6B01713 Ағылшын тілі (IP) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің барлық деңгейлерінде, заманауи технологияларды және шетел тілін оқытудың негізделген әдістемелерін, соның ішінде STEM және CLIL-ді меңгерген мектептердің әртүрлі түрлерінде жұмыс істей алатын, тілдік құзыреттілігі мен педагогикалық шеберлігі жоғары деңгейдегі ағылшын тілі оқытушыларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс экология және тіршілік қауіпсіздігі пәні мен әдістемесі туралы теориялық білім береді; популяциялар мен экожүйелердің тұрақтылығын бұзатын себептер туралы; табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану; пәнаралық көзқарас негізінде адам, қоғам және мәдениет арасындағы қарым-қатынас туралы түсініктерін дамытады; қоғамдық сананы және қауіпсіз өмір салтын жасылдандыру. Тірі организмдердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, әртүрлі ұйымдық деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның және олардың тұрақтылығы зерттеледі; биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары. Түрлі елдердегі және Қазақстан Республикасындағы тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары және практикалық мақсаттары туралы заманауи түсінік. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Адамның қауіпсіздік жүйелері. Құзыреттілікті меңгерген білім алушылар: • биосфераның жаһандық экожүйе ретіндегі мәнін және оның дамуының тұрақтылығын, өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығын жасылдандыруды адам өмірінің қауіпсіздігінің негізі ретінде түсініп, түсіндіре алады; • қоғамдық сананың экологиялануы мен қауіпсіз өмір салтының маңызын меңгереді; • экологиялық және қоршаған ортаға зиян келтіретін жағдайларды бағалап, тіршілік қауіпсіздігіне әлеуетті қауіп төндіретін әрекеттерге дәлелді түрде қарсы тұра алады; • экологиялық мәдениет пен сананы, қауіпсіз өмір сүру дағдылары мен табиғатты қорғау мінез-құлқын көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл біліміне кіріспе
Бұл курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерді тілдердің шығу тегі, тілдің әлеуметтік ерекшеліктері, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, тілдердің жіктелімі, дүние жүзінің лингвистикалық картасы сияқты жалпы теориялық мәселелермен таныстыру болып табылады. Курстың өзектілігі тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдерін, тілге теориялық көзқарастарды пайдалана отырып, тілдердің типологиялық сипаттамаларын талдауға бағытталған. Курста адам сөйлеуінің дыбыстарын зерттеуден бастап сөйлемдердің құрылымы мен мағынасына, тілді меңгеруге және болашақ мұғалімдердің жалпы тілдік құзыреттілігін дамытатын барлық нәрселерге дейін лингвистикалық талдауға шолу жасалады. Болашақ мұғалім шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау шараларына қатысуға дайын екеніндігін көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын, қазақ/орыс тілдерінің салыстырмалы типологиясы
Бұл курстың мақсаты – тілдердің типологиялық сипаттамасы мен жіктелімі, типологиялық зерттеу әдістемесі туралы білімдерін дамыту. Курстың өзектілігі тілдер құрылымының ортақ белгілерін олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігінде, ағылшын тілі мен ана тілдерінің тіларалық айырмашылықтарының ерекшеліктерін салыстыруға бағытталған. Курс ағылшын және қазақ/орыс тілдерін (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық) салыстырмалы талдау мүмкін болатын барлық деңгейлерге сәйкес бөлімдерді қамтиды. Бұл курс лексикалық құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер жеке тілдік тәжірибесі арқылы сөздің мән мәтіндік мағынасын анық айта алады, оның мағынасын ана тілімен салыстыра алады, нақты ұлттық ерекшеліктерді айқындай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты - зерттеудің тәсілдері мен дағдыларын дамыту. Курста зерттеу жүргізу барысында зерттеу жүргізудің этикалық қағидаттарын сақтай отырып, түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған сервистерді пайдалану арқылы ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын негіздеп,жеткізуді және оны жүйелі құрылған әрі логикалық тұрғыда жинақы мәтін түрінде ұсына алуды үйренеді, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес, академиялық жазылымның ерекшеліктерін, жазба жұмыстарының түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық ел тану және мәдениетаралық білім беру
Курс болашақ мұғалімдерге оқытылатын тілдің еліне, оның ішінде тарихи, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени және жалпы ақпарат тіліне шолу жасайды. Болашақ мұғалімдер елдердің табиғаты, жалпы танылған жүйенің негіздері, елдердің дамуының негізгі тенденциялары, мемлекеттің конституциялық негіздері, олардың жоғары мәдени дәстүрлері туралы білімдерін кеңейтеді. Олар өз елдерін оқытылатын тілдің елімен салыстыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; • инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Практикалық фонетика және бірінші шет тілін тыңдау
Болашақ мұғалімдер ана тілінде сөйлейтіндерді, соның ішінде дыбыс жазуды ажыратады және түсінеді; теориялық фонетикалық білімді практикалық қолданудың әртүрлі мүмкіндіктерін зерттейді, мысалы, В1/В2 оқу деңгейіне сәйкес шет тілінде айтылуды, оқуды және жазуды үйрену процесінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәдениет және мәдениетаралық білім беру: отандық және шет елдік бағыт
Бұл курстың мақсаты – өзіңіздің және шетелдік мәдени болмысыңызды, әрқайсымыз алып жүрген мәдени ортаны, мәдениетаралық өзара әрекеттестіктің нюанстарын және олардың (қате) түсіну және өсу әлеуетін түсіну. Сіз әртүрлі қарым-қатынас стильдері туралы, құндылықтардың елден елге қалай өзгеретінін және әртүрлі жағдайларды қалай оңай бағалауға және оларға бейімделуге болатынын білесіз. Әлеуметтік және тұлғалық қасиеттерді: азаматтық, патриоттық, этикалық нормаларды сақтауды дамытуға; жауапкершілікке мән беру; Академиялық ұтқырлық бағдарламасы шеңберінде шетелдік маман-оқытушыларды тарту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытылатын тілдің жағдаяттық грамматикасы 1
Мақсаты: жағдаяттық жаттығулар арқылы грамматикалық дағдыларды қалыптастыру. Жағдаяттар белгілі бір грамматикалық құрылымдарды оларға назар аудармай белсендіруге, қиялды дамытуға мүмкіндік береді, белгілі бір грамматикалық құбылыстарды пайдалана отырып, шет тілінде өз ойын тұжырымдауға мәжбүрлейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі және жаһандық коммуникация
Курстың мақсаты – мультимедиялық әлемде халықаралық және мәдениетаралық коммуникацияны түсіну. Тақырыптық курс көптеген жаһандық мәселелерді қамтиды, соның ішінде: жаңалықтар мен бұқаралық коммуникациялардың әртүрлілігі; жаһандық іскерлік коммуникациялар мен бұқаралық ақпарат құралдарының жаңа беталыстары; технология саласындағы жетістіктер; коммуникацияның жаһандық көздері мен жүйелері; мәдени жағдайлар; символдық өзара әрекеттесу, құрылымдау, конвергенция, әлемдік жүйе және электронды отаршылдық теориялары; этикалық және құқықтық мәселелер; әлемдік нарықтағы жарнама мен қоғамдық қатынастардың рөлі мен әсері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы 1
Бұл курстың мақсаты әр түрлі қарым-қатынас жағдаяттарында дағдыны кейіннен қалыптастыру үшін грамматикалық әрекеттің индикативтік негізін жасау болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде студент келесі дағдылар мен қабілеттерді меңгеруі керек: 1) ауызша және жазбаша жұмыс түрлерінде грамматикалық құрылымның қызмет етуіне тән оқу-сөйлеу жағдаяттарын тану; 2) белгілі бір үлгінің формальды грамматикалық белгілерін нақты білу; 3) зерттелетін пән шеңберінде сөйлемдердің грамматикалық құрастырылған аудармасын дұрыс орындай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауызша және жазу практикасы (B1 деңгейі)
Бұл курстың мақсаты – ағылшын тілінде оқыту үшін тілдік дайындық деңгейіне жету. Болашақ мұғалімдердің сабақ жоспарын құрастыру және оқу-дидактикалық материалды сабақтың дайындық деңгейі мен кезеңдеріне сәйкес дұрыс анықтау, саралау және пайдалану қабілеті. Олар сабақ барысын, оның кезеңдерін сыни тұрғыдан бағалап, талдай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Медиасауаттылық және цифрлық коммуникация
Бұл курс болашақ мұғалімдерді медиа сауаттылықтың негізгі қиындықтарымен таныстырады, аналитикалық тәсілге негізделген сыни тұрғыдан ойлау мен цифрлық сауаттылық дағдыларын дамытады, сонымен қатар медиа контентті түсіндіру мен түсінуді талдаудың қажетті әдістерін ұсынады. Курс сандық веб-ресурстар арқылы бұқаралық ақпарат құралдары мен мәдениет арасындағы өзара байланыстың көмегімен бұқаралық ақпарат құралдарын тақырыптық зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ауызша және жазу практикасы (B2 деңгейі)
Бұл курстың мақсаты оқытудың алдыңғы кезеңінде қол жеткізген шетел тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және болашақ мұғалімдерге күнделікті өмірдің, мәдениеттің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік және коммуникативтік мәселелерді шешу, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі білім алуға қажетті және жеткілікті деңгейде коммуникативтік құзыреттілікпен қамтамасыз ету болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы 2
Бұл курсты аяқтағаннан кейін студенттер студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруды қамтамасыз ететін ең жиі қолданылатын грамматикалық құбылыстар туралы түсінікке ие болады, етістіктің тұлғалық емес формаларын (инфинитив, герунд және жіктік) таңдау ережелерін, айтылған фактіге қатысты өзіндік пікір білдіруге қызмет ететін модальды етістіктердің мағынасы, ағылшын тіліндегі реалды емес әрекетті білдіру түрлері мен тәсілдері туралы біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытылатын тілдің жағдаяттық грамматикасы 2
Студенттердің коммуникативті жағдаяттардың әртүрлі типтеріндегі (соның ішінде әлеуметтік-мәдени аспектіде) грамматикалық құбылыстардың мәні мен мүмкіндіктері туралы түсініктерін қалыптастыру және сөйлеудің грамматикалық механизмдерін коммуникативті-бағдарлы практикалық меңгеру тәжірибесін қамтамасыз ету, сонымен қатар сөйлеудің мотивациялық негізін құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бағалау және дамыту
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың арнайы бағдарланған әдістері
Курс Қазақстан Республикасында жан-жақты шет тілдік білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен қағидаттары туралы білімді бекітуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі сөйлесім әрекетінің лингвистикалық тұстарын саралайды, орта мектептің әртүрлі деңгейлерінде, шетел тілін ерте жастан оқытатын мектептерде шетел тілін оқытудың ерекшеліктері туралы білімдерін қолданады, ШТ арнайы және мамандандырылған мектептерде шетел тілін оқыту үдерісінің мазмұны мен құрылымы мен ерекшеліктерін зерттейді. Сондай-ақ дамудың психологиялық-педагогикалық даму алғышарттарын, көптілді ортада оқытудың қиындықтарын, авторлық әдістерді, ерте жастан оқыту жағдайында қос тілді оқытуды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі(С1 деңгейі)
Курс нақты мамандықтың болашақ мұғалімдерін оқытуға арналған және болашақ мұғалімдердің кәсіби қажеттіліктерін (тілді зерттеуде қолданылатын кәсіби маңызды тақырыптар мен жағдаяттар, түпнұсқалық тапсырмалар, проблемалық мәтіндер, болашақ кәсіби қызметке қатысты өзекті мәселелерді талқылау және т.б.) ескере отырып, мамандыққа байланысты тілді қолдануға сәйкес тілді (грамматика, лексика, фонетика) және коммуникативтік функцияларды меңгеруге бағытталған, яғни шетел тілін үйренуге ынталандырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік ағылшын тілі
Іскерлік ағылшын тілін оқу болашақ мұғалімдерге кеңседе немесе басқа іскерлік ортада пайдалы болатын ағылшын тілі дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Курс сұхбат алу дағдыларын дамытуға, ағылшын тілінде іскерлік электрондық хаттарды жазуға және бизнес тақырыптары мен мәселелерін зерттеуге арналған кең ауқымды сабақтарды қолдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көпшілік алдында сөйлеу және дипломатия
Курс дипломатиялық және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті тілдік дағдылардың негізгі бағыттарын зерттеуге арналған. Ауызша және жазбаша ағылшын тілінде академиялық және практикалық коммуникациялық жаттығулардың бірегей үйлесімділігін ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін оқытудың әдістемесі және лингводидактикасы
Бұл курстың мақсаты – лингвистикалық және әдістемелік құзыреттілік негіздерін кеңейтетін және тереңдететін, ағылшын тілін оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білім алу. Курстың мазмұны Қазақстандағы шет тілін оқыту саласындағы білім беру мазмұнын жаңартудың заманауи тенденцияларын ескере отырып, мұғалімдерді даярлауға қатысты мәселелердің кең ауқымын қамтиды. Бұл курс болашақ мұғалімдерге мектепте шет тілін оқыту бойынша кәсіби педагогикалық және тәрбие беру қызметі туралы қажетті білім береді және ғылыми және білім беру ақпараттар ағынында бағдарлау дағдылары мен икемін меңгеруді, жаңа ақпаратты оқу-педагогикалық қызметте пайдалану мақсатында ағылшын тілін оқыту әдістемесі бойынша оны таңдау, талдау және бағалау қабілетін қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Курс кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптері мен қиылысатын тақырыптарымен таныстырады. Жалпы педагогикалық және арнайы зерттеулерге сүйене отырып, оқыту үрдісінде оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия принциптерін ескере отырып, дараландыруға үйрету және оқыту технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілі теориясының негіздері (теориялық грамматика, теориялық фонетика, лексикология, тіл тарихы)
Бұл курстың мақсаты – тілдің тарихи, тілдік және мәдени дамуының негізгі кезеңдері, оқытылатын тілдің теориялық аспектілерінің қазіргі жағдайы туралы мұғалімнің білімін қалыптастыру. Курстың өзектілігі тіл білімі саласында қажетті білімді меңгерген маман дайындау. Курс болашақ мұғалімдердің лингвистикалық құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді, болашақ мұғалімдер теориялық грамматиканың, фонетиканың, стилистиканың, негізгі ағылшын тілінің жалпы бағыттарын меңгереді, негізгі морфологиялық және синтаксистік категориялармен әрекет етеді, ағылшын сөздерінің құрылымын, негізгі сөзжасам жолдарын, бейнелі фразеологизмдерді біледі. Курс болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінде ойлауға, нақты жағдаяттарда алған білімдерін қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Ағылшын тілін оқытудағы CLIL технологиясы
Курс қазіргі жұмыс берушілер арасында сұранысқа ие тұлғааралық, мәдениетаралық және лингвистикалық дағдыларды дамытудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Олар CLIL технологиясын қолдана отырып, оқу үдерісінің мақсаты, мазмұны және ұйымдастырылуы туралы білімі мен түсінігін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісіне нақты терминдер мен белгілі бір тілдік конструкцияларды кіріктіре алады, олар пәндік терминологияның сөздік қорын байытуға ықпал етеді және оны алған білімдері мен дағдыларын одан әрі меңгеруге және қолдануға дайындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілін оқытудағы STEM және STEAM технологиялары
Курс қазіргі заманғы вариативті шет тілін оқыту жүйесін дамытудың жетекші қағидаттары мен негізгі тенденциялары туралы білім мен түсінік қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер шет тілін оқытуда STEM және STEAM технологияларын қолдана алады, озық жетістіктер мен оқыту тәжірибесін талдап, жалпылай алады. Олар оқу үдерісін ұйымдастырудың мақсаты мен нысанына сәйкес оқушыларға материал таңдауда саралап, сыни тұрғыдан қарай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілін ерте оқыту әдістері
Курстың мақсаты – қазіргі заманғы шет тілін оқыту жағдайында оқытудың бастапқы кезеңінде ағылшын тілін оқытудың тәсілдері мен әдістері туралы білім беру. Болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі білім беру кезеңінде балаларға ағылшын тілін оқыту үдерісінде қолданылатын негізгі әдістер және тәсілдермен танысады, өйткені осы кезеңде балалар тілді меңгеру тұрғысынан өздерінің максималды әлеуетін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С1 деңгейі)
Курс белгілі бір мамандық бойынша болашақ мұғалімдерді оқытуға арналған және болашақ мұғалімдердің кәсіби мүдделерінің қажеттіліктерін ескере отырып, мамандыққа байланысты тілді қолдануға сәйкес келетін тілдік құралдарды (грамматика, лексика, фонетика) және коммуникативті функцияларды (тілді үйренуде қолданылатын кәсіби маңызды тақырыптар мен жағдайлар, шынайы тапсырмалар, проблемалық мәтіндер, өзекті мәселелерді талқылау және т.б.), бұл шет тілін үйренуге ынталандыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың зияткерлік әдістері мен технологиялары
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді ағылшын тілін оқытудың әдістерімен және технологияларымен таныстыру, танымдық іс-әрекетін белсендіру, шет тілін оқытудағы оқытудың озық педагогикалық технологияларды білуді ескере отырып, интерактивті тәсілдерді пайдалануға шығармашылық көзқарасты дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ағылшын әдебиеті және шығармашылық хат
Курс шығармашылық және сыни көзқарастарды біріктіруге, тәуелсіз ойлау мен талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер ескі ағылшын тілінен қазіргі кезеңге дейінгі әдебиет, соның ішінде американдық әдебиет бойынша білім алады. Курс сонымен қатар кәсіби деңгейде шығармашылық жазу дағдыларын дамытуға бағытталған. Шығармашылық жазу дағдысын дамыту болашақ кәсіби қызметке байланысты әдебиет және жазу саласындағы тиімді жазу үшін қажетті, ағылшын тілін оқыту кезеңінде алынған білімін жүйелеуге және іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тіліндегі дайындықтағы IT технологиялар
Курс барысында болашақ мұғалімдер шет тілін оқытудың гибридті және аралас форматында оқу үдерісінде білім беру технологияларын пайдалана отырып, өздерінің ақпараттық-технологиялық құзыреттілігін дамытады. Олар сондай-ақ онлайн/офлайн/гибридті режимде сыныпты басқару үшін қажетті өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамытады. Болашақ мұғалімдер студенттердің сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру және дамыту арқылы рефлексиялық қабілеттерін дамытуға ерекше көңіл бөледі. Олар ағылшын тілін оқытуда ең тиімді болып табылатын заманауи қашықтықтан/гибридті білім беру технологиялары туралы жүйелік түсініктерін түсіну қабілетін, сонымен қатар осы технологияларды мұғалім ретіндегі өзінің кәсіби қызметінде қолдануға негізгі дайындықты дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістемесі және жобалауы
Курс ғылымға және оның жіктеліміне анықтама береді, ғылыми зерттеудің әдісі мен әдістемесін анықтайды, негізгі ғылыми ақпарат көздерімен, оқу және ғылыми жұмыстың құрылымымен, студенттік жұмысты (курстық жұмыстар, тезистер, рефераттар, баяндамалар) дайындау, ресімдеу және қорғау ерекшеліктерімен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері мен дескрипторлары
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мүмкіндіктері мен функцияларын, сонымен қатар шет тілі сабағында критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы түсініктерін дамытады. Олар критериалды бағдарланған бағалаудың теориялық ережелерімен (бағалаудың қағидалары, әдістері, түрлері мен формалары), сонымен қатар шет тілі сабақтарында оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін бақылау мен бағалаудың рөлімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
Курс барысында болашақ мұғалімдер шет тілдерін оқытуда студенттердің білімді өздігінен меңгеру дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін инновациялық педагогикалық әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, педагогикалық шеберліктерін арттырады. Сонымен бірге болашақ мұғалімдер ұйымдастырушылық, басқарушылық және зерттеушілік құзыреттіліктерге ие болады. Оқыту үдерісінде болашақ мұғалімдер студенттердің ақыл-ой белсенділігін дамытуға бағытталған құзыреттілік және мәдени тәсілдерді зерттейді. Болашақ мұғалімдер сыни мәселелерді шешу дағдыларын анықтауды үйренеді, оқу материалын өз бетінше меңгеруде тәжірибе жинақтайды, зерттеу жұмыстарын жүргізеді және шет тілі мұғалімі ретінде кәсіби өмірінде пайдалы болатын қасиеттерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін оқу және үйретуге арналған компьютерлік қосымшалар және ресурстар
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдердің бойында ағылшын тілін үйрету және оқыту үшін компьютерлік қосымшалар мен ресурстарды пайдалану бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқыту барысында болашақ мұғалім ғылыми-зерттеу, лингво-дидактикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді. Курстың өзектілігі тіл үйренушілерге өздерінің тілдік дағдыларын жетілдіруге, оларды оқытудың басқа әдістерімен толықтыруға көмектесетін білім беру ресурсы ретінде цифрлық технологияларды пайдалануда, сол арқылы лингвистикаға бай оқу ортасының қатысуын қамтамасыз етуде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалдық стилистика
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді сөйлеу коммуникациясының әртүрлі салаларындағы тіл қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру, стилистиканың негізгі терминологиясын меңгеру және барлық деңгейдегі ағылшын тілінің әртүрлі функционалдық стильдерінің әлеуметтік-лингвистикалық және прагматикалық аспектілерін ұсынуды дамыту (фонетикалық, лексикалық-фразеологиялық, морфологиялық, синтаксистік бірліктер). Курстың өзектілігі – ағылшын тілі стилінің негізгі мәселелерін көрсету, тілдік экспрессивтік құралдарды дұрыс қолдану. Болашақ мұғалімдер ағылшын тілінің функционалдық және стильдік жүйесін біледі, лингвистикалық зерттеу әдістерін меңгереді, мәтіннен экспрессивтік құралдарды тауып, олардың қызметін анықтай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілін оқытудағы театрландыру
Бұл курс тілдік материалды қызықты әрі жеңіл меңгеруге, оны қарым-қатынас және театрландыру үдерісінде белсендіруге, сонымен қатар ағылшын тілі сабақтарында интерактивті білім беру технологиясы ретінде театрландыруды түсінуді ұсынуға бағытталған. Бұл курс ашық диалогты, эмоционалдық құрамдас бөлікті дамытуға, болашақ мұғалімдердің ой-өрісін кеңейтуге ықпал етеді, бұл шет тілін үйрену мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау технологиялары
Курс барысында болашақ мұғалімдер құзыреттілік нәтижелерін критериалды бағдарланған бағалау технологиясымен танысады. Олардың білім беру сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасы қалыптасады, оқушылардың тілдік білімін тексеру үшін мақсат қоюға және материалдың мазмұнын таңдауға байланысты кәсіби дағдылары дамиды. Сондай-ақ олар шет тілін оқытуды бағалаудың әдістерін, формалары мен құралдарын таңдауды, ақпараттық технологияларды және әлемдік әдістемелік-педагогикалық тәжірибені пайдалана отырып, тест тапсырмаларын әзірлеуді үйренеді. Курс барысында болашақ мұғалімдердің тұлғалық жетілуі қалыптасып, мұғалім ретінде психологиялық, педагогикалық, әдістемелік құзыреттіліктері дамиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің стилистикасы және лексикологиясы
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді тілдің стилистикасымен, оның негізгі санаттарымен, функционалдық стильдерімен, стилистикалық амалдармен таныстыру, мәтінді стильдік талдаудың негізгі әдістеріне сипаттама беру, корпус стилін қолдану, сонымен қатар лексикологияны және лексикографияны оқыту болып табылады. Курстың өзектілігі стилистиканы қарастыруға, әртүрлі тілдік стильдерге және ағылшын тілінің негізгі нұсқаларына тән лексикалық құбылыстарды зерттеуге, онлайн бағдарламалар мен басқа да цифрлық құралдарды пайдалануға бағытталған. Бұл курсты оқу нәтижесінде болашақ мұғалімдерде әртүрлі жағдайларда тілдік және сөйлеу бірліктерін мақсатты түрде қолдану қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық ағылшын тілі
Курс барысында болашақ мұғалімдер 4 тілдік дағдыны дамытады: академиялық оқу, академиялық жазу (эссе, іскерлік хат және т.б.), сөйлеу, академиялық мәтіндер негізінде тыңдау, сонымен қатар сыни тұрғыдан ойлауды дамытатын практикалық оқыту құралдары. Болашақ мұғалімдер академиялық коммуникацияның негізгі ұғымдарын, түрлерін, формалары мен функцияларын зерттейді. Олар академиялық стильдің жанрлық түрлерін және академиялық қарым-қатынас мәдениетін зерттейді. Сондай-ақ олар академиялық дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен, баяндау формаларымен, сондай-ақ талдау және дәлелдеу әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыныпта тілді бағалау, бағалау кезеңдері мен құралдары
Болашақ мұғалімдер шет тілі сабағында критериалды бағалаудың технологиялық негіздерімен және білім беру үдерісінің бақылау-реттеу компонентінің ерекшеліктерімен танысады. Сондай-ақ олар критериалды бағалаудың теориялық ережелерімен (бағалаудың қағидалары, әдістері, түрлері мен формалары), сонымен қатар шет тілі сабақтарында оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін бақылау мен бағалаудың рөлімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық емтихандарды тапсыруға дайындық стратегиясы (IELTS, TOEFL)
Пәнді оқытудың мақсаты – еуропалық және американдық жоғары оқу орындарына түсу кезінде қажетті ағылшын тілі бойынша халықаралық емтихандарды табысты тапсыруға дайындық; халықаралық алмасу бағдарламаларына, академиялық және кәсіби тағылымдамаларға қатысу, Қазақстан, Ресей және шетелде жетекші халықаралық компанияларға жұмысқа орналастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлеп, енгізеді.
- Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен көзқарастарын түсіндіреді.
- Оқытылатын тілдердің фонетикалық, грамматикалық, морфологиялық, лексикалық, графикалық, сөз жасамдық жүйелері туралы білімін әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызекі және жазбаша сөйлесімді жүзеге асыру үшін қолданады.
- Әр білім алушының білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тіліндегі оқу үдерісін үлгісін жасай алады.
- Болашақ мұғалімдер оқу құралдарының мазмұнын, стратегияларын таңдап, пайдалана алады; білім берудің барлық деңгейлерінде білім беру қызметін басқару, мұғалімнің білім беру жүйесіндегі педагогикалық процесте критериалды бағалау, инклюзивті орта және цифрландыру мүмкіндіктерін болжайды; өзін-өзі бағалау, талдау және бақылау мүмкіндіктерін көрсетеді.
- Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі мәтінді және оның тілді меңгеру деңгейіне сәйкес тілдегі сөз саптауын қабылдау, түсіну және түсіндіру арқылы тиімді коммуникативті әрекеттестікке қабілетті.
- Болашақ мұғалімдер басқа мәдениет өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады; жеке адамдармен, ұжыммен, қоғам мен әлеуметтік және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асырады; кәсіби, академиялық және іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі коммуникациялық жағдайларында коммуникативті ниеттерін жүзеге асырады.
- Болашақ мұғалімдер ұлттық әдет-ғұрыптарды, салт-дәстүрлерді біліп мәдениетаралық қарым-қатынаста қолданады; елтану ақпаратын пайдалана біледі.
- Болашақ мұғалімдер пәнаралық білімдерін қолдана алады; кәсіби салада шешім қабылдау үшін әртүрлі пәндік салалардағы білім, білік және дағдыларды біріктіре отырып, тілдік әрекеттерді орындай алады.
- Болашақ мұғалімдер кәсіби маңызды ақпаратты сыни тұрғыдан талдай, өңдей және жүйелей алады, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырып, эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдана алады.
- Болашақ мұғалімдер қарым-қатынастың әртүрлі әлеуметтік жағдайларында бағдарлай алады, дәлелдерді қолдана отырып, өз пікірін/көзқарасын айта алады, топта жұмыс істей алады, жобалық және зерттеу қызметінің нәтижелерін жеткізе алады, кәсіби және жеке тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады.