7M02102 Аспаптық орындаушылық в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттарда Музыкалық білім, мәдениет және өнер саласында жұмыс істеуге талап етілетін концерттік-орындаушылық, зерттеу және педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 124
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M023 Аспаптық орындаушылық
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Орындаушылық шеберлік 1
Бұл пәннің мазмұны: «1-Орындаушылық шеберлік» – жан-жақты концерттік репертуардың тәжірибелік дамуына, кәсіби орындаушылық шеберліктерін арттыруға ықпал етеді; музыкалық стильдегі музыкалық шығарманың бейнесін түсіну және идеясын ашу, жанр, негізгі ұғым, музыкалық бейнелеу құралдары және т.б.; композицияларды жеке түсіндірудің әртүрлі тәсілдерін, орындаушылық концепцияны меңгеру үшін жеке шығармашылық ойлауды қалыптастыру; шығармашылық ойлау құрылымдарын қалыптастыру; шығармашылық бастама мен дербестікті белсендіру; орындаушының кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, табандылықты, зейінді қалыптастыру процесіне көмектесетін интеллектуалдық және музыкалық есте сақтауды, қиялды, көркемдік қабілеттерді, рухани байыту және жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс: «Шет тілі (кәсіби)» -болашақ мамандығының немесе мамандығының ерекшеліктеріне байланысты шет тілін үйрену. Шетел тілін кәсіби-бағдарлы оқытудың мәні қосымша кәсіби білім алу және кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру мақсатында оның арнайы пәндермен интеграциясында жатыр.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Камерлық ансамбль 1 (фортепиано)
Курстың мазмұны педагогикалық міндеттер мен пәннің ерекшелігі тұрғысынан ең қолайлы материал ретінде әртүрлі дәуірлердің, стильдер мен бағыттардың туындыларын орындауды қамтиды. Практикалық сабақтар әр стиль мен бағыттың негізгі ерекшеліктері мен ерекшеліктерін анықтауға, әрқайсысында орындаушылық міндеттерді бөліп көрсетуге және игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары оқу орнындағы педагогика
Заманауи әлемдік білім беру кеңістігінде жоғары мектептің даму стратегиясы мен өзекті мәселелерін талдау қабілетін дамытуға; ЖОО-да оқу-тәрбие процесінің барлық нысандарын өткізудің педагогикалық технологияларын жобалауға; отандық және шетелдік педагогикалық тәсілдерге, тұжырымдамаларға, шығармашылық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу процестерінің технологияларына бағдарлауға; пәнді игеру нәтижелерін кәсіби қызметте қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Үрмелі аспаптар ансамблі (духовые инструменты)
Пәні: «Үрмелі аспаптар ансамблі» - кәсіби дайындықта арнайы міндеттер қояды магистранттар: көркемдік талғамды тәрбиелеу, ансамбльде ойнау кезінде эмоционалдылықты, есте сақтауды, ойлауды, қиялды және шығармашылық белсенділікті дамытуды ынталандыру, қарым-қатынас мәселелерін шешу (әртүрлі жастағы студенттердің бірлескен шығармашылығы, олардың шығармашылық дамуына әсер ету, процесте қарым-қатынас жасау қабілеті). біріккен музыка жасау, бір-бірінің ойын бағалау ) музыкалық ой-өрісін кеңейту үшін қажет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Курс: «Басқару психологиясы» - басқару психологиясының негізгі ұғымдары мен категориялары, психология ғылымының әртүрлі салаларындағы тұлға ұғымдары, топтағы және ұжымдағы тұлғааралық қарым-қатынастар игеріледі. Біз психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторларын, сонымен қатар адамның психикалық денсаулығын сақтау жолдарын зерттейміз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ішекті аспаптардағы заманауи орындау тәсілдері (струнные инструменты)
Курс: «Ішекті аспаптардағы заманауи орындау тәсілдері « орындаудың жаңа мәнерлі құралдарын зерттеуді қамтиды: (сонорика, электронды және нақты музыка). ХХ-ХХІ ғасырлардағы композиторлардың шығармаларындағы жаңашыл өзгерістермен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы және философиясы
Музыкатану саласындағы зерттеу міндеттерін заманауи деңгейде қоюға және шешуге мүмкіндік беретін ғылым мәселелері бойынша қазіргі заманғы философиялық пікірталастармен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туыстас аспаптар 1 (духовые, струнные инструменты)
Курс: «Туысқандық аспаптар 1» – болашақ концерттік орындаушыларға және оркестрлер солистеріне, оқытушыларға туысқандық аспапқа арналған репертуарды зерттеу саласында кең ой-өрісін береді. Музыкалық-көркемдік ой-өрісі кең, орындаушылық мәдениеті жоғары болуы тиіс. Барлық осы қасиеттерді студенттер негізінен пәнді оқытуды қамтитын арнайы цикл пәндерін оқу процесінде алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдісі мен әдіснамасы
Пән қазіргі заманғы әдіснамалық негіздерді, ғылыми танымның әдістері мен нысандарын зерделеуге, музыка мәдениеті мен өнері саласында ғылыми-зерттеу жұмысын жазудың құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сүйемелдеу өнері 1 (фортепиано)
Курс: музыкалық бағытты терең меңгерген, еркін музыкалық өнерге жол ашатын барлық техникалық дағдылармен жабдықталған, ғылыми-педагогикалық қызметке қабілетті, ансамбль өнері саласында білікті маман дайындауға ықпал етеді. жоғары музыкалық оқу орындары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сүйемелдеу өнері 2 (фортепиано)
Пән музыкалық бейненің бір бөлігі ретінде өз бөлігін түсіндіре білуге, әр бөлікті бір уақытта бір уақытта тыңдай білуге, есту қабілетінің өзін-өзі бақылауын дамытуға бағытталған - мұның бәрі ойлау ерекшеліктерімен танысуға ықпал етеді. және камералық ансамбльдің шеберлігі және кез келген музыканттың толыққанды кәсіби дамуының қажетті құрамдас бөлігі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Туыстас аспаптар 2 (духовые, струнные инструменты)
Пән: «Туыстас аспаптар- 2» - оркестр әртісі, көркемөнерпаздар ұжымының жетекшісі, оқытушы ретінде болашақ мамандардың одан әрі практикалық қызметі үшін қажетті көлемде ұқсас аспаптарда ойнау дағдыларын дамытуды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ішекті квартет: жанр тарихы (струнные инструменты, фортепиано)
Пән: ішекті квартет – жанр тарихы магистрантты ғылыми-зерттеу жұмысына бағыттауға мүмкіндік береді. Бұл курстың басты міндеттерінің бірі: магистрантта болашақта оған білікті маман болуға мүмкіндік беретін бұрын алған кәсіби дағдылары мен білімдерін дамыту. Педагогикалық дағдыларды дамыту, сондай-ақ тез дамып келе жатқан музыкалық-ақпараттық континуумда еркін шарлау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Эстетика және өнер теориясы
Эстетика және өнер теориясы» пәні магистранттар арасында шығармашылық және көркемдік-тәрбиелік іс-әрекетте алған білімдерін жүзеге асыру үшін қажетті эстетикалық талдауды меңгеру және ойлау мәдениетін қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орындаушылық шеберлік 2
Пәні: «2-Орындаушылық шеберлік » - аспаптық орындаушылық саласындағы құзыретті маманды дайындауды көздейді: әртүрлі дәуірлер мен стильдердегі музыканың ең жарқын үлгілерін қамтитын алуан түрлі репертуардың болуы; музыкалық бағытты терең білу; тегін музыка жасауға жол ашатын барлық техникалық дағдылармен жабдықталған; ғылыми-педагогикалық және музыкалық оқу қызметін жүргізуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арт-нарығы және БАҚ
АРТ нарығы және БАҚ - оқытудың келесі нәтижелерін береді: өнер нарығының ағымдағы жағдайын, бизнес пен мәдениеттің өзара әрекеттесуін талдай білу; кәсіпкерлік және бұқаралық ақпарат құралдары; көркем шығарманың эстетикалық құндылығы мен экономикалық құндылығының арақатынасы мәселелері; БАҚ рөлі нарықты дамытудағы маңызды құрамдас ретінде ұсынылатын өзара әрекеттесу салаларын анықтау; қоғамда көркемдік сананың жаңа үлгісін қалыптастыруға дайын болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Джаз өнерінің импровизаторлары (духовые инструменты)
Курс: джаз өнерінің импровизаторлары - музыка тарихымен және импровизаторлармен джаз үйлесімділігімен, сондай-ақ музыкатану циклінің басқа пәндерімен, сондай-ақ камералық ансамбльмен және оркестрмен байланысты, өйткені джаз заманауи аспаптық музыкаға ритақпен, интонациямен, Текстураның түрімен, тембралдық сипатымен кірді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концертмейстер сыныбы 1 (фортепиано)
Концертмейстер сыныбы 1 - әртүрлі дәуірлер мен стильдердің камералық музыкасының ең жарқын үлгілерін, олардың көпшілік алдында концерттік қойылымын зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық оркестр (струнные инструменты)
Курс: кәсіби қызметтің көрсетілген түрін меңгеру және тиісті кәсіпқойлардың практикалық тәжірибесі бар: бағдарлама талаптарына сәйкес әртүрлі жанрлар мен формадағы музыкалық шығармаларды парақтан оқу; репетиция және концерттік жұмыс солист, концертмейстер, ансамбль, квартет, оркестр құрамында; әр түрлі камералық-аспаптық ансамбльдерде, оркестрде партияларды орындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тарихи және өнер теориясы
Тарихи және өнер теориясы – магистранттарда қоғамның мәдени-тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі өнер туындыларын түсінуге және шығармашылықта алған білімдерін жүзеге асыруға қажетті эстетикалық ойлау мәдениетін және эстетикалық талдауды меңгеруді қалыптастырады. және көркемдік және білім беру қызметі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Концертмейстер сыныбы 2 (фортепиано)
«Концертмейстер сыныбы 2» курсы – әр аспаптың музыкалық-мәнерлі мүмкіндіктерін зерделеу үдерістері мен бірігіп ойнау дағдыларын, орындалатын шығармалардың көркемдік талғамын, мазмұнын, формасы мен стилін түсіну мүмкіндіктерін жетілдіреді, шығармашылық қиялдарын кеңейтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Симфониялық оркестр (духовые инструменты)
- шығарманың музыкалық материалын дұрыс орындай білу. Сонымен бірге дауысты ойнау, талдау сияқты дағдыларды дамыту тұрақты эмоционалды және орындаушылық бастама болуы керек. Шығармашылық тұлғаны, өз бетінше ойлаудың көркемдік және орындаушылық ұстанымдарын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық ансамбль 2 (фортепиано)
«Камералық ансамбль 2» курсы пианистерді педагогпен және өз бетінше жеке практикалық сабақтар, иллюстратор-солистермен репетициялар, консультациялар, орындалатын шығармалардың түсіндірмелері мен интерпретацияларын талқылау және емтихандарда концерттік бағдарламалардың орындалуы нысанында сүйемелдеу өнеріне оқытуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орындаушылық шеберлік 3
Курс: «Орындаушылық шеберлік 3» – білім берудің орта және бастапқы музыкалық сатысында оларды педагогикалық практикада кейіннен қолдану үшін қажетті практикалық және теориялық білім жиынтығы бар жоғары білікті маман даярлау. Аспапшы болашақта өзінің практикалық жоғары кәсіби орындаушылық қабілеттерін жүзеге асырып қана қоймай, болашақ студенттерді тәрбиелеу үшін өзінің педагогикалық мүмкіндіктерін іске асыра білуі керек. Магистрант белгілі бір концерттік репертуарды меңгеруге міндетті, бұл аспапты меңгеруде кәсіби шеберліктерін шыңдауға және шығармашылық өсуге ықпал етеді; жұмысты орындау, ғылыми-педагогикалық және зерттеушілік қызмет барысында туындайтын мәселелерді тұжырымдау және шешу қабілетіне бағытталған; концерттік бағдарламаларды шығаруда жаңа формаларды құрудың жаңа әдістері мен тәсілдерін таңдау, өзгерту, әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Концертмейстер сыныбы 3 (фортепиано)
Концертмейстер сыныбы 3 – ансамбль қызметінің табиғатын терең білетін, стильдерді, жанрларды, камералық-аспаптық шығармаларды интерпретациялау мәселелерін жақсы білетін, көпкомпонентті жүйеде жоғары орындаушылық мәдениетті кәсіби маманды дайындауды көздейді. өз аспабында ойнау технологиясын жетік меңгерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ҚР Қазіргі мәдениет саясаты (духовые, струнные инструменты)
ҚР Қазіргі мәдениет саясаты пәні - магистранттарды Қазақстан Республикасында мәдениетті сақтау, дамыту және тарату жөніндегі қызметінде әлеуметтік-мәдени саланың әртүрлі субъектілерін басшылыққа алатын принциптер мен нормалардың жиынтығымен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фортепиналық концерттерде екінші партияда ойнауды үйрету (фортепиано)
Фортепиналық концерттерде екінші партияда ойнауды үйрету - студенттерге орындалатын фортепианолық концерттердің маңызын толық сезінуге және фортепиано транскрипциясындағы оркестр партиясының ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Камерлық ансамбль 3 (фортепиано)
«Камералық ансамбль 3» курсы– опералық театрларда, музыкалық оқу орындарының вокалдық, оркестрлік және дирижерлік (симфониялық және хор) сыныптарында концертмейстерлік тәжірибенің барлық түрлерінде жұмыс істеу үшін жоғары білікті концертмейстерлерді филармонияларда, радиода, теледидарда аккомпаниаторлық қызметке даярлауды іске асырады. Концертмейстерлік шеберліктің алуан түрлі қызметінің барлық аспектілерін терең зерделеу жас маманға концертмейстер рөлінде жоғары кәсіби деңгейде машықтануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Камералық оркестр 2 (струнные инструменты)
- музыкалық образдың қалыптасуы мен дамуына белсенді қатысатын оркестрдегі интонациялық реңктерді өзгерту мүмкіндігі. Олар ұжыммен тікелей байланыс саласында түлектің әуезді қалыптасуына ұмтылысты күшейтуге және әлсіретуге ықпал ете алады, музыкалық, әлеуметтік, көркемдік дағдыларды жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыкатанудың өзекті мәселелері
Музыкатанудың өзекті мәселелері - бағытталғанқазіргі әлемдік және отандық музыка мен музыкатану ғылымының маңызды және өзекті мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру. Музыкатанудағы парадигма ұғымы. Қазіргі музыкатану ғылымының ерекше белгілері. Қазіргі музыкатанудағы ғылыми парадигмалардың өзгеруі. Қазіргі кезеңдегі музыканы зерттеудің теориялық және ғылыми-әдістемелік негіздері. Музыкалық-теориялық жүйелердің соңғы категориялары. Музыкалық мәдениеттердің қазіргі салыстырмалы зерттеулері. Қазақ музыкасы әлемдік музыка өнерінің бір бөлігі ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлем халықтарының музыкасын зерттеу мәселелері (духовые, струнные инструменты)
Әлем халықтарының музыкасын зерттеу мәселелері - дүниежүзі аймақтарының, соның ішінде түркі, моңғол, иран халықтарының музыкалық аспаптарын теориялық және практикалық тұрғыдан дамытуға бағытталған. Сәйкес музыкамен танысу арқылы сүйемелдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Симфониялық оркестр 2 (духовые инструменты)
- оркестрмен жұмыс істеу тәжірибесімен ажырамас байланыста орындаушылық дағдыларды меңгеру. Оркестрлік орындау саласында алған білімі, білігі мен дағдылары негізінде білім алушының музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми дискурс және коммуникация мәдениеті (духовые, струнные инструменты)
Ғылыми дискурс және коммуникация мәдениеті -қазіргі заманғы ғылыми эпистеманың ерекшеліктерімен таныстыруға және жалпы мәдени және кәсіби саладағы коммуникативті тәжірибенің ерекше өзекті пәні ретінде ғылыми дискурс туралы түсінік беруге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сүйемелдеу өнері 3 (фортепиано)
Пән кеңірек концерттік репертуарды дамыта отырып, ансамбльдік орындаушылық саласында практикалық және теориялық жеке дайындықты тереңдету арқылы жетілдірілетін кәсіби білім мен дағдыларды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ халқының мәдени мұрасы
Қазақ халқының мәдени мұрасы қазақтың дәстүрлі өнерінің материалдық және рухани мәдениет саласындағы маңызды канондары туралы түсінік береді. Қазақтың дәстүрлі мәдениеті мен өнерінің әмбебаптарын дәстүрлі материалдық және рухани өнердің негізгі стильдік принциптерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық әлеуметтану
Музыка әлеуметтану -музыкалық мәдениеттер дамуының жалпы заңдылықтарын және олардың тарихи типологиясын, қоғамның музыкалық өмірінің формаларын, музыкалық іс-әрекеттің алуан түрлерін, әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы музыкалық қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Концертте және филармонияда, театрларда, ансамбльдерде, оркестрлерде солист, ансамбль, оркестр, концертмейстер ретінде жұмыс істеу үшін қажетті концерттік және орындаушылық қызметтегі кәсіби дағдыларды көрсету.
- Тәжірибе алмасуға және басқаларға кәсіби дағдыларды үйретуге қабілетті жан-жақты дамыған музыкалық тұлға ретінде көрсететін, өзінің көркемдік тұжырымдамасы арқылы музыканы жоғары кәсіби деңгейде түсіндіру дағдыларын көрсетеді.
- Өнер нарығының ерекшеліктерін, қазіргі мәдени саясаттың ұстанымдары мен тәсілдерін, басқару психологиясын білу негізінде білім, мәдениет және өнер саласындағы ұйымды/құрылымдық бөлімшені басқаруға дайындығын көрсетеді.
- Теория мен практиканың байланысын талдай білу, осы білімдерін олардың көркемдік стилін қолдау және жақсарту үшін қолдана білу.
- Психологиялық-педагогикалық ғылымның әртүрлі әдістерін, оқыту бейіні бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын өзінің педагогикалық қызметінде қолдану дағдыларын көрсету.
- Әртүрлі контексттерден немесе көздерден алынған білімді біріктіре білу.
- Сыни ойлау және сыни қабылдау дағдыларының жоғары деңгейіне ие болу.
- Өз пәні, жанры және/немесе оқу саласы шеңберінде тәжірибе мен дамуды ақпараттандыру үшін сәйкес әдебиеттерді және/немесе басқа ресурстарды анықтау және пайдалана білу.
- Музыкалық жанрлардың, стильдердің ерекшеліктерін білу және олармен байланысты орындаушылық дәстүрлерді терең ғылыми және сыни тұрғыдан түсінуді көрсету.
- Таңдалған тәсілдерге өз пәніндегі, жанрындағы, зерттеу саласындағы және/немесе көркемдік тәжірибедегі идеяларды, тұжырымдамаларды және процестерді әзірлеуге және бағалауға мүмкіндік беретін әртүрлі зерттеу әдістерінің кең ауқымын білу.
- Кәсіби музыканттар, әуесқой музыканттар және кең аудиториямен (соның ішінде шет тілінде) алынған ақпаратты пайдалану мүмкіндігі, ақпаратқа жеке және/немесе топтық реакцияларды түсінуді көрсету, сондай-ақ сәйкесінше рефлексиялау қабілетін көрсету.
- Орындалатын музыканың теориялық және тарихи жағдайлары туралы білімдерін дамыту және кеңейте білу.