Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08147 Агроэкология в ҚИНЭУ

Пәндер

  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән білім алушыларды экономикалық сауаттылықтың базалық деңгейін, экономикалық ойлау мәдениетін және бизнесте экономикалық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған. Пән кәсіптік сала контекстіндегі экономикалық білімдер жүйесін, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеудің принциптері мен мақсаттарын, тұтынушылар мен өндірушілердің ұтымды мінез-құлқын, нарықтық сұраныс пен ұсынысты қалыптастыруды, AD-AS моделін, экономикалық білімдер жүйесін зерттеуді, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру принциптері мен тәсілдері, команда құрудың теориясы мен тәжірибесін қамтиды. Практикалық сабақтарда білім алушылар жобалық ойлау әдістемесін қолдана отырып, экономикалық есептеулер жүргізеді, бизнес мүмкіндіктерін, перспективалық нарықтарды анықтайды, мақсатты тұтынушылар сегменттерін диагностикалайды және кәсіпкерлік жобаларды әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың цифрлық технологияларды қолдану арқылы күнделікті өмірде ұтымды қаржылық мінез-құлық, сонымен қатар қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты қабілеттерін дамыту. Пән жеке қаржылық менеджмент негіздерін оқытуға, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау үшін қажетті қаржылық құралдар мен тұжырымдамаларды түсінуге бағытталған курс болып табылады.Курс шеңберінде білім алушылар ақша айналысы, салықтар, банктік және қаржылық қызметтер, жеке кәсіпкерлік саласында практикалық дағдылар мен білім алады; жеке тұлғалардың банкроттық рәсімін заманауи цифрлық және қаржылық технологияларды зерттейтін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пәнді оқудың мақсаты білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықты қабылдамаудың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық моделін және қоғамдық атмосферасын қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ісінде белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарының биологиясы және жүйеленуі

    Бұл пәннің мақсаты студенттерде өсімдіктер құрылымының ерекшеліктерін, олардың биосферадағы және адам өміріндегі рөлін түсінуді қалыптастыру болып табылады. Курс сонында студенттер гүлді өсімдіктердің көбею, өсу және даму процестерін, негізгі тұқымдары мен түрлерін зерттейді. Өсімдіктердің тіршілік формаларының әртүрлілігі және олардың вегетативті және генеративті мүшелерінің морфологиясын үйренеді. Тәжірибиелік сабақтар студенттерге детерминантты қолдана отырып өсімдіктерді анықтау әдістемесін игеруге, өсімдіктердің тұқымы мен түрін анықтау үшін тәуелсіз морфологиялық сипаттамалар жүргізуге сондай-ақ олардың табиғи жағдайда өсуін, дамуын, гүлденуін, тозаңдануын және көбеюін бақылауға мүмкіндік береді, бұл өсімдіктер әлемін тереңірек түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Мақсаты: академиялық жазудың әртүрлі жанрларын пайдалана отырып, ғылыми ойлау мәдениетін және зерттеу дағдыларын дамыту, сонымен қатар ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу. Меңгеру нәтижесінде студенттер кәсіби қызмет саласындағы өзекті практикалық мәселелерді шешуге қажетті ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесінің негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық)қауіпсіз өзара әрекеттесуі саласындағы теориялық негіздерді зерттеу және практикалық дағдыларды оқыту; барлық тірі организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары; табиғаттағы заттар айналымының заңдылықтары және тірі жүйелер арқылы энергия ағыны, сондай-ақ экологиялық жүйелер мен жалпы биосфераның жұмыс істеуі; адамның қоршаған ортамен қауіпсіз қарым-қатынасы; техносфераға антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдары; табиғатты қорғаудың және табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер экологиясы

    Пән жасуша деңгейінен экожүйеге дейінгі өсімдік тіршілігін ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде өсімдіктердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін зерттейді. Бұл пән бойынша студенттер Қоршаған орта факторларының әсері туралы білімдерін тереңдетеді, өсімдіктердің әртүрлі қоршаған орта жағдайларына бейімделуін, су және минералды қоректену механизмдерін, фотосинтезді, бактериялар, саңырауқұлақтар және жануарлар сияқты басқа организмдермен өзара әрекеттесуін зерттейді. Бағдарламаның маңызды бөлігі адам қызметінің өсімдіктер әлеміне әсерін талдау, сондай-ақ табиғи ресурстарды тұрақты пайдалану әдістері мен стратегияларын әзірлеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Органикалық, бейорганикалық және аналитикалық химия

    Бұл пәннің мақсаты болашақ кәсіби қызметінде химиялық және мамандандырылған курстарды кейіннен игеруге негіз болатын элементтердің қосылыстарының қасиеттерін түсінуді қалыптастыру болып табылады. Курс негізгі химиялық ұғымдарды, химияның негізгі заңдылықтарын және химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттері мен түрленуін түсіндіретін заңдылықтарды зерттеуді қамтиды. Сондай-ақ ауыл шаруашылығы объектілерін химиялық талдау әдістерін ғылыми негізделген таңдауға баса назар аударылады. Практикалық сабақтар студенттерге химиялық реакцияларды болжауға, заттың құрылымы мен оның химиялық қасиеттері арасында байланыс орнатуға, заманауи химиялық терминологияны қолдануға және химияның негізгі ұғымдары мен заңдары негізінде есептеулер жүргізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агроөнеркәсіптік кешендегі қалдықтарды өңдеу және кәдеге жарату

    Бұл пән биотыңайтқыштар жасау мақсатында ауыл шаруашылығы қалдықтарын өңдеудің және пайдаланудың әртүрлі әдістері мен технологияларын зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар табиғи ресурстарды тұрақты пайдалану негіздерімен, ауыл шаруашылығындағы қалдықтарды басқарудың құқықтық және экономикалық аспектілерімен танысады, сондай-ақ ауыл шаруашылығы қалдықтарының терминологиясы мен жіктелуін меңгереді. Тәжірибиелік сабақтарда білім алушылар қалдықтарды өңдеу және кәдеге жарату әдістерін әзірлеуді, ауыл шаруашылығы қалдықтарын қайта өңдеу контексті қоршаған ортаны қорғауға кешенді тәсілді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Minor 2 Деректерді визуализациялау

    Деректерді визуализациялау түсінігі. Өзектілігі, рөлі, функциялары. Деректер көздері. Деректерді визуализациялау негіздері. Деректер түрлері. Деректерді визуализациялау түрлері. Деректерді визуализациялау кезіндегі негізгі қателер. Кестелерді рәсімдеу. Тиімді графиктерді құру үшін екпіндерді қолдану. Инфографиканы құруға және деректерді визуализациялауға арналған құралдар мен технологиялар. Картография. Картография негіздері, карта түрлері. Интерактивті карталар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары математика

    Пән шеңберінде сызықтық және векторлық алгебра, Аналитикалық геометрия, Математикалық талдау, Дифференциалдық теңдеулер, Ықтималдық теориясы және математикалық статистика сияқты бөлімдер зерттеледі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар математикалық білім алады, дерексіз ойлау және логикалық талдау дағдыларын дамытады, бұл базалық және бейіндік пәндерді кейіннен зерделеудің, сондай-ақ ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында математикалық әдістерді қолданудың негізі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Minor 3 Ағылшын тілін күнделікті қолдану

    Пән студенттердің ағылшын тіліндегі жалпы лексиканы оқытудың барлық деңгейлері мен бағыттарын меңгеруін және оны күнделікті қарым-қатынас жағдайында қолдануды қарастырады. Сабақтарды өткізу нысаны бойынша коммуникативтік дағдыларды толық тілдік батыру және жетілдіру және белгілі бір жағдайларда қолданылатын белгілі бір тілдік клишелерді автоматизмге жеткізу көзделеді. Шет тілінде оқытылмаған сөйлеу дағдыларын дамытуға ерекше назар аудару керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану

    Пән өсімдік әлемімен және қоршаған ортамен өзара әрекеттесу контекстінде топырақ ортасының құрылымын, құрамын және функцияларын кең зерттеу болып табылады. Бұл пән бойынша студенттер құрылым, құрылым, ылғалдылық, қышқылдық, қоректік заттар мен микроорганизмдер сияқты әртүрлі топырақ қасиеттерін талдауға және бағалауға үйренеді. Топырақтағы қоректік заттардың динамикасына әсер ететін процестер және олардың өсімдіктермен байланысы, адам қызметінің топырақ ресурстарына әсері, соның ішінде антропогендік ластану, топырақтың деградациясы және тұрақты егіншілік зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агроөнеркәсіптік кешендегі қалдықтарды өңдеу және кәдеге жарату

    Пән тракторлар мен ауыл шаруашылығы машиналарының жалпы құрылысын, тракторларды ауыл шаруашылығы машиналарымен агрегаттауды, машина-трактор паркін (МТП) өндірістік пайдаланудың теориялық негіздерін қарастырады. Студенттерге ауылшаруашылық қызметіне қажетті жабдықтардың жұмыс істеуі және қызмет көрсетуі туралы білім бере отырып, өсімдіктерді өсіру кезінде қолданылатын техниканы пайдалану және техникалық қызмет көрсету тақырыптары қарастырылады. Егін егу, егін жинау және жинау сияқты тапсырмаларды орындау үшін автономды тракторларды, дрондарды және басқа да ауылшаруашылық машиналарын басқаруда жасанды интеллект жүйелерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ диагностикасы

    Пән топырақтануды зерттеудегі негізгі элемент болып табылады және топырақ ортасының физика-химиялық және биологиялық сипаттамаларын бағалау әдістерін, әдістерін және принциптерін қамтиды. Қоректік заттар, РН, құрылым, ылғалдылық және басқа да негізгі көрсеткіштер сияқты параметрлерді анықтау үшін топырақ үлгілерін жинау және зертханалық талдаулар жүргізу әдістері зерттеулерді қарастырады. Бағдарламаның маңызды бөлігі топырақ талдауларының нәтижелерін түсіндіру және олардың өсімдіктердің өсуі мен денсаулығына әсерін бағалау әдістерін меңгеру болып табылады. Курс соңында макро - және микроэлементтердің құрамын, гумусты, топырақ құрылымын зерттеуді, ылғалдылық деңгейдін анықтауды, рН және басқа көрсеткіштерді талдауды қамтитын зертханалық жұмыстар қарастырылған. Білім алушылар талдау жүргізу және алынған нәтижелерді түсіндіру үшін заманауи жабдықтарды игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агроөнеркәсіп кешеніндегі нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету және құжат айналымы

    Бұл пән агроөнеркәсіптік кешен саласындағы нормативтік-құқықтық аспектілерді зерттеуге және құжат айналымын ұйымдастыруға бағытталған. Оқыту барысында олар ауыл шаруашылығындағы қызметті реттейтін негізгі нормалар мен ережелермен, соның ішінде заңдармен, ережелермен және басқа да ережелермен танысады. Қажетті құжаттаманы құрастыруды, өңдеуді және сақтауды қоса алғанда, агроөнеркәсіптік сектордағы құжат айналымының принциптері мен процестерін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агрометеорология

    Пәннің мақсаты-студенттердің ауыл шаруашылығындағы атмосфералық процестердің өзара байланысын терең түсінуін дамыту. Бұл курс Агрометеорология негіздерін, температураның, жауын-шашынның, желдің және басқа атмосфералық құбылыстардың дақылдардың өсуі мен дамуына әсерін зерттеуге бағытталған. Негізгі назар ауа-райының ауытқуын және олардың өнімге әсерін бағалауға, сондай-ақ ауыл шаруашылығын өзгеретін климаттық жағдайларға бейімдеу әдістерін әзірлеуге аударылады. Пәнді оқуда білім алушылар ауа-райын және оның ауыл шаруашылығына әсерін болжау үшін заманауи метеорологиялық технологиялар мен құралдарды пайдалануда практикалық дағдыларға ие болады. Бұдан басқа, агроклиматтық жағдайларға байланысты тәуекелдерді басқару стратегияларын әзірлеу әдістемесі игерілетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық картография және ГАЖ

    Пән агроэкологиялық салада қолдануға бағытталған карталарды құру және геоақпараттық жүйелерді (ГАЖ) пайдалану саласындағы заманауи әдістер мен технологияларды игеруге бағытталған. Оқу барысында студенттер картография негіздерін, картаны құру принциптерін, сондай-ақ экологиялық деректерді талдау мен визуализацияда ГАЖ қолдануды үйренеді. Негізгі тақырыптар геокеңістіктік ақпаратты жинау және өңдеу әдістерімен танысуды, цифрлық карталарды құруды, экожүйелерді талдауды, табиғи ортаның өзгеруін бағалауды және заманауи ГАЖ технологияларын пайдалана отырып, экологиялық процестерді болжауды қамтиды. Практикалық сабақтар карталарды құру және талдау бағдарламалық жасақтамасымен жұмыс істеуді және экологиялық мәселелерді шешу үшін кеңістіктік деректерді пайдалануды қамтиды. Білім алушылар сонымен қатар әртүрлі деректер түрлерін ГАЖ-ға біріктіруді үйренеді, бұл оларға экологиялық жағдайды тиімдірек және жан-жақты талдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor 1 Ағылшын тілін коммуникативті жағдайда қолдану

    Бұл пән оқытудың барлық деңгейлері мен бағыттарының студенттеріне коммуникативті дағдыларды жетілдіруге және күнделікті қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында ағылшын тілінде Жалпы қолданылатын лексиканы қолдануға арналған. Осы пәнді зерделеу барысында студенттерде ағылшын тілін одан әрі практикалық қолдану үшін, оның ішінде "кәсіптік-бағдарланған ағылшын тілі"пәні шеңберінде мамандық тілін үйрену үшін қажетті құзыреттер қалыптастырылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Егіншілік

    Пәннің мақсаты ауыл шаруашылығы дақылдарының жоғары және тұрақты өнімділігіне қол жеткізу мақсатында жерді ұтымды пайдалану және топырақ құнарлылығын молайту дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқыту ауыл шаруашылығының ғылыми негіздерін, дақылдардың өсуінің әртүрлі аспектілерін реттеу әдістерін, сондай-ақ арамшөптермен күресу және топырақты өңдеу әдістерін зерттейді. Практикалық жұмыстарға топырақ құнарлылығының агрохимиялық, Агробиологиялық және агрохимиялық көрсеткіштерін анықтау, сондай-ақ арамшөптермен күресу, ауыспалы егіс, өңдеу жүйелері бойынша практикалық дағдыларды меңгеру кіреді. Сондай-ақ білім алушылар аймақтың топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, егістіктердің ластану карталарын жасауды және ғылыми негізделген ауыспалы егістер мен егіншілік жүйелерін әзірлеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor 2 Есептік операцияларды автоматтандыру

    Excel бағдарламасындағы жұмыс негіздері. Деректерді енгізу және өңдеу. Кестелер құру. Есептеу негіздері. Математикалық, статистикалық, логикалық функцияларды, қателерді тексеру және мәтінді өңдеу функцияларын пайдалану. Деректерді, ұяшықтарды және кестелерді пішімдеу. Электрондық кесте қосымшаларын әзірлеу принциптері. Қажетті ақпаратты табу үшін тізімді сүзу. Жиынтық кестелер. Массив формулалары. Интерактивті элементтер. Талдау құралдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биогеоценология

    Пән-бұл әртүрлі экожүйелердегі биота, геосфера және атмосфера арасындағы өзара әрекеттесуді зерттеу. Бұл пәннің мақсаты экожүйелердің құрылымы мен қызметін қалыптастыратын Биогеохимиялық процестерді зерттеу және биологиялық және геохимиялық факторлардың тірі табиғат пен жансыз ортаға әсерін түсіну болып табылады. Курс аясында білім алушылар биогеоценоздарды — организмдердің тұрақты қауымдастықтарын және олардың қоршаған ортасын зерттеудің принциптері мен әдістерімен танысады. Өсімдіктердің, жануарлардың және микроорганизмдердің өзара әрекеттесуінің әртүрлі аспектілері, сондай-ақ олардың табиғаттағы заттардың циклдарына әсері зерттеледі. Курс көміртегі, азот, фосфор және басқалары сияқты элементтердің Биогеохимиялық циклдерін талдауды, сондай-ақ олардың биосферадағы қозғалу механизмдерін қарастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor 2. Деректерді талдау және бизнесті жоспарлау

    Пәннің мақсаты-деректерді талдау жәнет жүйелерінде сүйемелдеу процестері бойынша бар ақпаратты жүйелеу. Пән шеңберінде студенттер бизнесті табысты құру, дамыту және басқару үшін стратегиялық жоспарлар әзірлейді, сондай-ақ бұлтты технологиялар қарастырылады; мекемелердің электрондық қолтаңбасын құру мен пайдаланудың практикалық мәселелері; әлеуметтік желілердегі практикалық іс-әрекеттерге айтарлықтай орын беріледі; Google және YANDEX-тің құжаттардың нысандарын қорғауға және рәсімдеуге, сондай-ақ сапалы буклеттер, ашық хаттар, құттықтау хаттар, электрондық пошталар және т. б. дайындауға байланысты функционалдық мүмкіндіктері зерттелуде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық химиясы

    Пән химиялық заттардың экожүйелер мен адамдарға әсерін түсіну және бағалау мақсатында табиғи ортадағы химиялық процестер мен өзара әрекеттесулерді кеңінен зерттеу болып табылады. Курстың негізгі міндеті-қоршаған ортадағы химиялық процестер туралы терең білімді қалыптастыру, олардың биота мен атмосфераға әсері, химиялық ластануды бақылау және басқару әдістерін әзірлеу. Пән экологиялық химияның әртүрлі аспектілерін, соның ішінде химиялық ластану көздерін, олардың табиғи жүйелердегі қозғалу механизмдерін, қоректік тізбектердегі биоаккумуляцияны және биомагнификацияны зерттейді. Курс қоршаған ортаның сапасын бағалау әдістерін, заттардың үлгілерін талдауды, сондай-ақ ластану мәселелерін шешу стратегияларын әзірлеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микроорганизмдердің агроэкологиясы

    Бұл пән микроорганизмдердің агроэкожүйелер мен ауыл шаруашылығына әсерін зерттейді. Студенттер топырақтағы, өсімдіктердегі және ауылшаруашылық жүйелерінің басқа компоненттеріндегі микроорганизмдердің рөлін микроорганизмдердің өсімдіктермен өзара әрекеттесуін, азоттың биологиялық бекіту процестерін, Органикалық заттардың ыдырауын және тұрақты Ауыл шаруашылығы үшін маңызды басқа аспектілерді талдау арқылы зерттейді. Топырақтағы микробтық белсенділікті бақылау және реттеу әдістерін, сондай-ақ ауыл шаруашылығында микроорганизмдерді тиімді пайдалануды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы

    Пән аудан бірлігіне максималды өнімділікке қол жеткізу мақсатында ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің ғылыми негізделген әдістері мен технологияларын игеруге бағытталған. Пәнді оқу барысында дала дақылдарының морфологиялық құрылымы мен биологиялық ерекшеліктері егжей-тегжейлі қарастырылады, сонымен қатар қазіргі заманғы өсіру технологияларының соңғы жетістіктерімен танысады. Тәжірибелік жұмыстарға аймақтың нақты топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, дәнді, дәнді-бұршақты дақылдар, техникалық, майлы, эфир майы, бақша, есірткі сияқты дақылдардың әртүрлі түрлеріне арналған технологиялық карталарды әзірлеу кіреді. Сондай-ақ, әртүрлі әдістерді қолдана отырып, биологиялық өнімділік есептеулері жүргізіледі, дала дақылдарының өсуі мен даму ерекшеліктері ажыратылады; шоқтарды, сызбаларды, макеттерді және атластарды қолдана отырып, дақылдардың морфологиялық және биологиялық сипаттамаларын анықтаңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агрохимия

    Пән тыңайтқыштарды қолданудың ғылыми негізделген әдістерін қолдана отырып, өсімдіктердің қоректенуін реттеу және басқару дағдыларын дамытуға бағытталған. Топырақтың қасиеттерін, егіншіліктің аймақтық ерекшеліктерін және мәдени өсімдіктердің биологиялық сипаттамаларын ескеруге ерекше назар аударылады, өсімдіктердің химиялық құрамы, олардың минералды қоректену процесі, сондай-ақ оны реттеу әдістері зерттеледі. Топырақтың биологиялық, химиялық және физика-химиялық қасиеттері, тыңайтқыштарды қолдану, сондай-ақ оларды сақтау, дайындау және қолдану технологиялары қарастырылады. Бағдарлама сонымен қатар тыңайтқыштардың оңтайлы дозаларын және топырақты химиялық мелиорациялау әдістерін анықтауды қарастырады. Практикалық сабақтарда білім алушылар топырақтың, өсімдіктердің және тыңайтқыштардың химиялық құрамын анықтау үшін агрохимиялық аспаптармен жұмыс істейтін болады. Олар сондай-ақ өсімдіктердің минералды қоректенуін визуалды және химиялық диагностикалау әдістерін қолдана отырып, агрохимиялық көрсеткіштерді анықтау бойынша аналитикалық жұмыс жүргізеді, минералды тыңайтқыштарды қолдану әдістері мен мерзімдерін түзетуді үйренеді, сондай-ақ оларды енгізу жұмыстарының сапасын бақылауды жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor 3 Ағылшын тілінің кәсіби тұргыдағы қарым-қатынасы

    Бұл пәнді жекелеген оқу бағыттарының студенттері "кәсіптік-бағдарланған ағылшын тілі" пәнінен кейін немесе онымен қатар оқитын болады және болашақ кәсіптік салада қарым-қатынас жасау үшін қажетті тезаурус студенттерінің коммуникативтік дағдыларын жетілдіруге арналған. Кәсіби қарым-қатынас жағдайлары оқу профилін ескере отырып құрылуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ құнарлылығын басқару

    Пән ауыл шаруашылығындағы топырақ құнарлылығын басқару әдістері мен стратегияларын зерттеуге бағытталған. Білім алушылар топырақ қабатының құнарлылығын сақтауға және арттыруға бағытталған негізгі қағидаттар мен технологиялармен танысады. Осы саладағы мәселелерді қарау ауыл шаруашылығында жер ресурстарын пайдалануды реттейтін заңнамалық актілерді зерделеуді, сондай-ақ топырақтану саласындағы ғылыми зерттеулерді талдауды, агротехникалық әдістердің топырақтың құрылымы мен құнарлылығына әсерінің негізгі аспектілерін қамтиды. Топырақтың құрамына әсер ететін химиялық процестерді және өсімдіктердің өсу жағдайларын оңтайландыру үшін оларды түзету әдістерін түсінуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor 1 Ағылшын тілін нақты мақсатқа

    Осы пәнді оқу барысында студенттердің шет тілінде тілдік құзыреттіліктің осындай деңгейін меңгеруі қарастырылған, бұл оларға мамандығы бойынша әдебиетті өз бетінше оқып, болашақта шет елдердің әріптестерімен қарым-қатынас жасауға және олардың жұмыс тәжірибесімен танысуға мүмкіндік береді. Студенттерді оқытудың мамандануын ескере отырып бөлінген жекелеген топтарда сабақтар өткізу ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық қауіпсіз технологиялары және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану

    Пән қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға және табиғи ресурстарды тиімді басқаруға бағытталған. Пәннің мақсаты экологиялық аспектілерді ескере отырып, орнықты дамудың, ресурстарды жауапкершілікпен пайдаланудың және инновациялық технологияларды әзірлеудің маңыздылығын түсінуді қалыптастыру болып табылады. Әр түрлі салаларда экологиялық қауіпсіз технологияларды құру және қолдану принциптерін зерттейді. Технологиялық процестердің экологиялық әсерін зерттеу және бағалау әдістерін меңгереді, сондай-ақ табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану стратегияларын әзірлейді. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға байланысты заманауи сын-қатерлерді талдаңыз. Адам қызметінің қоршаған ортаға және тіршілік қауіпсіздігіне теріс әсерін азайту үшін инновациялық және оңтайлы шешімдерді қолдану тәсілдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктерді қорғау және карантин

    Пән ауыл шаруашылығындағы зиянды заттар, аурулармен зиянкестермен қүресуге, өсімдіктерге теріс әсер етуі мүмкін басқа биотикалық факторлардың алдын алу, бақылау және басқару әдістері мен принциптерін терең түсінуге бағытталған. Фитосанитарлық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің әртүрлі аспектілері, соның ішінде өсімдіктердің ауруларын, паразиттерін және зиянкестерін диагностикалау және анықтау әдістері зерттелуде. Пән сонымен қатар аурулардың алдын алу және бақылау үшін химиялық, биологиялық және мәдени әдістерді қолдану принциптерін және зиянкестерді тұрақты басқару стратегияларын әзірлеуді қамтиды. Білім алушылар қауіпті аурулар мен зиянды организмдердің таралуын болдырмау үшін карантин жүйесін құру және іске асыру қағидаттарын меңгереді. Курс сонымен қатар өсімдіктерді қорғаудың экологиялық таза тәсілдерін талдауды, соның ішінде биологиялық агенттері және зиянкестерді басқарудың интеграцияланған жүйелерін қолдануды қамтиды. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар өсімдіктерді қорғау саласындағы теориялық білімді ғана емес, сонымен қатар фитосанитарлық жағдайды тиімді басқару үшін қажетті практикалық дағдыларды да алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor 2. Электрондық бизнес

    Экономикалық қызмет үшін орта және электрондық бизнес негізі ретінде ғаламдық Интернет желісінің жұмыс істеу негіздері. Электрондық коммерция және оның қазіргі экономикадағы орны. Желілік бизнесті жүргізудің негізгі тәсілдері. Интернет-маркетинг. Интернеттегі төлем жүйелері. Электрондық бизнес модельдері. Жеке электрондық бизнесті жүргізу үшін Web - сайтты ұйымдастыру. Электрондық нарық кешені.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биогеохимия және экотоксикология

    Бұл пән биосферадағы химиялық элементтер мен токсиканттардың таралуы мен қозғалу заңдылықтарына назар аудара отырып, биогеохимия мен экотоксикологияны зерттеуге арналған. Курс химиялық элементтер мен токсиканттардың биосфера арқылы өтуі мен айналымының негізгі заңдылықтарын, олардың организмдер мен қоршаған ортаға әсерін, элементтердің биогеохимиялық ерекшеліктерінің сандық және сапалық сипаттамаларын зерттеуді, сондай-ақ химиялық элементтер мен токсиканттардың табиғаттағы заттар айналымындағы маңызы мен рөлін білуді қамтиды. Биогеохимиялық процестерді және әртүрлі экожүйелерге экотоксикологиялық әсерлерді бағалаудың сандық әдістері зерттелуде. Топырақ құрылымдарының пайда болуына қатысу және олардың биоәртүрлілікке әсері сияқты табиғи процестердегі элементтердің маңыздылығына ерекше назар аударылады. Қоршаған ортадағы токсиканттардың деңгейін талдау және бақылау әдістері де қарастырылады. Практикалық сабақтар алынған білімді биогеохимиялық процестер мен экотоксикологиялық құбылыстарды нақты жағдайда бағалау және талдау үшін қолдану тәжірибесін ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агроэкологиялық мониторинг

    Бұл пән ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің нақты аумақтардағы – ауыл шаруашылығы алқаптарындағы өсу жағдайларына қойылатын талаптарын салыстыруға бағытталған жерлерді агроэкологиялық бағалауды зерттеуге бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар нақты ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің сорттық сипаттамаларын ескере отырып, олардың биологиялық қажеттіліктеріне сәйкес жүргізілетін жерлерді бағалау әдістерімен танысады. Курс агроэкологияның негізгі принциптерін зерттеуді, дақылдардың топырақ құрамына, климаттық жағдайларға және басқа да қоршаған орта факторларына қойылатын талаптарын талдауды қамтиды. Білім алушылар сондай-ақ жерді агроэкологиялық бағалау үшін қажетті деректерді жинау және өңдеу әдістерін меңгереді, сондай-ақ ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің нақты сорттарының талаптары контекстінде топырақ және климаттық параметрлерге талдау жүргізуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тыңайтқыштарды қолдану жүйелері

    Бұл пән аумақтардың топырақ жамылғысын өз бетінше талдау дағдыларын қалыптастыруға, олардың негізгі қасиеттерін зерттеу арқылы топырақтың экологиялық жағдайын түсінуге, сондай-ақ топырақты қорғау іс-шараларының принциптерін игеруге және алған білімдерін кәсіби қызметте қолдануға бағытталған. Топырақ морфологиясы, топырақ түзілуінің негізгі процестері, топырақ горизонттарының құрылымы, топырақтың түрлері бойынша жіктелуі және жерді ұтымды пайдалану негіздері зерттеледі. Тәжірибиелік сабақтар топырақтану бойынша жалпы қабылданған әдістерді пайдалана отырып, топырақтың агрофизикалық және агрохимиялық қасиеттерін анықтау дағдыларн қалыптастарды сондай-ақ топырақ профилінің морфологиялық құрылымы мен гранулометриялық құрамы негізінде топырақтың түрін, түрін және генетикалық байланысын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығы өндірісінің экономикасы және ұйымдастырылуы

    Пән ауыл шаруашылығы өндірісінің экономикасын ұйымдастыру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Білім алушылар өндірістік ресурстарды ұтымды пайдалану және өндірісті тиімді басқару мақсатында экономикалық теорияның негіздерін, жұмыскерлердің іс-қимылдарын үйлестірудің принциптерін, әдістері мен нысандарын зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техногендік жүйелер және экологиялық қауіптер

    Пән ауыл шаруашылығындағы экологиялық қауіпсіздікті басқару негіздерін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар ауыл шаруашылығы процестерінің қоршаған ортаға әсері туралы білім алады және агрономияда тәуекелдерді басқарудың заманауи әдістерін, өрт-жарылыс қауіпсіздігін, қалдық ауаны зиянды қоспалардан тазартуды, Ағынды суларды тазартуды және ауыл шаруашылығы жүйелері шеңберінде қалдықтарды жоюды қоса алғанда, агрономиялық процестерде қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістерін қолдануды үйренеді. Техногендік және экологиялық тәуекелді бағалау әдіснамасына ерекше назар аударылады, сондай-ақ ауыл шаруашылығының экологиялық қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық базаның негіздері қаралады. Практикалық сабақтар агрономиялық жүйелердегі қауіпсіздік саласындағы дағдыларды дамытуға бағытталатын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы

    Пән селекциялық және тұқым өсіру процестері саласында әдістерді, әдістерді қолдану және технологиялық схемаларды құру дағдыларын дамытуға бағытталған. Оқыту барысында білім алушылар сорттардың жіктелуін игереді, қиылысудың әртүрлі түрлерін, тозаңдану әдістерін үйренеді. Олар экономикалық және биологиялық қасиеттерін ескере отырып, сорттарды анықтауға және таңдауға үйренеді, гетерозис ұғымымен және оған жету әдістерімен айналысады. Тәжірибелік сабақтар барысында белгілі бір аймақ жағдайлары мен егіншілік қарқындылығының деңгейін ескере отырып, ауыл шаруашылығы дақылдарының сорттарын негізделген таңдау жүргізілетін болады. Олар өсімдіктердің физиологиялық жағдайын сипаттайды, сорттардың , аурулар мен зиянкестерге төзімділігін бағалайды. Студенттер дербес егістіктерге практикалық сапарлар қарастырылған, бірақ өсімдіктердің, жемістер мен тұқымдардың морфологиялық белгілері бойынша дақылдардың сорттарын анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жерді агроэкологиялық бағалау

    Пән ауылшаруашылық тәжірибелерінің экожүйе мен топырақ ресурстарына әсерін талдау әдістері мен құралдарын қамтиды. Курс ауыл шаруашылығы мен қоршаған орта арасындағы өзара әрекеттесуді зерттеуге, сондай-ақ жерді пайдаланудың тұрақты стратегияларын әзірлеуге бағытталған. Студенттер ауыл шаруашылығының жай-күйі мен әлеуетін анықтау үшін физика-химиялық және биологиялық сипаттамаларды талдауды қоса алғанда, топырақ сапасын бағалауды меңгереді. Агрохимиялық тыңайтқыштардың топырақ пен биотаға теріс әсерін азайту мақсатында әсері зерттелуде. Су ресурстарын пайдалануды бағалауға, олардың тұрақтылығына механикаландыру мен өңдеудің әсеріне назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агроэкологиядағы математикалық модельдеу

    Пән агроэкологиялық зерттеулерде қолданылатын математикалық әдістер мен модельдерді зерттеуге арналған. Білім алушылар экологиялық аспектілерді ескере отырып, ауылшаруашылық процестерін талдау және оңтайландыру үшін математиканы қолданудағы білімдерін тереңдетеді. Курс дақылдар, тыңайтқыштар және өсімдіктерді қорғау сияқты әртүрлі ауылшаруашылық тәжірибелерінің өсімдіктердің өсуі мен дамуына және экожүйемен өзара әрекеттесуіне әсерін талдауды қамтиды. Топырақтағы, өсімдіктердегі және атмосферадағы қоректік заттардың алмасуы мен қозғалысын бағалау және тыңайтқыштарды тиімді пайдалану стратегияларын әзірлеу арқылы қоректік циклдарды модельдеу зерттеледі. Сондай-ақ, аурулар мен зиянкестердің таралуын модельдеу, соның ішінде зиянды организмдер популяциясының динамикасын талдау және бақылау мен карантиннің оңтайлы әдістерін анықтау қарастырылады. Оқыту шеңберінде сондай-ақ бизнесті жүргізудің тұрақты стратегияларын әзірлеу мақсатында агроэкологиялық факторлардың ауыл шаруашылығының экономикалық көрсеткіштеріне әсері талданатын экономикалық-экологиялық модельдеуді зерделеу жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Агроэкологиядағы техникалық реттеу

    Пән ауылшаруашылық өндірісінің экологиялық қауіпсіздігі мен тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін ауыл шаруашылығында қолданылатын нормативтік және техникалық аспектілер жүйесін зерттеуге және түсінуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар аграрлық сектордағы Техникалық реттеу негіздерімен, сондай-ақ қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға бағытталған бақылау әдістері мен құралдарымен танысады, агроэкологиядағы техникалық реттеу саласындағы теориялық білімді ғана емес, сонымен қатар қазіргі заманғы стандарттар мен әдістерді қолданудағы практикалық дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығындағы өндірістік процестердің логистикасы

    Пән ауыл шаруашылығында қолданылатын логистиканың негізгі принциптері мен дағдыларын игеруге бағытталған. Курс ауыл шаруашылығы секторындағы өндірістік процестерді жоспарлаудың, басқарудың және оңтайландырудың негізгі аспектілерін, ауылшаруашылық өндірісі контекстінде жабдықтау, қорларды басқару, тасымалдау және сақтау принциптерін зерттейді. Заманауи құралдарды қолданыңыз, ресурстарды басқару әдістерін үйреніңіз, сонымен қатар ауылшаруашылық кәсіпорындары аясында логистикалық процестерді оңтайландыру стратегияларын жасаңыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жобаларды басқару

    Пәннің мақсаты-студенттерді командада жұмыс істеуге және жобаларды іске асыруға дайындау. Студенттер жобаларды басқару әдістемелерін меңгереді, жобадағы рөлдерді, жобаны әзірлеу әдістері мен тәсілдерін, оның кезеңдерін, жоспарлауды, әртүрлі жобалар шеңберінде ресурстар мен қорларды басқаруды зерттейді. Студенттер жобалардың сипаттамалары мен жоспарларын жасайды, рөлдерді бөледі, Гант диаграммасын жасайды, жобаның тәуекелдерін анықтайды және ЕСКЕРТЕДІ, жобаның балама нұсқаларының құнын есептейді. Студенттер жоба менеджері функцияларын жүзеге асыра отырып, жобаларды әзірлейді, соның ішінде. цифрлық технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, өнімдер мен қызметтерді әзірлеу және енгізу бойынша жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сандық технологияларды пайдалана отырып, нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша өз пікірін сауатты жеткізуге, ғаламдық және әртүрлі кәсіби қоғамдастықта қарым-қатынас жасауға қабілетті
  • Агроэкология саласында оңтайлы шешімдер қабылдауға, баламаларды анықтауға, жеке бастамашылық пен жауапкершілікті, салауатты өмір салты мен өмір қауіпсіздігінің басымдықтарын көрсетуге қабілетті
  • Жобаларды басқару әдіснамасы мен ғылымға, қаржылық сауаттылыққа және кәсіпкерлік дағдыларға, нормативтік талаптарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға сақтай отырып, әртүрлі командалық рөлдерде агроғылым жобаларын басқаруға қабілетті
  • Карта жасау , математикалық модельдеу және жүйелік талдау әдістерін қолдану арқылы, агроэкологиялық деректерге талдау жасап оларды интерпретациялау және визуализациялау жасауға қабілетті
  • Ауылшаруашылық жерлерінің кешенді экологиялық сараптамасын жүргізуге, өсімдіктер құрылымының ерекшеліктерін, олардың биосферадағы рөлін, ауа-райы мен климаттық жағдайларын түсінуге, олардың агроэкожүйедегі байланыстарын анықтауға, ауылшаруашылық машиналары мен жабдықтарын пайдалана отырып, ресурстарды үнемдейтін өңдеу технологияларын қолдануға қабілетті
  • Ауыл шаруашылығы жерлерін ұтымды пайдалануға, топырақ құнарлылығын арттыруға, ауыл шаруашылығы дақылдарының өсуі мен дамуы үшін химиялық компоненттердің тапшылығын толтыруға, биогеохимиялық процестерді, химиялық элементтердің, қосылыстардың қасиеттері мен түрлерін талдауға және олардың рұқсат етілген нормаларын басқаруға қабілетті
  • Әртүрлі ауылшаруашылық ландшафттарында және қоршаған орта жағдайларында инновациялық технологияларды пайдалана отырып, сорттарды таңдауды, себу технологиясын, дақылдарды қорғау әдістерін негіздеуге қабілетті
  • Агроөнеркәсіптік кешенде пайдаланылатын жерлерді бақылауға және бағалауға, топырақтың улы заттардың әсерімен топырақтың физика-химиялық және биологиялық сипаттамаларын және топырақ түзілу процесіндегі микроорганизмдердің рөлін анықтауға қабілетті.
  • Агроэкология жүйесінде тиімді техникалық реттеу үшін техногендік жүйелердің қоршаған ортаға теріс әсерін анықтап, экологиялық тәуекелдерді және қауіпсіз технологияларды басқаруға қабілетті
  • Нормативтік-құқықтық базаны, салалық экономикалық тиімділікті және ауыл шаруашылығы тауарларының логистика қозғалысын ескере отырып, агроөнеркәсіптік кешендегі жобаларды тиімді басқару бойынша шешімдер қабылдайды
Top