиканың әртүрлі әдістері мен технологияларын қолдану.
- Спорттық бал биін оқытудың әдістемелік негіздерімен жұмыс жасау, латынамерикандық жәнееуропалық бағдарламаның фигураларын «Е» сыныбының көлемінде түсіндіру және көрсету, бастаушы орындаушылар үшін элементтер мен фигураларды біріктірудің әдіснамалық әдістерін түсіндіру.
- Өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын қалыптастыру; қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларымен жұмыс істеу; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсету; коммуникацияға қатысушылардың іс-әрекеттері мен іс-әрекеттерін бағалау.
- Спорттық бал биі мен әлемдік театрдың қалыптасу және даму тарихы туралы білімдерін жалпылау, осы өнер түрлерінің пайда болуынан бастап бүгінгі күнге дейінгі әр дәуірдің ерекшеліктерін түсіну және оқу процесінде осы білімді іс жүзінде қолдана білу.
- Спорттық бал биін оқытудың теориялық білімі мен әдістемелік әдістерімен жұмыс жасау, латынамерикандық және еуропалық бағдарламаның фигураларын "D" сыныбы көлемінде түсіндіру және көрсету, негізгі және оқу-жаттығу қосылыстарындағы, конкурстық композициялардағы элементтер мен фигураларды біріктірудің әдіснамалық әдістерін түсіндіру.
- Балет терминологиясын, классикалық және халықтық-сахналық бидің негіздерін меңгеру; классикалық және халықтық-сахналық биді оқытудың 2-ші және 3-ші жылына арналған жаттығулардың бағдарламалық кешендерін әзірлеп, практикада қолдана білу, дене шынықтыру мен кәсіби қасиеттерді дамыту үшін арнайы жаттығулар кешендерін құра білу.
- Спорттық бал биін оқытудың теориялық білімі мен әдістемелік әдістерімен жұмыс жасау, білім алушылардың жас ерекшеліктерін атап өту, латынамерикандық және еуропалық бағдарламаның фигураларын "С" сыныбында түсіндіру және көрсету, ақпаратты жалпылау, талдау
- Әр түрлі деңгейдегі спорттық бал билерінің композицияларын құра білу; бал билерінің хореографиясын зерделеу бойынша тұтас білім беру, жаттығу, сахналау процесін ұйымдастыра білу, психологиялық, педагогикалық, төрешілік дағдыларды меңгеру, материалдарды ұсынудың көрнекілігі мен тиімділігін арттыру үшін презентациялар дайындау кезінде жасанды интеллектті қолдану.
- Әлем халықтарының ұлттық би хореографиясы мен қазіргі заманғы хореографияның теориялық және практикалық негіздерін меңгеру, әртүрлі би мәдениеттері мен бағыттарының ерекшеліктері мен айырмашылықтарын талдай және түсіне білу; комбинациялар мен этюдтерді құрастырудың практикалық дағдыларын меңгеру.
- Классикалық және заманауи би негіздерін меңгеру; биде адам анатомиясы мен қозғалыс биомеханикасы білімдерін пайдалана отырып, хореографиялық пәндер мен балеттік гимнастиканы үйрете білу; тарихи-тұрмыстық бидің тарихы мен негіздерін меңгеру.
- Ғылыми-зерттеу, эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу, "жасанды интеллектті пайдалана отырып, мақалалар жазу, жұмыстарды ресімдеу және презентациялар жасау дағдыларын қоса алғанда, материалдарды дайындау әдістерін меңгеру"; кәсіби қызмет саласында құзыретті болу, хореографиялық өнердің даму бағыттары мен үрдістеріне бағдарлану. Мәдениет және өнер саласындағы өнер тарихы, менеджмент және маркетинг, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында білімі бар және кәсіби этиканы ұстанады.
- Спорттық бал биін оқытудың теориялық білімі мен әдістемелік әдістерін көрсету, латынамерикандық және еуропалық бағдарламаның фигураларын "С" және "В" сыныптарында білу. Қиындық деңгейлері бойынша конкурстық вариациялармен практикалық жұмыс жасай білу. Заманауи хореографияның негізгі бағыттарының орындаушылық шеберлігін меңгеру.
- Тиісті терминологияны пайдалана отырып, заманауи, шығыс билері мен этнохореографияның стильдері мен техникаларын , бал биінің мұрасын, «Секвей» және «Формейшн» түрлерін ажырату. Балетмейстер және режиссерлік дағдыларды меңгеру, инклюзия принциптерін ескере отырып, шығармашылық топтың қызметін жоспарлау дағдыларына ие болу.