Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02120 Вокалдық өнер в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

Пәндер

  • Есту дайындығы - 1

    «Есту дайындығы 1» курсы болашақ кәсіби музыканттың іс-әрекетіне қажетті практикалық есту дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың міндеттері – студенттің музыкалық ойлауы мен қабылдауын тәрбиелеу, кәсіби жұмыста дербестігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Пән бір дауысты және бір тональді музыкалық диктантты жазуға, есту талдауына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано 1

    Пән жан-жақты дамыған кәсіби музыкантты қалыптастыру үшін қажет. Курстың негізінде студенттерді бароккодан қазіргі заманға дейінгі музыкалық әдебиеттің ең жақсы үлгілеріне тәрбиелеу жатыр. Оқу репертуарына мазмұны, формасы, стилі, құрылымы, метроритмі және техникалық тәсілдері бойынша әр түрлі қазақстандық композиторлардың жоғары көркем шығармалары міндетті түрде енгізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Гармония

    Курс классикалық және романтикалық музыкалық мұра шеңберіндегі фактураның негізгі түрі – гомофонды- гармоникалық саласындағы оқушылардың білімін дамытуға және тереңдетуге бағытталған. Семестр барысында барлық негіздер, соның ішінде II дәрежелі туыстық модуляциялар, эллипсис, III модуляциялар және одан да алыс туыстық, кіші және негізгі дәрежелер зерттеледі. Әуенді аккордтық емес дыбыстармен үйлестіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сольфеджио-1

    Музыкалық естуді, музыкалық есте сақтауды, нотадан анағұрлым еркін ән айту дағдысын (сольфеджирлеу), тыңдалған материалды нотаға түсіру дағдысын (музыкалық диктант, есту талдауы), әуенді есту қабілетімен таңдау және сүйемелдеу дағдысын біртіндеп дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін практикалық пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық вокал - 1

    Оқытудың бастапқы кезеңі үшін қажетті көлемде вокалдық-техникалық және орындаушылық дағдыларды дамытуды көздейтін негізгі пән. Ән айту кезінде дененің, бас және ауыздың орнасуы. Вокалды есту қабілетін дамыту, әншілік тыныс алу, өтпелі ноталармен жұмыс жасау, қарапайым жаттығулар мен вокализдерді, мамандық талаптарына сәйкес мәтіні бар қарапайым шығармаларды айту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка теориясы

    Бұл курс теориялық және практикалық дағдыларды, музыка теориясының негіздерін меңгеруге бағытталған. Бұл курстың міндеттері музыкалық сөйлеудің интервалдарын, аккордтарын, ладттарын және басқа элементтерін тереңдетіп зерттеуді қамтиды. «Музыка теориясы» – гармония, полифония, музыкалық формаларды талдау пәндер циклінен алдында болады. Ол сольфеджио курсымен қатар оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано 2

    Бұл курс жан-жақты дамыған кәсіби музыканттың қалыптасуына қажет. Фортепиано аспабының ерекшелігі онда әртүрлі аспаптар мен шығармаларға жазылған шығармаларды ойнауға мүмкіндік береді. Ансамбль әртісі, солист және оқытушы болып жұмыс істеуге дайындалып жатқан студент үшін фортепиано арнайы пәнмен органикалық байланысқан екінші музыкалық аспап болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Академиялық вокал - 2

    Вокалдық-техникалық және музыкалық орындау дағдыларын қалыптастыру. Дауыс қою бойынша одан әрі жұмыс жасау. Жаттығулар мен вокализдерді айту. Дауыс динамикасы, дұрыс дыбыс жүргізу, тыныс алуды нығайту, дикция, интонация, метро-ритм бойынша жұмыс. Ән айтудағы психологиялық процестер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сольфеджио-2

    Музыкалық естуді, музыкалық есте сақтауды, нотадан еркін ән айту дағдысын кезең-кезеңімен дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін практикалық пән. Пән хроматизм және альтерация сияқты тақырыптарды кеңейтуге және енгізуге бағытталған. Бір дауысты нөмірлер мен аккордтық тізбектерді айту дағдысы күшейтілді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық ән салу 1

    Студенттердің камералық ән айту саласындағы кәсіби білімдерін қалыптастыру; мұғалімнің жетекшілігімен концерттік камералық репертуарды дайындау бойынша өзіндік жұмыстың практикалық дағдыларын дамыту. Концерттік репертуарды кеңейту. Сөз тіркестері, концертмейстермен ансамбль бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актерлік шеберлік

    Сахналық орындаудың бастапқы теориялық негіздері мен бастапқы практикалық дағдылары сахналық қозғалыстың негізгі принциптерін зерттеуді, серіктестермен өзара әрекеттесу техникасын меңгеруді, мимиканың, жест-ишараның мәнерлілігін дамытуды және сахна кеңістігін меңгеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық орындаушылық 1

    «Камералық орындаушылық» пәні бойынша сабақтар практикалық және теориялық сипатта болады. Бұл жұмыстың негізгі құрамдас бөліктері шығарманың формасын, мазмұнын, оның мазмұнын меңгеруге ұмтылу болып табылады. құрылымымен, жалпы динамикамен, стилистика мен композиторлық жазудың ерекшелігі, түсіндірумен шығармалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Есту дайындығы - 2

    «Есту дайындығы 2» курсының бағдарламасында есту талдауы мен музыкалық диктанттардың күрделілік деңгейі күшейтіледі, студенттер хроматизммен және өзгерістермен бір дауысты диктанттарды жазуды үйренеді, әртүрлі кілттер мен гармоникалық құрылымдарды қолдана отырып, көп дауысты диктанттарды жазуды меңгереді, күрделі ритімдерді және әуезді құрылымдарды ажырату және түсіндіру дағдыларын дамытады, есту қабілеті аясында музыкалық интервалдармен және аккордтармен жұмыс істеу техникасын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық вокал - 3

    Сабақ барысында алынған білімдер мен дағдыларды өз бетінше практикалық қолдану қабілетін дамыту және бекіту. Дыбысты қалыптастырудың негізгі принциптері, еркін сөйлеу техникасы, дыбыстың жоғары позициясы бойынша жұмысты жалғастыру. Регистрлерді түзету. Вокалдық репертуарды кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано (Вокальды сүйемелдеу өнері) 3

    Пән вокалистің қалыптасуында үлкен кәсіби мәнге ие. Ол студенттерде: сыни, байқағыштық, стилистикалық идеялардың айқындылығы, полифониялық және гармоникалық ойлау, дыбыстық тепе-теңдікті есту бақылауы, серіктесті есту қабілеті, өз партиясының әуенін жүргізу сынды кәсіби-психологиялық қасиеттерді тәрбиелейді. Курстың негізінде студенттерді бароккодан қазіргі заманға дейінгі музыкалық әдебиеттің ең жақсы үлгілеріне тәрбиелеу жатыр.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Музыка тарихы 1760-1900 - 1

    XVII-XVIII ғасырлардағы шетел классикалық-романтикалық музыкасының қалыптасу және даму кезеңдерін меңгеруге бағытталған пән. Тарихи курста ғасырлар тоғысындағы музыка стилі мен эстетикасының нақтылануы да, осы кезеңнің жанрлық панорамасы да, жалпы еуропалық музыка өнерінің мәселелері де қамтылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Еуропалық тілдер «Неміс тілі» 1

    Ұсынылған элективті курс «Вокалдық өнер» мамандығының студенттеріне арналған, нәтижесінде білім алушылар өз жұмысында қолдануға мүмкіндік беретін практикалық неміс тілін меңгеруі керек, бұл мынаны білдіреді: -шет тілінде ауызша және жазбаша коммуникативтік қызметті жүзеге асыру; -ЖОО-да алған білімдерін өз бетінше тереңдету және дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық-романтикалық музыка тарихы -1

    1750-1860 жылдардағы шетел классикалық-романтикалық музыкасының қалыптасу және даму кезеңдерін әлемдік музыка өнерінің дамуы жағдайын меңгеруге бағытталған тарихи пән. Пәннің мақсаты: XVII-XVIII ғасырлардағы композитордың осы дәуірдегі ойлау ерекшеліктерін, музыкалық мұрасының стилі мен эстетикасын ұғындыру және студенттердің музыкалық ой-өрісін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның опера репертуары 1

    «Қазақ операсының репертуары» пәні қазақ композиторларының операларынан опералық партиялар мен ансамбльдерді (дуэттер, терцеттер, квартеттер) меңгеруге бағытталған. Қазақ тілі фонетикасының ерекшеліктерін (дауыссыз және дауысты дыбыстардың айтылуын), шығармалардың жасалу тарихын, қазақ шығармаларын түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камералық ән салу 2

    Әлемдік вокалдық-камералық музыка үлгілерінде музыкалық-көркемдік талғамды, бейнелі ойлауды дамыту; концертмейстермен ансамбльде жұмыс істей білу, концерттік-камералық репертуарды дайындау бойынша өз бетінше жұмыс істеудің практикалық дағдылары (шығарманы таңдау. үйрену, музыкалық және поэтикалық мәтінмен жұмыс және т. б.) концерттік репертуарды кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Барокко репертуары 1

    «Барокко репертуары» пәні барокко музыкасын стильдік дәл орындауға қажетті техниканы меңгеруге және 16-17 ғасырлардағы композиторлардың опералық рөлдерін зерттеуге бағытталған. Реестрді теңестіру, шетелдік мәтінді дұрыс айту, сөз тіркестерінің ерекшеліктері, стилі бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камералық орындаушылық 2

    «Камералық орындаушылық» пәні дамытады вокалдық-техникалық. музыкалық-көркемдік және орындаушылық дағдылар білім алушылардың, жетілдіруұет ақылдыларе авторлық (поэтикалық және музыкалық) мәтінді сауатты оқып, оны құрастыра білуе шыншыл музыкалық тұрғыдан-көркемдік бейненің, шығармамен өз бетінше жұмыс істей білу (авторлармен танысу, дәуір, стиль, үйрену, т.б.)

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Еуропа тілдері «Француз тілі» 1

    Француз тілін оқытудың мақсаттары: жалпы білім беру, елтану және кәсіби маңызды ақпарат алу үшін түпнұсқа әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларына үйрету; француз тілінің барлық фонетикалық және орфоэпиялық нормаларын сақтай отырып, сауатты дағдылар мен біліктілікті қалыптастыру, орындалатын партиялардың түпнұсқа мәтіндері мен партитураларын оқу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Актерлік шеберлік 1

    Оқудың бастапқы кезеңінде қажетті көлемде актерлік және орындаушылық шеберлікті дамытуды қарастырады қосымша БББ - «Мinor» үшін актерлік және сахналық өнердің ішкі және сыртқы әдістерінің білім, білік және дағдылар жүйесін меңгеру. Көру және есту зейінін, есте сақтау, бақылау, қиялдау, елестету ойлауын, хореографиялық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық вокал - 4

    Вокализацияның әртүрлі түрлерімен, кантиленалық әнмен, әншілік диапазонды кеңейту, әншілік тыныс алуды нығайту, вокалдық техниканың әртүрлі түрлерімен жұмыс, вокалдық есту қабілетін жетілдіру. Дауысты дыбыстарды түзету дикция, артикуляция, орындаудың мәнерлілігі бойынша жұмысты жалғастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Барокко репертуары 2

    Барокко репертуары 2 – Р. Броски, Л.Винчи, Н. Порпора, И.С. Бах, Г. Ф. Гандель және басқалар сияқты барокко композиторларының операларынан арияларды меңгеруге бағытталған курс. Студенттер үйлесімділік ерекшеліктерін, сондай-ақ осы кезеңдегі композиторлардың музыка тілінің сипаттамаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Опералық дайындық

    «Опералық дайындық» - сахнада практикалық жаттығулардан тұратын курс. Ол рөл бойынша жұмысты қамтиды - теориялық талдаудан «әрекет арқылы» және «ұсынылған мән-жайлардан» сахналық репетициялар мен дайын үзінділерді шығаруға дейін. Шығарманың ерекшелігі дауыстың барлық түріне арналған вокалдық шығармалардан репертуар таңдауда, бұл пәнге сағат саны шектеулі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық-романтикалық музыка тарихы 2

    Бұл пән тарихи пәндер курсына жатады. Мақсаты – 1750-1820 жылдардағы шетел классикалық-романтикалық музыкасының дамуының негізгі кезеңдері туралы студенттердің ой-өрісін қалыптастыру және классикалық-романтикалық дәуірдің көркемдік бейнелену ерекшеліктерін ашу. Пәнді меңгеру нәтижесінде еуропалық музыка өнерінің даму картинасы, дәуір стилі мен жанрларының ерекшеліктері қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Итальян тілі

    Курс маңызды өмірлік жағдайларды білдіретін лексикалық тақырыптар шеңберінде негізгі лингвистикалық (лексикалық-грамматикалық) материалды жалпылауға және жүйелеуге бағытталған және сөйлеудің негізгі функционалды стильдері, олардың сорттары, тілдік ерекшеліктері мен тән жанрлары туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Негізгі міндет кәсіби салада ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін жетілдіру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық ән салу 3

    Концерттік және камералық бағдарламаларды, оның ішінде шығармалардың жанрлық және стильдік алуан түрлілігін оқып-үйрену, орындаушылық шеберліктің кәсіби деңгейін арттыру. Камералық концерттік репертуарды кеңейту, орыс, шетелдік және отандық композиторлардың вокалдық циклдеріндегі жеке романстарды оқу. Дыбыс фонетикасының ерекшеліктерін, шетел мәтінін дұрыс айтуды пысықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік ғылымдар және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Әлеуметтік ғылымдар және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері пәні студенттерді биосфера, табиғаттың бір бөлігі ретінде адам, тіршілік қауіпсіздігінің экоголиялық аспектілері, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет туралы заманауи түсініктермен таныстырады, пән шеңберінде студенттердің кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру және зияткерлік меншікті қорғау үшін қажетті нормативтік-құқықтық базаны білуін қалыптастыру, білім алушыларда экономикалық ойлау тәсілін қалыптастыру үшін экономиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын зерделеу жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Опера шеберлігі

    Сахналық бейнеде бейнеленген вокалдың, қозғалыстардың, эмоциялардың органикалық бірігуі. Сахнадағы іс-әрекет кезінде физикалық аппаратты «сипатта» иелену. Сахнадағы өзін-өзі ұстаудың негізгі қағидаларын білу. Ұсынылған жағдайларда музыкалық үзіндіні орындау кезінде сахналық серіктестермен өзара әрекеттесу дағдылары (ария, дуэт, операдан көрініс және т.б.). Вокалисттің көркемдік дамуы. Сахналық этика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актерлік шеберлік 2

    Тығыздық пен қаттылықты жою. Ырғақ сезімін және қимыл-қозғалысты үйлестіруді, сөйлеу тынысы мен артикуляциясын, өлең материалдары бойынша дикцияны және тіл бұрмалауын дамыту. Эскиз, жаттығулармен жұмыс. Сахналық зейінді, қиялды дамыту. Темп. Ритмопластика. Хореографиялық дағдыларды үйлестіру, дамыту. Мимикалық жаттығулар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Итальян тілінің әлемі (лингвистикалық және мәдени курс)

    Ұсынылған курс «Вокалдық өнер» мамандығының студенттеріне арналған және Италия мәдениетімен ажырамас байланыста итальян тілін үйренуге бағытталған. «Итальян тілінің әлемі (лингвистикалық және мәдени курс)» пәнін меңгерудің мақсаты әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті ескере отырып, бейресми және ресми қарым-қатынастың негізгі коммуникативтік жағдайларында шет тілін белсенді қолдану үшін ауызекі-тұрмыстық тілді және мамандық тілін практикалық меңгеруге үйрету болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық өнер тарихы

    «Орындаушылық өнер тарихы» пәнінің курсы вокалдық орындаушылық өнер тарихы саласындағы вокалисттердің жан-жақты дамуына, вокалдық мектептердің қалыптасуы мен дамуына, білімдерін кеңейту мен дамытудағы құрамдастардың бірі ретінде қарастырылған. Пән – әншінің кәсіби білімінің құрамдас бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еуропа тілдері «Француз тілі» - 2

    «Француз тілі» пәні кіріспе және негізгі курстан тұрады. Кіріспе курста (5 сабақ) француз әліпбиімен танысу, оқу ережелері және дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айту қарастырылады, бұл болашақ вокалистерді дайындауда маңызды болып табылады. Негізгі курс (25 сабақ) лексикалық және грамматикалық дағдыларды қалыптастыруға, сөйлеу дағдыларын дамытуға және оқудың тұрақты дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұған қарапайым мәтіндерді оқу және көптеген жаттығуларды орындау арқылы қол жеткізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еуропалық тілдер «Неміс тілі»-2

    «Неміс тілі» пәні фонетикалық материалды меңгеруді, айтылу ережелері мен оқудың негізгі дағдыларын үйретуді қарастырады. Неміс тілінің сөздік қорын қалыптастыру, бейімделген мәтіндерде сөйлем құрастыруда және оқуда жаңа сөздерді қолдану. Диалогтік және монологтік сөйлеуді дамыту. Неміс тілінің бастапқы деңгейін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыка тарихы 1760-1900 - 2

    Мақсаты студенттерде еуропалық классиканың, атап айтқанда, Вена классикалық мектебінің дамуының толық бейнесін қалыптастыру болып табылатын тарихи пән. Бұл кезеңнің орталық композиторлары: К.Ф.Глюк, Дж.Гайдн, В.Моцарт, Л.Бетховен. Пән белгілі бір дәуірдің стильдік ерекшеліктерін, классицизм дәуірінің жанрларын, стилі мен эстетикасын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық өнер тарихы

    Курс классицизм мен романтизм кезеңдерінің музыкалық мәдениетін зерттеуге бағытталған. Дәуірдің музыкалық эстетикасы, тұлғалар және олардың шығармашылық мұралары қарастырылады. ХІХ ғасырдағы Германияның вокалдық педагогикасы. Мектеп бастапқы тондар, Италиялық вокалдық ұлттық мектеп. XVII-XVIII ғасырлардағы француз вокалдық өнері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның опера репертуары 2

    Қазақстандық опера репертуары 2 – Е.Брусиловский, А. Жұбанов, М. Төлебаев, Е. Рахмадиев сияқты қазақстандық композиторлардың операларындағы партияларды зерттеуге бағытталған пән. Оқу барысында студенттер әр композитордың авторлық стилінің өзгешеліктерін зерттейді, олардың жеке ерекшеліктерін, музыка тілін және драмалық бейнелерді ашу тәсілдерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық орындаушылық 3

    Мәнерлі де мәнді ән айту дағдыларын меңгеруге, орындаушылық шеберлікке, көркемдік даралықты дамытуға, композитордың жоспарын белгілі бір музыкалық образдарда бейнелей білуге, шығарманы нанымды түсіндіруге, концертмейстермен ансамбль сезімін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыка тарихы 1900-1945

    Бұл пән ХХ ғасырдағы әлемдік музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Тарихи курста ғасырлар тоғысындағы музыканың стильдері мен эстетикалық қондырмаларының алуан түрлілігін түсіндіру де, осы кезеңдегі жанрлардың сан алуандығы, бұқаралық жанрлар, жалпы еуропалық музыка өнерінің мәселелері де қозғалады .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы пәндерді окыту әдістемесі -1

    Болашақ педагог мәдениетін тәрбиелеудің педагогикалық дағдылары мен негіздерін иеленуге бағытталған мамандандырылған оқу курсы. Курс педагогикалық шеберлік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған жаттығуларды қамтитын теориялық және практикалық тапсырмалар блогын көрсетеді. Оқу процесінде әдістемелік дағдыларға, талдауға және жобалауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сөйлеу мәдениеті - 1

    «Сөйлеу мәдениеті» пәні – студенттердің аудиториялық және өзіндік жұмыстарына арналған теориялық және практикалық материалды қамтиды. Пән дикцияның өзекті мәселелерін, интонациялық-мелодиялық және орфоэпиялық мәдениетті, автор сөзін меңгертуді, оның мағыналы, әсерлі, стильдік сипатын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Стильдер тарихы -1

    Пән көркемдік стильдер мен бағыттардың дамуының негізгі кезеңдерін, белгілі бір жиынтықтар мен өнер құбылыстарының көркемдік ерекшелігін сипаттайтын экспрессивті құралдарды, мейлі ол үлкен көркемдік дәуір болсын, жеке көркемдік бағыт немесе жеке суретшінің тәсілі болсын, зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Актерлік шеберлік 3

    Объективті емес және пластикалық эскиздермен, жаттығулармен жұмыс. Импровизация. Импровизациялық қабілеттерін дамытуға арналған этюдтер орындау. Ритмопластика, хореографиялық дағдылар. Ұсынылған жағдайлар рөлді сауатты және мағыналы орындау дағдысын қалыптастыру және тәрбиелеу. Әріптеспен өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи музыка тарихы - 1

    Тарихи пән, оның мақсаты – ХХ ғасырдағы еуропалық музыкалық мәдениеттің даму картинасы туралы түсінік беру. Пән студенттердің 20 ғасыр музыкасының жаңа жанрлары мен стильдік алуандығы, бұқаралық музыканың пайда болуы және осы кезеңнің тарихи контексттегі маңызы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Костюм тарихы және грим өнері - 1

    Ежелгі дәуірден бастап ХХ ғасырдың басына дейінгі көркем мәдениетті дамыту контекстінде тарихи костюм саласындағы білім базасын қалыптастыру; режиссерлік ойлауға сәйкес кейіпкердің бейнесін жасау мақсатында макияж өнері арқылы сыртқы келбетті өзгерту әдістері мен тәсілдерін практикалық игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық дуэт - 1

    Екідауысты ән айту негізінде (әндер, романс) ансамбльдік орындау дағдыларын дамыту. Дауыс үндестігі мен динамикасы, дұрыс және бір уақытта тыныс алу, музыкалық фразаны аяқтау, анық дикция бойынша жұмыс. Орындаушылық шеберлік пен артистизмді тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбль -1

    Ансамбльдік музыка материалы бойынша ансамбльді орындау дағдыларын дамыту, ансамбльдің романстық ән әдебиетімен кеңінен таныстыру, тәрбиелеу музыкалық тұрғыдан-көркемдік талғамы мен орындалатын шығармалардың стилін түсінуі. Серіктестермен ансамбль бойынша жұмыс және концертмейстерм. Ән айтудағы мәнерлілік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сахна тілінің негіздері 1

    Сөйлеу аппараты мен дикцияда жұмыс істеудің алғашқы практикалық дағдыларына дұрыс артикуляцияны дамыту, дауысты қою, айтылымның анықтығын жақсарту, дауыс күшін сақтау үшін тыныс алу техникасы, интонация мен тембрмен жұмыс істеу жатады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Опералық сыныбы 1

    Сахналық шеберліктің, вокалдық орындаудың практикалық дағдыларын игеру, сахналық іс-әрекеттің логикасы мен пластикасын меңгеру, сөздің сапалы берілуін, хореографиялық дағдыларды, мәнерлі бейнелер жасау үшін актерлік шеберлікті дамыту, вокалдық және драмалық элементтерді сахналық қойылымға біріктіре білу, көпшілік алдында сөйлеуге сенімділікті қалыптастыру, қимылдар мен сахналық еркіндікті үйлестіруді дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камералық класс 1

    Вокалдық-техникалық және музыкалық орындау дағдыларын, репертуарды кеңейту бойынша өзіндік жұмыс, «Камералық ән айту» сабақтары процесінде алынған дағдыларды, білімдер мен дағдыларды практикалық қолдану, көркемдік қабілеттерін дамыту, вокалдық циклдармен танысу, әннің негізгі жанрларын, 18-20 ғасырлардағы роман музыкасын практикалық зерттеу арқылы қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ән айту тәрбиесінің әдістемесі -1

    Вокал өнерін оқыту, дауысты дамыту, тыныс алу техникасы және музыкалық есту әдістерін зерттейтін пән. Курс теориялық негіздерді практикалық дағдылармен үйлестіре отырып, вокал саласындағы педагогикалық қызметке дайындалуға бағытталған. Оқу үрдісінде студенттер дұрыс дауыс қою техникасын, вокалдық аппаратпен жұмыс істеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық вокал - 5

    Әннің диафрагмалық тыныс алуын, қозғалғыштығын және дауыс икемділігін жақсарту. дыбыс динамиктері. Вокалдық-интонациялық және вокалдық-техникалық дағдыларды жетілдіру. Шығарманың эмоционалды-экспрессивті (көркемдік) жағымен, сөз тіркестерімен, шығармалардың стилистикалық ерекшеліктерімен, әртістігімен, әншілік диапазонының кеңеюімен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Костюм тарихы және грим өнері - 2

    Еуропа мен Азиядағы көркем мәдениеттер мен стильдердің дамуы аясында, экономикалық, саяси, мәдени және әлеуметтік оқиғалар контекстінде костюм формаларының эволюциясы туралы түсінік алу. Грим өнері арқылы кейіпкер бейнесін жасау тәсілдері мен әдістерін іс жүзінде меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Опералық сыныбы 2

    Вокалдық орындаушылықты синтездеу дағдылары, жалпы музыкалық сауаттылық, сахналық іс-әрекеттің логикасы мен пластикасын меңгеру, сөзді сапалы жеткізу, хореографиялық дағдылар, сахналық образбен жұмыс, жалпы шығарманы интерпретациялау арқылы. нсеріктеспен, дирижермен және режиссермен жұмыс істеу дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сөйлеу мәдениеті - 2

    Болашақ опера және камералық әншілердің сауатты және кәсіби сөйлеу мәдениетін дамыту, опера және камералық сыныптарда музыкалық шығармада сөйлеу мәдениетінің негіздерін қолдану, дұрыс сөйлеу тыныс алу және артикуляция дағдыларын қалыптастыру, музыкалық интерпретацияда дикция мен экспрессивтілікті жақсарту, музыкалық сүйемелдеумен сөйлеу өзара әрекеттесу техникасын игеру, Вокалдық шығармалардың стильдік ерекшеліктерімен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбль -2

    Опера терсеталарын, квартеттерін, квинтеттерін және т.б. орындауда ансамбльдік шеберлікті барынша дамыту, дауыстардың дұрыс тепе-теңдігін табу, ансамбльдік орындауға назар аудара отырып, Батыс Еуропа, орыс және қазақ композиторларының кең ауқымды операларымен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық композиция және стильдік талдау1

    Классикалық музыканың қазіргі заманғы музыкалық шығармаларының құрылымы, мазмұны мен формасының заңдылықтарын, классикалық композиторлар мен замандастардың шығармаларының формасы, идеясы мен көркемдік дизайнының стиль ерекшеліктерімен байланысын зерттеу, тарихи контексттің музыкалық форма мен мазмұнның дамуына әсерін талдау, композициядағы инновациялық тәсілдер мен әдістерді зерттеу классикалықтан қазіргі авторларға дейін, музыкалық тіл мен стильдің эволюциясын түсіну әр түрлі дәуірлерде, музыкалық шығармаларды тарихи және мәдени фон аясында түсіндіру және сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заманауи музыка тарихы 2

    Пән әлемдік музыка өнерінің дамуы жағдайында 1950 жылдардан бастап шетел музыкасының қалыптасу және даму кезеңдерін меңгеруге бағытталған. Пәннің мақсаты – осы дәуірдегі композитордың ойлау ерекшеліктерін, ХІХ музыкасының дағдарысын, стильдік алуандылығын, композицияның жаңа әдістерінің пайда болуын, сонористика және электроакустикалық музыканы түсіндіру. Курс ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Еуропа мен АҚШ-тың музыкалық мәдениетін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық класс 2

    Вокалдық-техникалық және музыкалық орындаушылық дағдыларын, әншілік үдеріс технологиясы бойынша білімдерін қалыптастыру, камералық орындау дағдыларын дербес практикалық қолдану қабілетін дамыту және бекіту. Вокалдық репертуарды кеңейту, шетелдік және орыс композиторларының вокалдық циклдарымен танысуды жалғастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актерлік шеберлік 4

    Ұсынылған жағдайлар. Рөлді сауатты және мағыналы орындау дағдыларын қалыптастыру мен тәрбиелеуді, актерлік техниканы дамыту бойынша жұмысты жалғастыру. Кезеңдік ритмопластика. Сахналық бейнені жасау кезінде вокалдық техниканың әртүрлі әдістерін және хореографиялық дағдыларды қолдану техникаларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ән айту тәрбиесінің әдістемесі - 2

    Бұл пән: -ән өнері саласында оқытудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін зерделеуге, педагог-вокалистің арнайы, кәсіби білімін қалыптастыруға, дауыспен, интонациямен және тыныс алумен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, вокалдық орындаудың әртүрлі жанрлары үшін дауысты қою әдістемелерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық вокал - 6

    Вокалдық техниканы жетілдіру, интонация, регистрлерді түзету, орындаудың мәнерлілігі, дыбыс динамикасы, кантилена, әншілік тыныс алуды нығайту, музыкалық сезіну, әртістік бойынша одан әрі жұмыс. Вокалдық репертуардың кеңеюі және күрделенуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы пәндерді окыту әдістемесі - 2

    «Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі 2» – вокалдық педагогика және оқыту әдістемесі саласында жан-жақты дамуға бағытталған пән. Бұл курс студенттерді кәсіби қызметке дайындай отырып, вокалдық-педагогикалық білімді кеңейту мен тереңдетудің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Пән аясында вокалды оқытудың заманауи әдістемелік тәсілдері, принциптері мен технологиялары оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Стильдер тарихы 2

    Курс өнердің даму тарихындағы көркемдік ойлаудың негізгі принциптерін зерттеуге бағытталған. Стильдердің даму тарихы үздіксіз процесс ретінде қарастырылады, онда әр стильдің табиғи алғышарты болып табылады. Әр дәуірдің басымдықтары мен эстетикалық қалауларының өзгеруіндегі логикаға ерекше назар аударылады; тән тенденциялар мен қалыптасу принциптерін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларға сараптама -1

    «Музыкалық шығармаларға сараптама 1» пәні студенттердің музыкалық шығармаларды музыкатану тұрғысынан талдау қабілетін, аналитикалық іс-әрекеттің нәтижелерін көркемдік білім беру және музыкалық білім беру практикасының талаптарымен байланыстыра білуін, музыкалық форманы қалыптастырудың негізгі принциптерін, музыкалық форманы анықтауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • 1945 жылдан кейінгі музыка тарихы

    Бұл пән студенттердің ХХ ғасырдың екінші жартысындағы шетел музыкасының қалыптасу және даму кезеңдерін меңгеруіне бағытталған. Тарихи курста ғасырлар тоғысындағы музыканың стильдік және эстетикалық көзқарастарының алуан түрлілігін түсіндіру де, осы кезеңдегі стильдік ағымдардың 1950 жылдардағы еуропалық музыка өнерінің эклектикалық алуан түрлілігі, бұқаралық жанрлар, заманауи композиторлық техникалар, электронды музыканың пайда болуы және мәселелері де қозғалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахна тілінің негіздері 2

    Сахналық орындаудың практикалық дағдыларын жалғастыру, болашақ опера және камералық әншілердің актерлік ойынында сауатты және кәсіби сөйлеу дайындығының негіздерін алу, сахналық жұмыста вокалдық және драмалық элементтерді біріктіру қабілетін дамыту, сахнадағы күрделі эмоционалды күйлерде мәнерлі сөйлеу техникасын игеру, мәтінмен және музыкалық фразамен жұмыс істеу бойынша білімді тереңдету, мимиканы, қимылдар мен қимылдарды біріктіру the тұтас бейнені жасау үшін сахналық қойылым.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық дуэт - 2

    Батыс-еуропалық, ресейлік және қазақстандық композиторлардың опералық дуэттерін орындау негізінде ансамбльдік орындау дағдыларын дамыту. Қазақ, орыс, неміс, итальян, француз және басқа тілдердің фонетикалық ерекшеліктері, сондай-ақ, шығармалардың стилистикасы бойынша жұмыс. Әріптеспен өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалистің концерттік репертуары 1

    «Вокалисттің концерттік репертуары» пәні әншіні кәсіби концерттік қызметке дайындауға бағытталған. Негізгі мақсат – жаңа репертуарды тез игеріп, музыкалық шығармамен өз бетінше жұмыс істеу, оның музыкалық-драматургиялық ерекшеліктерін терең талдап, солардың негізінде өзіндік шығармашылық интерпретация құру. Сабақтар үдерісінде жеке репертуарды оқып меңгеру, орындаушылық өнердің мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық вокал - 7

    Кәсіби даярлықты айқындайды және опера және концерттік-камералық әншінің одан әрі қызметі үшін қажетті көлемде вокалдық-техникалық және орындаушылық дағдыларды дамытуды көздейді. Сабақ барысында алған дағдыларды өз бетінше практикалық қолдану қабілеттерін дамыту және бекіту, шығармаларды стилистикалық түсіндіру, қарқынды, ұтымды вокалдық-орындаушылық жүктеме дағдыларын шоғырландыру өз концерттік қойылымдарының бағдарламасын ойластырылған және мақсатты түрде құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыкалық композиция және стильдік талдау 2

    Курс музыкалық шығармалар құрылымының жалпы принциптерін, вокалды және аспаптық музыканың классикалық қалыптасқан түрлерін (қарапайым және күрделі формалар, рондо, вариациялық форма, вокалды камералық музыка формалары) зерттеуге арналған; әр түрлі жанрлар мен стильдердің шығармаларын талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Опера қойылымының хореографиясы 1

    Хореографиялық өнер теориясы саласындағы білімді, студенттерді классикалық би, тарихи-тұрмыстық және халықтық-сахналық би жүйесімен таныстыруды, би техникасы мен пластикасының негізгі элементтерін зерделеуді, хореографиялық стильдерді түсінуді және оларды сахналық өнерде қолдануды, қимылдарды үйлестіруді, жест-ишараның мәнерлілігін және дене еркіндігін дамытуды, хореографияны вокалдық-сахналық орындауларға интеграциялауды көздейді және бірнеше түрлі бейнелерді жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Педагогика болашақ музыкалық білім беру мұғалімін кәсіби даярлау процесінде маңызды компоненттердің бірі болып табылады. Бұл курс студенттердің жалпы және музыкалық психология саласындағы ғылыми түсініктерін, педагогика негіздерін қалыптастыру қажеттіліктеріне сүйене отырып, музыкалық білім берудің болашақ орта буын мұғалімінің практикалық қызметінде қажетті ғылыми-теориялық құзыреттілік дәрежесін түсіну мақсатында құрастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы пәндерді окыту әдістемесі - 3

    Практикалық курс: - дауыс түріне, диапазонына және жеке ерекшеліктеріне сәйкес бастаушы әншілермен мәтіні бар Вокалдық жаттығуларды, вокалдарды және шығармаларды сауатты таңдау және қолдануға; - Педагогикалық шеберлік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ән айту тәрбиесінің әдістемесі -3

    Вокалдық өнер әдістемесіне ғылыми негізделген түсініктеме береді. Дәрістің оқу курсының екінші бөлімі: кәсіби дағдылар мен вокалдық техниканың ғылыми-теориялық негіздемесіне; ән айту процесінде әншінің психологиясын зерттеуге; дауыстық аппараттың қызметіне арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    «Ғылыми зерттеу негіздері» музыкалық-орындаушылық мамандықтардың студенттеріне арналған және олардың зерттеу дайындығын тереңдетуге; ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Осы курсты оқу барысында студенттер ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын бекітеді, ғылыми зерттеу әдістерін және алынған мәліметтерді өңдеу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Актерлік шеберлік 5

    Ұсынылған жағдайлар. Актерлік трейнинг жаттығуларын өз бетінше орындау іскерлігін, нобайлардағы және музыкалық үзінділердегі рөл бойынша жұмыс жасау қабілетін дамыту. Сахналық бейнені жасау кезінде вокалдық техниканың әртүрлі әдістерін және хореографиялық дағдыларды қолдану техникаларын жалғастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ әнінің композициясы

    Курс қазақтың дәстүрлі әндерінің қалыптасу заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Құрылымдық әдіске негізделген қазақ әндерінің композициясын талдау верификацияның көлемін, сондай-ақ поэтикалық және музыкалық жүйелердің әртүрлі иерархиялық деңгейлерін анықтауды қамтиды. Поэтикалық жүйенің бунақ, тармақ, қостармақ, шумақ сияқты құрылымдық бірліктері музыкалық жүйенің мелобунақ, мелострофа, мелополистроф және мелострофаға сәйкес келеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камералық класс 3

    Вокалдық-техникалық және камералық орындау дағдыларын қалыптастыру. Орындаушылық репертуарды, өткеннің музыкалық мұрасы және қазіргі заманғы музыка бойынша білімді кеңейту, сахнада әртістікті дамыту, 18-20 ғасырлардағы вокалдық циклдерді, романтизм дәуірін, заманауи музыканы және Қазақстан композиторларының камералық-вокалдық жанрын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларға сараптама 2

    «Музыкалық шығармаларға сараптама 2» пәні музыкалық экспрессивтіліктің негізгі құралдарына: әуенге, ладты-гармоникалық құралдарға, метроритмге, динамикаға, тақырыптыққа, тембро-регистрлік бояуларға, текстураға, жанрлық классификацияларға бағдарлана білуге бағытталған. Музыкалық форманың бөліктерінің функциялары және олардың драматургиямен байланысы дәуірлік және композиторлық стиль аясында қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ дәстүрлі музыка тарихы

    Пән қазақ музыкасының ән және аспаптық дәстүрлерінің қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік жағдайының тарихи заңдылықтарын; қазақ музыкасы тарихының қалыптасуы мен ғылыми кезеңделуінің тарихи кезеңдерін; ежелгі түркі дәуіріндегі жазба ескерткіштердің мазмұнын, олардың мәдени маңызын; ауызша кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттерге жеке қаржы, бюджеттеу, инвестициялау, несиелер, салықтар және қаржы нарығы ұғымдары туралы негізгі білім береді. Оқыту қаржылық талдау мен шешім қабылдаудың практикалық дағдыларын, сондай-ақ қаржы нарығын және оның жеке және кәсіби қаржыға әсерін түсінуді қалыптастыруды қамтиды. Мақсат-қаржыны тиімді басқару және күнделікті өмірде негізделген қаржылық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Курс аясында студенттер қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалистің концерттік репертуары 2

    «Вокалисттің концерттік репертуары» пәні әншіні кәсіби қызметке дайындауға бағытталған. Негізгі мақсат – жаңа репертуарды тез игеріп, музыкалық шығармамен өз бетінше жұмыс істеу, оның музыкалық-драмалық ерекшеліктерін терең талдап, солардың негізінде өзіндік шығармашылық интерпретация құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Актерлік шеберлік 6

    Орындалған партияны пысықтау. Вокал өнері мен актерлік шеберліктің синтезі, сахналық пластика және хореографиялық дағдыларды үйлестіру. Өз образын жасау, актерлік шеберлік дағдыларын вокалдық-техникалық шеберлікпен ұштастыру. Дирижер және режиссермен жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Опералық сыныбы 3

    Опералық партия бойынша жұмыс (сурет, әрекет, операдан алынған акт, бір актілі опера-буффа, зингельшпиль), техникалық және дыбыстық күрделіліктерді еңсеру және музыкалық және опералық бейнелерді бейнелеудің жеке жолдарын табу, шығарманың көркемдік мазмұнын ашу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық класс 4

    Барокко дәуірінің ежелгі арияларын, 19-21 ғасырлардағы композиторлардың вокалдық циклдарын, соның ішінде Қазақстанның қазіргі композиторларының камералық-вокалдық жанрын терең зерттеу. Вокалдық-техникалық және көркемдік-орындаушылық шеберлікті жетілдіру, дербес концерттік-камералық қызметке дайындық, орындаушылық репертуарды кеңейту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Опералық сыныбы 4

    «Мамандық», «Камералық ән өнері», «Вокалдық ансамбль», сонымен қатар «Актерлік өнер», «Опера даярлығы», «Сахна қозғалысы» және т.б. пәндерді біріктіру. Әрі қарай шығармашылық үшін қажетті алған тәжірибелік дағдыларды жетілдіру. іс-әрекет: вокалдық өнер мен сахналық әрекеттің пластикасының синтезі, хореографиялық шеберлік, өзіндік интерпретация жасай білу, берілген образдың іс-әрекеті мен сахналық тәртібінің логикасын тауып, кезең-кезеңімен іске асыру, сахналық образда актерлік шеберлікті көрсету және вокалдық орындаушылық, пластикалық және эстетика, дәуірге сәйкес, бүкіл опералық образдарды бейнелеуге ұмтылу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыкасы

    Пән қазақ музыкасының ән және аспаптық дәстүрлерінің қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік жағдайының тарихи заңдылықтарын; қазақ музыкасы тарихының қалыптасуы мен ғылыми кезеңділігінің тарихи кезеңдерін; ежелгі түркі дәуірінің жазбаша ескерткіштерінің мазмұнын, олардың мәдени маңызын; ауызша кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның опера репертуары 3

    Қазақстандық опера репертуары 3 – жас Қазақстан композиторларының шығармашылығына аса назар аудара отырып, қазақстандық опера репертуарын зерделеуді және меңгеруді жалғастыратын курс. Пән аясында студенттер заманауи қазақстандық опера туындыларының ерекшеліктерін зерттей отырып, жаңа туындылармен және стильдермен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Опера қойылымының хореографиясы 2

    Опералық спектакльдердің хореографиясы саласында әртіс-вокалистердің ой-өрісін қалыптастыру, сахналық жұмыс дағдыларын дамыту және оларды концерттік практикада қолдана білу, опералық қойылымдар үшін қажетті базалық және күрделі хореографиялық элементтерді игеру, спектакльдің музыкалық материалы мен драматургиясына қимылдарды бейімдеу, сахна кеңістігімен және серіктестермен жұмыс істей білу, ансамбльдік қойылымдарда.сахналық пластика мен экспрессивтілікті жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы

    Курс ХХ ғасырдағы қазақ музыкасы туралы білім жүйесін қалыптастырып, студенттерге оның дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге, музыкалық құбылыстарды дәуірдің әлеуметтік-мәдени жағдайында стильдік және жанрлық талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Пән Қазақстан композиторларының бірнеше буынының шығармашылығын, олардың шығармашылығының идеялық-бейнелі және жанрлық-стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық вокал - 8

    Алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын жалпылау, шығармаларды стилистикалық түсіндіру, қарқынды, ұтымды вокалдық-орындаушылық жүктеме дағдыларын бекіту, өз концерттік қойылымдарының бағдарламасын ойластырылған және мақсатты түрде құру; оларды практикалық қолдану. Вокалдық-техникалық дағдыларды және музыкалық-орындаушылық дағдыларды мінсіз меңгеру, вокалдық ұлттық мектепті, актерлік шеберлікті насихаттау. Вокалдық репертуарды кеңейту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Барокко репертуары 3

    Барокко дәуіріндегі шығармалардың стилистикасы бойынша жұмысты жалғастыру, шығармалардың мазмұнын терең зерттеу, вокалдық-техникалық және көркемдік жақтарын шыңдау. Кантилена, форма, музыкалық фраза, анық және дұрыс айтылу бойынша жұмыс (итальян, ағылшын, неміс тілдері).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Менеджмент және кәсіпкерлік негіздері

    Бұл курс студентке басқару мәдениетін, мәдениет саласындағы кәсіпкерлікті игеруге, студент үшін басқару туралы білім кешенін қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асыру дағдыларын дамытуға, басқару тетіктерін талдауға және жобалауға мүмкіндік береді. Практикалық және теориялық тұрғыдан басқару тұжырымдамасын және кәсіпкерлік пен менеджменттің негізгі білімін қалыптастырады. Қазақстанда және шетелде мәдениет саласындағы кәсіпкерлік және басқару әдістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Дирижер мен режиссердің басшылығымен қазақ және шетел операларындағы рөлдер мен партияларды музыкалық мазмұнның, стильдердің, жанрлардың, тілдің және орындаушылық музыка формасының ерекшеліктерін түсіне отырып, пластика мен би дағдыларын көрсете орындауға қабілетті.
  • Концертмейстермен, серіктестермен және басқа концерт қатысушыларымен бірлесе отырып, жеке және ансамбльдік концерттік бағдарламаларды дайындауға қабілетті.
  • Қазақ және әлемдік музыканың әртүрлі дәуірлері мен жанрларын тарихи-стильдік контекст пен оған байланысты орындаушылық дәстүрлерге сүйене отырып талдай біледі.
  • Шығармашылық орындаушылық қызметтің міндеттерін шешу жолында жеткілікті деңгейде фортепианода ойнау қабілетін көрсетеді.
  • Басқару негіздері мен қаржылық сауаттылық туралы білімдерді қолданып, білім және мәдениет саласында ұйымды немесе ұжымды басқаруға дайындық көрсетеді.
  • Заманауи оқыту әдістерін, жалпы педагогика мен психология әдістерін қолдана отырып музыкалық колледждер мен мектептерде арнайы пәндерді оқытуға дайындығын көрсетеді.
  • Тұлғааралық қарым-қатынас пен кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу үшін көптілді және көпмәдениетті тілдік коммуникацияларды қолдана біледі.
  • Қазақстан тарихы, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері туралы білімдерді және дербес ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларын кәсіби және тұлғалық дамуға пайдаланады.
  • Тыңдау қабілеті, актерлік шеберлік және сахналық сөйлеу дағдыларын, сондай-ақ кәсіби міндеттерді шешу үшін гармониялық және полифониялық талдау мен сольфеджио дағдыларын көрсетеді.
  • Қазақ және әлемдік музыканың өткен және қазіргі кезеңдегі тарихи дәуірлер, жанрлар, стильдер, композициялық өзгешеліктерді музыкалық-стильдік және орындаушылық ерекшеліктерге сүйене отырып ажыратады.
  • Ғылыми зерттеулер жүргізу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, заманауи мәліметтер жинау және өңдеу технологияларын қолдану дағдыларын көрсетеді.
Top