8D01503 Химия в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіби салада өз бетімен дамуға қабілетті, химия саласында теория, әдіснама және практикалық тұрғыда терең білімі бар және химия саласында зерттеу, оқыту дағдыларын меңгерген, бәсекеге қабілетті философия докторларын (PhD) дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Академиялық хат
Пән білім беру стандарты мен академиялық жазудың негізгі ережелеріне сәйкес ғылыми және ғылыми зерттеулерді дайындау үшін әртүрлі ғылыми мәтіндерді (ғылыми мақала, баяндама, пікір, әдеби шолу, эмпирикалық мақала және т.б.) педагогикалық құжаттама және ғылыми-әдістемелік журналдарда, соның ішінде импакт-факторлы журналдарда зерттеу нәтижелерін жариялау үшін жазу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс докторанттың кәсіби қызметі саласындағы мәселелерді, тәсілдер мен тенденцияларды сыни тұрғыдан бағалау қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнде ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі ұғымдары, зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері және ғылыми іздеу әдістері қарастырылады. Олар ғылыми мәселелерді диагностикалаумен танысады және теориялық талдау мен эмпирикалық зерттеу негізінде, ғылыми ізденістің логикасы мен әдістерін жүйелеу арқылы қалыптасқан мәселелерді шешу дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ресімдеу және енгізу, импакт-факторы бар журналдарда ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелері бойынша жарияланымдар дайындау рәсімдерімен танысады. Курс барысында білім алушы қазіргі химияның, ғылыми-педагогикалық және кәсіби саланың мәселелерін, тәсілдері мен үрдістерін сыни тұрғыдан бағалауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Талдаудың статистикалық әдістерін тереңдетіп зерттеу
Статистика әртүрлі салалардағы түрлі міндеттерді шешу үшін пайдаланылуы мүмкін қуатты құрал болып табылады. Статистикалық әдістер іріктемеден алынған деректер негізінде объектілердің жиынтығы туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Олар объектілердің жиынтығын сипаттау, ауыспалылар арасындағы өзара байланыстарды талдау, болжау және шешім қабылдау үшін пайдаланылады. Деректерді статистикалық талдаудың заманауи әдістерін және оларды ғылыми зерттеулерде пайдалануды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы химияны оқытудың әдістемесі мен заманауи технологиялары
Курс әдістемелік мәселелерді шешудің әртүрлі нұсқаларын және жалпы химияны оқытудың заманауи технологияларын қарастырады, оқытудың оңтайлы әдістерін таңдау қабілетін, химияның заманауи аспектілерін жобалау, енгізу және оқу процесіне бейімдеу қабілетін дамытады, эксперименттік және теориялық химия және химиялық білім беру саласындағы аналитикалық және технологиялық шешімдерді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аналитикалық химияны оқытудың әдіснамалық аспектілері
Курс аналитикалық химияны оқытудың әдіснамалық аспектілерін қарастырады және оқу процесіне химиялық талдаудың заманауи аспектілерін талдау және енгізу, химиялық білім беру саласындағы аналитикалық және технологиялық шешімдерді іске асыру, ғылыми мәселелерді диагностикалау және аналитикалық химия саласындағы ғылыми іздеу және логика жүйесіндегі теория мен эмпирика негізінде қалыптасқан мәселелерді шешу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі және ғылыми зерттеулердегі цифрлық технологиялар
Қазіргі заманғы цифрлық технологияларды білім беру процесінде (оның ішінде жобалау жұмыстарында), кешенді физика-химиялық зерттеулерде және кәсіби қызметте қолдану қарастырады. Ғылыми зерттеудің оңтайлы әдістерін таңдау қабілетін қалыптастыра отырып, цифрлық білімді қолдана отырып, химия және педагогика ғылымы саласындағы білім беру, зерттеу-практикалық міндеттерді шешудің әртүрлі нұсқаларын әзірлеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ЖОО органикалық химияны оқытудың өзекті мәселелері
Пән органикалық химияны оқытудың өзекті мәселелерін қарастырады және органикалық химия саласындағы білім беру, зерттеу және практикалық мәселелерді шешудің балама нұсқаларын талдауға және іздеуге, теориялық және практикалық органикалық химия және білім беру саласындағы технологиялық шешімдерді жүзеге асыра отырып органикалық химияның заманауи ғылыми жетістіктерін оқу процесіне енгізу және бейімдеу қабілетін дамытуға бағыттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми нәтижелерді заманауи формада көпшілікке ұсыну үшін білім беру стандарттарын, академиялық жазбаның негізгі ережелерін біледі;
- Ғылыми ізденістің логикасы мен әдістерін жүйелей отырып, теориялық талдау мен эмпирикалық зерттеу негізінде ғылыми мәселелер мен қалыптасқан мәселелерді шешуді диагностикалайды;
- Кәсіби қызметтің міндеттерін шешуде, оның ішінде цифрлық білімді пайдалана отырып, білім алушылардың жобалық қызметінде кешенді физика-химиялық зерттеулердің нәтижелерін қолданады;
- Химия саласындағы білім беру, зерттеу және практикалық мәселелерді шешудің балама нұсқаларын ұсынады, ғылыми зерттеудің оңтайлы әдістерін таңдау қабілетіне ие;
- Ғылыми-педагогикалық құжаттаманы және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізуді, ғылыми-әдістемелік журналдарда, оның ішінде импакт-факторы бар журналдарда жарияланымдар үшін материалдар түріндегі әзірлемелерді рәсімдейді;
- Химияның заманауи аспектілерін жобалауға, енгізуге және оқу процесіне бейімдеуге қабілетті, эксперименттік және теориялық химия және химиялық білім беру саласындағы аналитикалық және технологиялық шешімдерді жүзеге асырады;
- Химия ғылымының қазіргі жағдайын, ғылыми-педагогикалық зерттеу бағыттары мен кәсіптік қызмет салаларын көрсететін мәселелерді, тәсілдер мен тенденцияларды сыни тұрғыдан бағалай алады.