7R01160 Балалар онкологиясы және гематологиясы в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Онкологиялық және гематологиялық науқастарға медициналық көмек көрсетудегі қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын, оқытудың белгілі бір саласы үшін қажетті барлық құзыреттерге ие, тәжірибеде және ғылымда озық инновациялық технологияларды қолдана және дамыта алатын, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың, ғылымның жетістіктерін қолдана алатын, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау байланыс технологиялары, балалар денсаулығын жақсарту.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R006 Онкология және гематология балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Балалар онкологиясы мен гематологиясындағы клиникалық-зертханалық диагностика
Пән балалар онкогематологиясында қанның клиникалық және биохимиялық өзгерістері бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытады. Пән химиотерапияның зертханалық мәліметтерге әсерін зерттейді (биохимиялық, гистохимиялық, цитологиялық, патоморфологиялық және т.б.), гипопротеинемия синдромдарының, нефро-, гепато- және гематологиялық уыттылықтың дифференциалды диагностикасын жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Балалар онкологиясы мен гематологиясындағы визуалды диагностика
Пән онкогематологиялық науқастардағы сәулелік диагностика әдістерінің (ультрадыбыстық топометрия, КТ, компьютерлік рентген тренажеры) рөлі мен орнына байланысты білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Балалар онкогематологиясында диагностикалық зерттеуді құру алгоритмдері қарастырылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Стационардағы балалар онкологиясы және гематологиясы
Пән стационардағы балаларға гематологиялық және онкологиялық көмекті ұйымдастыру туралы білімді қалыптастырады; тексеру және емдеу нәтижелерін диагностикалау, түсіндіру, көрсеткіштер мен трепаниобиопсияны, бел пункциясын анықтау дағдылары; сәйкес келетін патологияға байланысты химиотерапия режимдерін таңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 47
-
Амбулаториялық-емханалық балалар онкологиясы және гематологиясы
Пән қатерлі ісіктерді анықтауға, клиникалық бақылауға, ауруханаға жатқызуға және амбулаторлық химиотерапияға арналған көрсеткіштерді анықтауға арналған жаппай скрининг жүргізу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. режимдерін таңдауына көмек етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 34
-
Балалар онкологиясы мен гематологиясындағы сәулелік терапия
Пән ісік пен гематологиялық ауруларды емдеуге арналған иондаушы сәулелену мәселелері, радиациялық қауіпсіздік және өздігінен араласатын терапия үшін дозиметрия туралы білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Онкологиялық және гематологиялық аурулары бар балаларға паллиативті көмек көрсету принциптері
Пән балаларға онкологиялық және гематологиялық аурулармен паллиативті көмек көрсету бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады, медициналық көмектің тиімділігі мен сапасын бағалау көрсеткіштері мен критерийлерін анықтайды. Компонентті зерттеу барысында паллиативті пациенттерге симптоматикалық терапия принциптерін, оның ішінде анальгезиялық, антиэмитикалық және басқа да симптоматикалық терапия түрлерін, сондай-ақ пациенттер мен олардың туыстарына күтім көрсету мен психологиялық қолдау көрсету ерекшеліктерін зерттеуге назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар онкологиясы мен гематологиясындағы қарқынды терапия
Пән білім мен білік дағдыларын қалыптастырады. балалар онкологиясы мен гематологиясындағы өмірге қауіпті жағдайларды анықтау және емдеу туралы; тамырлы катетеризацияның көрсеткіштері мен инфузиялық-трансфузиялық терапия (плазма, қан, тромбоциттер, плазма алмастырғыштары, парентеральды тамақтануға арналған препараттар); лейкоферез, экстракорпоралды детоксикация әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 21
-
Балалар онкологиясы және гематологиясындағы сүйемелдеу терапиясы
Пән пациенттерге сүйемелдеу терапиясын ұйымдастыру жөніндегі білім мен дағдыларды қалыптастырады, ауру мен химиялық терапияның асқынуларын (ісіктің лизисі синдромы, ATRA синдромы және басқалар) алдын алу және емдеу мәселелерін зерттейді, жоғары дозалы химиялық терапияның (метотрексат және басқалар) ерекшеліктерін, панцитопения, геморрагиялық синдром, инфекциялық асқынулар жағдайындағы басқару ерекшеліктерін зерттейді, терапияның әртүрлі кезеңдерінде күтім ерекшеліктерін, қажеттіліктерді бағалау және реабилитация жоспарларын әзірлеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулер менеджменті
Пән ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімді және клиникалық практикада ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми жұмыс нәтижелерін ресімдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пациентті күту: клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу, оңалту және бақылау жоспарын тағайындауға және дәлелді медициналық көмектің барлық деңгейлерінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті.
- Коммуникация және коллаборация: пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады;
- Қауіпсіздік және сапа: медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және диагностика, алдын алу, емдеу және оңалтудың ең тиімді әдістерін қолдануға қабілетті;
- Қоғамдық денсаулық сақтау: өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті;
- Зерттеулер: адекватты зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті;
- Оқыту және дамыту: өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа да мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.