Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02107 Өнертану в Қазақ ұлттық хореография академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өнертану саласында кәсіби міндеттерді өзбетімен орындауға дайын, кәсіби және басқарушылық құзіреттілігі бар, ғылыми-теориялық және зерттеушілік-талдаушылық ойлау деңгейін игерген философия докторын дайындау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D034 Өнертану
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Өнертану ғылым аясында жаңа білім алудың негізгі тәсілдерінің және мәселелерді шешудің әдістерінің жиынтығы. Феномендерді зерттеу, жүйелеу, жаңа білімді әзірлеу және бұрын алынған білімді түзету тәсілдерінің әдістерін қамтиды. Ғылыми әдістердің маңызды жағы, оның ажырамас бөлігі – алынған нәтижелерді субъективті түсіндіруді болдырмайтын дұрыс объективтілігі болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Пән кәсіптік білім беруді жүзеге асыруға бағытталған. ғылыми мәліметтер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен және рефераттаумен, академиялық жазудың түрлі жанрындағы жұмыстармен байланысты

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс өнері

    Шығыстың жекелеген халықтарының (түркі, араб-мұсылман, Шығыс Азия, Үндістан елдері) өнерінің мәдени дамуын зерттеу. Әлемге әйгілі сәулет, кескіндеме, музыка, би ескерткіштерінің маңыздылығы тұрғысынан Шығыстың негізгі бағыттарын, түрлері мен өнер жанрын зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуропалық көркем сынның тарихы

    Пән докторанттардың еуропалық көркем сын, қазіргі заманғы көркем өмір құбылыстарын, қазіргі заманғы көркем шығармашылықтың бағыттарын, түрлері мен жанрларын зерделеу жөніндегі білімдерін меңгеруіне бағытталған. Дәріс курсы Батыс Еуропа көркем сынының тарихынан басталады, бұл өткен кезеңдегі ғана емес, қазіргі кездегі көркемдік процестерді түсіну үшін қажет. Семинарларда нақты мысалдармен өнер туындыларын көркем және сыни талдау әдістері қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі көркем сын

    Пән докторанттардың өнер туындыларын, қазіргі заманғы көркем өмір құбылыстарын, көркем шығармашылық бағыттарының түрлері мен жанрларын бағалау, түсіндіру және талдау бойынша білімді меңгеруіне бағытталған. Дәрістік курс батысеуропалық және орыс көркем сынының тарихынан басталады, көркем процестерді түсіну тек өткенде ғана емес, қазіргі уақытта да маңызды нәрсе. Семинар сабақтарында нақты мысал ретінде өнер туындыларын көркем-сыни талдау тәсілдері қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдегі өнер және ғылым

    Қазіргі заманғы ғылым адамның дүниетанымын қалыптастырады, техникалық прогреспен тығыз байланысты, қоғамның дамуы туралы болжам жасауға және бағдарламалар жасауға, адамзат алдында тұрған мәселелерді шешуге көмектеседі. Жаңа құндылықтар мен технологиялар өнердің жаңа түрлерін тудырады, осылайша әртүрлі салалардағы өнердің кейбір ережелерін қайта қарауды қажет етеді, бұл жағдайда театр, хореография, музыка, сонымен қатар кескіндеме. "Қазіргі әлемдегі өнер және ғылым" курсы білім алушылар қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлімен танысады. Бұл өмірдің саяси, әлеуметтік жағына әсер ететін қоғамдағы өзгеретін ғылым. Білім беруде, мәдениетте маңызды рөл атқарады. Ғылыми материалдар негізінде курс театр, балет қойылымдарының дәстүрлі түрлерін Өзгертуді зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі зерттеулердегі өнердің өзекті мәселелері

    "Заманауи зерттеулердегі өзекті мәселелер" өнердің әртүрлі түрлеріндегі заманауи процесті зерттеу мен талдауда ғылыми көзқарасты меңгерген өнер саласындағы білім алушыны даярлаудың ғылыми-әдістемелік деңгейін қамтамасыз етеді. Қазіргі заманғы өнердің ерекше рөлін түсіну және оны өнертанудың пәндік салаларында түсіну

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отандық өнертанудың деректануы

    Дереккөздерді зерттеу тақырыбы келесі тарихи ғылым мен өнердің тақырыбы болып табылатын жазбаша дереккөздер болып табылады. Дереккөзді зерттеудің мақсаттары тарихи шындыққа қатысты көздердің жеткіліктілігі қағидатын зерделеудің теориялық және әдіснамалық қағидалары мен әдістерін (историзмнің, объективтіліктің қағидаларын), сондай-ақ онда қамтылған ақпаратты анықтау, іріктеу және кейінгі өңдеу әдістерін әзірлеу болып табылады. Сонымен қатар, басқа да тарихи пәндерден басқа көздерден зерттеу ғылыми зерттеулердің әдеттегі әдістерін және зерттеушілердің тарихи дереккөздер мен мәдени құндылықтардың массасы бар жұмыс әдістерін дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Мәтіндік ғылыми құжаттарды талдау, лингвистикалық және прагматикалық ойлауды қалыптастыру, тілдің экспрессивті бірліктерін талдау және коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті дұрыс таңдауды жүзеге асыру; өнертанудағы эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу; академиялық жазудың заманауи ғылыми және практикалық мәселелерін шешу; зерттеу нәтижелерін халықаралық деңгейдегі ғылыми журналдарда жариялау.
  • Өнертану ғылымдары шеңберінде жаңа білім алудың негізгі тәсілдері мен міндеттерді шешу әдістерінің жиынтығын қолдану; қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді құрылымдау және шешу, ғылыми ақпаратты игеру, өңдеу және сақтау әдістерін қоса алғанда, білім беру бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу, эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу; өнертанудың өзекті мәселелеріне арналған докторлық диссертацияны жазу процесінде ғылыми бағытты әзірлеуге; кәсіби қызметте теориялық, практикалық және зерттеу міндеттерін шешу үшін алған білімдерін пайдалану.
  • Өнертану тарихы мен теориясы саласында ғылыми бағытпен зерттеу процесін жобалау, бейімдеу және ендіру, сондай-ақ өнертану ғылымының заманауи мәселелері мен әдістерін пайдалана отырып, кәсіби мәселелерді шешудің әртүрлі нұсқаларын өз бетінше әзірлеу және ұсыну қабілетін көрсету.
  • Өнертану әдiснамасы мен әдiстерiн саналы және мақсатты пайдалану дағдыларын ғылыми әдiстердiң бүкiл жүйесiне және негiз қалаушы ғылыми әдебиеттiң бүкiл корпусына бiр мезгiлде бағдарлай отырып, нақты ғылыми жағдайға қатысты игеру.
  • Әлем халықтарының түрлі би мәдениеттерінің типологиялық ерекшеліктерін талдау және анықтау, өнердің жекелеген түрлерін білдірудің көркемдік нысанының философиялық мәнін ашу, түрлі мәдениеттерде өнердің эстетикалық-стильдік бағыттарын топтастыруды жүргізу
  • Өз зерттеулерінде қазақстандық және ресейлік өнертанудың заманауи мәселелерін үйлестіру. Әртүрлі өнер туындыларын талдауда осы әдістерді қолдануды меңгеру.
  • Кәсіби міндеттер процесінде өнер туындылары, қазіргі заманғы көркем өмірдің құбылыстары, қазіргі заманғы көркем шығармашылықтың бағыттары, түрлері мен жанрлары туралы білімді жалпылау. Өнер туындыларын көркем және сыни талдау әдістерін жинақтау.
  • Әртүрлі мектептер мен бағыттардағы ең көрнекті өнертанушылардың еңбектерімен танысу тұрғысынан еуропалық көркем сынның тарихын талдау, батыс зерттеушілерінің театр және хореографиялық өнер мәселелері бойынша негізгі еңбектерін салыстыру.
  • Қазіргі заманғы өнертану әдіснамасының мәдени-тарихи зерттеулері мен базалық терминологиялық құралдары негізінде отандық және батыс өнертануындағы өнертану әдіснамаларын салыстыру және сәйкестендіру; әртүрлі әдіснамалық қағидаттар тұрғысынан өнер дамуының қазіргі заманғы үрдістерін талдау.
  • Әртүрлі тарихи кезеңдердегі өнертану мектептердің құрылымы мен мазмұнына, өнердің әртүрлі түрлері мен жанрларына арналған өнертанудың негізгі эстетикалық принциптеріне толық талдау жасау; қойылған міндеттерді шешуде шығармашылық тәсілді қолдану негізінде пайымдау, идеяларды бағалау және тұжырымдауға қабілетті, көркем сынның әртүрлі жанрларында авторлық өнімді өз бетінше құру мүмкіндігін меңгеру.
Top