6B11111 Мәдени-тынығу жұмысы в Қызылорда ашық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени - тынығу жұмысы бакалавры кәсіби қызметін бос уақытты ұйымдастыру саласында, білім саласында, туризм және бұқаралық ақпарат құралдарында мәдени - тынығу жұмысының технологиялық процесін басқарушы ретінде; қоюшы - режиссер, сценарист және мәдени - тынығу бағдарламаларының жүргізушісі ретінде; мәдени - тынығу жұмысының жетекшісінің дағдыларын қалыптастыратын және оқытатын педагог - мастер ретінде жүзеге асыра алады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қызылорда ашық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Музыка теориясының негіздері
Музыка теориясының негізі - музыкалық білімнің ғылыми қалыптасқан қағидалары мен тәсілдерін жазып, оқуға үйретеді. Пәннің мақсаты - білім алушылардың алған білімдерін дағдыға айналдырып, музыкалық білім мен оқытудың нақтылы негізін салу. Музыкалық сауаттылығын меңгертіп, практикада қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің экономикалық есептерді модельдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін теориялық білімдерін, математика мәселелері бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру, экономикалық процестер мен құбылыстарды зерттеуге және болжауға мүмкіндік беретін математикалық әдістерді игеруге көмектесу болып табылады. Экономикадағы математикадағы жаппай кездейсоқ құбылыстарды математикалық сипаттаудың жалпы мәселелері, экономикалық ғылымда математикалық модельдер мен әдістерді қолдану мәселелері, эксперименттік деректерді өңдеу әдістері зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мамандықдыққа кіріспе (маманданулар бойынша)
Пән мәдени демалыс саласындағы қызметтердің даму тенденцияларын қарастырады. Қазіргі заманғы бос уақытты өткізудің жаңа бағыттарын талдайды. Мекемелер мен шығармашылық ұжымдарды, мәдени орталықтарды, шығармашылық студияларды басқару ерекшеліктерімен таныстырады. Әр түрлі әлеуметтік топтарда бос уақытты ұйымдастырудың ерекшеліктерін, республикалық және халықаралық конкурстарды, фестивальдерді, симпозиумдар мен шеберлік сыныптарын ұйымдастыру мен өткізуді зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Гармония
Білім алушылар музыкалық гармонияның заңдылықтары мен қасиеттерін игереді. Форма, фактура, метроритм, әуен және басқа да музыкалық тілдің компоненттерімен байланыстыра білу қажеттілігін дамытады. Гаммаларды, жекелеген интервалдарды, ырғақ, лад және аккордтарды айыра білуге дағдыланады. Музыкалық шығармаларды гармониялық тұрғыдан талдайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аспаптану
Білім алушылар музыкалық аспаптардың түрлерімен танысып, әр аспаптың шығу тарихы жайлы түсініктері қалыптасады, аспаптардың жасалу ерекшелігі, дыбыс бояуларын меңгеріп, ұлттық аспап туралы білімдері жетілдіріледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнде негізгі теориялық ережелер, заңдар, принциптер, терминдер, ұғымдар, процестер, әдістер, технологиялар, құралдар, ғылыми қызметті жүзеге асыру операциялары, ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістері, ғылыми дизайнның, шығармашылықтың жалпы әдістемесі, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру схемасы қарастырылады. Зерттеудің ғылыми тақырыбын таңдау және зерттеу тақырыбы бойынша қажетті библиографиялық жарияланымдар мен ақпараттық материалдарды таңдау, ақпараттық процестердің ғылыми мәселелерін қою және шешу процедуралары және кәсіпорындар мен ұйымдарды ақпараттандыру дағдылары игеріледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу жұмысының тарихы мен теориясы
Мәдени-демалыс жұмысының тарихы мен теориясы пән берілген білімнің маңызды құрамдас бөлігі екендігі туралы түсінік береді. Бұл пән мәдени-демалыс жұмысының тарихы мен теориясының мәселелерін қарастырады, мәдени-демалыс қызметінің мазмұны, мәні мен заңдылығы туралы білім қалыптастырады. Кәсіптік қызметтің сипатына сәйкес білім алушы түрлі бағыттағы мекемелерде мәдени - демалыс жұмысының әдістемесін қолдану саласында теориялық білім алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Курстың негізгі мақсаты – түлектердің тілдік құзыреттілігін іс жүзінде қалыптастыру, т.б. кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстың әртүрлі салаларында, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өздігінен білім алуда және басқа да мақсаттарда шет тілін пайдалануға мүмкіндік беретін білім мен дағды деңгейін қамтамасыз ету.Практикалық мақсатпен қатар, курс білім алушылардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін, сонымен қатар ойлау және күнделікті және кәсіби қарым-қатынас мәдениетін арттыруға, төзімділік пен құрметке тәрбиелеуге ықпал ететін тәрбиелік және тәрбиелік мақсаттарды жүзеге асырады. басқа елдер халықтарының рухани құндылықтары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика және құқық
Пәннің мақсаты экономикалық мəселелер бойынша ғылыми жинақталған негізгі теориялық көзқарастарды білу. Қазақстан Республикасының Конституциясының нормаларының жүйесін, мемлекет және құқық теориясының негізгі анықтамалары мен категорияларын, азамат пен адамның құқықтары мен еркіндіктерін жүзеге асыратын салалық заң шығарушылықтың қажетті нормаларын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, экономиканың қазіргі жағдайындағы шағын кәсіпорындардың рөлі мен орнын көрсету, кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің бизнес-жоспарының негізгі қағидаларын баяндау және мазмұнын ашу болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркемөнер шығармашылығы
Білім алушыға әртүрлі бағыттағы демалыс мекемелерінде мәдени-демалыс жұмысының әдістемесін қолдануда теориялық білімді меңгеруге мүмкіндік береді. Көркем шығармашылық теориясының жекелеген әдістемелік мәселелерін зерттейді, мәдени-демалыс іс-әрекеттерінің мазмұны, мәні мен заңдылығы туралы білім қалыптастырады. Алған білімдерін тереңдетеді және кеңейтеді, білім алушылардың шығармашылық ойлауын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» пәнін меңгеру барысында студент өз мемлекетіне жауапкершілікпен қарау және әділдікке, адалдыққа тәрбиелеу. Жалпы адамзаттық құндылықтарды кеңінен насихатау, баршаның заң алдындағы теңдігі, еңбексүйгіштігі және адалдығын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, яғни сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсететін құндылықтар жүйесін сақтауға, оның ішінде заң талаптарын орындау, білім және мәдени деңгейін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өміртіршілік қауіпсіздігі
Курста экология мәселелері, экологияның жаһандық, ұлттық мәселелері баяндалады. Табиғи ресурстар, есепке алу, бағалау, ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері, жасыл экономика мәселелері қарастырылады. Студенттерді әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерімен таныстырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру
Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыруда білімі мен оны іске асыру қабілетін кәсіби деңгейде арттырады. Аталған курс білім алушыларға мәдени-тынығу жұмысы саласындағы бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыруды меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сахна тілі
Студенттерге сөздік қарым-қатынас, актер өнері және көркем сөздегі жалпы сөздік әрекет негіздері және ерекшеліктері, сөйлеу техникасын меңгертеді. Сахна тілі пәні болашақ өнер саласы мамандарының табиғи сөйлеу және дауыс мүмкіндіктерін жетілдіріп дамытады. Сонымен қатар жанрлық және стильдік жағынан өзгеше әдеби шығармаларды талдау арқылы бейнелі ойлау қабілеттерін қалыптастырады. Меңгерілген тіл техникасы арқылы қазақ тілі заңдылығын сақтай отырып, оқылатын мәтінді тыңдаушы – көрермен қауымға толық жеткізуге әрекеттенеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммуникативті мәдениет негіздері
Кәсіби әрекет сипатына сәйкес білім алушыға әртүрлі бағыттағы бос уақыт мекемелерінде коммуникативті мәдениет негіздерін қолдану аймағында теоретикалық білімін игеруге мүмкіндік береді. Коммуникативті мәдениет негіздерінің жеке әдістемелік мәселелерін оқиды, мәдени-тынығу әрекеттерінің мазмұны, мәні және заңдылығы туралы білімдерін қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-бос уақыт кызметтің теориясы және тарихы
Білім алушы мәдениет, өнер, білім, ғылым және бұқаралық ақпарат құралдары саласында бос уақытты ұйымдастырудың тарихы мен теориясын қалыптасуы мен дамуын зерттейді. Халықпен тиімді ынтымақтасуға мүмкіндік беретін коммуникативтік мәдениеті қалыптасады. Білім алушылардың үнемі өзін-өзі дамытуға бағдарлануы және кәсіби қызметте құзіретті тұлғалық өзін-өзі жүзеге асыруға бейімделеді. Білім алушылар дамудың негізгі кезеңдерінің мазмұны, мәдени-тынығу қызметінің тарихи дамуындағы фактілер мен тенденциялар; олардың мәні, қағидалары, функциялары, әдістері, деңгейлері мен түрлері; әлеуметтік-мәдени қызмет субъектілері жұмысының құрылымы мен мазмұны туралы білімдерін көрсете алады. Мәдени-тынығу жұмыстарының заманауи түрлерін жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырудағы тарихи тәжірибені қолдана алады. Әлеуметтік-мәдени қызмет субъектілерінің жұмысын талдай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық аспап
Музыкалық аспаптардың теориялық негіздерін, ерекшеліктері мен дыбыс шығару тәсілдерін игереді. Музыкалық шығарманың көркемдік бейнесін айқындап, орындаушылық шеберлік негіздерін меңгереді. Музыкалық есте сақтау, ырғақты сезіну, музыкалық есту қабілеттерін жетілдіреді. Білім алушылар орындаушылық дағдылар мен біліктіліктерді қалыптастыра отырып, түрлі бағыттағы жазылған шығармаларды, орындаушылық репертуарды музыкалық аспапта орындайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ музыка мәдениетінің тарихы
«Қазақ музыка мәдениетінің тарихы» пәнінде өткен заман мен қазіргі қазақ музыка мәдениеті мен тарихын хронологиялық ретпен зерттеттеп, зерделейді. Қазақ музыка мәдениетінің тарихы әртүрлі жанрларының қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік себептерінің тарихи заңдылығы туралы білім береді. Жекеленген музыкалық трактаттар мен жазба ескерткіштердің мән-маңызын ашып көрсете біледі, қазақ музыка мәдениетіміздің көркемдік ерекшеліктері мен тарихи тегі туралы ғылыми-методологиялық білім алып, оны тәжірибеде қолдана біледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп және мектептен тыс мекемелерде мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастыру
Мектеп және мектептен тыс мекемелерде мәдени-демалыс жұмыстарын ұйымдастырудың даму деңгейлерін біледі, оның теориясын зерттейді, функцияларын жүйелейді. Сондай-ақ, мектептегі және мектептен тыс мекемелердегі мәдени-демалыс жұмыстарын қоғамдық ортамен байланыстырып, жүзеге асырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер саласындағы жобаларды басқару
Өнер саласында жобаларды, экономикалық талдау дағдыларына ие болады. Мәдени сипаттағы жұмыстарды ұйымдастырады. Өнер саласындағы басқару ерекшеліктерін меңгереді. Сонымен қатар, мәдени-тынығу жұмысы саласындағы басқару ерекшеліктерін үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы
«Өнер тарихы» курсының басты мақсаты ғасырлар бойы дамып, қалыптасқан қоғамның көркемдік өмірі мен алғашқы қауым өнерінен бастап, қазіргі кезең өнер тарихымен танысады. Көне дәуірден біздің заманымызға дейінгі жер бетінде болған небір өркениет пен мәдениет және өнерді зерттейді. Өнер тарихы шартты түрде бірнеше кезеңге бөлінетін даму жолы: алғашқы қауымдық өнер, ежелгі дәуір өнері, орта ғасыр өнері, қайта өркендеу дәуірі, жаңа дәуір өнері, қазіргі заманғы өнер туралы ақпарат алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық демалысты ұйымдастыру және продюссерлік қызмет негіздері
Болашақ мәдени-тынығу жұмысы қызметкерлерін даярлауда музыкалық демалысты ұйымдастыру және продюссерлік қызмет негіздері білімі мен оны іске асыру қабілетін кәсіби деңгейде арттырады. Сонымен қатар, білім алушы музыкалық демалысты ұйымдастыруға тікелей қатысады, әкімшілік, технологиялық, шығармашылық немесе заңды аспектілері қызметін реттейді (немесе реттеуге көмектеседі), қандай да бір жобаны орындау кезінде саясатын реттеуге дағдыланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет елдерде бос уақыт дамуының тарихы
Шет елдердің бос уақыт мәдениетінің тарихы мен теориясын зерттейді, оны қалыптастырудың нақты жолдарын, тәсілдерін, әдістерін ұйымдастырады, ашады. Олар Қазақстанда демалыс мәдениетін ұйымдастыру тәжірибесінде қолданылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық композиция және стильдік талдау
«Музыкалық композиция және стильдік талдау» пәні халық шығармашылығының өзгергіштігі мен кейбір түрлерінің импровизацияларынан айырмашылығы, аяқталған музыкалық шығарма түрінде музыканың пәндік бейнесін сипаттайтын музыкатану және музыкалық эстетика категориясын меңгертеді, объективті дыбыстық құрылымдағы мазмұнның орындалуы және музыкалық теориямен жүйеленген күрделі техникалық құралдарды оқытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастыру, басқару және экономикасы
Мәдени-тынығу жұмысы саласындағы басқару жүйесінің мазмұны мен ролін аша отырып, мәдени-тынығу жұмысымен танысады. Мәдениет және өнер саласында мекемелерге, шығармашылық ұжымдарға, ұйымдар мен бірлестіктерге басшылық жасау дағдыларын үйренеді. Мәдени орталықтар, студиялар бойынша жоғары деңгейдегі теориялық білімдерді, мәдени-тынығу жұмыстарының формалары мен әдістерін, тәжірбиелік дағдыларды игеріп, ұжымдармен, үйірмелер, студиялармен көпшілік шараларды экономика тұрғысынан басқара алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Режиссура және сахналық шеберлік негіздері
Білім алушылардың шығармашылық қабілеттер мен таланттары ашылады. Сонымен қатар, режиссура мен сахыналық шеберлік бағыттағы шығармашылық ұжыммен қарым-қатынас қалыптастырады. Сахналық қойылымның бейнелеу және эмоционалдық мазмұнын ашып, орындау мәніремен жұмыс жасайды. Білім алушылардың қойылым және жаттығу тәжірбиесінің әдістемесін үйренеді. Сахналық шеберлік техникасының негіздерін меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу жұмысының ұлттық дәстүрлері
Мерекелік–салт дәстүрлік қызмет негіздері білімдерін жетілдіреді. Ұлттық дәстүрлердің қалыптасуы мен дамуының тарихи алғышарттарын, мәдени-демалыс жұмысының ұлттық дәстүрлерінің негізгі бағыттарын, дәстүрлі диалогтық формалары мен ұлттық өнерді меңгертеді. Ұлттық мерекелік және отбасылық мәдениеттерді, қазақтардың күнтізбелік мерекелерін, қазақтардың ұлттық дәстүрлерін жаңғырту жолдарын талдайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем шығармашылық демалысын ұйымдастыру
Кәсіби әрекет сипатына сәйкес білім алушы әртүрлі бағыттағы бос уақыт мекемелерінде мәдени-тынығу жұмыс әдістемесін қолдану аймағында теоретикалық білімін игереді. Мәдени-тынығу жұмыс теориясының жеке әдістемелік мәселелерін оқытады. Сонымен қатар, мәдени-тынығу әрекеттерінің мазмұны, мәні және заңдылығы туралы білімдері қалыптасады. Алған білімдерін тереңдеді, және кеңейтеді, білім алушыларға шығармашылық ойлауды қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Режиссер шеберлігі
Режиссер шеберлігі пәні жоғары оқу орындарында режиссура шеберлігі әдістемесін оқытады. Білім алушылар қарапайым этюдтан бастап, қойылым жайлы ойдың қалыптасуы, сахналық кеңістікті игереді. Сонымен қатар, кейіпкерлердің сахналық бейнелерін іздеу жолдары, қойылымның көркемдік тұтастығына қол жеткізудің мәселелері қарастырылып, актердің дара қасиеттерін меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұқаралық мерекелер және қойылымдар режиссурасы
Бұқаралық мерекелер және қойылымдар режиссурасы пәні арқылы білім алушылар режиссураның түрлерін, әдіс-тәсілдерін, принциптерін, бұқаралық мерекелер мен қойылымдардың мәнерлі құралдарын меңгереді. Сахналық- режиссерлік құжаттамаларды дайындаудың барлық түрлерін, әр түрлі деңгейдегі қойылымдар мен шығармашылық көрсетілімдерді ұйымдастыруға дағдыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-демалыс бағдарламаларын көркемдік-музыкалық безендіру әдістері
Курстың негізгі міндеттері білім алушылар қазіргі уақытта қалыптасқан көркемдік-музыкалық безендіру әдістерін меңгереді. Сонымен қатар мәдени-демалыс бағдарламалармен танысады. Көркемдік-музыкалық безендіру әдістерінің жіктелуін біліледі, Мәдени-демалыс бағдарламаларын көркемдік-музыкалық безендірудің кезеңдерін қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бос уақытты ұйымдастырудағы компьютерлік технологиялар
Бос уақытты ұйымдастыруда музыкалық ноталық редакторымен, аудио редакторлары түрлерімен жұмыс жүргізу тәсілдерін үйренеді. Музыкалық компьютерлік технологиялар (Final, Sibelius) түрлерімен, музыкалық шығарма әрлендіру, дыбыстау (аудио редакторлар) бағдарламаларымен жұмыс жүргізуді меңгереді. Компьютерлік технологияларды қолдану амалдарын мерекелік іс-шараларда пайдаланады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер саласындағы менеджмент
Мәдени-тынығу саласында менеджмент басқарушылық талдау дағдыларын игереді, мәдени сипаттағы жұмысты ұйымдастырады. Өнер саласындағы басқару ерекшеліктері мен негізгі түсініктерін анықтайды, басқару жүйесінің мазмұнын, ролі мен маңызын ашады, негізгі әдістерін практикада қолданады. Курс басқарудың теориялық негіздерін және мәдениет менеджменті жүйесінің жалпы принциптерін, сондай-ақ мәдени мекемелерде практикалық басқару дағдыларын оқытуға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бос уақыттағы тәрбие ісінің әдістемесі
Бос уақыттағы тәрбие ісінің әдістемесінің мазмұны, формалары мен нақты жолдарын меңгереді, білім алушылардың тәрбие ісінің әдістемесі туралы теоретикалық танымы кеңейеді. Бос уақытты ұйымдастыру және жобалауды практикада іске асырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық психология
Білім алушылар музыкалық психология мен музыкалық іс-əрекет психологиясының негізгі түсінігі мен категорияларын меңгереді. Сонымен қатар, арнайы музыкалық - психологиялық білімін сезіну, музыка табиғатының ерекшеліктерін табу, білу, музыкалық тəжірибенің ерекшелігін қолданады. Аталмыш пән арқылы білім алушылар əр пəндерде алған білімдері мен дағдыларын өзіндік жұмыстарында пайдалана алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетелдерде бос уақытты ұйымдасатыру әдістемесі
Білім алушыларды жалпы шет елдерде бос уақытты ұйымдастыру формасымен таныстырады, бос уақытты ұйымдастырудың практикалық және теориялық тұжырымдамаларының фактілері туралы өз көзқарастарын қалыптастырады. Бос уақытты ұйымдастырудың нақты жолдарын, әдістерін, сондай-ақ оларды практикада қолдану мүмкіндіктерін зерттейді./
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени және демалыс бағдарламаларын цифрландыру
Заманауи әзірленген арнайы музыкалық компьютерлік технологияларды игеру арқылы білім алушылардың кәсіби біліктілігі артады. Цифрлық бағдарламаларды меңгеріп, оларды қолдана біледі, сондай-ақ барлық мәдени және ойын-сауық нысандарына, түрлі музыкалық ұжымдық топтарға цифрлық әрлеу дағдыларын толық меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сценарий дайындау барысында деректі және көркем материалды талдау, студияның немесе басқа да іс –шараның қызметін ұйымдастырады және өткізеді. Театрландырылған көріністерді әзірлеу барысында комьютерлік технологияларды қолдана отырып, мәдени-демалыс бағдарламаларын көркемдік-музыкалық безендіру әдістерін түсіну
- Мәдениет үйлері мен мектептерде мәдени - демалыс жұмыстарын, кәсіби қызметін, мәдени-көпшілік тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруды, театр үйірмесінің жұмысын басқару,ұжымның шығармашылық қызметіне басшылық жасауды меңгереді.
- Бос уақытты ұйымдастыру және шығармашылық әлеуетті дамыту дағдыларын пайдалану, өз қызметінде сауатты сөйлеу мәдениетін пайдалана отырып, мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу. Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастырудың негізгі құралдары, формалары мен әдістері, сондай-ақ мәдени-бос уақытты ұйымдастыру және оның әдіснамасын түсіну
- Менеджмент, маркетинг туралы ғылыми түсініктерін меңгеру. Ұйымдастырушылық шешім қабылдау дағдыларына ие болу, кәсіби қызметке байланысты әртүрлі шарттар мен жағдайларда икемді және мобильді болу.
- Ұжымдарда, студиялар мен үйірмелерде және кез келген басқа шығармашылық іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру кезінде мәдени-демалыс жұмысының теориясы мен практикасы саласында алған дағдылары мен құзыреттіліктерін пайдалана білу шығармашылық қызметіне басшылық жасай біледі
- Экономикалық білім негіздерін игеру, заңнамалық актілерді, нормативтік құқықтық құжаттарды пайдалана отырып, мемлекеттік тілде және орыс, ағылшын тілдерінде өз мамандығының әлеуметтік маңыздылығын және ұйымдастырушылық-басқарушылық, әкімшілік әдістерді қолдану
- Қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін және адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі міндеттерді шешеді, экономика мен құқықтың негізгі ұғымдарын, тұжырымдамаларын, сондай-ақ өндірістік қызметтегі құқықтық доктриналар мен нормаларды экономикалық талдау әдістерін қолданады, әлеуметтік бағыттағы пәндер бойынша терең білімді меңгереді.