Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02102 Аспаптық орындаушылық в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттарда Музыкалық білім, мәдениет және өнер саласында жұмыс істеуге талап етілетін концерттік-орындаушылық, зерттеу және педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 124
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M023 Аспаптық орындаушылық
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Орындаушылық шеберлік 1
Шетел тілі (кәсіби)
Камерлық ансамбль 1 (фортепиано)
Жоғары оқу орнындағы педагогика
Үрмелі аспаптар ансамблі (духовые инструменты)
Басқару психологиясы
Ішекті аспаптардағы заманауи орындау тәсілдері (струнные инструменты)
Ғылым тарихы және философиясы
Туыстас аспаптар 1 (духовые, струнные инструменты)
Ғылыми зерттеу әдісі мен әдіснамасы
Сүйемелдеу өнері 1 (фортепиано)
Сүйемелдеу өнері 2 (фортепиано)
Туыстас аспаптар 2 (духовые, струнные инструменты)
Ішекті квартет: жанр тарихы (струнные инструменты, фортепиано)
Эстетика және өнер теориясы
Орындаушылық шеберлік 2
Арт-нарығы және БАҚ
Джаз өнерінің импровизаторлары (духовые инструменты)
Концертмейстер сыныбы 1 (фортепиано)
Камералық оркестр (струнные инструменты)
Тарихи және өнер теориясы
Концертмейстер сыныбы 2 (фортепиано)
Симфониялық оркестр (духовые инструменты)
Камералық ансамбль 2 (фортепиано)
-
2 Оқу жылы
Орындаушылық шеберлік 3
Концертмейстер сыныбы 3 (фортепиано)
ҚР Қазіргі мәдениет саясаты (духовые, струнные инструменты)
Фортепиналық концерттерде екінші партияда ойнауды үйрету (фортепиано)
Камерлық ансамбль 3 (фортепиано)
Камералық оркестр 2 (струнные инструменты)
Музыкатанудың өзекті мәселелері
Әлем халықтарының музыкасын зерттеу мәселелері (духовые, струнные инструменты)
Симфониялық оркестр 2 (духовые инструменты)
Ғылыми дискурс және коммуникация мәдениеті (духовые, струнные инструменты)
Сүйемелдеу өнері 3 (фортепиано)
Қазақ халқының мәдени мұрасы
Музыкалық әлеуметтану
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Концертте және филармонияда, театрларда, ансамбльдерде, оркестрлерде солист, ансамбль, оркестр, концертмейстер ретінде жұмыс істеу үшін қажетті концерттік және орындаушылық қызметтегі кәсіби дағдыларды көрсету.
- Тәжірибе алмасуға және басқаларға кәсіби дағдыларды үйретуге қабілетті жан-жақты дамыған музыкалық тұлға ретінде көрсететін, өзінің көркемдік тұжырымдамасы арқылы музыканы жоғары кәсіби деңгейде түсіндіру дағдыларын көрсетеді.
- Өнер нарығының ерекшеліктерін, қазіргі мәдени саясаттың ұстанымдары мен тәсілдерін, басқару психологиясын білу негізінде білім, мәдениет және өнер саласындағы ұйымды/құрылымдық бөлімшені басқаруға дайындығын көрсетеді.
- Теория мен практиканың байланысын талдай білу, осы білімдерін олардың көркемдік стилін қолдау және жақсарту үшін қолдана білу.
- Психологиялық-педагогикалық ғылымның әртүрлі әдістерін, оқыту бейіні бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын өзінің педагогикалық қызметінде қолдану дағдыларын көрсету.
- Әртүрлі контексттерден немесе көздерден алынған білімді біріктіре білу.
- Сыни ойлау және сыни қабылдау дағдыларының жоғары деңгейіне ие болу.
- Өз пәні, жанры және/немесе оқу саласы шеңберінде тәжірибе мен дамуды ақпараттандыру үшін сәйкес әдебиеттерді және/немесе басқа ресурстарды анықтау және пайдалана білу.
- Музыкалық жанрлардың, стильдердің ерекшеліктерін білу және олармен байланысты орындаушылық дәстүрлерді терең ғылыми және сыни тұрғыдан түсінуді көрсету.
- Таңдалған тәсілдерге өз пәніндегі, жанрындағы, зерттеу саласындағы және/немесе көркемдік тәжірибедегі идеяларды, тұжырымдамаларды және процестерді әзірлеуге және бағалауға мүмкіндік беретін әртүрлі зерттеу әдістерінің кең ауқымын білу.
- Кәсіби музыканттар, әуесқой музыканттар және кең аудиториямен (соның ішінде шет тілінде) алынған ақпаратты пайдалану мүмкіндігі, ақпаратқа жеке және/немесе топтық реакцияларды түсінуді көрсету, сондай-ақ сәйкесінше рефлексиялау қабілетін көрсету.
- Орындалатын музыканың теориялық және тарихи жағдайлары туралы білімдерін дамыту және кеңейте білу.