Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02113 Медиа және гейм технология в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты – геймификация міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін фундаменталды білім берудің құзіреттілік тәсілі негізінде ғылымның, өнердің, технологияның қазіргі бағыттары үшін өнер және IT құзыреттері бар көптілді мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B107 Медиаөнер және сандық технологиялар
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Компьютерлік графика I
Математикалық сараптама
Математика
С ++ бағдарламалауға кіріспе
Алгоритмдер, берілгендер құрылымы және бағдарламалау
Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері
Бағдарламалауға кіріспе
Maya кіріспе
Компьютерлік графика II
Ойын дизайны
Ойын дизайнының элементтері
2D ойын дизайны
-
2 Оқу жылы
Интеллектуалды ақпараттық жүйелер
Мультимедиа технологиялары
Ойын орнату
Жүйе сауаттылығы
Геомодельдеу
Медиа жүйесіндегі мультимедиялық технологиялар
3D art кіріспе
Зияткерлік меншік
Maya
Видео ойынды жариялау
Ойын модельдеу технологиялары
Құқық негіздері
Жүйені талдау және жобалау
Инженерлік және компьютерлік графика
Анимация негіздері
Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері
-
3 Оқу жылы
Ойын әзірлеушілеріне арналған арт-дирекция
Бір ойыншыға ойын дизайны
Кәсіпкерлік негіздері
Ойын мен ойыншының интерактивті өзара әсер етуі
Қаржылық сауаттылық негіздері
Кәсіби компьютерлік графика
Жарнама қызметіндегі графикалық және анимациялық құралдар
Ақпараттық теория негіздері
Өнер саласындағы менеджмент
Ойын үшін жасанды интеллект Скрипт
Инди ойын жасау
Нарративті дизайн
3D ойын дизайн стандарттары
Бағдарламаның құрылымын әзірлеу стандарттары
Gdevelop технологиялары
Unreal Engine 5
Видео ойын тарихы
-
4 Оқу жылы
Деңгейлер дизайны
Компьютерлік модельдеу негіздері
Ойынға дауыс дизайны
Фильм және анимация
PHP ортасында бағдарламалау
Нейрон желілері
Godot Engine
Креативті медиа өнім
Жасанды интеллект
Деңгейлердің озық дизайны
Ғылыми зерттеу негіздері
IBM технологиялары
3D ойын дизайны
Көп ойыншыға ойын дизайны
Графикалық композиция негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері мен концепциялары
Silverlight және XNA технологияларына арналған компьютерлік ойындарды әзірлеу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тарихи-философиялық білімдерге, мәдени және әлеуметтік-саяси дүниетанымға, жаһандану және мәдениетаралық өзара әрекеттесу жағдайында кәсіби өзін-өзі жүзеге асырудың психологиялық және құқықтық аспектілеріне негізделген қазіргі заманның оқиғалары мен процестері туралы білімі мен түсінігін көрсетеді.
- Мәдениет және өнер, шығармашылық индустрия саласындағы ақпаратты басқару дағдылары мен кәсіпкерлік негіздерін жетік біледі.
- Негізгі стандарттарды, жобалау принциптері мен үлгілерін, әдістерін, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге арналған бағдарламалау тілінің құралдарын, ойын элементтерін құруға арналған кодингке негізделген бағдарламалық қосымшаларды, заманауи АКТ құралдарын таңдай алып оның дұрыс екенін дәлелдей алады.
- Жаратылыстану-математика саласындағы теориялық және практикалық білімдерін қолдана алады, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы инженерлік, ғылыми-инновациялық мәселелерді және модельдік процестерді шеше алады; ақпараттық және желілік қауіпсіздік принциптерін және компьютерлік модельдеу және компьютерлік графика негіздерін біледі.
- Оңтайлы деректер құрылымдарына негізделген код жазуды (бағдарламалау), әзірлеу құралдарын орнатуды, бағдарламалау тілдеріндегі тапсырмаларды іске асыруды, бастапқы кодты тестілеу және жөндеуді, ақпараттық-коммуникациялық жүйелер мен желілердің жүйелік және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуіне қолдау көрсету процесін басқара алады.
- Компьютерлік дизайнның, деңгейлік модельдеудің заманауи технологияларын жетік меңгерген, Adobe бағдарламалық пакетін пайдалана отырып, көркемдік-графикалық образдарды бейнелеуде жоғары технологиялардың мүмкіндіктері мен уақыт талабына сәйкес өзінің кәсіби біліктілігін үздіксіз дамытуға және жетілдіруге дайын.
- Дизайн объектілерінің эскиздері мен көрнекі бейнелерін жасай алады, өнер туындыларының негізгі заңдылықтарын, түсті және текстуралық композицияларды құру ережелерін талдай алады; нақты бір затқа пайдалану үшін олардың қасиеттерін сараптау негізінде материалдарды таңдау; саунд дизайнның көркемдік құралдарын қолдану, қарастырып отырған ортаның перспективалық және визуалдық ерекшеліктерін ескере отырып композициялар құру; музыканы көркемдік безендірудің негізгі әдістерін біледі; арнайы экспрессивтік құралдарды пайдалана алады: жоспар, ракурс, тональдық, көрнекі екпін, фактура, материалдар.
- Компьютерлік ойындарды әзірлеуде үлкен деректерді өңдеу үшін машиналық оқыту әдістерін қолдана алады, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу бойынша жұмысты ұйымдастыра алады.
- Түрлі жанрдағы ойындарды әзірлеуде қолданылатын модельдердің әртүрлі түрлерін қолдана алады, қолданушылар мен ойын жүйелерінің арасындағы қарым-қатынасты сипаттай алады. Қолданушылардың психологиялық мінез-құлқын бақылай алады және ойын тестілеу кезінде қателерді анықтап, жоя алады.