Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02111 Композиция в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән ғылыми зерттеудің методологиясы мен негізгі принциптері, оның жұмыс істеу механизмдері, музыкалық мәдениет пен өнер саласындағы ғылыми танымның заманауи әдістері мен формалар жүйесі, магистрлік диссертация жазу және рәсімдеу ережелері туралы түсінік беруге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орталық Азияның хордофондары: зерттеу аспектілері

    Курс бүкіл Орталық Азия елдері бойынша қарастырылатын хордофондарды байланыстырады. Курстың негізгі мақсаты-хордофондарды анықтау, талдау, синтездеу аспектілерін зерттеуге көңіл бөлу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орталық Азияның түркі халықтарының аспаптық музыкасындағы дыбыстың санаты

    Курс түркі халықтарының музыкасының өзіндік ерекшелігін, ең алдымен оның дыбыстық көрінісі аспектісінде көрсетуге арналған. Музыкалық теория, музыкалық акустика, сондай – ақ сабақтас ғылымдар-түркі халықтарының тарихы, этнографиясы, мәдениеті, тілі деректерін тартумен байланысты кешенді пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнер философиясы

    Курс адамның іс-әрекеті мен мәдениетінің ерекше құбылысы ретінде өнерді зерттеудің, түсінудің теориялық және әдіснамалық негізі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи мәдени процестердің зерттеу стратегиясы

    «Заманауи мәдени процестерді зерттеу стратегиялары» докторанттарды ғылымның ғылыми парадигмасының заманауи әдіснамалық өзгерістерімен, қазіргі заманғы мәдениетті және оның көп қырлы және көп деңгейлі процестерін түсінудің негізінде жатқан теориялық тұжырымдамалар жиынтығымен таныстыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Композиция өнері - 1

    Пән магистратурада алынған 1-3 композиция курсының жалғасы болып табылады. Студент-докторант күрделі формада жұмыс істейді-мысалы, балет, симфониялық сюитаны жазады. Опера жанрында жұмыс істеуге тырысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    Курс академиялық мазмұндағы мәтіндерді (ғылыми Мақалалар, Диссертациялар, монографиялар және т.б.) жасау әдістерін зерделеуге, сондай-ақ сарапшылармен, баспалармен хат алмасуды, ғылыми-зерттеу жобалары бойынша құжаттаманы рецензиялауға және жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дереккөзтану

    Тарихи дереккөздердің әлеуметтік-мәдени дамуы контекстіндегі шығу тегі, типологиялық ерекшеліктері мен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Композиция өнері - 2

    Курс композиция өнері 1 пәнінің жалғасы болып табылады. Студенттер үлкен формадағы шығармаларды аяқтайды-балет сюитасын немесе операны таңдап аяқтап жазады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыкологиядағы пәнаралық зерттеулер

    Пән пәнаралық байланыстарды синтездеу арқылы музыка ғылымындағы зерттеу ерекшеліктерін ашады. Студенттер музыкатану көздерін зерттеуді күнделікті талдауда көрінетін құбылыстарды таңдауға, тануға, ажыратуға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Қажет болған жағдайда тиісті әдебиеттен және/ немесе басқа ресурстардан алынған білімді өзінің зерттеу және / немесе көркем тәжірибе саласы шегінде қарауға, түсіндіруге, талдауға, бағалауға, басқаруға, сақтауға және беруге қабілетті болу.
  • Шығармашылық іс-әрекет /тәжірибе шеңберінде іске асыруда, қайта жасауда, жасауда, өңдеуде және/немесе іс-әрекет етуде түпнұсқалық түсінік пен инновациялық шешімдерді құжаттық түрде тіркеу және көрсету.
  • Жүргізілген ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне, дәстүрлі және академиялық музыканың көркем контекстін білуге сүйене отырып, дайындық бейіні бойынша пәндерді түсіндіруде, оқытуда өзіндік түсінік пен инновациялық шешімдерді көрсету.
  • Түсінуді кеңейту және жаңа білім мен зерттеу өнімдерін жасау үшін өзінің көркемдік тәжірибесіне немесе музыкалық кеңістігіне сүйене отырып, зерттеу пәнінің проблемалық мәселелерін контекстпен анықтау және келісу.
  • Қаржыландырудың ықтимал көздерін қоса алғанда кез келген ықтимал тәуекелдерді және/немесе теріс әсерлерді бағалай отырып, тиісті әдіснамалық процестер мен ресурстарды таңдап және пайдалана отырып, зерттеу мен жобаларды белгілеу, жоспарлау, орындау және ұсыну.
  • Жан-жақты ортада нәтижелерге қол жеткізу тәжірибесі мен әдістеріне әсер ету үшін практикалық, коммуникативтік және желілік дағдылардың кең ауқымын пайдалана отырып қолдау, басқару және әріптестермен ынтымақтасу.
  • Өзінің жеке зерттеу/зерттеу нәтижелерін және басқалардың нәтижелерін жүйелі және сыни талдау және бағалау.
  • Мақсатты аудиториялардың қажеттілігін назарға ала отырып, зерттеу нәтижелеріне қатысты ақпаратты хабардар ету мен таратудың тиімді және тиісті әдістері мен техникасын анықтау, таңдау және пайдалану.
  • Мәдени процестердің заманауи стратегиялары мен бағыттары туралы білімге сүйене отырып, мәдениет пен өнер саласындағы жобалық-басқарушылық қызметті жүзеге асыруға дайындығын көрсету.
  • ЖОО-да Педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, оқыту бейіні бойынша Оқытушыларды оқыту және біліктілігін арттыру практикасында оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік білімді қолдануға және беруге дайындығын көрсету.
  • Зерттеушілердің, практик – мамандардың, әзірлеушілердің және жасаушылардың сыни ескертпелері мен ұсыныстарын назарға ала отырып, олардың, кең ауқымымен ынтымақтасу және өз жұмысын сынауға сезімтал болу.
  • Олардың зерттеулерінің/зерделеуінің әртүрлі аудиторияға әсерін назарға алу және мамандар мен әуесқойларда дұрыс түсініктің пайда болуына ықпал ету.
  • Ғылыми журналдарда, республикалық және халықаралық конференциялар материалдарының жинақтарында және басқа да басылымдарда ғылыми, ғылыми-әдістемелік, оқу-әдістемелік жұмыстарды, мақалаларды, өнертану, пәнаралық және педагогикалық мәселелер бойынша материалдарды жасау, Таныстыру, рецензиялау, басып шығару, сараптама жасау қабілетін көрсету.
Top