6B06154 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету в Региональный инновационный университет
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары білімі бар, әлеуметтік-мобильді және еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандардың сапасына қойылатын заманауи талаптарға жауап беретін практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында бакалаврларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Региональный инновационный университет
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Математикалық талдау 1
Пән білім мен негізгі ұғымдарды, заңдарды, формулаларды, математикалық зерттеулердің теоремалары мен әдістерін, элементтерді, сызықтық алгебраны, дифференциалдық және интегралдық есептеулерді, дифференциалдық теңдеулерді, жиындар теориясын, Ықтималдықтар теориясын және математикалық статистика элементтерін алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика..
Әлемнің заманауи физикалық бейнесінің негізінде жатқан заңдылықтар мен принциптер туралы іргелі білімді, табиғатты танудың ғылыми әдістерін айқындайды. Эксперименталдық, теориялық зерттеу тәсілдерін пайдалану көзқарастарын сыни талдайды. Физикалық құбылыстардың моделін компьютер арқылы зерттейді. Инновациялық, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы қазіргі заманауи зертханалық жұмыстарды жасауға дағдыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақпараттық жүйелер негіздері
"Ақпараттық жүйелер негіздері" пәнінің мақсаты студенттердің игеруі болып табылады, ақпараттық жүйелерде ақпаратты берудің теориялық негіздері, салыстыру ақпараттық өлшеу жүйелерінің өзара және олардың сипаттамаларын келісу басқару объектісінің сипаттамалары, оңтайлы әдістерді меңгеру және ақпаратты беру және өңдеу жүйелеріндегі шуға төзімді кодтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
"Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері" пәнін игерудің мақсаты-студенттерді алгоритмдерді әзірлеудің негізгі принциптерімен және оларды жоғары деңгейлі процедуралық тілдерде бағдарламалық түрде жүзеге асырумен таныстыру, абстрактілі деректер типтерін және оларға операциялар жасау алгоритмдерін жасау дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математикалық талдау 2
Пән математикалық талдаудың типтік есептерін шешудің негізгі ұғымдары мен әдістерін зерделеуге, математикалық ойлау дағдыларын дамытуға, студенттерге пәндерді оқуда математикалық аппаратты тиімді пайдалануға үйретуге; Математикалық талдау аппаратын қолдана отырып кәсіби есептерді қалыптастыруға және шешуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер
Пән заманауи ақпараттық жүйелердің жұмыс істеуі шеңберінде орындалатын операциялық жүйелерді құру тұжырымдамалары, олардың рөлі мен міндеттері туралы тұтас түсінік алуға; қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық технологияларды іске асыру үшін кәсіби бағдарланған ақпараттық жүйелерде заманауи операциялық жүйелерді, орталар мен қабықтарды қолдану әдістемесіне бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері.
Бұл курс білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастырады және осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экономикалық теория мен кәсіпкерліктің іргелі мәселелерін зерттейді. Кәсіпорында болып жатқан экономикалық процестер туралы түсінік береді. Әлемдік экономиканың даму тенденцияларын, мемлекеттің «жасыл» экономикаға көшуінің негізгі міндеттерін сипаттайды. Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мен жүргізудің ғылыми және заңнамалық негіздерін көрсетіп береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Тірі организмдердің, әртүрлі ұйымдық деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтарын зерттейді. Биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында орнықты дамудың тұжырымдамаларын, стратегиялары мен практикалық мақсаттарын қазіргі заманғы түсінуді қалыптастырады. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі тұрақсыздандырушы факторлар. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робототехника
Пән робототехниканың негізгі тенденциялары туралы түсінік алуға, технологиялық процестерді автоматтандыру және күрделі мобильді нысандарды басқару үшін робототехниканың мүмкіндіктерін пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер теориясы
Алгоритмдердің жалпы қасиеттері мен заңдылықтарын және оларды ұсынудың әртүрлі формальды модельдерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық
Қаржы жүйесінің дамуына және жаңа күрделі қаржы өнімдері мен азаматттардың шеше алуына мүмкіндіктері бола бермейтін қызметтердің кең спектрінің пайда болуын зерттейді. Білім алушылардың қаржылық мәдениетін, ұтымды тәртібін және қызметтерді жауапкершілікпен тұтынуын, қалыптастырған білімдерін өмірде қолдануға қоғамда табысты әлеуметтенуге көмектеседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері.
“Ғылыми зерттеу әдістері” пәні студенттердің ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдыларын дамытуды, студенттерді ғылыми білімге баулуды, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есептеу әдістері және математикалық статистика
Пән студенттердің кәсіби қызметте негізгі есептеу әдістері мен математикалық статистиканы,қолданудың әртүрлі салаларындағы физикалық және есептеу эксперименттерінің деректерін өңдеу теориясының негіздерін, деректерді компьютерлік диагностикалаудың заманауи әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ есептеу техникасының көмегімен жобаланған математикалық модельдерді іске асыру нәтижелерін талдау әдістерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есептеу жүйелері мен желілерін ұйымдастыру
Пән ЭЕМ архитектурасын, есептеу жүйелерін, кешендер мен желілерді, Ақпараттық технологиялар мен есептеу техникасын, ЭЕМ бағдарламалық қамтамасыз етуді, таратылған жүйелерді, жергілікті есептеу желілерін (ЛЦС) құруға арналған заманауи және перспективалық байланыс құралдарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету
"Жүйелік бағдарламалық жасақтама" пәні операциялық жүйелер мен жүйелік бағдарламалық жасақтаманың түрлері, негізгі түсініктері, жұмыс істеу принциптері мен құрылымы, Unix және Microsoft Windows отбасыларының әртүрлі операциялық жүйелерінің ерекшеліктері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән сыни ойлау мен инновациялық көзқарасты ынталандыратын нақты жобалар мен міндеттерді қоса алғанда, алған білімдерін іс жүзінде қолдануға баса назар аударады. Оқыту студенттердің жоғары технологиялық мансаптық өсуіне кең перспективалар ұсына отырып, жасанды интеллект көмегімен күрделі мәселелерді шешуге қажетті дағдыларды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жүйелік талдау және операцияларды зерттеу
Пәннің мақсаты-операцияларды жүйелі талдау және зерттеу негіздерін, сондай-ақ қазіргі заманғы операцияларды зерттеу жүйелерін әзірлеуде қолданылатын нақты модельдер мен әдістерді зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент.
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушылардан білім берудегі менеджмент жүйесі туралы ғылыми түсінікті қалыптастыру, теориялық білім және басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын практикалық игеру, сондай-ақ білім берудегі басқару жүйесінің жұмыс істеуі мен дамуының теориясы мен практикасы туралы білімді игеру, оларды басқарушылық білімді өз бетінше жаңартуға ынталандыру. Корпоративтік мәдениетті қалыптастырады, қызметкерлерді инновациялық қызметке тартады. Білім беру менеджерінің көшбасшылық қасиеттерін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер құрылымы және бағдарламаларды әзірлеу процестері
Пән студенттерге деректердің негізгі құрылымдары мен алгоритмдері туралы білім алуға, нақты қолданбалы есептерді шешу үшін типтік деректер құрылымдары мен стандартты алгоритмдерді пайдалана отырып, бағдарламалық қамтамасыз етуді (БҚ) әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер
Пәнді оқу компьютерлік желілердің ұйымдастырылуы мен функцияларын, желілердегі ДК жұмысының ерекшеліктерін игеруге, перспективалы компьютерлік желілік технологиялармен және ақпаратты беру, сақтау, іздеу, өңдеу және ұсыну әдістерімен танысуға, сондай-ақ желілерді бағалауда практикалық нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүйелік бағдарламалау
Бұл пән аясында жүйелік бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамалары, ағындар мен процестерді басқару, ағындар мен процестерді синхрондау, жадыны басқару, файлдық жүйені басқару, динамикалық қосылатын кітапханалар, консольдық қосымшаларды бағдарламалау, аппараттық құралдарды бағдарламалау зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
«Инклюзивті білім беру» ұғымының мәнін анықтап, инклюзивті білім берудің негізгі категорияларымен таныстырады. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базаларын, әдіснамалық негіздерін түсіндіреді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуде заманауи модельдер жөніндегі ұғымдарды қалыптастырады. Мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың маңызы туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық технологиялар және жүйелер негіздері
Пәнді игерудің мақсаты кәсіби бағдарланған Ақпараттық жүйелер шеңберінде ақпараттық технологияларды талдау, болжау, модельдеу және құру процестерімен байланысты міндеттерді шешу, қолданбалы міндеттерді автоматтандырылған шешу; жаңа бәсекеге қабілетті ақпараттық технологиялар мен жүйелерді құру, АЖ құру, қазіргі заманғы АЖ сүйемелдеу және пайдалану бойынша жобалық шешімдерді енгізу, бейімдеу, баптау және интеграциялау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау технологиясы
Пән мәліметтер құрылымдарын ұйымдастыру, тапсырмаларды шешу алгоритмдерінің блок-схемаларын әзірлеу, бағдарламалау тілін таңдау, оны мәселені шешу құралы ретінде пайдалану, қателерді түзету және тестілеу дағдыларын меңгеру нәтижесінде оқуға бағытталған. жоғары сапалы бағдарламалық құжаттаманы құрастыру әдістерін қолдана отырып, әзірленген бағдарламалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілердің сенімділігі мен сапасы
Ақпараттық жүйелерді бағалау, талдау және бағдарламалық қамтамасыз етудің сенімділігін олардың ерекшеліктерін ескере отырып зерттеу, бағдарламалық қамтамасыз ету мен ақпараттық жүйелердің сенімділік негіздері туралы тұрақты білім алу, бағдарламалық жүйелер мен АЖ қателіктерінің негізгі себептерін қарастыру, сенімділікті арттыру құралдарын зерттеу, қолданбалы мәселелерді шешудің тұрақты дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламаны әзірлеудің аспаптық құралдары
Бағдарламалық құралдарды тиімді әзірлеудің негізгі әдістері мен құралдары, бағдарламалық процестердің тұжырымдамалары мен іске асырылуы; бағдарламалық қамтамасыз етуді құруды қолдайтын аспаптық құралдармен жұмыс істеу принциптері, құрылымдары мен тәсілдері; бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеушілер ұжымдарында жұмысты ұйымдастыру әдістері; бағдарламалық өнімдер метрологиясының негізгі ережелері, бағдарламалардың сипаттамалары мен параметрлерін өлшеу үшін құралдарды құру, жобалау және пайдалану принциптері, бағдарламалық жүйелер мен кешендер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректер базасы және мәліметтер қоймасы
Пәнді зерделеудің мақсаты таратылған деректер базасына (РБД), ғылыми және техникалық мәселелерге, деректерді сақтауды ұйымдастырудың жаңа әдістерін, деректердің жаңа модельдерін құруға, таратылған жүйелерде деректерді өңдеудің жаңа жоғары тиімді алгоритмдерін әзірлеуге, сондай-ақ РБД жобалау және іске асыру әдістерін игеруге бағытталған таратылған деректер базасын ұйымдастырудың міндеттері мен мәселелеріне қатысты бөлігінде болып табылады. Желілік есептеулерге (ССВ) қатысты бөлімде осы пәнді игерудің мақсаты үлестірілген есептеу жүйелерін құрудың архитектурасы мен технологияларын зерттеу, үлестірілген алгоритмдермен танысу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жасақтама жасау
Пәнді оқытудың мақсаты бағдарламалық жасақтаманы жобалаудың принциптері, технологиясы, әдістері мен құралдары, бағдарламалық жүйелердің архитектурасы туралы теориялық білім алу, сонымен қатар бағдарламалық өнімдерді құрудың әртүрлі кезеңдері бойынша іс-әрекеттерді орындауда практикалық дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жасақтаманы тестілеу
Мақсаты: студенттерді бағдарламалауда құрылымдық және объектілі-бағытталған амалда бағдарламалық қамтамасыз етуді (БҚ) тестілеудің негізгі түрлері мен әдістерімен таныстыру. Курстың қысқаша мазмұны: қазіргі заманғы бағдарламалық инженерияның мәселелері мен даму болашағы. "Төменнен-жоғарыға", "жоғарыдан-төменге" (құрылымдық тәсіл), объектілі-бағытталған. БЖ әзірленетін тестілеу мен сапаның байланысы. Тесттер және олардың БҚ әзірлеу процесіндегі рөлі. Қателерді құжаттау және талдау. Тесттерді әзірлеу. Тесттерді құру мысалдары. БЖ тестілеу дәрежесін бағалау. Құрылымдық тестілеу критерийлері. Бағдарламаның басқарушы бағанын құру. Функционалдық тестілеу ("қара жәшіктің"әдісі). Циклдерді тестілеу. Деректер ағынын тестілеу. Транзакцияларды тестілеу. Жақсы тест сипаттамалары. Жүктеме сынақтары. Деректер қорын тестілеу. Интерфейсті әзірлеуге арналған стандарттар, бағдарламалардың интерфейстерін жасау кезіндегі негізгі қателердің мысалдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интернет технологиялар
Пән интернет-технологиялар саласындағы білім мен практикалық дағдыларды игеру және оларды кәсіпорынның ғылыми зерттеулерінде де, қазіргі заманғы интеграцияланған ақпараттық жүйелерінде де қолдану, ғаламдық Интернет желісінің ұйымдастырушылық және физикалық құрылымымен, оның архитектурасымен, желідегі деректермен алмасу хаттамаларымен, адрестеу жүйесімен таныстыру мәселелерін зерделеуге бағытталған. Интернет желісінде ақпараттық ресурстарды іздеу; Интернет желісінде Web-құжаттарды жариялау және жылжыту тәжірибесімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық қамтамасыз ету ақпараттық жүйелер
Пән Ақпараттық жүйелер мен ақпараттық технологиялардың бағдарламалық құралдарын пайдаланумен байланысты негізгі идеяларды зерделеуге, шешім қабылдауды қолдау мақсатында дербес компьютерде жұмыс істеудің тиісті ақпараттық технологиясын анықтайтын жүйелердің қазіргі алуан түрлілігімен танысуға, бағдарламалық құралдардың түсінігін, мазмұнын, мақсатын, ақпараттық жүйелердің құралдары ретінде бағдарламалық құралдарды, АЖ бағдарламалық құралдарының жіктелуін, тарихын зерттеуге бағытталған және бағдарламалық құралдарды дамыту перспективалары
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәліметтер базасы
"Деректер базасы" пәнін игерудің мақсаты деректер базасын (ДҚБЖ) құру әдістерін және олардың жұмыс істеуінің жалпы қағидаттарын, қазіргі заманғы деректер базасын басқару жүйелерін (ДҚБЖ) және автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді қолданудың теориялық және қолданбалы мәселелерін зерделеу және практикалық игеру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
3d үлгілеу
Пәнді оқудың мақсаты 3D модельдеу туралы білім алу, 3D модельдеу бағдарламаларында жұмыс істеу дағдыларын, Техникалық құжаттамамен жұмыс істеу дағдыларын, 3D дизайнын, 3D принтерлермен және 3D сканерлермен жұмыс істеу және конфигурациялау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сапа менеджментінің бағдарламалық жасақтамасын жасау
Пән бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу сапасын басқару әдістерін, бағдарламалық өнімдердің сапасы мен сенімділігін қамтамасыз етудің мақсаттары, міндеттері мен әдістерін; күрделі жүйелерді сынау кезінде тестілеуді ұйымдастыру принциптері мен әдістемесін, бағдарламалық өнімдерге қатысты халықаралық және отандық стандарттарды, кәсіпорын архитектурасын жобалау кезеңдерін зерделеуге және алынған білімді бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын басқару жүйесін құру үшін қолдануға, құжаттама жасауға бағытталған, бағдарламалық жасақтама сапасын басқарумен бірге.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Желіні бағдарлау және масштабтау және серверлердің дербес компьютерлерін жаңғырту
Бұл пән аясында маршруттау және коммутация принциптері, желілерді масштабтау, желілерді біріктіру, Жергілікті Ethernet желілеріндегі коммутация технологиялары, әртүрлі желілер арасында қорғалған қосылымдарды (VPN) құру технологиялары, ciscosystems компаниясы шығарған телекоммуникациялық жабдықты баптау зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Операцияны оңтайландыру және зерттеу әдістері
"Операцияларды зерттеу және оңтайландыру әдістері" пәнін игерудің мақсаты студенттердің ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ұйымдық-техникалық жүйелердегі операцияларды зерттеудің әдіснамасы мен технологиясын игеруі болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильді қосымшаларды дамыту негіздері
Пәнді меңгерудің мақсаты: мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласында бағдарламалық инженерияның негіздерін зерделеу және практикалық дағдыларын алу, негізгі мобильді операциялық жүйелермен, мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің әртүрлі құралдарымен танысу, осы құралдардың бірін (әдепкі - eclipse) зерттеу, Мобильді қосымшаларды әзірлеу ерекшеліктерімен танысу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Желіні бағдарлау және масштабтау және модернизациялау
Пән желіні маршруттау және масштабтау және оларды жаңарту, Желілік топологияларды құрудың жалпы принциптерін; OSI көп қабатты моделін; компьютерлік желілерге қойылатын талаптарды; хаттамалардың архитектурасын; желілерді стандарттауды; желілік инфрақұрылымды жобалау кезеңдерін; желілік қауіпсіздікке қойылатын талаптарды; компьютерлік желілердің объектілері мен сегменттерін пайдалануға беру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика (Open GL, DirectX)
"Компьютерлік графика" пәні интерактивті графикалық жүйелерді, компьютерлік графиканың аппараттық құралдарын, дәл графиканы, сатыларды пайдалану әдістерін, геометриялық түрлендірулерді, нысандарды түрлендіруді, компьютерлік графикадағы түсті, көрінбейтін сызықтар мен шағылыстарды, шынайы кескіндерді құруды, сәулелерді бақылауды , материалдарды және OpenGL-де жарықтандыруды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер қорының технологиялары
"Деректер базасының технологиялары" курсында реляциялық мәліметтер базасын құру негіздері зерттеледі: қатынастар, кілттер, индекстер, қатынастар арасындағы байланыстар туралы негізгі ұғымдар анықталады. Реляциялық алгебра мен ER-диаграмма әдісіне негізделген мәліметтер базасының құрылымын жобалау принциптері зерттеледі. SQL тілі және оның дерекқор деректерін іздеу және манипуляциялау мүмкіндіктері зерттелуде. Қазіргі заманғы ДҚБЖ физикалық құрылысының негіздері берілген: индекстер, транзакцияларды басқару, жүйенің бұзылуынан қорғау. Әр түрлі ДҚБЖ-да қолданылатын мәліметтер базасының қауіпсіздігі мәселелері қарастырылады. Деректер қоймаларын жобалау және қолдану мәселелері де қозғалады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік жүйелерді жобалау
Пәнді оқытудың мақсаты интеллектуалды жүйелерді жобалауды, Интеллектуалды ақпараттық жүйелер саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулердің қазіргі жағдайын зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильді есептеу жүйелері және олардың бағдарламалық қамтамасыздандыруы
Пәнді игерудің мақсаты: Android платформасының мысалында заманауи мобильді ӘК туралы білім алу. мобильді ӘК архитектурасын қарастыру, Android үшін SDK қарастыру, Білім беру сипатындағы оқу қосымшасын іске асыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Желілік қосымшаларды компьютерлік бағдарламалау
"Желілік қосымшаларды компьютерлік бағдарламалау" пәнін оқытудың мақсаты-Java бағдарламалау тілін және заманауи технологияларды, практикалық мәселелерді шешу үшін жергілікті, корпоративтік және ғаламдық желілерді тиімді әзірлеу мен пайдалануды, студенттердің Windows Операциялық ортасында желілік бағдарламалық кешендерді құрудың негізгі түсініктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бөлінген ақпараттық жүйелер
" Бөлінген ақпараттық жүйелер " пәнін оқытудың мақсаты таратылған ақпараттық жүйелер мен желілерді құру, бағдарламалық инженерия,математикалық модельдерді құрудың жалпы теориясы және оларды іске асыру, информатика негіздерін, таратылған ақпараттық жүйелерді құру бойынша жобаларды басқарудың теориясы мен практикасын терең білу саласында іргелі білімі мен практикалық дағдылары бар мамандарды даярлау болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ақпараттық жүйеде басқару
"Ақпараттық жүйелерді әкімшілендіру" пәнін игерудің мақсаты ақпараттық жүйелердегі әкімшілік және басқару жүйелерінің жұмыс принциптерін зерделеу, әкімшілік басқарудың бағдарламалық құрылымын, функцияларын, арнайы және жалпы рәсімдерін зерделеу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Заманауи интернет-технологиялар
Пән технологияларды, интернет технологияларын ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін игеруді, интернет ортасында пайдалану үшін қосымшаларды жобалау әдістерін оқытуды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері және академиялық жазу саласында жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсете білу
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін, блім берудегі менеджмент жүйесінің жұмыс істеуі мен даму теориясы мен практикасы туралы білімді меңгеру. Инклюзивті білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу коммуникациясына кіру дағдысына ие болу, әлеуметтік ортада түзету-дамыту әдістерін қолдану
- Ғылыми зерттеулерде және қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық технологиялар мен компьютерлік жүйелердің, физикалық құбылыстардың мүмкіндіктерін меңгеру
- Есептеу техникасын қолдана отырып кескіндерді жасай және өңдей білу, графикалық редакторларда жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, кез келген күрделіліктегі графикалық объектілерді жасау дағдыларына ие болу; инженерлік есептерді шешу үшін компьютерлік бағдарламаларды қолдану дағдыларына ие болу
- Аспаптық құралдардың көмегімен бағдарламалық бұлттық кешендердің элементтерін жобалау және жасау дағдыларын, бұлттық технологияларды қолдану тәуекелдерін бағалау және анықтау дағдыларын меңгеру.
- Қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін, олардың қолдану салалары мен ерекшеліктерін білу.
- Веб-қосымшаларды әзірлеу, жөндеу, тестілеу және Интернет-қосымшаларды басқару дағдыларын меңгеру.
- Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін қажетті компьютерлік желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, желілік Хаттамаларды және базалық технологияларды білу; компьютерлік жүйелер мен желілердегі ақпараттың қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша техникалық және ұйымдастырушылық іс-шараларды іріктеуді жүзеге асыра білу.
- Қазіргі заманғы дерекқорларды жобалау, әзірлеу және пайдалану кезінде қолданылатын негізгі ұғымдарды, схемалар мен әдістерді білу; қазіргі заманғы компьютерлік техника мен ақпараттық жүйелердің көмегімен деректерді статистикалық және аналитикалық өңдеу білімі мен дағдыларын меңгеру.
- Электрондық бағдарламалық кешендерді автоматтандырылған модельдеу және жобалау және әртүрлі күрделілік дәрежесіндегі жобаларды сипаттау дағдыларын меңгеру, инженерлік-техникалық жобалау саласында білімі болуы, робототехника саласындағы ғылыми міндеттерді шешу дағдылары болуы тиіс.
- Бағдарламалық құралдар бойынша нұсқаулық құжаттаманы әзірлей білу, әртүрлі факторларды ескере отырып, IT –технологиялар саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды және өндірістік қатынастардың негіздерін білуді қалыптастыру.
- Жұмыс істеп тұрған жүйелерді жаңғырту, сондай-ақ жаңа бағдарламалық жүйелерді әзірлеу үшін оларды пайдаланудың оңтайлы жолдарын әзірлеуге мүмкіндік беретін ғылыми және өндірістік зерттеулердің нәтижелерін іздеу және талдамалық бағалау дағдыларына ие болу; IT саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелері негізінде нақты жүйелердің жұмыс істеуінің оңтайлылығын арттыру үшін оларды енгізу тәсілдерін әзірлеу дағдыларына ие болу.