Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02199 Дәстүрлі ән в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Дәстүрлі ән" білім беру бағдарламасының мақсаты - орындаушы, оқытушы ретінде кәсіби шығармашылық қызметке дайын, мәдениет және өнер саласындағы кең ауқымды білімі бар маманды тәрбиелеу.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B101 Дәстүрлі музыка өнері
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте этикалық және құқықтық нормаларды қолдануға және сақтауға дайын болу моральдық және құқықтық мәдениет деңгейін арттыруға көмектеседі. Мәдениет саласын басқару және бизнесті жүргізу қабілеті, сондай-ақ кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу осы салада тиімді жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Қауіпсіздікті білу және қоршаған ортаны қорғау туралы хабардар болу қазіргі заманғы бизнестің маңызды аспектісі болып табылатын қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарауды дамытуға көмектеседі.
  • Студенттерде музыкалық өнердің эволюциясы, оның ішінде орындаушылық өнердің тарихы, қазақ, шетел, әлемдік және қазіргі заманғы музыка туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сонымен қатар музыка мәдениеті дамуының негізгі кезеңдері мен оның үздік үлгілерін білу. Орындаушылық және ғылыми қызметте, сондай-ақ музыкалық әдебиеттермен жұмыс жасауда терминологиялық және ұғымдық аппаратты пайдалана білу.
  • Музыкалық шығармалардың формаларын, оның ішінде текстуралық, стильдік және жанрлық ерекшеліктерін білу. Музыканың құрылымдық заңдылықтарын анықтай білу, сонымен қатар музыкалық шығармаларды талдау қабілетіне ие болу, олардың мазмұны мен әр түрлі тарихи-мәдени контексттердегі бейнелеу құралдарын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.
  • Фортепианода ойнау, оның ішінде сүйемелдеу және ансамбльдік орындау дағдыларын меңгеру, сондай-ақ алған білімдерін шығармашылық қызметте, педагогикалық және орындаушылық салаларда қолдана білу. Басқа орындаушылармен музыкалық қарым-қатынаста көркемдік қабілет пен сенімділікті дамыту.
  • Әр түрлі аспаптарда, соның ішінде домбырада, үш ішекті домбырада халық әндерін орындай білу. Әрбір аспаптың техникалық аспектілерін білу және шығармалардың эмоционалды және мәдени мазмұнын жеткізе білу. Орындаушылық қабілеттерін дамыту, музыкалық жанрлардың дәстүрлері мен әртүрлі стильдік ерекшеліктерін түсіну, сонымен қатар мәдени мұраны сақтауға үлес қосу.
  • Вокалдық шығармалар мен концерттік бағдарламаларды орындау, әртістік шеберлік пен сахна кеңістігін түсіну дағдыларын меңгеру; әртүрлі стильдер мен жанрлардағы шығармаларды сенімді орындау үшін вокалдық өнер техникасын меңгеру; сонымен қатар репетиция процесін өз бетінше жоспарлау және жоғары нәтижелерге жету үшін концертмейстермен тиімді әрекеттесу.
  • Дайындық процесін өздігімен жоспарлау; дауыс қоюдың негіздерін меңгеру; сахналық сөйлеу, сахналық қозғалыс, актерлік шеберлік негіздерін білу; музыкалық-көркемдік образ жасау қабілетіне ие болу; лекторлық қызметке дайын болу
  • Ансамбльдік орындаудың вокалдық және ырғақ-интонациялық ерекшеліктерін меңгеру, шығармашылық қызмет түрі ретінде вокалдық ансамбль орындауының ерекшеліктерін және концертмейстермен жұмыс істеу ерекшеліктерін білу. Стильдік ерекшеліктері мен ұлттық мектептерге қатыстылығын ескере отырып, әртүрлі орындаушылардың интерпретацияларын талдай білу.
  • Әртүрлі әншілік мектептердің негізгі даму кезеңдері мен ерекшеліктерін білу, мысалы, Аркинский, Жетісу, Батыс және т.б.. Терминология мен ұғымдық аппаратты орындаушылық және ғылыми-зерттеу қызметінде қолдана білу, халық әндерін нотаға түсіру біліктілігіне ие болу.
  • Педагогикалық және тәрбие жұмысын жүргізу, оқушылардың жеке музыкалық қабілеттерін танып, оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларын қолдана білу. Жеке және ансамбльдік орындаудың практикалық білімін педагогикалық қызметте қолдану, мамандандырылған музыка мектептерінің, ТжКБ және қосымша білім беру ұйымдарының педагогикалық репертуарын білу. Осы мекемелердегі оқушылардың физиологиялық, психологиялық, педагогикалық және жас ерекшеліктерін білу, олардың қабілеттерін тиімдірек меңгеру және дамыту.
Top