Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02195 Аспаптық орындаушылық - Үрлемелі және соқпалы аспаптар в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты БӨ-нің негізгі мақсаты – үрмелі және соқпалы аспаптарда орындауда жоғары сапалы кәсіби білім мен құзыреттілікпен қамтамасыз ету, сондай-ақ өнер, мәдениет және білім беру саласында нәтижелі жұмыс істей алатын, оның ішінде концертті жоспарлау және өткізу, жоғары білікті мамандарды даярлау, әлеуметтік және азаматтық-құқықтық жауапкершілікті көрсететін орындаушылық және музыкалық тәрбиелік қызмет.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B099 Аспаптық орындаушылық
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Музыкалық шығармаларды тиімді түсіндіруге және түсінуге мүмкіндік беретін музыкалық мәтінді практикалық талдауда терең дағдыларға ие. Түрлі музыкалық шығармаларға, оның ішінде құрылысына, үйлесіміне, әуеніне жан-жақты талдау жасай алады. Барокко, классицизм және романтизм сияқты әртүрлі тарихи дәуірлердің музыкалық формалары мен стильдерінің ерекшеліктерін біледі және бұл сипаттамалардың музыканың композициясы мен орындалуына қалай әсер ететінін түсінеді. Әр дәуірге тән элементтерді анықтау әдістерін игереді және музыкалық шығармалардың дәл және мәнерлі интерпретациясын жасау үшін осы білімді қалай қолдану керектігін біледі.
  • Музыкалық шығармалардың әр түрлі орындаушылық басылымдарын талдау, оның ішінде жеке орындаушылық дәстүрлерді оркестрлік жазу сипатымен салыстыру және олардың өзара әсерін анықтау дағдысы бар. Үрмелі аспаптардың даму және жетілдірілу тарихын, оның ішінде олардың түрлері мен конструкциялық ерекшеліктерін біледі.
  • Үрмелі және соқпалы аспаптарда ойнаудың техникалық принциптері мен тәсілдерін, сонымен қатар музыкалық шығармаларда өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Музыкалық мәнерлілік құралдарын пайдалана отырып, әр дәуірдегі, стильдегі, жанрдағы шығармаларды орындай отырып, олардың көркем бейнесін аша алады. Толық және мәнерлі интерпретациялар жасау үшін дыбыспен, ырғақпен және динамикамен жұмыс істеуді қоса алғанда, орындаушылық интерпретация принциптерін біледі.
  • Ақпаратты іздеу, таңдау және жүйелеу, ғылыми зерттеулерді тиімді жүргізу дағдыларын меңгереді. Ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерін, әдістері мен әдістерін біледі, оларды мәліметтерді алу және талдау үшін қолданады.
  • Ансамбльдің барлық мүшелерімен орындаушылық әрекеттерді тиімді үйлестіре отырып, бірлесе музыка ойнау және топта өз бетімен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Әртүрлі орындау тәсілдерін, аспаптардың тембрлері мен тондарын біледі және қолданады, сонымен қатар әр түрлі ансамбльдердің репертуарын терең түсінеді.
  • Фортепианода ойнау шеберлігі жоғары, әртүрлі жанрдағы және стильдегі музыкалық шығармаларды жоғары көркемдік деңгейде орындай алады. Шығарманың ерекшелігіне қарай ойнауды бейімдеп, сүйемелдеу, түсіндіру тәсілдерін меңгереді. Фортепианода орындаудың принциптерін, оның ішінде әр дәуірдегі, жанрдағы, стильдегі шығармаларды қамтитын репертуардың ерекшеліктерін біледі және алған білімін тәжірибеде тиімді қолдана
  • Басқару қызметінің әртүрлі салаларында ұйымдастырушылық құзыреттіліктің жоғары деңгейін көрсете отырып, тиімді басқару дағдыларына ие. Командада шығармашылық ойлауды басқара және ынталандыра алады, мәселені шешуге инновациялық көзқарасты насихаттайды. Менеджменттің заманауи теориялары мен әдістерін түсінеді және әртүрлі контексттерде басқару шешімдерін сәтті жүзеге асыру үшін әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды ескереді.
  • Ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді білім беру стратегияларын тиімді құрастыра отырып, студенттермен жұмысты ұзақ мерзімді және ағымдағы жоспарлау дағдыларын меңгереді. Әртүрлі әдіс-тәсілдерді кіріктіре отырып, оқытудың кешенді тәсілін жүзеге асыруға қабілетті. Сыныпта арнайы құралды оқытудың негізгі принциптерін біледі, жеке көзқарасты қамтамасыз етеді және әр оқушының қажеттіліктерін ескереді.
  • Әкімшілік және тәрбиелік қызметте дәлдік пен түсінікті қамтамасыз ететін оқу және нормативтік құжаттаманы, сондай-ақ кәсіби сөйлеу дағдыларын меңгереді. Сабақты дайындау және өткізу үшін арнайы әдістемелік және оқу әдебиеттерін тиімді пайдалана алады. Музыкалық процесті ұйымдастырудың ерекшеліктері мен заңдылықтарын, оның ішінде құрылымдық және мақсатты оқу-концерттік бағдарламаларды құруға мүмкіндік беретін негізгі оқу-педагогикалық әдістер мен концерттік репертуарды біледі.
  • Фортепиано астындағы клавир және партитура бойынша дирижерлау дағдыларын меңгерген. Партитурамен өз бетінше жұмыс істей алады, орындаушылық дирижерлік талдау жасай алады. Дирижерлау техникасының негізгі элементтерін, дирижерлік аппараттың жұмыс істеу негіздерін, дирижерлік қаңылтырдың құрылымын, дирижерлік сызбаларды біледі.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын меңгеруге қолдануға және сақтауға дайын,а дамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істейді. Мәдениет саласын басқаруды және бизнесті жүргізуді біледі. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін біледі. Қауіпсіздік негіздерін біледі, қоршаған ортаға деген көзқарасты біледі.
  • Оркестрлік ұжымдық музыканы ойнау дағдысы бар және оркестр сүйемелдеуінің ерекшеліктерін жақсы меңгерген. Өз аспабында ойнауды, парақтан музыкалық мәтінді оқуды және ноталарды ауыстыруды біледі. Гармониялық дыбысқа қол жеткізу үшін басқа музыканттармен тиімді араласа отырып, оркестрде ойнау ерекшеліктерін және топпен жұмыс істеу ерекшеліктерін біледі.
  • Музыкалық шығармаларды олардың мәдени-тарихи тамырын тереңірек түсінуге мүмкіндік беретін тарихи даму контекстінде талдау дағдысы бар. Толығырақ талдау және түсіндіру үшін осы ресурстарды пайдалана отырып, арнайы әдебиеттермен және музыкалық материалдармен жұмыс істей алады. Музыкалық мәдениеттің тарихи даму ерекшеліктерін және музыка эволюциясының негізгі бағыттарын біледі, бұл музыкалық шығармаларды тереңірек түсінуге және дәл түсіндіруге ықпал етеді.
  • Процестегі қателерді түзету мүмкін еместігіне қарамастан, тоқтаусыз ойнауға мүмкіндік беретін музыкалық мәтіннің негізгі элементтерін ерекшелеу дағдыларына ие. Музыкалық мәтінді дұрыс оқи алады және ауыстыра алады, сондай-ақ оркестрлік бөліктердің негізгі жиынтығын және арнайы және тектес аспаптарға тән қиындықтарды біледі, бұл оркестрде сенімдірек және дәл ойнауға ықпал етеді.
Top