Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03103 Әлеуметтану в Нархоз Университеті

Пәндер

  • Әлеуметтануға кіріспе

    Курсты зерттеу студенттердің негізгі білімін қалыптастыруға және әлеуметтану пәнін, оның теориялық негіздері мен зерттеу жұмысының әдістерін, қазіргі әлеуметтік процестерді зерттеудің негізгі тәсілдері мен бағыттарын түсінуге бағытталған. Курс студенттердің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға ықпал етеді. Студенттер әлеуметтанулық ақпаратты іздеуді талдаудың негізгі білімін алады. Курс қорытындысы бойынша студенттер (шағын топтарға рұқсат етіледі) әдеби шолу түрінде өзіндік аналитикалық жұмыс ұсынуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикаға кіріспе

    Курс студенттерде экономикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған, экономикалық субъектілердің мінез - құлық заңдылықтары және микро және макро деңгейлерде экономиканың жұмыс істеу механизмі туралы жалпы түсінік береді. Курстың мазмұны экономикалық категорияларды, экономикалық заңдарды және өндірістегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы қатынастарды реттейтін шаруашылық жүргізу механизмін, сондай-ақ экономикалық жүйенің әртүрлі құрылымдық деңгейлерін зерттеуді қамтиды. Курсты оқу барысында студенттер тауарлар мен ресурстардың нақты нарықтарындағы жағдайларды талдаудың практикалық дағдыларын игеріп, проблемалық жағдайларды микро және макроэкономикалық деңгейде анықтауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік зерттеулердегі этика

    Курста әлеуметтік және әлеуметтанулық зерттеулерді ұйымдастыру кезінде сақталуы тиіс негізгі этикалық принциптер мен стандарттар бар. Практикалық жұмыстар барысында студенттер этика тарихы мен теориясымен, этикалық зерттеу принциптерімен, тұжырымдамаларымен танысыңыз құпиялылық және анонимділік. Студенттер ғылыми этика негіздерін авторлық шағын жобаларды жасауға қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және инновация

    Бұл курс көшбасшылық пен инновацияның негізгі теорияларын қамтиды және жұмыс берушілер іздейтін жаһандық дағдылардың дамуына ықпал етеді. Курс сондай-ақ ұйымдағы инновацияларды ынталандыруға арналған жаңа құралдармен, оның ішінде зерттеулер жүргізу әдістерімен және инновацияларды әзірлеу үшін зерттеулерді қолданумен таныстырады. Іс-шаралар (ми шабуылы, командалық тапсырмалар және т.б.) инновациялық мәселені шешудің жолын және оны жүзеге асыру үшін көшбасшылық дағдыларды қолдану тәсілдерін ұсыну үшін шағын зерттеу жобасын жүзеге асыру және ұсыну үшін контекст береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Студенттер экология, техногенді әсер етудің негізгі түсініктерін және тұрақты дамудың принциптерін меңгереді. Студенттер практикалық тапсырмаларды орындай отырып, биосфераның негізгі заттарының белгілерін сипаттайды, тірі ағзалардың жаһандық рөлін түсіндіреді. Топпен жұмыс жасай отырып, студенттер халықаралық ұйымдардың статистикалық материалдарына сүйене отырып, тұрақты дамудың жергілікті, өңірлік, мемлекеттік және жаһандық деңгейлерінің сипаттамасын құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Курс білім алушыларда құқық пен заңнама негіздерін, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздерін, құқық көздерінің жүйесін, құқықтық қатынастардың түсінігі, элементтері мен мазмұнын, құқықтық жауапкершіліктің мәнін, сондай-ақ салалық (әкімшілік, қылмыстық, азаматтық және т.б.) заңнаманың негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер түрлі практикалық жағдайларды талдау және құқықтық кейстерді шешу арқылы құқықтық санаттармен жұмыс істеу, азаматтар мен ұйымдардың құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыруды қамтамасыз етуге бағытталған өтініштер мен арыздарды құрастыру, заңнама нормаларын қолдану дағдыларына ие болады. Курсты оқу нәтижелері бойынша студенттер сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жөніндегі мемлекет саясатының негізгі үрдістеріне бағдар алады, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға қарсы күресте сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың нормаларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (Әлеуметтік-мәдени мәселелер)

    Өткізілген материалдар мен студенттердің жеке тәжірибелеріне сүйене отырып, жазбаша тапсырмалар беру және ауызша пікірталастарға қатысу арқылы В2 және одан жоғары деңгейлерде заманауи әлеуметтік, мәдени проблемалар мен тұрақты дамудың әртүрлі тақырыптары бойынша ағылшын тілінде еркін пікір білдіру дағдыларын жетілдіру курсы әр түрлі нысандағы түпнұсқалық мәтіндердің (публицистикалық және көркем) және подкасттардың мазмұны алынады. Студенттерден мәнді тақырыптық зерттеулер өткізу күтіледі; оқылатын материалдың мазмұнын сыни тұрғыдан талдау және түсіндіру, делдал ретінде әрекет ете отырып, студенттер мен оқытушыдан толық пікірлер алу; әр түрлі жазбаша жұмыстарды орындау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (Шешендік өнер және презентация өткізу дағдылары)

    Курс көпшілік алдында тиімді сөйлеу дағдыларын игеруге көмектеседі, сонымен қатар сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. Студенттер көшбасшылық қабілеттерін, аналитикалық ойлау мен топтық жұмысты көрсете отырып, әр түрлі аудиториямен қарым-қатынас стилін дамытады. Курс сұхбаттасушыны сендірудің тілдік дағдыларын қолдануға және кәсіби салада B2 және одан жоғары деңгейде тиімді келіссөздер жүргізуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты студенттердің көпшілік алдында сөйлеу қорқынышын жеңуге, сонымен қатар көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістерін игеруге жағдай жасау. Курс идеялардың бірегейлігі мен нақтылығына байланысты олардың шынайы қызығушылығын тудыратын жанды тілдік модельді ұсынады. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (Бизнес әлеміне кіріспе)

    Курс Қазіргі заманғы бәсекеге қабілетті маманның тиімді халықаралық коммуникациясының В2 және одан жоғары деңгейде тілдік дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты - қазіргі әлемдік нарықта болашақ кәсіби іс-әрекетте қолданылатын тұрақты дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар іскери тіл деңгейінде қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзіреттіліктерді және іскери әріптестердің, серіктестердің үміттеріне сәйкес және қоғамдастық мүшелеріне қатысты дұрыс қарым-қатынас жасай білу.Курс әр түрлі стандартты емес бизнес-ситуацияларда сыни ойлау, талдау және қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді.Курстың мазмұны іскерлік жазбаша хат жазысу бойынша практикалық тапсырмаларды, бизнес саласындағы кәсіби және әдеттегі жағдайларды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (ағылшын В2)

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың екінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, жетілдірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (ағылшын В1)

    Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі курсы B1 деңгейінің бірінші жартысын - академиялық тілді оқытудың негізгі жетістігін оқып-үйренуге арналған. Курстың міндеттері: студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындау. Курс тілдік дағдыларды - академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы, сонымен қатар, жалпы білім, сыни ойлау, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтану тарихы

    Курс әлеуметтану тарихын антикалықтан 20 ғасырға дейінгі кезеңді қарастырады, әлеуметтанудың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдеріне, оның бағыттары мен мектептеріне сыни талдау жасайды. Студенттер алғашқы дереккөздерге сыни талдау жүргізеді, соның негізінде эссе, презентациялар, пікірталастар түрінде пікір құрастырады. Белгілі әлеуметтанушылар мен ағартушылардың жұмыстары негізінде, өз бетінше және кейстер мен тапсырмаларда топтарда жұмыс істей отырып, студенттер әлеуметтанудың әртүрлі бағыттары, соның ішінде қала әлеуметтанушылары жөнінде ауызша және жазбаша өз пікірін қорғай алады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Замануи әлеуметтанулық теориялар

    Курс ХХ ғасырдың ортасы мен ХХІ ғасырдың басынан бастап әлеуметтанулық ойдың дамуының негізгі аспектілерін зерттеуге бағытталған. Курс теңсіздік, жаһандану, көші-қон және цифрландыру сияқты заманауи әлеуметтік мәселелерді талдауға бас назар аудара отырып, негізгі мектептерді, теорияларды және көрнекті теоретиктерді зерттеуді қамтиды. Оқу барысында студенттер топтық жұмыс және қазіргі әлеуметтанушылардың еңбектерін талдау арқылы, сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуды үйренеді. . Негізгі әлеуметтанулық тұжырымдамаларды игеру, өзекті әлеуметтік мәселелерді талдау үшін теориялық білімді қолдану арқылы студенттер ғылыми көзқарас негізінде өз ұстанымдарын дәлелді қорғау дағдыларын дамытады. "Төңкерілген сынып" әдісін қолдану белсенді өзара әрекеттесуге ықпал етеді және толық кері байланысты қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (IELTS Foundation)

    Курс IELTS халықаралық тесттің академиялық түрін тапсыруға қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс тестке жан-жақты кіріспе ұсынады және барлық төрт негізгі дағдыларды: сөйлеу, тыңдау, оқу және В2 және одан жоғары деңгейлерді қамтиды. Осы курстың әр бөлімінде негізгі дағдыларды, стратегияларды және тестілеу әдістерін талқылайтын мультимедиялық презентациялар бар. Әр бөлімде студенттерге тестілеу форматы туралы ақпарат беріледі, сонымен қатар тестілеуден өтуге пайдалы болатын әдістер мен стратегиялар бойынша кеңестер мен нұсқаулықтар беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік ғылымдардағы академиялық зерттеулер 1

    Курсты зерделеу әлеуметтiк әлеуметтанулық бағыттағы ғылыми зерттеулер жүргiзуге, базалық құзыреттердi жетiлдiруге және жамытуға арналған. Сондай-ақ, студенттер ғылыми мәтін жасау, әдеби дереккөздермен жұмыс істеу, дәйектілік индексі жоғары мақалаларды іздестіруді жүзеге асыру және әлеуметтік ғылымдарды зерттеудің ерекше әдістерімен танысу секілді дағдыларға ие болады.Курс қорытындысы бойынша студенттер (шағын топтар) әдеби шолу түрінде, оның ішінде қайталама эмпирикалық деректер негізінде өзіндік аналитикалық жұмыс ұсынуы керек

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғам және технология

    Курста қоғамды зерттеудің негізгі теориялары және қоғамда болып жатқан процестерді қазіргі заманғы технологиялар тұрғысынан түсіндіретін негізгі категориялар бар.Жеке зерттеу жұмысы барысында студенттер әртүрлі технологиялардың әлеуметтік процестерге (АКТ, цифрландыру және т.б.) әсерін бағалайды.Қаланың әлеуметтік дамуы саласындағы мамандардың қатысуымен қонақ дәрістерін өткізу жоспарлануда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жобаларды басқару

    Курстың мақсаты әлеуметтік жобаларды басқару саласындағы процестік және ситуациялық тәсілдер негізінде білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Студенттер цифрлық технологияларды (MSProject) пайдалана отырып,әлеуметтік жобалармен жұмыс істеуге қатыса алады; әлеуметтік жоба бойынша басқару ақпаратын анықтау және түсіндіруді үйрену, сондай-ақ әлеуметтік жобаларды тиімді іске асыру үшін жобалық ресурстарды оңтайлы пайдалануды және мерзімдерді сақтауды анықтауды үйрену. Студенттер әлеуметтік жобаларда мүмкін болатын барлық тәуекелдерді ескере отырып, авторлық жобаларды құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дін әлеуметтануы

    Курс дін әлеуметтануының негіздерін, оның ішінде діннің жіктелуін, қоғамдық бірлестіктерге осындай әлеуметтанулық зерттеулер жүргізудің ерекшеліктерін құрылымдайды. Шағын топтарда жұмыс істей отырып, студенттер қала тұрғындарының діни көңіл-күйін эмпирикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу тәжірибесіне ие болады. Тәжірибелі саясаттанушылардың, дінтанушылар мен теологтардың қатысуымен қонақ дәрістер өткізу көзделіп отыр.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік құрылым және өзгерістер агенттері

    Бұл курс студенттерді әлеуметтік құрылымдар мен әлеуметтік өзгерістер агенттерінің өзара әрекеттесуімен таныстырады. Курс билік, бедел, әлеуметтік стратификация және ұтқырлық сияқты негізгі ұғымдарды талқылайды және адамдардың әлеуметтік өзгерістердегі рөлін қарастырады. Ол сондай-ақ жаһандану, цифрлық трансформация және әлеуметтік қозғалыстарды қоса алғанда, заманауи мәселелерді қарастырады. Теориялық тәсілдер мен нақты мысалдарды қолдана отырып, студенттер әлеуметтік құрылымдардың қалай қалыптасатынын, сынға алынатынын және өзгеретінін біледі. Студенттер талқылауға, кейс-стадиге қатысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Билік әлеуметтануы

    Бұл курс қазіргі қоғамдағы билікті қарастыруға арналған. Студенттер билік теорияларын, әлеуметтік теңсіздіктерді, билік пен қарсылықты презентациялар мен нақты жағдайларды талдау және топтық жұмыстар арқылы зерттейді. Студенттер саяси жағдайды жақсы түсіну және авторлық жобаларды дайындау үшін бастапқы және қайталама эмпирикалық деректерді пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еңбек әлеуметтануы

    Курста еңбекті зерттеудің әлеуметтанулық теориялары мен тәсілдері бар; жаһандану, урбанизация, сондай-ақ экологиялық мәдениет пен жауапкершіліктің даму тенденцияларының әсерінен еңбек қатынастарының өзгеру заңдылықтары мен динамикасын зерттеу. Пәнді игеру іскерлік ойындар форматында және студенттерге азаматтардың еңбек мінез-құлқын және еңбек нарығындағы жағдайды әлеуметтанулық тұрғыдан түсіндіруге және түсіндіруге көмектесетін тақырыптық мәселелерді шешуде жүзеге асырылады. Қалалық жұмыспен қамту бағдарламаларында жұмыс тәжірибесі бар мамандардың және қазақстандық зерттеу ұйымдарының қатысуымен қонақ дәрістер ұйымдастыру жоспарлануда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Макро және микро әлеуметтануы

    Курс әлеуметтік ойдың макродеңгейінен (ауқымды әлеуметтік жүйелер мен тарихи үрдістерді талдау), сондай-ақ микродеңгейден (адамдардың әлеуметтік өзара әрекеттесуі арқылы қоғамды зерттеу), сондай-ақ қалалық кеңістікті дамыту мәселелерін зерттеудегі әр деңгейдегі теориялар мен тәсілдердің қолданбалы мәнінен тұрады. Қазақстандық реалиялар негізінде ситуациялық есептерді шеше отырып, студенттер әлеуметтанулық талдаудың қажетті деңгейін анықтауды және қолдануды үйренеді. Курсты меңгеру іскери ойындар түрінде және Алматы қаласының қалалық жоспарлау және урбанистика Басқармасының қонақ лекторларын тарту түрінде жүргізіледі, бұл студенттердің шешімін нақты, өзекті қалалық жағдайларды модельдеу барысында бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Курстың мақсаты-әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестерді, олардың құрылымын, генезисі мен қызметін меңгертуді көздейді. Бұл курс әлеуметтік психологияның әдіснамалық, теориялық және қолданбалы негіздерін, адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесу механизмдерін, сондай-ақ шағын және үлкен әлеуметтік топтардың психологиясын, тобыр психологиясын қарастырады. Студенттер халықтың әртүрлі әлеуметтік топтарына психологиялық көмек көрсету, үлкен және кіші әлеуметтік топтардың психологиясын басқару дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік ғылымдардағы академиялық зерттеулер 2

    Пән социологиялық ақпаратты жинау әдістерінің кешенін, эмпирикалық зерттеулер әдіснамасын құру мәселелерін, әлеуметтік зерттеулер бағдарламаларын құру критерийлерін қарастырады. Шағын топтарда жұмыс істей отырып, студенттер берілген тақырыпқа өзіндік ғылыми жобаны жүргізу үшін құралдарды әзірлеу және бағалау тәжірибесін алады, сондай-ақ зерттеу әдістері мен әдіснамаларын үйлестірудің практикалық дағдыларын алады. Тәжірибедегі әлеуметтанушыларының қатысуымен қонақ дәрістер өткізу, сондай-ақ нақты әлеуметтік зерттеулер жүргізуге қатысу көзделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасы және неке әлеуметтануы

    Пән отбасы мен некені зерттеудің негізгі теориялық және практикалық тәсілдері туралы мәліметтерді қамтиды, онда отбасы адам әлеуметтенуінің негізгі институты болып саналады.Пәнді оқу барысында, студенттер отбасылық қатынастардың түрін анықтауға, проблемалық отбасылық жағдайларды диагностикалауға, әлеуметтік институт ретіндегі отбасы институтының функцияларының тиімділігін анықтай алады. Студенттер нақты жағдайларды ескере отырып жасалған практикалық сабақтарды шешуге, қатысуымен практикалық сабақтарға қатысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтанудағы мәліметтерді сандық талдау

    Курс қолданбалы әлеуметтік зерттеулердегі әлеуметтік ақпаратты сандық өлшеу және талдаудың негізгі тәсілдері, әдістері мен тәсілдерін қосқандағы мәліметтерді сандық талдаудың теориялық және тәжірибелік негіздерін қамтиды. Пәнді оқу барысында студенттер әлеуметтанудағы сандық мәліметтерді талдау және интерпретациялау әдістері мен тәсілдерін меңгереді. Кейстерді шешу барысында деректерді талдау үшін SPSS және R ортасы бағдарламалық қамтамасыз ету пайдаланылады. Студенттерді әлеуметтік зерттеулер жүргізуге тарту және қатысу жоспарлануда.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гендер әлеуметтануы

    Пән гендердің әлеуметтік теорияларын, әлеуметтік стратификация негізі ретінде гендер категориясының өзгеру динамикасын, феминистік теорияларды оқытады. Студенттер гендерлік зерттеулер орталығының зерттеулеріне қатысады және жазбаша талдау жұмыстарында, соның ішінде бітіру дипломдық жобасында гендерлік теңсіздіктің әлеуметтік аспектілерін бағалау бойынша негізгі зерттеу стратегияларын қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қала әлеуметтануы

    Курс қаланы басқару процесіндегі әлеуметтік қатынастардың заңдылықтарынан; қалалық үрдістерді басқару принциптері, технологиялары және әдістері; басқарушылық шешімдерге әсер ететін факторлар; қаланың жетістікті дамуын жаңғырту мен кедергі келтіру үдерістері. Нақты жағдайларды зерттей отырып, студенттер қалалық кеңістікті басқарудың қажетті әдістерін анықтайды және қалалық басқару әсерін болжау әдістемесін қолданады. Нақты жұмыс кейстерін шеше отырып, студенттер іскерлік ойындар өткізіп, басқару құралдарын – ұйымдастырушылық-өкімдік, әлеуметтік-психологиялық, экономикалық басқару әдістерін меңгергендігін көрсетеді. Қала проблемаларын шешуге бағытталған қалалық әкімшілік, бизнес-құрылым және коммерциялық емес ұйымдар өкілдерінің қатысуымен мастер-класстар қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жастар әлеуметтануы

    Курс қазіргі жастардың негізгі мәселелерін, әлеуметтену мәселелерін, жастардың құндылық бағдарларын, қызығушылықтары мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке қасиеттерін қалыптастыруды зерттейді. Курсты оқи отырып, студенттер жастарды әлеуметтанулық зерттеу әдістемесін әзірлеуді, жастармен арнайы санат ретінде жұмыс жүргізуді, жастар арасында сандық және сапалық зерттеулерді ұйымдастыруды үйренеді.Ерік жастармен байланысты әлеуметтік құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті, сондай-ақ сыни ойлау және дәлелді қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау қабілеті сияқты құзыреттер игерілді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтанудағы математикалық әдістер

    Курс әлеуметтік құрылымның математикалық модельдерін зерттейді, әлеуметтік желілерді талдауға және онымен байланысты әдістерге, әлеуметтік ғылымдардағы математикалық талдауға, сызықтық алгебраға баса назар аударады. Пәнді оқу барысында студенттер әлеуметтік шындықтар контекстінде әлеуметтанулық ұғымдар мен теорияларды ұсыну және талдау үшін математиканы қолданады. Жеке және топтық жобалармен жұмыс жасай отырып, студенттер эмпирикалық зерттеулерде математикалық әдістерді қолдану ерекшеліктерін, сондай-ақ оңтайландыру, ықтималдық және статистика, сызықтық регрессия және себеп-салдарлық қорытынды, микроэкономика және ойын теориясы сияқты аналитикалық математикалық әдістерді қолдану тәсілдерін анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтанудағы мәліметтерді сапалық талдау

    Пән терең сұхбатты, сараптамалық сұхбатты, контент-талдауды қоса алғанда, сапалы зерттеудің, деректерді жинау мен талдаудың стратегиялары мен әдістерін қамтиды. Сондай-ақ, курс деректерді өңдеу әдістерін, оның ішінде ашық, осьтік және сапалы деректерді таңдау кодтау ережелері мен алгоритмдерін қамтиды. Тәжірибелік сабақтар барысында студенттер осьтік кодтаудың негізгі ұғымдарын меңгереді: каузалды жағдайлар, феномен, контекст, аралық шарттар, әрекет/өзара әрекет стратегиясы, тергеу, парадигма үлгісі. Жеке және топтық жобаларда жұмыс істей отырып, студенттер эмпирикалық зерттеулерде сапалы әдістерді қолдану ерекшелігін, сондай-ақ «тақ жиындар теориясы», «негізделген теория», «дискурс-талдау», «визуалды талдау әдістері», «жұмсақ жүйелердің әдіснамасы» сияқты сапалы әлеуметтанудың аналитикалық техникаларын қолдану тәсілдерін анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік бағалау

    Осы пәнді игеру шеңберінде студенттер мемлекеттік және үкіметтік емес ұйымдардың жұмыстарын негізге ала отырып, әлеуметтік-психологиялық диагностика, стандартты және стандартты емес мәселелерді жіктеу, міндеттерді шешу алгоритмдерін қалыптастыру, әлеуметтік картаға түсіру дағдылары мен қабілеттеріне ие болады. Сабақтарды өткізу ББ серіктес ұйымдарының базасында тренингтер өткізумен жалғасын тауып, тәжірибелік дағдылар қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалалық зерттеулер

    Курс тұтас әлеуметтік жүйенің, қоғамның әлеуметтік-кеңістіктік ұйымының элементі ретінде қаланың дамуы мен қызмет етуінің жалпы заңдылықтарына, мәніне арналған. Топтарда практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер қаланы кешенді зерттеу объектісі ретінде, адамның тіршілік әрекетінің Объектілік және субъектілік құрылымдарының бірлігі ретінде көруді үйренеді. Студенттер Алматы қаласының қалалық жоспарлау және урбанистика басқармасының жобаларын жүзеге асыруға және қала өмірінің қызметін зерттеуге байланысты басқа да қолданбалы зерттеулерге қатыса отырып, қалалық зерттеулердің эмпирикалық әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мінез-құлық әлеуметтануы

    Курс әлеуметтік нормалардың, құндылықтар мен топтардың жеке адамдардың іс-әрекеттеріне әсеріне назар аудара отырып, әлеуметтік құрылымдар мен жеке мінез-құлық арасындағы байланысты зерттеуге бағытталған. Студенттер әлеуметтік психология мен мінез-құлық ғылымдарына негізделген әлеуметтік мінез-құлықты зерттеудің эксперименттік әдістерін меңгереді, бұл күрделі әлеуметтік өзара әрекеттесудегі мінез-құлық үлгілерін талдауға мүмкіндік береді. Студенттер медиа, топтар және ұйымдар сияқты әртүрлі контексттердегі мінез-құлықты зерттеу үшін әлеуметтанулық теориялар мен аналитикалық әдістерді қолдануды үйренеді. Студенттер әлеуметтік-психологиялық тренингтерді, тестілерді, ситуациялық тапсырмаларды, сондай-ақ әлеуметтік өзара әрекеттесу тұрғысынан топтар мен жеке тұлғалардың мінез-құлқын зерттеуге арналған авторлық зерттеулерді әзірлеуге және өткізуге қатысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеу тренді

    Курста әлеуметтік қатынастардың негізгі заңдылықтары, білім беру мен білім беру процестерін басқаратын заңдар бар. Білім беру әлеуметтік институт ретінде зерттелетін болады. Білім беру саласындағы нақты жағдайларды зерттей отырып, студенттер қазақстандық білім беру жүйесіндегі проблемаларды зерделеудің және шешудің қажетті әдістерін айқындайды. Нақты жұмыс жағдайларын шеше отырып, іскерлік ойындар өткізе отырып, студенттер зерттеу және басқару құралдарын – білім беру салаларындағы резильетизмді, ұйымдастырушылық-басқарушылық, әлеуметтік-психологиялық, экономикалық басқару әдістерін меңгергендігін көрсетеді. Білім беру саласы өкілдерінің қатысуымен қонақ дәрістер қарастырылған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи әлеуметтік мәселелер

    Курс теңсіздік, жаһандану, көші-қон және цифрландыру сияқты заманауи әлеуметтік мәселелерді талдауға баса назар аудара отырып, негізгі мектептерді, теорияларды және көрнекті теоретиктерді зерттеуді қамтиды. Қазіргі әлеуметтанушылар мен басқа ғалымдардың топтық жұмысы мен еңбектерін талдауды қолдана отырып, студенттер сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуды үйренеді. Негізгі әлеуметтанулық тұжырымдамаларды игеру, өзекті әлеуметтік мәселелерді талдау үшін теориялық білімді қолдану арқылы студенттер ғылыми көзқарас негізінде өз ұстанымдарын дәлелді қорғау дағдыларын дамытады. Курсты меңгерудің нәтижесі топтық немесе жеке аналитикалық жазбаны (Policy paper)дайындау және қорғау болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалалық ортадағы әлеуметтік жобалау

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қалалық жобаларды құру, оларды бағалау, талдау, шетелдік және қазақстандық тәжірибе контекстінде негіздеу дағдыларын меңгереді. Студенттер бір нақты қаланы немесе басқа елді мекенді таңдауға, ақпаратты жинаудың сандық және сапалық әдістерін пайдалана отырып талдау жүргізуге құқылы. Деректерді өңдеуді бағдарламалық қамтамасыз етудің SPSS, R, MaxQDA статистикалық / математикалық талдауды қолдану мүмкіндігімен. Оқыту нәтижесі өміршең қалалық бағдарламаларды құру мен бағалауды қамтитын топтық немесе жеке жобаны қорғау болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жобаларға баға беру

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер әлеуметтік жобалардың критерийлерін қалыптастыру, оларды бағалау, талдау, шетелдік және қазақстандық тәжірибе контекстінде негіздеу дағдыларын игереді. Ол үшін студенттер жергілікті және халықаралық практикадан алынған нақты әлеуметтік бағдарламаларға сараптамалық баға береді. Оқыту нәтижесі өміршең әлеуметтік бағдарламаларды құру мен бағалауды қамтитын топтық немесе жеке жобаларды қорғау болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік ғылымдардағы академиялық зерттеулер 3

    Курс зерттеу тақырыбын таңдау тәсілдері, зерттеу проблемасын қою, негізгі зерттеу мәселесін қалыптастыру, әдеби шолудың функциялары мен құрылымдық элементтері, сондай-ақ онымен жұмыс істеу дағдылары туралы ақпаратты қамтиды. Өз бетінше әлеуметтанулық зерттеу жүргізе отырып, студенттер зерттеу нәтижелерін ғылыми мақала түрінде тиімді таныстыру дағдыларын меңгереді және ашық ғылыми пікірталас түрінде зерттеу нәтижелерін қорғау дағдыларын игереді. Кіші топтарда жобаларды қорғауды практикалаушы әлеуметтанушылардың қатысуымен өткізу жоспарланып отыр.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық әлеуметтану

    Пән сандық технологияларды дамыту жағдайында медиа институттардың трансформациясы мен медиа тұтынудың әлеуметтік салдарын, сондай-ақ қазіргі қоғамның медиасреддарын цифрландыру мәселелерін зерделеудің теориялық және практикалық тәсілдерін қамтиды. Студенттер сандық медианың әлеуметтік зерттеулерінің бағыттарын, медиабизнестегі социологиялық ақпараттың рөлін және оны медиаменеджер ретінде әлеуметтанушының кәсіби қызметінде қолдану мүмкіндіктерін талдауды және қалыптастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мансапты дамыту

    Курс әлеуметтану саласында маманданған студенттердің жұмысқа орналасу дағдыларын дамытуға және мүмкін мансаптық жолдарын зерттеуге бағытталған. Курс барысында студенттер еңбек нарығының ерекшелігін ескеретін түйіндеме, жұмыс іздеу стратегиялары мен әңгімелесу әдістеріне арналған практикалық семинарларға қатысады. Сондай-ақ, курс аясында әр түрлі мансаптық жолдар және саланың тәжірибешілерінен әлеуметтанулық принциптерді нақты қолдану туралы шақырылған дәрістер жоспарланған. Курстың соңында студенттер еңбек нарығында тиімді бағдарлау және олардың дайындық профиліне сәйкес табысты мансапты жалғастыру үшін қажетті дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни социологиялық теориялар

    Курста әлеуметтанудың сындарлы теорияларының әлеуметтік сынға әсері туралы ақпарат бар. Студенттер қазіргі әлеуметтанулық сынның сыни дәлелдерінің социологиялық модельдерінің өзектілігін ажырата білуге үйренеді. Олар әлеуметтанудың қазіргі қоғамның сыни макроди-диагностикасынан жергілікті сыни дискурстарды түсіндіруге көшуін анықтауға және талдауға үйренеді. Студенттер әлеуметтанулық сынның нормативтік бағытын қалпына келтіру қажеттілігін негіздеуге үйренеді. Аналитикалық жазбаларды дайындау көзделеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Девиация әлеуметтануы

    Курс девиантты мінез-құлықтың классикалық және қазіргі заманғы теорияларынан тұрады, әлеуметтік нормалар мен олардың трансформациялау ерекшеліктерін қосқандағы әлеуметтік бақылау формаларына сипаттама береді. Практикалық сабақтар барысында студенттер девиантты мінез-құлықты анықтау әдістерін, сондай-ақ іскерлік ойындар мен кейстерді талдау арқылы мұндай мінез-құлықтың алдын алу әдістерін меңгереді. Курсты оқу аясында қазақстандық ұйымдар мен мамандандырылған орталықтардан тәуелсіз медиаторларды тарту қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қала мен аумақтардың әлеуметтік жауапкершілігін, этикалық салдарын, академиялық адалдықты және даму бағдарламаларын ескере отырып, қазіргі заманғы сандық деректерді өңдеу әдістерін қоса алғанда, әртүрлі аналитикалық әдістерді қолдана отырып, қазіргі әлеуметтік ақпаратты талдай отырып, шешім қабылдайды және олардың салдарын бағалайды.
  • Аумақтарды әлеуметтік зерттеу және социумды цифрландыру саласында кәсіби функцияларды жүзеге асыра отырып, SPSS, R, MaxQDA қоса алғанда, тиісті сандық технологияларды, құралдар мен теорияларды қолданады.
  • Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде академиялық жазу және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын, экономика, психология, менеджмент салаларында топтық жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау қабілетін көрсетеді.
  • Кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін жалпы әлеуметтанудың, қала мен аумақтардың әлеуметтануының, күрделі және анық емес тәуелділіктер, болашақ болжаудың және деректерді талдаудың функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамаларды, парадигмалар мен теориялық әзірлемелерді біріктіреді.
  • Әлеуметтік, әлеуметтанулық және статистикалық ақпараттарды ішкі және сыртқы мүдделі тараптарға ұсына алады, әлеуметтанулық зерттеулер нәтижелерін көрнекі түрде көрсете алады, тұрақты академиялық жазу және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын көрсетеді.
  • Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білу және кәсіби саладағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген дербес жаттығу, жеке потенциалды ашып, қоғамның қызметіне пайдасын тигізеды.
  • Ақпаратты жинаудың әртүрлі сандық және сапалық әдістерін пайдалана отырып, бастапқы деректерді жинауды жүзеге асырады.
  • Зерттеу объектісін таңдауды, зерттеу бағдарламасын әзірлеуді, құралдарды анықтауды, қазіргі заманғы зерттеу трендтерін ескере отырып, нәтижелерді ұсыну форматын, оның ішінде социумды цифрландыруды, агломерациялар мен орталықсыздандыруды арттыруды қоса алғанда, әлеуметтанулық зерттеулер дизайнын әзірлейді.
  • Алғашқы деректерді сыни ойлау, талдау және синтездеу, әлеуметтанулық ақпаратты жалпылау, өңдеу, түсіндіру және көрнекілеу әдістерін қолдана отырып жүйелейді.
  • Анықталған себеп-салдарлық байланыстар мен қоғамдық процестер мен әлеуметтік құбылыстардың даму заңдылықтары негізінде сараптамалық қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдай отырып, кеңес берулік қызметті жүзеге асырады.
  • Тапсырыс берушінің сұраныстарын қанағаттандыратын, талаптар өзгерген жағдайда оны нақтылай отырып, әлеуметтік зерттеулер нәтижелері бойынша объективті есеп беру құжаттамасын дайындайды.
  • Ұйым үдерістерін талдаудың өзекті теориялық-практикалық құралдарын қолдана отырып, еңбек қатынастары мен даму стратегиясын іске асыруды қоса алғанда, ұйым қызметінің ерекшелігін зерттей отырып, ұйымдарда ішкі әлеуметтік зерттеулер жүргізеді.
Top