Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02121 Дәстүрлі музыка өнері (түрлері бойынша) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстанның ұлттық мәдениет құндылықтарын сақтау және арттыру үшін жоғары көркемдік музыкалық-орындаушылық және педагогикалық шеберлігі бар дәстүрлі жеке концерттік орындаушыларды, халық музыкасы ансамбльдері мен оркестрлерінің мүшелерін, дәстүрлі музыка өнері саласындағы кәсіби музыкалық білім беру педагогтарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B101 Дәстүрлі музыка өнері
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бароккоға дейінгі антикалық музыканың тарихы
XVIII ғасырға дейінгі музыка тарихы
Дауыс қою - 1 (халық әні)
Ансамбль-1 (домбыра, қобыз-баян)
Домбыра - 1 (халық әні)
Дінтану
Міндетті фортепиано - 1
Сольфеджио - 1
Орындаушылық өнер- 1
Дауыс қою - 2 (халық әні)
Фольклорлық аспаптарда орындау негіздері
Орындаушылық өнер - 2
Домбыра - 2 (халық әні)
Ансамбль - 2 (домбыра, қобыз-баян)
Дирижерлау негіздері (домбыра, қобыз-баян)
Міндетті фортепиано - 2
Сольфеджио - 2
-
2 Оқу жылы
Міндетті фортепиано 3
Музыка тарихы 1760-1900
Орындаушылық өнер - 3
Орындаушылық өнер тарихы
Классикалық-романтикалық музыка тарихы
Гармония
Ноталық редакторлардағы жұмыс негіздері
Қазақ музыкасы - 1
Орындаушылық өнер - 3 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Компьютерлік ноталарды теруі
Музыка теориясы
Қазақ дәстүрлі музыка тарихы 1
Әлеуметтік ғылымдар және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қазақ дәстүрлі музыка тарихы - 2
Орындаушылық өнер 4 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Орындаушылық өнер - 4
Қаржылық сауаттылық негіздері
Заманауи бағытта орындаушылық дағдылардың даму үрдісі (баян)
Мәдениеттегі менеджмент және маркетинг негіздері
Үш ішекті домбырамен ән айту (халық әні)
Аспаптық музыкадағы фольклорлық дәстүрлер (домбыра)
Заманауи қобыз орындаушылық өнері (кобыз)
Қазақ музыкасы - 2
Музыкалық шығармаларды талдау негіздері
-
3 Оқу жылы
Әлем музыкасы
Домбыра күйлерін халық аспаптарына лайықтау - 1 (үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Музыкалық-мәдени дәстүрлер
Аспаптық музыка саласындағы жобаны жасау және жүргізу әдістемесі - 1 (домбыра, үш ішекті және фольклорлық аспаптар)
Орындаушылық дәстүрлер мен мектептер - 1 (халық әні)
Домбыра күйлерін лайықтау - 1 (қобыз-баян)
Айтыс (халық әні)
Аспаптану (қылқобыз, прима қобыз, альт қобыз, бас қобыз, баян, аккордеон)
Қазанғап мектебінің орындаушылық ерекшеліктері - 1 (домбыра)
Музыкалық шығармалардың құйма-құлақ әдіс арқылы теру және өңдеудің теориясы мен практикасы (қобыз - баян)
Арнайы пәндерді окыту әдістемесі - 1
Ән хаттау 1 (халық әні)
Баяншылардың концертмейстерлік шеберлігі (баян,аккордеон)
Оркестрлік класс -1 (домбыра, қобыз-баян)
Орындаушылық өнер - 5
Әндер мен күйлерді хаттау теориясы мен практикасы (қыл қобыз, альт қобыз, бас қобыз, прима қобыз)
Оркестр аспаптарының топтық құрамы және талдануы (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Этносольфеджио (домбыра, халық әні)
Күй хаттау (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Ансамбльмен ән айту - 1 (халық әні)
Орындаушылық өнер 6 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Дәстүрлі әнді зерттеу практикасы (халық әні)
Аспаптандыру (қобыз-баян)
Аспаптық музыка саласындағы жобаны жасау және жүргізу әдістемесі - 2 (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Домбыра күйлерін халық аспаптарына лайықтау - 2 (үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Домбыра күйлерін лайықтау 2 (қобыз-баян)
Орындаушылық өнер - 6
Нота оқу және оркестр қиындықтарын игеру (домбыра, қобыз-баян)
Қазақ халық аспаптарын аспаптандыру (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Орындаушылық дәстүрлер мен мектептер -2 (халық әні)
Қазанғап мектебінің орындаушылық ерекшеліктері - 2 (домбыра)
Ән хаттау 2 (халық әні)
Ансамбльмен ән айту - 2 (халық әні)
Қазақ музыкасы
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі - 2
ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы
Оркестрлік класс -2 (домбыра, қобыз-баян)
-
4 Оқу жылы
Педагогика
Орындаушылық өнер - 7
Сахна тілі - 1 (халық әні)
Заманауи музыка тарихы
Импровизация (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Фольклорлық аспаптарды игеру (Cазсырнай) - 1 (домбыра, қобыз-баян)
Туыстас аспаптарды игеру (Қыл қобыз) – 1 (прима қобыз, альт қобыз, бас қобыз, баян, аккордеон)
Орындаушылық өнер 7 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Сахна шеберлігі - 1 (халық әні)
Қазақтың дәстүрлі әндерін талдау (халық әні)
Оркестрлік класс -3 (домбыра, қобыз-баян)
Классикалық шығармаларды орындау ерекшеліктері (қылқобыз, қобыз прима, альт қобыз, бас қобыз)
Ғылыми зерттеу негіздері
ХХ ғасыр музыкасының тарихы
Қазақстанның оркестр өнері (қобыз-баян)
Ән мәтініндегі архаизмдер (халық әні)
Фольклорлық аспаптарды игеру (Жетіген)- 1 (домбыра, қобыз-баян)
Жыраулық поэзия -1 (халық әні)
Музыкалық фактурамен жұмыс жасау (қобыз-баян)
Қазіргі заман күйші-композиторларының орындаушылық ерекшеліктері (домбыра, үш ішекті және фольклорлық аспаптар)
Фольклорлық аспаптарды игеру ( Сыбызғы)- 1 (домбыра, қобыз-баян)
Қазақ домбыра күйлерінің талдауы (домбыра, үш ішекті және фольклорлық аспаптар)
Танымал эстрадалық музыка курсы (баян,аккордеон)
Сахна тілі -2 (халық әні)
Фольклорлық аспаптарды игеру ( Сыбызғы)- 2 (домбыра, қобыз-баян)
Сахна шеберлігі - 2 (халық әні)
Шертпе күй шеберлігі (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Ән қоры (халық әні)
Туыстас аспаптарды игеру (Қыл қобыз) - 2 (прима қобыз, альт қобыз, бас қобыз, баян, аккордеон)
Фольклорлық аспаптарды игеру (Cазсырнай) - 2 (домбыра, қобыз-баян)
Жеке концерттік репертуар қоры (қобыз-баян)
Оркестрлік класс - 4 (домбыра, қобыз-баян)
ХХ ғасырдың дәстүрлі ән мұрасы (халық әні)
Фольклорлық аспаптарды игеру (Жетіген) - 2 (домбыра, қобыз-баян)
Күйлердің аңыздары мен тарихы (қылқобыз, прима қобыз, альт қобыз, бас қобыз, баян, аккордеон)
Орындаушылық өнер - 8
Ғылыми зерттеулердегі қобыз және баян өнері (қобыз-баян)
Жыраулық поэзия -2 (халық әні)
Жеке репертуар қоры (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Орындаушылық өнер 8 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Күйлердің тарихы мен аңыздары (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті қазақ/орыс және шет тілдерінің ойлау мәдениеті мен нормаларын, ғылыми ақпаратты жинау мен өңдеудің, ноталар жинаудың заманауи компьютерлік технологияларын меңгерген.
- Музыкалық шығарманың жазылған және ұсынылған теориялық және тарихи контекст туралы білімі мен түсінігін, оның ішінде музыкалық стильдер мен соған байланысты орындаушылық ерекшеліктер туралы білімін көрсетеді.
- Музыкалық театрдың, филармонияның, концерттік ұйымдардың шығармашылық-өндірістік процесінде дәстүрлі жеке әнші, концертмейстер, жеке/ ансамбль/оркестр орындаушы-аспапшысы (дәстүрлі аспаптардың түрлері бойынша) ретінде қатысуға, музыкалық шығармаларды концерттік нысанда жоғары көркемдік деңгейде орындауға дайын екендігін көрсетеді.
- Өзін-өзі дайындауға, репертуарды сауатты таңдауға, репетициялық процесті ұйымдастыруға, дайындық бейіні бойынша және қосымша музыкалық аспапта түрлі жанрдағы, стильдегі шығармалардан жеке, ансамбльдік, оркестрлік концерттік бағдарламаны жоғары көркемдік деңгейде орындауға дайындығын көрсетеді.
- Әр түрлі жанрдағы және стильдегі музыкалық шығармаларға тұтас және орындаушылық талдау жасау, дәстүрлі әндерді, күйлерді лайықтау, нотаға түсіру, транскрипциялау, гармониялық, полифониялық, текстуралық және басқа да музыкалық-мінерлік құралдар арқылы музыканың көркемдік мазмұнын ашудағы рөлін анықтау дағдыларын көрсетеді.
- Музыкалық білім берудің, оның ішінде инклюзивті білім берудің бастауыш және орта білім беру деңгейінде арнайы пәндерді оқытуда пайдалану үшін психологиялық-педагогикалық білім, оқыту әдістемелері, практикалық дағдылар кешенін меңгергенін көрсетеді.
- Қазақстанның тарихы мен дәстүрлерін, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің, экономиканың, менеджмент пен кәсіпкерліктің негіздерін, қаржылық сауаттылықты, дене тәрбиесін білуді, кәсіби және жеке даму үшін дербес ғылыми зерттеуді жүзеге асыру дағдыларын пайдаланады.
- Есту қабілетінің дайындығын, сольфеджиолау, дирижерлау, парақтан оқу, импровизациялау, есту қабілеті бойынша орындау, әр түрлі аспаптар тобына арналған музыкалық шығармаларды транспозициялау, нота хаттау және аспаптау дағдыларын көрсетеді.
- Режиссермен, дирижермен, концертмейстермен, серіктестермен және қойылым тобының басқа мүшелерімен жобаларда/концерттерде жұмыс істеуге дайын екендігін көрсетеді.