6B01503 Физика-Информатика в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық технологияларды меңгерген, физика мен информатиканың іргелі білімін ғылыми-педагогикалық бағытта қолдана алатын, құзыретті және бәсекеге қабілетті, физика мен информатика пәні бойынша педагог дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі 1
Курс кәсіби салаға арналған ағылшын тілін оқытуды қамтиды. Студенттер өз мамандықтары бойынша тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті терминология мен кәсіби сөз тіркестерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түрік тілі 1 (A1 деңгей)
Бұл курс түрік тілін бастапқы деңгейде оқытуды қамтиды, оның ішінде оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау дағдыларын дамытады. Студенттер негізгі грамматика мен бастапқы деңгейдегі қарым-қатынасқа қажетті сөздік қорын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кіріспе физика және терминология
Курс физика және информатика студенттеріне арналған, ағылшын тілінде физика тіліне кең білім беруді қажет етеді. Бұл курс CLIL тәжірибесін қамтиды. Курстың мақсаты физиканың негізгі тақырыптары мен ағылшын тілін біріктіру болып табылады. Тақырыптар: атом және құрылым, электор тоғы, күш энергия және газдар. Практикалық CLIL жаттығулары физика пәнін қолдану арқылы тіл қабілетіне ерекше назар аударады. Сонымен қатар, физика пәнінің басқа пәндеріне арналған физика пәнінің басқа да курстары үшін маңызды болып табылатын физиканың негізгі тақырыптарын шолуды қамтамасыз етеді. Апталық өзін-өзі зерттеу сабақтары үй тапсырмаларын немесе топтық жұмыс тапсырмаларын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау негіздері және тілі
Бағдарламалау негіздері, синтаксис және тіл құрылымымен танысу. Студенттер бағдарламаларды жазу және түзету бойынша негізгі дағдыларды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Механика
Теориялық механика мәселелерінің ерекшеліктерімен танысады, сонымен қатар теориялық механикадағы зерттеу әдістерінің әртүрлілігі, теориялық механиканың негізгі даму бағыттары туралы оқиды. Нысан (нүкте, дене, жүйе) және курстың тақырыбы (тепе-теңдік шарттары, кинематикалық, күш, динамикалық талдау), курстың мақсаттары (механиканың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын меңгеру) туралы біліңіз. Күштер жүйесінің тепе-теңдік және өзгеру шарттары, механикалық қозғалыстың жалпы заңдылықтары, нүкте мен қатты дененің қозғалысын кинематикалық талдаудың негізгі принциптері, нүкте, нүктелер және қатты денелер динамикасы мәселелерін шешудің негізгі принциптері мен әдістері туралы түсініктерге ие болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика тарихы
Физикадағы негізгі жаңалықтар мен теорияларды және олардың тарихи дамуын зерттеу. Ғылыми прогрестің маңыздылығын түсінуді және физикалық принциптерді игеруді дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Түрік тілі 2 (A2 деңгей)
Бұл курс түрік тілін A2 деңгейінде жалғастырады, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын жетілдіреді. Курс студенттерге тілді түсіну және күнделікті жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін жақсартуға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Деректер базасы
Компьютерлік технологияның жұмысын қамтамасыз ету үшін операциялық жүйелер мен орталардың құралдарын қолданыңыз; Стандартты операциялық жүйелік бағдарламалармен жұмыс; Операциялық жүйелерді орнату және қызмет көрсету; әртүрлі операциялық жүйелердің қосымшалары. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу немесе қолдану кезінде ОЖ білімін қолдана білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Компьютер архитектурасы
Пәннің мақсаты мен міндеттері растрлық және векторлық бейнелерді жасау және редакциялау; компьютерлік графика және анимация өнімдерін пайдаланушылық ортада қолдану; кескіндерді орындау мен редакциялаудың заманауи бағдарламалық құралдарын қолдану болып табылады, графикалық пакеттерді пайдалана отырып, кескіндерді жасау және өңдеу принциптерін, графикалық бейнелерді қабылдаудың теориялық негіздерін, түс және жарық физикасын, графика түрлерін, графиканың әртүрлі түрлерін пайдалану ерекшеліктері мен қалыптастыру принциптерін зерделеуге басты назар аударылады. Оқу нәтижелері: курсты аяқтағаннан кейін студент білуі керек: графикалық құрылғылардың негізгі сипаттамаларын; негізгі графикалық форматтардың файл құрылымын; векторлық және растрлық графика негіздерін; фракталдық графиканың теориялық аспектілерін; Photoshop, CorelDRAW, AutoCAD графикалық редакторларымен жұмыс істеу принциптерін. істей алу керек: графикалық ақпаратты сақтау форматын сауатты таңдау; векторлық редакторларда кескіндерді жасау мен редакциялаудың негізгі тәсілдерін меңгеру; графикалық объектілердің түрлендірулерін бағдарламалау, векторлық және растрлық графика негізінде қысқа анимациялық роликтер мен интерактивті элементтер жасау, кадрлық анимация негізінде қабаттарды, стильдерді қолдана отырып GIF анимацияларын жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Элементарлық математика
Негізгі арифметика, алгебра және геометрияны оқу. Курс физика мен бағдарламалау пәндеріне қажетті математикалық негіздерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Термодинамика
Пәнді игерудің мақсаты: - есептерді шығаруда молекулалық физика мен термодинамиканың негізгі заңдылықтарын қолдану; - молекулалық физика заңдылықтарын оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі табиғат нысандарының құрылымы мен қасиеттерін зерттеу мен зерттеуде қолдану; - термодинамикалық параметрлер мен тұрақтылықты өлшеу, эксперимент нәтижелерін кестелер мен графиктер түрінде ұсыну; - өлшеу қателіктерін бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сызықтық алгебра
Курс матрицалар, векторлар, сызықтық теңдеулер жүйелері және меншікті мәндермен таныстырады, физика мен информатикада қолданылатын білім береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Математика 1
Математикалық 1' пәнін игерудің мақсаты болашақ мамандардың физикалық құбылыстар мен процестерді талдау кезінде математикалық аппаратты және математикалық әдістерді қолдана білуін қалыптастыру болып табылады. Дифференциалдық есептеу негіздері. Интегралдаудың негізгі әдістері. Белгілі интеграл және оның физикалық қосымшалары. физикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
Мақсаты: Студенттерге дифференцалдық теңдеу жайлы теориясын меңгерту. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеу, екінші ретті және жоғары ретті теңдеулерді шешу әдістерін үйрету. Теңдеулерді айнымалылары ажыратылатын теңдеулерге келтіру. Біртекті, сызықты, Коши, Бернулли теңдеулерін шығарту. Екінші ретті сызықты тұрақты коэффициенттері бар біртекті, біртекті емес теңдеулерді қарастыру. Дифференциал теңдеулер жүйесін шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Электр және магнетизм
«Электродинамика, электромагниттік тербелістер мен толқындардың негізгі заңдылықтарын түсіндіреді. Электр заряды, электр өрісі, өзара әсерлерін анықтайды. . Өрістердің энергиясын, электромагниттік индукция құбылысын қарастырады. Максвелл гипотезасын, Ампер тәжірибесін, электромагниттік құбылыстарды және эксперименталдық зерттеу әдістерін бағалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Математикалық анализ 1
Курс математикалық талдаудың негіздерін қамтиды, оның ішінде шектер, туындылар және интегралдар бар, физика мен информатикада аналитикалық ойлау мен есептеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Объектілі-бағытталған бағдарламалау
Пәнді оқи отырып, студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың заманауи технологиялары туралы білім алады және бағдарламалаудың негізгі әдістерін игереді, заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалық кодты әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, бағдарланған жобалау принциптері, объектіге бағытталған талдау әдістері және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау туралы білім алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Педагогика + Оқу тәжірибесі
Педагогикалық теория және оқыту практикасының негіздері. Курс білім беру мекемелерінде оқыту әдістері мен сабақ өткізуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Физика зертханалық дағдылары
Физикалық жабдықтармен жұмыс жасау және эксперимент жүргізудің практикалық әдістерін игеру, физикалық зерттеулер жүргізу және талдау жасау үшін маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Курс қаржылық жоспарлау, жеке қаржыны басқару және инвестиция негіздерін қамтиды. Студенттер негізделген қаржылық шешімдер қабылдап, қаржылық ресурстарды тиімді басқаруға үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер
Курс студенттерді компьютерлік желілердің негіздерімен таныстырады, соның ішінде OSI және TCP/IP модельдері, маршрутизация, IP-мекенжайлау, деректерді беру хаттамалары және желілік қауіпсіздік. Студенттер желілерді жобалау және басқару, желідегі ақауларды талдау және жою дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Пайдаланушы интерфейсінің дизайны
Интерфейсті жобалаудың принциптері мен әдістерімен танысу. Курс UX/UI дизайн негіздерін қамтиды, өніммен пайдаланушының өзара әрекеттесуін жақсартады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экономика
Бұл курс студенттерді экономикалық теория негіздерімен, оның ішінде нарықтық механизмдермен, ресурстармен және өндірістік процестермен таныстырады. Экономикалық қағидаттарды және олардың әлеуметтік және экологиялық аспектілерге әсерін түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Курс кәсіпкерліктің негіздерін, оның ішінде бизнес-идеяларды әзірлеу, ресурстарды басқару және тәуекелді бағалауды оқытады. Сабақтарда бизнес құру және басқару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Бұл курс студенттерге сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, моральдық жауапкершілікті және этика негіздерін түсінуге, азаматтық ұстанымды қалыптастыруға және күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Пәннің мақсаты - кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын және олардың қасиеттерін игеру және зерттеу және оларды статистикалық деректерді талдау үшін пайдалану. Пән ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын, кездейсоқ шамалар мен олардың сандық сипаттамаларын, ықтималдықтардың шекті теоремаларын, математикалық статистика элементтерін, сондай-ақ теория объектілерімен жұмыс істеу, оның аппаратын, өзіндік әдістерін меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
Пән өмірдің түрлі жағдайларында, оның ішінде төтенше жағдайларда қауіпсіздік ережелерін және дағдыларын қалыптастырады. Студенттер жеке және қоғамдық қауіпсіздік қағидаттарын үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Құқық
Курс құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін қамтиды, оның ішінде адам құқықтары, мінез-құлық нормалары және құқықтық процестер мен қоғамдағы міндеттерді түсінуге қажетті маңызды құқықтық аспектілер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Оптика
Бұл курс оптиканың принциптері мен қолданылуын, соның ішінде жарықтың мінез-құлқы мен қасиеттерін қамтиды. Тақырыптарға шағылу, сыну, дифракция, интерференция, поляризация және оптикалық құралдар кіреді. Студенттер оптикалық құбылыстардың теориялық негіздерін және практикалық қолданылуын дәрістер, есептер шығару және зертханалық тәжірибелер арқылы меңгереді. Курстың мақсаты – классикалық және қазіргі заманғы оптика туралы жан-жақты түсінік беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экология
Курс экологияның негіздерін, оның ішінде қоршаған ортаны қорғау принциптерін, тұрақты даму және ресурстарды басқару негіздерін ұсынады. Студенттер ластану мәселелерімен және оларды шешу әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістері
Курс ғылыми зерттеу әдістерін, сыни талдауды, мәліметтерді өңдеуді және ғылыми есеп жазуды қамтиды, кәсіби дамуға қажетті дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика
Статистика пәні мен әдісін ашады. Статистикалық байқаудың қысқаша мазмұнын, статистикалық байқау деректерін топтастыруды, топтастыруды ерекшелейді. Статистикалық мәліметтерге графикалық бақылау жүргізеді. Абсолютті және салыстырмалы көрсеткіштерді анықтайды. Орташа көрсеткіштер мен вариация көрсеткіштерін білдіреді. Статистикалық тарату серияларын, динамикалық қатарларды, экономикалық көрсеткіштерді бөледі. Әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың өзара байланысын статистикалық зерттеуді сипаттайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Электроника (робототехника)
Автоматтандыру принциптерін түсіну, автоматты басқару әдістерін қолдану дағдыларын дамыту, бағдарламалық жасақтама құру, мехатронды модульдерді, роботтар мен роботтық жүйелерді өңдеу сынақтары
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және деректер құрылымы
Курс негізгі мәліметтер құрылымдары мен алгоритмдерді, оның ішінде сұрыптау, іздеу және мәліметтерді өңдеу тақырыптарын қамтиды. Бағдарламаны оңтайландыру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Математикалық анализ 2
Студенттерге информатикадан күрделі есептерді тиімді шешу үшін тереңдетілген математикалық білім беру. Бұған ықтималдық пен статистика, дискретті математика, комбинаторика және графиктер теориясы сияқты математикалық ұғымдарды түсіну және қолдану кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Веб бағдарламалау
Веб-сайтты жобалау әдістерін, сандық суреттерді өңдеу және өңдеу әдістерін, клиент-сервер мен серверлік бағдарламалық қамтамасыз етуді, мәліметтер базасын құруға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді және веб-беттерді орналастыруға және ұстауға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Электродинамика
«'Электродинамика' пәнін оқу мақсаты электрмагниттік өріс теориясының негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін оқып үйрену, электродинамика есептерін шешу дағдыларын меңгеру болып табылады. Зарядтау тығыздығы және ток тығыздығы. Магнит өрісінің индукциясы. Лоренц Күші. Өріс суперпозициясы принципі. Электромагниттік индукция. Максвелл Теңдеулері. Магнит өрісінің теңдеуі. Электромагниттік потенциалдар. Потенциалдардың калибрлеу инварианттылығы. Пуассон Теңдеулері. Лаплас Теңдеулері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Деректер ғылымы
Мәліметтерді жинау, тазалау және визуализациялау негіздері. Мәліметтерді талдау және ақпаратқа негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті дағдыларды береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сандық сауаттылық
Негізгі цифрлық дағдыларды, оның ішінде мәтін редакторлары, кестелер және желілік ресурстармен жұмыс жасауды қамтиды. Қазіргі ақпараттық ортада қажетті дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
Курсты сәтті аяқтаған студент информатика пәні бойынша ағылшын тілінде педагогика мен оқыту әдістерін біледі. Кәсіби қызметте жаңа білім беру технологияларын, мультимедиа құралдарын, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданады. Ол оқу процесінің барлық субъектілерінің (өздері, студенттер, ата-аналар) қызметін талдайды, аудиторияда және лабораториялық сабақтарда оқу процесін жақсарту үшін әріптестермен бірлесіп жұмыс істеуді біледі және оқытудың жаңа инновациялық стратегияларын бағалайды
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Білім берудегі Менеджмент студенттердің білім беру мекемелерінде қажетті әкімшілік және көшбасшылық дағдыларды игеруіне бағытталған. Студенттер ұйымдастырушылық басқару принциптерін, бюджеттеуді, стратегиялық жоспарлауды және ресурстарды бөлуді үйренеді. Білім беру бағдарламаларын тиімді үйлестіруге ерекше назар аудара отырып, курс барысында нақты өмірдегі жағдайлық зерттеулер мен сценарийлер қаралатын болады. Бағалау басқару жобаларын, көшбасшылықты модельдеуді және стратегиялық жоспарлау жаттығуларын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бұл курс студенттерді білім беру контекстінде критерийлерге негізделген бағалау әдістерін енгізумен таныстырады. Студенттер Айдар құруды, бағалау критерийлерін әзірлеуді және оқушылардың үлгерімі туралы деректерді талдауды үйренеді. Бағаларды оқу нәтижелерімен байланыстыруға ерекше назар аудара отырып, курс әділ және ашық бағалау тәжірибесін дамытуға ықпал етеді. Бағалау бағалау құралдарын құруды, бағалау деректерін талдауды және жақсарту стратегияларын ұсынуды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Физика олимпиада есептерін шешу
Студенттерге олимпиадалық есептерді шығаруды үйрету» бағдарламасы физика - информатика мамандығының студенттеріне арналған, олимпиаданың мәселелерін шешуге қызығушылық танытатын, физика - информатиканы жоғары деңгейде оқығысы келетін, тереңдетілген студенттің негізгі курсты оқып білуге, оларды шешуде стандартты емес көзқарасты қажет ететін мәселелерді қарастыруға мүмкіндік береді. Оқыту бағдарламасы теориялық және практикалық сабақтар түрінде өткізіледі. Сабақ барысында студенттер практикалық жұмыстар жүргізеді, эссе, баяндама дайындайды, конкурстық бағдарламаларға қатысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістемесі және STEM
Курсты сәтті аяқтаған студент физика пәнінен ағылшын тілінде педагогика мен оқыту әдістерін біледі. Ол оқу процесінің барлық субъектілерінің (өздері, студенттер, ата-аналар) қызметін талдайды, сыныпта және зертханалық сабақтарда физиканы оқыту процесін жақсарту үшін әріптестерімен бірлесіп жұмыс жасауды біледі және оқытудың жаңа инновациялық стратегияларын бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Информатика олимпиада есептерін шешу
Курс информатикадағы күрделі есептерді терең зерттеуге және шешуге бағытталған, олимпиадаға қатысу үшін алгоритмдік ойлау мен дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби бағдары
Педагогикалық құндылықтар мен кәсіби бағдарлармен таныстыру, табысты педагогикалық мансап пен кәсіби өсу үшін маңызды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Білім берудің зерттеу әдістері
Бұл курс оқу және ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістемелермен таныстырады. Студенттер сапалық және сандық зерттеулер, деректерді жинау әдістері және деректерді талдау әдістері туралы біледі. Этикалық ойларға, әдебиеттерге шолу жасауға және зерттеу нәтижелерін қолдануға баса назар аударылады. Практикалық жаттығулар студенттерге өз зерттеулерін жоспарлау және жүргізу дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі (CLIL)
Кәсіби ортада шет тілін оқыту, ол пәнаралық дамуға бағытталған. Курс кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пәнге қажетті ақпараттық, аналитикалық құзыреттілік және коммуникативті қасиеттер үшін жалпы мәдениетті дамыту.
- Қазіргі заманғы технологиялар арқылы физика мен информатиканы оқытудың әдістемесін практикада қолдана білу.
- Кәсіби шет тілін пәнаралық интеграцияда оқыта отырып мұғалімнің коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігі мен кәсіби шеберлігін қалыптастыру.
- Физикалық үдерістерге ғылыми бақылау жүргізе отырып, эксперименттік мәліметтерді саралау дағдыларын қалыптастырырады және физикалық қондырғылармен жұмыс жасау.
- Информатиканың бағдарламалау негіздерін игеру арқылы, білімгерлердің кәсіби біліктіліктері мен дағдыларын және күнделікті өмірде пайдалану әдістерін қалыптастыру.
- Жаратылыстану пәндерінің заңдылықтарын салалық, өңірлік және халықаралық проблемаларды жүйелеп, жинақтау және қоршаған ортаның жай-күйін жақсартудың түрлі нұсқаларын талдау.
- Физика мен информатикадан зертханалық сабақтарда оқу үдерісінің барлық субъектілерінің қызметін талдайды және оқытудың жаңа инновациялық стратегияларын практикалық қолданыс арқылы бағалау.
- Кәсіби қызметте жаңа білім беру технологиялары сарапталып, мультимедиялық құралдарды, бағдарламалық қамтамасыз ету жолдары игеріледі және критериалды бағалау әдістері іс-тәжірибе арқылы меңгеру.
- Заманауи мәселелерді талдау және шешу жолдарын ұсыну үшін экономикалық теорияларды, экологиялық принциптерді және адам құқықтары стандарттарын қолдану.