7M10117 Медициналық-профилактикалық іс (профильді бағыт) в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұрғындардың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын қамтамасыз етуге бағытталған әдіс-тәсілдер мен технологияларды қолданып, ары қарай жетілдіріп дамытуға мүмкіндік беретін, сонымен қатар, халық денсаулығын сақтау мен жақсартуға, санитариялық қадағалауды жүзеге асыру үшін денсаулықсақтау саласында кәсіби қызметін атқаруға дайын кәсіби білікті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мазмұны білім алушылардың халықаралық терминологияларды: reading, listening, speakingandwriting ары қарай тәжірибелік қызметте, әлемдік кеңістікте қарым қатынаста тиімді қолдану бойынша, кәсіби лингвистикалық құзыретті дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Менеджмент
Менеджмент- кәсіби қызметтің көптеген саласын өзіне тартатын қарқынды оқылатын оқу және зерттелетін ғылыми пән. Қазіргі уақытта іскерлік және ғылыми қауымдастықтар менеджменттің теориясы мен практикасын терең зерттеуге ерекше көңіл бөледі. `Менеджмент` пәні студенттерді басқару ойлары мен озық тәжірибені дамытудың жаңа философиясына үйретуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясының негізгі ұғымдары мен категориялары көрініс табады, психологиялық ғылымның түрлі салаларындағы жеке тұлға туралы түсініктерді, топ пен топтағы тұлғааралық қатынастарды зерттеуге көп көңіл бөлінеді. Психикаға теріс әсер ететін тұлғалық және қоршаған орта факторларын, адамның психикалық саулығын сақтау тәсілдерін зерттеуге арналған. Медициналық қызметкердің жеке басының психологиялық ерекшеліктеріне назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігін бақылау жұмысын ұйымдастыру
Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы-тіршілік ету ортасы факторларының адамға зиянды әсері болмайтын және оның өмір сүруінің қолайлы жағдайлары қамтамасыз етілетін халықтың денсаулық жағдайы, адамның тіршілік ету ортасы. Мемлекеттік органдардың, кәсіпорындардың, мекемелердің және азаматтардың гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шаралар өткізуімен, санитариялық қағидалар, нормалар мен гигиеналық нормативтердің сақталуымен, мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау жүйесімен қамтамасыз етіледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халық денсаулығының медициналық-социологиялық мониторингі
Бұл қоғамдық денсаулықты зерттеу мен бағалаудың кешенді тәсілі. Мониторингтің негізгі мақсаты-денсаулық үшін қауіп факторларын сәйкестендіру және бағалау, халықтың денсаулық жағдайындағы өзгерістерді болжау, сондай-ақ денсаулық сақтау және медициналық қызмет көрсету жүйесін жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу, Денсаулық сақтау саласында тиімді мемлекеттік саясатты қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ауаның химиялық ластануы және адам денсаулығы
Атмосфералық ауада үнемі ластанған зиянды заттар-өнеркәсіптік аэрозольдер бар. Осы пәнді зерделеу объектісі халықтың әртүрлі топтарының денсаулығына қауіп факторларын, оның ішінде өндірістік және қоршаған орта факторларының әсерінен жұмыс істейтін факторларды бағалау әдістемесі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина
Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина негіздері болжамдардың дәлдігін қамтамасыз ету, клиникалық зерттеулер жүргізу, дәлелді деректер базасын жүргізу үшін пациенттер топтарын зерттеудің қатаң ғылыми әдістерін пайдалана отырып, аурудың клиникалық ағымын зерттеу мәселелерін қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тамақтану денсаулықты сақтау факторы ретінде
Жұқпалы емес аурулардың алдын алу мен дамуын анықтайтын тағамдық факторларды талдау, өйткені дұрыс тамақтану факторы ДДҰ бас стратегиясының негізгі компоненттерінің бірі болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Коммуналдық гигиена
Атмосфералық ауаның ластануының негізгі көздеріне, елді мекендер аумағындағы топыраққа, су айдындарының суына және коммуналдық гигиена объектілеріне санитариялық-гигиеналық мониторингті зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еңбек гигиенасы
Өнеркәсіптік кәсіпорындарда бақылау нысандары мен әдістері туралы білімді кеңейту. Қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау, денсаулықты сақтау, шамадан тыс жұмыс істеудің алдын алу, кәсіптік және жалпы сырқаттанушылық деңгейін төмендету, гигиеналық нормативтер мен санитарлық заңнаманы әзірлеу жөніндегі ұсынымдарды ғылыми негіздеу мақсатында еңбек процесінің, өндірістік ортаның әртүрлі факторларының еңбекшілердің денсаулығы мен жұмысқа қабілеттілігіне әсерін зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тамақтану гигиенасы
Кәсіпорында шикізат пен тамақ өнімдерін шығару, тамақ өнімдерін өндіруге қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар және қолданыстағы нормативтік-техникалық құжаттаманы жүргізу бойынша бақылау нысандары мен әдістері туралы білімдерін кеңейту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бірыңғай денсаулық
Бірыңғай денсаулық осы үш компонент арасындағы тұрақты тепе-теңдікті қамтамасыз ету үшін адам, жануар және экожүйе денсаулығының оңтайлы деңгейіне жету тәсілдерін, бағыттарын біріктіретін кешенді пән. Бұл осы аймақтарды біріктіру арқылы адам, жануарлар және экожүйелердің денсаулығын оңтайландыру тәсілі, берілген аймақтар арасындағы тығыз өзара тәуелділікке негізделген
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы
Баланың қоршаған ортасына, сондай-ақ оның қызметінің әртүрлі түрлеріне (оқу, еңбек, спортпен шұғылдану, демалыс және т. б.) қойылатын гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерделеу, сақтауға және жақсартуға бағытталған профилактикалық іс-шараларды негіздеу және жүзеге асыру балалардың денсаулығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- N01 Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулердің пәнаралық сипатын білу мен түсінігін көрсету, жұмыспен байланысты маңыздылығы мен маңыздылығын анықтау бойынша жаңа идеялар, шығармашылық шешімдер қолдану, ақпаратты талдау, синтездеу және ғылыми зерттеулердің дәлелді нәтижелерін енгізу үшін негізделген шешімдер қабылдау
- N02 Денсаулықсақтау саласындағы зерттеушілік, кәсіби және педагогикалық қызметінде жекелеген міндеттерді шешуде, заманауи ғылыми құралдар мен әдістерді өзбетінше қолдану
- N03 Кәсіби қызметтегі кешенді пәнаралық, cалааралық проблемаларды шешуде тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын пайдалана отырып, денсаулық сақтау саласындағы мәселелерді өзінің ғылыми танымы мен біліктілігі шеңберінде шешу
- N04 Гигиеналық зерттеулерде өз біліктілігі аясында гигиеналық ғылым мен санитариялық тәжірибеге енгізілген технологиялар мен жаңа әдістердің стратегиясын ұғына отырып, қазіргі заманғы тәсілдерді қолдану..
- ON 5 Денсаулық сақтау мәселелері бойынша профилактикалық бағдарламаларды әзірлеуге және іске асыруға қатысу және халықты аурулардың пайда болуының алдын алуға және денсаулықты нығайтуға ықпал ететін сауықтыру сипатындағы негізгі гигиеналық іс-шараларға үйрету.
- ON 6 Денсаулық қорғау қызметіне енгізілген технологиялар мен жаңа әдістерді ғылымның қазіргі заманғы жетістіктерін ескере отырып, кәсіби және тәжірибелік қызметін жоспарлау
- ON 7 Кәсіби қызмет саласындағы стратегиялық жоспарлаудың кәсіби коммуникацияларын, тиімділікті талдауды білікті пайдалану