Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10104 Медицина в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Үздіксіз интеграцияланған медициналық білім беру бағдарламасы бойынша пациенттерге медициналық көмек көрсетуде іргелі білімдері мен дағдылары бар, жаңа білімді игеруге және генерациялауға қабілетті, ауруларды диагностикалауға, емдеуге мен алдын алуға және халықтың денсаулығын жақсартуға бағытталған ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларына ие құзыретті және білікті медициналық кадрларды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 6 года
  • Кредиттер көлемі 360
  • Білім беру бағдарламаларының тобы BM086 Медицина
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Тіршілік әрекетінің құрылымдық негіздері

    Жасушалық деңгейдегі тіршілік әрекетінің құрылымдық негіздері, макромолекулалардың (нуклеин қышқылдары мен белоктар) негізгі қасиеттері мен қызметі туралы жалпы түсініктер, заттар синтезінің матрицалық реакциялары, гендердің әрекетінің реттелуі (қызметі), молекулалық негіздері, жасушалардың құрылымы мен қызметі, жасуша құрылымдары мен қосындылары, жасушалардың өсу, даму, бөліну және өлу процестері, ағзаның жасушалары мен ұлпаларының қызмет ету заңдылықтары, организмнің физиологиялық және қорғаныш-бейімделу реакциялары, қоршаған орта факторларының әсерінен олардың реттелуі және өзін-өзі реттеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалыпты тірек-қимыл жүйесі, тері жабыны

    Тірек-қимыл жүйесі мен терінің анатомиялық құрылымын зерттейтін интеграцияланған пән. Жұмыс пен реттеуді қамтамасыз ететін тірек-қимыл жүйесі мен тері мүшелерінің гистологиясы мен физиологиялық механизмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Осы пән аясында әдеби шолуды жазу мен рәсімдеудің практикалық дағдылары оқытылады. Студент қысқаша шолуды дайындай білуі, негізгі мәселені, зерттеудің мақсатын жаза білуі, ғылыми мәтіндерді құру және зерттеу нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын меңгеруі; Әдебиет көздерімен (кітапхана және Интернет-ресурстармен) жұмыс істеу дағдыларын меңгеруі; ғылыми жұмыстарды жазу кезінде плагиат мәселелерін талқылауы; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдысын қалыптастыруы тиіс (аннотация, рецензия, реферат). Ғылыми зерттеулердің қолданыстағы әдістемелері мен әдістерін зерттеу. Ғылыми зерттеулер жүргізуді ұйымдастыру тәсілдері. Ғылыми зерттеу этикасы. Таңдалған тақырып бойынша ғылыми зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдай білу. Ғылыми экспериментті жоспарлау және жүргізу. Алынған нәтижелерді өңдеу және оларды салыстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Біртұтас денсаулық

    «Біртұтас денсаулық» пәні Қоғамдық денсаулық саласындағы төтенше жағдайларға дайындықты, қадағалауды және ден қоюды қамтамасыз етуге сектораралық және көпсалалы тәсілді енгізу үшін теориялық және практикалық негіздерді қалыптастыруға бағытталған. Курс салааралық өзара әрекеттесудің маңыздылығын көрсете отырып, адам денсаулығы мен қоршаған орта жағдайының байланысын қамтиды. Студенттер Болашақ қоғамдық денсаулық сақтау мамандары ретінде ДДҰ мен Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің ұсынымдарын орындай отырып, эпидемиологиялық сын-қатерлерге тиімді ден қою үшін қажетті құзыреттерге ие болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Мақсаты: пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар жағдайларында залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға қажетті практикалық дағдыларды береді, сондай-ақ осы салдарларды жою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өмірдің биохимиялық, биофизикалық негіздері

    Пән молекулярлық деңгейде биохимиялық және биофизикалық процестерді зерттейді, олар тірі ағзалардың қызметі, биомолекулалардың құрылымы, сонымен қатар жеке химиялық элементтердің физиологиялық рөлі, олардың трансформациясы және олардың процестерінің реттелу заңдылықтарын зерттейді. Зертханалық құрал-жабдықтармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын және өз зерттеулерінің нәтижелерін сауатты баяндау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мамандыққа кіріспе

    Интеграцияланған пән дәрігердің пациенттермен, пациенттердің туыстарымен және әртүрлі жағдайларда санымен тиімді қарым-қатынас жасауы үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын қалыптастырады. Тәртіп сұрақ қою, тексеру, пальпация, перкуссия және аускультацияның практикалық дағдыларын игеруге ықпал етеді. Мейірбике ісінің, науқастар мен қарттарға мейірбикелік күтімнің негіздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Патологиялық анатомия

    Жалпы патологиялық процестердің морфологиялық негіздері және адамның маңызды аурулары туралы негізгі идеяларды зерттейді. Болашақ маманға ғылыми негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті медициналық ойлаудың негізгі негізі болып табылатын жалпы патологиялық процестер туралы, ағзалық, ағзалық және жасушалық деңгейлердегі патологиялық жағдайлар мен аурулардың морфогенезі мен патологиялық көріністері туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қалыпты жүйке жүйесі мен сезім мүшелері

    Нормадағы жасушалық, мүшелік және жүйелік деңгейде жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің морфологиялық және функционалдық ұйымдастырылуы туралы іргелі білімді қалыптастыратын кіріктірілген пән. Патологиялық жағдайларды әрі қарай зерттеу және кәсіби және клиникалық дағдыларды алу үшін қажетті молекулалық және биофизикалық механизмдер мен қызмет ету ерекшеліктері мәселелері қарастырылады. Алынған теориялық білімдерін компьютерленген тренажерларды, муляждарды, фантомдарды қолдана отырып, әртүрлі жағдайларда медициналық көмек көрсету алгоритмдерін автоматтандыруды әзірлеу үшін қолдану. Пациенттерді бақылау және күту, манипуляция әдістерін меңгеру үшін арнайы білім мен дағдыларды алуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалыпты несеп-жыныс жүйесі

    Ғылыми және клиникалық зерттеулерді дұрыс түсіндіру үшін қажетті, патологиялық жағдайларды әрі қарай зерттеу және кәсіби және клиникалық дағдыларды алу үшін қажетті, несеп-жыныс жүйесінің морфологиялық және функционалдық ұйымдастырылуы және қызмет ету заңдылықтары туралы іргелі білімді қалыптастыратын кіріктірілген пән. Алынған теориялық білімдерін компьютерленген тренажерларды, муляждарды, фантомдарды қолдана отырып, әртүрлі жағдайларда медициналық көмек көрсету алгоритмдерін автоматтандыруды әзірлеу үшін қолдану. Пациенттерді бақылау және күту, манипуляция әдістерін меңгеру үшін арнайы білім мен дағдыларды алуға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адамның қалыпты тыныс алу, жүрек-тамыр және лимфа жүйесі

    Қалыптыжағы жасушалық, мүшелік және жүйелік деңгейде тыныс алу, жүрек-тамыр және лимфа жүйелерінің морфо-функционалдық сипаттамаларын зерттейтін кіріктірілген пән. Патологиялық жағдайларды әрі қарай зерттеу, кәсіби және клиникалық дағдыларды алу үшін молекулалық және биофизикалық механизмдер мен қызмет ету ерекшеліктері мәселелері қарастырылады. Алынған теориялық білімдерін компьютерлік тренажерларды, муляждарды, фантомдарды пайдалана отырып, әртүрлі жағдайларда медициналық көмек көрсету алгоритмдерін автоматтандыру үшін қолдану. Пациенттерді бақылау және күту, манипуляция әдістерін меңгеру үшін арнайы білім мен дағдыларды алуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қалыпты ас қорыту жүйесі

    Ас қорыту жүйесінің морфофункционалды ұйымдастырылуы туралы негізгі білімді қалыптастыратын интеграцияланған пән жасушалық, органдық және жүйелік деңгейлерде қалыпты. Молекулалық және биофизикалық механизмдер, патологиялық жағдайларды одан әрі зерттеу және кәсіби және клиникалық дағдыларды алу үшін қажетті жұмыс ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалыпты эндокриндік, иммундық, қан түзу жүйелері

    Нормадағы жасушалық, мүшелік және жүйелік деңгейде эндокриндік, иммундық, қан түзу жүйелерінің морфологиялық және функционалдық ұйымдастырылуы туралы іргелі білімді қалыптастыратын кіріктірілген пән. Патологиялық жағдайларды әрі қарай зерттеу және кәсіби және клиникалық дағдыларды алу үшін қажетті молекулалық және биофизикалық механизмдер мен қызмет ету ерекшеліктері мәселелері қарастырылады. Алынған теориялық білімдерін компьютерленген тренажерларды, муляждарды, фантомдарды қолдана отырып, әртүрлі жағдайларда медициналық көмек көрсету алгоритмдерін автоматтандыруды әзірлеу үшін қолдану. Пациенттерді бақылау және күту, манипуляция әдістерін меңгеру үшін арнайы білім мен дағдыларды алуға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Микробиология, вирусология және паразитология негіздері

    Пән биологиялық қасиеттерін, патогенділік факторларын, инфекциялық және инфекциялық емес қоздырғыштарды іске асыру механизмдерін; бактериялардың, вирустардың адам патологиясындағы маңызын; вирустарды, бактерияларды, паразиттік инфекциялар қоздырғыштарын оқшаулау және сәйкестендіру қағидаттарын; инфекциялық аурулар қоздырғыштарының микроорганизмдерін патогенділік (қауіптілік) топтары бойынша жіктеу қағидаттарын зерттейді. Клиникалық диагнозды растаудың және инфекциялық процестердің алдын алудың микробиологиялық әдістерінің заманауи мүмкіндіктері туралы идеяларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Патологиялық физиология

    Әр түрлі аурулардағы адам ағзасындағы әртүрлі патологиялық процестердің заңдылықтарын зерттеу: ағым және нәтиже, физиологиялық функциялардың өзгеруі. Студенттерге патологиялық процестің маңызды заңдылықтары туралы ғылыми түсінік береді, клиникаға дейінгі зерттеулер этикасының құқықтық нормаларын ескере отырып, эксперимент жүргізудің, жануарлармен жұмыс істеудің негізгі әдістерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми ойлау және дәлелдеу медицинасының негіздері

    Ғылыми бағыт әр түрлі интервенцияларды қолдана отырып, медициналық практиканың тәсілдерін зерттейді: қолда бар дәлелдерге негізделген алдын-алу, диагностикалық және емдік шаралар, олардың тиімділігі мен қауіпсіздігі-жаңалықтар. Оқытылатын пән шеңберінде білім алушыларда дәлелді медицина және ғылыми ойлау білімдері қалыптасады; Дағдылар мен білім алдағы практикалық қызметте ұтымды пайдалану үшін медициналық ақпаратты сыни бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы гигиена

    Пән қоршаған ортаның табиғи және антропогендік факторларының адам ағзасына әсер ету заңдылықтарын зерттейді, гигиеналық нормативтерді, санитарлық ережелер мен іс-шараларды сипаттайды, іске асыру өмір сүру үшін оңтайлы жағдайларды қамтамасыз етуге, адамдардың денсаулығын сақтауға және нығайтуға, аурулардың алдын алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жеке Патологиялық анатомиясы

    Жеке аурулардың морфологиялық өзгерістерінің көріністерін зерттеу. Студенттерде әртүрлі патологиялық процестер кезінде жасушалық, тіндік және ағзалық деңгейлердегі тіршілік процестерінің құрылымдық ұйымдастырылуы туралы іргелі теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Негізгі клиникалық пәндерді оқу кезінде алған білімдерін одан әрі практикалық қызметте қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жеке Патологиялық физиологиясы

    Адамның жеке тіндері мен органдарындағы патологиялық процестердің қалыптасу заңдылықтарын, ағымы мен нәтижесін, патогенездің функционалдық аспектілерін зерттеу. Жүрек-қантамыр, несеп-жыныс, эндокриндік, асқазан-ішек, тыныс алу, тірек-қимыл, жүйке, қан түзу жүйелерінің жалпы ауруларының пайда болу себептері мен жағдайлары туралы білімді қалыптастыру. Дененің әртүрлі ауруларындағы негізгі белгілер мен синдромдардың патогенезі туралы түсінік. Студенттерді аурудың патогенезінің сызбасын құруға және ситуациялық есептерді талдауға, клиникалық ойлауды дамытуға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ішкі ауруларды диагностикалау негіздері

    Ішкі органдар мен жүйелердің ауруларын зерттейді. Тікелей зерттеудің дәстүрлі әдістері, Зертханалық, күрделі аспаптық және компьютерлік диагностикалық әдістер қолданылады. Алдын алу, терапия, сондай-ақ ішкі ағзалардың кең таралған патологиялық жағдайларын оңалту шаралары туралы мәселелер қарастырылады. Аурудың бастапқы және қайталама алдын-алуды талдау. Ішкі ағзалардың негізгі ауруларын емдеу хаттамаларын, науқастарды медициналық тексеру және еңбекке қабілеттілігін зерттеу. Биоэтика және медициналық деонтология мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Сәулелік диагностика

    Сәулелік диагностиканың заманауи мәселелерін зерттейді: адамның барлық мүшелерінің суреттері, олардың анатомиялық құрылымдары, мүшелер мен жүйелердің әртүрлі ауруларының негізгі радиациялық белгілері туралы білім береді. Оқыту сәулелік диагностика әдістерін жүргізуге көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтауға; науқасты сәулелік зерттеуге дайындауды жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топографиялық анатомия және оперативтік хирургия

    Студенттерді адам денесінің құрылымында мүшелер мен тіндердің орналасуына үйрету, олардың адам денесінің бетіндегі проекциясын зерттеу; бұл органдардың сүйек түзілімдеріне қатынасы; дене түріне, жасына, жынысына, ауруына байланысты органдардың пішінін, орналасуы мен мөлшерін өзгерту; операциялық бөлме жұмысының хирургиялық құралдарын білуге үйрету және аурулардың диагностикасы үшін түрлі емдік манипуляциялар мен органдарға жедел қол жеткізу кезінде практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Анестезиология және реанимация негіздерімен жалпы хирургия

    Адамның барлық мүшелері мен жүйелерінің хирургиялық ауруларын, іріңді-септикалық хирургияның негіздерін, ауыр жағдайдағы пациенттерге профилактика, диагностика және алғашқы және білікті медициналық көмек көрсету мәселелерін зерделейді. Негізгі медициналық, клиникалық және хирургиялық ұғымдар туралы түсінік береді; десмургияны білу және білу; хирурологиялық тәжірибеде анестезияның әдістері мен құралдары туралы; жасанды тыныс алу және жүрек массажы әдістерін үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Функционалды диагностика негіздері

    Әртүрлі функционалды, аспаптық және зертханалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, ауруларды диагностикалаудағы зерттеулер кешенін қарастырады. ЭКГ, спирометрия көмегімен диагностикалық зерттеу жүргізу әдістемесін зерделеу және меңгеру, алынған ақпаратты өңдеуді одан әрі талдай отырып, адамның барлық мүшелері мен жүйелерін зерттеудің негізгі әдістері, адам ағзасының функционалдық және мүшелік бұзылыстарын диагностикалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жұқпалы аурулардың негіздері

    Кіріктірілген пән ересектердегі жұқпалы аурулардың себептерін, берілу жолдарын, патогенезін, белгілерін, дифференциалды диагностикасын, ауруды тексеру және анықтау әдістерін және емдеуді қарастырады. Нақты профилактика мәселелерін, вакцинация күнтізбесін, медициналық зерттеулердің этикалық аспектілерін, аса қауіпті инфекцияны анықтаудағы дәрігер жұмысының кәсіби ерекшеліктерін, карантиндік шараларды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиникалық онкологя негіздері

    Осы пән шеңберінде жынысы мен жасына қарамастан негізгі он-кологиялық аурулар кезінде диагностикалау және емдеудің арнайы әдістерінің ерекшеліктері зерделенеді. Науқастарды басқару алгоритмдері, алдын алу шаралары қарастырылады. Тұрақты және уақытша еңбекке жарамсыздық мәселелері. Қатерлі ісіктердің негізгі патологиялық формалары, олардың алдын-алу және ерте сәйкестендіру ықтималдығы зерттеледі; онкологиялық науқастарды емдеудің қазіргі принциптерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоғамдық денсаулық

    Пән халықтың денсаулығына әлеуметтік-экономикалық факторлардың әсер ету заңдылықтарын зерттейді және азаматтардың денсаулығын сақтау бойынша мемлекеттік, қоғамдық және медициналық шаралар жүйесін негіздейді. Бұл пән қоғамдық денсаулық көрсеткіштерін, денсаулық сақтау ұйымдарының қызметін есептеу, бағалау және түсіндіру және медициналық көмектің әртүрлі түрлеріне қажеттілікті негіздеу дағдыларын береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Иммунды жауап

    Ересектер мен балалар популяциясындағы иммундық жүйенің құрылымы мен қызметінің құрылымдық ерекшелік-терін зерттейтін интеграцияланған пән. Сау организмнің туа біткен және бейімделген иммунитетінің механизмдерінің және иммунопатологиялық процестердің (иммунопрофилактика және иммунотерапия) ерекшеліктері қарастырылады. Жеке бөлімдер клиникалық иммунология және аллергология мәселелеріне арналған: иммундық жүйенің қызметін бағалау әдістері, негізгі иммунопатологиялық жағдайлар. Аурулардың иммунопрофилактикасы мен иммунотерапиясының негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фармакология

    Дәрілік препараттардың негізгі топтарын, олардың организммен өзара әрекеттесуін, енгізу жолдарын, дәрілік заттардың ағзадағы өзгерістерінің жалпы заңдылықтарын, дәрілік заттардың көрсетілімдері мен қарсы көрсетілімдерін, клиникалық практикада дәрілердің қауіпсіз дозалануы мен жағымсыз реакцияларын зерделейді. Рецептілерді жазып беру мәселелерін қарайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шет тілі

    Бұл курстың мақсаты кәсіби тілді практикалық меңгеру, күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану дағдыларын дамыту және жетілдіру болып табылады. Мазмұны: кәсіби сөздік қорын молайту, грамматиканы тереңдетіп оқыту, байланыстырып сөйлеу, жазу, тыңдау, аудару дағдыларын жетілдіру. Қарым-қатынаста кәсіби шет тілін қолдану, әдеби дереккөздерді іздеу және талдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Клиникадағы қан және лимфа жүйелері

    Біріктірілген пән қан жүйесі, иммун тапшылығы және аллергия аурулары бар науқастардың пайда болу себептерін, патогенез механизмдерін, клиникалық көрінісін, диагностикасы мен лечение зерттейді. Зертханалық және аспаптық диагностика нәтижелерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалардың денсаулығы

    Балалық шақта көрінетін патологиялар тобын зерттейтін интеграцияланған пән: этиологиясы, патогенезі, клиникалық көрінісі, болжамы, емі, сонымен қатар тұқым қуалайтын аурулардың туындауы мен алдын алу. Баланың тамақтануы, балалардың физикалық және психикалық дамуы, баланы рационалды емізу, сау бала кабинетінің жұмысы мәселелері қарастырылады. Балалардағы жұқпалы аурулардың алдын алу шараларына дайындық. Аурудың әртүрлі кезеңіндегі балалардағы жұқпалы ауруларды диагностикалау әдістерін зерттеу. Төтенше жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету әдістерін және балалар инфекцияларын емдеудің заманауи әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Рационалды тамақтану негіздерімен клиникадағы ас қорыту жүйесі

    Интеграцияланған пән, ас қорыту жүйесінің ең көп таралған ауруларының этиологиясы мен патогенезін, қауіп факторларын, клиникалық көрінісін, негізгі белгілері мен синдромдарын, зертханалық және аспаптық диагностика әдістерін зерттейді. Дені сау және науқас адамның ұтымды тамақтануын ұйымдастырудың негізгі принциптері туралы білімді қалыптастырады. Диеталық, емдік-профилактикалық тамақтануды әзірлеу және ұйымдастыру принциптерін үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Несеп-жыныс жүйесі клиникасы

    Интеграцияланған пән этиологияны, патогенез механизмдерін, негізгі клиникалық көріністерді, несеп-жыныс жүйесі ауруларының патоморфологиясын зерттейді. Медициналық көмектің әртүрлі кезеңдеріндегі терапия принциптері, соның ішінде ұтымды антибиотикалық терапия принциптері. Диспансерлеу, аурулардың алдын алу және салауатты өмір салтын қалыптастыру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Клиникадағы тыныс алу жүйесі

    Тыныс алу жүйесінің ең көп таралған ауруларының этиологиясын, патогенезін, клиникалық көрінісін, диагностикасын, лечение және болжауын зерттейтін интеграцияланған пән. Медициналық көмектің әртүрлі кезеңдеріндегі терапия принциптері, соның ішінде өкпе ауруларын ұтымды антибиотикалық терапия принциптері. Тыныс алу жүйесі ауруларының алдын алу, оңалту, диспансерлеу мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Клиникадағы жүрек-тамыр жүйесі

    Жүрек-қан тамырлары ауруларының пайда болу себептерін, патогенезін, клиникалық көрінісін, зертханалық және аспаптық диагностика әдістерін, сондай-ақ қауіп факторларын зерттейтін интеграцияланған пән. Емдеу принциптері мен әдістерін, жүрек-қантамыр жүйесінің негізгі ауруларының алдын алуды, пациенттерді динамикалық бақылау дағдыларын үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Клиникадағы эндокриндік жүйе

    Эндокриндік жүйенің жиі кездесетін ауруларының этиологиясы мен патогенезін, қауіп факторларын, клиникасын, негізгі белгілері мен синдромдарын, зертханалық және аспаптық диагностика әдістерін зерттейтін кіріктірілген пән. Пациенттерге сауалнама жүргізуді және зерттеу нәтижелерін талдауды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заманғы клиникалық зерттеу әдістері

    Ішкі ағзалар мен жүйелердің негізгі аурулары бар науқастарды тексерудің қазіргі және жетекші клиникалық әдістері мен әдістемелерін зерттейтін интеграцияланған пән. Дәлелді медицинаға негізделген қазіргі интервенциялық диагностикалық әдістер және олардың ғылыми және зерттеу тәжірибесіндегі рөлі. Дәлелді медицинаның заманауи принциптеріне және клиникалық зерттеу дағдыларына негізделген медициналық ақпаратты талдауға жүйелі көзқарас.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Акушерлік және гинекология

    Тұжырымдамаға, жүктілікке, босануға және босанғаннан кейінгі кезеңге байланысты болатын қалыпты және патологиялық процестерді зерттеу. Студенттерге клиникалық жағдайды талдау, зертханалық-диагностикалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру, сондай-ақ жаңа туған нәрестелерге күтім жасау мен медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру дағдыларын үйрету. Әйелдердің ұрпақты болу жүйесінің аурулары, этиопатогенез, емдеу және алдын-алу, оларды диагностикалау әдістері зерттеледі. Жүкті және гинекологиялық науқастарды клиникалық тексеру әдістері; гинекологиялық аурулардың семиотикасы мен диагностикасы; гормондық терапияға қарсы көрсеткіштер; менструальдық функцияның физиологиясы мен патологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Клиникадағы жүйке жүйесі

    Неврологиялық симптомдар, синдромдар мен аурулар, олардың пайда болу себептері мен механизмдері, заманауи диагностикалық әдістер туралы білім алу. Науқастарды неврологиялық тексерудің негізгі кезеңдерімен, анамнез жинау ерекшеліктерімен және неврологиялық науқастарды тексеру әдістерімен танысу. Неврологиялық аурулардың, соның ішінде инсульттің, әртүрлі топтағы науқастардың жүйке бұзылыстарының себептері, белгілері, емдеу және алдын алу. Реабилитация мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хирургиялық жағдайлар және араласулар

    Адам ағзасына әртүрлі травматикалық факторлардың әсерін зерттейтін интеграцияланған пән; жарақаттардан туындайтын патологиялар. Хирургиялық аурулар мен араласулар дифференциалды диагнозды және хирургиялық және дәрі-дәрмек араласуларының схемаларын таңдауды ескере отырып ұсынылған. Диагностика кезінде клиникалық ойлау дағдыларын, білім мен дағдыларды қалыптастыру, ересектер мен балаларда жиі кездесетін хирургиялық ауруларды емдеудегі ұтымды тәсілдер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Денсаулық сақтаудағы ұйымдастыру және басқару

    Денсаулық сақтау органдарының қызметі мен реттелуінің негізгі мәселелерін зерттейтін кіріктірілген пән. Денсаулық сақтау жүйесіндегі функционалдық міндеттерді басқару деңгейлері бойынша бөлу принциптері қарастырылған. Басқару теориясы. Денсаулық сақтау жүйесін реформалау мәселелері. Басқару жүйелері. Нақты міндеттерді орындауға бағытталған басқару. Денсаулық сақтаудағы сапа менеджменті жүйесі. Денсаулық сақтау жүйесін стратегиялық басқару. Аурухана медициналық мекеме ретінде. Медициналық ұйымды ұйымдастыру түрлері. Денсаулық сақтау саласындағы қазіргі ұйымдастыру үлгілері

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы медициналық практикадағы балалар аурулары

    Жалпы тәжірибелік дәрігердің балалар тұрғындарымен ұйымдастыру жұмыстарымен таныстыру. Неонатальды скрининг. Дені сау балалар мен созылмалы дертке шалдыққан балаларды медициналық тексеруден өткізу зерттеледі. Иммунопрофилактика. МСАК деңгейінде ерте кезеңде жүкті әйелдер мен балаларға патронаждың әмбебап прогрессивті моделі бойынша жұмыс жүргізіледі. Педиатриядағы негізгі симптомдар мен синдромдар дифференциалды диагностика тұрғысынан қарастырылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы медициналық практика негіздері

    Жалпы практика дәрігерінің нормативтік-құқықтық базасы зерттелуде. МСАК (алғашқы медициналық-санитарлық көмек) деңгейіндегі есептік-есептік құжаттама. Отбасылық дәрігердің жаңа ақпараттық-коммуникациялық ортадағы жұмыс принциптері, ақпараттық жүйелермен жұмыс: Кешенді медициналық ақпараттық жүйе( КМИС), бекітілген халық тіркелімі (РПН), амбулаториялық-емханалық көмек (АПП), дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етудің ақпараттық жүйесі (ИСЛО) және т. б. стационарды алмастыратын технологиялар; міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (МӘМС) қағидаттары, еңбекке қабілеттілігін тұрақты және уақытша жоғалту мәселелері зерделенеді. Әр түрлі жастағы науқастарды амбулаториялық қабылдау, басқару және жүйелі бақылау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы медициналық практикадағы ішкі аурулар

    Жалпы практика дәрігерінің нормативтік-құқықтық базасы зерттелуде. МСАК (алғашқы медициналық-санитарлық көмек) деңгейіндегі есептік-есептік құжаттама. Отбасылық дәрігердің жаңа ақпараттық-коммуникациялық ортадағы жұмыс принциптері, ақпараттық жүйелермен жұмыс: Кешенді медициналық ақпараттық жүйе( КМИС), бекітілген халық тіркелімі (РПН), амбулаториялық-емханалық көмек (АПП), дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етудің ақпараттық жүйесі (ИСЛО) және т. б. стационарды алмастыратын технологиялар; міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (МӘМС) қағидаттары, еңбекке қабілеттілігін тұрақты және уақытша жоғалту мәселелері зерделенеді. Әр түрлі жастағы науқастарды амбулаториялық қабылдау, басқару және жүйелі бақылау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты-стратегиялық, жобалық және басқарудың басқа түрлерінде негізгі психологиялық тетіктерді, сондай-ақ ұйымдар мен олардың ортасының стратегияларын әзірлеу және іске асыру әдіснамасын игеру негізінде басқару психологиясы бойынша білімді және басқарушылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; типологиялық тәсіл негізінде басқарудың психологиялық әдістерін меңгеру. Оқытудың белсенді әдістері: ризома-әдіс, Жоба әдісі, кейс-стади.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Шұғыл жағдайлар бойынша симуляциялық курс

    Дәрігер тәжірибесінде жиі кездесетін төтенше жағдайларды зерттейтін интеграцияланған пән. Әртүрлі клиникалық жағдайларда шұғыл көмек көрсетудің сипаты мен мазмұны. Ең өнімді оқыту үшін жоғары технологиялық имитациялық жабдықта өмірге қауіпті жағдайларда көмек көрсету алгоритмдерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шұғыл жедел жәрдем

    Алғашқы медициналық көмек көрсету жағдайында шұғыл жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету бойынша білім мен дағдыларды алуға, кәсіби дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік беретін пән. Төтенше жағдайларды бағалау. Жедел жәрдем көрсету ережелері және зардап шеккендерді бөлу тәртібі – Триаж жүйесі. Алғашқы көмек көрсету принциптері мен алгоритмі, науқасты жүргізудің одан әрі тактикасын анықтау. Этика және деонтология принциптерін сақтау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Менеджмент

    Оқу мақсаты: басқару білімдері мен дағдыларын игеруі, менеджмент мазмұнының мәселелерін оның барлық көріністерінде ашуы, басқару туралы білім кешенін, дұрыс басқарушылық шешімдер қабылдау дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру. Мазмұны: менеджменттің функцияларын, жоспарлау ерекшеліктерін, ұйымдастырылуы мен уәждемесін, менеджменттегі жағдайлық, процестік және функционалдық тәсілдерді, менеджменттегі қалыптасқан жағдайды бағалау тәртібін зерттеу. Білім берудегі Менеджмент, зияткерлік ресурстарды басқару.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Жалпы медициналық практикадағы іргелес патология

    Біріктірілген пәндер, отбасылық дәрігер тәжірибесінде балалар мен ересектердегі неврология, амбулаторлық хирургия, травматология және ортопедия мәселелерін зерттейді. Шағымдарды жинау, тексеру, анамнез алу және амбулаторлық-емханалық көмек аясында байланысты патологиялары бар науқасты емдеудің одан әрі тактикасын анықтау, медициналық тексеру және профилактика мәселелері бойынша дағдылар.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Жалпы медициналық практикадағы акушерлік және гинекология

    Өмірдің әртүрлі кезеңдерінде жүктілікті жоспарлау және контрацепция, жүктілік және босану, ұрпақты болу денсаулығын сақтау және қалпына келтіру, ұрпақты өрбіту жүйесі ауруларының алдын алу бойынша кеңес беру мәселелері зерттеледі. Олар жүктілікті диагностикалау және тексеру әдістері бойынша оқытылады. Олар акушерлік және гинекология бойынша практикалық дағдыларды меңгереді: сыртқы акушерлік тексеру, акушерлік, ұрықтың жағдайын бағалау әдістері, туу арнасының дайындығын бағалау, босану тактикасы, әртүрлі асқынулармен босану ағымының ерекшеліктері және болашақ маманға қажет басқа да дағдылар. Олар жасына қарамастан негізгі гинекологиялық ауруларды, этиологиясын, диагностикасын, дифференциалды диагностикасын, емдеу тактикасын және гинекологиялық аурулардың алдын алуды зерттейтін болады.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ересектер мен балаларға амбулаториялық көмекті ұйымдастыру

    Кіріктірілген пән ересектер мен балаларға амбулаториялық-емханалық көмекті ұйымдастырудың локализациясы, қолжетімділігі, профилактикалық бағыттылығы, үздіксіздігі және емдеу кезеңдері сияқты негізгі принциптерін зерттейді. Халыққа емханада және үйде алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсету дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді; аурушаңдықты, мүгедектікті және өлім-жітімді болдырмауға және төмендетуге бағытталған іс-шаралар кешенін ұйымдастыру және жүзеге асыру; аурулардың және әлеуметтік маңызы бар аурулардың әртүрлі бейіні бар ересектер мен балалар популяциясын клиникалық тексеруді жүзеге асыру. Ең жиі кездесетін ауруларды емдеу және диагностикалау алгоритмдері, жіктелуі мен хаттамалары, сондай-ақ алдын алу және оңалту мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасылық медицинадағы дифференциалды диагностиканың өзекті мәселелері

    Тыныс алу органдарының, қан айналымы жүйесінің, ас қорыту жүйесінің, бауыр мен өт жолдарының, бүйректің, гемопоэз жүйесінің жиі кездесетін ауруларын дифференциалды диагностикалаудың теориялық және клиникалық мәселелері бойынша жаңа білімдерін, дағдылары мен дағдыларын жаңарту және игеруге, сондай-ақ ең өзекті мәселелер мен бағыттар бойынша практикалық дағдылар мен кәсіби дағдыларды жетілдіруге бағытталған интеграцияланған пән терапия.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасылық медицинадағы байланысты патология

    Отбасылық дәрігер тәжірибесіндегі акушерлік және гинекология, фтизиатрия мәселелерін зерттейтін кіріктірілген пән. Шағымдарды жинау, тексеру, анамнез алу және амбулаторлық-емханалық көмек аясында байланысты патологиялары бар науқасты жүргізудің одан әрі тактикасын анықтау, клиникалық тексеру және профилактика мәселелері бойынша дағдылар.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы тәжірибедегі паллиативтік көмек

    Студент науқастың физикалық және психологиялық жағдайын бағалау, жеке жоспар құру және түзету дағдыла-рын игеретін кіріктірілген пән; симптоматикалық емдеуді және медициналық араласуды қоса алғанда, паллиативтік көмек көрсету; клиникалық хаттамаларға сәйкес оларды енгізу жоспарын анықтай отырып, дәрілік заттардың дозасын есептеу, есепке алу және есеп беру құжаттамасын жүргізу.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы медициналық тәжірибедегі сот медицинасы

    Пән студенттердің сот-медициналық сараптама қызметін құқықтық реттеу және ұйымдастыру, сыртқы әсерлердің, төтенше жағдайлардың әртүрлі түрлері кезіндегі морфология тұрғысынан адамдағы патологиялық процестердің жүру ерекшеліктері туралы жүйелі білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді. Студенттердің бастапқы тергеу әрекеттерін жасау кезіндегі маманның міндеттерін және сот-медициналық сараптамаларды жүргізу кезіндегі сарапшының міндеттерін орындау бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Отбасылық дәрігер тәжірибесінде онкология

    Қауіп факторларын, диагностикасын, аурулардың клиникасы мен ағымын, зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерін, отбасылық дәрігерлік тәжірибеде жиі кездесетін қатерлі ісіктердің емдеу түрлері мен болжамын зерттейтін, дәлелді медицина және қазіргі заманғы медицина принциптеріне, клиникалық диагностика әдістеріне негізделген интеграцияланған пән. Әртүрлі локализациядағы онкологиялық ауруларды скринингтің қолданыстағы әдістерін дәлелді медицина тұрғысынан бағалау.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы медициналық практикадағы диетология мәселелері

    Интеграцияланған пән, рационалды тамақтану принциптерін зерттеуді қамтиды. Диетотерапияның заңдылықтары туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал етеді. Ол студенттерді алған білімдеріне сүйене отырып, қазіргі заманғы диеталық кестелердің үлкен ағынында шарлауға, нақты клиникалық жағдайларда емдік және профилактикалық мақсаттарға арналған диеталарды дұрыс таңдауға үйретеді. Ол әртүрлі органдар мен жүйелердің ауруларына арналған диетаны құрастыру ерекшеліктерін зерттейді. Әртүрлі жас санатындағы ересектер мен балалардың тамақтануы бойынша кеңес беру қағидалары, санитарлық-эпидемиологиялық бақылаудың негізгі нормативтік құқықтық актілері.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы дәрігерлік практика жұмысындағы дерматология мәселелері

    Ересектер мен балаларда жиі кездесетін тері аурулары мен жыныстық жолмен берілетін инфекциялардың этиологиясын, эпидемиологиясын, патогенезін, клиникалық көріністерін, диагностикасын, емдеу және алдын алу принциптерін оқытатын пән. Ол дерматологиялық науқастарда тексеру дағдыларын, диагностикалық әдістерді, анамнез жинауды, терінің жағдайын сипаттауды, зертханалық зерттеу әдістерін түсіндіруге ықпал етеді. Сыртқы терапия принциптерін оқыту.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жүкті әйелдер мен жас балаларды патронаждық бақылау мәселелері

    Пән консультативтік, диагностикалық, емдеу-профилактикалық көмек, динамикалық бақылау мәселелерін зерттейді; патронаттық қызметтің әмбебап прогрессивті үлгісіне сәйкес жүкті әйелдерге, жаңа туған нәрестелерге және жас балаларға патронаждар және белсенді бару; вакцинация және ревакцинация мәселелері; отбасылық дәрігердің жұмысы шеңберінде жаңа туған нәрестелер мен жас балаларды скринингтік тексеруден өткізуді зерттейді.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастапқы медициналық көмек көрсету жағдайындағы же-дел көмек

    Жедел жағдайлар, жарақаттар, денсаулық жағдайының күрт нашарлауы, алғашқы медициналық көмек жағдайында созылмалы аурулардың шиеленісуі кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету бойынша кәсіби дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін интеграцияланған пән. ҚР-дағы медициналық көмек жүйесін; пациенттің құқықтарын және медицина қызметкерлерінің құқықтық жауапкершілігін; жіті жағдайларды бағалауды зерделейді. Алғашқы медициналық көмек көрсетудің принциптері мен алгоритмі, пациенттерді басқарудың одан әрі тактикасын анықтау. Этика және деонтология принциптерін сақтау.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Экономика және кәсіпкерлік, СӨС қауіпсіздігі және қалыптастыру, қоршаған орта факторларының адам ағзасы мен денсаулығына әсері саласындағы білімді және академиялық адалдық қағидаттарын түсінумен үйлесімді тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін академиялық жазу дағдылары бар алғашқы медициналық көмек, ғылыми зерттеулер көрсету дағдыларын қалыптастыру.
  • Қалыпты және патологиялық жағдайларда адамның жеке мүшелері мен жүйелерінің құрылысы мен қызмет ету заңдылықтарын талдау. Патологиялық процестер туралы алған білімдерін қолдану.
  • Пациентті емдеу мен алдын алуда науқасқа бағытталған тәсілді енгізу үшін биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы дамып келе жатқан және үнемі жаңартылып отыратын білімді тәжірибеде қолдану.
  • Науқастармен, олардың отбасыларымен және денсаулық сақтау мамандарымен, соның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа әкелетін тұлғааралық және коммуникациялық дағдыларды пайдалану.
  • Ауруды диагностикалау, емдеу және алдын алу үшін тиісті және тиімді араласуды қамтитын тиімді науқасқа бағытталған көмекті қамтамасыз ету.
  • Кәсіби қызмет пен этикалық принциптерге қызығушылықты көрсету.
  • Үздіксіз өзін-өзі бағалау және өмір бойы білім алу негізінде медициналық көмектің сапасын үздіксіз жақсарту, үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау үшін қажетті қасиеттерді жетілдіру және дамыту.
  • Өз қызметін денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы заңнамалық және нормативтік базасы шеңберінде жүргізеді және оңтайлы медициналық көмекті қамтамасыз ету бойынша практикалық қызметінде оларды басшылыққа алады.
  • Пациенттерге кеңес беру, науқастарға білікті медициналық көмек көрсету, соның ішінде шұғыл көмек көрсету. Халық арасында профилактикалық және сауықтыру шараларын жүргізу.
  • Өз науқастарын емдеу нәтижелерін талдау, ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу принциптерін бағалау және енгізу.
  • Зерттеу және академиялық жазбаларды жүргізу және бағалау дағдыларын көрсету. Медициналық тәжірибе мен ғылыми зерттеулерге аналитикалық, сыни ойлау әдістерін қоса алғанда, ғылыми әдіснама мен дәлелді медицина принциптерін қолдану. Денсаулық сақтау саласындағы кәсіби және ғылыми қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды игеру.
Top