Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10116 Медициналық-профилактикалық іс в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұрғындардың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын қамтамасыз етуге бағытталған әдіс-тәсілдер мен технологияларды қолданып, ары қарай жетілдіріп дамытуға мүмкіндік беретін, сонымен қатар, халық денсаулығын сақтау мен жақсартуға, санитариялық қадағалауды жүзеге асыру үшін денсаулықсақтау саласында кәсіби қызметін атқаруға дайын кәсіби білікті мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мазмұны білім алушылардың халықаралық терминологияларды: reading, listening, speakingandwriting ары қарай тәжірибелік қызметте, әлемдік кеңістікте қарым қатынаста тиімді қолдану бойынша, кәсіби лингвистикалық құзыретті дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Essential biostatistics

    SAS тілінде бағдарламалау негіздерін зерделеу. Деректерді өңдеу, трансформациялау амалдарын және SAS деректер жиынының мәліметтерін терең зерттеу. Бағдарламалаудың кеңейтілген әдістері және өнімділікті арттыру тәсілдері. Қолжетімді есептеу ресурстарын ескере отырып, деректермен операцияларды оңтайландыру үшін бағдарламалау әдістерін зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Essential epidemiology

    Пән қоғамдық денсаулық сақтау және медицина ғылымдары саласындағы эпидемиологиялық тәжірбие, эпидқадағалау және ғылыми зерттеулер магистрлерінің білімін, іскерлігі мен дағдыларын дамытуға арналған. Олар бірнеше жағдайда жұмыс істеу үшін эпидемиология ғылымының теориясын, әдістері мен білімін түсінуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тарих және философия ғылымы

    Ғылым философиясының жалпы мәселелері. Ғылымның заманауи философиясының пәні мен негізгі концепциялары. Ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым дамуының заманауи кезеңінің ерекшеліктері. Ғылыми-техникалық прогрестің болашағы. Медицина философиясы және медицина ғылым ретінде. Медицинаның философиялық категориялары мен ұғымдары. Норманың, денсаулықтың және аурудың мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Бағдарламада педагогиканың негізгі ұғымдары мен санаттары көрсетілген. Педагог мамандығының ерекшеліктері. Білім беру педагогикалық үрдіс ретінде. Білім беру әлеуметтік-мәдени феномен және жалпыадамзаттық құндылық ретінде. Педагогикалық қарым-қатынас. Тәрбие педагогиканың құрамдас бөлігі ретінде. Білім беру жүйесін басқару негіздері, әдістері мен формалары. Қазақстандағы педагогикалық ойдың дамуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Еңбек гигиенасы

    Өнеркәсіптік кәсіпорындарда бақылау нысандары мен әдістері туралы білімді кеңейту. Қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау, денсаулықты сақтау, шамадан тыс жұмыс істеудің алдын алу, кәсіптік және жалпы сырқаттанушылық деңгейін төмендету, гигиеналық нормативтер мен санитарлық заңнаманы әзірлеу жөніндегі ұсынымдарды ғылыми негіздеу мақсатында еңбек процесінің, өндірістік ортаның әртүрлі факторларының еңбекшілердің денсаулығы мен жұмысқа қабілеттілігіне әсерін зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Advanced biostatistics

    Курс барысында деректерді сипаттау және ұсыну тәсілдері қарастырылады; статистикалық деректердің типтерін, бөлу нысанын, қателер түрлерін және зерттеудің статистикалық қуатын ескере отырып, екі және одан да көп топтар үшін сандық деректерді талдау әдістері; сапалық деректерді талдау (үйлесімділік кестелері, қауымдастықтар шаралары); корреляциялық және регрессиялық талдау; өміршеңдікті талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Бағдарлама басқару психологиясының негізгі ұғымдары мен категорияларын, психологиялық ғылымның әртүрлі бағыттарындағы тұлға тұжырымдамаларын, топ пен ұжымдағы тұлғааралық қатынастарды көрсетеді. Психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторлары, сондай-ақ адамның психикалық денсаулығын сақтау жолдары зерттеледі. Денсаулық сақтау мәселелерін шешуге көмектесетін медициналық психологтың психологиялық сипаттамаларына назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Advanced epidemiology

    Жұқпалы аурулар жағдайларын зерделеу, тұтануларды тексеру, алдын алу шараларын әзірлеу, ошақтарды бақылау, эпидемиологиялық қадағалау жүргізу және қолданыстағы нормативтік-құқықтық құжаттаманы жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігін бақылау жұмысын ұйымдастыру

    Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы-тіршілік ету ортасы факторларының адамға зиянды әсері болмайтын және оның өмір сүруінің қолайлы жағдайлары қамтамасыз етілетін халықтың денсаулық жағдайы, адамның тіршілік ету ортасы. Мемлекеттік органдардың, кәсіпорындардың, мекемелердің және азаматтардың гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шаралар өткізуімен, санитариялық қағидалар, нормалар мен гигиеналық нормативтердің сақталуымен, мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау жүйесімен қамтамасыз етіледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуналдық гигиена

    Атмосфералық ауаны ластаушы негізгі көздеріне елді мекендегі су қоймалары, топырақ, коммуналдық гигиена обьектілерінің санитариялық-гигиеналық мониторингісін жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы

    Баланың қоршаған ортасына, сондай-ақ оның қызметінің әртүрлі түрлеріне (оқу, еңбек, спортпен шұғылдану, демалыс және т. б.) қойылатын гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерделеу, сақтауға және жақсартуға бағытталған профилактикалық іс-шараларды негіздеу және жүзеге асыру балалардың денсаулығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тамақтану гигиенасы

    Кәсіпорында шикізат пен тамақ өнімдерін шығару, тамақ өнімдерін өндіруге қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар және қолданыстағы нормативтік-техникалық құжаттаманы жүргізу бойынша бақылау нысандары мен әдістері туралы білімдерін кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулер сапасының халықаралық стандарттары

    Ғылыми зерттеулер сапасының халықаралық стандарттарына сәйкес ғылыми зерттеулердің мақсаттары, міндеттері, бағдарламалары. Ғылыми зерттеулер жүргізу практикасын қолдану: GCP, GLP, GMP стандарттары. Ғылыми жарияланымдардың сапасына қойылатын халықаралық талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аурухана гигиенасы

    Денсаулық сақтау мекемелері адам-аурухана орта жүйесінің ерекше факторларының шартты кешені болып табылады. Бұл бір жағынан емделушілерге арналған стационар ортасының сапасына, екінші жағынан медицина қызметкерлерінің еңбек жағдайына жоғарылаған санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды қояды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайлардағы гигиена және эпидемиология

    Төтенше жағдайларда санитариялық-эпидемиологиялық қамтамасыз етудің теориялық және практикалық мәселелері бойынша дәрігердің кәсіби кейінгі қызметі үшін қажетті төтенше жағдайлардағы мақсатына сәйкес функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті көлемде дәрігерді даярлау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақтану проблемасы денсаулыққа қауіп төндіретін негізгі фактор ретінде

    Жұқпалы емес аурулардың алдын алу мен дамуын анықтайтын тағамдық факторларды талдау, өйткені дұрыс тамақтану факторы ДДҰ бас стратегиясының негізгі компоненттерінің бірі болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Токсикология және қоршаған орта гигиенасы

    Токсикология және қоршаған орта гигиенасы магистранттарды токсикология, экологиялық эпидемиология және әсерді бағалау негіздерінің маманы болуға үйрету. Күнделікті өмірде болатын тәуекелдерді бағалау. Химиялық, биологиялық және физикалық қауіптерді, сондай-ақ осы агенттердің әсеріне байланысты қауіптерді анықтау үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби тәуекелдерді бағалау әдістемесі

    Пән кәсіби қызметтегі тәуекелдерді талдау мен басқарудың кешенді тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Оқыту бағдарламасы ықтимал қауіптерді сыни талдау дағдыларын дамытуды, сондай-ақ тәуекелдерді азайту және бейтараптандыру стратегияларын жоспарлауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бірыңғай денсаулық

    Бірыңғай денсаулық осы үш компонент арасындағы тұрақты тепе-теңдікті қамтамасыз ету үшін адам, жануар және экожүйе денсаулығының оңтайлы деңгейіне жету тәсілдерін, бағыттарын біріктіретін кешенді пән. Бұл осы аймақтарды біріктіру арқылы адам, жануарлар және экожүйелердің денсаулығын оңтайландыру тәсілі, берілген аймақтар арасындағы тығыз өзара тәуелділікке негізделген

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Денсаулық сақтау саласындағы заңнама

    Пән денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастыру мен жұмыс істеудің құқықтық негіздерін: медициналық қызметті, пациенттер мен медицина қызметкерлерінің құқықтары мен міндеттерін реттейтін заңнамалық актілерді, денсаулық сақтау саласындағы бұзушылықтар үшін жауапкершілік мәселелерін зерделеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Денсаулықсақтау саласында жаңа идеяларды қолдана отырып, зерттеулердің пәнаралық сипаты жөніндегі білімі мен түсінуін көрсету.
  • Денсаулықсақтау саласындағы зерттеушілік, кәсіби және педагогикалық қызметінде жекелеген міндеттерді шешуде, заманауи ғылыми құралдар мен әдістерді өзбетінше қолдану
  • Денсаулықсақтау саласында өзінің ғылыми түйсігі мен біліктілігі аясында мәселелерді шешу.
  • Гигиеналық зерттеулерде өз біліктілігі аясында гигиеналық ғылым мен санитариялық тәжірибеге енгізілген технологиялар мен жаңа әдістердің стратегиясын ұғына отырып, қазіргі заманғы тәсілдерді қолдану.
  • Халықты аурулар туындауының профилактикасына ықпалын тигізіп және денсаулықты нығайтатын, сауықтыру сипатындағы негізгі гигиеналық шараларға үйрету.
  • Денсаулық қорғау қызметіне енгізілген технологиялар мен жаңа әдістерді, ғылымның қазіргі заманғы жетістіктерін ескере отырып, кәсіби және тәжірибелік қызметін жоспарлау.
  • Өзін-өзі тексеру дағдыларын көрсете отырып, кәсібилігі мен кәсіптік қарым-қатынасты жоғарылату.
Top